Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Модератори: Artur, ihor

Аватар користувача
пілігрим
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 347
З нами з: 15 жовтня 2011, 02:35

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення пілігрим » 10 березня 2013, 18:45

brat Martyn писав:На Ваше повідомлення я планую відповісти у вівторок, а покищо на вихідні хотів би тут викласти кілька цитат для подальших роздумів:


Сумніваюсь , що найближчими тижнями зумію вам відповісти :)
Κύριε ελέησον

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення brat Martyn » 15 березня 2013, 22:09

Тут мушу вибачитись, бо проочив...
о.Олег писав:і... визначником ближчості до того чи іншого полюсу є... присутність/відсутність "контракту" та/чи одностороння обітниця послуху? Невже у "цьому вся суть"? От ми з дружиною послух подружній (так сталося) на Шлюбі обіцяли одне одному навзаєм чи от Ви свою Дружину звільнили від обітниці - "суть" саме в цьому? В чому ж тоді? Таке враження просто, що, тікаючи від "наслідку гріха - Закону" (щось 1Кор.15), навколо Закону і шукається "суть", і "відсутністю"/видозміною Закону відшукується "негрішність" :(


Ну, я б у цьому випадку не вживав слова, принаймні не наголошував би на них, "відсутність" чи "видозміна", а наголосив би на іншому слові: "наповнення".
Тут думаю, гарним буде приклад дитячого послуху... Адже там, де дім наповнений любов'ю батько не прибігає до послуху, бо йому достатньо попросити свою дитину, а, отже, відпадає потреба наказувати. Звісно, сам батько у любові мав би бути у постійній готовності сприйняти відмову своєї дитини, десь так, як то робить Господь. Тоді і дитина пізнаючи таку любов батька вже з власної волі і без примусу починає до нього прислухатися. А якщо у цьому прислуханні вже з'явиться ініціатива дитини, то відповідно вона не тільки буде прислухатися, але і сама буде з власного бажання запитувати. Можливо, у когось довго буде виходити це тільки частково, зате ця часточка буде справжня. От про що я тут говорю.

Знов тут повернуся до К.Льюіса "Расторжения брака" ("Великого розлучення"), але не його неортодоксальних образів, а до ідеї представлення всього Божого і райського "справжнім", а пекельного тим, що прямує в небуття. Це представлення щодо тої ж тілесності чи інших речей також само по собі не ортодоксійне і не євангельське, але це твердження є справедливе супроти виміру стосунків. І от я синтезую "пріоритет стосунків" із "Халупи" і "справжність" із "Великого розлучення" - і все сходиться. От вони, ще кілька кубиків пазлу! Справжні стосунки будуються тільки любов'ю, і тільки будуючи справжні стосунки ми стаємося частинкою Церкви, яка увійде з Христом у вічні любовні Шлюбні покої. Хіба ж не так?

P.S.: І тут мова, ще раз наголошую, зовсім не про спосіб ініціації у Церкву, а про дійсність участі у ній.
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення о.Олег » 16 березня 2013, 09:34

brat Martyn писав:... Справжні стосунки будуються тільки любов'ю, і тільки будуючи справжні стосунки ми стаємося частинкою Церкви, яка увійде з Христом у вічні любовні Шлюбні покої. Хіба ж не так?

P.S.: І тут мова, ще раз наголошую, зовсім не про спосіб ініціації у Церкву, а про дійсність участі у ній.

все так - тому і пропоную подумати над тим, як Все в Премудрості сотворено: над обовязковою залежністю жінки-церкви від чоловіка-христа (якщо вони такими стараються бути). До чого тут "звільнення" від "послуху", голошене Вами в контексті Вашої християнської сім`ї? У Вашому випадку що: Христос звільнив від послуху Церкву? Ні, адже так? А виходити з перекрученого життям "слухай мене, бо прирікала послух" з надією на вибудовування чогось Божого/правильного - помилка сама в собі: з ідеалу треба рухатись і до ідеалу стреміти - від заперечення гріха без розуміння того, що Свято, до святості не обовязково і дійдеш (можна, наприклад, просто попідігрувати модному нині збоченому розумінню "фемінізму" :( ). Позитивно мислити - заперечення збочення треба втілювати своїм життям у своїй християнській сім`ї, а не заявляти (а у Вас саме це відчитується, навіть, якщо Ви цього не розумієте :( ) "я такий правильний християнин і у нас така правильна сім`я, що я звільнив свою жінку від послуху" - перепрошую за оффтоп для теми, але, власне, тому відреагував - незалежно від того, що є, а чого немає в римо-католицькому обряді сьогодні (чи було вчора, або буде завтра) Христова Церква одинаково вчить про те, що є Шлюб і як він в любові функціонує: обовязок послуху чоловікові є вказівкою на його (христа, священика у заснованій ним (Шлюб) церковці) важку відповідальність. Несімо, чоловіки! Відповідаймо за сім`ю. Так! - це не виключає можливості співвідповідальності, але в приріканні послуху і не вписана відсутність такої можливості: ми разом відповідаємо за Шлюб і у кожного Богом Дана своя гідність :Rose:
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення brat Martyn » 16 березня 2013, 15:45

о.Олег писав: ...з ідеалу треба рухатись і до ідеалу стреміти - від заперечення гріха без розуміння того, що Свято, до святості не обовязково і дійдеш (можна, наприклад, просто попідігрувати модному нині збоченому розумінню "фемінізму" :( ). Позитивно мислити - заперечення збочення треба втілювати своїм життям у своїй християнській сім`ї, а не заявляти (а у Вас саме це відчитується, навіть, якщо Ви цього не розумієте :( ) "я такий правильний християнин і у нас така правильна сім`я, що я звільнив свою жінку від послуху" - перепрошую за оффтоп для теми, але, власне, тому відреагував - незалежно від того, що є, а чого немає в римо-католицькому обряді сьогодні (чи було вчора, або буде завтра) Христова Церква одинаково вчить...

Чому ж не розумію? Якби в мене все так було ідеально, як я тут говорю, я б тут не писав нічого. Одною з основних причин, чому я все таки пишу є бажання укріпити свої основи в тій темі, про яку пишу, щоб бути успішнішим в її втіленні. Це мій психологічний механізм. Легше перемогти віртуального опонента в темі, ніж втілити все сказане, але і ця маленька перемога - частина шляху, бо вона підбадьорює. Також це досить непогана нагода сформулювати для себе краще деякі речі. А щодо конкретного, згаданого Вами випадку, то я також банально пояснював з чого я дійшов до того, що "Халупа" так мені припала до душі. Бо це також треба було пояснити, що не саме її читання навело мене на ряд думок, які я висловлюю в цій темі.

Що ж до подружжя - то, напевно, Ви погодитесь, що природа людини є подружня і архетипом для неї є Пресвята Трійця.
Подружжя (повнота людини) також троїчне у своїй природі (чоловічість, жіночість і плідність) і саме у його спільнотності криється потенціал Богоподібності, той що був даний людині у сотворенні ще у раю.
Все правильно?
А щодо гідності, то особова гідність у всіх рівна, чи в нас просто різні поняття?
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення о.Олег » 16 березня 2013, 16:00

brat Martyn писав:
Що ж до подружжя - то, напевно, Ви погодитесь, що природа людини є подружня і архетипом для неї є Пресвята Трійця.
Подружжя (повнота людини) також троїчне у своїй природі (чоловічість, жіночість і плідність) і саме у його спільнотності криється потенціал Богоподібності, той що був даний людині у сотворенні ще у раю.
Все правильно?
А щодо гідності, то особова гідність у всіх рівна, чи в нас просто різні поняття?

особова рівність не передбачає одинаковості, як і архетип не передбачає тотожності. Бог людину Сотворив чоловіком і жінкою, людська сім`я (та і сама духовнодушевнотілесна-троїчна людина) Сотворена на Образ Божий, і ще в Раю (до гріха) відчитуємо стосунок взятої від чоловіка і ним наіменованої, що в дуже недосконалий спосіб, але відповідає Архетипу Отець Родить Сина і Дух, що Ізходить від Отця і Сина ( :) вав - несподіваний для теми "доказ" філіоквості). Стосунок Любові не нівілюється ієрархічністю, якщо ієрархія є Богом Даною, правдивою. Жінка не є іншим видом чоовіка. Її гідність - гідність жінки. Чоловік не є іншим видом жінки. Його гідність - гідність чоловіка. Гідність передбачає і відповідальність за несення цієї гідності. Звичайно - можете додати дружині своєї відповідальності і вона відповідальна перед тим, хто їй таке дав, але Ви відповідальні перед Тим, Хто Вам Дав. І, нажаль, хоч часто стикаємося з таким станом речей, коли чоловік не те що Христос - навіть малолюдина у своїй сім`ї і фактично всі (і його, окрім своїх) обовязки бере на себе жінка, відповідати за безвідповідальність октемо йому за ту гідність, яку чоловікові надав Бог. Перепрошую, що повторюю доволі прості нмсд і знані Вами речі
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення brat Martyn » 17 березня 2013, 08:20

Ай, до ночі вчора строчив допис, але з перервами на сімейні справи... не помітив, що давно вилогувався, відіслав і - все пропало. Ну нічого, але повторно часу на таку писанину нині не буду мати, а все одно на Піст припиняю писати взагалі, така в мене система.

P,S.: Пілігриме, перепрошую, що був з Вами не достатньо тактовний і ввічливий, як не намагаюсь, але публічні інтернет дискусії більше сприймаю, як зустріч ідей, ніж як міжособистісне спілкування.
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення brat Martyn » 17 березня 2013, 16:10

о.Олег писав:особова рівність не передбачає одинаковості, як і архетип не передбачає тотожності.

о.Олег писав:Стосунок Любові не нівілюється ієрархічністю, якщо ієрархія є Богом Даною, правдивою.

Але і різність сама по собі не творить субординації, вона тільки відкриває потенціал творення цілості через взаємодоповнення.
Якщо ж говорити про Бога, то навіть якщо Стосунок любові нецілком нівелює ієрархічності (як про це говорить "Халупа", а я б швидше сказав, що Стосунок любові робить ієрархічність умовною), то це тотально робить Божа одностайність, яку Бог посідає у єдиномислії і вічнодинамічній співдії.
І коли ввести цю одностайність у вимір часу, то вийде таки десь так, як це сказано в "Халупі", коли Ісус говорить про те, що "це була ідея Папи". Не встигає хтось один подати ідею, як через одностайність двоє інших тут же підхоплюють її - і всі троє її сповняють, і жодна субординація не є тому причиною. Ми можемо, звичайно говорити про ієрархію Божих осіб, але теоретично і умовно, як максимум, бо на практиці їй нема місця.

о.Олег писав:Бог людину Сотворив чоловіком і жінкою, людська сім`я (та і сама духовнодушевнотілесна-троїчна людина) Сотворена на Образ Божий

У святих отців згадується як трихотомія, так і дихотомія, тобто ця троїчність досить умовна. Та й тілами своїми куди більше схожі з іншими тваринами, ніж з Господом. Подібність і образність є не в тілесності людини і не в її душевності, а у можливості творити стосунок любові, за суттю подібний до Божого, хоч через нашу сотворену душевність і тілесність цей стосунок буде геть відрізнятися по вигляду від Божественного своїми способами і засобами. Тотожності тут і бути не може, але принципово це би мала бути та сама любов, хоча геть інакше по формі реалізована, виходячи з реальності нашого людського сотворення.
Є також і особистісні богообразні речі, такі як свобідна воля, розум.., просто я особисто зараз про них не говорю.
Подружня любов також покликана бути троїчною: ерос (статева любов, яка творить цілість з різностей. І я тут говорю далеко не тільки про тілесний її вимір), філія (дружня чи братерська любов, яка творить одностайність і нагадує про рівність) і агапе (жертовна любов, яка все наповнює і скріплює, а у людей ще й відновлює поламане і будує незбудоване)
Але ця великою мірою тотальна нетотожність не є для нас, на щастя, фатальною, бо був один чоловік, що будучи Богом, прийшов у світ свідчити Любов, яка є в Його Божественній сім'ї, ставши людиною, у нашій людській душевності і тілесності. Можна сказати, Ісус Христос зробив нам переклад Божественної любові на людську мову, за що Йому благодарення і славу возсилаєм.

І ще одна важлива ремарка про те, що Дух у єврейській мові - жіночого роду, тобто оригінально. Далі у грецькій мові Дух уже середнього роду, а у нас слов'ян - уже чоловічого... от така от "еволюція", в якій, думаю, варто вернутись до витоків.
Востаннє редагувалось 17 березня 2013, 20:42 користувачем brat Martyn, всього редагувалось 1 раз.
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення о.Олег » 17 березня 2013, 18:41

brat Martyn писав:...Але і різність сама по собі не творить субординації...

сама по собі - ні. А за Словом Божим: "чоловік - голова жінки"
brat Martyn писав:...Та й тілами своїми куди більше схожі з іншими тваринами, ніж з Господом...

:D Ви мене із своїми родичами знайомите, а я Вас із своїми (с)
перепрошую за цитату з анекдота
Зображення
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення brat Martyn » 17 березня 2013, 21:36

.
о.Олег писав:
brat Martyn писав:...Але і різність сама по собі не творить субординації...

сама по собі - ні. А за Словом Божим: "чоловік - голова жінки"

Та голова - то голова, а жінка серце.
Зізнаюсь, моє особисте серце мене підводить, тому приходиться керуватись головою, а з дружиною все якось слава Богу гармонійніше і не так однобоко. У кожного є свій дар, який він докладає до спільного діла. Голова краще логічно мислить, серце краще відчуває...

о.Олег писав:
brat Martyn писав:...Та й тілами своїми куди більше схожі з іншими тваринами, ніж з Господом...

:D Ви мене із своїми родичами знайомите, а я Вас із своїми (с)

доповнюю "ніж з Господом... у Його Божественній духовній природі". Я тут зовсім не про людську природу Христа говорив.

Всім гарного Великого посту. До зустрічі якось по Воскресінні. :)
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення Bohdan_ » 20 березня 2013, 13:25

2. Якщо прочитати книгу так як вона може викликати реакцію людини обурення або тривогу таким треба сказати (так як і я сам з початку дивився :) ) книга просто показує інший погляд на Бога знаю що інакший як ми привикли. Бог є такий який є від початку. Надіюся зрозумієте правильно. Бог немусить бути таким як в книзі бо то твір, і немусить бути такий якого ми собі уявляєм. :) Просто маємо зкинути свою уяву і пізнавати Господа що раз по новому :)


сам себе цитую :) доповнюю Поробую пояснити в чому. в одній з частин киниги непамятаю де сказано що Бог посилає на людей гріх але наперед вже знає що до нього та чи інша людина впаде. стільки то і стільки то раз.

а про що тоді говорить Біблія?
13. Випробовуваний, хай не каже ніхто: Я від Бога спокушуваний. Бо Бог злом не спокушується, і нікого Він Сам не спокушує.
14. Але кожен спокушується, як надиться й зводиться пожадливістю власною.
15. Пожадливість потому, зачавши, народжує гріх, а зроблений гріх народжує смерть.
16. Не обманюйтесь, брати мої любі!
17. Усяке добре давання та дар досконалий походить згори від Отця світил, що в Нього нема переміни чи тіні відміни.
(Якова 1:13-17)

в книзі получається що Бог Біблії, не бог в книзі а просто уява творця книги як він думає як Бог виглядає і з тим самим що читач має забути своє пізнаня Бога а прийняти твердження автора книги. Про що то свідчить? Пропагований релятивізм.

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення brat Martyn » 20 березня 2013, 20:33

Bohdan_ писав:...в одній з частин книги, не памятаю де, сказано що Бог посилає на людей гріх, але наперед вже знає що до нього та чи інша людина впаде. стільки то і стільки то раз. ...

в книзі получається що Бог Біблії, не бог в книзі а просто уява творця книги як він думає як Бог виглядає і з тим самим що читач має забути своє пізнаня Бога а прийняти твердження автора книги. Про що то свідчить? Пропагований релятивізм.


Халупа. Глава 13 писав:И предположим, я знаю, что тебе необходимо будет пережить сорок семь различных событий и ситуаций, прежде чем ты действительно меня услышишь, то есть прежде чем ты услышишь меня достаточно явственно, чтобы согласиться со мной и измениться. Поэтому, когда в первый раз ты не слышишь меня, я вовсе не злюсь и не огорчаюсь, я в предвкушении. Ведь осталось всего сорок шесть попыток.


1. Де тут сказано про те, що Бог посилає людям гріхи, як Ви пишете? Тут йдеться про життєві події і ситуації, а не про гріхи і спокуси.

2. Чи Ви наважитесь заперечити, що Господь є Владика нашого життя? По Вашому для нашого спасіння Він тільки сам помер і воскрес і настановив своїх апостолів на проповідь; і все? Чи все таки погодитесь, що Господь є Той, хто держить в руці і наші особисті життєві ситуації, в яких ми робимо вибір, як Вседержитель?

3. Чи, може, заперечите, що наш Бог є всезнаючим Богом і серцевидцем? Невже ж Ви думаєте, що Він не передбачає людського гріха? Він все знає наперед, але то зовсім не значить, що Він сам і є тому причиною.

4. Що ж до спокус, то в Мт.18:3 Господь каже про те, що "Горе світові від спокус. Воно й треба, щоб прийшли спокуси, але горе тій людині, через яку вони приходять."
А ап. Павло запевняє в 1Кор.: "Вас не спостигла ще спокуса понад людську міру. Бог вірний: він не допустить, щоб Вас спокушувано понад Вашу спроможність, але разом із спокусую дасть Вам змогу її перенести"

А раз дається необхідна сила переносити спокуси у кожній життєвій ситуації, яку Бог допускає, то значить, що причиною падіння є тільки зла людська воля, яка або хоче віддаватися спокусі, яка приходить, або ж у гордині думає, що може витривати у спокусі і сама, не прибігаючи до Бога.

Ну ось, я вже порушив один свій постовий план...
Короче, це Ваше звинувачення "Халупи" в пропагованому релятивізмі справедливо вважаю голослівним, тобто Вами ж і надуманим.
І надалі попрошу конструктивніше.
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення Bohdan_ » 20 березня 2013, 22:17

1. Де тут сказано про те, що Бог посилає людям гріхи, як Ви пишете? Тут йдеться про життєві події і ситуації, а не про гріхи і спокуси.



1. Ойойой правда, моя помилка прошу вибачення.

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення brat Martyn » 20 березня 2013, 22:48

Та все нормально, думаю, Ви не встигли перепудити потенційних читачів.

В подальшому можете користуватись електронним пошуком по тексту, щоб відшукати той чи інший уривок, чи висвітлення тої чи іншої теми в книжчі. То декілька секунд часу.
Це точно допоможе в подібних до Вашого випадку ситуаціях.
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

Re: Боже одкровення в "ХИЖИНЕ" Янга Уильяма Пола

Повідомлення Bohdan_ » 21 березня 2013, 18:58

2. Чи Ви наважитесь заперечити, що Господь є Владика нашого життя? По Вашому для нашого спасіння Він тільки сам помер і воскрес і настановив своїх апостолів на проповідь; і все? Чи все таки погодитесь, що Господь є Той, хто держить в руці і наші особисті життєві ситуації, в яких ми робимо вибір, як Вседержитель?


2. Якщо я правильно зрозумів то я ніколи незаперечував що Господь є нашим Владикою життя. За задумом Отця. Так Господь є знами постійно і тримає наші ситуаціі в яких ми робимо вибір але але незабувайте що ми маємо свобідну волю о Господь в Трійці Єдиний дає нам право вибору. Він неприйде з палкою і нестукане тебе за то що ти робиш зле Він з сумом буде дивитися коли ти підеш по поганому шляху. Прирівняня в притчі про блудного сина як є? Батьку дай мені мою частину я піду і буду жити сам бо я вже дорослий Батько дав і відпустив непросив щоб син нейшов бо мав надію на те що син дістане розум і прийде назад. І так сталося що син все протратив залишився з нічим і подумав собі може я вернуся додому буду хоч як слуга а не як син. І прийшов і таке саме сказав (якщо правильно подумати він був голодний ). Батько його побачив і здалека вийшов на зустріч йому. Щоб обійняти блудного сина який вернувся. І прийняв з Любовю такою що можна назвати його Марнотратний Батько який дав білше чим син хотів але Замітьте до сина дійшло само Батько його нетагнув насильно. Тому сказати що Господь Бог все знає на перед неможна бо ми маємо свою волю яку наш Люблячий Батько дав. Господь хоче щоб всі спаслися але люди самі вибирають свій шлях. І що тут получається Ісус прийшов щоб спасти світ своєю смертю, люди тим Даром знехтували.


3. Чи, може, заперечите, що наш Бог є всезнаючим Богом і серцевидцем? Невже ж Ви думаєте, що Він не передбачає людського гріха? Він все знає наперед, але то зовсім не значить, що Він сам і є тому причиною.


3. Ні Господь якраз знає все про нас і з сердець наших все знає, але неможе він змінити нашої з вами волі. (якщо ми самі незахочемо). Просто подумайте чому впавчий ангел був скинутий на землю з всіма своїми харизмами? Те що Господь дасть він вже невізме назад але залежить тільки на них як їх використають. Те саме і знами. Бог нам дав Дар життя, Дар розуму, і Дар свобідної волі (все залежить від нас як ми дивимося на Господа чи маємо його першого в житті чи взагалі немаємо)

4. Що ж до спокус, то в Мт.18:3 Господь каже про те, що "Горе світові від спокус. Воно й треба, щоб прийшли спокуси, але горе тій людині, через яку вони приходять."
А ап. Павло запевняє в 1Кор.: "Вас не спостигла ще спокуса понад людську міру. Бог вірний: він не допустить, щоб Вас спокушувано понад Вашу спроможність, але разом із спокусую дасть Вам змогу її перенести"


4. Так воно може здаватися дивним але воно дуже треба щоб спокуси приходили бо тоді покажеться наша любов і щирість до Господа не на словах а на ділах. Правда горе тій людині від якої вони приходять. Тому нам за них треба молитися і прощати.
Так Апостол Павло це каже про людей які мають спокусу і вже плачуть ай як то так я такий правильний так правиль живу а ти мені допускаєш спокусу. Відповідь на це я написав в 4 на початку.

А раз дається необхідна сила переносити спокуси у кожній життєвій ситуації, яку Бог допускає, то значить, що причиною падіння є тільки зла людська воля, яка або хоче віддаватися спокусі, яка приходить, або ж у гордині думає, що може витривати у спокусі і сама, не прибігаючи до Бога.


Саме так Правда треба дуже бути обережним в такому роді думок тому що незнаємо що та людина проживає і в чому вона має падіння може дістану купу критики але відважуся сказати що є гріхи до яких людина падає щоб незробити щось гірше. Тим не менше гріх є гріхом


Повернутись до “Наша бібліотека”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей