У Святому Письмі не раз згадується про вишній небесний Новий Єрусалим.
Збудися, збудись, зодягнися, Сіоне, у силу свою, зодягнися у щати пишноти своєї, о Єрусалиме, о місто святе, бо вже необрізаний та занечищений більше не ввійде до тебе! (Ісая 52:1)
Уставай, світися, Єрусалиме, бо прийшло твоє світло, а слава Господня над тобою засяла! (Ісая 60:1)
А вишній Єрусалим вільний, він мати всім нам! (Галатів 4:26)
Але ви приступили до гори Сіонської, і до міста Бога Живого, до Єрусалиму небесного, і до десятків тисяч Анголів (Євреїв 12:22)
Переможця зроблю Я стовпом у храмі Бога Мого, і він вже не вийде назовні, і на нім напишу Ім'я Бога Мого й ім'я міста Бога Мого, Єрусалиму Нового, що з неба сходить від Бога Мого, та нове Ім'я Своє. (Об'явлення 3:12)Що ж це за такий Єрусалим, що
мати всім нам, і що він може мати спільного з нашою землею, дивимось далі в Об'явленні.
І бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було.
І я, Іван, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований, як невіста, прикрашена для чоловіка свого. (Об'явлення 21:1,2)Як бачимо мова іде про нову землю
навіть без моря. Про нову землю і нове небо згадується у Старому й Новому Заповітах.
Бо ось Я створю нове небо та землю нову, і не згадаються речі колишні, і не прийдуть на серце! (Ісая 65:17)
Але за Його обітницею ми дожидаємо неба нового й нової землі, що правда на них пробуває. (2-е Петра 3:13)Те що, море насправді означає воду, теж знаходимо у Біблії:
І назвав Бог суходіл: Земля, а місце зібрання води назвав: Море. (Буття 1:10)Й зрозумілим стає, що за відсутности води тілесна сутність людини буде іншою. Відсутність води у новій обителі вказує на НОВЕ ДЖЕРЕЛО життя вічного -- Дух оживляючий.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий (1-е кор. 15:45)=================================================================
Радив би ще раз звернути увагу на Ісая 65:17
Бо ось Я створю нове небо та землю нову, і не згадаються речі колишні, і не прийдуть на серце!Що й вказує на іншу сутність Життя Вічного у Царстві Небеснім у порівнянні до нашого теперішнього земного.
=================================================================
Також маємо розуміти, що людина
первісна й людина
есхатологічна це не зовсім одне й те ж.
Поэтому никак не следует думать, что мы по воскресении будем иметь такое тело, какое имел первый человек до грехопадения. http://christianity.shu.ru/Texts/augustine/civ_dei/civdei13.htm