Натрапив на відео-сюжет про поєднання між православними і греко-католиками в Отинії. Офіційним представником від УГКЦ виступає канцлер Коломийсько-Чернівецької єпархії о.Мельничук. Акт будуючий. Але... у коментарі журналістки говориться про спільну Літургію. Отож запитання: чи це відповідає дійсності, чи може журналіст помилилася? Якщо так, то потрібно дати спростування.
Інша справа, що тут вже пішла політика, бо заслуги приписуються сільському голові і хиба депутату від БЮТ.
Ось посилання на сюжет:
http://play.ukr.net/videos/show/key/ab0 ... cf827fbc5/
Поєднання православних і греко-католиків в Отинії? Поясніть
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Наш отець говорить про молитовну відправу. Не думаю, що журналістка розбирається в тонкощах літургіки. Молебен міг бути, чому ні.
http://www.cerkva.info/2009/09/23/rozjasnennia.html
http://www.cerkva.info/2009/09/23/rozjasnennia.html
-
- дописувач
- Повідомлень: 73
- З нами з: 06 вересня 2009, 20:48
- Звідки: Від того самого нашого світу
Сюжетик зроблений у плані сенсації.
Це не була Свята Літургія.
Ну сьогодні часом трапляються якісь поодинокі випадки, коли греко-католик і православний правлять Святу Літургію. То я ще не чув, щоб правилась спільно Свята Літургія, між православними (нез'єдиненими) і римо-католиками. Там чітко видно, що є аж два римо-католики.
У тому сюжеті отці не говорять, що це була Свята Літургія.
Це не була Свята Літургія.
Ну сьогодні часом трапляються якісь поодинокі випадки, коли греко-католик і православний правлять Святу Літургію. То я ще не чув, щоб правилась спільно Свята Літургія, між православними (нез'єдиненими) і римо-католиками. Там чітко видно, що є аж два римо-католики.
У тому сюжеті отці не говорять, що це була Свята Літургія.
А ось і відповідь!
Офіційне повідомлення щодо молитовного єднання вірних та громад УГКЦ та УПЦ КП
Офіційне повідомлення щодо молитовного єднання вірних та громад УГКЦ та УПЦ КП на канонічній території Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ
Відкликаючись на резонансні повідомлення засобів масової інформації щодо єднання православних та греко-католиків на Прикарпатті, прес-центр Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ повідомляє наступне:
Духовенство на вірні Української Греко-Католицької Церкви дякують Богові та Пречистій Діві Марії за припинення міжконфесійних протистоянь в містах і селах нашої єпархії.
Добра воля вірних та духовенства Церков УГКЦ та УПЦ КП, натхненна словами нашого Господа Ісуса Христа: "Щоб були всі одно: як Ти, Отче, в Мені, а Я у Тобі" (Ів. 17, 21) дає все більше можливостей молитовного єднання в багатьох аспектах духовно-національного життя єдиного українського народу.
Єпископат та духовенство УГКЦ та Православних Церков часто співслужать нелітургічні Богослужіння - Молебні, панахиди, освячення пам'ятних хрестів та ін., прагнучи налагодити добрі взаємовідносини, і це є добрим знаком часу.
Однак, це молитовне єднання ще не має змоги виливатися в повне Євхаристійне Сопричастя наших Церков.
Тому, згідно Кодексу канонів Східних Церков та заряджень ієрархії Церкви, духовенство Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ не бере участі у спільній Євхаристії з православними Церквами, як і духовенство православних Церков не співлужить Святі Літургії з греко-католиками.
Хочемо зазначити, що в м.Отинія, священик УПЦ КП з громадою були присутні на Святковій храмовій відправі як поважні гості, які, однак, не брали участі у Пресвятій Євхаристії. Священик УПЦ КП не здійснював Освячення Найсвятіших Тайн та не приступав до Спільної Чаші.
Джерело:Прес-служба Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ
http://christusimperat.org/uk/node/18604
Офіційне повідомлення щодо молитовного єднання вірних та громад УГКЦ та УПЦ КП
Офіційне повідомлення щодо молитовного єднання вірних та громад УГКЦ та УПЦ КП на канонічній території Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ
Відкликаючись на резонансні повідомлення засобів масової інформації щодо єднання православних та греко-католиків на Прикарпатті, прес-центр Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ повідомляє наступне:
Духовенство на вірні Української Греко-Католицької Церкви дякують Богові та Пречистій Діві Марії за припинення міжконфесійних протистоянь в містах і селах нашої єпархії.
Добра воля вірних та духовенства Церков УГКЦ та УПЦ КП, натхненна словами нашого Господа Ісуса Христа: "Щоб були всі одно: як Ти, Отче, в Мені, а Я у Тобі" (Ів. 17, 21) дає все більше можливостей молитовного єднання в багатьох аспектах духовно-національного життя єдиного українського народу.
Єпископат та духовенство УГКЦ та Православних Церков часто співслужать нелітургічні Богослужіння - Молебні, панахиди, освячення пам'ятних хрестів та ін., прагнучи налагодити добрі взаємовідносини, і це є добрим знаком часу.
Однак, це молитовне єднання ще не має змоги виливатися в повне Євхаристійне Сопричастя наших Церков.
Тому, згідно Кодексу канонів Східних Церков та заряджень ієрархії Церкви, духовенство Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ не бере участі у спільній Євхаристії з православними Церквами, як і духовенство православних Церков не співлужить Святі Літургії з греко-католиками.
Хочемо зазначити, що в м.Отинія, священик УПЦ КП з громадою були присутні на Святковій храмовій відправі як поважні гості, які, однак, не брали участі у Пресвятій Євхаристії. Священик УПЦ КП не здійснював Освячення Найсвятіших Тайн та не приступав до Спільної Чаші.
Джерело:Прес-служба Коломийсько-Чернівецької єпархії УГКЦ
http://christusimperat.org/uk/node/18604
Щоби не відкривати нову тему. На одному з сайтів Упц МП надибав на таке, лінк не даю, щоби рейтинг не піднімати:
Святая Церковь молится о ненавидящих и обидящих нас. Отныне в Свято-Успенском Патриаршем Одесском, Свято-Пантелеимоновском, Свято-Ильинском и Свято-Иверском мужских монастырях будет возноситься молитва о том, чтобы Господь вразумил скорбями и болезнями озлобленных, обезумевших клеветников на Христа и Его Святую Церковь.Ольгу Князь, Светлану Годовенко и Лилию Фещенко.
Народ, може хто тут є з православних і зможе мені пояснити що це таке? Бо я від такого "православія" чи то дійсно є таке в ПЦ і я помиляюся?
Святая Церковь молится о ненавидящих и обидящих нас. Отныне в Свято-Успенском Патриаршем Одесском, Свято-Пантелеимоновском, Свято-Ильинском и Свято-Иверском мужских монастырях будет возноситься молитва о том, чтобы Господь вразумил скорбями и болезнями озлобленных, обезумевших клеветников на Христа и Его Святую Церковь.Ольгу Князь, Светлану Годовенко и Лилию Фещенко.
Народ, може хто тут є з православних і зможе мені пояснити що це таке? Бо я від такого "православія" чи то дійсно є таке в ПЦ і я помиляюся?
romanm писав:Щоби не відкривати нову тему. На одному з сайтів Упц МП надибав на таке, лінк не даю, щоби рейтинг не піднімати:
Святая Церковь молится о ненавидящих и обидящих нас. Отныне в Свято-Успенском Патриаршем Одесском, Свято-Пантелеимоновском, Свято-Ильинском и Свято-Иверском мужских монастырях будет возноситься молитва о том, чтобы Господь вразумил скорбями и болезнями озлобленных, обезумевших клеветников на Христа и Его Святую Церковь.Ольгу Князь, Светлану Годовенко и Лилию Фещенко.
Народ, може хто тут є з православних і зможе мені пояснити що це таке? Бо я від такого "православія" чи то дійсно є таке в ПЦ і я помиляюся?
Слава Ісусу Христу!
тобто я грішний правильно розумію, що ці достойні монаші спільноти будуть просити Бога не просто про розкаяння, а про обильні тяжкі хвороби і скорботи для рабів Божих Ольги, Світлани та Лілії?
Шкода бідних: що ж ці пані таке страшне зробили?
Шкода, бо і така постановка питання має сенс, якщо згадати Старий Завіт, скажімо - Псалми, наприклад 128 (129)- відкрилося:
"Нехай посоромлені будуть, і хай повідступають назад усі ті, хто Сіона ненавидить! Бодай стали вони, як трава на дахах, що всихає вона, поки виросте, і нею жмені своєї жнець не наповнить, ані оберемка свого в`язальник, і не скаже прохожий до них: "Благословення Господнє на вас, благословляємо вас Ім`ям Господа!". ".
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Поєднання православних і греко-католиків в Отинії? Поясніть
З Барійського (Bari) документу Спільної Міжнародної Комісії для богословського діалогу між Католицькою і Православною Церквою „Віра, Тайни і єдність Церкви”, 16.06.1987 р.
(3) Через цей основоположний характер віри потрібно сказати, що віру потрібно розглядати як передуючу умову, яка є вже звершена в самій собі, перед сакраментальним сопричастям, що вона однак помножується через сакраментальне сопричастя, котре є виразом життя Церкви та засобом для духовного росту кожного з її членів. Це потрібно обдумати, щоб не братися за проблему віри як умови єдності в недостатній спосіб. Але воно не має затемняти факт, що віра є такою умовою, та що не може бути жодного сакраментального сопричастя без сопричастя у вірі, як у загальному значенні, так і в значенні догматичних формулювань....
(28) Якщо є незаперечним, що різниці представляють відкидання раніших догм Церкви і є не лише різницями в богословському способі висловлювання, тоді явно стоїться перед справжнім розколом у вірі; тоді немає більше жодної можливості для сакраментального сопричастя. Бо віра мусить бути визнана словами, які виражають саму істину. ...
Думаю, коментарі зайві.
(3) Через цей основоположний характер віри потрібно сказати, що віру потрібно розглядати як передуючу умову, яка є вже звершена в самій собі, перед сакраментальним сопричастям, що вона однак помножується через сакраментальне сопричастя, котре є виразом життя Церкви та засобом для духовного росту кожного з її членів. Це потрібно обдумати, щоб не братися за проблему віри як умови єдності в недостатній спосіб. Але воно не має затемняти факт, що віра є такою умовою, та що не може бути жодного сакраментального сопричастя без сопричастя у вірі, як у загальному значенні, так і в значенні догматичних формулювань....
(28) Якщо є незаперечним, що різниці представляють відкидання раніших догм Церкви і є не лише різницями в богословському способі висловлювання, тоді явно стоїться перед справжнім розколом у вірі; тоді немає більше жодної можливості для сакраментального сопричастя. Бо віра мусить бути визнана словами, які виражають саму істину. ...
Думаю, коментарі зайві.
Повернутись до “Українські традиційні Церкви”
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість