Церковні покарання

в Україні і у світі

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 02 червня 2011, 14:41

alexoiser писав:Как я понял здесь тема о церковных наказаниях и к ним относиться Ептимия,в течении какого срока нужно исполнять наложенную священником ептимию?

нет - о священнослужителях, которым или запрещено действовать как священник, или отлученных от Церкви.
С уважением, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення ShMariam » 02 червня 2011, 14:48

alexoiser писав:Как я понял здесь тема о церковных наказаниях и к ним относиться Ептимия,в течении какого срока нужно исполнять наложенную священником ептимию?

Один раз, если священник ничего не уточнял.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 02 червня 2011, 14:52

ShMariam писав:
alexoiser писав:Как я понял здесь тема о церковных наказаниях и к ним относиться Ептимия,в течении какого срока нужно исполнять наложенную священником ептимию?

Один раз, если священник ничего не уточнял.

тут ето оффтоп, но совершенно верно: внимательно слушайте священника, когда он даёт епитимию и вопросы о сроках её исполнения отпадут сами собой: священник точно указывает что делать и сколько времени, а если не указывает ничего дополнительно - один раз
С уважением, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: "Запитуємо cвященика"

Повідомлення ShMariam » 11 липня 2011, 22:02

Екскомунікою певні особи відлучаються від Церкви. Але чи можна сказати, що якась особа є поза Церквою, якщо на неї не була накладена екскомуніка і в яких випадках?
Чи правильно я відповіла:
ShMariam писав:
Вірний писав:Наскільки мені відомо, переслідують сьогодні монахинь контемплятивного монастиря, ...

Ці монахині вже, на жаль, не належать до Католицької Церкви, ...


І як щодо лефевристів?
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Михайло Іванович
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 02 липня 2011, 16:36

Re: Церковні покарання

Повідомлення Михайло Іванович » 27 липня 2011, 16:42

Декретом Його Святості Папи Римського Венедикта 16 від 21 січня 2009 відновлено репутацію засновника Священичого Братства Святого Пія 10, його Преосвященства Архиєпископа Марселя Лефевра, і знято екскомуніки з 4-ох єпископів висвячених архиєпископом Лефевром, а саме єпископи:
- Бернард Феле;
- Річард Вильямсон;
- Бернард Тісьє де Маллере;
- Альфонсо де Галаррета.
у зв'язку з вище сказаним Вселенський Архиєрей Венедикт 16 звернувся з листом до Єпископів Католицької Церкви від 12.03.2009р. В якому зокрема говориться: про природу значення та наміри зняття екскомуніки. Підсумовуючи лист Венедикта 16, Директор Ватиканського прес-центру звернув окрему увагу на те, шо Папа підкреслює найголовніші завдання свого Понтифікату, на яких він наголосив відразу після свого обрання Вселенським Архиєреєм: утверджувати у вірі братів (див. Лк 22,32); провадити людей до Бога, що об'явився у Біблії і в Ісусі Христі, розп'ятому і воскреслому; дбати про єдність християн, діалог між віруючими для служіння мирові, свідчення християнської любові і милосердя у суспільному вимирі християнського життя.
Звіщення віри, надії і любові є справжнім завданням Церкви, а часткою цього є, за словами Святішого Отця, невеликі і середні примирення. Папа наголошує на тому, що для Церкви не може бути байдужою доля Братства Святого Пія 10, що має понад 490 священиків, 215 семінаристів, сотні монахів і монахинь та тисяча вірних. Чи ж можна їх виключити від єдності???Венедикт 16 вказує також і на їхні помилки, але наголошує і на свідченнях, які вказують на вдячність та відкритість сердець.
Святіший Отець закінчує свого листа гарячим закликом до любові, дякуючи єпископам та усім, хто підтримує його молитвами, виявляючи любов і довір'я, даючи свідчення незмінної вірності Наступникові Святого Петра.
джерело інформації Радіо Ватикан!
Чи не прийшов час керівництву УГКЦ переглянути своє ставлення до Священичого Братства Святого Священномученика Йосафата і зокрема покарань щодо отця Василя Ковпака і отця Любомира Гаєвського, беручи приклад з Його Святості Венедикта 16???

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 27 липня 2011, 16:53

Михайло Іванович писав:...Чи не прийшов час керівництву УГКЦ переглянути своє ставлення до Священичого Братства Святого Священномученика Йосафата і зокрема покарань щодо отця Василя Ковпака і отця Любомира Гаєвського, беручи приклад з Його Святості Венедикта 16???

та дуже радо, однак, як бачимо і на прикладі згаданих 4 єпископів та Брацтва Пія10 - це акт любові Христової Церкви (зняття екскомунік) без взаємності, адже величезна частина названих (та і всі 4 єпископи - їх же не прийняли в сущому стані назад, а лише зняли екскомуніку: жоден не зрікся уряду, що недозволено зайняв...) так і не відновили своєї єдності з Церквою (лише Трансальпійські редемптористи, якщо добре пригадав і ще декілька груп/одиниць осіб) і перебувають в схизмі - переглядання ставлення до Брацтва Св.Йосафата (правда - о.Ковпак хіба офіційно визнав свій зв'язок з лефевристами?) без переглядання о.Ковпаком/ціями ставлення до УГКЦ буде лише одностороннім актом і до єдності нмсд не призведе :(
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1019
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Церковні покарання

Повідомлення luksander » 27 липня 2011, 20:56

Можливо, не зовсім вдала аналогія, :pardon: та чомусь пригадались слова Ісуса:

- Отче, прости їм, бо не відають, що чинять

та
- Істинно кажу тобі: сьогодні ж будеш зі Мною в раю.

Тобто – від людини злежить, в якому статусі вона перебуває в відносинах з Церквою? :oops:

Михайло Іванович
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 02 липня 2011, 16:36

Re: Церковні покарання

Повідомлення Михайло Іванович » 28 липня 2011, 17:37

Дорогі брати і сестри во Христі! Щоб розібратися у тій темі потрібно знати що Братство Свтого Пія 10 виникло як реакція на рішення 2 Ватиканського собору. В листопаді 1985 року Архиєпископ Лефевр запропонував Конгрегаці Науки Віри документ що містив 39 сумнівів (латиною дубія), щодо неспівпадіння між новою соборовою доктриною про релігійну свободу і незмінною наукою Церкви.
На дубію Архиєпископа Рим відповів 50-сторінковим документом який не прояснив жодного конкретного сумніву. Конгрегація кардинала Ратцінгера визнала що доктрина про релігійну свободу проголошена 2 Ватиканським собором була "безперечною новизною", однак твердила що вона була плодом "тяглості доктринального розвитку". Свідчення, в який спосіб доктрина про релігійну свободу перекрутила відвічну науку Церкви, виходять поза рамки цієї статті.
Архиєпископ Лефевр уточнив що : "беручи до уваги, що Декларація про релігійну свободу супречить Магістеріуму Церкви, просимо про цілковиту ревізію цього тексту. Так само необхідним важаємо перегляд текстів Про Церкву у сучасному світі, Про екуменізм, Про нехристиянські релігії, необхідно також витлумачити численні тексти котрі викликають загальну дезорієнтацію. Не можна прийняти, з огляду на суперечність з авторитетом Магістеріуму Церкви, також кілька надзвичайно суттєвих пунктів нового Кодексу канонічного права. "
Джерело Zawsze wierni №3 (118), 2009
Ще кілька цитат з листа його святості Венедикта 16 до єпископів Католицької церкви від 12.03.2009р.:
- Це й жест (зняття екскомуніки) став можливий після того, як зацікавленні особи (4 єпископи) принципово висловили своє визнання Папи і його пастирської влади, хоча із застереженнями у питаннях послуху його доктринальні владі і доктринальній владі Собору.
- Хіба ми не повинні, як гарні вихователі, уміти не звертати уваги на різні недоліки і намагатися вивести з обмеженості? І хіба нам не слід визнати що й у церковному середовищі виник деякий десонанс.
- Послання до галатів 5, 13-15 "Ви бо, брати, покликані до свободи; аби тільки свобода ваша не стала приводом до тілесності, але любов'ю служіть один одному. увесь бо закон міститься у цій одній заповіді: "Люби ближнього твого, як себе самого". Коли ж ви між собою гризетися та їсте один одного, вважайте, щоб один одного не знищили."
- Але, на жаль, це "гризетися та їсте" існує і сьогодні в Церкві як вираження неправельно витлумаченої волі. Чи потрібно дивуватися, що ми не кращі галатів, що нам загрожують ті ж самі спокуси, що нам треба знову і знову учитися правильно використовувати волю??? І що також знову і знову нам варто учитися вищому пріоритету: любові???
P.S. Що до запитання про отця Василя Ковпака і Священичого Братства Святого Священомученика Йосафата інформація буде пізніше.
Дякую за увагу і за спілкування!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 28 липня 2011, 18:16

Михайло Іванович писав:Дорогі брати і сестри во Христі! Щоб розібратися у тій темі потрібно знати що Братство Свтого Пія 10 виникло як реакція на рішення 2 Ватиканського собору. В листопаді 1985...

та тут на Форумі, думаю, достатньо інформації і про лефевристів, і про о.Ковпака і тут лише скажу, що 2Ватиканський Собор є Собором Вселенським і, власне, є Магістеріумом Церкви, а... противлення Церкві, як подає джерело, яке цитуєте, мало чим відрізняється від полеміки кожного (особи/спільноти), що виправдовує перебування в схизмі :(
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 28 липня 2011, 19:44

о.Олег писав:
Михайло Іванович писав:Дорогі брати і сестри во Христі! Щоб розібратися у тій темі потрібно знати що Братство Свтого Пія 10 виникло як реакція на рішення 2 Ватиканського собору. В листопаді 1985...

та тут на Форумі, думаю, достатньо інформації і про лефевристів, і про о.Ковпака і тут лише скажу, що 2Ватиканський Собор є Собором Вселенським і, власне, є Магістеріумом Церкви, а... противлення Церкві, як подає джерело, яке цитуєте, мало чим відрізняється від полеміки кожного (особи/спільноти), що виправдовує перебування в схизмі :(
З повагою, о.Олег

Згоден,,тут справа не в Церкві(на загал,що стосується о.Ковпака і решти)..Тут Церква показала,що іде на зустріч,тобто має розпростерті руки,які радо обнімуть того хто повернувся в її Лоно,або хоче це зробити,але гординя заважає..
Але,для цього,потрібно,щоб той хтось цього захотів...поборов свою гординю(особисту) задля інших,які попали в схизму через ту гординю,які перебувають не в єдності з Нею(схизмі).
Ви знаєте,такий крок Церкви назустріч,є великим виявом любові,любові до всіх,які перебувають не в повній єдності з Нею...
Церква свій крок зробила,,потрібні кроки назустріч Їй.Тобто справа після цього дикрету не в Церкві,а в тих,які поза Нею..
І тут справа не у "відновленні репутації" чи ще чомусь такому.Це потрібно вірно розуміти.Справа у Бажанні,щоб ті хто хотять,повернулись в ЇЇ лоно.
Це дуже глибокий зміст і сам вихід у світ цього дикрету.(хоч він стосується конкретних осіб,но може послужити іншим на добро)
На загал...що до тих,яких цей декрет особисто не стосується,то це вияв "розпростертих рук".
Тобто,"Єдність",це двох-сторонній процес..
Дякую...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 29 липня 2011, 09:39

luksander писав:Можливо, не зовсім вдала аналогія, :pardon: та чомусь пригадались слова Ісуса:

- Отче, прости їм, бо не відають, що чинять

та
- Істинно кажу тобі: сьогодні ж будеш зі Мною в раю.

Тобто – від людини злежить, в якому статусі вона перебуває в відносинах з Церквою? :oops:

Та як вони попросять вибачення, як той розбійник, то звичайно їм простится.
Але як вони поведуться як фарисеї то УГКЦ лише і зостанеться за них молитись "- Отче, прости їм, бо не відають, що чинять".

Як, наприклад, підгорецькі. Вони були проти архиєрея Любомира Гузара. Ну тепер новий владика, але чомусь вони не повернулись, а це говоить що то був лише привід ,а не причина.

Михайло Іванович
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 02 липня 2011, 16:36

Re: Церковні покарання

Повідомлення Михайло Іванович » 29 липня 2011, 11:54

о. Олег дайте чітку, лаконічну, не двохзначну відповідь на декілька питаннь:
1) Чи Ви є католик?
2) Чи вважаєте Ви, що всі релігії ведуть до спасіння?
3) Чи вважаєте Ви, що до Церкви Христової належить: Католицька, Православнв, Протистантська та інші Церкви?
4) Чи вважаєте Ви, що Церква Христова втратила єдність, і екуменічний рух має її повернути?
5) Чи вважаєте Ви, що не потрібно навертати православних і протистантів до Католицької Церкви?
6) Чи вважаєте Ви, що священник може брати участь у спортивних змаганнях та розважальних заходах (дискотеки), займатися бізнесом?

з повагою Михайло Іванович.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 29 липня 2011, 12:02

Михайло Іванович писав:о. Олег дайте чітку, лаконічну, не двохзначну відповідь на декілька питаннь:
1) Чи Ви є католик?
2) Чи вважаєте Ви, що всі релігії ведуть до спасіння?
3) Чи вважаєте Ви, що до Церкви Христової належить: Католицька, Православнв, Протистантська та інші Церкви?
4) Чи вважаєте Ви, що Церква Христова втратила єдність, і екуменічний рух має її повернути?
5) Чи вважаєте Ви, що не потрібно навертати православних і протистантів до Католицької Церкви?
6) Чи вважаєте Ви, що священник може брати участь у спортивних змаганнях та розважальних заходах (дискотеки), займатися бізнесом?

з повагою Михайло Іванович.

1. так
2. ні - це єресь
3. тільки Католицька. Це синоніми (Католицька і Христова)
4. Ні - і не може втратити єдності, оскільки Бог її Сотворив і Дав Обітницю ("врата аду не сокрушать")
5. потрібно
6. священик має бути священиком всюди. І присутніми священики мають бути всюди (спорт, бізнес, розважальні центри), але виключно, як священик (хоч нічого проти не маю, щоб був у хорошій фізичній формі, вмів танцювати/грати на інструментах, засновував на Парафії якісь кредитні спілки взаємодопомоги тощо - можливо це також можна охарактеризувати словом "бізнес", але, наголошу, жити має священик за рахунок своєї священичої праці - вибачте: лаконічніше тут не вийшло)
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrivovk » 29 липня 2011, 18:56

о.Олег писав:
Михайло Іванович писав:о. Олег дайте чітку, лаконічну, не двохзначну відповідь на декілька питаннь:

2) Чи вважаєте Ви, що всі релігії ведуть до спасіння?

2. ні - це єресь


Хочу добавити дещо.Повнота ласк, які потрібні для спасіння людини є в Католицькій Церкві.Але це не означає, що всі люди, які належать до інших релігій не будуть спасенні.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення ShMariam » 29 липня 2011, 20:43

andrivovk писав:Хочу добавити дещо.Повнота ласк, які потрібні для спасіння людини є в Католицькій Церкві.Але це не означає, що всі люди, які належать до інших релігій не будуть спасенні.

Будуть спасенні, якщо нема їх вини в тому, що не належать до Католицької Церкви (а всі нюанси знає ТІЛЬКИ Бог :pardon: ) і якщо жили моральним життям.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 29 липня 2011, 20:49

andrivovk писав:
о.Олег писав:
Михайло Іванович писав:о. Олег дайте чітку, лаконічну, не двохзначну відповідь на декілька питаннь:

2) Чи вважаєте Ви, що всі релігії ведуть до спасіння?

2. ні - це єресь


Хочу добавити дещо.Повнота ласк, які потрібні для спасіння людини є в Католицькій Церкві.Але це не означає, що всі люди, які належать до інших релігій не будуть спасенні.

так - надіємося на Боже Милосердя, однак це не причина, щоб не кликати людей до осягнення повноти Ласк і не проповідувати Єдину Святу Соборну Апостольську Церкву. Перепрошую за лаконічні відповіді
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Михайло Іванович
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 02 липня 2011, 16:36

Re: Церковні покарання

Повідомлення Михайло Іванович » 30 липня 2011, 13:31

о. Олег ваші відповідіна питання 2-6 висвітленні правильно згідно догматів католицької віри та науки католицької церкви, енциклік Пап Римських до рішень 2 Ватиканського собору. Вони співпадають з позицією священників Священичого Братства Святого Священомученика Йосафата і релігійних громад УГКЦ, у яких проводяться Богослужіння згідно Греко-Католицькою Традицією.
по питанню №2: 2 Ватиканський Собор, Декрет про екуменізм (№3) ----- Всі релігії ведуть до спасіння, бо "дух Христа не відмовляється уживати їх як засобів Спасінння";
по питанню №3: випливає з науки 2 Ватиканського собору, з догматичної конституції про Церкву (Lumen gentium), що до Церкви Христової належать: Католицька, Православна, Протестантська та інші Церкви;
по питанню №4: 2 Ватиканський Собор, декрет Unitatis redintegratio (№1)----- Церква Христова втратила єдність і екуменічний рух має її повернути;
по питанню №6: Частина сьогоднішнього сучасного священства:
1)не носять постійно священичого одягу;
2)Приймають участь у спортивних змаганнях, грають у футбол;
3)Займаються бізнесом, при мовчазній згноді їхніх Владик;

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 30 липня 2011, 14:53

Михайло Іванович писав:о. Олег ваші відповідіна питання 2-6 висвітленні правильно згідно догматів католицької віри та науки католицької церкви, енциклік Пап Римських до рішень 2 Ватиканського собору. Вони співпадають з позицією священників Священичого Братства Святого Священомученика Йосафата і релігійних громад УГКЦ, у яких проводяться Богослужіння згідно Греко-Католицькою Традицією.
по питанню №2: 2 Ватиканський Собор, Декрет про екуменізм (№3) ----- Всі релігії ведуть до спасіння, бо "дух Христа не відмовляється уживати їх як засобів Спасінння";
по питанню №3: випливає з науки 2 Ватиканського собору, з догматичної конституції про Церкву (Lumen gentium), що до Церкви Христової належать: Католицька, Православна, Протестантська та інші Церкви;
по питанню №4: 2 Ватиканський Собор, декрет Unitatis redintegratio (№1)----- Церква Христова втратила єдність і екуменічний рух має її повернути;
по питанню №6: Частина сьогоднішнього сучасного священства:
1)не носять постійно священичого одягу;
2)Приймають участь у спортивних змаганнях, грають у футбол;
3)Займаються бізнесом, при мовчазній згноді їхніх Владик;

Перепрошую - Ви повторюєте загальні очорненя Христової Церкви тими, хто оправдовують свій відхід від Святої Христової Церкви :( А рішення 2Ватиканського Собору несуть виключно характер пасторальний - звертають увагу Христової Церкви на те, як працювати в сучасному світі і неправі ті, хто досліджуючи Постанови цього Вселенського Собору говорить про якийсь "дух Собору", про існування "вчення" про якусь "конфесійну/релігійну рівність", подають якесь своє розуміння екуменізму... Та розумію, що проблем різними людьми (навіть з найлібших їхніх почувань/прагнень) наплоджено багато, але саме їх ідеї/єресі і треба критикувати/осуджувати, а не йти в схизми: Ви ж пригадайте історію з монсеньйором Лефевром - екскомунікований через непослух Папі (без дозволу висвятив згаданих Вами в темі єпископів) а не через його критику Собору (про що часто чую викривлену інформацію). Інакше і :) Конгрегація Віровчення приналежні до Брацтва Пія 10/Святого Йосипа - тут вже цитувалось, і не завадить, наприклад: Конгрегация Вероучения

ОТВЕТЫ НА ВОПРОСЫ О НЕКОТОРЫХ ПОЛОЖЕНИЯХ, ОТНОСЯЩИХСЯ К УЧЕНИЮ О ЦЕРКВИ.

З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 30 липня 2011, 16:37

Михайло Іванович писав:6) Чи вважаєте Ви, що священник може брати участь у спортивних змаганнях та розважальних заходах (дискотеки), займатися бізнесом?

з повагою Михайло Іванович.

Слава Ісусу Христу!!!
п.Михайло,трішки висловлюсь, що до 6 пункту.
Особливо про спорт і фудбол зокрема.
Я сам був здивовано вражений,коли дізнався,що Василіяни(монахи) полюбляють поганяти мяча.Якось це було дико,і не вписувалось у рамки мого розуміння.
Але,скажу,що дуже помилявся,і зараз це розумію по іншому.
Дуже добре що грають,і добре було би,якби це робили частіше(бо дуже рідко це трапляється).Але не треба з мухи слона робити.Це не носить характер якихось змаганнь,чи надмірним занняттям цим.І якщо навіть приймають якусь участь у змаганнях(хоч про таке не чув.Тобто про якісь чемпіонати,де священники представляють команду Цкркви :) ).Якщо і були якісь змагання,то вони носять досить здоровий характер,і це служить на добро.
Крім того,що є головним.Ім дуже потрібно займатись цим(спорт,чи фізичні вправи),бо це є добре для тіла,яке є Храмом Божим.І часто видно,що бракує цього молодим отцям.Звісно,це все має не заважати їхньому покликанню,чи обовязкам,які вони з послуху мають виконувати.
І на рахунок бізнеса,тут також потрібно правильно розуміти.Священник(ієромонах) може заробляти гроші,але в такий спосіб,щоб це не принижувало гідності священничого сану.І це є відправною точкою цього аспекту,і звичайно послух,тобто благословення на цю працю.
Зовсім друге питання,що чомусь люди накидають священникам якісь уявні норми,і в дійсності навіть не розглядають такі випадки індевідуально.
Такі собі фантазії,що священник має бути таким,таким,таким.,і крапка.При цьому узагальнюючи це до ступеня::,,,та як,хіба так можна....
Я розумію,що деякі священники можуть часом попутати своє призначення(покликання),і надміру чимось таким захопитись.Но,хіба таке служить узагальненню,доречі в дуже корисних речах.
Правда така,що священники несуть нелегкий тягар,який на них вішають деякі люди,яким і розглядати окремі випадки (розібратись у ситуації,перед висловлюванням своєї думки) їм просто не потрібно,бо нажаль,погодьтесь,що багато людей мають мету очорнити священство,і просто шукають придирки,надмірно роздмухуючи її.(і цим даючи взірець праведності :) )
Я погоджуюсь з Вами,що цим пунктам потрібно приділяти увагу,священникам,щоб по причині люцкої слабкості(грішності),не відійти в сторону від свого покликання.
Моя думка,що священник має бути священником,в любому місці і обставинах,куди їх покликав Господь.(а вони(обтавини,місця) є дуже різні,і часто ми просто не знаєм справжніх мотивів чи нюансів,но беремся докоряти цим).
Що думаєте з цього приводу???
Дякую..
З повагою Андрій..
............................................
На рахунок розважальних заходів і дискотек(якесь дивне поєднання,написане Вами),я повністю згоден.
Так само,як те,що мають бути присутні на свіцьких заходах,щоб гідно представляти Церкву в суспільстві,що служить зближенню.(Но це повинні бути призначені для цього отці,які це можуть гідно нести)
Різниця є???А Ви якось карденально подали це..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 30 липня 2011, 20:45

andrivovk писав:
о.Олег писав:
Михайло Іванович писав:о. Олег дайте чітку, лаконічну, не двохзначну відповідь на декілька питаннь:

2) Чи вважаєте Ви, що всі релігії ведуть до спасіння?

2. ні - це єресь


Хочу добавити дещо.Повнота ласк, які потрібні для спасіння людини є в Католицькій Церкві.Але це не означає, що всі люди, які належать до інших релігій не будуть спасенні.


Підтримую. Так після ІІ Ватиканського собору і уточнює Церква. І ще. Видима Церква- Католицька синонімізується з Христовою Церквою, а невидимо Христова Церква простягається через усіх християн, справді віруючих в Ісуса Христа, як спасителя, в святу Трійцю - Триєдиного Бога.
Тому невидимо такі християни з різних конфесій є браття і сестри. Нажаль видимо вони не входять в Католицьку Церкву.

Тому Католицька Церква визнає Таїнства, здійснені в Православній і деякими Протестантськими Церквами. ТОму Каолиицька Церква співпроводить екуменічний процес заради співіснування в любові всіх христтиян в першу чергу, і за Божої допомоги єднання їх видимо.




Так що кожна відійшовша конфесія - це таке собі розєднання Церкви, але видиме. Люди ,які народилися в іншій конфесії і вивчені в її науці в цьому ж невинні, тому якщо чисті совістю, належать до Церкви Христової , а значить по синоніму - до Католицької. Тому о. Олег правильно написав, що Церква розєднана не може бути. Але це невидимо. Бо видимо - трохи поцирмана. І тому Церкви в екуменічному процесі пргануть до того, щоб "Щоб був єдиний пастир і єдине стадо"...


В соответствии с Учением Католической Церкви будет верным утверждение, [b]что Церковь Христова присутствует и действует в Церквях и церковных сообществах, еще не пребывающих в полном общении с Католической Церковью, благодаря элементам освящения и истины, наличествующим в них. [9] Тем не менее, термин «пребывает» может быть употреблен исключительно в отношении Католической Церкви, поскольку он указывает на признак единственности, исповедуемый нами в Символе веры («Я верую... во единую Церковь»); и эта единственная Церковь пребывает в Католической Церкви. [10].

От те, що я маю на увазі. Інші конфесії, якщо щирі в своїй вірі, навіть не в повноті спілкування з Католицькою Церквою, перебувають в Церкі Христові (Вселенській, тобто соборній) якби не знаючи про це, якщо навіть видимо цього не визнають.

Натомість у Католицькій Церкві видимій є "мертві члени Церкви", які видимо ніби є, але невидимо до неї не належать... Нажаль. І за них молимо Бога, щоб ожили.



І тому відносно інших ("незєднаних" - є до речі в теологіїх Греко-Католицької Церкви такий термін) конфесій ведеться не просто навернення, а екуменічний діалог, яким ймає за намір не просто навернути - заставити покаятись, поставити на коліна перед ієрархами Католицької Церкви, а в діалозі прийти до примирення.[/b]




Прошу не плутати з екуменічними намірами відносно інших релігій. ТУт такої мети нема. Є лише мета жити в мирі і любові між прихильниками різних релігій.
Востаннє редагувалось 30 липня 2011, 21:06 користувачем Michail, всього редагувалось 1 раз.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 30 липня 2011, 20:58

Я сам був здивовано вражений,коли дізнався,що Василіяни(монахи) полюбляють поганяти мяча.

Знаєте, скільки такої зашкарублості в християнах лишевідношенню до другорядних питань?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 30 липня 2011, 21:05

Michail писав:ТОму невидимо такі християни з різних конфесій є браття і сестри...

невидимо всі люди брати і сестри :) . Не лише християни. Так - християни нам (членам Христового Тіла) ближчі. Але Таїнства, які визнаємо Святими Божими в згаданих Вами - це Христові Таїнства Католицької Церкви, які в них (в супереч їхнім помилкам та єресям) ще збереглись неушкодженими (і це в кожному окремому випадку перевіряється і не завжди позитивно - як, наприклад, з Таїнством Священства в англікан тощо) після того, як люди/спільноти втратили повноту Чистої віри: вони (Таїнства) належать до Христової Церкви бо є Божими, а от якась чи то протестантська деномінація чи то православна включає в себе не лише Таїнства, а й сповідування єресі, тому Христовою Церквою чи її "частиною" назвати православних чи протестантів тощо не можемо - єресь є мерзотою перед Богом і відводить людину від Спасення :( , а от за людей, що в них входять просимо у своїх молитвах щоб Господь Бог Змилувався, Простив і Спас...
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 30 липня 2011, 21:16

о.Олег писав:
Michail писав:ТОму невидимо такі християни з різних конфесій є браття і сестри...

невидимо всі люди брати і сестри :) . Не лише християни. Так - християни нам (членам Христового Тіла) ближчі. Але Таїнства, які визнаємо Святими Божими в згаданих Вами - це Христові Таїнства Католицької Церкви, які в них (в супереч їхнім помилкам та єресям) ще збереглись неушкодженими (і це в кожному окремому випадку перевіряється і не завжди позитивно - як, наприклад, з Таїнством Священства в англікан тощо) після того, як люди/спільноти втратили повноту Чистої віри: вони (Таїнства) належать до Христової Церкви бо є Божими, а от якась чи то протестантська деномінація чи то православна включає в себе не лише Таїнства, а й сповідування єресі, тому Христовою Церквою чи її "частиною" назвати не можемо - єресь є мерзотою перед Богом, а от за людей, що в низ входять просимо у своїх молитвах щоб Господь Бог Змилувався і Спас...
З повагою, о.Олег


Це стосується саме тих, які конкретно роблять такий розкол, чи впадання в Єресь. От як догналівців. І це, як я писав, стосується видимої Церкви. Але от їх нащадків, як теперішніх православних (які щирі, прагнуть до єдності, але не в змозі просто так відкинути устої і традиції православної конфесії видимо, це не стосується, якщо вони ведуть істинний християнський спосіб життя. Які в них єресі? Про ісходження Святого Духа, Ви узгодили що вираз такий чи такий є правильний.

Догмати майже всі, крім Непорочного Зачаття приймають. А святість і Приснодівстіо Діви Маірії ніхто з них не насмілиться "опровергнути"...

Тобто в принципі вони єднісні з нами. А як "незєднані" видимо (ще раз напишу, що теологи такий термін використовують), то є на це екуменічний діалог...



ТОму невидимо такі християни з різних конфесій є браття і сестри...

о.Олег писав:невидимо всі люди брати і сестри :)


По походженню тілесному - так.
Але дітьми Божими називають лише Хрещених в Ісусі Христі..., тобто насправді браття і сетри (як я мав на увазі) - саме християни.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 30 липня 2011, 21:18

Але навіть християн - братів і сестер, от що стосується

15. §Если же согрешит против тебя брат твой, пойди и обличи его между тобою и им одним; если послушает тебя, то приобрел ты брата твоего;
УПО: А коли прогрішиться твій брат проти тебе, іди й йому викажи поміж тобою та ним самим; як тебе він послухає, ти придбав свого брата.
KJV: Moreover if thy brother shall trespass against thee, go and tell him his fault between thee and him alone: if he shall hear thee, thou hast gained thy brother.

16. если же не послушает, возьми с собою еще одного или двух, дабы устами двух или трех свидетелей подтвердилось всякое слово;
УПО: А коли не послухає він, то візьми з собою ще одного чи двох, щоб справа всіляка ствердилась устами двох чи трьох свідків.
KJV: But if he will not hear thee, then take with thee one or two more, that in the mouth of two or three witnesses every word may be established.

17. если же не послушает их, скажи церкви; а если и церкви не послушает, то да будет он тебе, как язычник и мытарь.
УПО: А коли не послухає їх, скажи Церкві; коли ж не послухає й Церкви, хай буде тобі, як поганин і митник!

Новый Завет > Книга От Матфея > Глава 18

От хто відєднує себе від Христової Церкви... :(

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 30 липня 2011, 21:29

Michail писав:...Це стосується ...

всіх
ті, які особисто відійшли від Христової Церкви важко згрішили ("горе тим, через яких спокуса увійшла у світ - краще такому не родитися, краще жерновий камінь на шию...") і... Бог їм суддя і осуд (кожного зокрема) святої Христової Церкви. А продовжувачі винні уже не у започаткуванні єресі (і ніхто їх в цьому не звинувачує), а в сповідуванні єресі. Так - можуть не мати особистої провини, але від цього єресь не стає Чистим Ісповіданням (заперечте, якщо не згідні - продискутуємо) і несе не великі небезпеки для їх життя. В випадку православних - еклезіологічна єресь (те, що називаємо схизмою)
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 30 липня 2011, 21:42

о.Олег писав:
Michail писав:...Це стосується ...

всіх
ті, які особисто відійшли від Христової Церкви важко згрішили ("горе тим, через яких спокуса увійшла у світ - краще такому не родитися, краще жерновий камінь на шию...") і... Бог їм суддя і осуд (кожного зокрема) святої Христової Церкви. А продовжувачі винні уже не у започаткуванні єресі (і ніхто їх в цьому не звинувачує), а в сповідуванні єресі. Так - можуть не мати особистої провини, але від цього єресь не стає Чистим Ісповіданням (заперечте, якщо не згідні - продискутуємо) і несе не великі небезпеки для їх життя. В випадку православних - еклезіологічна єресь (те, що називаємо схизмою)
З повагою, о.Олег

Хтось казав, не осоуджувати людей, але ненавидіти зло (гріх). Якщо особисто невинні, бо не знають, що то єресь, то хоч несе вона великі небезпеки, але вірних своїх Бого врятує.

Все був і буду переконаний, що ні варіант, коли Православна Церква відходить від Католицької, Ні коли Католицька Церква відходить від православної (як на схемі в Почаївському монастирі намальовано) не є вірними. Обі відкололись одна від одної. Це був великий розкол. І хоч прокляття в 60 роках 20 ст. зняті, що само собою мало б стати єдністю, але до кінця частинки (видимо!) не зійшлись...

Якби хоч одна сторона була мудріша. то варіант з першенством серед рівних Папи Римськоо вберігся б. Не забувайте, що навіть ап. Петру ап. Павло вніс догану і був правий. Нащастя ап. Петро мав ДУха Свтятого і вд ньоо покору, нажаль тодішній папа римський і патріарх Константинопольский не мали достатньо Боєої благодаті.

Чесно кажучи, дуже дискутувати не хочу, але це моя думка.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 30 липня 2011, 21:47

Michail писав:...Тобто в принципі вони єднісні з нами. А як "незєднані" видимо (ще раз напишу, що теологи такий термін використовують), то є на це екуменічний діалог...

екуменічний діалог є працею Христової Церкви над віднайденням ще не загублених Скарбів божої Благодаті в спільнотах і окремих представниках, що належать до протестантських рухів чи Православних Церков тощо
Michail писав:...ТОму невидимо такі християни з різних конфесій є браття і сестри...

про невидиме можемо точно судити саме з видимого. Якщо видимо бачемо щось інакшого, аніж братерство, то можемо надіятись лише на Бога, що все Направить і виконувати Дане Богом Доручення: "Ідіть і проповідуйте..." і в сьогоднішньому світі з його різноманітністю ідей/помилок чи відвертих єресей на Таїнстві Хрещення Проповідь віри в Христа ("... щоб появити... Церкву славну, без плями чи зморшки або чогось подібного ... ") завершувати не можемо, а мусимо все робити для того, "щоб всі були одно..." повністю (а не лише омріяно/духовно), щоб ми були братами і сестрами повністю, християнами повністю...

З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 30 липня 2011, 21:49

Священики грають волейбол. Підтримую
http://www.kyrios.org.ua/church/ugcc/20 ... ayinu.html

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 30 липня 2011, 22:01

Michail писав:...але це моя думка.

та не може розколотись, пане Михайле, те (Церква), що Господь Породив Зісланням Святого Духа, чому Господь Заповідав "врата аду не подолають" і думати можете все, що завгодно, але дописувач, якому я грішний відповідаю питав не про Вашу чи мою особисту думку, а твердить в контексті 2Ватиканського Собору про Вчення Христової Церкви і саме це роз'яснюю. Бачите - насправді, якщо є небезпека (і навіть Ви зі своїми переконаннями її принаймі інтуїтивно згадуєте), справжній люблячий брат має попередити: небезпечно помиляєшся! Це Вам і кажу. Поважаю Вас, люблю (вибачте за сильне слово, але - точно намагаюся і принаймі Ви точно мені грішному є приємним інтернетним знайомим), але помиляєтеся, якщо не проповідуєте Христа і Його Церкви у всій повноті і не виявляєте братньої любові, якщо не кажете свого "обережно - єресь! Ризикуєш Спасенням!"
це все... важко, але... любити завжди важко, а виявляти Божу Любов до ближніх у такій глибокій речі, як віра тим паче - щоб і грішника любити і гріх єресі толеруючи Бога не образити
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 31 липня 2011, 00:05

о.Олег писав:... справжній люблячий брат має попередити: небезпечно помиляєшся! ........., але помиляєтеся, якщо не проповідуєте Христа і Його Церкви у всій повноті і не виявляєте братньої любові, якщо не кажете свого "обережно - єресь! Ризикуєш Спасенням!"
це все... важко, але... любити завжди важко, а виявляти Божу Любов до ближніх у такій глибокій речі, як віра тим паче - щоб і грішника любити і гріх єресі толеруючи Бога не образити
З повагою, о.Олег

Я отче цього поки не розумію.Тобто розумію,навіть якось не так вже і слабо(по грамоті :) ),але бачу нюанси.І повірте,отте важко любити,типу казати правду попри всі нюанси,які повилазять в цьому процесі,,,,не в цьому справа....Хоч це є.
Я думаю,що якось цей підхід не є вірним,а точніше трохи небеспечним.Зрозумійте,якби всі,хто так каже,вкладали в це таку обережність(якщо завгодно,Любов),але часто,таке в принципі правильне(по грамоті :) ) тверження,служить згіршенням(того хто каже,і також слухає),якщо завгодно падінням(я таке часто бачив).
Розумієте,тут справа в нас,людях,часто слабких і грішних.І це справді складно.
Можу писати про фантазії чи мрії(а якби,чи коби),але це марне...
Доречі,твердо переконаний,що любий відкол від вселенської Церкви,робить ЇЇ слабкішою(в сенсі тої повноти).Тому Католицька Церква розуміє потребу тої єдності,і я дуже тішуся коли бачу кроки на її віднову.(покрайній мірі,саме стремління Любе Господу)Якщо нема тої видимої єдності,то х не видимою ще важче.
Ці всі розколи,це наслідки гріхів,доречі з обох сторін,а тому і відповідальність спільна.Просто Католицька Церква є центром,тому так важко,бо ,,бо...бо...
Суть допису,коли цю грамотність приміняти без духовного стремління до цього(любові),то це може згубити...(і часто губить)
Дякую...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ


Повернутись до “Католицька Церква”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей