Неодружені священики

в Україні і у світі

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Богдан
гість
гість
Повідомлень: 1
З нами з: 17 жовтня 2007, 18:51
Контактна інформація:

Неодружені священики

Повідомлення Богдан » 15 листопада 2007, 20:13

У Римо-Католицькій Церкві є головною у мовою для кожного священика бути неодруженим...У нас же по-різному.Хто як вважає?
На мою думку,саме целібат є тим дійсним відданням Богові у Його Сужбі....

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 16 листопада 2007, 17:59

А ви сомі одружені?

Мені внутрішньо десь теж більш пасую целібат. Воно ж бо й дітей не треба "вчити", жінку "годувати" і все таке... хоча є й інші нюанси.

Колись (дуже давно) думав над покликанням. І думав, або целібат - або мирянин. Тепер вже одржений, діти все таке... трохи пом"якшав, але всетак - целібат більше мені подобається. Хоча в правилах є винятки.

головне, щоб людина була хороша.
З повагою, Дмитро.

lizard
гість
гість
Повідомлень: 3
З нами з: 25 листопада 2007, 11:43
Звідки: Lviv

Повідомлення lizard » 26 листопада 2007, 10:56

До одного і другого ставлюся одинаково позитивно.
Кожного Бог покликав реалізуватися у свій спосіб - хтось краще це зробить бувши одруженим, хтось целібатом)

параска
гість
гість
Повідомлень: 3
З нами з: 05 лютого 2008, 20:53
Звідки: м.Соснівка

Повідомлення параска » 09 лютого 2008, 22:50

чесно кажучи останнім часом мені "недовподоби" одружені священники...я мала можливість спілкуватися з різними отцями.не хочу нікого оборазити, це лише моя думка!але чомусь священники з сімями дуже побутові, адже їм приходиться піклуватися про освіту дітей, забезпеченість сімї....звісно, ця мова іде не про всіх священників!я знаю одружених священників, в яких є великий плюс- це хороше розуміння звичайної людини.але чомусь все-таки священники без сімейних проблем більш духовніші..... :(
"Люблю життя, де повно сонця й грюку, і ця любов моя на сто століть"(Л.Українка)

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 11 лютого 2008, 09:29

Я підтримую думку нашої Церкви. що дозволяє священикам вибирати, оскільки і всі апостоли Ісуса, крім Івана Богослова, були одруженими. Згадаймо слова Ісуса: камінь, який був для одних каменем спотикання, для інших став наріжним каменем.
Згадую розповідь о. Юрія, який трудиться на Полтавщині. Він розповідав, що дружина йому дуже допомагає в душпаситрській діяльності, каже: без неї я б не впорався.
Також є багато прикладів, коли дружина священика навчає дітей релігії або керує хором, тоді це гарний приклад для парафії.
Звичайно, целібат також потрібний, бо є місця, куди священик не може взяти сім'ю.
Мудрість Божа дала людині свобідну волю, тому добре, коли є можливість вибирати.

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 30 жовтня 2008, 15:49

Не згоден. Учні Ісуса були одружені, але коли пішли за ним, то полишили все. Чи хтось із них повертався в сім'ю після покликання!?
Залиште мертвим хоронити померлих і йдіть за мною.(цитую по пам'яті)
Я є лиш чверть буття
Три чверті мене, то свобода
А те що бачиш ти не я
А двері крізь які немає входу
І коли щось я говорю, то не слова, а вітер
Я там де небо п'є зорю
Я вихід із всього на світі

Аватар користувача
ola
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 211
З нами з: 21 серпня 2007, 01:27
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Повідомлення ola » 31 жовтня 2008, 01:05

а як із тещею апостола Петра, яку Ісус уздоровив? Євангельська історія, як-не-як... Значить - важлива і показова :)
Вернися до дому свого, і розкажи, які речі великі вчинив тобі Бог! (Луки 8, 39)

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 31 жовтня 2008, 12:47

Інквізитор писав:Не згоден. Учні Ісуса були одружені, але коли пішли за ним, то полишили все. Чи хтось із них повертався в сім'ю після покликання!?
Залиште мертвим хоронити померлих і йдіть за мною.(цитую по пам'яті)


