Четверта Божа заповідь не є головною, вона одна з десяти
Для адвентистів головною заповіддю є "субота". Бо всі розмови починають про "суботу" (ніби інших проблем немає) і лише про неї говорять.
Адвентисти певно думають, що всі інші християни дурні і не вміють читати. Бо насправді адвентисти не виконують сказаного про святкування суботи в Законі (Вих. 16:23, Вих.16:29, Вих. 35:2-3, Єрем. 17:22).
Прочитайте біблійний текст четвертої Божої заповіді, і побачите, чому я ігнорую ваші питання.
Савонарола2009, де в тексті четвертої Божої заповіді написано ігнорувати Вих. 16:23, Вих.16:29, Вих. 35:2-3, Єрем. 17:22?
Ще раз питаю, ви учасників форуму за дурнів вважаєте?
Савонарола2009, ваші контраргументи є неадекватними, багато з поставлених мною питань вами були проігноровані, і відповіді на них ви так і не дали. Чому ви постійно наводите одній й ті ж самі аргументи, які розглядались у попередніх повідомленнях? На вашу маніпулятивну аргументацію відповідаю, наголошуючи на наступних моментах.
В Святому Письмі про святкування суботи говориться НЕ ЛИШЕ в четвертій заповіді, але і в інших текстах Старого Завіту - Вих. 16:23, Вих.16:29, Вих. 35:2-3, Єрем. 17:22, які є Законом. Ще раз вам повторюю: Закон Мойсея є
цілісним і неподільним, це
одна система. Евреї ніколи не виділяли в законі другорядного і важливого.
Господь сказав: "
Коли ти пильно слухатимешся голосу Господа, Бога твого, і чититимеш те, що Йому довподоби, і важатимеш на Його накази, і дотримуватимешся ВСІХ ЙОГО УСТАНОВ, ані одної з тих недуг, що Я навів був на Єгипет, не наведу на тебе"(Вих. 15:26).
Савонарола2009, в Вих. 15:26 сказано:
"ВСІХ ЙОГО УСТАНОВ", а не лише заповідей.
Гал. 3:10:
"
Проклят усякий, хто не пильнує, щоб виконати все, що написане в книзі закону".
В Гал. 3:10 сказано:
"ВСЕ, ЩО НАПИСАНЕ В КНИЗІ ЗАКОНУ", а не лише заповіді.
Тому я в попередніх повідомленнях вказував на те, що якщо жити згідно з Законом, то потрібно виконувати весь Закон, а не окремі його елементи (Як. 2:10 і Лев. 26:14-39).
Савонарола2009, чому адвентисти поділили весь Закон Мойсея на окремі елементи, одні виконують, інші ні? Якщо ні, то дайте відповіді на запитання про дотримання адвентистами суботи: Вих. 16:23, Вих.16:29, Вих. 35:2-3, Єрем. 17:22. Як адвентисти виконують закон (Вих. 35:2-3). І хто є катом? Якщо немає ката, то що вони зроблять із Законом - Вих.35:2? І як адвентисти живуть в холодну пору року і в північних країнах, де холодно? Чи адвентисти в суботу виходять зі своїх осель? І чому адвентисти використовують працю інших людей в суботу?
ні суботніх років, ні інших свят, які були тінню майбутнього (Кол. 2:16), і які ми сьогодні не святкуємо, в заповіді немає.
Савонарола2009, в Кол. 2:16-17 сказано: "
Нехай же нас ніхто не судить із-за їжі чи за пиття, чи у справі свят, чи щодо новомісяця, чи СУБОТИ; це – тінь наступних речей, а тіло – Христове".
Як видно з тексту Кол. 2:16-17 апостол Павло
НЕ говорить:
"СУБОТНІХ РОКІВ", "ІНШИХ СВЯТ", він чітко пише:
"СВЯТ", "НОВОМІСЯЦЯ", "СУБОТИ".
Написано в Євангелії від Матвія 15: 3-9
Савонарола2009, в Євангелії від Матвія 15: 3-9 нічого не сказано про дотримання суботи.
Чому ви допускаєте маніпулювання Святим Письмом?
То хіба мають християни інакше ставитись до лаодикійського корвану - зроблених людьми змін в четвертій Божій заповіді?
Савонарола2009, християни святкували неділю до Лаодикійського Собору. Про це свідчать численні історичні документи. Цитати деяких із них.
Святий Варнава, апостол Ісуса Христа від 70-ти, сподвижник апостола Павла: "А потому мы празднуем восьмой день с великой радостью, день в который Иисус воскрес из мертвых".
Святий Ігнатій Богоносець, який загинув мученицькою смертю 107 року в Римі і був безпосереднім учнем апостола Івана Богослова: "Не будем более субботствовать, но будем праздновать день Господень. Пусть всякий, кто любит Христа, свято соблюдает день Господень, царицу дней, день Воскресения, праздник праздников", “Жившие в древнем порядке вещей приступили к новому упованию, и уже не субботствуют, но наблюдают в своей жизни день Господень, в который воссияла и наша жизнь через Него и через смерть Его”
Квінт Тертуліан (200 р.): "Мы празднуем день, после дня сатурина (субботы), потому что в тот день наш Господь воскрес".
Климент Олександрійський (†215 р.): "Старый седьмой стал не более, как рабочий день".
Кипріян, єпископ Карфагену (253 р.): "Как обрезание было заповедано в восьмой день, так и Господь, воскресши в восьмой день (первый после субботы), дал нам духовное обрезание. Этот восьмой день есть первый день после субботы, и называется днем Господним, который мы и празднуем."
Савонарола2009, Ісус Христос НЕ вчив: хто святкує суботу, той спасеться, а хто ні - то загине. Невже, адвентисти , які з'явились в 19 ст., вважають, що спасіння залежить від того, в який день вони відпочивають?
Слово Боже судить беззаконня, а не я.
Чому ми засуджуємо масові розлучення, аборти, святкування першого дня тижня, привласнення чужого майна, обман? Тому, що Слово Боже класифікує такі дії гріхом.
Савонарола2009, знайдіть і процитуйте текст з Святого Письма, в якому Слово Боже класифікує святкування першого дня тижня гріхом.