Святий Антоній Великий говорив:”Наступлять часи, коли люди будудь безумствувати, і якщо побачать кого не безумствуючим, повстануть на нього, і будуть казати:”Ти божевільний”, тому що неподібний до них. Дія Духа Святого проявляється насамперед через пізнання самою людиною своєї гріховності, а не в практиках харизматів...
Камамберто, якщо ви прийняли східний обряд, то без прийняття східної духовності, схіного Богослов”я, східного способу мислення, вивчення творів східних Отців Церкви – це не є прийняттям східного обряду, а тільки гарне обрамлення для західного обряду, таке собі уніатство в найгіршому сенсі цього слова, а ще в суміші з харизматичними практиками це взагалі невідомо що...
Ви постійно згадуєте приклади західних святих, а таких святих навіть немає в нашому греко-католицькому календарі, ми про них мало що знаємо, мабуть так само як римо-католики про твори отців Церкви перших століть.Східне Богослов”я – автентично католицьке, так само, як і Західне.І не потрібно Західне ставити вище від Східного.Про витирання мною ніг аж об трьох єпископів Риму не треба говорити – це правда, що я з ними незгідний, і прямо про це кажу, нічого я не витираю, брєхня!
Якщо я бачу в харизматичному рухові загрозу для Церкви, то це така моя власна думка, я в цьому переконаний. Католицька Церква не є організація, кожен член якої повинен в обов”язковому порядку виконувати всі приписи ЦК кардиналів і особисто таваріща Папи Римського...Його доповіді, проповіді, енцикліки і листи при виході з храмів поки що не дають для вивчення і втілення, семінарів не проводять... Церква Божа – не секта!!! „Ніхто не повинен іти проти власного сумління, краще бути відлученим від Церкви, ніж скоїти гріх. Слід більше прислухатися до голосу сумління, якщо ти впевнений у ньому, ніж до суджень Церкви” (Б.Тірні ”Релігійна свобода і права людини”).Блаженний Августин говорив:”Для вас я єпископ, а з вами я християнин”, з вами я християнин означає, що він разом зі своїми вірними повинен би і радитися, і сумніватися, і вагатися, одним словом, слухати один одного...В його "Сповіді” є дуже хороша історія про навернення Вікторина (до речі, харизмати, а чому навернення Вікторина не супроводжували ніякі харизматичні явища?).
А світлий(це без іронії, для мене особисто він таким і залишився в пам"яті) Папа Іоан Павло ІІ пише в своєму творі ”Переступити поріг надії”:”Розважте добре, наскільки ж більше значить християнин, ніж єпископ, навіть якщо б ішлося про Єпископа Риму”.Тобто я маю повне право поплескати чергового папу по плечу і сказати:”Брат, в цьому питанні ти неправий”.
Я не буду хвалити харизматичний рух (навіть якщо б він був автентично християнським рухом), ну хоча б тому, що „підлесник – це слуга бісів, винищувач замилування, губитель чеснот, звідник з істинної дороги”(Ів.Ліствичник),і крім того, однозначно - всі нібито набуті в харизматичних рухах чесноти „звеличують людське марнославство, похвали сповнюють душу пихою, коли ж вона звеличиться, тоді обійме її гордість, піднесе до небес і повергне в безодню”. Я не вірю і ніколи не повірю дарам напоказ, „крайнє безумство – гордитися Божими даруваннями”.Так попереджує святий Іоан Ліствичник. А св. Варсануфій та Іоан кажуть:”Якщо хочеш спастися, не вір помислові своєму, бо біси сіють у тобі зле насіння і зображають усе навиворіт...” Не довіряйте своїм відчуттям, вони часто обманюють...
Ну а щодо неоязичництва, то це не так складно – хрещення”духом” з наступаючими після цього психічними розладами, глоссолалія, „зцілення хворіб”, „пророкування”(в Коринфі часів перебування там св.Павла теж були жінки, які пророкували майбутнє, та ще й глоссолалією займалися...).Тобто неоязичництво – в неоязичницьких практиках, спіритуалізмі, шаманських практиках, які допомагають ввести харизмата в стан кайфу. Жінки і мужчини, що рекламують себе в газетах, як цілителі, теж кажуть, шо їхній дар від Бога, і що вони користуються в тому числі і християнськими молитвами для добра , для зцілень, відновлення згоди, любові, але по своїй суті це шаманство, неоязичництво...