Реформа освіти
Додано: 06 листопада 2009, 02:29
Європейський суд ухвалив прибрати розп'яття Христа із шкіл в Італії.
Європейський суд з прав людини ухвалив прибрати зображення розіп’ятого Христа з італійських шкіл, повідомляє ВВС News. На думку суду, наявність у класах католицьких символів є порушенням прав батьків на виховання дітей згідно з їх власними переконаннями.
Позивачем у цій справі виступила Соїле Лаутсі (Soile Lautsi), італійка з фінським корінням, яка хоче дати своїм дітям світську освіту. Вона подала скаргу до Європейського суду, оскільки в загальноосвітній школі на півночі Італії, куди ходили її діти, символ розп`яття можна було побачити практично в будь-якій з кімнат. А місцеві органи влади не реагували на протести Лаутсі.
Проте те, що Страсбурзький суд задовольнив позов і ухвалив виплатити Лаутсі 5 тисяч євро компенсації, поки не означає повної перемоги. Офіційні особи в Італії відреагували на рішення суддів вельми негативно.
"Розп`яття є одним з наших традиційних символів, а зовсім не нав`язує дітям принципи католицизму", - заявила міністр овіти країни Маріастелла Джельміні (Mariastella Gelmini). Інші члени італійського уряду також висловилися різко проти судового висновку. Один з міністрів назвав вердикт "ганебним", а інший з жалем констатував, що "Європа забула своє християнське коріння". Уряд Італії вже офіційно оголосив про те, що оскаржить вердикт Європейського суду.
Якщо Страсбурзький суд піде назустріч італійським чиновникам, то справа буде розглянута повторно. Якщо ж апеляція не буде задоволена, вердикт суду набуде чинності за три місяці.
Закон про те, що розп`яття має бути присутнє в шкільних приміщеннях, був прийнятий у країні в 1920-х роках. Християнство втратило статус державної релігії в Італії 1985 року.
http://unian.net/ukr/news/news-344843.html
Сучасний світ дедалі більше намагається віддалити людей від Бога. Тому виникає потреба змінювати взаємини між Церквою і державою. В тому числі і в системі освіти. Ця потреба існує для всіх країн, включаючи Україну.
Для християн першоджерелом всіх знань є Бог. Лише з Божою допомогою людина може розвинути свій талант, який і отримала від Бога. Отже, і весь процес навчання повинен мати у своїй основі пізнання Бога, спілкування з Богом, наближення до Бога. Лише таким чином людина може отримати гідні знання і, що не менш важливо, гідно втілити їх у життя. Це стосується кожної галузі науки: медицини, будівництва, фізики, політики і т.д. Тому Церква повинна розробити і запропонувати державі саме таку систему освіти.
Звісно, далеко не всі в державі виявлять бажання навчатись в таких навчальних закладах. Але частина існуючих державних навчальних закладів, починаючи від дитячих, повинна бути передана під патронат Церкви. При тому утримувати їх і надалі повинна держава, бо ми платимо такі ж самі податки, як і всі інші. Подібним чином під свій патронат можуть отримати навчальні заклади і інші традиційні релігії. Держава, зі свого боку, повинна розробити правила на отримання ліцензії щодо цієї діяльності, упорядкувати питання вивчення спільних дисциплин, інших взаємовідносин між навчальнимим закладами, ввести загальний державний стандарт на отримані знання і т.п.
Існує думка, що розподіл навчальних закладів за релігійною ознакою може призвести до ворожнечі. На мою думку це повна дурня. Якщо навчити людину любити і поважати, то саме це вона і буде робити. А щоб у навчальному процесі не виявилось яких-небудь негараздів цей процес повинен бути повністю відкритий для всіх і підконтрольний державі.
Прошу висказувати Ваші думки, шановне панство.
Європейський суд з прав людини ухвалив прибрати зображення розіп’ятого Христа з італійських шкіл, повідомляє ВВС News. На думку суду, наявність у класах католицьких символів є порушенням прав батьків на виховання дітей згідно з їх власними переконаннями.
Позивачем у цій справі виступила Соїле Лаутсі (Soile Lautsi), італійка з фінським корінням, яка хоче дати своїм дітям світську освіту. Вона подала скаргу до Європейського суду, оскільки в загальноосвітній школі на півночі Італії, куди ходили її діти, символ розп`яття можна було побачити практично в будь-якій з кімнат. А місцеві органи влади не реагували на протести Лаутсі.
Проте те, що Страсбурзький суд задовольнив позов і ухвалив виплатити Лаутсі 5 тисяч євро компенсації, поки не означає повної перемоги. Офіційні особи в Італії відреагували на рішення суддів вельми негативно.
"Розп`яття є одним з наших традиційних символів, а зовсім не нав`язує дітям принципи католицизму", - заявила міністр овіти країни Маріастелла Джельміні (Mariastella Gelmini). Інші члени італійського уряду також висловилися різко проти судового висновку. Один з міністрів назвав вердикт "ганебним", а інший з жалем констатував, що "Європа забула своє християнське коріння". Уряд Італії вже офіційно оголосив про те, що оскаржить вердикт Європейського суду.
Якщо Страсбурзький суд піде назустріч італійським чиновникам, то справа буде розглянута повторно. Якщо ж апеляція не буде задоволена, вердикт суду набуде чинності за три місяці.
Закон про те, що розп`яття має бути присутнє в шкільних приміщеннях, був прийнятий у країні в 1920-х роках. Християнство втратило статус державної релігії в Італії 1985 року.
http://unian.net/ukr/news/news-344843.html
Сучасний світ дедалі більше намагається віддалити людей від Бога. Тому виникає потреба змінювати взаємини між Церквою і державою. В тому числі і в системі освіти. Ця потреба існує для всіх країн, включаючи Україну.
Для християн першоджерелом всіх знань є Бог. Лише з Божою допомогою людина може розвинути свій талант, який і отримала від Бога. Отже, і весь процес навчання повинен мати у своїй основі пізнання Бога, спілкування з Богом, наближення до Бога. Лише таким чином людина може отримати гідні знання і, що не менш важливо, гідно втілити їх у життя. Це стосується кожної галузі науки: медицини, будівництва, фізики, політики і т.д. Тому Церква повинна розробити і запропонувати державі саме таку систему освіти.
Звісно, далеко не всі в державі виявлять бажання навчатись в таких навчальних закладах. Але частина існуючих державних навчальних закладів, починаючи від дитячих, повинна бути передана під патронат Церкви. При тому утримувати їх і надалі повинна держава, бо ми платимо такі ж самі податки, як і всі інші. Подібним чином під свій патронат можуть отримати навчальні заклади і інші традиційні релігії. Держава, зі свого боку, повинна розробити правила на отримання ліцензії щодо цієї діяльності, упорядкувати питання вивчення спільних дисциплин, інших взаємовідносин між навчальнимим закладами, ввести загальний державний стандарт на отримані знання і т.п.
Існує думка, що розподіл навчальних закладів за релігійною ознакою може призвести до ворожнечі. На мою думку це повна дурня. Якщо навчити людину любити і поважати, то саме це вона і буде робити. А щоб у навчальному процесі не виявилось яких-небудь негараздів цей процес повинен бути повністю відкритий для всіх і підконтрольний державі.
Прошу висказувати Ваші думки, шановне панство.