Re: Прошу отців про пояснення!
Додано: 09 березня 2010, 19:58
Люблю іноді почитати відповіді на запитання вірних на сайті УГКЦ.
Сьогодні нарешті отримала повідомлення про активацію мого профілю, то нарешті поставлю питання, яке в мене виникло десь місяць тому.
По-перше, мене безперестанно дивує, що ті, хто відповідають, НІКОЛИ не ідентифікуються. Чому? Переймаємо досвід щодо безликості у Свідків Єгови? Але хіба не за це ми їх і критикуємо? Хіба не цим наші отці радять "роззброювати" сє?
А по-друге, саме питання й відповідь, котра мене, м*яко кажучи, здивувала.
Отже питання:
Перечитую я цю відповідь, перечитую і не бачу в ній основного: відповідач, хто би він не був, нічого не згадує про те, що тут є перешкода! Думаю собі, може, то я щось наплутала. Відкриваю канони, про перешкоди до одруження:
Кан. 811– § 1. На підставі хрещення між хресним батьком і похресником та його батьками виникає духовне споріднення, яке розриває подружжя.
Не має права хресний одружитися із мамою похресника, то про що взагалі мова?
І вкотре мене мордує питання, ЧОМУ невідомо, ХТО відповідає на ті питання? Чи не тому, що це студенти (хоча ні, студенти навряд чи так би відповідали) або просто некомпетентні люди?
Сьогодні нарешті отримала повідомлення про активацію мого профілю, то нарешті поставлю питання, яке в мене виникло десь місяць тому.
По-перше, мене безперестанно дивує, що ті, хто відповідають, НІКОЛИ не ідентифікуються. Чому? Переймаємо досвід щодо безликості у Свідків Єгови? Але хіба не за це ми їх і критикуємо? Хіба не цим наші отці радять "роззброювати" сє?
А по-друге, саме питання й відповідь, котра мене, м*яко кажучи, здивувала.
Отже питання:
Я розписалась з хресним батьком своєї дитини, ми вже маємо свою спільну дитину. З першим чоловіком, з котрим брала шлюб, я розлучена та церковного уневажнення не маю. Чи можу я взяти шлюб другий раз, бо не можу жити в гріху, дуже мене це болить?
Відповідь:
Якщо можете, поки що перестаньте жити статевим життям із тим «другим» чоловіком. Постановіть, що так будете жити до часу поки не полагодите справу з Церквою. Тоді йдіть до Сповіді і живіть у Божій благодаті. Коли будете в стані благодаті, то думайте про свою долю і вирішуйте, куди вам прямувати, хоч розумію, що це все болючі питання.
Є чотири варіанти розвитку подій. Три з них вимагають ваших зусиль, але результат буде згідний з Божею волею. Четвертий варіант – більш інерційний, і проти волі Божої – Ви живете без Причастя, отже без благословення.
1. Якщо є причина, яка творила ваш шлюб із «першим чоловіком» недійсним, то йдіть до церковного суду, отримуйте уневажнення того шлюбу і одружуйтеся з «другим».
2. Якщо ваш шлюб важний, то повертаєтеся до свого законного чоловіка і виховуєте з ним дітей.
3. Якщо неможливо повернутися до «першого» і неможливо церковно одружитися з «другим», живете без чоловіків.
4. Живете з «другим» чоловіком без церковного шлюбу, надіючись на Боже милосердя.
Перечитую я цю відповідь, перечитую і не бачу в ній основного: відповідач, хто би він не був, нічого не згадує про те, що тут є перешкода! Думаю собі, може, то я щось наплутала. Відкриваю канони, про перешкоди до одруження:
Кан. 811– § 1. На підставі хрещення між хресним батьком і похресником та його батьками виникає духовне споріднення, яке розриває подружжя.
Не має права хресний одружитися із мамою похресника, то про що взагалі мова?
І вкотре мене мордує питання, ЧОМУ невідомо, ХТО відповідає на ті питання? Чи не тому, що це студенти (хоча ні, студенти навряд чи так би відповідали) або просто некомпетентні люди?