Сторінка 8 з 8

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 29 грудня 2010, 17:01
romanm
Нас чітко вчили, що найвищий ступінь поклоніння - належить лише Богу. Пєр де Шарден писав у "Божественной среде", що поклоніння це ніби злиття з Самим Богом. І лише з Богу це належить. До Марії і Святих - почитання, вшанування. І це правда


Не забувайти,лише,що Бог виділяє Марію: "Пресвятая Богородице спаси нас", хіба не так співається? Кожен з нас, і усі святі є співучасниками Христа в Його жертві. Кожен бере участь в цьому по мірі своєї благодаті, Пресвята Богородиця спів діє в особливий спосіб, в силу свого особливого статусу перед Богом.
Дальше, запитайте тих, хто розбирається в латині, що значить префікс "C0",який віддтінок мається наувазі, урівняння чи підлеглості? От тоді можна дальше розбиратися, а то договоримося з одного боку, що Марія - Бог, а з іншого -просто свята.

Тобто кожен з нас є в деякій мірі спв- працівником на ниві спів-відкуплення. Світ відкуплений в значенні, що Богом звершено все необхідне для цього. Не відкуплений- в значенні, що немає повної відповіді людини на цей дар. Відкуплення повне, але є також сторона людини.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 29 грудня 2010, 17:07
о.Олег
romanm писав:
Нас чітко вчили, що найвищий ступінь поклоніння - належить лише Богу. Пєр де Шарден писав у "Божественной среде", що поклоніння це ніби злиття з Самим Богом. І лише з Богу це належить. До Марії і Святих - почитання, вшанування. І це правда


Не забувайти,лише,що Бог виділяє Марію: "Пресвятая Богородице спаси нас", хіба не так співається? Кожен з нас, і усі святі є співучасниками Христа в Його жертві. Кожен бере участь в цьому по мірі своєї благодаті, Пресвята Богородиця спів діє в особливий спосіб, в силу свого особливого статусу перед Богом.
Дальше, запитайте тих, хто розбирається в латині, що значить префікс "C0",який віддтінок мається наувазі, урівняння чи підлеглості? От тоді можна дальше розбиратися, а то договоримося з одного боку, що Марія - Бог, а з іншого -просто свята.

Тобто кожен з нас є в деякій мірі спв- працівником на ниві спів-відкуплення. Світ відкуплений в значенні, що Богом звершено все необхідне для цього. Не відкуплений- в значенні, що немає повної відповіді людини на цей дар.

не договоримося - перечитайте діалог: про зазначене Вами вже говорили
З повагою, о.Олег

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 29 грудня 2010, 17:16
romanm
не договоримося - перечитайте діалог: про зазначене Вами вже говорили
З повагою, о.Олег

«Жодне створіння ніколи не може бути поставлене на одному рівні з Втіленим Словом і Відкуиителем...».


Так і є. Ну але щож. В кожного бувають свої думки, от тільки правда, часом вони не мають ніякого відношення до вчення К.Ц :(

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 29 грудня 2010, 18:01
о.Олег
romanm писав:
не договоримося - перечитайте діалог: про зазначене Вами вже говорили
З повагою, о.Олег

«Жодне створіння ніколи не може бути поставлене на одному рівні з Втіленим Словом і Відкуиителем...».


Так і є. Ну але щож. В кожного бувають свої думки, от тільки правда, часом вони не мають ніякого відношення до вчення К.Ц :(

точно. Богородиця стоїть у вірі Церкви так високо, що немає небезпеки думати про Неї як про "лише одна із Святих людей", а от загроза творення ідола реальна, що і продемонструвала ця розмова
З повагою, о.Олег

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 грудня 2010, 13:51
Michail
о.Олег писав:
Michail писав:... яким чином люди, знаючі, що мати земного Царя цариця, змогли б сказати, що Мати Царя Небесного - не цариця?

завдяки двозначностям, як у нашому випадку з п.Юрієм, у протестантів серйозна впевненість у тому, що католики з Богородиці зробили божка. Неодноразово стикаюся з цими переконаннями протестантів і дякувати за них не завжди потрібно неохотою протестантів щось зрозуміти в Католицькій Церкві - один автор толку п.Юрія перекреслює твердженнями про "поклоніння, боготворіння і соіскупительку" все здорове/істинне у почитанні Христовою Церквою Богородиці і Святих :(
так як у цій темі обговорювалися проблеми, вирішити які на інших Форумах не вдалося, видаю модераторіал:
якщо пан Юрій буде продовжувати твердити про те, що говорить від імені Церкви, викривляючи своїми білябогословськими роздумами Христову віру, прошу у цій темі написати модераторам нашого офіційного Форуму УГКЦ - видамо бан з поясненням, посилання на який просимо розповсюдити по всіх сайтах, де паном Юрієм поширюються неправда двозначності
З повагою, о.Олег



Та тут це не проблема. Брат Юра тут досить гарно поводиться.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 30 грудня 2010, 13:57
Michail
Я написав: В мене є одна думука:

В Біблії сказано, що Бог робить Добрі діла через нас (вірних Йому). Так Бог робив все і через Марію. Тому вона співдіяла, але якщо заглибитись, то лише прийняла і виконала те, що Отець через Неї діяв. І прийняла досконало, бо сама досконала. І тому її все кладуть нам в приклад, тому й записано в катехизмі акі речі на прикладі Марії.


Доповню:

„Бо ми – Його творіння – витворені у Христі Ісусі на добрі справи, котрі Бог визначив нам виконувати” (Ефесян 2, 10).

(Какой бы бесконечно малой частицей каждый из нас ни был, ему предстоит обожить целый мир (Франциск Асизкий) - Бог через нас, мабуть, хоче вдосконалити, преобразити, одухотворити створіння і Марія - перший найвищий плід зі Створіння, далі святі - вони вже беруть в повноті участь у цьому процесі, а ми настільки беремо участь, наскільки відкриті до Бога, наскільки допускаємо Його діяти в нас).

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 31 грудня 2010, 11:09
Michail
Вітаю усіх з Новим роком та наступаючим Різдвом Христовим. Хай Бог Вас береже Благодаттю своєю і прошу в Марї Діви непрестанної молитви за наше спасіння та добре християнське життя в Новому році і протягом всього иття! Амінь!

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 24 січня 2011, 14:12
Michail
Лука 1.
46 І мовила Марія: “Величає душа моя Господа
47 і дух мій радіє в Бозі, Спасі моїм,
48 бо він зглянувся на покору слугині своєї; ось бо віднині ублажатимуть мене всі роди.



Те, що Марія Вказує на Бога - власного Її спасителя, означає, що Христос відкупив Марію Хрестом наперед. Захистив від передачі первородного гріха. Якби Вона була наново створена як Небесна істота, то її не потрібно було б спасати...

Ангели ж не називають Бога спасителем... Чи правильно я роздумовую?

А те, що Богородиця мала бути чистою наперед, Марія з Агреди обгрунтувала таким чином, що Христос не мав захищати від передачі гріха (відкуплювати) і своє людське тіло... тому мав отримати його чистим від Марії.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 24 січня 2011, 17:17
romanm
Michail писав:Лука 1.
46 І мовила Марія: “Величає душа моя Господа
47 і дух мій радіє в Бозі, Спасі моїм,
48 бо він зглянувся на покору слугині своєї; ось бо віднині ублажатимуть мене всі роди.



Те, що Марія Вказує на Бога - власного Її спасителя, означає, що Христос відкупив Марію Хрестом наперед. Захистив від передачі первородного гріха. Якби Вона була наново створена як Небесна істота, то її не потрібно було б спасати...

Ангели ж не називають Бога спасителем... Чи правильно я роздумовую?


Тут виникає питання: Яким чином Ви обгрунтуєте що Вона відкуплена наперед, читаючи ці слова? Чи є в Біблії якісь подібні приклади? (Якщо базуємося на Писанні). Щодо тіла(та іншого), саме так. Чи міг Христос прийти туди, де перше побував Сатана?

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 24 січня 2011, 17:28
Michail
А яким чином Марія називає Бога своїм спасителем?

Відкуплення відбулось таким чином, що застерегло від передачі первородного гріха.так пояснюють католицькі теологи...
Чесно кажучи, в мене аргументі більше нема.
Але й це вирішив спробувати. Слова Марії мають велике значення.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 24 січня 2011, 17:32
romanm
Michail писав:А яким чином Марія називає Бога своїм спасителем?

Відкуплення відбулось таким чином, що застерегло від передачі первородного гріха.так пояснюють католицькі теологи...
Чесно кажучи, в мене аргументі більше нема.
Але й це вирішив спробувати. Слова Марії мають велике значення.


Я би звернув увагу на слова Ангела Марії, "Радуйся благодатна". Подивіться, ми в цій темі вже розбирали це. Там наші шановні протестанти також бесідували. Але і так, бачу що Ви в курсі теми:)

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 24 січня 2011, 20:37
о.Олег
Michail писав:...Те, що Марія Вказує на Бога - власного Її спасителя, означає, що Христос відкупив Марію Хрестом наперед...

так і віруємо

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 25 січня 2011, 14:04
Michail
Я би звернув увагу на слова Ангела Марії, "Радуйся благодатна".


Я стараюсь звертати увагу на всі вислови і складати їх у одну послідовну систему.
Дякую за допомогу!

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 14 квітня 2011, 22:47
andrivovk
62.
...................................................

Она заботится о братьях Своего Сына, ещё странствующих и находящихся среди опасностей и бедствий, пока они не придут в блаженную отчизну. Поэтому Пресвятую Деву призывают в Церкви как Заступницу, Помощницу, Споспешницу, Посредницу.Это понимается в том смысле, что от достоинства и действенности Христа, Единого Посредника, ничего не отнимается и ничего к ним не прибавляется.

Ибо ни одно сотворённое существо никогда не может сравниться с воплощённым Словом и Искупителем. Но, как во Священстве Христа по-разному участвуют и священнослужители, и верный Народ, и как единая благодать Божия подлинно изливается на сотворённые существа различными способами, так и единственное посредничество Искупителя не исключает содействия сотворённых тварных существ, но вызывает его, многообразное и восходящее к одному источнику.

Церковь без колебаний исповедует это подчинённое служение Марии, знает о нём по непрестанному опыту и советует сердцам верных, опираясь на это материнское покровительство, ещё теснее соединяться с Посредником и Спасителем.


Документи 2 Ватиканського Собору.Догматична конституція про Церкву.

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 15 квітня 2011, 09:00
Michail
Для мене це все зрозуміло. Але в своїх розважаннях я стараюсь будувати систему розуміння так, щоб було зрозуміло для всіх християн.
Тому трохи вивчив основні принципи всіх основних конфесій і розмишляю почергово то ставлячи себе на місце одних, то на місце інших.
В більшості їх розуміння не сприймає слово "посередник" щодо святих, щодо священиків. Тому що в діїї спасіння це понятття припустиме лише до Христа.
Чому б не замінити це слово щодо священиків на "представники", "уповноважеені" Христа?

Щодо Богородиці і святих на словосполучення "посередники Благодаті Христа" або на ынший термін?
Це був би поступ традиційної Церкви при якому б нічого не змінилося, а інші конфесії побачать крок назустріч. (Хоча закриті традиційні Церкви і обмежені своєю традицією на це не підуть).


А от такий аспект більш важкий для осмислення: яким чином можуть святі і Богородиця чути молитви всіх людей? Адже всюдисущність властива лише Богу.

Поясніть будь ласка, бо я вірою приймаю, але глибоко пояснити не можу (мені потрібно для спілкування з іншими християнами).

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 15 квітня 2011, 09:17
о.Олег
Michail писав:Для мене це все зрозуміло. Але в своїх розважаннях я стараюсь будувати систему розуміння так, щоб було зрозуміло для всіх християн.
Тому трохи вивчив основні принципи всіх основних конфесій і розмишляю почергово то ставлячи себе на місце одних, то на місце інших.
В більшості їх розуміння не сприймає слово "посередник" щодо святих, щодо священиків. Тому що в діїї спасіння це понятття припустиме лише до Христа.
Чому б не замінити це слово щодо священиків на "представники", "уповноважеені" Христа?

Щодо Богородиці і святих на словосполучення "посередники Благодаті Христа" або на ынший термін?
Це був би поступ традиційної Церкви при якому б нічого не змінилося, а інші конфесії побачать крок назустріч. (Хоча закриті традиційні Церкви і обмежені своєю традицією на це не підуть).


А от такий аспект більш важкий для осмислення: яким чином можуть святі і Богородиця чути молитви всіх людей? Адже всюдисущність властива лише Богу.

Поясніть будь ласка, бо я вірою приймаю, але глибоко пояснити не можу (мені потрібно для спілкування з іншими християнами).

терміни, скільки їх не змінюй, завжди знайдуть своїх противників серед тих, хто просто не хоче почитати Святих. А складності... складність у тому, що люди часто не розуміють, що Святий - Святий не сам від себе, а Святий у Бозі. Напевно про це можна багато говорити, але перечитайте про Церкву Святих http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38 і про почитання Богородиці http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
З повагою, о.Олег

Богородиця

Додано: 15 квітня 2011, 11:59
vitalko
Michail писав:А от такий аспект більш важкий для осмислення: яким чином можуть святі і Богородиця чути молитви всіх людей?


Щось мені підказує, що суть тут в природі духа, а точніше в кардинальній її відмінності від всього матеріального. Не говорю про всюдисущність, але принаймні про відсутність часу в потойбіччі знаємо всі. І, думаю, чисто на духовному рівні, це зовсім інші категорії спілкування, де не мають ніякого значення відмінності у мові, нема різниці в часі, а є щось інше. Що саме? Дасть Бог, колись усі дізнаємося, що. :)

Re: Богородиця - діва Марія чи цариця небесна?

Додано: 18 квітня 2011, 12:04
Michail
о.Олег писав:
Michail писав:Для мене це все зрозуміло. Але в своїх розважаннях я стараюсь будувати систему розуміння так, щоб було зрозуміло для всіх християн.
Тому трохи вивчив основні принципи всіх основних конфесій і розмишляю почергово то ставлячи себе на місце одних, то на місце інших.
В більшості їх розуміння не сприймає слово "посередник" щодо святих, щодо священиків. Тому що в діїї спасіння це понятття припустиме лише до Христа.
Чому б не замінити це слово щодо священиків на "представники", "уповноважеені" Христа?

Щодо Богородиці і святих на словосполучення "посередники Благодаті Христа" або на ынший термін?
Це був би поступ традиційної Церкви при якому б нічого не змінилося, а інші конфесії побачать крок назустріч. (Хоча закриті традиційні Церкви і обмежені своєю традицією на це не підуть).


А от такий аспект більш важкий для осмислення: яким чином можуть святі і Богородиця чути молитви всіх людей? Адже всюдисущність властива лише Богу.

Поясніть будь ласка, бо я вірою приймаю, але глибоко пояснити не можу (мені потрібно для спілкування з іншими християнами).

терміни, скільки їх не змінюй, завжди знайдуть своїх противників серед тих, хто просто не хоче почитати Святих. А складності... складність у тому, що люди часто не розуміють, що Святий - Святий не сам від себе, а Святий у Бозі. Напевно про це можна багато говорити, але перечитайте про Церкву Святих http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38 і про почитання Богородиці http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
З повагою, о.Олег


Дякую! Відповідь заслуговує на великикй "Плюс"

Re: Богородиця

Додано: 18 квітня 2011, 12:06
Michail
vitalko писав:
Michail писав:А от такий аспект більш важкий для осмислення: яким чином можуть святі і Богородиця чути молитви всіх людей?


Щось мені підказує, що суть тут в природі духа, а точніше в кардинальній її відмінності від всього матеріального. Не говорю про всюдисущність, але принаймні про відсутність часу в потойбіччі знаємо всі. І, думаю, чисто на духовному рівні, це зовсім інші категорії спілкування, де не мають ніякого значення відмінності у мові, нема різниці в часі, а є щось інше. Що саме? Дасть Бог, колись усі дізнаємося, що. :)




НУ це точно, що дізнаємось.

Re: Богородиця

Додано: 30 грудня 2011, 19:25
andrivovk
Да, даже если бы вы закоренели в самых постыдных привычках, но сохранили доверие к Матери Божией – не отчаивайтесь. Рано или поздно Она испросит для вас прощение.

Мы знаем из истории, что св. Дионисий Ареопагит усердно почитал Приснодеву Марию. Он имел счастье жить в то время, когда Пресвятая Дева была еще на земле. Он попросил св. Иоанна Богослова, которому Христос, умирая, поручил Приснодеву Марию, дать ему счастье Ее увидеть. И апостол ввел его в комнату, где Она находилась. Св. Дионисий при виде Пресвятой Девы внезапно увидел себя окруженным небесным светом и был глубоко потрясен: «Я совершенно потерялся, – говорит он, – я чувствовал благоухание Неба, готов был умереть за Нее, и мой ум и мое сердце было так поражены величием Ее славы, что я почти потерял сознание. Я видел такое сияние, исходящее от Нее, что если бы вера не научила меня исповедовать Единого Бога, то я, поистине, принял бы Ее за божество. Всю мою жизнь мне всегда казалось, что Она перед моими глазами. Я всегда оставался душою в том доме, где имел счастье созерцать Ее! О, что же будет, когда мы узрим Ее на Небе, подле Ее Сына, на небесном престоле, среди сонма ангелов и облеченную во славу Самого Бога...»

Что же, братья мои, после всего сказанного, как нам не возлюбить Пресвятую Деву Марию, которая, кажется, лишь потому радуется быть Матерью Божией, что может низводить на нас все больше благодати. О, что за слепота... не любить Ту, Которая хочет лишь нашего счастья, эту благую Мать, которая отдала бы Свою жизнь, чтобы нас спасти.

Святому Іванові Віаннею багато разів з'являлася Пресвята Богородиця.І "Однажды, указывая на каменный пол своей комнаты, Арсский пастырь проронил признание: «Никто не осмелился бы ступить на этот пол, если бы знал, Кто здесь стоял"
http://jmvianney.narod.ru/mema6.htm

Re: Богородиця

Додано: 31 грудня 2011, 21:13
Michail
Отці Церкви підкреслювали, що Боже материнство Марії більше виникало з її послуху Слову Божому і виконання волі Отця, ніж з факту фізичного народження Ісуса. Слухаючи Слово ми можемо бути братом і сестрою Ісуса. Але матір’ю?! Як це можливо. Коли проголошуєш комусь слово, народжуєш Ісуса для цієї людини (св. Августин).


http://www.credo-ua.org/2011/12/56421

Re: Богородиця

Додано: 22 грудня 2013, 19:58
Michail
Христос посеред нас!
Вітаю всіх з Празником Непорочного Зачаття Діви Марії
Зображення
Сьогодні священик на проповіді говорив оце

"Отже, Непорочне Зачаття Богородиці є плодом і наслідком Непорочного Зачаття Христового, в якому і тільки в якому Бог подолав ту прірву, яка відділяла людину від Нього з часів її гріхопадіння. Хоча перше передує в часі другому, друге є джерелом і причиною, бо воно є онтологічною передумовою першого. Можна виразити це наступним образом: як місяць світить не від себе, а тільки відображає світло сонця, так і Непорочне Зачаття Богоматері є відблиском Таїнства Спасіння, що звершилося в Христі. Тому не може бути й мови про те, щоб Богородиця була «співвідкупителькою», оскільки вона й сама є однією з людей, відкупленою своїм божественним Сином. Єдиним Відкупителем і Спасителем людства є Господь Ісус Христос, який як Боголюдина взяв на себе гріхи людства й обожив людську природу. Однак у Католицькій Церкві й справді є досить впливові кола, які вимагають проголошення нового догмату, що Богородиця є „Coredemptrix“ — Співвідкупителька.[12]"

http://www.religion.in.ua/main/bogoslov ... odici.html

І я з ним згоден. Треба про це говорити і пояснювати.

Re: Богородиця

Додано: 02 жовтня 2014, 22:15
ShMariam
Щось не розумію... Папа таки посвятив Росію Непорочному Серцю Марії, чи ні?
http://www.credo-ua.org/2014/05/63146

Re: Богородиця

Додано: 03 жовтня 2014, 10:12
andrivovk
ShMariam писав:Щось не розумію... Папа таки посвятив Росію Непорочному Серцю Марії, чи ні?
http://www.credo-ua.org/2014/05/63146

Скоріш за все, що було таке посвячення. Читав раніше.

Re: Богородиця

Додано: 03 жовтня 2014, 11:20
о.Олег
andrivovk писав:
ShMariam писав:Щось не розумію... Папа таки посвятив Росію Непорочному Серцю Марії, чи ні?
http://www.credo-ua.org/2014/05/63146

Скоріш за все, що було таке посвячення. Читав раніше.

йдеться про те, що Папа не був в Росії щоб це зробити у молитві на тій землі, що її віддає під Опіку. А в тому сенсі, що і Опіка над всеньким світом - так, Росія посвячена Непорочному Серцю Марії
З повагою, о.Олег