Сторінка 7 з 13

Додано: 27 серпня 2009, 16:47
сергій
mykil писав:Як я уже зазначав, недавно я брав участь у так званих "курсах євангелізації" http://www.ugcc.org.ua/news_single.0.html?&tx_ttnews[pS]=1245175667&tx_ttnews[tt_news]=1424&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=94aa43fc15

І от на них проповідник Карлос Арґуельйо, євангелізатор зі Школи євангелізації св. апостола Андрія (Гвадалахара, Мексика) зазначав, що коли ми відкриваємося на дію св. Духа, отримуючи Його дари в житті, то є немовби харизматиками...

Коли той промовець молився разом із усіма, прикликаючи св. Духа, як усі закрили очі, то одна жінка на початку впала між крісла і ніби знепритомніла. Це сталося теж тоді, коли п. Карлос торкнувся її голови руками, молився... У нерухомості лежала до кінця спільної молитви. Мені це нагадало транс...

Один отець з Івано-Франківська, що належить до Місійного згромадження св. Андрія Первозванного, теж майже був у такому стані...

Це називали "падіння у св. Дусі". Одна римо-католичка, пояснюючи цей феномен, зазначала, що, мовляв, коли відбувається таке "падіння", то особа падає на долівку легко, свідомість її працює, і вона відчуває легкість на душі... Що скажете на це? Подібне на свої очі бачив уперше в житті... :)
Феномен падіння в Дусі опрацьований власне останнім з Малінських документів. Шкода на українську, наскільки я знаю він ще не перекладений. Наші католицькі теологи і харизмати висловлюють думку що лише 10% цього феномену є автентично Божим доторком. Але що було в конкретному випадку - не берусь судити. Я там не був. Тому не наважуюсь про цей конкретний випадок говорити.
Де які з теологів, які опрацьовували цей феномен говорять про нього (звісно коли йдеться про автентичний), як про відпочинок у Бозі, в часі якого Бог лікує рани серця (негативні психологічні комплекси), інші підкреслюють його містичний характер та говорять про нього як про своєрідну контенпляцію. Можливо що цей феномен є багатограним, але у всякому разі до кінця невивченим.
До речі, власне "спектакулярні" падіння в Дусі та дар мов викликають найбільшу дискусію довкола харизматичного руху в Церкві. Хоча стосовно власне дару мов католицька теологія уже своє давно сказала. Як рівно ж і благопокійний слуга Божий Іван-Павло ІІ.

Додано: 28 серпня 2009, 15:13
сергій
ola, щиро дякую за відповідь. Вибачте шо не помітив Вашого допису. Але якщо виникає таке різноманіття у трактуваннях, то чи не варто харизматам якось уніфікувати принаймні основні трактування?

Додано: 28 серпня 2009, 22:54
ola
Але якщо виникає таке різноманіття у трактуваннях, то чи не варто харизматам якось уніфікувати принаймні основні трактування?

Не знаю, чи рух Віднови у Святому Дусі покликаний до того, щоби досліджувати особливості семантики та прагматики теологічних термінів :roll: Тобто я не іронізую, а дійсно не впевнена, чи варто людям із харизматичних спільнот починати копатися у філологічно-богословських тонкощах, замість євангелізувати, робити діла милосердя, молитися, допомагати в парафіях.
Здається, ще й із загальними словами релігійного вжитку в українській мові не все ясно... Не пригадуєте, як творився переклад Катехизму? :o
Може, і треба говорити про те, що і як ми у харизматичних групах розуміємо. Харизми чи харизмати? Харизмати чи харизматики? Віднова чи Обнова? Що таке заступницька чи особиста молитва? Тощо :)
Хто, де і кому має про це казати? Так, була недавно наукова конференція "Україна і Ватикан", де була окрема секція, присвячена харизматичному рухові в УГКЦ. Ми з подругою навіть готували доповідь на відповідну тему, але поїхати у той термін до Києва не вдалося... І зараз я особисто не зможу далі заглибитися у відповідну проблематику, тому що, по-перше, пишу дисертацію з української мови з абсолютно іншої теми, а по-друге, не маю богословської освіти. Молюся, щоби з'явилися покликані до такого типу служіння, якщо Богові це дійсно потрібно :)
У межах формації Школи, а також, думаю, в інших формаційних структурах груп і спільнот Віднови УГКЦ ми уніфікуємо поняття. Для цього є спеціальні реколекції, сесії. Тому що систематизація потрібна у всіх головах, особливо в тих, які часто "глосолалять"=) А як мене хтось із нових членів спільноти питає про деталі окремих понять, то я пояснюю те, що годна, а далі сильно прошу читати уважно Святе Письмо, Катехизм Католицької Церкви та "Документи з Малінес".
Сергію, Ви не знаєте часом, чи вийшли вже ті переклади друком?

Додано: 29 серпня 2009, 01:40
сергій
Стосовно малінських документів, нажаль не знаю. Виглядає шо це вже така доля нас українців. Або нема, кому перекласти, або нема кому видати, або нема кому розповсюджувати, завжди чогось бракує.
Але стосовно отого "глосолалять" пощирості сказати не зрозумів натяку... Та й ніяк не можу допетрати чим перша лямбда відрізняється від другої :shock:

Додано: 29 серпня 2009, 12:25
ola
Але стосовно отого "глосолалять" пощирості сказати не зрозумів натяку...

ні, я ні на що занадто не натякала. Просто підтримую думку, що систематизація навіть спонтанних явищ, які характерні для Віднови Харизматичної, потрібна. Особливо для самих учасників цих явищ, тобто, наприклад, для мене=)

Та й ніяк не можу допетрати чим перша лямбда відрізняється від другої

отут уже я не втямила... :oops: Якщо це суттєво, то поясніть, будь ласка :)

Додано: 29 серпня 2009, 17:55
сергій
ola писав:
Та й ніяк не можу допетрати чим перша лямбда відрізняється від другої

отут уже я не втямила... :oops: Якщо це суттєво, то поясніть, будь ласка :)

Вибачте, якщо увів Вас в замішання. :oops:
Але просто в україномовному середовищі вже стикався із "ґласолялять" і з "гласолялять", і з "ґлясолялять" і навіть з "гласолалать" Там є три "л" похідних від трьох грецьких лямбда. Якщо можу зрозуміти тих що передають лямбда через "л" чи через "ль" то ніяк не можу зрозуміти замутів з тим що раз воно тверде раз яке. Так само і ґамма то раз через ґ то раз через г. Просто я думав до тепер що існує якесь правило, але наскільки бачу його просто в українській нема, або його ніхто не тримається.

Додано: 07 вересня 2009, 11:58
ola
ola написав:



Та й ніяк не можу допетрати чим перша лямбда відрізняється від другої

отут уже я не втямила... Якщо це суттєво, то поясніть, будь ласка

Вибачте, якщо увів Вас в замішання.
Але просто в україномовному середовищі вже стикався із "ґласолялять" і з "гласолялять", і з "ґлясолялять" і навіть з "гласолалать" Там є три "л" похідних від трьох грецьких лямбда. Якщо можу зрозуміти тих що передають лямбда через "л" чи через "ль" то ніяк не можу зрозуміти замутів з тим що раз воно тверде раз яке. Так само і ґамма то раз через ґ то раз через г. Просто я думав до тепер що існує якесь правило, але наскільки бачу його просто в українській нема, або його ніхто не тримається.


Не досліджувала спеціально цього питання... :oops: Хоча у правописі 1993 року, чинному до сьогодні, питання того, як передавати звуки h, g, w, v тощо, а також пом'якшені, не вирішене до кінця... Були пропозиції "Проєкту", які використовує "Свічадо". Треба би було приглянутися саме до цього слова=) Дякую за думки!

Бенні Хін

Додано: 24 вересня 2009, 13:27
ostap
Хотілось би почути думки про служителя Бенні Хіна та його книгу "Добрий ранок, Дух Святий".

Re: Бенні Хін

Додано: 24 вересня 2009, 13:50
o.Mykil
ostap писав:Хотілось би почути думки про служителя Бенні Хіна .


А це що за один - якийсь новий протестантський пастор? :)

Додано: 24 вересня 2009, 13:56
o.Mykil
Довідався з Нету, що він (як і немало інших) належить до сучасних неоп*ятидесятницьких проповідників http://hram.kiev.ua/index.php?mode=book ... 82&id=3436
Не має, отже, прямого відношення до офіційної Католицької Церкви...

Додано: 24 вересня 2009, 14:18
romanm
Он палестинец, его отец — грек, мать — турчанка армянского происхождения. Он воспитывался в католической школе с восемью братьями и сестрами, вмещавшимися в крохотную, с двумя спальнями, квартиру в тель-авивском пригороде Яффы. В своей книге Хинн заявляет, что его отец был мэром Яффы. На самом деле, у Яффы не было мэра после 1948 года, еще за четыре года до того, как родился Хинн. Как и многие «факты» в легенде Хинна, это утверждение на поверку оказывается выдумкой.


Или как насчет случая, когда Хинн пришел в католический госпиталь (Sault Ste. Marie General Hospital, Ontario) и исцелил там всех подряд? По рассказу Хинна, они с тремя другими пятидесятническими проповедниками и семерыми католическими священниками совершили совместное служение в часовне госпиталя, куда к «помазанным сосудам» приходил каждый пациент, после чего пришедшие быстро получали исцеление. Затем их попросили возложить руки на всех пациентов в палатах, так что Хинн сотоварищи спустились в холл, исцеляя людей, повергая их на пол силой Божьей до тех пор, пока «госпиталь не стал выглядеть так, как будто здесь было землетрясение».

Действительность же, легко установленная в беседе с должностными лицами госпиталя и сестрами милосердия из Gray Sisters of the Immaculate Conception, работающими там, состояла в том, что ни один пациент не исцелился, когда Хинн проводил маленькое служение в часовне, и более того: «…Заявления мистера Хинна странны и ничем не оправданы»

http://www.4oru.org/slovo.3101.html


так що до його книги, я особисто, ставлюся ніяк.

Додано: 24 вересня 2009, 14:34
Олюнька
не розумію для чого ця реклама? щоб ми всі кинулись шукати дану книгу?

Додано: 24 вересня 2009, 14:36
ostap
На самом деле, у Яффы не было мэра после 1948 года, еще за четыре года до того, как родился Хинн.

Де можна знайти цю інформацію?

Додано: 24 вересня 2009, 14:42
ostap
якшо на форумі є люди,які цікавляться і беруть участь в харизиматичному русі в католицькій церкві, будь ласка висловлюйтесь!
Не розумію чи він справді помазаник Божий, чи фальшивий.

Додано: 24 вересня 2009, 14:45
romanm
ostap писав:На самом деле, у Яффы не было мэра после 1948 года, еще за четыре года до того, как родился Хинн.
Де можна знайти цю інформацію?




Лінк я дав, подивіться. там є стаття. Щодо висловлювання католицькими харизматами... а що тут висловлюватися ( хоча я не харизмат) католики і протестанти, суть 2 великі різниці. А що ви підрозуміваєете під " помазанником Божим"?

Додано: 24 вересня 2009, 14:54
Мaлuй
romanm писав: А що ви підрозуміваєете під " помазанником Божим"?

ага, і мене це зацікавило.
п.с. не бачу зв"язку між католиками-харизматами і Бенні Хіном.

Додано: 24 вересня 2009, 14:56
ostap
А що ви розумієте під " помазанником Божим"?

- Люди,яких Господь помазує своїм Духом на служіння Йому,особливо надприродніми дарами Духа Святого. Такою людиною був, наприклад, о.Еміліан Тардіф.

Додано: 24 вересня 2009, 15:00
romanm
а хіба в хрещенні ми не помазані св. Духом на служіння Богу?

Додано: 24 вересня 2009, 15:12
ostap
звісно помазані. Однак є так що Господь помазує деяких людей, особливою, великою силою Духа Святого.

Додано: 24 вересня 2009, 15:22
o.Mykil
ostap писав:якшо на форумі є люди,які цікавляться і беруть участь в харизиматичному русі в католицькій церкві, будь ласка висловлюйтесь!


Та вже не раз висловлювалися. Прошу дуже:

http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php? ... sc&start=0

http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=956&start=0

http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=1135&start=0

Додано: 25 вересня 2009, 09:24
ostap

Хоч за цими посиланнями нічого не згадується про Бенні Хіна, все одно дуже вам вдячний!
Можливо обговорення на форумі про конкретну людину не є доречним. Тому всім дякую за ваші висловлювання! Буду досліджувати мабуть іншими способами. Божого благословення всім вам!

Додано: 25 вересня 2009, 10:19
o.Mykil
ostap писав:Хоч за цими посиланнями нічого не згадується про Бенні Хіна, все одно дуже вам вдячний!


Та він не кожному просто потрібний до "повного щастя". Там же згадується про харизматичний рух, а Бенні Х. ніби теж до цього, певним чином, має відношення...

Додано: 25 вересня 2009, 11:45
ostap
mykil писав:Та він не кожному просто потрібний до "повного щастя". Там же згадується про харизматичний рух, а Бенні Х. ніби теж до цього, певним чином, має відношення...


переважно там іде мова про харизм.рух у Католицькій Церкві.

В першому з 3-х посилань Аnatolij написав:
"слід відрізняти харизматиків-католиків і харизматиків-фанатиків-некатоликів."
Будучи католиком, знаю шо є люди католики, які приймають Бенні Х. як Божого чоловіка.
Не думаю що всі харизмати некатолики є фанатиками, неправдивими.
Мене власне цікавить, до кого відноситься Бенні Х., оскільки він не католик.

Додано: 25 вересня 2009, 12:53
o.Mykil
ostap писав:Мене власне цікавить, до кого відноситься Бенні Х., оскільки він не католик.


Та до неоп*ятидесятників ніби... :)

Додано: 25 вересня 2009, 18:20
romanm
Будучи католиком, знаю шо є люди католики, які приймають Бенні Х. як Божого чоловіка.


Дозвольте вставити свої 5 коп. католики усіх вважають божими чоловіками і жінками, бо всі ходимо під Богом. Дальше, якщо є"католики" які вважають його за "месію" то в мене є велиике питання чи це насправді католики, і взагалі , напевно ці люди до кінця не розуміють що значить бути в КЦ.


Не думаю що всі харизмати некатолики є фанатиками, неправдивими.


Звичайно забирати 100% поняття християнства від некатоликів не треба. Але чим дальше від КЦ тим менше там правди. Імхо, подивіться протестанти, скільки ділень переділень... не може гілка відірвана від основного дерева залишатися такою ж. Так що на тему правдивих харизматів НЕ католиків, я був би дууже обережним. В КЦ, не дивлячись на мої особисті переконання, я відношуся з вірою, що Церква направляю куди треба ХР, а хто це робить в протестантах? Я би не шукав якихось суперменів харизматичних, а просто старався пізнати більше віру моєї Церкви, в якій є усе.

Додано: 27 вересня 2009, 15:22
отець Роман
Дорогі в Христі! Хочу вам просто зацитувати слова відомого нашого письменника т. Шевченка - " і чужого навчайтеся і свого не цурайтеся!"
Це дуже актуально і в духовній ділянці, особливо в нинішній час.
Сьогодні дуже багато "чужих" помазаників приходить служити для нашого люду. Але чи ви ніколи не задумувалися - ЧОМУ? Тому що ми свого не шануємо і не знаємо!
Добре їсти борщ ложкою, але як нема або не вміємо то можна і виделкою...
Тому пізанвайте нашу - Греко-Католицьку віру і обряд, пізнайте Бога вдома, в рідній Церкві, в обряді, в Євхаристії, в іконах. А пісні під синтезатор будуть вам як приємний додаток!

Додано: 29 листопада 2009, 16:29
зайченятко
Nameless_One писав:Спеціально для всіх. Дану тему я створив щоб дізнатись дещо про "як марію" і харизматиків. і спочатку все йшло нормально. Хочете щось мені сказати - пишіть в приват.
Бачу християни всюди однакові - будь кого хто їм заперечує вони зневажають, вішають ярлик атеїста і єретика і стараються не звертати на це уваги. Адже це суперечить всім в що вони вірять.

І останнє. Я нікого не хулю. Лише критикую)


Християни такі ж звичайні люди.І зневага, на жаль, їм притаманна абсолютно так само як і атеїстам, і іншим. Але бірок нінакого не вішають.Хто приходить з біркою з нею і залишається.А хто приходить з своїм вченням і не згідний з Христовою Церквою,той підпадає під слова :" Хто не зі Мною,той проти Мене".

Re: Бенні Хін

Додано: 27 травня 2010, 04:29
o.Mykil
ostap писав:Хотілось би почути думки про служителя Бенні Хіна та його книгу "Добрий ранок, Дух Святий".


Більше правди про нього:

http://www.youtube.com/watch?v=ImKgisWA ... re=related

http://www.youtube.com/user/MrMykil#p/f/64/8MSVF6csjRE

Re: Харизматичний рух в Католицькій Церкві

Додано: 17 червня 2010, 20:26
сергій
Вім кого ще цікавить ця тема пропоную прочитати інтерв"ю отця Руфуса Перейри. Як на мене особисто - це здоровий погляд на католицький харизматизм. http://www.christusimperat.org/uk/node/28907

Re:

Додано: 02 серпня 2010, 13:40
о.Олег
Мaлuй писав:...не бачу зв"язку між католиками-харизматами і Бенні Хіном.

але, як виглядає мені грішному, звязок є і то досить чіткий - це один з авторів рекомендованої католиками-харизматами для прочитання літератури. Що мені грішному говорить про скочування розуміння практики глосолалії католиками до рівня розуміння протестантів... :(