Перша неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Прощі, відпусти, милостиня, піст, сімейне життя, питання етики та моралі... Усе, що стосується повсякденного життя кожного християнина

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення andrivovk » 28 квітня 2011, 22:44

andrey s. писав:
andrivovk писав:

Я колись прочитав цілу книгу (не скорочену).Продавалася в кіоску оо.Василіан.Там десь приблизно 400 сторінок або й більше. :)

Дякую за "втішання" :D ,скажу що мене це шокувало,я про кількість сторінок.Думаю мені буде достатньо скороченого варіанту(надіюсь в ньому не 399 сторінок :) )

Та в скороченому варіанті взагалі мало. :pardon: Там нема шо читати.Краще таки повну версію. :D
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення ShMariam » 28 квітня 2011, 22:54

andrivovk писав:Та в скороченому варіанті взагалі мало.

103 сторінки
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Михаїл
гість
гість
Повідомлень: 6
З нами з: 20 листопада 2008, 09:59

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Михаїл » 29 квітня 2011, 11:46

“ Величина Божого відкуплення не здійснюється в виконуванні справедливості над гріхом, але в тому, що любові привертається ту творчу наснагу в людині, завдяки якій вона знову має доступ до повноти життя і святості, що походить від Бога. Таким чином, відкуплення мвє в собі об’ялення милосердя у всій своїй повноті.
Пасхальне таїнство є вершиною та здійсненням того милосердя, що має здатність оправдати людину, знову встановити справедливість із значенням того спасенного ладу, який Бог уже на початку бажав мати в людині й, за посередництвом людини, у світі.
Страждаючий Христос в особливий спосіб говорить до людини, і то не тільки віруючої.Також невіруюча людина вмітиме відкрити в Ньому промовистість солідарності з людською долею, а також гармонійну повноту безкорисливої відданості справі людини, правди й любові. Людська величина пасхального таїнства ввіходить значно дальше в цю глибину.Застромлений у Гольгофту хрест, на якому Христос веде свою останню розмову з Отцем, виникає з самого ядра тієї любові, якою людину, створену на образ і подобу Божу, обдаровано згідно з вічним задумом Божим.Той Бог, як Христос об’явив, не перебуває в самій лише тісній злуці зі світом, як Творець і першоджерело існування.Він є також Отець: з людиною, Ним покликаною до буття у видимому світі, Він лучиться ще тіснішим вузлом, ніж отим творенням. Це любов, яка не тільки творить добро, але вчиняє учасником самого ж таки життя Бога: Отця, Сина і Святого Духа.

Вірувати в розп’ятого Сина означає «бачити Отця», означає вірити, що у світі наявною є любов та що любов ота є могутніша від будь-якого зла, яке охоплює людину, людство, світ. Вірити в таку любов означає вірити в милосердя. І це невід’ємний вимір любові, це її друге ім’я.
Пасхальне таїнство- це Христос на висотах об’явлення незбвгненного таїнства Божого.
Бо Христос- у своєму воскресінні виявив повноту цієї любові, яку Отець має до Нього, в Ньому ж і до всіх людей.
У своємц воскресінні Христос об’явив Бога в милосердній любові саме тому, що прийняв хрест як дорогу до воскресіння. І власне тому- коли згадуємо хрест Христа, Його страждання і смерть- наша віра та надія зосереджуються на Воскреслому: на тому Христі, який « того самого дня, першого у тижні...став посередині(горниці), де перебували учні...дихнув на них і каже їм: «Прийміть Духа Святого! Кому відпустите гріхи- відпустяться їм, комуж затримаєте-затримаються.»
Ось Син Божий, який у своєму воскресінні в усю повноту зазнав на собі милосердя, тобто любов Отця, що є могутніша від смерті.
Церква визеає милосердя Боже, живе ним у своєму багатому досвіді віри і навчанні, споглядаючи невпинно Христа, зосереджуючись на Ньому, Його житті та Його Євангелії, Його хресті й воскресінні, на цілому таїнстві. Все те, що творить «бачення» Христа в живій вірі й навчанні Церкви, наближає нас до «бачення Отця» у святості Його милосердя.
Церква живе дійсним життям, коли визнає і проголошує милосердя-подиву гідну властивість Творця й Відкупителя-коли наближає людей до джерел Спасителевого милосердя, перееховувачкою і завідателькою якого вона є.
В цьому обсязі велике значення має невпинне посередництво Слова Божого, і перш за все, свідоме та зріле причасництво в Євхаристії і св. Тайні Покаяння.
Тому Церква визнає і проголошує навернення.Навернення до Бога полягає незмінно в відкриванні Його милосердя, тієї любові, яка є терпелива і ласкава.
Справжнє знання Бога милосердяЮ ласкавої любові-це стале й невичерпне джерело навернення не лиш як одна мить внутрішнього акту, але також як стала готовність, як стан духа.
Хто так приходить до пізнання Бога, хто так Його «бачить», неспроможен інакше жити, як лише невпинно навертаючись но Нього. Тому й живуть вони у стані навернення.І власне стан отой
визначає найглибший складник прочанства кожної людтни на світі у стані мандрівника.
Церква визає і проголошує, що милосердя виявляється в розп’ятому й воскреслому Ісусі, тобто в пасхальному таїнстві. Власне оте таїнство має в собі найповніше об’явлення про милосердя, тобто про любов, яка могутніша від смерті, могутніша від гріха й від усякого зла, про любов, яка підносить людину з безодні упадку та звільняє її від найбільших загроз.”
(Іван Павло II,енцикліка Бог багатий милосердям, Dives in misericordia)

Олег21
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 31 грудня 2010, 23:37

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олег21 » 29 квітня 2011, 13:28

Скорочений щоденник сестри Марії Фаустини Ковальської:
http://djublyk.at.ua/index/0-30

Олег21
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 31 грудня 2010, 23:37

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олег21 » 29 квітня 2011, 15:56

Олюнька написала:
Нічого не маю проти свята Божого Милосердя... але я проти надто буквального трактування тих практик. А якщо я в суботу посповідаюсь, то що зміниться?


Ісус сказав св.Фаустині :
Прагну, щоб свято милосердя було притулком і схроном для усіх душ, а особливо для бідних грішників. У цей день відкриті глибини Мого милосердя, ціле море ласк виливаю на душі, які наближаються до джерела Мого милосердя; яка душа приступить до сповіді і св. Причастя, отримає повне відпущення провин і кар; у цей день відчинені усі Божі канали, по яких пливуть ласки; хай жодна душа не боїться наблизитися до мене, навіть якщо б її гріхи були, як пурпур. Моє милосердя таке велике, що у вічності не збагне його жоден розум, ні людський, ні ангельський. Усе, що існує, вийшло з глибини Мого милосердя. Кожна душа розважатиме у вічності Мою любов і Моє милосердя. Свято милосердя вийшло з Моїх надр, прагну, щоб урочисто відзначали його у першу неділю після Великодня. Людство не зазнає спокою, доки не припаде до джерела Мого милосердя".
Востаннє редагувалось 10 травня 2011, 21:36 користувачем Олег21, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олюнька » 29 квітня 2011, 22:14

Олег21 писав:у цей день відчинені усі Божі канали, по яких пливуть ласки

вірю, що ті канали є відкритими найперше завдяки Ісусовим стражданням і Воскресінню
Олег21 писав:Людство не зазнає спокою, доки не припаде до джерела Мого милосердя.

Припасти до джерела... не просто напитися, а мати спрагу... раз спробувавши пити і пити... От про що я.
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Олег21
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 31 грудня 2010, 23:37

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олег21 » 01 травня 2011, 11:49

ВІтаю всіх із святом Божого милосердя!

Зображення

Сьогодні я їздив на Службу Божу в Страдч.
На тетраподі - ікона Божого Милосердя.
Сященник о. Іван Колтун в чудовій проповіді про Боже Милосердя розказав також про Тому, Фаустину, Папу Івана Павла ІІ.

На сайті http://www.sendspace.com/file/qt1xt3 можна скачати ікону Божого Милосердя роботи польського художника проф. Євгенія Казимировського, яку він малював в 1934 році зі слів св. Фаустини. Якісно роздруковується на полотні та фотопапері.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення о.Олег » 01 травня 2011, 13:35

Олег21 писав:...Сященник о. Іван Колтун в чудовій проповіді про Боже Милосердя розказав також про Тому, Фаустину, Папу Івана Павла ІІ...

цікаво, що у мене також дуже добре поєднується в цю неділю говорити про віру Апостола Томи і віру Св.Фаустини: ми такі, люди, різні - одні хочемо все перевірити, інші, можливо, виглядаємо надто дитячі/довірливі.., але всі маємо покликання в святості свого життя Милістю Божою проповідувати Господа нашого Ісуса Христа "всім народам" (як це робив блаженний Іван-Павло) :Rose:
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення о.Олег » 01 травня 2011, 14:43

ShMariam писав:...Я не вірю, що православні Церкви приєднаються до КЦ, якщо ми очистимося від всіх латинських практик...

