Сторінка 1 з 8

Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 01 вересня 2010, 10:26
Релігійний світ
MOD: проблематика Вашого допису виходить з жахливої протестантської помилки - виривання Святого Письма зі Святої Церкви. Жахливість такої позиції людей, що називають себе християнами, унаявнена в даному випадку Вашими нападками на Матір Божу, яку Ви назвали божком... Дуже надіюся, що Бог Вам простить гріх проти Своєї Матері. На нашому Форумі даю Вам бан на один місяць і при спробі повторити блюзнірські випади на Бога, Його Матір та Його Церкву змушений буду заборонити Ваш доступ до нашого Форуму назавжди.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 01 вересня 2010, 14:58
o.Mykil
Що цікаво, цьому сектантові, активному скрізь у єресях (здогадайтесь хто це) навіть на форумі РІСУ вже відповіли непогано, а він далі за своє, закриваючи очі на очевидні речі http://risu.org.ua/forum/viewtopic.php?id=113

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 01 вересня 2010, 15:37
Олюнька
o.Mykil писав:Що цікаво, цьому сектантові, активному скрізь у єресях (здогадайтесь хто це) навіть на форумі РІСУ вже відповіли непогано, а він далі за своє, закриваючи очі на очевидні речі http://risu.org.ua/forum/viewtopic.php?id=113

Як співає Петриненко: "В кожного своє бачення мети..." :wink:
Отже, караван іде далі.
Релігійний світ, "запропонував" нам справді хорошу тему. :D Давно на форумі не говорили про Пречисту Діву Марію.
Правдиве поклоніння Пресвятій Богородиці

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 01 вересня 2010, 16:52
andrivovk
:(

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 01 вересня 2010, 21:17
andrivovk
Пресвятая Богородице молися за нас, грішних (і о.Олега), тепер і в годині нашої смерті. :)

Скільки Діва Марія має титулів : і Цариця Ангелів, і Мати всіх християн, і ... всіх не перерахувати. O:-)

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 03 вересня 2010, 06:49
o.Mykil
Сергей Аверинцев, Софиология и мариология: предварительные замечания http://www.catholic.uz/tl_files/reading ... ofiologiya

Ще достатньо інформації про Пресвяту Богородицю та її унікальність для людського роду з електронної багатої бібліотеки Якова Кротова http://krotov.info/spravki/persons/01person/maria.html

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 03 вересня 2010, 07:06
o.Mykil
ОДКРОВЕННЯ ЙОАНА БОГОСЛОВА (пророцтва про Богородицю)


12. Видіння жінки на небі і змій 1-6; війна на небі з змієм 7-12; на землі 13-18

1. І знамення велике видно було на небі - жінка, одягнена в сонце, і місяць під стопами її, а на голові її вінець із дванадцяти зірок.

2. І мавши в утробі, кричить, мучившись від потуг пологових та болю родження.

3. Видно було й інше знамення на небі, от великий дракон червоний, який мав сім голів і десять рогів, і на головах його - сім діядем;

4. хвіст його зволік третину зірок із неба і поверг їх на землю. І дракон стоїть перед жінкою, яка має родити, щоб, коли народить, дитя її пожерти.

5. І народила сина-мужа, що має пасти всі народи жезлом залізним; і вознесено дитя її до Бога та престола його.

6. А жінка втекла в пустелю, де має там місце, приготоване від Бога, щоб там кормили її тисячу двісті шістдесят днів.

7. І настала війна на небі: Михаїл і ангели його воювали проти дракона, і дракон воював та й ангели його,

8. та не перемогли, ані місця не знайшлося їхнього більше на небі.

9. І повержено дракона великого, змія стародавнього, званого дияволом і сатаною, що зводить вселенну, - повержено на землю, і ангели його з ним повержені.

10. І я почув голос могутній, що говорив на небі: «Нині настало спасіння і сила і царство Бога нашого, і влада Христа його, бо повержено обвинувача братів наших, який обмовляв їх перед Богом нашим день і ніч.

11. І вони перемогли його кров'ю Агнця і словом свідчення свого, і не злюбили життя свого до смерти.

12. Від того веселіться, небеса, і ви, що на них живете. Горе вам, земле і море, бо спустився до вас диявол із лютістю великою, знаючи, що короткий час має.»

13. І коли побачив дракон, що він повержений на землю, переслідував жінку, яка народила сина-мужа.

14. А жінці дано двоє крил орла великого, щоб летіла в пустиню на місце своє, де кормитиметься там за часу, часів і півчасу, далеко від лиця змія.

15. І пустив змій із пащі своєї воду, як річку, за жінкою, щоб її течією волокти.

16. І допомогла земля жінці, і розкрила земля уста свої і поглинула річку, що пустив дракон із пащі своєї.

17. І розлютився дракон на жінку і пішов воювати проти решток її нащадків, що зберігають заповіді Бога і мають свідчення Ісуса Христа.

18. І став на піску моря.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 03 вересня 2010, 10:27
прочанка
Щоб говорити про Пресвяту Богородицю, мабуть, форуму буде мало. Її унікальність і феномен можна тільки сприйняти як безмежну любов Бога до людей.
Ще раз пропоную книжку http://www.truechristianity.info/ua/books/maria.php
Словами не можливо передати стан душі й тіла в Люрді чи Лоретто.

Згадалась одна стара легенда.
Один лицар-хрестоносиць вів життя "вільного стрілка" і особливою побожністю не відрізнявся, але щиро поклонявся Пречистій Діві Марії,навіть на щиту і гербі мав її за Покрову. Прожив лицар своє розгульне життя і прийшов час помирати. Зустріли його демони й вже тягли в темряву, коли з"явилась Богородиця і визволила свого вірного лицаря.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 03 вересня 2010, 22:33
o.Mykil
Все-таки католики не поклоняються Діві Марії як Господу Богу http://www.apologia.ru/q6.html

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 03 вересня 2010, 22:40
romanm
o.Mykil писав:Все-таки католики не поклоняються Діві Марії як Господу Богу http://www.apologia.ru/q6.html

Отче, Ви в мене взяли буквально, ВКРАААЛИ:) цю ж саму думку, тільки це хотів написати. Говорити, що ми маємо Марію за Бога, це ніщо інше, як велика дурниця.
"Благословенна ти між жонами", звичайно ці слова вживаються і в С.З.. Але св. Павло та інші апостоли і т.д, які знали писання, і вживали також ці висловлювання.Хоча тут, в Н.З ці слова несуть нове значення, зовсім інше, ніж ті тексти які вживають це ж саме слово(благословенна) в С.З.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 03 вересня 2010, 22:51
o.Mykil
romanm писав:Отче, Ви в мене взяли буквально, ВКРАААЛИ:) цю ж саму думку, тільки це хотів написати.


То св. Дух діє так, що є душею Христової Церкви! :)

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 04 вересня 2010, 00:31
kristik
Пречиста Діва Марія напорочно зачата, Богородиця, Богоматір і Мати всіх людей, Цариця неба і землі......

і для чого в назві теми стоїть "чи", воно тут зовсім недоречне!!!

А в мене таке питання: останніх декілька років помічаю на шиї в молодих людей вервицю, як прикрасу. На скільки мені відомо її не можна так носити. Чи може я помиляюся? :oops:

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 04 вересня 2010, 06:28
romanm
kristik писав:Пречиста Діва Марія напорочно зачата, Богородиця, Богоматір і Мати всіх людей, Цариця неба і землі......


Дозвольте ще декілька думок, думаю, що буде по темі, щоби не писати по різних(протестантизм). Мені здається, що лінки які ми тут виставляємо, напевно, СКОРІШЕ УСЬОГО їх виставляємо... самі собі, бо люди, яким, по ідеї, ми цим щось хочемо сказати, не дуже їх беруть до уваги.

Щодо посередництва. Наші "знавці" Писання як завжди говорять, що посередник є один, між Богом і людьми - Ісус Христос, про яку Марію чи святих може йти річ?

Нічого нового немає під небом, ці всі закиди вже мають не оду сотню років, хоча, якби ми вивчали не тільки СОЛА Скріптура, а також все, що тісно зв язано з ним (життя християн) то побачили б, що з самих перших пір християнства люди зверталися до Марії, як до заступниці. І не думаю, що вони були настільки недолугі,щоби забути слова про єдиного посередника 1. Тим. 2.5-6.(тут ще можна привести цілу купу цитат, що є тільки ОДНЕ посередництво Ісуса Христа(яке, вкупі з "свідками", приводять і наші" правильні" штунди).

Проблема в тому,що ця шановна тусовка не вивчає нашу доктрину по НАШИМ документам, а "вчаться"по тому,як іх "вчать" їх старші. От і виходить, що вони приписують католикам те, чого ми насправді не ісповідуємо.

1.Католики завжди вірили і ісповідували слова від 1Тимотея 2,5, хто говорить інше про нас- повний неук. Ця доктрина була підтверджена і на 2 ВС. "Ніхто з творіння не може бути зрівняний з воплоченим Словом".
2.Це значить, що яку би річ ми не просили у Бога, в любий час, в любій формі, все це просимо В ІМ Я!!!!!!!!!!, тобто через ПОСЕРЕДНИЦТВО ХРИСТА, якийє єдиним НЕЗАМІНИМИМ посередником.

Дальше: мільойонний раз підтверджується, що їх т.зв., "знання" св. Письма, є нічим іншим як простим повторюванням завчених фраз.
Все одно, все те, що ми сказали про єдиного посередника, не суперечить - для тих хто знає Біблію - з практикою звернень , тобто про прохання чи посередництво через Святих і особливо Марію, до Бога.
Перед тим як продовжити було би бажано процитувати цілий уривок тексту 1 Тимотея 2, 1-5, а не тільки те, що декотрим вигідно. Думаю,в кожного є Біблія і зможе подивитися сам, отже читаємо цілий уривок 1-5 а не тільки останнє речення.

1.На думку екзегетів(ті,що насправді вчать Біблію)св. Павло дає своєму учню вказівки щодо Літургійних функцій, і побожних практик мирян.
Зверніть увагу!!!!!!!! Серед речей на які він вказує,є також, на вершині, молитва за інших, Тимотей хай провадить молитву з вірними:"за всіх людей, царій і усіх хто є при владі". Що значить молитися за інших? Значить просити за них, бути ПОСЕРЕДНИКАМИ! Просити Бога про спасіння третіх осіб. Павло просить посередництва вірних у молитві за ВСІХ людей, а особливо за тих хто не вірить або є ворогом Церкви. Дальше, більше, він говорить, що це посередництво( молитва) є богоугодна річ!

2. Є тут щось проти доктрини ЄДИНОГО посередництва ХРИСТА? В упор(як кажуть мої племінники) не виджу! Дійсно, Павло добавляє, що заступництво(прохання) вірних, діє так, що також і ті, хто є далеким від Церкви і грішники, прийдуть до пізнання правди, тобто єдиного і правдивого Бога і єдиного посередника Ісуса Христа. Хто спасає це тільки Бог, через посередництво Христа. Але Бог, звертає увагу, також і на молитви і добрі діла(= заступництво) вірних, щоби просвітити і спасти, через Христа тих, хто знаходиться в невіданні і помилках. Заступництво = прохання вірних є ВТОРИЧНИМ = ПІДПОРЯДКОВАННИМ Христу. Посередництво Христа є ЗАВЖДИ необхідним, бо прохання вірних можуть бути , а можуть і не...

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 02:12
Yur
Поруч з невизнанням Діви Марії Божою Матір'ю, не меншим злом, а може й більшим, є невизнання прийнятого Церквою догмату про непорочне зачаття Богородиці. Сам догмат є невід'ємною складовою усієї богословської науки й невизнання догмату руйнує саму суть есхатологічного призначення людини.

Для осмислення цього догмату вартує порозмірковувати над винятковістю Марії Діви, що без зотління Бога Слово породила. Бо в даному випадку разом з Божою благодаттю, присутнє також усе єство Богородиці чисте непорочне, удостоїне нетлінного материнства. Єдиночистая і Благословенная промовляємо у молитві.

Біблійні посилання в першу чергу на Луки 1:35.
Дух Святий злине на тебе, і Всевишнього сила обгорне тебе, через те то й Святе, що народиться, буде Син Божий!
З нечистого чисте не приходить. Марія була народжена від земних батьків у земному зачатті, але Бог очищує її для Себе. По-іншому й бути не може. Святий приходить з Пречистої.
Далі Луки 1:42.
Благословенна Ти між жонами, і благословенний Плід утроби твоєї!
Благсловення Марії особливе. Як тої, що привела на цей світ Ізбавителя душ наших. Саме Богородиця Діва Марія є тією небесною Брамою (Єзекиіїля 44:2), що нею приходить Господь.

Якщо стверджувати, що Діва Марія така як всі "бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави" (Рим.3:23), тоді за такою логікою і з таким же успіхом до всіх можна віднести й Ісуса, що народився від Діви Марії був людиною й мав таке ж саме людське тіло як і всі.
Окрім того, це означало б не визнавати Діву Марію Божою Матір'ю, бо така є одна, як і Бог Один.

У старовинних переданнях знаходимо, що тіло Діви Марії не зазнало тління. Тіло її ще тут на ції грішній землі посупово преобразилось й усопши, у ньому вона увійшла в Царство її Сина.
Це містерія в котру маємо вірити, як і скажімо в розмноження хлібів і риби. Зрештою, як і в усе чудесне, описане в Євангелії.

Іноді каменем спотикання несприйняття догмату є сама поодинокість відсутности первородного гріху. Мовляв чому Бог отак просто не вчинив це з усіма людьми і не позбавив їх первородного гріху.
Гадаю відповідь треба черпати зі слів Богородиці:
А Марія промовила: Я ж Господня раба: нехай буде мені згідно з словом твоїм! (Луки 1:38)
Її послуху Богові, на відміну від праматері Єви.

Також маємо розуміти, що Богородиця це не лише історична особа. Жіноча сутність тієї, що дає життя, закладена в самому Образі Божім.
І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Буття 1:27)
Після свого успіння єство Богородиці сягає в есхатологічний вимір й долучається до ЛЮДЯНОГО Божого Образу. У славі Котрого й перебуває довік.
КАТЕХИЗМ
383 «Бог не створив людину самотньою: позаяк від початку «чоловіком і жінкою сотворив їх» (Бут. 1,27); і їхнє партнерство творить [i]першу форму спільноти осіб» (ІІ Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 12, § 4.).
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 13:43
viter
Що таке людяний Божий Образ?

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 14:06
Олюнька
Yur писав:Після свого успіння єство Богородиці сягає в есхатологічний вимір й долучається до ЛЮДЯНОГО Божого Образу. У славі Котрого й перебуває довік.

По-моєму, Yur, це не цілком католицьке бачення Богородиці. Діва Маріє не є четвертою Божою особою. :shock: І наведена вами цитата Катехизму відноситься зовсім до іншого.
MOD: Прошу чіткіше писати дописи, щоб було розрізнення вашої ОСОБИСТОЇ думки і тексту документів, які ви цитуєте

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 15:23
Yur
Олюнька писав:
Yur писав:Після свого успіння єство Богородиці сягає в есхатологічний вимір й долучається до ЛЮДЯНОГО Божого Образу. У славі Котрого й перебуває довік.

По-моєму, Yur, це не цілком католицьке бачення Богородиці. Діва Маріє не є четвертою Божою особою. :shock: І наведена вами цитата Катехизму відноситься зовсім до іншого.

Звичайно ж Пресвята Богородиця не є четвертою Божою особою і наведений мною параграф 383 з КАТЕХИЗМУ стосується саме першої форми спільноти осіб, що є людиною есхатологічною.
Людина первісна, людина історична і людина есхатологічна, як ступені досвіду втіленості. Останній стає першим.

Також маємо розуміти, що образ Божий це не є три образа. Образ Божий (людяний) це творчий потенціал, що здатен творити (змінювати) світ. Жіноча сутність це як осмислення і самореалізація у поступі до Божої досконалости.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 15:52
viter
Yur писав:Жіноча сутність це як осмислення і самореалізація у поступі до Божої досконалости.

Пробачте, але для мене це речення (як і багато з того, що Ви пишете) просто набір слів. Можете зрозуміліше, простіше висловлюватися? Бо не всі форумчани (принаймні я точно) досягнули такого рівня абстрактного мислення як Ви.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 16:23
Олюнька
Yur писав:Звичайно ж Пресвята Богородиця не є четвертою Божою особою і наведений мною параграф 383 з КАТЕХИЗМУ стосується саме першої форми спільноти осіб, що є людиною есхатологічною.
Людина первісна, людина історична і людина есхатологічна, як ступені досвіду втіленості. Останній стає першим.
Також маємо розуміти, що образ Божий це не є три образа. Образ Божий (людяний) це творчий потенціал, що здатен творити (змінювати) світ. Жіноча сутність це як осмислення і самореалізація у поступі до Божої досконалости.

Все вищенаписане не має ЖОДНОГО відношення до теми про Богородицю. Здається ви перемудрували. :wink:

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 16:41
Yur
Олюнька писав:
Yur писав:Звичайно ж Пресвята Богородиця не є четвертою Божою особою і наведений мною параграф 383 з КАТЕХИЗМУ стосується саме першої форми спільноти осіб, що є людиною есхатологічною.
Людина первісна, людина історична і людина есхатологічна, як ступені досвіду втіленості. Останній стає першим.
Також маємо розуміти, що образ Божий це не є три образа. Образ Божий (людяний) це творчий потенціал, що здатен творити (змінювати) світ. Жіноча сутність це як осмислення і самореалізація у поступі до Божої досконалости.

Все вищенаписане не має ЖОДНОГО відношення до теми про Богородицю. Здається ви перемудрували. :wink:

Гадаю догмат про непорочне зачаття Богородиці має безпосереднє відношення до теми.
Зрештою кожен може висловити свою думку (або не висловлювати) по-суті вищевикладеного, задавати конкретні запитання й таким чином доброю волею і Божим надхненням дійдемо порозуміння.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 16:50
Олюнька
Yur писав:Гадаю догмат про непорочне зачаття Богородиці має безпосереднє відношення до теми.
Зрештою кожен може висловити свою думку (або не висловлювати) по-суті вищевикладеного, задавати конкретні запитання й таким чином доброю волею і Божим надхненням дійдемо порозуміння.

Причому тут догмат про непорочне зачаття ??? коли останні ваші дописи стосувались успіння, а потім - невідомо-що про Образ Божий і жіночу сутність. :pardon:

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 17:16
Yur
Олюнька писав:
Yur писав:Гадаю догмат про непорочне зачаття Богородиці має безпосереднє відношення до теми.
Зрештою кожен може висловити свою думку (або не висловлювати) по-суті вищевикладеного, задавати конкретні запитання й таким чином доброю волею і Божим надхненням дійдемо порозуміння.

Причому тут догмат про непорочне зачаття ??? коли останні ваші дописи стосувались успіння, а потім - невідомо-що про Образ Божий і жіночу сутність. :pardon:

Успіння Божої Матері і її тілесне вознесіння на Небо є невід'ємною складовою догмату.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 17:30
Вова
Yur писав:Успіння Божої Матері і її тілесне вознесіння на Небо є невід'ємною складовою догмату.


Yur писав:... а можна шукати порозуміння у Божому Слові.


Тоді прошу цитати із Писання.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 17:37
Yur
viter писав:Що таке людяний Божий Образ?

Образ Чоловіколюбця.

КАТЕХИЗМ
359 Перший був створений останнім, від якого перший Адам отримав душу, що оживляє його... Другий Адам умістив свій образ у першому, коли його створив.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

704 «Що ж до людини, то Він Сам утворив її власними руками [тобто Сином і Духом Святим] (...) і витиснув на сформованому тілі Свою власну форму - так, щоб навіть видиме мало Божий образ» (Св. Іриней Ліонський, Пояснення апостольської проповіді, 11.).
Дух обітниці
705 Спотворена гріхом і смертю, людина залишається «образом Божим», образом Сина, хоч «позбавлена слави Божої» (Рим. 3,23), позбавлена «подоби». Обітниця, дана Авраамові, починає ікономію спасіння, наприкінці якої Сам Син прийме «образ» (Пор. Ів. 1, 14;Флп. 2 7) і відновить його у «подібності» до Отця, повертаючи йому Славу, «животворного» Духа.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Буття 1:27)

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 17:51
Yur
Вова писав:Тоді прошу цитати із Писання.

Де-які я уже наводив у своєму дописі про догмат.
Давайте від цього й будемо віштовхуватися.

Коли ж розмова буде зводитися сугубо до а де так написано в Святому Письмі, треба й звертатися до Святого Письма:
Багато є й іншого, що Ісус учинив. Але думаю, що коли б написати про все те зокрема про кожне, то й сам світ не вмістив би написаних книг! Амінь. (Івана 21:25)
Але ..
Немає нічого захованого, що воно не відкриється, ані потаємного, що не виявиться.
Що кажу Я вам потемки, говоріть те при світлі, що ж на вухо ви чуєте проповідуйте те на дахах. (Матвія 10:26,27)


Якщо ви згодгі, що Ісус й далі чинить в наших серцях, розпочнемо.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 17:58
Вова
Yur писав:
Вова писав:Тоді прошу цитати із Писання.

Де-які я уже наводив у своєму дописі про догмат.
Давайте від цього й будемо віштовхуватися.

Коли ж розмова буде зводитися сугубо до а де так написано в Святому Письмі, треба й звертатися до Святого Письма:
Багато є й іншого, що Ісус учинив. Але думаю, що коли б написати про все те зокрема про кожне, то й сам світ не вмістив би написаних книг! Амінь. (Івана 21:25)
Але ..
Немає нічого захованого, що воно не відкриється, ані потаємного, що не виявиться.
Що кажу Я вам потемки, говоріть те при світлі, що ж на вухо ви чуєте проповідуйте те на дахах. (Матвія 10:26,27)


Якщо ви згодгі, що Ісус й далі чинить в наших серцях, розпочемо.

Yur та будьте серйозні, не беріть прикладу із ССС, ви сказали що Писання говорить про це, а самі заперечили цими місцями, та скажіть уже чесно що це вчення виникло на протязі століть відступлення Церкви від Писання.

Все мені капець..... вроді ви говорили що те що думаєш треба писати.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 18:10
Yur
Вова писав:Yur та будьте серйозні, не беріть прикладу із ССС, ви сказали що Писання говорить про це, а самі заперечили цими місцями, та скажіть уже чесно що це вчення виникло на протязі століть відступлення Церкви від Писання.

Хіба у моєму дописі про догмат немає інших цитат??
Однак ви ухопилися саме за ті (Івана 21:25), (Матвія 10:26,27), котрі безпосереднього відношення до догмату не мають.
Й тим самим продемонстрували своє небажання до плідної розмови.

Вова писав:Все мені капець, вроді ви говорили що те що думаєш треба писати.

Капець не тому, що хтось може вам не дати говорити, а тому що у вас просто немає шансу щось протиставити догмату. Єдиний ваш аргумент "а де так написано".

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 18:16
Вова
Yur писав:
Вова писав:Yur та будьте серйозні, не беріть прикладу із ССС, ви сказали що Писання говорить про це, а самі заперечили цими місцями, та скажіть уже чесно що це вчення виникло на протязі століть відступлення Церкви від Писання.

Хіба у моєму дописі про догмат немає інших цитат інших??
Однак ви ухопилися саме за ті (Івана 21:25), (Матвія 10:26,27), котрі безпосереднього відношення до догмату не мають.
Й тим самим продемонстрували своє небажання до плідної розмови..

Та ви що, я за плідну працю, отож, подумайте і дайте цитати із Писання.

Yur писав:
Вова писав:Все мені капець, вроді ви говорили що те що думаєш треба писати.

Капець не тому, що хтось може вам не дати говорити...

Ні, капець тому, що скажуть що я на Церкву на говарюю і зневажаю.. ну щось у тому дусі.

Yur писав:....а тому що у вас просто немає шансу щось протиставити догмату.

Yur не смішіть, ще навіть на мізинець не припало щось заперечувати, а ви уже такі впевненні.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 18:49
Yur
viter писав:
Yur писав:Жіноча сутність це як осмислення і самореалізація у поступі до Божої досконалости.

Пробачте, але для мене це речення (як і багато з того, що Ви пишете) просто набір слів. Можете зрозуміліше, простіше висловлюватися? Бо не всі форумчани (принаймні я точно) досягнули такого рівня абстрактного мислення як Ви.

Не варто перенапружуватися, насправді усе простіше :)
Розумове осмислення (зовнішньо/відчуттєве) прерогатива жіночого начала. Саме жінка побачила й засмакувала себто оцінила ззовні, і стала причетною до прийняття рішення (Бут. 3:6). Чоловік же має покладатися сугубо на віру у Боже Слово (Бут. 2:16). Себто людина як чоловік і жінка, наділена здатністю вирішувати, будучи дотичною до внутрішнього духовного (віра) і до зовнішньо/відчуттєвого (розум).

Самореалізація, як придбання досвіду втілености. Саме жінка є тою, через котру реалізовується цей досвід.
Людина така, що має свій початок але не має кінця. Її звершення -- досконалість у Господі (Матвія 5:48). Але вона повинна пройти певні етапи. Що і є досвідом втілености, що через жінку.


КАТЕХИЗМ
302 Сотворення має свої властивості й досконалість, але воно не вийшло з рук Творця завершеним. Воно створене «у дорозі» до остаточної досконалості, яку він ще має осягнути і до якої Бог його призначив. Божим Провидінням називаємо розпорядження, якими Бог веде Своє творіння до цієї досконалості
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 вересня 2010, 18:50
Вова
Давайте попорядку:
Читаючи ці рядки, ми бачимо що Марія нічого до того не знала що має із нею статися, як бачимо вони здивувалася.
26 А шостого місяця від Бога був посланий Ангол Гавриїл у галілейське місто, що йому на ім'я Назарет,
27 до діви, що заручена з мужем була, на ім'я йому Йосип, із дому Давидового, а ім'я діві Марія.
28 І, ввійшовши до неї, промовив: Радій, благодатная, Господь із тобою! Ти благословенна між жонами!
29 Вона ж затривожилась словом, та й стала роздумувати, що б то значило це привітання.
30 А Ангол промовив до неї: Не бійся, Маріє, бо в Бога благодать ти знайшла!
31 І ось ти в утробі зачнеш, і Сина породиш, і даси Йому ймення Ісус.
32 Він же буде Великий, і Сином Всевишнього званий, і Господь Бог дасть Йому престола Його батька Давида.
33 І повік царюватиме Він у домі Якова, і царюванню Його не буде кінця.
34 А Марія озвалась до Ангола: Як же станеться це, коли мужа не знаю?...
35 І Ангол промовив у відповідь їй: Дух Святий злине на тебе, і Всевишнього сила обгорне тебе, через те то й Святе, що народиться, буде Син Божий!

(Лук.1:26-35)