Re: Церковні покарання
Додано: 05 серпня 2011, 10:49
viter писав:Звідки взялося поняття "невидима" Церква? Знаємо, що Христова Церква ділиться, так би мовити, на три частини: воююча (ми), терпляча (душі в чистилищі) і прославлена (святі у Небі) - і все це є сопричастя святих, одна Католицька Церква. Як сюди вписуються живі ще протестанти/сектанти, котрі через своє святе життя, не знаючи цього, насправді невидимо належать до Католицької Церкви?
Елементарно і логічно. Якщо вони потраплять у Царство Небесне як християни (а неяк спасенні особливим чином нехристияни), значить існують невидимо в Церкві Христовій, тому формують невидиму присутність Католицької Церкви у всіх інших конфесіях. Тому Рацінгер і називає їх іншими Церквами. [*] Чи може бути інакше: Думаю, що інакше бути не може і зараз вкажу чому:
Michail писав:"В соответствии с Учением Католической Церкви будет верным утверждение, что Церковь Христова присутствует и действует в Церквях и церковных сообществах, еще не пребывающих в полном общении с Католической Церковью, благодаря элементам освящения и истины, наличествующим в них. [9] Тем не менее, термин «пребывает» может быть употреблен исключительно в отношении Католической Церкви, поскольку он указывает на признак единственности, исповедуемый нами в Символе веры («Я верую... во единую Церковь»); и эта единственная Церковь пребывает в Католической Церкви."
Чому Ви так думаєте? Отець Олег, якщо я вірно зрозумів, вже раніше пояснив, що "Церковь Христова присутствует и действует в Церквях и церковных сообществах" таким чином, що в них залишаються деякі Св. Тайни Католицької Церкви - в православних більше, в деяких протестантів менше, а в більшості залишилось тільки Хрещення. А вся повнота ласк та дарів Божих лишається тільки в Католицькій Церкві реальній, в тому Сопричасті Святих, що я зазначив вище, а не в якійсь невидимій...
Не лише в таїнствах справа, а й у спасенних християнах, які черех Таїнство Хрещення, по суті цього Таїнства, приєднались до Тіла Христвого і через Таїнства Покаяння (яке в них має різну форму, але одну суть) і Таїнсвто Євхаристії і далі продовжуть перебувати в Єдності з Христом, а значить у Христвоій Церкві.
Це чиста логічність. [*]Інакше таїнства б нічого не значили в тих Церквах і нічого не давали.
"а не в якійсь невидимій..."
____________________________________________________
Співставте ті речення, біля яких зірочка [*] (Це аргументвоане питання і відповідь.
Може я краще сформулюю "присутні в Католицькій Церкві невидимо", як і присутні невидимі душі чистилищних Християн і спасенних в Царстві Небесному...