безперечно. Лише нмсд тут, якщо глибше, проблема не в гаданні довкола питання "приєднаються/неприєднаються"; навіть не проблема у тому, щоб ми (так звані "церкви Володимирового Хрещення") були більше подібні між собою, аніж відрізнялися: проблема у тому, що ми, незважаючи на те, що Берестейській Унії вже 415, лише віднедавна вчимося бути Церквою свого права, яка в Католицькій Церкві має покликання розвивати власну Богословію. Розумію, що найчастіше мова про "власне" провокує думати в розрізі якихось "протистоянь", "іншості" тощо, але йдеться про те, що віра Христової Церкви може пояснюватись різними богословськими системами/мовами, в яких, наприклад, із згаданого вже в темі, впроваджування (я грішний, як і о.Роман - священик: надіюсь, andrey s. 27 квітня 2011, 15:52: "Небули би отцем,яб сказав" і мене пожаліє :) ) відпустів - перейнята практика з латинського обряду - не враховує те, що відпуст в візантійській літургічній Традиції дається після кожного Богослуження...
Всі оті окремі наші (людей) досвідчення спроб молитись, Христова Церква в різних частинах світу, в контексті різних обставин життя/різноманітних народних традицій укладає в різний спосіб, що з часом утворює певні системи - зрозумілі одним христовим і... гм... дивні (як, наприклад, Олюнька (27 квітня 2011, 12:48: "А якщо я в суботу посповідаюсь, то що зміниться? Куди подінуться душі в чистилищі в понеділок - що їм чекати до наступного року?" ) :Rose: про це тут пише) іншим. В випадку з УГКЦ - віра Христової Церкви є записана в нашій системі літургічних відправ і кожне додавання чогось ззовні (особливо - додавання без розуміння чи, бо "дивною" виглядала комусь, без намагання зрозуміти :( системи Богопочитання візантійського походження) створює в кращому разі якусь паралельну (до основної) систему, що дублює вже існуючі в Традиції УГКЦ свята (як, наприклад, Божого Тіла) чи ті ж відпусти... Фактично, я грішний з о.Романом не погоджусь (якщо добре його розумію 27 квітня 2011, 14:48: "Наш обряд (УГКЦ) давно сформований, і не треба туди нічого додавати. Потрібно його просто вивчити і в ньому жити") лише в тому питанні, що обряд наш сформований і ніяких змін робити не можна - думаю, що навіть треба, якщо це допоможе достукатись/промовити до людських сердець - допоможе, власне, жити. От тільки робити це треба повнотою всієї УГКЦ, розуміючи спосіб її молитви. І, мабуть, не погоджуся (якщо добре зрозумів о.Романа там же: "раджу виїхати подалі з місць де пахне латинництвом і пожити поближце до східної духовності і правдивого православ"я") ще в ідентифікації місцезнаходження "правдивого православ'я": якщо йдеться про віру, то віра в православії принаймі схизматична, нажаль - в цьому розумінні серед "Церков Володимирового Хрещення" саме УГКЦ і є правдивим православієм; якщо йдеться про літургічний спадок, то він і в ПЦ-ах потребує дослідження/очищення.
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

ljubomyr_ps
старець
старець
Повідомлень: 506
З нами з: 27 жовтня 2008, 20:14
Звідки: Місто на кордоні

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення ljubomyr_ps » 01 травня 2011, 20:15

Дякувати Богу, що мені грішному, вдалось знову цього року, як і минулими роками, заглибитись в Боже Милосердя через молитву Дев`ятниці до Божого Милосердя. просто прекрасна Девятниця - велика подяка Богу за посередництвом Св. Фаустини, що подарував нам таку чудову молитву!!!
Прошу моліться!!!! http://molytva.at.ua/index/dev39jatnicj ... erdja/0-52
Життя таке коротке - поспішаймо творити добро!

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення andrey s. » 01 травня 2011, 20:48

Ну йолкі палкі...
Я тільки вчора хотів о.Роману написати вибачення в П.П.,але тільки що до двух останніх рядків свого повідомлення(що до Хитона,і про те що я собі подумав"якби не були отцем........).Але після 24-00. мій інтернет відключили(я думав що в цьому місяці 31 день :) ).
Можливо й добре.Бо писав на загал. форум,того і вибачусь на форумі.
Пробачте о.Роман,,,
Просто боляче коли про традицію і обряд памятають,але в той же час про УГКЦ пишуть суто з боку східної традиції,тобто навіть не про обряд мова.
Але знати що Ви о.Роман мали на увазі я не можу,того не мав такого права казати таке.
Але це не означає що я буду мовчати на таке,просто буду чемніший,особливо коли Ви будете менше сміятись :) .
Дякую.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення ShMariam » 02 травня 2011, 15:44

У Кракові у жовтні 1937 р. Ісус доручив вшановувати годину свої смерті.
О третій годині (дня) благай Мого милосердя особливо для грішників і хоч на коротку мить заглиблюйся у Моїх Страстях, особливого милосердя для усього світу. Дозволю тобі вникнути у Мій смертний смуток, у цю хвилину не відмовлю душі ні в чому, яка просить Мене заради Моїх Страстей".

Ісус подав однй особливу, коротеньку та незмірно важливу молитву до Свого Милосердя, для навернення грішників та відкриття кожному дверей для подання найнеобхідніших ласк з Його милосердя тим, які будуть її відмовляти, про що мовив Господь до св. Фаустини:
Хочу, щоб ти глибше пізнала Мою любов, якою палає Моє Серце для душ, а зрозумієш це, коли розважатимеш Мої страсті. Клич Моє Милосердя до грішників, прагну їх спасіння. Коли відмовиш цю молитву за якогось грішника з покаянним серцем і вірою, дам йому ласку навернення. Молитва ця така:"О Крове і Водо, яка випливла з Ісусового Серця, як джерело Милосердя для нас - довіряю Тобі"
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
отець Роман
дописувач
дописувач
Повідомлень: 88
З нами з: 16 листопада 2008, 15:40
Звідки: м. Кременчук
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення отець Роман » 03 травня 2011, 19:20

andrey s. писав:Пробачте о.Роман,,,
Просто боляче коли про традицію і обряд памятають,але в той же час про УГКЦ пишуть суто з боку східної традиції,тобто навіть не про обряд мова.
Але знати що Ви о.Роман мали на увазі я не можу,того не мав такого права казати таке.
Але це не означає що я буду мовчати на таке,просто буду чемніший,особливо коли Ви будете менше сміятись :) .
Дякую.

Та нема тут за що вибачатися)
Вкотре переконався що скажеш словами то на форумах у більшості випалків сприймається не так як сказалося..

На жаль, склалося так що нині годі відчистити наш обряд, як зрештою і інші, щоби вони мали кожен свою сутність. Бо обряди творять люди відповідно до вимог часу. Але якби я хотів щоб цього не ставалося.. Бо дійсно люблю свій обряд, хоча часами достменно не знаю що і як повинно бути, або чому саме так а не інакше.
Але свідомий того що це наше.
І НІХТО у світі так більше не славить Бога, як це робимо ми у своєму обряді!
Сину! Ти є позичений! - слова бл. памяті митрополита Андрея

Аватар користувача
отець Роман
дописувач
дописувач
Повідомлень: 88
З нами з: 16 листопада 2008, 15:40
Звідки: м. Кременчук
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення отець Роман » 03 травня 2011, 19:37

Маю неопганого знайомого пастиря ЦХВЄ (євангелиста) котрий непогано мене сприймає, мені вдалося його переконати у важливості певних обрядів пере Богом..
Він тепер: кадить, носить сорочку з колорадкою і віднедавна почав навіть думати про підрясник..
Спершу я цим тішився, бо сприймав це як маленьку перемогу. Але одна монахиня на днях сказала мені що в такий спосіб просто зникає наша самоідентичність.
Це теж очевидно зле.
Тепер конкретно щодо свят РКЦ в нашому обряді. Маємо чимало практик РКЦ що їх впроваджено у наш обряд - хресна дорога, суплікація (модифікація літанії) тощо.
Натомість православні (що вперто тримаються свого) досі моляться акафісти.. А ми їх знаємо відсили кілька..
Тут багато про що можна говорити, але важливо зрозуміти те що хотів сказати: те що стосується приватних об"явлень, не можна оголошувати і наголошувати.. Томина неділя безпосередньо стосуться нашого обряду, а тому зобов"язує всіх.
Тепер конкретно щодо відпустів. Гріх річ нематеріальна, тому не має ваги, як і відпуст. Отже грішимо багато чи мало = відпщено нам мало чи багато. Це окрема тема і говорити про це можна багато. Я волію про це не говорити, це не найважливіша практика в Церкві, а якщо вона і є, то теж прийшла до нас із РКЦ!
Сину! Ти є позичений! - слова бл. памяті митрополита Андрея

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення andrey s. » 03 травня 2011, 21:27

Христос Воскрес!!!
Сьогодні переглянув книжежку,збірник о.Іван Шевців(освіжив в памяті :) ),перед цим читав "Наша Християнська Традиція"о. Юліана,бачу по підпису що є прихильники А.Шептицького.
Хтось може порадити щось в цьому дусі..Бо скільки читав,щось нічого не розумію,тобто якесь відчуття дивне,що я все не так зрозумів,про що там шлося :) .
Дякую..
Бажано в П.П.,бо тут це оффтоп.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення luksander » 03 травня 2011, 21:34

Олег21 писав:Книжники і фарисеї не прийняли Христа бо він прийшов не змінити, а доповнити Закон.

Все повторяється: Свято Божого Милосердя порушує традицію, Ікона Божого Милосердя, яку Ісус хоче бачити в кожному храмі і кожному домі - не канонічна.
То що для нас важливіше? Слухати Ісуса чи зберігати традицію?


Без протиставлянь – Слухатися б варто було проводу УГКЦ, а йому варто було б говорити, тоді не було б оцього: хто в ліс, хто за дровами … :(
Хіба це нормально, якщо навіть серед священників немає одностайної думки, а миряни самі мають для себе все вирішувати? %) Звичайно, для вроджених греко-католиків це хаотичне взаємопроникнення традицій можливо і не є чимось незвичним, а от для тих, для кого декларована «православність» УГКЦ багато важить? :oops:
Дуже добре, що Патріарший собор будується на лівому березі Дніпра, та непогано було б згадати, що він будується тут і для тих, хто там здавна проживає. Погано, якщо єдиним, що нас об’єднуватиме в тому соборі, буде «наша різноманітність» :pardon:

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олюнька » 04 травня 2011, 15:05

luksander писав:Погано, якщо єдиним, що нас об’єднуватиме в тому соборі, буде «наша різноманітність» :pardon:

Найважливішою справою є навчитися сприймати інших людей разом з їх "різноманістністю", тоді те, що зараз роз'єднює буде для нас ознакою пишності - так як букет різних квітів (мені такі подобаються :wink: там, де є кілька різних кольорів і видів )
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Аватар користувача
viter
Модератор
Модератор
Повідомлень: 858
З нами з: 13 травня 2009, 15:03
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення viter » 04 травня 2011, 15:39

Олюнька писав: що зараз роз'єднює буде для нас ознакою пишності - так як букет різних квітів (мені такі подобаються :wink: там, де є кілька різних кольорів і видів )

Тоді це для Вас :)

Зображення
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення andrey s. » 04 травня 2011, 19:21

Олюнька писав:
luksander писав:Погано, якщо єдиним, що нас об’єднуватиме в тому соборі, буде «наша різноманітність» :pardon:

Найважливішою справою є навчитися сприймати інших людей разом з їх "різноманістністю", тоді те, що зараз роз'єднює буде для нас ознакою пишності - так як букет різних квітів (мені такі подобаються :wink: там, де є кілька різних кольорів і видів )

Знаїте,,я трохи розважав на тему різноманітності і не єдності....Скажу чесно тема ого-го,тобто для людей які сприймають все близько до серця, краще не заглиблюватись в цю тему.....
Але,,але всетаки "Досконалість Божа не має меж",і це набагато більше ніж" Люцка тупість не має меж :) ".
Ця думка можливо і виглядає високомірною,але не журіться,я також людина :) .
Але попри все,не зважаючи ні на що,Ісус нас справді обєднав у Господі Нашому.Тобто дивлячись на історію,починаючи з часу Авраама,всі племена не були одним,а якщо брати іновірців(ті що до бовванів молились),то взагалі нічого спільного не було,ну хіба бажання повідривати голови :) один-одному.
А з приходом Ісуса,ми отримали щось спільне,тобто якщо грубо сказати,то Він забрав у вибраних(Вибраний народ) і дав всім хто потребував(хотів).
І це справді сильно.
Бо навіть попри розбіжності(поділи Церкви) в способах спілкування(Прослава) з Богом,ми маєм щось спільне,і Це(Господь) на скільки ВЕЛИКЕ І ПОТУЖНЕ,що ми люди, зі своєю природою,тобто; гордістю і жорстокістю,уявою і злобою,не змогли Це розвалити на протязі 2000 років,і як би хтось там не старався,не намагався,і все таке,у нього це не вдасться.
Справді одне стадо і один Пастух.І погодьтесь, наш Пастух і є Любовю,тобто від Нього походить це "визначення",тобто Він є єталоном в цьому для всіх.
Бо якби не так,то да-а-авно би повбивав нас,іто з особливою жорстокісю.(я одного разу пас качки,і так нервувався коли не міг їх загнати в стодолу,вони від страху стали такі тупі і вперті.І якби не друг,то точно би парочку кх.хрусь...(брама би випадково впала на них :D ).Но потім коли вони звикли до мене,я так тішився, коли вони послушно і організовано заходили в ті вузенькі двері стодоли:) ))
Так що, думаю думка ясна,давайте будем жити так,щоб НАШ ГОСПОДЬ ТІШИВСЯ творіннями Своїми.
Думаю для людей не можливо щоб була одна Церква,це в сенсі Патріарха,Папи.(Провід).Бо це було би надто легко,і думаю саме в цьому повинна бути наша Християнська чеснота.Тобто попри все,не зважаючи ні на що,Любити Ближнього.Бо люди однієї спільноти- це одне тіло,тобто така любов не надто "крута".,а ось людина іншої спільноти(Церкви) і є тим ближнім,і така любов є "крутою"(досконалою).Але скажу чесно,правду.Ми просто не здатні до досконалої любові,поки не будемо любити себе,своє тіло(спільноту,Церкву).
Я вже чую,,ідеаліст і тд.і тп.,типу хочу бути святішим за Папу Римского(я тут таке вже чув в свій адрес).І відповім на таке,,,,так хочу,хочу бути святим,бо покликаний до ЦЬОГО,як зрештою і всі ми.Просто правда така, що я не є таким,але це мене не зупинить,тобто не позбавить такого бажання.
Просто таке бачення деколи приносить смуток,коли бачеш хитро сплановану "люцку мудрість",і зазвичай це плани не людей,тобто люди часто навіть не підозрюють, що ними рухає в таких намірах.І справді,люцка жадоба і втрачена здатність прощати, є міцним шнурочком,за який нас водять.
Часто дивився на кукловодів(Лялька на шнурочках,МАРІОНЕТКА),і розумієш,,,що ми і є тою лялькою(маріонеткою),яка сама себе дозволила привязати на ті шнурочки,бо насильно кукловод зробити це не може,такі "правила"(свобідна воля,дана Творцем).А шнурочків багато,і вони вже стали "канатами".І ці канати відомі всім,перечисляти не стану,їх багато.Но основні,які рухають головою і руками; це жадоба і заздрість,а до голови йде;гордість це визнати. І ті шнурочки ми часто бачемо,али вони нам здаються "неймовірно грубими канатами",які просто не реально обірвати.
"щось" нам таке внушає,і ми це зробили правдою,тобто дійсністю.Хоть це і брехня,тобто у "страха очі великі".Ми вже змирилися що це не реально,не реально їх порвати.
І скажу всім,що в більшості це є правдою.Тобто є чистою правдою,ми люди не в змозі обірвати ті шнурочки,особливо коли за них не думаєм :) ,не підозрюєм про існування тих шнурочків,бо це типу не реально,так просто, що не може бути правдою.
Але є одна правда,що не можливе у людини,Є МОЖЛИВИМ У БОГА.
І ще одна правда:"БОГУ,, щоб впливати на наше життя,Шнурочків НЕ ПОТРІБНО.".Скажу по іншому,БОГ може пообривати не то що канати,ба навіть "супер грубі і міцні ТРОСИ",Йому під силу ВСЕ.(можливо в цьому сенс "Визволитель").Треба так мало від нас,просто Попросити Його про це.І тут справді вступає в силу Істина,кожному дасться по його вірі.Але навіть таке передбачено,тобто Бог знає яка слабка у нас Віра.ВІРЮ ГОСПОДИ,ПОМОЖИ МОЄМУ НЕВІРСТВУ.

А тепер мораль казочки :) ..
Ми справді можимо бути одним стадом,тобто любити Ближнього,вчитися один у одного,поважати один одного,помагати один одному.
Тільки треба це прохати у ГОСПОДА.Тобто це мало можливо для нас,коли ми цього не будемо просити у Бога,щоб навчив нас і укріпив в цьому.В ЛЮБОВІ ДО БЛИЖНЬОГО...
Дякую..
Прости нам Господи, нашу тупість і байдужість.....
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Олег21
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 31 грудня 2010, 23:37

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олег21 » 05 травня 2011, 21:54

Щоденник блаженної сестри М.Фаустини Ковальської дозволив друкувати українською мовою Єпископ-ординарій Івано-Франківської єпархії Кир. Софрон Мудрий, ЧСВВ.
І купив я цю книжку у Львові в магазині церкви Юра.
Я думаю, що коли книжка видана з дозволу церковної влади, то всі вірні та священники повинні з вірою її читати і втілювати в життя.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення andrey s. » 05 травня 2011, 22:07

Олег21 писав:Щоденник блаженної сестри М.Фаустини Ковальської дозволив друкувати українською мовою Єпископ-ординарій Івано-Франківської єпархії Кир. Софрон Мудрий, ЧСВВ.
І купив я цю книжку у Львові в магазині церкви Юра.
Я думаю, що коли книжка видана з дозволу церковної влади, то всі вірні та священники повинні з вірою її читати і втілювати в життя.

п.Олег,давайте трошки делікатніше,ато справді скоро будем стройом ходити.ЇЇ ніхто не забороняв читати.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення о.Олег » 06 травня 2011, 05:40

Олег21 писав:... Я думаю, що коли книжка видана з дозволу церковної влади, то всі вірні та священники повинні з вірою її читати і втілювати в життя.

зобов'язує віра догматична (тобто, для нашого випадку, віримо, що Христос - Бог; що Бог - Милосердний; що Католицька Церква - Церква, заснована Зісланням Святого Духа Церква Христова; що Фаустина - свята...), а те, про що Ви говорите - це один із шляхів вияву/реалізації, адна з форм Богопочитання, які в кожній Традиції Христової Церкви мають свої власні вияви. Тобто - віримо в святість Фаустини, але не мусимо молитись в її спосіб, адже, наприклад, віримо і в святість представника іншої Традиції Христової Церкви - Св.Йосафата, чи ще іншої - св.Шарбеля, чи ще іншої... Бог через Своїх святих Дає нам грішним можливість вибирати різні методи молитви і... суть їх не в "повинності" щось чинити (людина, мабуть, зійшла б з глузду, якби посягнула наслідувати кожного з Святих, що молилися у свій спосіб, мали приватне Об'явлення) так само як той чи інший Святий. Тут важливо... щоб, хоч і різними шляхами, в різних Традиціях, але... йти до Єдиного Бога, в єдиній Його Церкві.
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Олег21
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 31 грудня 2010, 23:37

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олег21 » 06 травня 2011, 12:41

Я повністю згіден з о.Олегом, що ми не можемо практикувати всіх набоженьств, які заповідають нам святі, бо нам не вистарчить доби на ці молитви.
Я не до кінця розвинув свою думку.
Через Фаустину говорив Ісус. І якщо я вірю, що це було насправді, то це для мене особисто не інформація для розрумів, а наказ для виконання.
Призначення свята Божого Милосердя Папою Римським дає мені певність, що я роблю правильно.
Я зрозумів, що Ви о.Олег також вшановуєте Свято Божого Милосердя.
Поширюючи інформацію про Свято Божого Милосердя і про ікону Божого Милосердя я виконую волю не св. Фаустини, а Ісуса Христа.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення andrey s. » 06 травня 2011, 15:46

Христос Воскрес!!!
Скільки шуму,а я не можу зрожуміти чому???
Є Свята(Фаустина),яка визнана Церквою.Є день в який її почитають.Ніхто з цим не спорить,чому такий запал(це мягко я сказав).Ви п.Олег так сильно не журіться тими речами на які Божа Воля.Ато якось видається що Ви мало впевненні в цьому.(пробачте,я просто висловлюю своє враження).
Якщо хтось хоче взяти собі цю святу як духовний приклад,будласка,це дуже добре.Доречі всі розмови не про неї,а про те що їй було обявленно.Тобто Їй,а не комусь.
А як ж праведне життя цієї Святої,яка була частиною Церкви,яка сказала що треба Сповістись і Причаститись,тобто зробити це в Церкві,яка в свою чергу навчає і укріплює людей в Божому Милосерді,і робить це кожин день,навіть зараз.Бо це ЇЇ(Церкви) основне призначення.
А ви своїм життям показуйте решті,що таке Боже Милосердя,і не робіть якісь непотрібні акценти.Тобто скидається що Ви шукаєте якісь гострі кути(сподіваюсь я помиляюсь).
Скажу за себе,в цей день я буду згадувати Св.Фаустину,і крапка.А решта днів,я буду вчитися Божого Милосердя в Церкві,тобто в ЇЇ Науці(що включає в себе дуже багато напрямків і аспектів).
Я як духовний приклад маю свого свого Святого,але я не можу кричати, що тільки через Нього(святого) душі отримають спокій.
Всі святі,і Фаустина в тому числі,своїм життям "кричали", щоб люди йшли до Бога,через Його Любов(Ісуса),який нам в поміч цьому, заклав Церкву.
На слідуючий рік,поговоримо і згадаємо Фаустину.А Ви собі можите жити беручи приклад з неї,якщо звісно бажаєте цього.
Дякую...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Олег21
початківець
початківець
Повідомлень: 38
З нами з: 31 грудня 2010, 23:37

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Олег21 » 09 травня 2011, 09:55

.

Мова іде святкування свята Божого Милосердя і вшановування ікони Божого Милосердя.
Ісус сказав про цю ікону: "Обіцяю, що душа, яка віддаватиме шану цьому образу, не загине. Обіцяю також вже тут, на землі, перемогу над ворогами, а особливо в годину смерті. Я сам захищатиму її як свою славу".

.

Аватар користувача
Yur
старець
старець
Повідомлень: 585
З нами з: 19 квітня 2010, 03:48
Звідки: Chicago Il

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Yur » 09 травня 2011, 13:17

о.Олег писав: Розумію, що найчастіше мова про "власне" провокує думати в розрізі якихось "протистоянь", "іншості" тощо, але йдеться про те, що віра Христової Церкви може пояснюватись різними богословськими системами/мовами
А навіщо воно оте "власне" у Божому?
Якщо говорити про мови в прямому розумінні, а іншого й бути не повинно, так в латинському обряді уже давно послуговуються своїми мовами.

Повірте, моє запитання не містить провокативних намірів. Радше вияснити причинність отих власних намірів, у ширості котрих не виникає сумнівів, зате є сумніви що до доцільності.
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення о.Олег » 09 травня 2011, 13:31

Yur писав:
о.Олег писав: Розумію, що найчастіше мова про "власне" провокує думати в розрізі якихось "протистоянь", "іншості" тощо, але йдеться про те, що віра Христової Церкви може пояснюватись різними богословськими системами/мовами
А навіщо воно оте "власне" у Божому?...

бо, так вже сталося, Бог сотворив нас особами вільними (з можливістю індивідуального розвитку) і ми творимо їх (осіб) групи, що відрізняються одна від одної особливостями росту/розвитку, а це у свою чергу спричинилось до формування різних мов (в т.ч. - Богословських) і ми (УГКЦ) говоримо відразу на двох мовах, що було б дуже добре (внесло б свій вклад до порозуміння з тими, хто говорить мовою візантійського Богословія), якби не те, що говоримо на суржику (візантійської і латинської Богословської спадщини) і до порозуміння довести не можемо доти, доки самі не розуміємо і одну, і другу мову зокрема... Більше того - нмсд саме з цієї причини частини однієї і тої ж самої УГКЦ не розуміються між собою...

З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
Yur
старець
старець
Повідомлень: 585
З нами з: 19 квітня 2010, 03:48
Звідки: Chicago Il

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Yur » 09 травня 2011, 13:39

о.Олег писав: і ми (УГКЦ) говоримо відразу на двох мовах, що було б дуже добре (внесло б свій вклад до порозуміння з тими, хто говорить мовою візантійського Богословія), якби не те, що говоримо на суржику (візантійської і латинської Богословської спадщини) і до порозуміння довести не можемо доти, доки самі не розуміємо і одну, і другу мову зокрема...
Як на мене, отой поділ на "богословські мови" є не зовсім зрозумілим.
Тим паче, що його спершу й не було.
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення о.Олег » 09 травня 2011, 14:35

Yur писав:
о.Олег писав: і ми (УГКЦ) говоримо відразу на двох мовах, що було б дуже добре (внесло б свій вклад до порозуміння з тими, хто говорить мовою візантійського Богословія), якби не те, що говоримо на суржику (візантійської і латинської Богословської спадщини) і до порозуміння довести не можемо доти, доки самі не розуміємо і одну, і другу мову зокрема...
Як на мене, отой поділ на "богословські мови" є не зовсім зрозумілим.
Тим паче, що його спершу й не було.

- тому, що Ви ними не володієте;
- "спершу" Християнство не поширювалося на так багато народів, як "потім".
З поваагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
Yur
старець
старець
Повідомлень: 585
З нами з: 19 квітня 2010, 03:48
Звідки: Chicago Il

Re: Друга неділя після Великодня - свято Божого Милосердя

Повідомлення Yur » 09 травня 2011, 23:42

о.Олег писав:- тому, що Ви ними не володієте;
- "спершу" Християнство не поширювалося на так багато народів, як "потім".
для мене католика уніята цілком достатньо мови католицької, зрештою тієї, що й стала поширеною серед мого народу
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)


Повернутись до “Життя християнина”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей