Сторінка 9 з 11

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 08 серпня 2012, 07:30
о.Олег
ненародженим дітям
Скульптор Martin Hudáček, Словачина, 1984 рік
Зображення

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 14 серпня 2012, 18:48
ShMariam
Таблетка 5 дня
http://www.credo-ua.org/2012/07/66156

Я звичайно не цікавилася :oops: , але ж подібна "контрацепція" є в кожній аптеці в асортименті, чи не так? :( :(

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 14 серпня 2012, 21:39
andrey s.
ShMariam писав:Таблетка 5 дня
http://www.credo-ua.org/2012/07/66156

Я звичайно не цікавилася :oops: , але ж подібна "контрацепція" є в кожній аптеці в асортименті, чи не так? :( :(

Ну та ясно, от тільки позавчора купляв, ато овуляція на носі :D :wink: . Тобто краще Вам Маріанно в аптеці спитати, фармацевт Вас не укусить....і.. , тільки не пояснюйте причину цікавості, хіба після відповіді (ну щоб бути певною :roll: ).
Потім нам розповісте (чи слабо ? ).
:Rose:

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 15 серпня 2012, 16:07
о.Олег
andrey s. писав:
ShMariam писав:Таблетка 5 дня
http://www.credo-ua.org/2012/07/66156

Я звичайно не цікавилася :oops: , але ж подібна "контрацепція" є в кожній аптеці в асортименті, чи не так? :( :(

Ну та ясно, от тільки позавчора купляв, ато овуляція на носі :D :wink: . Тобто краще Вам Маріанно в аптеці спитати, фармацевт Вас не укусить....і.. , тільки не пояснюйте причину цікавості, хіба після відповіді (ну щоб бути певною :roll: ).
Потім нам розповісте (чи слабо ? ).
:Rose:

доречі, Андрію, це і Ви можете зробити. Потім нам розповісте (...?).
:Rose:

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 15 серпня 2012, 18:44
vitalko
о.Олег писав:доречі, Андрію, це і Ви можете зробити. Потім нам розповісте (...?).
:Rose:


Не треба нікого відсилати :) Маю двох знайомих аптекарів, якщо не забуду то запитаю. :wink:

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 15 серпня 2012, 19:10
о.Олег
vitalko писав:
о.Олег писав:доречі, Андрію, це і Ви можете зробити. Потім нам розповісте (...?).
:Rose:


Не треба нікого відсилати :) Маю двох знайомих аптекарів, якщо не забуду то запитаю. :wink:

та чому - це була б ще та розповідь :)
а аптекарів і у мене грішного знайдеться :)

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 11 жовтня 2012, 22:49
ShMariam
Політиків, які виступають за аборти, і їхніх виборців не можна допускати до Причастя
http://catholicnews.org.ua/politikiv-ya ... -ne-#point
Що ж, логічно...

Що робити фармацевту-католику, якого змушують продавати протизаплідні засоби?
http://catholicnews.org.ua/shcho-robiti ... vati#point
вертаючись до католиків-фармацевтів, Папа Пій XII у 1950 році писав: "Іноді ви повинні боротися проти вимог і тиску певних клієнтів, які вдаються до вас як до співучасників своїх злочинних задумів. Але коли ви знаєте, що якийсь виріб за своєю природою і за наміром клієнта безсумнівно призначений для аморальної мети, незалежно, під яким приводом і з якими поясненнями, - ви не можете погодитися брати участь у цих замахах на життя або на цілісність індивідуума, проти поваги гідності, тілесного і душевного здоров'я людства ».

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 12 жовтня 2012, 00:14
Just_me
ShMariam писав:Що робити фармацевту-католику, якого змушують продавати протизаплідні засоби?

Так, але дилема: якщо фармацевт відмовиться продавати протизаплідні засоби, через короткий проміжок часу у світі не залишиться жодного християнського фармацевта, який би не був безробітним... Не буде навіть кому попередити про дію тих засобів. :(

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 12 жовтня 2012, 15:19
ShMariam
Just_me писав:
ShMariam писав:Що робити фармацевту-католику, якого змушують продавати протизаплідні засоби?

Так, але дилема: якщо фармацевт відмовиться продавати протизаплідні засоби, через короткий проміжок часу у світі не залишиться жодного християнського фармацевта, який би не був безробітним... Не буде навіть кому попередити про дію тих засобів. :(

Я колись думала над тим, щоб здобути освіту фармацевта, але зупинило те, що можу мати справу з контрацептивами.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 12 жовтня 2012, 15:46
Just_me
ShMariam писав:Я колись думала над тим, щоб здобути освіту фармацевта, але зупинило те, що можу мати справу з контрацептивами.

Та я коли професію обирала, в 17 років, і поняття зеленого не мала про ставлення Церкви до контрацепції. Всю картину я побачила роки 3 тому назад, була реально здивована позицією щодо неабортивних засобів. І то вже або був останній курс університету, або навіть я вже мала освіту. А лікарем бути хотіла. Чесно то я рада-щаслива, що обрала собі "нейтральний" фах, бо то би була біда. Вся наука коту під хвіст, треба би було заново здобувати освіту :(

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 17 жовтня 2012, 22:58
ShMariam

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 20 жовтня 2012, 22:14
ShMariam
Вразило:
Ігор Загребельний: Христос у абортарії...
http://chaplygin-s.livejournal.com/86869.html
«Сіль світу» знову має стати солоною. Потрібно лиш звільнити її із оболонки толерантності і конформізму

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 06 листопада 2012, 17:47
andrivovk
Зображення

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 16 грудня 2012, 14:42
andrivovk
Не знав. Виявляється, що "згідно Канонічного Права Католицької Церкви (§1398), кожен, хто здійснить аборт, підлягає автоматичному відлученню від Церкви за заздалегідь винесеним вироком". http://www.credo-ua.org/2012/11/71934

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 26 грудня 2012, 16:51
vitalko
Як убити частину жінки

Коли саме я став «людською особою»? Інакше кажучи: в які періоди життя мене можна було вбити як «не-людину»?

Я був зачатий десь у листопаді 1977 року. В липні 1978-го народився, в серпні вже мав свідоцтво про народження, 1996 року отримав паспорт. Питання: коли саме я став людською особою? Інакше кажучи: в які періоди мого життя мене можна було зі спокійним сумлінням убити як не-людину?

1. Хто має право «зватися людьми»?

У статті «К проблеме аборта: философский взгляд» автор вдало визначила центральний пункт незгоди між прихильниками і супротивниками заборони абортів: коли починається людське життя? Погляд, що воно починається від зачаття, автор зарахувала до числа «релігійних», а право на аборт обґрунтувала тим, що «ні в учених відповідного профілю, ні у філософів немає згідних міркувань [щодо моменту початку життя людини]». Сама автор пропонує два критерії «буття людиною»: розумність і тілесна цілісність. Пригляньмося до цих критеріїв.

Що мається на увазі під розумністю? Актуальна розумність (стан інтелектуальної активності) чи потенційна розумність (здатність виконувати розумні дії)? І за будь-якої інтерпретації: яким чином установити, що якийсь Х упродовж певного відрізку часу – «нерозумний» (а отже, його можна вбити), а в інший час – розумний (а отже, його вбивати не можна)? Трохи далі у статті автор констатує, що «розумність нерозривно пов’язана з тілесною цілісністю». Це ніяк не з’ясовує поняття розумності, зате породжує подальші питання: що таке «тілесна цілісність»? Чому вона така ключова у визначенні «розумності»? І чому, власне кажучи, ця концепція розумності-цільності покладена в основу визначення критерію буття або не-буття людиною.

Щодо «розумності» і «тілесної цілісності» – так, серед учених і філософів немає згоди, чим це є. Таким чином, з’ясувавши, що заборона вбивати ненароджених дітей є суто релігійною позицією, варто б розібратися, чи заборона вбивати, наприклад, неповнолітніх або інвалідів будь-якого віку, або психічно хворих – чи вони не суперечать секулярній вірі?

2. Віра в існування людини
Давайте розглянемо різні імперативи, скеровані на збереження людського життя:

(1) Не вбивай євреїв [бо євреї – люди]. (2) Не вбивай куркулів і буржуїв [бо куркулі і буржуї – люди]. (3) Не вбивай кріпосних селян [бо кріпосні селяни – люди]. (4) Не вбивай негрів [бо негри – люди]. (5) Не вбивай білорусів [бо білоруси – люди]. (6) Не вбивай іммігрантів [бо іммігранти – люди]. (7) Не вбивай прихильників абортів [бо прихильники абортів – люди].

Додамо ще кілька, інакшого типу: (8) Не вбивай сиріт, удів і бездомних [бо вони – люди]; (9) Не вбивай старих [бо вони – люди]; (10) Не вбивай інвалідів і психічно хворих [бо вони – люди]; (11) Не вбивай новонароджених дітей [бо вони – люди].

У секулярному світі на сьогодні, здається, панує досить стійкий консенсус стосовно обов’язковості імперативів 1–11. Щоправда, стосовно п.11 уже справа не така ясна. Недавно в авторитетному часописі «The Journal of Medical Ethics» було опубліковано статтю з доказами, що новонароджене дитя не можна вважати людською особою в повному сенсі, а отже, батьки повинні мати право вирішувати, вбити це дитя чи залишити його жити.

(12) Не вбивай людських зародків [бо людські зародки – люди].

У чому проблема з імперативом 12?

Секуляристи хором заявляють: проблема в тому, що обґрунтувальна теза [вони – люди] має релігійний характер, що це об’єкт віри, а віра, мовляв, повинна мати приватний характер. Мене як філософа тут цікавить методологічне питання: звідкіля ми знаємо, що імперативи 1–11 ґрунтуються на знанні, а 12 – на вірі? І ще: чи розподіл віра–знання або релігійне–наукове узагалі придатний для класифікації констатацій на кшталт «Х. є людиною»?

Отож усі перелічені тут імперативи, від 1 до 12, ґрунтуються ні на чому іншому, як на етичній вірі. У біологічному сенсі всі перелічені категорії живих істот (євреї, білоруси, буржуї, бомжі, сироти, людські ембріони) належать до роду homo sapiens, а ось чи за всіма ними ми визнаємо право на життя – це вже питання етичної віри, моральної зрілості, відваги, благородства, т.зв. позанаукових цінностей. Дехто відмовлявся (чи й відмовляється) визнати людьми класових ворогів, інші – євреїв, ще інші – новородків.

І справа не в тому, володіють вони чи не володіють відповідним знанням. Проблема в тому, що вони не вірять в існування людини: чи то у негрі, чи то у кріпакові, чи ще в комусь. Невіра в існування людини у лоні матері – точнісінько того самого штибу.

3. Презумпція невинуватості і презумпція людяності
Я не буду оригінальним, коли зазначу, що ярлик «релігійний» у багатьох секулярних середовищах виконує ту ж само функцію, що ярлик «буржуазний» у радянському – до речі, наскрізь секулярному – дискурсі.

Коли бракне аргументів або інтелектуальних сил для дискусії, то нерідко дуже зручно стає охарактеризувати щось як «релігійне» (а ще краще – «релігійно-консервативне»), щоби поставити крапку та ухилитись від подальших обговорень.

Такий підхід відзначається у ході дискусії на тему абортів. «Наділення людських ембріонів людською гідністю – суто релігійна позиція». Сказавши це, дехто почувається вільним від подальшого мислення та спроб критично осмислити сказане ними самими. А таке осмислення тут вельми потрібне. Бо коли хтось відмовляється визнати виникнення зиготи як критерій початку людського життя, то зобов’язаний представити і обґрунтувати альтернативний критерій. І оскільки ціна можливої помилки надзвичайно велика, – життя людини! – то цей критерій має виконувати строгі умови: а)має бути докладний і однозначний не в меншому ступені, аніж критерій виникнення зиготи; б)повинен містити виразну відповідь на питання, з яких причин істота І. до моменту М вважається не-людиною, а від моменту М – людиною; в)відповідь на питання, викладене у пункті б, має бути обґрунтована на 100%.

Противники охорони життя-від-зачаття мають серйозні проблеми вже на «етапі а». «Розумність, тілесна цілісність» – такі розпливчасті, піддатливі на десятки різних інтерпретацій критерії тут повністю неприйнятні.

Й тут секулярні ідеологи пускають у хід свій улюблений «аргумент»: оскільки існують різні погляди на початок життя людини, то аборти допустимі. Чому цей «аргумент» улюблений – здогадатися неважко: він скидається на вираження ліберальної віри. Тільки ось дивна суперечність: цей тип «лібералізму» вельми полюбляють різні диктатори, коли заявляють іншим: існують різні погляди на те, що таке демократія, тож не втручайтеся у наші внутрішні справи, ми маємо право втілювати власне розуміння демократії.

При обмірковуванні дилеми людина–не-людина щодо людського ембріону мають діяти не менш строгі принципи, аніж при обмірковуванні дилеми винний–невинуватий у контексті юриспруденції. Як відомо, тут діє принцип презумпції невинуватості. Здається, ми всі згідні, що тягар доведення лежить на тому, хто виступає з тезою про винуватість цієї особи (і постулює відібрання у неї свободи). Уявімо прокурора, який пропонує ув’язнити особу А. на 10-річний строк, і обґрунтовує це таким чином: серед експертів та слідчих немає одностайної думки про те, чи А. невинуватий, а отже, ми маємо право посадити А. у в’язницю.

У становищі розбіжності думок щодо того, чи людський ембріон є людиною, презумпція «буття людиною» має безумовну моральну (а повинна мати і юридичну) перевагу, а не навпаки. Коли аналогічна презумпція діє у контексті позбавлення/непозбавлення свободи стосовно дорослої людини, то вона тим більше повинна діяти у контексті позбавити життя/залишити при житті, стосовно безпомічної і невинуватої людської істоти. Особисто я не бачу сумнівів, що людський ембріон – це людина, але навіть якщо і прийняти, що немає певності щодо того, чи ембріон є людиною, то й так більш раціональною є поведінка захисників життя-від-зачаття. Тоді як ірраціональними – причому небезпечно ірраціональними – є ті, хто застосовує такі розумування: ніхто не довів, що Х. – людина, отже, Х. можна вбити. Тягар доказів лежить по стороні прихильників убивства, а не по стороні прихильників збереження життя. Сумніви (якщо вони взагалі чимось виправдані) щодо того, чи ембріон є людиною, – не підстава для виправдання його вбивства.

Мінімального сумніву щодо того, чи справді людський ембріон не є людиною, достатньо, щоб заборонити їх знищувати!

Щоб дозволити убивати, необхідна 100% впевненість, що це – не людина.

4. Аборт як метод визволення жінки
(13а) Людський ембріон – це частка жіночого тіла. Ця констатація стала підставою для висновку: (13б) жінка має право вбити людський ембріон.

Ну так, у лексиконі розпливчастих понять (окрім розумності й тілесної цілісності) бракувало ще одного розпливчастого поняття – частки. Щоби розкрити його проблемність, пропоную придивитися, як воно функціонує у різних контекстах: 14а) Палець – частка мого тіла… 15а) Людина – частка суспільства… 16а) Жінка – частка сім’ї…

Тепер, якщо ми визнаємо універсальну важливість аргументу, що відповідає схемі «Y є часткою Х, отже, Х має право знищити Y», – то так само правосильними мають бути подальші висновки: 14б) я маю право знищити свій палець; 15б) суспільство має право знищити людину; 16б) сім’я має право вбити жінку.

Навіть якщо ми погоджуємося з тезою 13а (щоправда, вона потребує подальших пояснень), то це не означає, що ми можемо погодитися і з 13б. Не кожну «частку» можна знищити, деякі частки є чимось більшим, аніж просто частки. Неправда, що в будь-якому випадку Тіло може знищувати і викидати свої «частки»; є ситуації, коли Тіло зобов’язане оберігати свої «частки» як щось цінне саме по собі.

Є, однак, щось інформативне і водночас драматичне у цьому формулюванні: жінка має право вбити частку себе самої.

Бо і справді: аборт – це не що інше як знищення частки жінки, причому вельми істотної і фундаментальної: знищення її материнського виміру. Аборт – це ґвалт над материнським інстинктом; ґвалт, який у вимірі фізичних, психічних і моральних наслідків не менш руйнівний і принизливий, аніж сексуальне насильство. І якщо першою жертвою аборту є маленьке, безпомічне дитятко, то жертвою номер два завжди є жінка, у лоні якої скоюється цей злочин.

Я не вірю, що «право на аборт» робить жінку щасливішою, радіснішою і вільнішою. Так само сумніваюся, що «абортоспроможні» жінки більш емансиповані й автономні у стосунках із чоловіками. Право на аборт фаворизує насамперед певний тип чоловіків, а саме – тих, хто зацікавлений мати у своєму розпорядженні певний набір жіночих тіл, які можна вільно використовувати без думок про наслідки.

Право на аборт у свідомості згаданої категорії чоловіків означає просто мінімізацію відповідальності за випадкові сексуальні пригоди з жінками. Завагітніла? От там, дурниці, можеш зробити аборт. Ризик для фізичного здоров’я, постабортний синдром, ризик безпліддя, моральна травма – усе це не стосується чоловіків; розплата за аборт лягає зазвичай на плечі самої жінки.

Я погоджуюся з тим, що в минулі століття права жінок були багато де і багато в чому порушувані, так само як згоден, що порушувалися права пролетаріату в ХІХ ст. Але я не погоджуюся з тим, що «право на аборт» має для жінок визвольний характер – приблизно з тих само причин, з яких я не вважаю, що «диктатура пролетаріату» означала визволення пролетарів.

У різні епохи та в різних релігійно-культурних контекстах були і є жінки, які поводилися і поводяться справді автономно щодо чоловіків, не дозволяють використовувати себе, високо цінують свою жіночу і людську честь. І сьогодні серед активістів pro-life – величезна кількість таких жінок. Вони розуміють, що, борючись проти вбивства зачатих дітей, водночас борються за власну гідність. Борються за те, щоби жіноче тіло було об’єктом поваги і любові, а не інструментом задоволення чоловічих примх. Ось такі жінки справді сильні, здатні в разі потреби поставити чоловіка на місце й ефективно заявити про свої жіночі та людські права.

* * *

Так сталося, що – за статистикою – переважна кількість захисників життя зачатих дітей походить із християнської спільності. Це один із тих моментів, завдяки яким справді хочеться пишатися приналежністю до християнства. Діяльність рухів pro-life тим більше заслуговує на повагу й солідарність, коли зважимо, що вона зазвичай означає нонконформістську позицію, необхідність протиставитися пресингу середовища і панівної ідеології, вимагає відваги і моральної рішучості.

Тим не менш, потрібно пам’ятати, що кола християн і кола захисників життя не тотожні. Є християни (також і католики), які виправдовують або підтримують практику абортів; з іншого боку, існують агностики й атеїсти, які виступають за захист людського життя від самого зачаття. Відсоток цих останніх дуже нечисленний, але вони є. Немало противників абортів також і серед представників нехристиянських релігій, особливо в юдаїзмі та ісламі.

Усіх захисників життя об’єднує віра у цінність життя кожної людини, об’єднує глибокий моральний біль, тривога за майбуття гуманістичних традицій і несприйняття селективного гуманізму, який захищає права людини у вибірковий спосіб.

Петро Рудковський ОР, Наша Ніва



http://www.credo-ua.org/2012/12/74340

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 15 січня 2013, 23:28
ShMariam
Клітини абортованих дітей не лише в Pepsi, але і в їжі, ліках та косметиці,– науковець :(
Щодо Пепсі, то вже ні: PepsiCo заявила о прекращении использования клеток абортированных младенцев


То як вважаєте, треба бойкотувати їх продукцію, як і продукцію всіх фірм, що їм належать? Кому цікаво, подивіться в неті хоча б про Нестле і Крафт - в своїй галузі їх продукція займає більшу частину ринку. :(

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 15 січня 2013, 23:57
Just_me
Не розумію, у Пепсі що, плавають клітини людського тіла? Не думаю, була б гидота. Зрештою, я таке всеодно не вживаю, їжте здорову їжу, пийте мінеральну воду без вуглекислоти і всім доброго здоров"я.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 16 січня 2013, 00:02
ShMariam
Just_me писав:Не розумію, у Пепсі що, плавають клітини людського тіла? Не думаю, була б гидота. Зрештою, я таке всеодно не вживаю, їжте здорову їжу, пийте мінеральну воду без вуглекислоти і всім доброго здоров"я.

Звісно ні, використовують для тестування підсилювачів смаку. Але я не тільки за Пепсі говорила - там великий перелік популярних в Україні марок (2 останні посилання), продукцію яких (хоча б частини) вживають поголовно всі.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 20:46
ShMariam
Косметика смерті

Захисники життя попереджають: фірма „Neocutis” - біо-фармацевтична спілка, що виробляє дерматологічні косметичні засоби - використовує зародкові клітини для виробництва кількох своїх кремів „проти старіння”.
„Гідним співчуття є, що „Neocutis” використовує у виробничому процесі рештки абортованих дітей” - сказала Дебі Віннедж, виконавчий директор організації „Children of God for Life “. Найбільш вражає, що фірма робить це для марнославства одних і для фінансових прибутків інших. „ Цього ніяк не можна виправдати” - підкреслила Дебі Віннедж.
Ключовий складник найновіших препаратів фірми „Neocutis”, відомий як „Processed Skin Cell Proteins” (білки, що походять з клітин шкіри), був розроблений у лабораторіях Університету в Лозанні (Швейцарія) з шкірної тканини 14- тижневого абортованого плоду. Рештки дитини подарував університетський госпіталь.
Науковці заклали клітинну лінію, яка досягла вже кількості декількох мільярдів клітин. Крім „Neocutis”, цією лінією користуються такі виробники косметичних засобів: Bio-Gel, Journee, Bio-Serum, Prevedem, Bio Restorative Skin Cream i Lumiere.
Захисники життя взивають до бойкоту усієї продукції фірм, що використовують у виробничому процесі клітини і тканини, вбитих під час аборту дітей

http://no-abort.blogspot.com/2010/01/bl ... _9153.html

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 20:51
ShMariam
ShMariam писав:Клітини абортованих дітей не лише в Pepsi, але і в їжі, ліках та косметиці,– науковець

:(

То як вважаєте, треба бойкотувати їх продукцію, як і продукцію всіх фірм, що їм належать? Кому цікаво, подивіться в неті хоча б про Нестле і Крафт - в своїй галузі їх продукція займає більшу частину ринку. :(

Кому цікаво, які це марки:
ЗАТ «Крафт Фудз Україна»: «КОРОНА» (в т. ч. цукерки "Венеціанська ніч"), MILKA, «ЛЮКС», JACOBS, CARTE NOIRE, «ВЕДМЕДИК «БАРНІ», TUC, OREO, PICNIC, DIROL, HALLS, чіпси "Люкс", Maxwell House (кава), Siesta (шок. батончик) http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1% ... 0%BD%D0%B0

"Нестле": NESCAFÉ, Nesquik, Coffee-mate, Nuts, KitKat, Lion, Purina, Gerber, Bistrof, „Світоч”, „Торчин” та „Мівіна”
http://nestle.ua/aboutus/nestleinUkraine/Pages/nestle..

В Пепсі вже ні: PepsiCo заявила о прекращении использования клеток абортированных младенцев

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 21:27
andrivovk
Думаю, що треба уникати. Але то буде важко зробити.І ще не відомо чи для всіх своїх продуктів ці фірми використовують людські ембріони для випробувань.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 21:35
ShMariam
andrivovk писав:Думаю, що треба уникати. Але то буде важко зробити.І ще не відомо чи для всіх своїх продуктів ці фірми використовують людські ембріони для випробувань.

Якщо говоримо про харчові продукти, то там використовуються клітини абортованих дітей для тестування підсилювачів смаку, а підсилювачі смаку тепер кладуть у все, що загорнуте у папірчик. :( Хоча для людей, незнайомих з технологіями не відомо, який підсилювач покладуть у той чи інший продукт.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 23:22
andrey s.

Я у цьому не фахівець, але думаю це не рентабельно для самих компаній. Ви собі уявіть.., скільки тих клітин треба і де їх брати.
Я не здивуюсь якщо це якесь дике перебільшення. Тобто диму без вогню не буває ( хоч насправді і буває ), але думаю люцка уява тут присутня. В якомусь випадку можливо це мало місце, але потім змішали все в купу, коні.., люди, косметика, їжа.
Одним словом .., фаталіті.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 23:30
ShMariam
andrey s. писав:

Я у цьому не фахівець, але думаю це не рентабельно для самих компаній. Ви собі уявіть.., скільки тих клітин треба і де їх брати.
Я не здивуюсь якщо це якесь дике перебільшення. Тобто диму без вогню не буває ( хоч насправді і буває ), але думаю люцка уява тут присутня. В якомусь випадку можливо це мало місце, але потім змішали все в купу, коні.., люди, косметика, їжа.
Одним словом .., фаталіті.

Та ні, все значно простіше з сучасними технологіями: ніхто кожен раз не шукає абортовану дитину :( (вибачте, висловлююсь як воно є), а взяли з неї клітини вже давно і використовують лінію розмножених клітин: або безпосередньо для виготовлення, або для тестування.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 23:36
andrey s.
ShMariam писав:Та ні, все значно простіше з сучасними технологіями: ніхто кожен раз не шукає абортовану дитину :( (вибачте, висловлююсь як воно є), а взяли з неї клітини вже давно і використовують лінію розмножених клітин: або безпосередньо для виготовлення, або для тестування.

Це зрозуміло, але і так дорого, я так підозрюю. Просто все змішали в купу, і косметику і їжу.., дивно.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 24 січня 2013, 23:52
ShMariam
andrey s. писав:
ShMariam писав:Та ні, все значно простіше з сучасними технологіями: ніхто кожен раз не шукає абортовану дитину :( (вибачте, висловлююсь як воно є), а взяли з неї клітини вже давно і використовують лінію розмножених клітин: або безпосередньо для виготовлення, або для тестування.

Це зрозуміло, але і так дорого, я так підозрюю. Просто все змішали в купу, і косметику і їжу.., дивно.
З їжею простіше: там використовують для досліджень підсилювачів смаку. Компанія, що володіє такою кількістю торгових марок і має виручку ого-го :) (можна собі тільки уявити), може собі таке дозволити для покращення смаку = збільшення популярності продуктів. Подібні серйозні дослідження - це взагалі дороге задоволення, але компаніям вигідно його проводити для власного розвитку.

Щодо косметики, то там використовуються власне самі клітини (не безпосередньо - розмножені). Напевно, що ті креми мають і відповідно коштувати - але що не віддасть жінка для краси? Але не думаю, що ціни аж такі захмарні - в будь-який крем входить багато складників, всі десь мусять закуплятися чи синтезуватися, щось дорожче, щось дешевше. Якщо виробництво ставиться на конвеєр і є попит - то чому б не виготовляти? Колись бачила в магазині плацентарні маски - з плаценти вівці і коштували не так, щоб дуже багато (орієнтовно не більше 10 - 15 грн). Хоч здавалося б - де ж той матеріал кожного разу брати?..

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 25 січня 2013, 00:54
Just_me
Маріанно, в каві взагалі немає підсилювачів смаку. Кава - це просто кава.
ShMariam писав:Колись бачила в магазині плацентарні маски - з плаценти вівці і коштували не так, щоб дуже багато (орієнтовно не більше 10 - 15 грн). Хоч здавалося б - де ж той матеріал кожного разу брати?..

А навіть якщо і з плаценти людини - то що? Хіба не можна використовувати? Я ніколи не думала, що її викидають і ставилася до цього з розумінням.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 25 січня 2013, 01:06
ShMariam
Just_me писав:Маріанно, в каві взагалі немає підсилювачів смаку. Кава - це просто кава.
ShMariam писав:Колись бачила в магазині плацентарні маски - з плаценти вівці і коштували не так, щоб дуже багато (орієнтовно не більше 10 - 15 грн). Хоч здавалося б - де ж той матеріал кожного разу брати?..

А навіть якщо і з плаценти людини - то що? Хіба не можна використовувати? Я ніколи не думала, що її викидають і ставилася до цього з розумінням.

Звичайно, що можна - я не про це говорила, а про те, що біологічний матеріал - не така вже аж проблема і не такий вже й дефіцит. Але було би з людини - трохи би бридилася і ще сумнівалася б - а що, якби там була не лише плацента...
Just_me писав:Маріанно, в каві взагалі немає підсилювачів смаку. Кава - це просто кава.
Якщо це не кавові напої типу "3 в 1". Та все ж фірма - куди стікаються наші гроші, он на що їх використовує. Але мені то не так важливо - я кави не п'ю.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 31 січня 2013, 22:50
ShMariam
Запліднення в пробірці подвоює шанси захворіти на рак
http://no-abort.blogspot.com/2011/10/blog-post_28.html
Але це ще нічого порівняно з (з тієї ж статті):
Нагадаємо, Церква не схвалює використання репродуктивних технологій, при яких нехтується цінність і гідність людської особи, цілісність та ідентичність людського ембріону і порушується єдність шлюбу. Зазвичай клініки репродуктивних технологій не афішують того факту, що значна частина створених для штучного запліднення ембріонів знищується у процесі «відбору» або ж кріоконсервується та використовується для проведення дослідів. Так, за підрахунками фахівців, лише 20 із 1800 створених ембріонів мають шанс народитися, а з сотні жінок тільки 20 можуть сподіватися на позитивний результат.

Re: Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Додано: 08 травня 2013, 19:20
ShMariam
Косметику роблять із трупів дітей Йдеться про те, що до шампунів, кремів та ін. косметичних засобів додають колаген, який добувають із тканин ембріонів

Перше що я зробила, прочитавши статтю - кинулася перевіряти склад шампунів і кремів. Знайшла активатор колагену і рослинний колаген. Полегшено зітхнула... :)