ми також вдіяльності Ісуса бачимо різні підходи до людей: одним радив залишити сім'ю і йти за Ним, іншим - казав додому вертатись. Також Ісус каже: якщо твоє око заваджає тобі на шляху до Царства Небесного - вирви його, але не каже в будь-якому випадку очі виривати. :D
Сім'я (чоловік і жінка) - одне тіло, якщо це веде до спасіння обох та приносить користь Церкві, то чому від цього відмовлятись?
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 31 жовтня 2008, 12:52

ola писав:а як із тещею апостола Петра, яку Ісус уздоровив? Євангельська історія, як-не-як... Значить - важлива і показова :)

Питання. А яке це має відношення до целібату? :(
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 31 жовтня 2008, 13:05

Олюнька писав:ми також вдіяльності Ісуса бачимо різні підходи до людей: одним радив залишити сім'ю і йти за Ним, іншим - казав додому вертатись. Також Ісус каже: якщо твоє око заваджає тобі на шляху до Царства Небесного - вирви його, але не каже в будь-якому випадку очі виривати. :D
Сім'я (чоловік і жінка) - одне тіло, якщо це веде до спасіння обох та приносить користь Церкві, то чому від цього відмовлятись?

Ті кому він радив йти за ним були його "перші рибалки людей" в сім"ю після того вони не повернулись, щоб нести Євангеліє своїм сусідам по двору, а у вільний від роботи час полоти картоплю. :)
Не пам"ятаю кому він додому казав вертатись, ну хіба, що тому багатому хлопцю, що хотів за ним піти, але мораль цієї притчі трохи інша.
Вирвати око це метафора. Він же ще й казав хто має вуха хай чує, хіба ж він звертався до людей, що не страждають захворюваннями вух. :)
Щодо сім"ї тут я теж не згоден. Ісус же не сказав, мол беріть своїх жон і підем проповідувати разом. :)
Без образ, але замужній священик, то є казус %) . Йому доводиться обирати або сходити на батьківські збори або провести літургію. Мирська суєта це не подвиг, це небажання повністю доручити себе Господу і стати інструментом в його руках.
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 31 жовтня 2008, 13:10

Інквізитор писав:Щодо сім"ї тут я теж не згоден. Ісус же не сказав, мол беріть своїх жон і підем проповідувати разом. :)

Але з Ісусом також перебували жінки, зокрема Марія Алфеєва - мама апостолів Івана та Якова.

Інквізитор писав: Без образ, але замужній священик, то є казус %) . Йому доводиться обирати або сходити на батьківські збори або провести літургію. Мирська суєта це не подвиг, це небажання повністю доручити себе Господу і стати інструментом в його руках.


А може це правнення віддати на служіння Богові не лише себе, але і свою сім'ю?
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 31 жовтня 2008, 13:52

Марія Алфеєва з ним не ходила вона не була учнем Бога. І взагалі до чого тут вона!

Коли Бог перебував між учнями вони були як одна родина. Взагалі мені в голову не вкладається як одружені священики з"явились в християнській традиції?! Це невдала спроба позбутися поході чи маневр для розширення к-ті служителів Божих. :evil:
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 31 жовтня 2008, 14:41

Інквізитор писав:Марія Алфеєва з ним не ходила вона не була учнем Бога. І взагалі до чого тут вона!

Коли Бог перебував між учнями вони були як одна родина. Взагалі мені в голову не вкладається як одружені священики з"явились в християнській традиції?! Це невдала спроба позбутися поході чи маневр для розширення к-ті служителів Божих. :evil:


"... Були й жінки, що дивилися здалека. Між ними була Марія Магдалина, Марія, мати Якова Молодшого та Йосифа, і Саломія, що слідом за Ним ходили і Йому услугували, як був Він у Галилеї, та й багато інших, що з Ним були прийшли в Єрусалим." Марко 16, 40-41.

Також є згадка, що Марія просила за своїх синів, щоб один сидів по правиці, а другий по лівиці Ісуса в Царстві Небесному, а було це "по дорозі в Єрусалим".
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 31 жовтня 2008, 16:09

Олюнька писав:
Інквізитор писав:Марія Алфеєва з ним не ходила вона не була учнем Бога. І взагалі до чого тут вона!

Коли Бог перебував між учнями вони були як одна родина. Взагалі мені в голову не вкладається як одружені священики з"явились в християнській традиції?! Це невдала спроба позбутися поході чи маневр для розширення к-ті служителів Божих. :evil:


"... Були й жінки, що дивилися здалека. Між ними була Марія Магдалина, Марія, мати Якова Молодшого та Йосифа, і Саломія, що слідом за Ним ходили і Йому услугували, як був Він у Галилеї, та й багато інших, що з Ним були прийшли в Єрусалим." Марко 16, 40-41.

Також є згадка, що Марія просила за своїх синів, щоб один сидів по правиці, а другий по лівиці Ісуса в Царстві Небесному, а було це "по дорозі в Єрусалим".

Ну, дві матері і навернена грішниця. І що з того??? :unknown:
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

Аватар користувача
ola
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 211
З нами з: 21 серпня 2007, 01:27
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Повідомлення ola » 31 жовтня 2008, 18:18

ola написав:
а як із тещею апостола Петра, яку Ісус уздоровив? Євангельська історія, як-не-як... Значить - важлива і показова

Питання. А яке це має відношення до целібату?


мені просто здалося, що, коли Петро мав тещу, то мав і дружину... :)
А якщо Ісус уздоровив тещу Петра, то цілком ймовірно, що Петро його про це попросив, а значить - не покинув родини "з кінцями"...
Не маю наміру брати участь у цій дискусії далі... Одного разу тут, на форумі, я вже обпеклася на цю тему (див. http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?t=689&start=0)
Вернися до дому свого, і розкажи, які речі великі вчинив тобі Бог! (Луки 8, 39)

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 05 листопада 2008, 12:34

Це дуже смутний доказ і цього не достатньо, щоб виправдати одруження священиків. 8)
Може вони просто були в тих краях і зайшли в гості. :)
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

semin
гість
гість
Повідомлень: 1
З нами з: 01 жовтня 2008, 18:32
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення semin » 05 листопада 2008, 20:23

Про вибір стану один священик сказав, що як ти себе поводиш зараз, так буде і в житті, а саме: більше любиш молитися, бути на самоті - можна йти в монастир, а коли до вподоби рухливе світське життя - краще, напевно, одружитися.
Я думаю, що ця думка підходить і для священиків. Якщо для нього дружина допомога і порадниця - чому ні?

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 06 листопада 2008, 14:28

semin писав:Про вибір стану один священик сказав, що як ти себе поводиш зараз, так буде і в житті, а саме: більше любиш молитися, бути на самоті - можна йти в монастир, а коли до вподоби рухливе світське життя - краще, напевно, одружитися.
Я думаю, що ця думка підходить і для священиків. Якщо для нього дружина допомога і порадниця - чому ні?

Без проблем. Одружуйтесь, народжуйте дітей, заводьте собак, а Бог почекає він вічний і нікуде не дінеться. :crazy:
Модна також займатись власним бізнесом. Наприклад, відкрити магазин - "ГРЕКО_МАРКЕТ" з лозунгом "Помоліться і їжте". :ROFL:
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

Аватар користувача
Marat
дописувач
дописувач
Повідомлень: 99
З нами з: 01 січня 2007, 17:09
Звідки: Львів

Повідомлення Marat » 06 листопада 2008, 22:29

Було б із-за чого сперечатися... :) Нібито одружене священство виникло собі просто так. І чому Східні Католицькі Церкви мають виправдовуватись за одружене священство, і перед ким? Може це суперечить ККСЦ? А взялося воно мабуть, ще звідси:
1-е Тимофiю 3
1 Вірне це слово: коли хто єпископства хоче, доброго діла він прагне.
2 А єпископ має бути бездоганний, муж однієї дружини, тверезий, невинний, чесний, гостинний до приходнів, здібний навчати,
3 не п'яниця, не заводіяка, але тихий, несварливий, не сріблолюбець,
4 щоб добре рядив власним домом, що має дітей у слухняності з повною чесністю,
5 бо хто власним домом рядити не вміє, як він зможе пильнувати про Божу Церкву?
І заклик Ісуса:”Іди за Мною, і зостав мертвим ховати мерців своїх!” може має трошки глибший зміст, ніж просто аргумент за целібат священнослужителів? Може ці слова якось торкаються і нас? :)

Аватар користувача
Ira
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 345
З нами з: 20 серпня 2007, 17:21
Контактна інформація:

Повідомлення Ira » 06 листопада 2008, 23:56

Нема світських священників! Нема одружених священників!
Священник є лише той, який слідує за життям Самого Ісуса Христа і який виконує три євангельські ради – добровільна убогість, довічна чистота душі і тіла і Святий послух Богові.
Сказав Ісус Своїм Учням, щоб брали свій хрест і йшли за Ним голосити Царство Боже (Мт.16:24). Повністю всього зреклися Апостоли і пішли по світі у чистоті серця і ТІЛА голосити Боже Слово. („Тоді відізвався Петро та до Нього сказав: От усе ми покинули, та й пішли за Тобою слідом”(Мт.19:27).

Ще зі Старого Завіту знаємо, що священники одружувалися і могли мати багато жінок не знаючи ще Євангелії, тому і сказано було – шукайте на єпископа того, хто мав лише одну жінку, а не жив в розпусті з багатьма... потім вже вони кидали ту жінку і служили Господеві так як того Він Сам вчив.
„Кажуть до нього учні: “Коли така справа чоловіка з жінкою, то ліпше не женитись.” Він же відповів їм: “Не всі це слово розуміють, а ті лише, кому дано (Мт.19:10-11);
„Так і кожний з вас, хто не зречеться всього, що має, не може бути моїм учнем.”(Лк.14:33);
„І кожний, хто задля імени мого покине дім, братів, сестер, батька, матір, жінку, дітей, поля, в сто раз більше одержить і життя вічне матиме в спадщину.”(Мт.19:29)
...

А те, що у східній Церкві дозволено одружуватися священству, то є великим спротивом Божій Волі і є проти Божого Закону.
Дозвіл жонатого священства в східному обряді, ухвалений на Трулянському соборі 692р. в Царгороді, проведений східними церквами під керівництвом цісаря Юстиніана ІІ, Папою Римським Сергієм схвалений не був, а навпаки, Папа відмовився приймати участь і пізніші Папи Римські, хоча і мирилися з цим блудом, благословення ніколи не давали і неодноразово робили спроби повернути чистоту Христового вчення. Цей собор є не визнаний Церквою, бо Папа його не підписав.
А ще 385 р. Папа Римський Сиріцій на жалобу єпископа Тарагонського Гімерія в Іспанії про те, що деякі після висвячення не хочуть покидати жінок, наказує позбавляти таких права духовного сану чи то єпископа, чи священника, чи диякона. Подібні рішення є в постанові Ельвірського синоду 306р., Картагінського синоду 401р., Папи Інокентія (402-417).

Аватар користувача
Cardinal
дописувач
дописувач
Повідомлень: 144
З нами з: 15 серпня 2008, 19:34

Повідомлення Cardinal » 07 листопада 2008, 10:00

Спочатку були одружені священики, а навіть і Єпископи, а вже потім з'явилися не одружені!!!

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 07 листопада 2008, 10:12

Marat писав:2 А єпископ має бути бездоганний, муж однієї дружини, тверезий,

"Бездоганий" не зовсім вірно, там іде "непорочний". Існує поняття "непорочне зачаття", тобто без участі чоловіка.
«Непорочність, - пише преподобний Іоанн Ліствичник, - є засвоєння для себе безплотної природності. Непорочність є надприродне відречення від природи і направду незвичайне змагання з безплотними тіла смертного і тлінного». :)
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

terri
початківець
початківець
Повідомлень: 45
З нами з: 28 червня 2006, 14:09
Звідки: Львівська обл.

Повідомлення terri » 07 листопада 2008, 11:32

Інквізитор писав: "непорочний". Існує поняття "непорочне зачаття", тобто без участі чоловіка.
:shock:

Ви хочете сказати, що Йоаким не був батьком Діви Марії. Адже про неї говоримо "Непорочно зачата". Догма про непорочне зачаття не про те :wink:

Аватар користувача
Ira
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 345
З нами з: 20 серпня 2007, 17:21
Контактна інформація:

Повідомлення Ira » 07 листопада 2008, 15:49

А про що ж тоді та Догма?
Матір Божа Пречиста Діва Марія зачата Духом Святим у Лоні Святої Анни.
Догма Святої Католицької Церкви про Непорочне Зачаття гласить, що Марія була зачата без первородного гріха, тобто непорочно, то чому ж тоді кажуть, що Вона була зачата природнім способом від чоловіка? Це є явною єрессю.
Коли ми кажемо, що Ісус був непорочно зачатий, то розуміємо що від Духа Святого, а коли кажемо – Пречиста Діва Марія була зачата непорочно, то чому ж тоді під цими словами розуміємо вже інше?
Говорячи про Непорочне Зачаття, тобто зачаття без первородного гріха необхідно збагнути суть самого первородного гріха.
Коли Адам і Єва згрішили то їм відкрилися очі, що вони нагі, і ще Бог сказав, що будеш у муках родити дітей своїх. Якби вони не згрішили, то ми би не родилися в первородному гріху і не таким способом як то в нас є... людська природа була би інакша, все було би досконале... Бог би знайшов спосіб як людям розмножуватися.
В момент самого зачаття ми є вже з первородним гріхом, тому кажучи, що Марія чи Ісус були зачаті непорочно без первородного гріха означає, що Вони були зачаті Духом Святим – надприродним способом, не таким як ми, всі грішні люди.

Про це гарно писав Святий Григорій Ніський http://www.vehi.net/nissky/nissky.html (розділ 17):
„Но, как сказано, хотя брака у ангелов нет, однако же воинство ангельское состоит из бесчисленных множеств. Так повествовал в видениях и Даниил. Следовательно, если бы не произошло с нами вследствие греха никакого превращения и падения из ангельского равночестия, то и мы таким же образом для размножения не имели бы нужды в браке. Но какой способ размножения у естества ангельского -это неизреченно и недомыслимо по гаданиям человеческим; впрочем, несомненно то, что он есть. И он мог бы действовать и у людей, малым чим от ангел умаленных (Пс. 8, 6), приумножая человеческий род до меры, определенной советом Сотворившего. Поэтому-то, кажется мне, и великий Давид, сожалея о бедности человека, такими словами оплакивает человеческое естество: Человек в чести сый не разуме, называя честью равночестие с ангелами; поэтому продолжает: Приложися скотом несмысленным, и уподобися им (Пс. 48, 21). Ибо подлинно стал скотен принявший природу свою по наклонности к вещественному этот текучий способ размножения.”

Інквізитор
дописувач
дописувач
Повідомлень: 59
З нами з: 22 жовтня 2008, 12:04
Звідки: Перлина Поділля

Повідомлення Інквізитор » 07 листопада 2008, 16:50

terri писав:Ви хочете сказати, що Йоаким не був батьком Діви Марії. Адже про неї говоримо "Непорочно зачата". Догма про непорочне зачаття не про те :wink:

Ви прекрасно зрозуміли, що я хочу сказати. 8) І не треба корчити з себе дурника :crazy:
Я є лиш чверть буття

Три чверті мене, то свобода

А те що бачиш ти не я

А двері крізь які немає входу

І коли щось я говорю, то не слова, а вітер

Я там де небо п'є зорю

Я вихід із всього на світі

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 12 листопада 2008, 20:39

Ira писав:...Священник є лише той, який слідує за життям Самого Ісуса Христа і який виконує три євангельські ради – добровільна убогість, довічна чистота душі і тіла і Святий послух Богові.
Сказав Ісус Своїм Учням, щоб брали свій хрест і йшли за Ним голосити Царство Боже (Мт.16:24). Повністю всього зреклися Апостоли і пішли по світі у чистоті серця і ТІЛА голосити Боже Слово. („Тоді відізвався Петро та до Нього сказав: От усе ми покинули, та й пішли за Тобою слідом”(Мт.19:27)....

Щось Ви, Іро, плутаєте, не здається?
То якщо хто одружений, то щоб бути християнином має жінку покинути? :shock:
Йдеться про те, щоб вона, як і все інше, крім Бога, не була не першому місці...
З повагою, Дмитро.

Аватар користувача
Ira
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 345
З нами з: 20 серпня 2007, 17:21
Контактна інформація:

Повідомлення Ira » 12 листопада 2008, 23:25

Я говорю не про мирян, а про тих, хто по своїй волі захотів бути служителем Святого Жертівника... хоча і для мирян стан чистоти вважається ліпшим від одруженого. Про це пише Апостол Павло, а токож каже Ісус: Мт.19:10-11 "Кажуть до нього учні: “Коли така справа чоловіка з жінкою, то ліпше не женитись.” Він же відповів їм: “Не всі це слово розуміють, а ті лише, кому дано."

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 16 листопада 2008, 12:51

Ira писав:Я говорю не про мирян, а про тих, хто по своїй волі захотів бути служителем Святого Жертівника... хоча і для мирян стан чистоти вважається ліпшим від одруженого. Про це пише Апостол Павло, а токож каже Ісус: Мт.19:10-11 "Кажуть до нього учні: “Коли така справа чоловіка з жінкою, то ліпше не женитись.” Він же відповів їм: “Не всі це слово розуміють, а ті лише, кому дано."

Властиво цими словами Ісус не підтвердив те, що краще не женитися (в такому разі сказав би не всі приймають те слово чи щось такого), а вказав на неправильне трактування.

І взагалі, якщо подруджжя таке негідне, то для чого Церква, Свята й Непомильна, та й сам Христос у Кані Галилейській, освятили шлюб Св. Тайною Подружжя?

Ірино, а Ви одружені? :wink:
З повагою, Дмитро.

Аватар користувача
Ira
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 345
З нами з: 20 серпня 2007, 17:21
Контактна інформація:

Повідомлення Ira » 16 листопада 2008, 22:30

Давайте не офтопити у цій темі, адже тема про священиків і до мого особистого стану в житті не має жодного відношення; а цитата - “Не всі це слово розуміють, а ті лише, кому дано" саме і полягає у перевазі неодруженого стану, тобто Богопосвяченого, що і пізніше підтвердить Апостол Павло. Адже на той час вважалося ганебним не мати сім’ї та потомства, але вибрані Учні Ісуса у своєму серці вже пізнали ту Правду Божу, Євангелію, якої Він їх навчав.
Тільки часом не розцініть мої думки як негативне ставлення до сімейного життя у Шлюбі і протест проти цього.... я говорю про тих, хто по своїй волі вибрав дорогу служби Богові, нехай такі не ділять свого серця, а служать цілковито БОГОВІ!

Аватар користувача
ola
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 211
З нами з: 21 серпня 2007, 01:27
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Повідомлення ola » 17 листопада 2008, 23:11

Примером такого развития вероучения может служить догмат о Непорочном Зачатии Пресвятой Богородицы, который официально был провозглашен Папой Пием IX в булле “Ineffabilis Deus” в 1854 г., сравнительно недавно, по историческим меркам. Здесь требуется разъяснение сути этого догмата, само название которого вводит непросвещенных верующих в заблуждение.
Дело в том, что существующие два разных догмата — о Девственном рождении (бессеменном зачатии) Девой Марией Иисуса и о Непорочном Зачатии Самой Марии — воспринимаются традиционно одинаково: “о Непорочном Зачатии”. Вследствие этого большинство, кто знаком с общехристианским догматом о чудесном зачатии Спасителя от Св. Духа без участия земного отца, считают такое же девственное рождение самой Девы Марии вымыслом Католической Церкви.

Между тем, суть этого догмата совершенно иная. Под Непорочным Зачатием Богородицы католическое вероучение понимает непричастность Девы Марии первородному греху с момента зачатия, которое, однако, произошло вполне естественным путем от земных родителей — Иоакима и Анны. Этот догмат является в католицизме важнейшим логическим звеном в развитии мариологии — учения о Деве Марии и Ее роли в истории Спасения.
Джерело http://www.catharticles.by.ru/rasnoe/dogmat1.htm
Вернися до дому свого, і розкажи, які речі великі вчинив тобі Бог! (Луки 8, 39)


Повернутись до “Католицька Церква”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей