Святкування суботи і неділі

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 14 січня 2009, 22:46

На останнє питання я вже відповів.
Щодо визначення дня - те, що нам відкрито, ми маємо дотримувати. На сьогодні в нашому календарі є визначений день "субота".
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 14 січня 2009, 22:48

Igor писав:що значить святкувати?) один день в тижні

Залишити в суботу свої звичні буденні справи.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Аватар користувача
Anatolij
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 186
З нами з: 07 грудня 2008, 20:13
Звідки: Kalush
Контактна інформація:

Повідомлення Anatolij » 14 січня 2009, 23:15

Савонарола2009 має на увазі: "Спасіння стало доступним людям на початку 1800-тих років".


Ось матеріал з Вікіпедії:
"Адвентизм - Pелігійних рух, назва якого — «адвентизм», зародився в 1830-х роках в США та згодом зорганізувався в кілька релігійних організацій, найбільшою із яких — Церква адвентистів сьомого дня (АСД). Рух цей заснував баптист Вільям Міллер (англ. William Miller) в 1840-х роках; сам він був фермером і проповідником у Лоу-Хемптон (англ. Low Hampton), штат Нью-Йорк."

Постає питання: Чому Христос не прийшов на Землю у 1800-тих роках для сповнення Хресної Жертви? По вашому, всі християни, які жили до 1800-тих років постійно перебували у тяжкому грісі проти 3 заповіді і отже, помирали з гріхом, тобто не були спасенні.
Отже, 1800 років Христова Жертва відкуплення не принесла жодної користі?

Згідно з вашим розумінням, Господь не бажав, щоб люди спасалися до 19 ст., аж тут раптом люди почали спасатися через адвентизм - шанування суботи від 1830-х років, але вільного місця на небі для такої кількості вибраного "останку юдейського" не залишилося і тому у 1843 році мав відбутися кінець світу згідно з програмою. http://www.rate1.com.ua/uk/archive/842/
Але не так сталося як гадалося...
Іще одна дата 22 жовтня 1844 оку.

На Заході цивілізовані люди вже "збилися" з цієї течії. А ви, часом, романтики-фантазери, ще не вичислили наступної дати. Якщо так, напишіть - я буду в підвалі бункер копати і заодне придбаю динаміту... :

"У 90-х роках у США сталася трагедія, коли загинули близько ста сектантів-адвентистів.

Драма сталася в 1993 році у техаському містечку Уейко, де лідер відгалуження адвентизму "Гілка Давида" Девід Кореш облаштувався із групою своїх послідовників.

Він занадто довго пророкував близький кінець світу, і пророцтво "мало збутися"... Але невдалий месія, природно, не хотів відходити сам, тому підірвав себе разом із паствою. Коли пожежа закінчилася, під руїнами знайшли близько сотні трупів, серед яких не менше 25 дітей."
http://www.newsru.ua/world/05oct2008/temples.html

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 15 січня 2009, 01:16

Це був наклеп на Адвентистську Церкву. А ось об'єктивна інформація:

Адвентисти сьомого дня - християнська міжнародна Церква протестантського напрямку. Сама назва має таке значення: "Adventus" латинською мовою "пришестя". "Адвентисти" - люди, котрі вірять у скорий Другий прихід Господа Ісуса Христа на Землю. "Сьомого дня" - говорить про те, що ми дотримуємося сьомого дня тижня - суботи - як встановленого благословенного й освяченого Богом дня від створення світу.
Таким чином, назва Церкви АСД відображає в собі дві найбільш значні події: одвічну - створення світу, пам'ятником чого є субота, й завершальну - Друге пришестя Христа на Землю. Мета Пришестя - покласти край владі гріха і спасти всіх, хто прийняв Ісуса як Свого Господа.
Адвентисти сповідують загальнохристиянські істини: учення про триєдиність Бога - Бог Отець, Бог Син (Ісус Христос) і Бог Дух Святий; про божественну і людську природу Христа; про необхідність покаяння і хрещення; про Божий суд та інше.
Нині Церква звершує своє служіння у 218 країнах світу, має 46740 помісних церков, у яких налічується близько 17 млн. дорослих членів Церкви (разом з дітьми понад 30 млн.).
Церкві АСД належать 5612 адвентистських шкіл, 95 вищих навчальних закладів, 166 лікарень, 371 клінік та диспансерів, 147 дитячих будинків і реабілітаційних центрів, 56 видавництв і друкарень, 35 фабрик по виготовленню продуктів здорового харчування.

Особливості віровчення:
- основою віровчення є виключно Біблія, як священне й Богом натхненне мірило і джерело християнської віри. Усі інші церковні труди визнаються як коментарі до віровчення і лише тією мірою, якою вони відповідають Святому Письму;
- адвентисти вірять у непорушність, незмінність і вічність морального Божого Закону (Десять Заповідей), написаного Самим Богом на кам'яних скрижалях, і не визнають змін, внесених у цей Закон людиною;
- адвентисти вірять, що спасіння - це Божий дар усім віруючим, а не результат наших діл. Однак "віра без діл мертва", тому свою любов до Бога ми засвідчуємо дотриманням Його Закону і постанов. "Якщо любите Мене, ви будете зберігати Мої заповіді" (Йоан.14:15).

Церква АСД як організація
- виникла в результаті подальшого розвитку реформації XVI століття, метою якої було повернення до чистоти вчення Першоапостольської Церкви;
- це християнська, всесвітня за своїм поширенням організація, що проповідує єдність у Христі людей усіх національностей, рас та різного соціального стану.
- пропонує людям у всьому світі християнську освіту, фізичне і духовне зцілення, допомогу і Вістку надії.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Андрій
новик
новик
Повідомлень: 20
З нами з: 01 січня 2009, 21:47

Повідомлення Андрій » 15 січня 2009, 04:06

"Адвентисти" - люди, котрі вірять у скорий Другий прихід Господа Ісуса Христа на Землю.


Відомо, шо засновником адвентистів сьомого дня був баптист Вільям Міллер (1782-1849). Він оголосив, ніби йому вдалося обчислити точну дату другого пришестя Христа.
Поясніть мені про який наклеп йде мова, якщо американські газети в той час били на сполох: відповідно до підрахунків Вільяма Міллера, 22 жовтня 1844 року мало відбутися друге пришестя Спасителя на землю і початися Страшний Суд. Люди, що повірили цьому "одкровенню", раптом почали розпродувати своє майно і кидати роботу. Потім вбрались у білий одяг і прийшли у призначений день до Гори Суду (так називалась гора у штаті Нью-Йорк, на якому у хмарі начебто мав зійти Христос). Та Його так ніхто і не дочекався.
Сам Господь про час Свого другого пришестя сказав: "Про день же той і час ніхто не знає, ні Ангели небесні, а тільки Отець Мій єдиний" (Мф. 24, 36).
Послідовниця Міллера Гелена Вайт (1827 - 1915) твердила, що в неї часто виникали "видіння", через які Бог відкривав істини, повеліваючи передавати їх віруючим. У одному "видінні" субота була зведена в головну заповідь Господа. «Важкий гріх недотримання суботи не дозволив Господові з'явитися 1844 року на Землю для загального суду. Христос цього дня очищав небесне святилище від жаху осквернення суботи і там проводив розслідування. Коли воно буде проведене, то Господь з'явиться на Землю». Тому адвентисти і святують суботу. Свої "видіння" Гелена описувала в численних творах, які сприймаються адвентистами як керівництво для вірного тлумачення Біблії.
Дивні у Вас, Савонарола2009, засновники руху: один обчислив точну дату другого пришестя Христа, інша мала підозрілі і нічим не перевірені "видіння".
Проповідуєте єдність у Христі людей усіх національностей, рас та різного соціального стану. Чому тоді Ви не баптисти, від яких Ваш рух утворився?

Igor
старець
старець
Повідомлень: 437
З нами з: 27 грудня 2008, 23:27
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Igor » 15 січня 2009, 12:12

Савонарола2009 писав:Ми всі знаємо, коли є субота, яку Бог освятив від створення світу для щотижневого відпочинку.
Святкування суботи - це дотримування четвертої Божої заповіді.

Як ви розумієте, що Бог освятив суботу?


Якщо уже говорити про Старий Завіт, то тут варто визначитись чим він є:
Якщо законом, обовязковим для виконання усіма, то чому тоді Ви не сповідуєте обряд обрізання, жертвоприношення(ягнят наприклад), і т.д
Якщо ж ні, то чому тоді святкуєте суботу?

Тепер стосовно звичаю суботу святкувати.
Жоден, я повторюю, жоден народ, крім іудеїв ,не жив по Старому Завіту і не святкував суботу. Всі святкували неділю, і дотримувались того, що Ісус казав, а не Старого Завіту.

Хочете продовжити дискусію - відкриємо нову гілку?

danus
початківець
початківець
Повідомлень: 41
З нами з: 24 квітня 2008, 19:21
Контактна інформація:

Повідомлення danus » 15 січня 2009, 18:35

Савонарола2009 писав:
danus писав:Святе Письмо для нас є святим тому, що так вчить Церква.

На превеликий жаль, автори зміни дня поклоніння (Лаодикійський Собор, Карфаген, Vст.) випустили з уваги той факт, що дане рішення не грунтується на новозавітніх книгах Святого Письма, зібраних в канон на цьому ж Соборі.

Ви в одному із своїх дописів згадували про імператив Святого Письма, скажіть мені будьласка яким імперативом користувалися отці цього собору добираючи книги до канону Нового Завіту?
Ви також стверджуєте, що католицька церква винна в порушені святкуванні суботи, але суботу не святкують і православні, і більша частина протестантських церков. Ну а вони чому порушують?
Ну і на сам кінець. Чи не могли б ви процитувати повний текст того припису собору, згідно якого, як ви кажете було приписано порушувати суботу. Бо я підозрюю, що обгрунтуванням для нього було живе передання Церкви, яким живе, жила і буде жити правдива Христова Церква. І також мені не зрозумілий критерій, за яким ви визначаєте хто павільно тлумачить Святе Письмо, а хто криво.

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 15 січня 2009, 21:55

Андрій писав:Сам Господь про час Свого другого пришестя сказав: "Про день же той і час ніхто не знає, ні Ангели небесні, а тільки Отець Мій єдиний" (Мф. 24, 36).

Я, адвентист сьомого дня, повністю погоджуюсь з цими словами, бо так написано в Святому Письмі.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 15 січня 2009, 21:56

Андрій писав:Проповідуєте єдність у Христі людей усіх національностей, рас та різного соціального стану. Чому тоді Ви не баптисти, від яких Ваш рух утворився?

Баптисти визнають і дотримують не десять, а дев'ять Божих заповідей.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 15 січня 2009, 22:01

danus писав:Чи не могли б ви процитувати повний текст того припису собору, згідно якого, як ви кажете було приписано порушувати суботу.

п. 29 Лаодикійського Собору:

Не подобает христианам иудействовать и в субботу праздновать, но делать им в сей день, - а день воскресный преимущественно праздновать, если могут, как христианам. Если же обрящутся иудействующие, то да будут анафема от Христа.

С дней апостольских христиане праздновали первый день недели, т. е. воскресенье вместо субботы (Деян. 20:7; 1 Кор. 16:2), собираясь в этот день для молитвы. Ап. правила 7, 64, 70, 71 указывают на несовместимость христианского празднования воскресенья с празднованием субботы, которое настоящее правило называет иудействованием. Правило указывает, что воскресный день надо христианам проводить в молитве "аще могут," объясняя, что иудействование отлучает от Христа.

Джерело: http://www.krotov.info/acts/canons/0343laod.html

На жаль, автори зміни дня поклоніння не подивилися, що у книзі Дії Апостолів згадуються 84 суботи, яких апостоли ревно дотримувалися:
Дії 13:14,42,44 - дві суботи в Антіохії;
Дії 16:13 - одна субота у Филипах;
Дії 17:2 - три суботи в Солуні;
Дії 18:4,11 - 78 субот у Коринті.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 15 січня 2009, 22:12

Igor писав:
Савонарола2009 писав:Ми всі знаємо, коли є субота, яку Бог освятив від створення світу для щотижневого відпочинку.
Святкування суботи - це дотримування четвертої Божої заповіді.

Як ви розумієте, що Бог освятив суботу?


Якщо уже говорити про Старий Завіт, то тут варто визначитись чим він є:
Якщо законом, обовязковим для виконання усіма, то чому тоді Ви не сповідуєте обряд обрізання, жертвоприношення(ягнят наприклад), і т.д
Якщо ж ні, то чому тоді святкуєте суботу?

В пророка Даниїла 9:27 написано, що з приходом Ісуса Христа "припинилася жертва і жертва хлібна". Апостол Павло сказав, що "обрізання ніщо і ніщо необрізання, а важливе - дотримування Божих заповідей" (1 Кор. 7:19), а святкування суботи - це одна з десяти Божих заповідей, таких як "шануй батька й матір", "не чини перелюбу", "не кради".
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 15 січня 2009, 22:18

Igor писав:Жоден, я повторюю, жоден народ, крім іудеїв ,не жив по Старому Завіту і не святкував суботу. Всі святкували неділю

Дії 16

11 Тож відпливши з Троади, прибули ми навпрост у Самотракію, а другого дня до Неаполя,
12 звідтіля ж у Филипи, що є перше місто-осада в тій частині Македонії. І пробули ми в цім місті днів кілька.
13 Дня ж суботнього вийшли ми з міста над річку, де, за звичаєм, було місце молитви, і, посідавши, розмовляли з жінками, що посходились.
14 Прислухалася й жінка одна, що звалася Лідія, купчиха кармазином з міста Тіятір, що Бога вона шанувала. Господь же їй серце відкрив, щоб уважати на те, що Павло говорив.
15 А коли охристилась вона й її дім, то благала нас, кажучи: Якщо ви признали, що вірна я Господеві, то прийдіть до господи моєї й живіть. І змусила нас.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 15 січня 2009, 22:22

Після власного уважного дослідження мушу визнати, що Біблія НІДЕ не каже про святість неділі, першого дня тижня. Сам перший день тижня згадується у Біблії всього тільки вісім разів, і в жодному тексті ані слова про те, що його треба святкувати замість суботи Господньої. В той же час заповідь про суботу ніколи не була змінена. І коли Христос говорив, що "доки не перейде небо і земля, жодна йота, жодна риска з закону не перейде, доки виповниться все" (Матв. 5:18), Він мав на увазі і заповідь про суботу. Суботу було встановлено, як пам'ятник творіння (Буття 2:3; Вих. 20:11), і наприкінці часу Ангол Господній закликає нас поклонитися Творцю (Одкр. 14:7). І я не можу поступити інакше, як тільки виконати це доручення в день суботній.

Що ж до святкування неділі, то це є встановлення церковне, а не біблійне. Римо-католицька церква відкрито заявляє у своєму катехизисі, що вона своїм авторитетом змінила суботу на неділю. І сталося це аж у четвертому столітті, тому немає сенсу шукати повеління святкувати неділю в Біблії. Міркуйте самі: "Чи добре, що ви скасовуєте заповідь Божу, аби зберегти своє передання?" (Марка 7:9). Тому, "Бога повинно слухатися більш, як людей" (Діяння 5:29).
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Андрій
новик
новик
Повідомлень: 20
З нами з: 01 січня 2009, 21:47

Повідомлення Андрій » 16 січня 2009, 00:16

І сталося це аж у четвертому столітті

Савонарола2009, християни святкували неділю як День Господній ще до четвертого століття і до Лаодикійського Собору. Про це свідчать численні історичні документи.
Ось цитати деяких із них:
    Дидахе (около 70-75 г.):
    "В воскресенье-День Самого Господа соберемся для того, чтобы преломить хлеб и воздать благодарность".

    Плиний Младший, наместник римского императора в Вифинии, в Малой Азии, писал императору Траяну, в 107 году Р.Х., доклад о христианах, в котором говорится:
    "Они (христиане) в первый день недели (т. е. воскресенье) собираются до восхода солнца, поют песни во славу своего Бога Христу, молятся Ему и дают взаимные обещания оставлять всякий грех и все худое и упражняться в добродетели".

    Варнава (44 г. по Р.Х.):
    "А потому мы празднуем восьмой день с великой радостью, день в который Иисус воскрес из мертвых".

    Игнатий, епископ Антиохийский, в 101 г. Р.Х.:
    "Не будем более субботствовать, но будем праздновать день Господень. Пусть всякий, кто любит Христа, свято соблюдает день Господень, царицу дней, день Воскресения, праздник праздников".

    Игнатий, епископ Лионский в 107 г. Р.Х.:
    "Пусть всякий празднует субботу в день Господень".

    Учение Апостолов (125 г. Р.Х.):
    "Но в каждый день Господень мы сходимся в месте, для преломления хлеба и молитвы".

    Иустин Мученик, обезглавленный в 165 (166) году, писал:
    "Христиане потому собираются из селений и городов в день Господень, что этот день - день Воскресения. Собравшись, мы читаем писания апостолов и пророков. По прочтении председательствующий держит проповедь о прочитанном, в которой он внушает сохранить в сердцах прослушанное и подражать приведенным примерам. После чего мы соединяемся в одной общей молитве и совершаем воспоминание трапезы Господней, после которой делается сбор. Всякий дает, что может, и председательствующий разделяет такой сбор между вдовами и сиротами, которые в нужде."

    Дионисий, епископ Коринфский, писал Римской Церкви в 170 г. Р.Х.: "Сегодня мы праздновали святой день Господень (т.е. воскресение) и читали ваше письмо, которое оставляем у себя, чтобы его читать в назидание, как и первое, посланное нам через Климента".

    Тертулиан (200 г. Р.Х.):
    "Мы празднуем день, после дня сатурина (субботы), потому что в тот день наш Господь воскрес".

    Климент Александрийский († 215 г.):
    "Старый седьмой стал не более, как рабочий день".

    Ориген (225 г. Р.Х.) писал в защиту воскресного дня, говоря так:
    "Манна была дана с неба в первый день, то тогда уже Господь указал о дне, когда дал хлеб с неба для мира, о дне, когда Господь наш воскрес, и пусть иудеи знают, что празднуя субботу Ветхого Завета, они не имеют Христа, так как манны не было в субботу".

    Апостольский Устав (250 г. Р.Х.):
    "В день Воскресения нашего Господа, в День Господень, мы собираемся для молитвы и благодарим Бога, что послал нам Иисуса".

    Киприян, епископ Карфагена (253 г. Р.Х.):
    "Как обрезание было заповедано в восьмой день, так и Господь, воскресши в восьмой день (первый после субботы), дал нам духовное обрезание. Этот восьмой день есть первый день после субботы, и называется днем Господним, который мы и празднуем."

    Анатолий, епископ Лаодикийский, в 270 г. Р.Х.:
    "Наше почитание Воскресения Господа, совершившееся в день Господень (т.е. воскресенье), обязует нас этот день праздновать".

    Петр, епископ Александрии (306 г. Р.Х.):
    "Мы празднуем День Господень, потому что Он воскрес в оный".
І ще цитати:
    Кирилл Иерусалимский († 387):
    "Сей Дух Святый вместе со Отцем и Сыном, постановив во вселенской Церкви Новый Завет, освободил нас от тяжкого законного бремени: я разумею здесь постановления о чистой и нечистой пище, о субботе и новомесячии, о обрезании, о кроплениях и жертвах; ибо вcе оные, будучи даны на время, имели сень грядущих благ (Евр. 10, 1); при явлении самой вещи по справедливости, оставлены. Ибо когда по причине спора происшедшего от тех, которые утверждали, что должно обрезываться и соблюдать обряды Моисеевы, посланы были в Иерусалим Павел и Варнава; то находившиеся здесь Апостолы написанным посланием освободили всю вселенную от всего законного и прообразовательного. Впрочем они не присвояли себе право располагать столь важным делом, но в написанном Послании исповедуют: изволися Духу Святому и нам, ничтоже множае возложити вам тяготы, разве нужных сих: огребатися от идоложертвенных, и крове, и удавленины и блуда (Деян. 15:28-29)".

    Мозаймс. "История Церкви", гл. 1, разд. 4, стр. 27:
    "Все христиане единодушно согласились избрать первый день недели, как день открытого Богослужения, так как Христос в этот день победоносно восстал из мертвых. Этот набожный обычай установился по примеру Иерусалимской церкви и был основан апостолами, которые выделили этот день для святой цели. По сообщениям вернейших писателей тогдашнего времени, этот день повсеместно праздновался всеми христианскими церквами. Дальше кажется, как будто первая христианская церковь два праздника праздновала, - один в воспоминание победного восстания Христа из мертвых и другой, как воспоминание излития Духа Святого".

    "Игнатий был до 107 года проповедником в Антиохийской церкви, после чего он, по велению царя Траяна, был брошен диким зверям. Перед смертью он писал братьям: "Не давайте себя отторгнуть от истинной веры ни человеческими измышлениями, ни старым, бесполезным учениям. Ибо, если мы живем еще по иудейским обычаям, то признаем, что еще не получили благодати. Кто сбросил с себя старые основания и облекся в новые во Христе, тот не должен больше держаться иудейской субботы, а жить по воскресению Христову" (Милнер, книга 1, стр. 81, 93, 94).

    "Эзонр говорит об евионитах: "Они... известны... соблюдением субботы и других иудейских обычаев; но с другой стороны, они почти так же, как и мы, проводят день Господень" (Габбон, кн. 1, стр. 289).

    "Первые христиане единодушно избрали первый день недели, как день, в который наш Искупитель воскрес, для общего празднования и открытых собраний" (Ваддингтон стр. 46).

    "Вечеря Господня праздновалась всегда в день Господень" (Неандер, стр. 106).
В Євхаристичній молитві Святої Літургії латинського обряду, яка служиться в неділю, є такі слова:
    "Тому стаємо перед Тобою і, з'єднані з цілою Церквою, урочисто відзначаємо перший день тижня, коли Ісус Христос воскрес і зіслав на Апостолів Святого Духа"

А адвентисти, які з'явились у 19 ст., вказують нам не святкувати День Господній - день Воскресіння Господа Ісуса Христа.

danus
початківець
початківець
Повідомлень: 41
З нами з: 24 квітня 2008, 19:21
Контактна інформація:

Повідомлення danus » 16 січня 2009, 09:56

Савонарола2009 писав:На жаль, автори зміни дня поклоніння не подивилися, що у книзі Дії Апостолів згадуються 84 суботи, яких апостоли ревно дотримувалися:
Дії 13:14,42,44 - дві суботи в Антіохії;
Дії 16:13 - одна субота у Филипах;
Дії 17:2 - три суботи в Солуні;
Дії 18:4,11 - 78 субот у Коринті.

А давайте переглянемо на вказані містя з Діїнь Апостолів, чи є там згадки про святкування суботи, чи може там йдеть про що інше.
Дiї 13
14 А вони, пішовши з Пергії, прийшли до Пісідійської Антіохії, і дня суботнього до синагоги ввійшли й посідали. (Мабуть в цій синагозі збиралися одні християни, але не будемо спішити, а почитаємо далі.) 15 А по відчитанні Закону й Пророків, старші синагоги послали до них, переказуючи: Мужі-браття, якщо маєте слово потіхи для люду, промовте! 16 Тоді Павло встав, і давши знака рукою, промовив: Послухайте, мужі ізраїльтяни, та ви, богобійні! 17 Бог цих Ізраїлевих людей вибрав Собі отців наших, і підвищив народ, як він перебував у єгипетськім краї, і рукою потужною вивів їх із нього, 18 і літ із сорок Він їх годував у пустині, 19 а вигубивши сім народів в землі ханаанській, поділив жеребком їхню землю між ними, 20 майже що по чотириста й п'ятидесяти роках. Після того аж до Самуїла пророка Він їм суддів давав. 21 А потім забажали царя, і Бог дав їм Саула, сина Кісового, мужа з Веніяминового племени, на чотири десятки років. 22 А його віддаливши, поставив царем їм Давида, про якого й сказав, засвідчуючи: Знайшов Я Давида, сина Єссеєвого, чоловіка за серцем Своїм, що всю волю Мою він виконувати буде. 23 За обітницею, із його насіння підняв Бог Ісуса, як спасіння Ізраїлеві, 24 як Іван перед самим приходом Його усьому народові Ізраїлевому проповідував хрищення на покаяння. 25 А коли свою путь Іван виконав, то він промовляв: Я не Той, за Кого ви мене вважаєте, але йде он за мною, що Йому розв'язати ремінця від узуття Його я недостойний. 26 Мужі-браття, сини роду Авраамового, та хто богобоязний із вас! Для вас було послане слово спасіння цього. (Так виглядає, що в цій синагозі були одні лиш юдеї.) 27 Бо мешканці Єрусалиму та їхня старшина Його не пізнали, а пророчі слова які щосуботи читаються вони сповнили присудом, 28 і хоч жадної провини смертельної в Ісусі вони не знайшли, все ж просили Пилата вбити Його. 29 Коли ж усе виповнилось, що про Нього написане, то зняли Його з дерева, та й до гробу поклали. 30 Але Бог воскресив Його з мертвих! 31 Він з'являвся багато днів тим, що були поприходили з Ним із Галілеї до Єрусалиму, і що тепер вони свідки Його перед людьми. 32 І ми благовістимо вам ту обітницю, що дана була нашим отцям, 33 що її нам, їхнім дітям, Бог виконав, воскресивши Ісуса, як написано в другім псалмі: Ти Мій Син, Я сьогодні Тебе породив! 34 А що Він воскресив Його з мертвих, щоб більш не вернувся в зотління, те так заповів: Я дам вам ті милості, що обіцяні вірно Давиду були! 35 Тому то й деінде говорить: Не даси Ти Своєму Святому побачити тління! 36 Бо Давид, що часу свого послужив волі Божій, спочив, і злучився з отцями своїми, і тління побачив. 37 Але Той, що Бог воскресив Його з мертвих, тління не побачив. 38 Отже, мужі-браття, хай відомо вам буде, що прощення гріхів через Нього звіщається вам. 39 І в усім, у чому ви не могли виправдатись Законом Мойсеєвим, через Нього виправдується кожен віруючий. 40 Отож, стережіться, щоб на вас не прийшло, що в Пророків провіщене: 41 Дивіться, погордющі, і дивуйтеся та пощезайте, бо Я діло роблю за днів ваших, те діло, що йому не повірите ви, якби хто розповів вам! 42 А як стали виходити вони, то їх прошено, щоб на другу суботу до них говорили ті самі слова. (До кого вони мали прийти і кому проповідувати?) 43 А коли розійшлась синагога, то багато з юдеїв та й із нововірців побожних пішли за Павлом та Варнавою, а вони промовляли до них і намовляли їх перебувати в благодаті Божій. 44 А в наступну суботу зібралося майже все місто послухати Божого Слова. 45 Як юдеї ж побачили натовп, то наповнились заздрощів, і стали перечити мові Павла та богозневажати. 46 Тоді Павло та Варнава мужньо промовили: До вас перших потрібно було говорить Слово Боже; та коли ви його відкидаєте, а себе вважаєте за недостойних вічного життя, то ось до поган ми звертаємось. 47 Бо так заповів нам Господь: Я світлом поставив Тебе для поган, щоб спасінням Ти був аж до краю землі! 48 А погани, почувши таке, раділи та Слово Господнє хвалили. І всі ті, хто призначений був в життя вічне, увірували.
Дiї 16
13 Дня ж суботнього вийшли ми з міста над річку, де, за звичаєм, було місце молитви, і, посідавши, розмовляли з жінками, що посходились. (Мабуть це було молитовне місце християн.) 14 Прислухалася й жінка одна, що звалася Лідія, купчиха кармазином з міста Тіятір, що Бога вона шанувала. Господь же їй серце відкрив, щоб уважати на те, що Павло говорив. 15 А коли охристилась вона й її дім, то благала нас, кажучи: Якщо ви признали, що вірна я Господеві, то прийдіть до господи моєї й живіть. І змусила нас. (Та ні знову виглядає що то було молитовне місце юдеїв.)
Дiї 17
1 Як вони перейшли Амфіполь й Аполлонію, то прийшли до Солуня, де була синагога юдейська. 2 І Павло, за звичаєм своїм, до них увійшов, і з ними змагавсь три суботі з Писання, 3 виказуючи та доводячи, що мусів Христос постраждати й воскреснути з мертвих, і що Христос Той Ісус, про Якого я вам проповідую. (Без коментарів.)
Дiї 18
4 І він щосуботи розмову точив у синагозі, переконуючи юдеїв та гелленів. (Аналогічно не бачу що тут коментувати.) 5 А коли прибули Сила та Тимофій з Македонії, Павло слову віддався, і він свідчив юдеям, що Ісус то Христос. 6 Як вони ж спротивлялися та богозневажали, то він обтрусив одежу свою та промовив до них: Ваша кров на голову вашу! Я чистий. Відтепер я піду до поган. 7 І, вийшовши звідти, він прибув до господи одного, на ім'я Тита Юста, що був богобійний, його ж дім межував із синагогою. 8 А Крисп, старший синагоги, увірував в Господа з усім домом своїм; і багато з коринтян, почувши, увірували й охристились.
Чесно кажучи в Святому Письмі не можна знайти прямих вказівок на те що перші християни святкували неділю, крім цієї непрямої: Дiї 20.7 А дня першого в тижні, як учні зібралися на ламання хліба, Павло мав промову до них, бо вранці збирався відбути, і затягнув своє слово до півночі. (Тут чітко видно що це було зібрання християн, і що зібралися вони на літургію.)

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 16 січня 2009, 13:45

Андрій писав:адвентисти, які з'явились у 19 ст., вказують нам не святкувати День Господній - день Воскресіння Господа Ісуса Христа.

Який день згідно Святого Письма є днем Господнім - субота чи неділя?

"Якщо ради суботи ти стримаєш ногу свою, щоб не чинити своїх забаганок у день Мій святий, і будеш звати суботу приємністю, днем Господнім святим та шанованим" (Ісаї 58:13).
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 16 січня 2009, 13:55

Чи справді субота була єврейською з моменту встановлення? Я провів деякі дослідження:
Стаття 35 Конституції України визначає право кожного українця обирати на власний розсуд будь-яке віросповідання, яке йому подобається. Цс і є саме та релігійна свобода, якої ми так довго очікували за часів тоталітарного режиму, і якою в наші дні маємо перевагу повною мірою користуватися.
Вже з самої назви статті стає зрозумілим те, що мова піде про особливі дні, які провідні світові релігії обрали для свого культу, як дні поклоніння. Мусульмани всього світу відпочивають у п'ятницю, частина християнського світу і юдеї - в суботу, а більша частина християн, за традицією - в неділю.
Дні поклоніння різняться між собою і нам потрібна найоб'єктивніша інформація про їх походження. Пропоную нижче аргументи, якими підкріпляють віруючі свій вибір, коли притримуються обраного ними дня поклоніння.
Отже, спочатку про п'ятницю. Іслам, який нині налічує величезну кількість прихильників у різних країнах світу (найбільш вагома частка припадає на арабські країни, звідки він і почав своє існування в VI столітті нашої ери), обрав днем поклоніння п'ятницю. Аргументація надзвичайно проста: коли Бог творив нашу планету і все. що на ній протягом шести днів, то шостого дня (тобто в п'ятницю) були створені Адам і Єва – перші люди на землі. ТОМУ мусульмани особливим чином відокремили п'ятницю, як день народження всього людства, і свято шанують її.
Субота, як день поклоніння, знайома нам із четвертої заповіді морального Закону Божого, де Бог на рівні з іншими заповідями, такими як: "не вбивай', "не кради", "шануй батька і матір”, закликає пам'ятати день суботній і відкласти в цей день будь-яку працю. Стало вже традиційним вважати суботу надбанням виключно єврейською народу. Але, якщо уважно розібратися у біблійній історії, то ця позиція є не зовсім достовірною. Річ у тім, що родоначальником євреїв був Авраам (що цікаво, що він також був родоначальником і батьком арабів, які його називають Абрагімом), а про суботу, як день поклоніння, вперше ми зустрічаємо на початку Біблії, коли Бог завершив Свою працю творіння до цього дня, відпочив у цей день, освятив його і благословив його (Бут 2:3). Це відбулося за багато століть до народження Авраама. На землі в той час з людей були тільки Адам і Єва. А сказати, що вони були євреями, – було б абсурдом. Тому так вже склалося, що в нашій православній культурі шанується субота по заповіді, а неділя – по традиції.
Неділя на Україні є найбільш розповсюдженим днем поклоніння. Православні, католики, греко-католики і більша частина протестантів щотижня разом із сім'ями відвідують храми, костели, будинки молитви. Нещодавно, під час місійної програми, яку в нашому місті проводила православна церква, священнослужитель навів два аргументи, чому християнська церква обрала саме неділю: по-перше – в цей день Бог почав творити на Землі: по-друге – в цей день воскрес Ісус Христос, про що згадують всі євангелісти (Мт. 28:1, Мр. 16:2, Лк. 24:1, Ів. 20:1), що на світанку дня першого в тижні, тобто в неділю вранці, люди застали могилу Христа порожньою. Але, хоча поклоніння в неділю вже й стало традиційним, історики та релігієзнавці змушені визнати той факт, що за святкуванням світлого Христового воскресіння у недільний день спостерігається давній поганський культ поклоніння богу Сонця. У деяких мовах до нині збереглися ці сліди (англ. - Sunday, нім. - Sontag, що в перекладі означає "день сонця"). Так вже склалося, що наше покоління отримало християнську віру з домішками дохристиянських вірувань. Нещодавно, під час зйомки християнського свята Маланки, коментатори програми "Новини", що на каналі УТ-1, влучно підмітили, що за християнським Богом, представленим у цьому дійстві, можна розгледіти Даждьбога. Відносно ж святкування неділі існує пророцтво в Біблії, на яке в даному випадку слід звернути особливу увагу. Ще за п'ять століть до нашої ери пророк Даниїл бачив у видінні систему, яка ''буде думати позмінювати свята і права" (Дан. 7:25). Якщо Даниїл пророкував про зміну свят, то виникає логічне питання – можливо дійсно в певний час історії сталася заміна дня поклоніння? Якраз наявність багатовікової колізії "субота чи неділя" свідчить про факт зазіхання на четверту Божу заповідь.

Отже, хоча в неділю і відпочивають по традиції, четверта заповідь Закону Божого вказує на суботній день відпочинку, освячений Богом від створення світу.
В посланні до римлян 3:20 апостол Павло вказує на призначення Закону Божого: “Жодне тіло ділами Закону не виправдається перед Ним, Законом бо гріх пізнається”. Святкування будь-якого іншого дня, крім суботи, вбивство, сімейна невірність, крадіжки, обман є ніщо інше, як гріх.
Субота – це день, який знаходиться між п’ятницею (біблійним днем Приготування) і неділею (першим днем тижня, в який воскрес Ісус Христос), і по сьогодні існує, як визначений день тижня.
Звичаю відпочивати в перший день тижня не існувало ні в Старому ні в Новому завітах. Христос (Луки 4:16: “І звичаєм Своїм Він прийшов дня суботнього до синагоги, і встав, щоб читати”) і апостоли (Дії 16:13: “Дня ж суботнього вийшли ми з міста над річку, де, за звичаєм, було місце молитви, і, посідавши, розмовляли з жінками, що посходились”) відпочивали в суботу за звичаєм.
"Бо зволилось Духові Святому і нам, тягару вже ніякого не накладати на вас, окрім цього необхідного: стримуватися від ідольських жертов та крови, і задушенини, та від блуду." (Дії 15:28,29). Питання десяти Божих заповідей на Апостольському Соборі в Єрусалимі не розглядалось, бо всі і так розуміли, що християнам не личить ні красти, ні вбивати, ні змінювати день відпочинку.
В пророка Даниїла 7:25 передречена зміна свят і прав: “І він буде говорити слова проти Всевишнього, і пригнобить святих Всевишнього, і буде думати позмінювати свята та права, і вони віддані будуть у його руку аж до одного часу, і часів і половини часу”.
В Якова 2:10,11 написано про важливість дотримування всіх десяти Божих заповідей: “Бо хто всього Закона виконує, а згрішить в одному, той винним у всьому стає. Бо Той, Хто сказав: Не чини перелюбства, також наказав: Не вбивай. А хоч ти перелюбства не чиниш, а вб'єш, то ти переступник Закону”. А ким будеш, якщо свідомо перемістиш суботній день відпочинку, який Бог заповів пам’ятати?

Є над чим задуматись, чи не так?
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

danus
початківець
початківець
Повідомлень: 41
З нами з: 24 квітня 2008, 19:21
Контактна інформація:

Повідомлення danus » 16 січня 2009, 16:48

Савонарола2009 писав:Чи справді субота була єврейською з моменту встановлення? Я провів деякі дослідження:
Стаття 35 Конституції України визначає право кожного українця обирати на власний розсуд будь-яке віросповідання, яке йому подобається. Цс і є саме та релігійна свобода, якої ми так довго очікували за часів тоталітарного режиму, і якою в наші дні маємо перевагу повною мірою користуватися.
Вже з самої назви статті стає зрозумілим те, що мова піде про особливі дні, які провідні світові релігії обрали для свого культу, як дні поклоніння. Мусульмани всього світу відпочивають у п'ятницю, частина християнського світу і юдеї - в суботу, а більша частина християн, за традицією - в неділю.
Дні поклоніння різняться між собою і нам потрібна найоб'єктивніша інформація про їх походження. Пропоную нижче аргументи, якими підкріпляють віруючі свій вибір, коли притримуються обраного ними дня поклоніння.
Отже, спочатку про п'ятницю. Іслам, який нині налічує величезну кількість прихильників у різних країнах світу (найбільш вагома частка припадає на арабські країни, звідки він і почав своє існування в VI столітті нашої ери), обрав днем поклоніння п'ятницю. Аргументація надзвичайно проста: коли Бог творив нашу планету і все. що на ній протягом шести днів, то шостого дня (тобто в п'ятницю) були створені Адам і Єва - перші люди на землі. ТОМУ мусульмани особливим чином відокремили п'ятницю, як день народження всього людства, і свято шанують її.
Субота, як день поклоніння, знайома нам із четвертої заповіді морального Закону Божого, де Бог на рівні з іншими заповідями, такими як: "не вбивай', "не кради", "шануй батька і матір", закликає пам'ятати день суботній і відкласти в цей день будь-яку працю. Стало вже традиційним вважати суботу надбанням виключно єврейською народу. Але, якщо уважно розібратися у біблійній історії, то ця позиція є не зовсім достовірною. Річ у тім, що родоначальником євреїв був Авраам (що цікаво, що він також був родоначальником і батьком арабів, які його називають Абрагімом), а про суботу, як день поклоніння, вперше ми зустрічаємо на початку Біблії, коли Бог завершив Свою працю творіння до цього дня, відпочив у цей день, освятив його і благословив його (Бут 2:3). Це відбулося за багато століть до народження Авраама. На землі в той час з людей були тільки Адам і Єва. А сказати, що вони були євреями, - було б абсурдом.

Святкувати суботу приписують Біблійні десять заповідей, а вони починаються так: "Я Господь Бог, що вивів тебе з Єгипту, з дому неволі" (цитую з пам'яті). А Адам і Єва не були в Єгипті.
Думайте далі.

Андрій
новик
новик
Повідомлень: 20
З нами з: 01 січня 2009, 21:47

Повідомлення Андрій » 16 січня 2009, 23:53

Савонарола2009. Очевидно адвентисти, самі не виконують заповіді дотримання суботи, тому і розпочали цю тему. Чи не їсте Ви їжу, приготовану на розведеному вогні в суботній день, порушуючи Закон? (Вих. 35:1-3). Як адвентисти живуть в холодну пору року і в північних країнах, де холодно (Вих.35:1-3)? Чи залишаєтеся Ви у Ваших оселях в день суботи (Вих.16:29)?. Чи приносите Ви, адвентисти, всепалення, потрібне згідно із Законом в суботу (Числ. 28:9-10)? А як Ви, адвентисти, виконуєте положення: "Кожен, хто робитиме в цей день (суботу), буде караний смертю."(Вих. 35:2)? Хто у Вас є катом? Якщо немає, то що Ви зробите із Законом - Вих.35:2? Якщо Ви скажете, що покарання закону скасоване, то я відповім, що те саме місце Святе Писання доводить, що і весь Закон скасований. Якщо Ви скажете, що покарання Закону в силі і тепер, то немає жодного адвентиста, хто б міг уникнути покарання за порушення Закону.
Чому адвентисти, які не працюють в суботу, використовують працю інших людей (в суботу в Ваших оселях є електро-, водо-, і газопостачання, медична допомога і так далі)?
А ким будеш, якщо свідомо перемістиш суботній день відпочинку, який Бог заповів пам’ятати?

І ким тоді є медичні працівники, прикордонники, військові, пожежники, працівники органів внутрішніх справ та інші, які свідомо працюють в суботній день?
Ви, Савонарола2009, написали:
В Якова 2:10,11 написано про важливість дотримування всіх десяти Божих заповідей: “Бо хто всього Закона виконує, а згрішить в одному, той винним у всьому стає.

А адвентисти, все до одного у Законі виконують?
А тому, якщо адвентисти не дотримуються суботи згідно із Законом, то не виконують заповіді дотримання суботи зовсім.
Востаннє редагувалось 18 січня 2009, 18:27 користувачем Андрій, всього редагувалось 1 раз.

Igor
старець
старець
Повідомлень: 437
З нами з: 27 грудня 2008, 23:27
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Igor » 17 січня 2009, 01:53

Андрій писав:І ким тоді є медичні працівники, прикордонники, військові, пожежники, працівники органів внутрішніх справ та інші, які свідомо працюють в суботній день?


Я цілком з Вами згоден, але мені здається треба ще більше заглибитись в суть питання. А саме:
Що для Бога є важливіше: Ваші діяння, чи байдикування в святковий день? І чим саме важливий конкретний день тижня? Невже Ви(Савонарола2009) Бога тільки в суботу шануєте? Невже Ваші щоденні справи (робота суспільна, справа, сімя, родина) не робляться для слави Божої, невже не для цього Бог нас привів у цей світ.

Взагалі мені здається, що це питання вносить більше розколу в церку і між вірян, ніж приносить користі, а це уже зневага до Бога, до Віри, до Духа святого.
В суботу, в неділю, та хоч у середу.... Присвятіть Богові той день коли Ви вважаєте це за потрібне, але не робіть це предметом розколу церкви, воно того не варто. І не будьде рабом традиції, взагалі рабом не будьте. Будьте творінням господа і його сином. А як уже болу сказано "Син людський владика і суботи". Поставте істинну Віру вище над правилом.

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 17 січня 2009, 22:06

danus писав:Чесно кажучи в Святому Письмі не можна знайти прямих вказівок на те що перші християни святкували неділю, крім цієї непрямої: Дiї 20.7 А дня першого в тижні, як учні зібралися на ламання хліба, Павло мав промову до них, бо вранці збирався відбути, і затягнув своє слово до півночі. (Тут чітко видно що це було зібрання християн, і що зібралися вони на літургію.)

Зібрання у Троаді відбулося в перший день тижня: "А дня першого в тижні, як учні зібралися на ламання хліба, Павло мав промову до них, бо вранці збирався відбути, і затягнув своє слово до півночі. А в горниці, де зібралися ми, було багато світел" (Діян 20:7,8). Тут слід звернути увагу на дві деталі, які надають зовсім іншого змісту розповіді, на відміну від традиційного розуміння. По-перше, під ламанням хліба не завжди мається на увазі Вечеря Господня (порівн. Луки 24:35; Дії 2:42,46). Це швидше всього було звичайне спілкування за столом. Чому? Подивіться на таку деталь: зібрання відбувалося ввечері при багатьох світильниках, і лише тому, що апостол мав вранці вирушити в дорогу. А коли починався новий день в біблійному обчисленні часу? "І був вечір, і був ранок: день перший" (Буття 1:5); "від вечора до вечора святкуйте суботу вашу" (Лев 23:32). Перший день тижня розпочався з заходом сонця у суботу. Апостол провів у Троаді суботній день, але тому, що йому потрібно було вирушати в дорогу, місцеві християни готові були затриматися з ним не тільки до півночі, а й навіть до ранку першого дня тижня.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 17 січня 2009, 22:09

Igor писав:І не будьде рабом традиції, взагалі рабом не будьте. Будьте творінням господа і його сином. А як уже болу сказано "Син людський владика і суботи". Поставте істинну Віру вище над правилом.

Якщо я прийняв рішення дотримувати Божої заповіді "Не кради", то я є раб традиції, чи християнин, який визнає і виконує Божу волю?
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 17 січня 2009, 22:13

Андрій писав:Савонарола2009. Очевидно Ви, адвентисти, самі не виконуєте заповіді дотримання суботи, тому і розпочали цю тему. Чи не їсте Ви їжу, приготовану на розведеному вогні в суботній день, порушуючи Закон? (Вих. 35:1-3). Як адвентисти живуть в холодну пору року і в північних країнах, де холодно (Вих.35:1-3)? Чи залишаєтеся Ви у Ваших оселях в день суботи (Вих.16:29)?. Чи приносите Ви, адвентисти, всепалення, потрібне згідно із Законом в суботу (Числ. 28:9-10)? А як Ви, адвентисти, виконуєте положення: "Кожен, хто робитиме в цей день (суботу), буде караний смертю."(Вих. 35:2)? Хто у Вас є катом? Якщо немає, то що Ви зробите із Законом - Вих.35:2? Якщо Ви скажете, що покарання закону скасоване, то я відповім, що те саме місце Святе Писання доводить, що і весь Закон скасований. Якщо Ви скажете, що покарання Закону в силі і тепер, то немає жодного адвентиста, хто б міг уникнути покарання за порушення Закону.
Чому адвентисти, які не працюють в суботу, використовують працю інших людей (в суботу в Ваших оселях є електро-, водо-, і газопостачання, медична допомога і так далі)?
А ким будеш, якщо свідомо перемістиш суботній день відпочинку, який Бог заповів пам’ятати?

І ким тоді є медичні працівники, прикордонники, військові, пожежники, працівники органів внутрішніх справ та інші, які свідомо працюють в суботній день?
Ви, Савонарола2009, написали:
В Якова 2:10,11 написано про важливість дотримування всіх десяти Божих заповідей: “Бо хто всього Закона виконує, а згрішить в одному, той винним у всьому стає.

А Ви, адвентисти, все до одного у Законі виконуєте?
А тому, якщо Ви, адвентисти, не дотримуєтесь суботи згідно із Законом, Ви не виконуєте заповіді дотримання суботи зовсім.

1) Чи міг дати Бог таку заповідь для людини, щоб її неможливо було виконати? Може проблема у розумінні?
2) Хіба нереально виконати, до прикладу, заповідь Божу "Не кради"? Якщо я не спілкуюся з злодіями, то маю отримати позитивну відповідь.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 17 січня 2009, 22:20

Андрій писав:І ким тоді є медичні працівники

Хіба в суботу не можна надати невідкладну медичну допомогу? Не те, що можна, а й необхідно! Господь сказав, що "можна чинити добро в суботу". Цей день Бог освятив для відпочинку від звичної праці, якою ми займаємося на протязі робочого тижня. І не можна зрозумілу Божу заповідь обтяжувати законницькими приписами типу суботнього шляху і т.п., бо тоді вона вже порушується, бо не виконується так, як заповів Бог.

І справді, - Бог заповів відпочити. Це ж так просто і доступно.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Андрій
новик
новик
Повідомлень: 20
З нами з: 01 січня 2009, 21:47

Повідомлення Андрій » 18 січня 2009, 00:13

Якщо я прийняв рішення дотримувати Божої заповіді "Не кради", то я є раб традиції, чи християнин, який визнає і виконує Божу волю?

Савонарола2009, адвентисти виконують лише окремі елементи Закону. Чомусь вирішили, що роблячи головною заповіддю дотримання суботи, виконують Божу волю. Якщо адвентисти дотримуються суботи, то чому не обрізуються? Адже обрізання є також Божою волею (Бут. 17:1-14; Гал. 5:16).
Савонарола2009, якщо жити згідно з Законом, як це наказано у Вих. 31:12-17, то потрібно виконувати весь Закон, а не окремі його елементи (Як. 2:10 і Лев. 26:14-39).
"Усі бо, які покликаються на діла закону, - під прокляттям, бо написано: "Проклят усякий, хто не пильнує, щоб виконати все, що написане в книзі закону" (Гал. 3:10).

Може проблема у розумінні?

У адвентистів так, є великі проблеми із розумінням. Причиною цього є спотворення адвентистами, як і іншими сектантами смислу Святого Писання, яке всі сектанти тлумачать кожен по-своєму.

Хіба нереально виконати, до прикладу, заповідь Божу "Не кради"?

Реально. Але тему Ви розпочали про дотримання суботи і починаєте обговорювати іншу заповідь.

І справді, - Бог заповів відпочити. Це ж так просто і доступно.

Так Савонарола2009. Святе Письмо говорить: "Проклят усякий, хто не пильнує, щоб виконати все, що написане в книзі закону" (Гал. 3:10). Ви правильно зауважили, що в посланні до римлян 3:20 апостол Павло вказує на призначення Закону Божого: “Жодне тіло ділами Закону не виправдається перед Ним, Законом бо гріх пізнається”. І “Бо хто всього Закона виконує, а згрішить в одному, той винним у всьому стає" (Якова 2:10,11). Тому і запитую, як адвентисти, виконують закон: "Кожен, хто робитиме в цей день (суботу), буде караний смертю"(Вих. 35:2)? Чи приносять адвентисти, всепалення, потрібне згідно із Законом в суботу (Числ. 28:9-10)? Якщо дотримуєтеся суботи, то чому адвентисти цього дня виходять зі своїх осель? Адже був даний закон, який суворо забороняє це робити (Вих. 16:29)
Таким чином, четвертую заповідь адвентисти порушують. З цього можна зробити висновок, вони винні перед всім Законом і ставлять самі себе під прокляття.

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 18 січня 2009, 22:18

Андрій писав:Якщо адвентисти дотримуються суботи, то чому не обрізуються?

Апостол Павло сказав, що обрізання ніщо і ніщо необрізання. а важливе - дотримування Божих заповідей.

Апостол Павло, коли сказав про призначення Закону Божого, що ним пізнається гріх, як приклад, вказав на десяту Божу заповідь:
"Я не знав би пожадливості, якщо б закон не наказував: не пожадай".
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 18 січня 2009, 22:19

Андрій писав:як адвентисти, виконують закон: "Кожен, хто робитиме в цей день (суботу), буде караний смертю"(Вих. 35:2)? Чи приносять адвентисти, всепалення, потрібне згідно із Законом в суботу (Числ. 28:9-10)? Якщо дотримуєтеся суботи, то чому адвентисти цього дня виходять зі своїх осель? Адже був даний закон, який суворо забороняє це робити (Вих. 16:29)

Цих приписів в десяти Божих заповідях немає.
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

danus
початківець
початківець
Повідомлень: 41
З нами з: 24 квітня 2008, 19:21
Контактна інформація:

Повідомлення danus » 18 січня 2009, 22:22

Савонарола2009 писав:
danus писав:

Чесно кажучи в Святому Письмі не можна знайти прямих вказівок на те що перші християни святкували неділю, крім цієї непрямої: Дiї 20.7 А дня першого в тижні, як учні зібралися на ламання хліба, Павло мав промову до них, бо вранці збирався відбути, і затягнув своє слово до півночі. (Тут чітко видно що це було зібрання християн, і що зібралися вони на літургію.)



Зібрання у Троаді відбулося в перший день тижня: "А дня першого в тижні, як учні зібралися на ламання хліба, Павло мав промову до них, бо вранці збирався відбути, і затягнув своє слово до півночі. А в горниці, де зібралися ми, було багато світел" (Діян 20:7,8). Тут слід звернути увагу на дві деталі, які надають зовсім іншого змісту розповіді, на відміну від традиційного розуміння. По-перше, під ламанням хліба не завжди мається на увазі Вечеря Господня (порівн. Луки 24:35;
такого не знайшов
Дії 2:42,46).
42 І вони перебували в науці апостольській, та в спільноті братерській, і в ламанні хліба, та в молитвах. 43 І був острах у кожній душі, бо багато чинили апостоли чуд та знамен. 44 А всі віруючі були вкупі, і мали все спільним. 45 І вони продавали маєтки та добра, і всім їх ділили, як кому чого треба було. 46 І кожного дня перебували вони однодушно у храмі, і, ломлячи хліб по домах, поживу приймали із радістю та в сердечній простоті, Цікаво, і навіщо б було акцентувати звичайне споживання страви?
Це швидше всього було звичайне спілкування за столом. Чому? Подивіться на таку деталь: зібрання відбувалося ввечері при багатьох світильниках, і лише тому, що апостол мав вранці вирушити в дорогу. А коли починався новий день в біблійному обчисленні часу? "І був вечір, і був ранок: день перший" (Буття 1:5); "від вечора до вечора святкуйте суботу вашу" (Лев 23:32). Перший день тижня розпочався з заходом сонця у суботу. Апостол провів у Троаді суботній день, але тому, що йому потрібно було вирушати в дорогу, місцеві християни готові були затриматися з ним не тільки до півночі, а й навіть до ранку першого дня тижня.

Мабуть ви вважаєте, що ми не знаємо коли починається наступний день. Того хочу вас поінформувати, що літургійний день, як у східному, так і західному обряді починається вечірньою, і це відповідає 6-тій годині дня. Чи може ви вважаєте, що коли настає неділю не знав автор Діянь Апостолів, що написав, що учні зібралися в неділю, повторюю зібралися, а не засиділися.
Востаннє редагувалось 18 січня 2009, 22:34 користувачем danus, всього редагувалось 1 раз.

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 18 січня 2009, 22:26

Ось ДЕСЯТЬ БОЖИХ ЗАПОВІДЕЙ

I

Хай не буде тобі інших богів передо Мною!

II

Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею. Не вклоняйся їм і не служи їм, бо Я Господь, Бог твій, Бог заздрісний, що карає за провину батьків на синах, на третіх і на четвертих поколіннях тих, хто ненавидить Мене, і що чинить милість тисячам поколінь тих, хто любить Мене, і хто держиться Моїх заповідей.

III

Не призивай Імення Господа, Бога твого, надаремно, бо не помилує Господь того, хто призиватиме Його Ймення надаремно.

IV

Пам'ятай день суботній, щоб святити його! Шість день працюй і роби всю працю свою, а день сьомий субота для Господа, Бога твого: не роби жодної праці ти й син твій, та дочка твоя, раб твій та невільниця твоя, і худоба твоя, і приходько твій, що в брамах твоїх. Бо шість день творив Господь небо та землю, море та все, що в них, а дня сьомого спочив тому поблагословив Господь день суботній і освятив його.

V

Шануй свого батька та матір свою, щоб довгі були твої дні на землі, яку Господь, Бог твій, дає тобі!

VI

Не вбивай!

VII

Не чини перелюбу!

VIII

Не кради!

IX

Не свідкуй неправдиво на свого ближнього!

X

Не жадай дому ближнього свого, не жадай жони ближнього свого, ані раба його, ані невільниці його, ані вола його, ані осла його, ані всього, що ближнього твого!
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!

Савонарола2009
дописувач
дописувач
Повідомлень: 120
З нами з: 06 січня 2009, 12:55
Звідки: Україна

Повідомлення Савонарола2009 » 19 січня 2009, 01:10

danus писав:
Це швидше всього було звичайне спілкування за столом. Чому? Подивіться на таку деталь: зібрання відбувалося ввечері при багатьох світильниках, і лише тому, що апостол мав вранці вирушити в дорогу. А коли починався новий день в біблійному обчисленні часу? "І був вечір, і був ранок: день перший" (Буття 1:5); "від вечора до вечора святкуйте суботу вашу" (Лев 23:32). Перший день тижня розпочався з заходом сонця у суботу. Апостол провів у Троаді суботній день, але тому, що йому потрібно було вирушати в дорогу, місцеві християни готові були затриматися з ним не тільки до півночі, а й навіть до ранку першого дня тижня.

Чи може ви вважаєте, що коли настає неділю не знав автор Діянь Апостолів, що написав, що учні зібралися в неділю, повторюю зібралися, а не засиділися.

В цьому уривку Лука описує воскресіння Євтиха, і коли це сталося.
Лука пише, що це був перший день тижня, а ви кажете, що це був другий день тижня (субота вечір по-біблійному є неділею, а неділя вечір по-біблійному є понеділком). Кому я повірю?
Ісус Христос є дорога, і правда, і життя!


Повернутись до “Інші Церкви та Спільноти”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей