Palatinus писав:...Вже можна заходити...
о - Ви чарівник
таких посилань на пана Юрія можу дати дуже багато. Хай Бог помагає.
З повагою, о.Олег
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Palatinus писав:...Вже можна заходити...
Yur писав:... Пресвята Діва Марія, завершивши своє земне життя, з душею і тілом була взята до Неба. Вона усопла і смерть не торкнулась її тіла. В Писанні про це не сказано...
Не лише. В даному випадку йдеться про католицький Догмат про тілесне вознесення Богородиці.о.Олег писав:Yur писав:... Пресвята Діва Марія, завершивши своє земне життя, з душею і тілом була взята до Неба. Вона усопла і смерть не торкнулась її тіла. В Писанні про це не сказано...
не лише Боіородиця взята з тілом до Неба (про що розповідає Святе Письмо)
Боже материнство Марії по-за усілякими сумнівами. Церква учить, що Святість її унікальна. Пречиста і Преблагословенна, ще перед своїм народженням стає святішою від серафимів і незрівняно славнішою від херувимів. Ще перед народженням Сина свого уже є Матір'ю Божою.о.Олег писав: а розмова про Божественність когось, окрім Бога, думаю, шкодить розрізненню між почитанням Богородиці (і інших святих тощо) і поклонінням Богові (лише Богові).
Yur писав:Доволі часто серед віруючих різних деномінацій, що не визнають Догмату про Непорочне Зачаття Богородиці можна почути запитання, чи Богородиця померла біологічною смертю.
Згідно Католицького віровчення Пресвята Діва Марія, завершивши своє земне життя, з душею і тілом була взята до Неба. Вона усопла і смерть не торкнулась її тіла. В Писанні про це не сказано, зате багато можна знайти на нетівських сторінках.
В даному випадку хотів би зупинитися на самому співставлені біологічності Діви Марії з нашою біологічністю.
Зразу ж хочу зазначити, що біологічність Марії стовідсотково така сама, як і наша і її Сина Господа нашого Ісуса Христа. Тож в даному випадку мова не про стан (на рівні елементарних часток) самої плоті, а про її опанованість.
Ми, усі смертні від народження, опановані гріхом і гріх має владу над нами. Гріх виявляється як і в наших ділах, так і у тлінності нашого тіла.
Тіло Марії, як і її Божественого Сина, є подобою тлінного/гріховного тіла. Себто усе в ній таке самісіньке (усі фізіологічні процеси) окрім тлінності. Пояснити таке на емпіричному рівні неможливо, але виходячи з віри й опираючись на Святе Письмо, маємо приймати таке, як містичне й фізичне, що поряд присутнє.
Аби краще нам було зрозуміти, згадаймо розмноження хлібів і риби. За Божим Словом і благословенням з'явилася велика кількість матеріальної їжі, фактично з нічого. Але це були точнісьнько такі самі хліби і риба, котрими наситилися люди.
Такими самими "хлібинами" у фізичному смислі були Марія і її Син Ісус. Їхні тіла, такі ж самісінькі як і наші, але походження їхнє неземне. Божествене Духовне Небесне.
"Сотвореність Діви Марії неземна. Її сотвореність Небесна Духовна Божествена. А Син несотворений, бо Є Бог. "
http://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=509&start=540"Конкретне запитання -- конкретна відповідь й так, з Божою поміччю дійдемо до порозуміння, коли справді цього бажаєте."
Образ Божий в людині як вічність:
Отримавши душу людина не тільки отримала фізіологічне життя з вегетативними, сенситивними та раціональними проявами. Вона отримала вічність (Образ Божий).
Після закінчення фізіологічного життя душа людини залишається безсмертною. Саме це безсмертя дає людині зміст життя, вивели чує її понад матеріальний світ, супроводжує в руслі моралі.
Отже можемо прийти до висновків що з породженням зла порушилась екологія духовного і матеріального світу:
непослух ангелів;
гріхопадіння людини;
втрата вічності і блаженства;
наявність хвороб, страждань, гріха, смерті (фізичної) та розлуки з Богом (духовної).
Юр:Пречиста і Преблагословенна, ще перед своїм народженням стає святішою від серафимів і незрівняно славнішою від херувимів. Ще перед народженням Сина свого уже є Матір'ю Божою.
доки Ви порівнюєте Богородицю з святими/ангелами - проблеми немає. Порівнювати Богородицю з Богом, говорити про Її Божественність чи в якості "соспасительки" - тут проблема.
З повагою, о.Олег
Код: Виділити все
А те, що вона оформлена в Нове Творіння, ще не вказує, що вона тілом була така на Землі, як в Царстві Небесному, бо Ви, брате Юр, і самі сказали, що у часі успення і вознесення її тіло одухотворилось (до чого ми дійшли в іншій темі,, що інашітіла одухотворяться)
Код: Виділити все
"Юр: Тіло Марії, як і її Божественого Сина, є подобою тлінного/гріховного тіла. Себто усе в ній таке самісіньке (усі фізіологічні процеси) окрім тлінності".
Michail писав:...Які думки в братів форумчан?..
о.Олег писав:доки Ви порівнюєте Богородицю з святими/ангелами - проблеми немає. Порівнювати Богородицю з Богом, говорити про Її Божественність чи в якості "соспасительки" - тут проблема.
Yur писав:Власне проблема з'являється коли не розібравшись, змішуємо усе докупи...
Yur писав:...У тому, що би називати Богорордицю співспасителькою, теж немає нічого злого...
511 Діва Марія «співдіяла у спасінні людей Своєю вільною вірою і послухом» http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
964 Роль Марії в Церкві невіддільна від її єдності з Христом і з неї безпосередньо випливає. «Ця єдність Марії зі Своїм Сином у ділі спасіння виявляється від часу дівичого зачаття Христа аж до Його смерті»
969 Після Успіння роль Марії у спасінні не переривається: Своїм постійним заступництвом Вона продовжує сприяти отриманню нами дарів, які забезпечують наше вічне спасіння. (...)
970 «Материнська роль Марії стосовно людей аж ніяк не затемнює і не зменшує унікального посередництва Христа: навпаки, вона показує Його силу. Бо весь спасенний вплив Благословенної Діви (...) випливає з надміру заслуг Христа http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
1172 «Святкуючи річний цикл містерій Христа, Свята Церква з особливою любов'ю вшановує Пресвяту Матір Божу, яка нерозривно зв'язана зі Своїм Сином у ділі спасіння. http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=39
Але справа тут не стільки в термінах, як у самому супротиві Божественої прослави. Супротиві від невігластва і закам'янілості сердець.
о.Олег писав:термін "співспасителька" (подумайте над аналогіями в українській мові: співбрат, співзасновник, співавтор...) ставить Богородицю на одному рівні з Христом, а про це, власне і пишуть у Догматичній конституції « Lumen gentium », 62 (вже цитував - дописуйте уважніше, щоб до цього більше не повертатися у дискусії): «Жодне створіння ніколи не може бути поставлене на одному рівні з Втіленим Словом і Відкуиителем...».Yur писав:У тому, що би називати Богорордицю співспасителькою, теж немає нічого злого
Брат Юр навів цитату:
511 Діва Марія «співдіяла у спасінні людей Своєю вільною вірою і послухом» http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
"Тож коли й зустрічається термін співспасителька, маємо розуміти що мова про співробітництво у Бозі.
Ми теж є Божими співробітниками, усі ті, що працюють на Божій ниві, де кожен виконує свою роботу. Але роль Божої Матері НАЙВЕЛИЧНІША. Адже СИНІВСЬКА ІПОСТАСЬ ОБІЙНЯТА МАТЕРИНСЬКОЮ ЛЮБОВ'Ю!"
Yur писав:...511 Діва Марія...[/u]
Michail писав:(Зауважте, будь ласка, що я роздумовую, а не тверджу, бо дехто сприймає мої роздуми як єресь... нажаль. Я ж лише хочу виснити правду, наскільки це можливо нашим розумом).
В аналізах і роздумовуваннях мені не залежить. Коли є конкретні/коректні запитання, прошу дуже, радо відповім.Ви хотіли, щоб проаналізував Ваші думки
Безумовно, Спаситель один.о.Олег писав:у спасенні, окрім Богородиці в тому ж смислі співдіють з Богом і ангели, і святі люди, і священики, і вірні... Але Спаситель - єдиний.
Термін співспасителька, можливо з ненайкращих. Утім, Церква учить про співдію Марії у спасінні людей.о.Олег писав:Жодних можливостей для появи когось "спів..." і жодної потреби.
Yur писав:...Термін співспасителька, можливо з ненайкращих. Утім, Церква учить про співдію Марії у спасінні людей...
Michail писав:...Створіння може бути вічним?
Michail писав:...Якби Ви й на тому форумі вели себе адекватно, у нас би вийшов діалог...
Й аби термін не перетворювався на те чим він не є, маємо дивитися на нього через призму вчення Церкви.о.Олег писав:Церква вчить про співдію і Святих, Ангелів, ближніх... у спасенні людей, а от термін перетворюється з ненайкращого (дійсно невдалий) в єретичний саме тоді, коли його починають приміняти виключно до Богородиці
Вічним може бути неземне сотворіння.Michail писав:Створіння може бути вічним?
Yur писав:Й аби термін не перетворювався на те чим він не є, маємо дивитися на нього через призму вчення Церкви.о.Олег писав:Церква вчить про співдію і Святих, Ангелів, ближніх... у спасенні людей, а от термін перетворюється з ненайкращого (дійсно невдалий) в єретичний саме тоді, коли його починають приміняти виключно до Богородиці
511 Діва Марія «[b]співдіяла у спасінні людей Своєю вільною вірою і послухом» http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
Отже мова про співдію Марії у спасінні людей.[/b]
Юр:Вічним може бути неземне сотворіння.Michail писав:Створіння може бути вічним?
Повернутись до “Інші Церкви та Спільноти”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей