Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

УПЦ КП, УПЦ МП, УАПЦ

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: У Московському Патріархаті назвали Львів "нашею Чечнею" ;(((

Повідомлення прочанка » 28 серпня 2012, 13:36

ми, прості смертні не маємо права судити... Не судіть і не будете суджені. Це просто констатація фактів. Якщо б це панство не лізло б до України, я б не звернула на це увагу... як не потрібні плітки, бо чужі гроші не рахую...

За що раб (Божий) Кирил дякує рабові (на галерах) Путіну
http://www.unian.ua/news/486445-za-scho ... utinu.html

і ще одне...

РПЦ радить священикам не соромиться дорогих машин і годинників
http://www.unian.ua/news/522175-rpts-ra ... nikiv.html
Представник РПЦ вважає, що є певні кола, які хочуть використовувати будь-який привід, щоб "дресирувати" церкву, змусити її мовчати і не виходити на суспільний майданчик. "Так дресирують років двадцять католицьку церкву, особливо в Західній Європі та Сполучених Штатах. Як тільки католицька церква починає говорити про неприпустимість аборту, аморальності сучасного глобального економічного укладу, відразу починаються кампанії з розвалу єпархії або відторгнення від католицької церкви, і зараз багато католицьких єпископів починають коритися цій кампанії ", - зазначив Чаплін.
Не бійтеся!

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Відносини церков

Повідомлення romanm » 07 вересня 2012, 10:48

"Міжконфесійний конфлікт на Вінниччині у Хмільнику розгорівся після протесту православних вірян на чолі зі священиком проти зведення каплички греко-католиками. Брати-християни пообіцяли навіть різню в разі будівництва греко-католицького храму."

http://risu.org.ua/ua/index/all_news/co ... ems/49483/


Амiнь :D Не дивуюся людям, які заповідають ховати себе хоч з оркестром але без попів.

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення прочанка » 08 жовтня 2012, 12:10

Новий час - нові методи, Інформаційна війна оголошена.

Том Хенкс і Ротару будуть агітувати за Російську православну церкву

http://www.pravda.com.ua/news/2012/10/8/6974170/

У регіонах України, Росії і Білорусії відбудеться акція, в ході якої відомі спортсмени, актори і музиканти будуть агітувати за російську православну церкву.



Російська місіонерська акція "Ми - православні!" відбудеться 13-14 жовтня в різних регіонах Росії, України та Білорусі.
http://gazeta.ua/articles/life/_rpc-got ... rus/459527
Вона приурочена до свята Покрови Пресвятої Богородиці та буде проводитися силами російських православних молодіжних організацій та ініціативних груп, повідомили в молодіжному русі "Соборяне" (Ставрополь), якому належить ініціатива.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Служитель РПЦ Санкт-Петербурга побив двох пенсіонерок

Суть акції полягає в розклеюванні плакатів із висловлюваннями знаменитостей про віру в Бога.

"Акція спрямована в першу чергу на незацерковлену молодь. Життєвий приклад відомих сучасників може стати відправною точкою в справі їх воцерковлення", - заявили організатори.

а ще... стара інформація
РПЦ готує референдум про возз'єднання Росії з Україною та Білоруссю
http://gazeta.ua/articles/life/_rpc-got ... syu/457575
Не бійтеся!

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення andrey s. » 08 жовтня 2012, 12:42

прочанка писав:Новий час - нові методи, Інформаційна війна оголошена.

Том Хенкс і Ротару будуть агітувати за Російську православну церкву

http://www.pravda.com.ua/news/2012/10/8/6974170/

У регіонах України, Росії і Білорусії відбудеться акція, в ході якої відомі спортсмени, актори і музиканти будуть агітувати за російську православну церкву.



Російська місіонерська акція "Ми - православні!" відбудеться 13-14 жовтня в різних регіонах Росії, України та Білорусі.
http://gazeta.ua/articles/life/_rpc-got ... rus/459527
Вона приурочена до свята Покрови Пресвятої Богородиці та буде проводитися силами російських православних молодіжних організацій та ініціативних груп, повідомили в молодіжному русі "Соборяне" (Ставрополь), якому належить ініціатива.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Служитель РПЦ Санкт-Петербурга побив двох пенсіонерок

Суть акції полягає в розклеюванні плакатів із висловлюваннями знаменитостей про віру в Бога.

"Акція спрямована в першу чергу на незацерковлену молодь. Життєвий приклад відомих сучасників може стати відправною точкою в справі їх воцерковлення", - заявили організатори.

а ще... стара інформація
РПЦ готує референдум про возз'єднання Росії з Україною та Білоруссю
http://gazeta.ua/articles/life/_rpc-got ... syu/457575

Незнаю, почитав гасла , подивився деякі моменти...
Слухайте, та це ж чудово. Справді, якщо це послужить тому що молода людина переосмислить якісь речі, своє життя, то це чудово. І пробачте мені, але от те "війна" ..., то не моя війна .., і на цьому я обмежусь пояснювати.
Ви п.Прочанко не ображайтесь, але то Ваша війна і мені просто шкода що воно так. Ви думаєте коли "воюєте" за Вірних МП ? Напевне боляче таке читати, як вважаєте ?
Зупиняюсь на цьому, бо вже сказане викличе зовсім не те що я хотів донести.
Розумієте ? ( такий підхід робить вас драконом... якого так хочите перемогти )
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення прочанка » 08 жовтня 2012, 13:17

andrey s. писав:Незнаю, почитав гасла , подивився деякі моменти...
Слухайте, та це ж чудово. Справді, якщо це послужить тому що молода людина переосмислить якісь речі, своє життя, то це чудово. І пробачте мені, але от те "війна" ..., то не моя війна .., і на цьому я обмежусь пояснювати.
Ви п.Прочанко не ображайтесь, але то Ваша війна і мені просто шкода що воно так. Ви думаєте коли "воюєте" за Вірних МП ? Напевне боляче таке читати, як вважаєте ?
Зупиняюсь на цьому, бо вже сказане викличе зовсім не те що я хотів донести.
Розумієте ? ( такий підхід робить вас драконом... якого так хочите перемогти )

:) Це не моя війна. Я людина мирна. Мене не зрозуміли, що ж це не вперше. Я за нікого не воюю. Моя зброя - віра і перо, а воно часто буває гострим, і я щаслива, що ті, для кого я це роблю - мене розуміють і підтримують. Нас затягуюсь в "рускій мір" - Вас то тішить? Дивно. Нас вводять у згрішення, вас то теж тішить? Чи Ви вважаєте, що я агітую за МП? Певне, що тут щось не те...
Рускі батюшки свою діяльність розводять по всій Україні і наші люди, хто свідмо, хто - ні, тому піддаються. Їм треба пояснювати! Ви знаєте, як в Росії молодь відвертається через отих "батюшок" від Бога? Цей "мір" вони несуть нам. Я не кажу воювати, а бути пильними і ДУМАТИ. Приїхали мої знайомі з Святої Землі. Повні світла, але... Йшли Хресною Дорогою, а "мєстний батюшка" їх перестрів і каже - що це ви, українці, собі за гіда руску жидівку взяли, не могли своєї знайти?
Отак плюнув людям в душу. Каже знайома, ледве зібралась з душом, що пройти до кінця ту дорогу. Зайшли в їхню церкву, прийшов інший
"батюшка" і нахабно випев їх, бо йому треба правити...
Але, Бог добрий, таке зневага у Святій Землі породжує "мирну війну", бо є задумка і тут збудувати церкву УГКЦ, щоб наші прочани мали змогу тут помолитись.
Сподіваюсь, Вас я не образила.
Не бійтеся!

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення Michail » 08 жовтня 2012, 20:56

":) Це не моя війна. Я людина мирна."


"Я весь за мир, коли ж кажу - вони, за війну"

vitalko
старець
старець
Повідомлень: 987
З нами з: 25 березня 2009, 14:13
Звідки: Львів

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення vitalko » 07 лютого 2013, 18:30

Код: Виділити все

УПЦ МП – бойова дивізія московського імперіалізму. Міф чи реальність?

 Новий тиждень для християн України розпочався своєрідною шоковою терапією. У центрі московського православ’я, самій Москві, розпочав свою працю Архієрейський Собор РПЦ. Подія сама по собі не така вже надзвичайна для православного світу. Але дві речі заставляють українських християн добре задуматися над розвитком ситуації в Україні після цього собору.
Перша – це доповідь Глави українського відділення РПЦ – УПЦ МП митрополити Володимира (Сабодана), а друга яка часово передувала їй це – зустріч президента РФ Владіміра Путіна з учасниками цього ж таки собору. 

Для наївних ентузіастів екуменізму, вочевидь, доповідь Глави УПЦ МП була шоком. Адже український відділ РПЦ, текстом свого предстоятеля, відкрито, без викрутасів підтвердив свою позицію стосовно «неканонічних» Православних церков в Україні. Але тут нема нічого дивного. РПЦ послідовна у своїй позиції щодо Православних церков, які виникли через розкол. І тут, попри те, що така позиція може не подобатися, все ж таки слід віддати належне єрархії РПЦ, яка послідовно у цьому питанні просуває свою позицію.

Але з іншого боку, позиція московського православ’я щодо своїх дочок, які відійшли від нього, - УПЦ КП та УАПЦ - є щонайменше дивною. Попри розуміння болючості для РПЦ реальності існування в Україні УПЦ КП та УАПЦ, викликає подив теза «єдиноспасаючої канонічної церкви», яка не признає навіть Таїнства Хрещення, уділеного в УПЦ КП чи в УАПЦ.

Інше питання, наскільки цей еклезіологічний ексклюзивізм (спасіння тільки в нас), в якому любителі РПЦ часто звинувачують католиків, є відповідний до офіційних заяв самої РПЦ. Адже, як показує практика, екуменічні заяви РПЦ насправді розходяться з ділом, коли вона говорить про відсутність того ж таки еклезіологічного ексклюзивізму, а на практиці його дотримується.

Події довкола йорданського Водосвяття у Львові лише потвердили, що РПЦ  відкрито і без прикриття сповідує свою виключність, як єдиної спасаючої церкви на українських просторах. Політкоректне відношення Львівської мерії фактично спровокувало стан, коли більшість християн, що прийшли на площу Ринок взяти участь у Водосвятті опинилося у стані диктату маргінальної у регіоні релігійної групи – адже представники інших конфесій були лише декорацією, на фоні якої РПЦ святили воду для львів’ян.

Але як би там не було, у такій позиції – одне на словах, інше на ділі - є реальною позицією, у якій РПЦ послідовно витриває. І це треба розуміти і таку позицію враховувати при будь-яких контактах з представниками цієї релігійної організації.

НАПАДКИ ВОЛОДИМИРА САБОДАНА НА УГКЦ

Багато цікавішими й актуальнішими на даний момент є нападки Глави УПЦ МП на УГКЦ, висловлені у його доповіді. Першою і, можливо, найцікавішою річчю, яку Глава українського відділення РПЦ закидає УГКЦ є відсутність у Неї еклезіологічного ексклюзивізму, оскільки Вона без дозволу РПЦ насмілилася, бачте, заявити, що визнає Таїнство Хрещення УПЦ МП.
Дивна, дуже дивна позиція. Адже Вселенська Спільнота Католицької Церкви визнає Хрещення, яке уділене навіть мирянами, окрім цього, Вона також сповідує, що раз правдиво уділена Тайна Священства є назавжди дійсною. І попри те, що ця Тайна може бути уділена незаконно, вона є дійсною. Тому, якби УГКЦ не визнала Таїнств УПЦ КП та УАПЦ, які зберігають апостольську сукцесію (передання рукоположення від самих Апостолів), то тим самим заперечила би православну віру всієї Спільноти Католицької Церкви і відпала б від цієї Спільноти у єресь.
Тобто, звинувачуючи УГКЦ і персонально Її Главу Блаженнішого Патріярха Святослава у страшній речі – визнанні Таїнств, уділених УПЦ КП, Глава українського відділення РПЦ, фактично звинуватив УГКЦ у вірності православ’ю Католицької Церкви. При чому в листі Блаженнішого Святослава йдеться тільки про Таїнство Хрещення. А що би було, якби там йшлося про визнання усіх Таїнств?

Така позиція Глави УПЦ МП є або злобною, або некомпетентною. Якщо митрополит Сабодан знає про згадані вище точки віри, яку сповідує УГКЦ, то в такому випадку його закид в адресу УГКЦ стосовно визнання Таїнств УПЦ КП є нічим іншим, як злобною інсинуацією, мета якої – виставити УГКЦ таким собі монстром, який є на перепоні «братнього» діалогу РПЦ та Католицької Церкви, при чому, знову ж таки, митрополит Сабодан просто собі забуває, що УГКЦ є інтегральною частиною Вселенської Спільноти Католицької Церкви. У випадку, якщо митрополит Сабодан не знає про таке віровчення, сповідуване УГКЦ, то він виявляє себе повністю некомпетентною особою у питаннях, про які пише. Звісно, старій, хворій людині можна без проблем вибачити такий ляп, але проблема залишається. Якщо це дійсно ляп, а не злобне намірення, то навіть цей уже сам по собі може значно ускладнити і без того складну релігійну ситуацію в Україні. Тут слід додати, що при відсутності офіційного діалогу між УГКЦ та УПЦ МП, УПЦ КП, і якщо не помиляюсь між УАПЦ, то таку позицію митрополита Сабодана дійсно можна списати на просто таки некоректний ляп з його боку.

Ляп ляпом. Але наступний закид в сторону УГКЦ є в реальності далеко страшнішим і, вочевидь, матиме багато далекосяжніші наслідки для міжконфесійної ситуації в Україні.

Глава українського відділку московського православ’я безцеремонно звинуватив УГКЦ у розпалювані міжрелігійного протистояння в Центральній Україні.  Хоча конфлікти виникли через те, що московським православним в Україні геть не подобається, що греко-католики існують і там, і що й вони хочуть на тих теренах мати свої храми. Неймовірне лицемірство такої позиції! Поза межами Галичини та Закарпаття греко-католики опинилися далеко не з своєї вини, і більшість з них далеко не добровільно.

Загально відомим є той факт, що більшовицький режим, якому РПЦ вірно служила, виселив сотні тисяч грек-католиків за межі традиційно греко-католицьких регіонів. Більшість з них не мала жодної змоги повернутися на історичну Батьківщину. Окрім цього, комуністичний режим, проводячи політику перемішування населення, багато молодих хлопців та дівчат, які завершили ВУЗ-и в Галичині, скеровував на роботу поза межі рідних теренів. І тепер РПЦ цим недобровільним мігрантам заперечує право на молитву у власних храмах. І це на фоні постійних скарг РПЦ про начебто унеможливлення органами місцевої влади в Галичині будівництва московських храмів. Це направду вершина найгіршого лицемірства!

Ба більше, за якоюсь, тільки йому зрозумілою, логікою митрополит Сабодан обслуговування греко-католицькими душпастирями цих розсіяних у православному морі греко-католиків називає прозелітизмом, вкладаючи в це слово, очевидно, для нього негативне, хто зна який зміст.

Лицемірно прикриваючись фіговим листочком Баламандської декларації, Глава УПЦ МП фактично сам розраховує на чужих вірних. Адже якщо греко-католикам не дати храмів східніше Збруча, то, знаючи традиційну галицьку побожність, можна сміло розраховувати, що вони підуть до православних храмів. Отаке-то піклування про дотримання принципів діалогу. Лицемір’я над лицемір’ям,  та й годі!

І це лицемірство не є лише особистим «надбанням» митрополита Владіміра, воно однаково рівним шаром лягає на усю структуру, яку він очолює і якою управляє. Мовчазна згода ліберальствуючих та екуменіствуючих інтелектуалів, приналежних до УПЦ МП, є цьому мовчазним, але красномовним свідченням. Щоправда, провідний інтелектуал УПЦ МП розразився такими нападками на УГКЦ в обороні позиції митрополита Сабодана, що сподіватися якоїсь іншої реакції від членів цієї структури не доводиться. Виглядає на те, що лицемірство занадто глибоко пронизало пори українського відділення РПЦ.

А щоб ситуація була ще більш трагікомічною, Глава УПЦ МП не обмежився до теренів України. Він своїм «пророчим» поглядом сягнув аж теренів папістсько-протестантського Заходу. Адже і там є українці. А раз там є українці, то і РПЦ має ексклюзивне право їх «окормлять». Саме такою виглядає логіка митрополита Владіміра. Адже його страшенно хвилює присутність на Заході структур УГКЦ, які, на його думку, тим, що не виганяють з своїх храмів православних українців, які туди приходять, займаються отим самим страшним прозелітизмом.

Для нормальної людини цілком зрозуміло, що УПЦ МП, можливо, маючи своїх вірних закордоном, прагне їм надати належну душпастирську опіку. І в цьому нема, і не може бути, нічого спірного. Якби не два але…

Якось дуже дивно, що митрополит Сабодан згадує країни старого поселення: Бразилію, Аргентину, США, Канаду. Адже там РПЦ має свої структури.

По-друге, на фоні закидів на адресу УГКЦ, що вона вершить опіку над своїми вірними східніше Збруча, таке піклування Глави українського відділення РПЦ звучить саме як визнання власних прозелітських зазіхань на чужу «каноніческую тєріторію» і як чергова порція московсько-візантійського лицемірства.

ПУТІН і СОБОР РПЦ

Усі ці нападки Глави УПЦ МП можна би було вважати неприємною внутрішньоукраїнською справою, яка силою обставин отримала висвітлення в імперський столиці «Русскаго міра». Якби не одна маленька деталь. Архієреї РПЦ, інтегральною частиною якої є УПЦ МП, зустрілися з президентом РФ Владіміром Путіним. І цей факт сам по собі не мав би більшого значення від куртуазної зустрічі, якби не промови його екселенції президента РФ та промова-відповідь його святості патріарха Московського Кіріла І.

Більшість тексту промови московського президента можна спокійно залишити для аналізу політичним оглядачам. Але є кілька деталей, які не можуть українським християнам бути не цікавими.

Для московського президента, РПЦ є основним цементуючим стержнем саме московської Росії, а зникнення імперії «Рассійская Імпєрія» - джерелом усіх конфліктів на просторах цього утворення. Що більше, для нього РПЦ – фундамент саме московського національного патріотизму. Він «недобачає» ані русифікаторського характеру імперії Романових, ані її багатонаціональності.

Навіть більше від того, для Путіна усі вірні РПЦ та її автономій, серед яких і УПЦ МП – це «саатєчєствєнікі за рубєжом», тобто, члени московського національного корпусу і не більше, і саме РПЦ скріпляє то «єдінство русскава народа».

Путін, без будь-якого прикриття, виразно і недвозначно у своїй промові охарактеризував РПЦ як інструмент імперської політики Кремля і не більше.

І, як це не дивно, але московський патріарх Кіріл І у свої відповіді Путіну лише підтвердив імперський характер церкви, яку він очолює. Але насправді це зовсім не мало би дивувати, адже останнім часом між Кремлем та РПЦ практично досягнуто повної «симфонії», повного гармонійного злиття. Усе вернулося на своє – РПЦ і далі є своєрідним міністерством московської держави у справах віросповідання підданих Кремля. Можливо, воно і нікуди не дівалося, хіба що з короткою в історичному сенсі перервою з кінця 1917 до початків 40-х років ХХ століття, коли колишній православний семінарист Іосіф Вісаріоновіч Джуґашвілі (Сталін) вкотре відновив Московський патріархат.

У цьому світлі, світлі зустрічі єпископату РПЦ з Путіним, доповідь митрополита Сабодана на Архієрейському Соборі РПЦ набуває зовсім інакших відтінків, більш зловісних, більш загрозливих, більш конфліктомістких.

СПРОБА ВИСНОВКІВ

Без жодного сумніву, події, описані вище, є всього-на-всього черговим підтвердженням реальної позиції як РПЦ в цілому, так і її українського відгалуження УПЦ МП. А ця позиція – це лицемірна позиція подвійних стандартів і відвертої брехні, позиція імперіалістичних зазіхань на українські терени і прагнення імперського «сабєратєльства» усього східного слов’янства навіть поза його автохтонними теренами під «спасітельніє» лапи московського двоголового орла.

У цій позиції немає місця для реального, щирого екуменічного діалогу, немає місця ні для українського католицтва, ні для альтернативного українського православ’я, там немає місця ні для українців, ні для білорусів, ні для галичан, ні для волинян, ні для русинів, ні для гуцулів, лемків чи бойків – там є місце тільки для московітів і змосковщених яничарів.

Тому всякі теревені про український характер УПЦ МП, про екуменічний діалог з РПЦ та тією ж таки УПЦ МП – ніщо інше, як прекрасний приклад нашого прислів’я: «Дурень думкою багатіє». Нам слід давно вже було позбавитись чергової москвофільської полуди з очей: УПЦ МП не є українською, не є екуменічно відкритою структурою, а простим продовженням імперської політики Кремля, вбраної, щоправда, для пристойності в українські релігійні шати.

У такому ракурсі УПЦ МП виступає смертельним ворогом всього не московського на теренах України. Особливо ж українського католицтва, яке завжди було сіллю в оці московському імперіалізму. І тому, саме як така, УПЦ МП має враховуватися всіма сторонами української реальності.

Перше за все, галицьким органам місцевої влади слід перестати бавитись у політкоректну толерантність. Московських попів потрібно навчити правил пристойної поведінки. Якщо вони хочуть приймати участь у спільних міроприємствах, то нехай і поводяться відповідно. Якщо ж їм їхня віра забороняє спільну молитву з іншими конфесіями, то нехай собі моляться зі своїми вірними – принаймні, в цьому їм ніхто не заважає. Також, тій же ж таки владі слід дійсно серйозно розібратися з питанням потреб УПЦ МП будівництва своїх культових споруд у галицькому регіоні. Якщо дійсно є невмотивовані перешкоди для такого будівництва – вирішити їх у чим кращий спосіб. Якщо ж апетити українського відділку РПЦ в Галичині є завеликими, шкідливими для суспільства, то про це потрібно відкрито говорити. Не слід надавати РПЦ причину для чергових атак на Галичину. А, виходячи з історичної справедливості, про яку частенько голосять в РПЦ, то і храм на Короленка можна передати історичним власникам – австрійському уряду і Дальматинській єпархії Сербської православної церкви – нехай собі РПЦ з ними розбирається.

Українським греко-католикам слід згадати собі 1839, 1914, 1946 роки, коли московський імперіалізм нещадно нищив нашу Церкву. Доречно згадати, що ні РПЦ, ні її український відділ УПЦ МП, ніколи так і не вибачилися перед греко-католиками за свою співучасть у цих злочинах царського і комуністичного московських режимів. Тому потрібно перестати обманювати себе про начебто проукраїнський характер УПЦ МП та її відкритість до екуменізму – реалії просто не дають жодних підстав для такого переконання. УПЦ МП навіть у протистоянні з безбожним лібералізмом у будь-яких його появностях, чи то гендерні ідеології, чи агресивний секуляризм, чи диктаторський релятивізм, чи щось іншого, не є певним союзником. Вона ще до сьогоднішнього дня недобачає небезпек розвинутого постмодернізму, що вже переходить у постгуманітарну епоху. А будучи інструментом чужих імперіалістичних устремлінь, вона за вказівкою Кремля, у будь-який час може зрадити будь-якого свого союзника. Що більше, будучи інструментом Кремля, вона ніколи не зможе бути, принаймні, терпимою до самого існування українського католицтва.

У цьому світлі і нашим єдиновірним братам римо-католикам слід переосмислити свої «екуменічні» шашні, які вони час від часу полюбляють крутити поза нашими плечима. Оскільки більшість римо-католиків України, а особливо в Галичині, усе ж таки вважають себе поляками, то нехай задумаються над історичним досвідом свого народу. Об’єднані війська усіх народів І Речі Посполитої брали Москву і неодноразово громили московські війська. Спроба ж домовитись з Москвою через плечі інших народів завжди, рано чи пізно, закінчувалась черговим поділом Польщі. Тому не зле би було для них самих зрозуміти небезпеку московського православ’я  і перестати загравати з цим імперіалістичним монстром. Що більше, саме римо-католики поляки можуть зіграти історичну роль у тому, щоб відкрити західним єрархам очі на реальну сутність московського православ’я. Але це тільки їхній вибір, і ніхто за них цього вибору зробити не зможе.

Усвідомлення цієї проблематики може дуже допомогти Католицьким Церквам України вижити зараз, в час, коли московський імперіальний рух на Захід уже розпочався. Заяви Путіна, Кіріла І, Владіміра Сабодана свідчать про початок нової спроби відновлення Московської імперії. Імперії, яка покликається не тільки на насліддя імперії Романових, але й СССР і Сталіна в тому числі. Імперії, яка не визнає католицтво, у будь-якій його формі, «традиційним віросповіданням» РФ.

Виглядає, що заяви митрополита Сабодана, Кіріла І, Путіна не залишаться пустим звуком без конкретики.  Чергові рухи догналівського угруповання, яке би радо отримало державне визнання за допомогою керівника православно-антифашистської групи в українському парламенті Вадіма Каліснічєнка, могли би бути такими собі віддаленими звуками грози, що насувається, питання тільки в тому, омине ця гроза чи прийде.

Стаття пані Щоткіної могла би здаватися журналістською спробою зробити собі імідж довкола сенсаційного розвитку подій або й відвертою спробою когось пошантажувати єрархію УГКЦ, але у контексті подій довкола Синоду РПЦ заставляють по-інакшому глянути на ці чергові догналівські бздури. Існує велика ймовірність, що це таки перші дзвіночки попередження про серйозність ситуації, яка почала складатися.

Бойові сурми на Синоді РПЦ, догналівську активізацію, активізацію імперіалістичних устремлінь Москви на українському напрямку не можна ігнорувати. Слід готуватися до боротьби. І, здається, на цей раз до боротьби за голе виживання католицтва в Україні. Не слід забувати про промосковське лобі в українській владі і політиці, яке буде в усьому йти на руку «єдінай і нєдєлімай» та «єдінай кананіческай».

Після атаки Митним союзом, прийшла міні-атака догналізмом, а тоді сабоданівська атака з амвону Собору РПЦ. При подальшому аналізі можна цілковито передбачити наступні атаки. Але це вже робота церковних аналітиків.

Ми ж мусимо бути свідомими, що за свою віру мусимо стояти до кінця, як би не складалися подальші обставини.

о. Орест-Дмитро Вільчинський


http://catholicnews.org.ua/upts-mp-%E2% ... hi-r#point
"Для чого шукаєш ти для себе почесті в інших? Поважай сам себе, і ніхто не принесе тобі безчестя."
св. Йоан Золотоустий

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення о.Олег » 08 лютого 2013, 09:26

тішуся, що у нас з`явилася така стаття, але не можу не зауважити отцеві-автору/іншим, що:
- екуменізм для Православія - єресь (безперечно - через відсутність Вселенського Собору, який би засудив це явище, говорити про чіткість/одностайність засудження цього явища не можу, але назагал смію зауважити, що всюди, де зустрічаюсь з фактом, що діячі від православних спільнот говорять про екуменізм позитивно - це взивання до Католицької Церкви, яка, на думку православних, не дотримується своїх екуменічних заяв), а в тому значенні сповненої взаємних усмішок мішанини обіймів і поцілунків лібералів і/чи відвертих антикатоликів (католицького походження включно) без розуміння того, що екуменізм є намаганням Христової Церкви віднайти ще не втрачену Істину в відділених через різного роду єресі спільнотах: такий поверховий "екуменізм" не є екуменізмом; відповідно
- дивними з статті є для мене грішного не згадка про претензії +Владіміра за "відсутність еклезіологічного есклюзивізму" в УГКЦ, а те, що отцеві варта було б таки наголосити, що віруємо "...в Єдину Святу Соборну Апостольську Церкву..." в якій перебуваємо і стовідсотково знаємо, що поза Церквою Христовою (=Католицькою) немає Спасіння, а про різного роду спільноти ми можемо лише надіятися на Боже Милосердя і, власне, в своїх екуменічних потугах Церква Христова відшуковує загублених по різних закутках християнських/"християнських"/відверто нехристиянських/атеїстично налаштованих спільнотах "зерна" Істини, щоб зумовити прихід людини/спільноти до Бога у Його Церкві. Тобто, вважаю, що незайвим ще раз і ще раз наголошувати, що звинувачення :) УПЦМП "у відсутності есклюзивізму" не має підстав - віруємо в Спасення саме в Христовій (і що неодноразово пояснено, в тому числі - нинішнім Папою: тобто - на землі це поняття повністю тотожне саме і лише Католицькій) Церкві, от лише Православіє перебуває (принаймі, інші проблеми не є настільки всезегальними) в Схизмі (еклезіологічна єресь) і віра в Церкву католиків і православних відрізняється; відповідно
- це проблема нас-католиків, що віднайшовши (в уже згаданому екуменічному пориві) певні елементи Спасіння в тих чи інших церковних спільнотах тішимо себе думкою про те, що спасуться :( , насправді ж ота послідовність, яку отець-автор описує в МП, мала б і нас відповідно до повноти віри Христової, яку посідаємо, спонукати діяти/навертати: що ж хотіти від МП, яка (безперечно - безумно в наслідок свого відходу від повноти віри Вселенської Церкви) вірує у недійсність Таїнств у тих спільнотах, які не мають з Православієм Сопричастя? Все вірно: народи, які Москва мнить під своєю відповідальністю, мають "окормлятися" лише нею і в Україні/Росії, і серед українських заробітчан, і серед української еміграції. А всі ці "Баламанди"/екуменізми тощо для РПЦ зобовязують саме католиків :Rose:
- можливо, треба буде продовжувати, проте навіть не знаю, чи варто :(
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення andrivovk » 08 лютого 2013, 13:53

О.Орест часто пише такі-от цікаві статті. Навіть захищає греко-католиків перед римо-.

о.Олег писав:- можливо, треба буде продовжувати, проте навіть не знаю, чи варто :(
З повагою. о.Олег


Якщо ви про екуменізм, то я особисто проти. Нехай спочатку перестануть відкрито нас ображати ("На Одещині священик УПЦ МП вигнав з кладовища колегу з УГКЦ" http://ua.comments.ua/life/150186-na-od ... ts-mp.html ). Як можна брататися з людьми для яких розпад Союзу -"катастрофа історичної Росії" (Кіріл, http://vidgolos.com/122768-patriarx-kir ... ofoyu.html ), псевдособор 1946р. - цілком законний (архиєпископ Августин Львівський - "Я категорически не согласен с этим термином" ("псевдособор") http://www.patriarchia.ru/db/text/97811.html ), а Агатангел Одеський що витворяє, Кіріл обурюється, що "«в результаті насильницьких дій греко-католиків на переломі 1980-1990-х років православні віруючі були позбавлені своїх храмів і досі відчувають себе утисненими в правах»" ( http://www.credo-ua.org/2011/11/53752).(ви тільки вдумайтеся, що він меле!!!), розширення УГКЦ на Схід вони сприймають як особисту образу ("заснування нових митрополій УГКЦ викликає занепокоєння РПЦ" http://catholicnews.org.ua/rpts-%C2%ABn ... gkts#point). Як можна вести розмови про екуменізм з тою спільнотою, священики якої належать до людиноненависницького комунізму, засудженого, до речі, Католицькою Церквою (здається, Павло Лебедь Почаївський та інші http://www.portal-credo.ru/site/?act=ne ... &topic=573), а її керівники, якщо вірити публікаціям в інтернеті, агенти кгб ( http://www.barometer.kg/proekty/137-nas ... ovqi-.html і http://mosmonitor.ru/news/society_news/ ... iarha.html). Які в нас можуть бути спільні інтереси. Не розумію.

Екуменізм можна продовжувати з КП і УАПЦ. Хоча і там не все просто. В одному інтерв'ю Філарет сказав, що для створення Помісної Церкви в Україні УГКЦ має відділитися від Риму ( http://www.credo-ua.org/2012/07/65756). Та я би радше перейшов на Римський Обряд ніж я маю бути в Помісній Церкві без Папи Римського.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення о.Олег » 08 лютого 2013, 16:50

andrivovk писав:... Та я би радше перейшов на Римський Обряд ніж я маю бути в Помісній Церкві без Папи Римського.

та казати - не хитра справа: головне, щоб розуміти те, чим є екуменізм, а чим не є
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення andrey s. » 08 лютого 2013, 17:33

о.Олег писав:
andrivovk писав:... Та я би радше перейшов на Римський Обряд ніж я маю бути в Помісній Церкві без Папи Римського.

та казати - не хитра справа: головне, щоб розуміти те, чим є екуменізм, а чим не є
З повагою. о.Олег

Почитав тут на форумі всякого про екуменізм, ще там щось троха в голові мав зі старих запасів :oops: , і скажу слідуюче :
Мій екуменізм не такий мудрий .., як отово освідчені мужі пишут, але .., маю такі підозри.., що вся штука в Терпінні й Лагідності ( розчарую тих які думають шо то отаке во, дуже просто Терпіти коли ображають чи не відповідати на образу ). Так, іншого шляху нема, і по логіці це ніколи і ніяких добрих плодів не дасть. Але то логіка, а від так річ не дуже важлива у Бога.
Терпіння від нас, а Дія від Бога ( бо людям то не під силу ). Екуменізм - це не те що ти можеш взяти, а те що ти можеш дати..., і головне у цій справі - не переставати пропунувати коли брати відмовляються, не зневірюватись в намірі дати.
А що можу дати я, от просто я без всяких глобальних думок про майбутнє чи всяке таке ? Та дуже просто, коли в мене кидають камінь.., то не ухилятись і не кидати у відповідь. Можу запропунувати води, щоб спрагу вгамувати. ( останне то все образно, думаю не важко цю образність застосувати в житті ).
Ісус щось говорив за "другу щоку ", чи Він щось переборщив ? І доречі, Він говорив ( звертався ) насамперед до мене, а не до всіх крім мене.
Дякую.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення andrivovk » 08 лютого 2013, 18:05

andrey s. писав:Ісус щось говорив за "другу щоку ", чи Він щось переборщив ?

Так Він і міняйлів виганяв із храму, і щось там про "гадюче поріддя" говорив, про лицемірів. Чи то Він погарячкував так, а потім каявся за це? :) А коли Його хотіли вбити, то він пішов в інше місце, а не чекав поки Його уб'ють (Ів 7:1). Також Він казав апостолам, коли люди не будуть слухати їх, щоб вони обтрусили порох зі своїх ніг і йшли проповідувати в інше місце. Може пора і нам "обтрусити порох". :(
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення andrey s. » 08 лютого 2013, 20:44

andrivovk писав:
andrey s. писав:Ісус щось говорив за "другу щоку ", чи Він щось переборщив ?

Так Він і міняйлів виганяв із храму, і щось там про "гадюче поріддя" говорив, про лицемірів. Чи то Він погарячкував так, а потім каявся за це? :)


:) Так. Тому я приміняю ці Слова по відношенню до нас, Греко - Католиків, ну звісно розумієм.., що насамперед до себе.
А коли Його хотіли вбити, то він пішов в інше місце, а не чекав поки Його уб'ють (Ів 7:1). :(

На рахунок " хотіли вбити " , то просто ще не настав був відповідний час.., бо всетаки Чашу цю Він Ізпив до кінця, звісно не дивлячись що знав все на перед.
Також Він казав апостолам, коли люди не будуть слухати їх, щоб вони обтрусили порох зі своїх ніг і йшли проповідувати в інше місце. Може пора і нам "обтрусити порох".

п. Андрію, а Апостоли тут як .., і порох ??? Вони Християни, вони прийняли Христа ( по крайній мірі ми це визнаєм ), у свій час вони слухали Апостолів і вони не трусили там порохом. То чому зараз , наприклад я, який не апостол , має думати про "порох ".
В Писанні самі тяжкі відносини завжди були між братами ( ну точніше в більшості ), і тут на мою думку та сама ситуація. Я звісно не знаю яка була доля старшого брата у притчі про Блудного Сина, але мені не дивно чому він був в шоці коли батько так вчинив. Така собі війна за любов батька, ревність.
А шо..., так і скажемо на суді..., та шо я сторож свому брату.., і взагалі, батьку, ти подумай.., може то і не твій син був.
З іншої сторони.., Авельом бути не хочеться :) , це ж боляче .., напевне.
То як бути ? :pardon:
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення ShMariam » 08 лютого 2013, 21:06

andrey s. писав:Мій екуменізм не такий мудрий .., як отово освідчені мужі пишут, але .., маю такі підозри.., що вся штука в Терпінні й Лагідності ...
А я маю підозри, що не тільки в цьому: необхідна також молитва і багато праці, багато самопожертви, а також відвага. Чи не так? Хто згадає найбільших "екуменістів" (в нормальному, НЕєретичному значенні цього слова)?
andrivovk писав:
Також Він казав апостолам, коли люди не будуть слухати їх, щоб вони обтрусили порох зі своїх ніг і йшли проповідувати в інше місце. Може пора і нам "обтрусити порох".

п. Андрію, а Апостоли тут як .., і порох ??? ...

Чи то тільки мені так здається, що розмова зайшла трохи "не в ту степь"?
Звичайно, мусимо зберігати міру в толерантності, щоб, будучи толерантним до людини, не стати толерантним до гріха; і навпаки - будучи нетолерантними до гріха...
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
Just_me
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1374
З нами з: 25 лютого 2010, 10:20

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення Just_me » 08 лютого 2013, 21:57

От що я вам усім тут присутнім скажу про екуменізм. Власне, то не я скажу, я просто ретранслюю (не дослівно, лише зміст), бо ті слова мене вразили - вони такі правдиві. Знайома католичка оповідала, що мали вони колись в костелі екуменічну Службу, були представники основних християнських церков, а на проповіді католицький ксьондз сказав такі слова: "Ми є всі одне одному дуже потрібні. Римо-католики відзначаються тим, що сприймають віру як щось, що просякає наше щоденне життя, тут найбільш значна увага приділяється особистим проблемам людини на найбільш широкому побутовому рівні. Так як греко-католики славлять Бога своїм ангельським співом, так в жодній християнській конфесії немає, ніхто не може їх у цьому перевершити. Православні опираються на значне самозаглиблення, докопуються до самих коренів будь-якого питання. А протестанти - найкращі проповідники. Всі ви кажете, що вірите, але підіть і спробуйте, як вони, казати кожному зустрічному "Бог тебе любить!"
Особисто я думаю, екуменізм став би ще більш реальним, якби всі одночасно усвідомили, що "Ми одне одному дуже потрібні!", що треба брати найкраще у кожного і на цій засаді єднатися. Отакі вареники...
П.С. Про греко-католицькі співи, до речі - свята правда. Коли минулого місяця в холмській Базиліці наші дівчата із семінаристами разом співали на греко-католицькій службі, всі поляки сиділи і зачаровано слухали, а від настоятеля і отця-сотрудника вони вже таких компліментів наслухалися, що куди там. За вечерею співали - а співали, отець-настоятель не відпускав, вже в дверях стояли, і далі співали колядки))).
Відповідей на всі питання у вас ніколи не буде. Це – нормально. Не мучте себе. Але ніколи не обманюйте хворих, даючи їм фальшиві надії. Джиліан Берн.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення andrey s. » 08 лютого 2013, 22:51

ShMariam писав:Хто згадає найбільших "екуменістів" (в нормальному, НЕєретичному значенні цього слова)?
.

Знаю історію одного Чувака.., який потім став Священомучеником ( Святим ) , а ще пізніше Василіяни багато чого повчилися у Нього , взяли собі за взірець. Але..., боюсь ми надто кволенькі щоб наслідувати Відвагу у Господі.., як Він.
Він "попел з ніг " не хотів струшувати, за що впринципі і був замурдований.
Але, Вірю що не даревно.
А я маю підозри, що не тільки в цьому: необхідна також молитва і багато праці, багато самопожертви, а також відвага. Чи не так?

:) Ну та так :pardon: . Це те саме, без того всього Терпіння й Лагідності не буде. Без того всього може бути тільки байдужість.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
пілігрим
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 347
З нами з: 15 жовтня 2011, 02:35

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення пілігрим » 08 лютого 2013, 23:21

ShMariam писав:Хто згадає найбільших "екуменістів" (в нормальному, НЕєретичному значенні цього слова)?

Був такий російський філософ Володимир Сергійович Соловйов
Рекомендував би його дуже коротеньку "Повесть об антихристе"
Κύριε ελέησον

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення andrey s. » 08 лютого 2013, 23:39

Знаєте як одна поважна особа ( Папа ) сказала за нашу Церкву ? Лабораторія екуменізму. Ну звичайно я не згадав митрополитів А. Шептицького, В. Руцького, П. Могилу, звичайно Йосиф Сліпий мусить бути згаданий.
Але, вони боліли насамперед Україною, її долею..., розуміючи що насправді йдеться про значно більше для самої Католицької Церкви.
У Них була Велика Ідея, і я думаю те зерно проросте.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
пілігрим
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 347
З нами з: 15 жовтня 2011, 02:35

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення пілігрим » 08 лютого 2013, 23:47

Ще , безперечно , Леонід Федоров
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D4%B8%E4% ... E%E2%E8%F7
Κύριε ελέησον

гість
дописувач
дописувач
Повідомлень: 86
З нами з: 04 грудня 2008, 00:07
Контактна інформація:

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення гість » 09 лютого 2013, 22:50

Стаття Предстоятель Української православної церкви "не без підстав стурбований спробами Греко-католицької Церкви створювати і розвивати свої структури в регіонах з переважаючим православним населенням"

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення romanm » 12 лютого 2013, 15:47

ААааа :shock: та ви шо? Уніяти,:)

о.Володимир K
новик
новик
Повідомлень: 12
З нами з: 06 березня 2013, 10:27

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення о.Володимир K » 11 березня 2013, 19:50

Ще бзнати,що таварищь Сабодан розумie пiд тим термiном...Бо йому хворому всяке нашептати можуть...Тай де це вУкраiнi"територii з православним населенням"? :lol:

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення ShMariam » 11 березня 2013, 20:02

о.Володимир K писав:Ще бзнати,що таварищь Сабодан розумie пiд тим термiном...Бо йому хворому всяке нашептати можуть...Тай де це вУкраiнi"територii з православним населенням"? :lol:

Під яким терміном? "Відносини"?
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

о.Володимир K
новик
новик
Повідомлень: 12
З нами з: 06 березня 2013, 10:27

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення о.Володимир K » 11 березня 2013, 20:18

Kaktus писав:
А скільки єпископів РПЦ стало мучениками під час панування комуністичного режиму?


Я їх не лічив, але ось Вам промовистий приклад мучеництва - київський православний митрополит, розстріляний червоними.

Перепрошую,а яке вiдношення митрополит "Российской греко-кафолической церкви"(оф.назва церкви при Николаi ll) мае до сьогодяшньоi РПЦ,заснованоi Сталiним в 1943р. :crazy:

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення о.Олег » 11 березня 2013, 20:42

о.Володимир K писав:Ще бзнати,що таварищь Сабодан розумie пiд тим термiном...Бо йому хворому всяке нашептати можуть...Тай де це вУкраiнi"територii з православним населенням"? :lol:

безперечно - погодитися з такого роду висловлюваннями не можемо: тут і відстоюються політичні інтереси московських очільників, і проголошуються вигадані еклезіологічні принципи - Христова Церква не може проповідувати якусь різницю у визнанні Таїнств одної чи іншої схизматичної спільноти, якщо там рівно зберігається Апостольська спадкоємність. Однак - це висловлювання керуючого УПЦМП в Україні і применшувати значення такого роду заяв також неварта. З іншого боку (дуже, отче (о.Володимир К?) перепрошую, але) навіть будучи провокованими різного роду заявами, маємо розуміти, що +Святослав написав саме таку відповідь про відношення Христової Церкви до Таїнств в УПЦКП тому, що чітко знаємо: +Філарет, +Сабодан/інші, з ними повязані владики/священики, прийняли (і уділяють) Таїнства Христової Церкви, з якою, нажаль, перебувають (принаймі :( ) в схизмі, тому дуже прошу не вносити в і без того важку ситуацію праці Церкви над Святим З`єдиненням епітети на зразок вжитих Вами. Надіюсь на розуміння і прошу вибачити, якщо щось погано зрозумів із сказаного Вами
З повагою, о.Олег Жаровський
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення о.Олег » 11 березня 2013, 20:58

о.Володимир K писав:
Kaktus писав:
А скільки єпископів РПЦ стало мучениками під час панування комуністичного режиму?


Я їх не лічив, але ось Вам промовистий приклад мучеництва - київський православний митрополит, розстріляний червоними.

Перепрошую,а яке вiдношення митрополит "Российской греко-кафолической церкви"(оф.назва церкви при Николаi ll) мае до сьогодяшньоi РПЦ,заснованоi Сталiним в 1943р. :crazy:

назви змінюються. Візьмім хоча б і УГКЦ :) Але Ви, думаю, не про назву: з радістю прийму участь у дискусії, отче
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

о.Володимир K
новик
новик
Повідомлень: 12
З нами з: 06 березня 2013, 10:27

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення о.Володимир K » 15 березня 2013, 22:37

Ну звичайно Ви правi.Справа далеко не в назвiтм бiльше,що бiльшiсть ,наших"брстiв" вiдпавших в схизму,ii й не знають.Я зробив акцент саме на назвi,щоби було зрозумiло,-це двi рiзнi церкви.Останнiй Патрiapx Московський Тихон,своiм указом вiд 28.08.1918року,-вiдлучив вiд церкви всix,cпiвпрацюючих з "безбожною большевистською владою".Таким чином спiвпраця Сергiя Старогородського та iже с ним присних з 1928року по 1943 було свiдомим прийняттям анафеми.Що й звершилось побудовою Русскай Праваславнай Церкви,як мiнicтерства релiгii АТЕiСТИЧНОi держави.

о.Володимир K
новик
новик
Повідомлень: 12
З нами з: 06 березня 2013, 10:27

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення о.Володимир K » 15 березня 2013, 22:48

Перепрошую,я мав на увазi термiн "переважно православне населення",-ЭТО КАК? Нi,я можу зрозумiти бажання декого видати бажане за дiйсне,але...Немае в Украiнi таких терторiй...Зате е територii постсоветского язичества.

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Відносини УПЦ (МП) та УГКЦ

Повідомлення luksander » 15 березня 2013, 23:01

о.Володимир K писав:Перепрошую,я мав на увазi термiн "переважно православне населення",-ЭТО КАК? Нi,я можу зрозумiти бажання декого видати бажане за дiйсне,але...Немае в Украiнi таких терторiй...Зате е територii постсоветского язичества.

Якщо Ви допускаєте можливість існування православного населення в Україні, то "переважно православне" воно буває саме в порівнянні з греко-католицьким? :pardon:

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Як РПЦ і КГБ нищили нашу Церкву

Повідомлення luksander » 15 березня 2013, 23:11

о.Володимир K писав:Останнiй Патрiapx Московський Тихон,своiм указом вiд 28.08.1918року,-вiдлучив вiд церкви всix,cпiвпрацюючих з "безбожною большевистською владою".

Є посилання на текст в інтернеті?


Повернутись до “Українські традиційні Церкви”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей