Розважання над Святим Письмом

переклади, пояснення, роздуми

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Patlatus » 30 січня 2012, 21:27

гість писав:Важкі запитання: Звідки взялася дружина у сина Адама і Єви? - http://catholicnews.org.ua/vazhki-zapit ... -adama-i-y

так... це мене завжди цікавило... Наскільки я зрозумів, Каїн і Сет одружилися на своїх сестрах, інших дочках Адама і Єви.
Бачу, перед тим була тема про рівність перед Богом.
Я розумію це так, що Бог любить всіх однаково. Вічною любов'ю Він нас полюбив ще до створення світу. Він полюбив нас ще грішниками, коли ми не шукали Його, не перепрошували Його, не прославляли Його, не дякували Йому, не просили з вірою у Нього, не молилися до Нього.
Як хтось сказав, можливо, це дивно звучить, але Бог любить Гітлера і Папу Римського однаково.
Що ж Бог не любить, це гріхи, які можуть жити в нас і які можуть заволодівати нами.
Також я розумію рівність так, що Бог не дивиться на лице, а дивиться на серце. Тобто, Бог дивиться на людей із середини, а не ззовні. А всередині ми можемо бути всі досить подібними, однаковими і рівними у потребі Божої любові.
Також, як казав апостол Павло, що нема ні раба, ні вільного, ні юдея, ні грека, ні варвара, ні скита, а всі одно в Христі Ісусі.
Або, як каже Йов в Йов:31:15
Хіба не той, що створив мене, створив і його в лоні? Хіба ж не той самий сотворив нас в утробі?
Як то, ще кажуть, що Бог не дивиться на особу. Для нього всі одно: чи ти багатий, чи бідний; чи гарний, чи бридкий; чи холодний, чи гарячий; головне, щоб ти не був літеплим, щоб шукав Бога, спілкування з Ним, пізнавання Його волі і Його плану на твоє життя, наскільки це можливо...

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

Re: Роздуми над притчею про багатого юнака

Повідомлення Bohdan_ » 10 березня 2012, 11:23

Повитягувавши колоди з власних очей, хочеться присікатися до скалок в чужих очах.

Як на мене грішного (небезпомилкового бо людина) існує такий екстрем людина котра вірить потім відступає від віри як блудний син. При повернені назад додому може думати що тим що вернулася до додому і вже все знає і може проповідувати говорити багато речей але цілковитого знання Біблії немає. Тут треба бути дуже обережним бо людина може через гордість повернення "додому" може незамітити що знов має колоду в оці а тріску хоче витягнути в знайомого.

Щодо дальшого ви нестарайтесь її силою і постійно переконувати. Ви за неї моліться прийде час і якщо Бог вислухає вашу молитву вона сама прийде за вами. Ви їй сказали що то зле і то добре ви зробили... вона вибирає свій шлях вона йде своєю дорогою ви своєю....

сприйміть це як просто роздум / пораду.

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Роздуми над притчею про багатого юнака

Повідомлення Patlatus » 10 березня 2012, 15:55

Bohdan_ писав:до цитати з біблії. на мою думку тут сказано про людей сучасного світу які мають голову(розум) все а є люди які потребують допомоги (неповносправні) в тому буде секрет тої притчі через слабість неповноспраних люди забувають, сміються з бідних неповносправних людей і то є той камінь спотиканя де розумні будуть понижені а слабкі повишені. як на мене неправильне розуміння

Знищу мудрість мудрих і розум розумних знівечу! Де мудрий? Де учений? Де дослідувач віку цього?» Хіба Бог не зробив дурною мудрість цього світу? А що світ своєю мудрістю не спізнав Бога у Божій мудрості, то Богові вгодно було спасти віруючих глупотою проповіді.

що Бог забере мyдрість незабeре наоборот ту мудрість людина має сама повишувати страючись навчитись чогось нового і правилно ту мудрість використовувати...
розумні будуть нерозумні і наоборот. людина білшості розумна багато знає але забуває на пару речей
1. дивиться на інших очима і тим самим небачить ціни другої людини. (очима всього непобачиш головне скрите в душі людини)
2. Любов до ближнього чому ми тих кого любимо стараємось про них але тим котрі нам в очах негарні ми страємось відвертатись і казати не я перший не я останій? (Щастя йде від Бога, про нього неголовне ходити але любити)

все мною написане мушу правду сказати не моя мудрість але мудрість св ященика Олега Жаровського і його праці яку він зробив робить і буде робити. помагаючи іншим людям тут є все про що я пишу :

http://www.youtube.com/watch?v=aO771cwk1Yc

Я би сказав ще навіть навпаки. Від тих, що виглядають негарними, ми відвертаємося, натомість, до тих, що виглядають гарними, ми повертаємося, навіть якщо вони чинять гріхи і не бажають в них каятися...
Так, Бог не дивиться так, як людина, людина дивиться на лице, а Бог дивиться у серце на душу...



Bohdan_ писав:Повитягувавши колоди з власних очей, хочеться присікатися до скалок в чужих очах.

Як на мене грішного (небезпомилкового бо людина) існує такий екстрем людина котра вірить потім відступає від віри як блудний син. При повернені назад додому може думати що тим що вернулася до додому і вже все знає і може проповідувати говорити багато речей але цілковитого знання Біблії немає. Тут треба бути дуже обережним бо людина може через гордість повернення "додому" може незамітити що знов має колоду в оці а тріску хоче витягнути в знайомого.

Щодо дальшого ви нестарайтесь її силою і постійно переконувати. Ви за неї моліться прийде час і якщо Бог вислухає вашу молитву вона сама прийде за вами. Ви їй сказали що то зле і то добре ви зробили... вона вибирає свій шлях вона йде своєю дорогою ви своєю....

сприйміть це як просто роздум / пораду.


Дякую за Ваші роздуми\поради.

Аватар користувача
Yur
старець
старець
Повідомлень: 585
З нами з: 19 квітня 2010, 03:48
Звідки: Chicago Il

Re: Роздуми над притчею про багатого юнака

Повідомлення Yur » 11 березня 2012, 20:36

Patlatus писав:Свою відповідь на питання Глава УГКЦ розпочав прикладом багатого юнака, який спитав Ісуса, що йому бракує до вічного життя: «Притча показує нам, що своїми силами виконувати всі Божі заповіді є неможливо. І неможливо бути християнином, лише не роблячи зла. Христос каже: «Лиши свою найбільшу прив’язаність і я дам тобі те, чого тобі ще бракує. Досконалим тебе зробить не твоє людське зусилля, а досконалим тебе зробить Божа сила, яку ти отримаєш, будучи моїм учнем». Ісус каже: «Прийди до моєї спільноти, стань моїм учнем і отримай те, що я тобі дав».
Поясненням можуть бути самі Ісусові слова: Одного тобі ще бракує: Розпродай усе, що ти маєш, і вбогим роздай, і матимеш скарб свій на небі. Вертайся тоді, та й іди вслід за Мною! (Луки 18:22)

Усе ясно і зрозуміло. Й подальші цитати ідуть як підтвердження. І промовив Петро: От усе ми покинули, та й пішли за Тобою слідом.
А Ісус відказав їм: Поправді кажу вам: Немає такого, щоб покинув свій дім, або дружину, чи братів, чи батьків, чи дітей ради Божого Царства,
і не одержав би значно більш цього часу, а в віці наступнім життя вічне. (Луки 18:28-30)


Patlatus писав:«Тому бути християнином не означає бути тільки доброю людиною, бо є багато добрих людей, які не є християнами. Бути християнином – означає отримати від Христа ту святість, ту силу, ту досконалість, яка є тільки в одному Богові».
Аби отримати, треба пожертвувати. (див. вище Луки).
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)

vitalko
старець
старець
Повідомлень: 987
З нами з: 25 березня 2009, 14:13
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення vitalko » 12 жовтня 2012, 09:42

Роздуми над Євангелієм від Луки 10, 38-42

Ісус увійшов в одне село. Там якась жінка, Марта на ім’я, прийняла Його в хату. Була ж у неї сестра, що звалася Марія; ця, сівши в ногах Господа, слухала Його слова. Марта ж клопоталась усякою прислугою. Наблизившись, каже: «Господи, чи Тобі байдуже, що сестра моя лишила мене саму служити? Скажи їй, щоб мені допомогла». Озвавсь Господь до неї і промовив: «Марто, Марто, ти побиваєшся і клопочешся про багато, одного ж потрібно. Марія вибрала кращу частку, що не відніметься від неї».

Коли в дім приходить такий важливий гість, а з ним ще дванадцятеро мужиків, то, звичайно, потрібно неабияк поклопотатися. Але в поведінці Марти можна помітити страх, який супроводжує сьогодні життя багатьох жінок: усе має вийти якнайкраще! Все має бути супер! Кардинал Карло Марія Мартіні говорив про "ідеал успіху". Марта вхопилася за цей "ідеал успіху" і боїться щось випустити зі своїх рук. Ситуація має перебувати в її руках, під контролем. Грецькою дослівно про її клопотання написано, що її носило в різні сторони (гіперактивність). Дієслово пері–еспато означає жити в напруженні, мучитися якимось заняттям. Ідеться про напруженість людини, яка має тисячу різних обов’язків, що їх прагне виконати за будь-яку ціну. Антонім цього слова апері–спато, тобто без напруження, спокійно, без переживань, без нервів, ужито в іншому тексті Нового Завіту – 1 Кор 7,35: Кажу вам це на вашу користь, - щоб не накинути на вас петлю, але, щоб ви гідно (спокійно, без напруження) та ревно трималися Господа (служили Господу)...

Марта клопочеться про все одразу, та забуває про найважливіше: про те, щоб слухати Ісуса. Можна провадити таке християнське життя: тисячі різних молитов, служінь, можна належати до різних молитовних груп та рухів одночасно. Активно брати участь у різних акціях, творити своїм життям таку своєрідну «побожну» літургію, - і в цей час не слухати Ісуса. Тебе може носити в різні боки: від однієї молитви до іншої, від однієї побожності в іншу. При цьому Марта незадоволена Марією - кимсь, хто тільки сидить і слухає. Вона хотіла бути гостинною для Ісуса, але не була гостинною для своєї сестри. Це дуже багато говорить: не можна бути гостинним для Бога, а мати негостинне серце для свого ближнього.

Марія робить лише одне – слухає слова Ісуса, сидячи біля Його ніг. Ісус каже, що це найкраща частка, яка не відніметься від неї. Різні ззовні побожні практики проминуть, але справжні відносини з Богом, які дає Боже Слово, залишаться назавжди. Бути біля чиїхось ніг на Сході означає мати близькі, навіть інтимні стосунки, як наречений із нареченою, чоловік із дружиною. Коли слухаєш Боже Слово - маєш із Богом саме такі стосунки.

о. Роман Лаба OSPPE
http://www.credo-ua.org/2012/10/70650
"Для чого шукаєш ти для себе почесті в інших? Поважай сам себе, і ніхто не принесе тобі безчестя."
св. Йоан Золотоустий

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення ShMariam » 14 жовтня 2012, 23:12

Молитися чи працювати - що краще?
http://www.dyvensvit.org/doslidzhujuchy ... u/172/9435

св. Василій Великий писав:І Марта приймає Господа, але Марія сідає біля його ніг, в обох сестер добра воля, проте різні діла: Марта служить і приготовляє те, що відповідає його тілесній потребі, а Марія сидить біля його стіп і слухає його слова. Перша – заспокоює зовнішню потребу, друга – служить невидимому. Марія вибрала добру частку, яка їй не відбереться. Дивись, як ці дві жінки представляють два стани: один нижчий, що вибирає тілесну службу, хоч і він прегарний; другий, що підноситься до видіння тайн, вищий і більш духовний. Слухаючи, прийми це духовним способом і вибирай, що хочеш: коли хочеш служити – служи в ім'я Христа. Він же сказав: «Що тільки зробите одному з тих моїх найменших братів, мені ви робите». Чи приймеш подорожніх, чи нагодуєш убогих, чи потішиш сумних, чи руку помочі подаси потребуючим, чи послужиш хворим – усе Христос приймає для себе. Та коли хочеш – наслідуй Марію, яка залишила службу тіла і піднеслась до оглядання духовних видовищ, приступи як слід до справи: залиши тіло, покинь хліборобство, турботу про їжу та її приготовлення, сідай біля стіп Господа та послухай його мови, щоб став ти учасником тайн Божества. Оглядання науки Ісуса перевищує службу тіла. Вибирай, що хочеш: або будь слугою вбогих, або любителем Христових наук. А як зможеш наслідувати обидва приклади – з обох боків доступиш плодів спасіння
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrivovk » 15 жовтня 2012, 09:44

Марія була з контемплятивного монастиря, а Марта - з діяльного. :D
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення ShMariam » 15 жовтня 2012, 10:10

andrivovk писав:Марія була з контемплятивного монастиря, а Марта - з діяльного. :D

Марта також могла би бути і з заміжнього (там набігатися треба ого-го!), і з вільного стану.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Олюнька » 16 жовтня 2012, 13:06

але... коли помер Лазар, Марта першою прибігла до Ісуса - не дарма бігала :wink: тренування пішли на користь
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ

Ігор В
дописувач
дописувач
Повідомлень: 106
З нами з: 27 вересня 2012, 10:33
Звідки: м. Тернопіль

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Ігор В » 27 листопада 2012, 10:25

Єв. від Марка 16
17.А ось чуда, що будуть супроводжувати тих, які увірують: Імям моїм виганятимуть бісів, будуть говорити мовами новими 18.гадюк руками братимуть, і хоч би що смертоносне випили, не пошкодить їм; на хворих будуть руки класти, і добре їм стане
Якщо сприйняти буквально цей уривок з євангелії, то виходить, що я, як і багато інших і мирян і священників і монахів є невіруючі, а віруючими є ті поодинокі священники до яких люди приїзжають на молитви для уздоровлення. Виходить трохи сумно, може в когось є оптимістичніше бачення цього уривка євангелії?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 27 листопада 2012, 14:40

Ігор В писав:Єв. від Марка 16
17.А ось чуда, що будуть супроводжувати тих, які увірують: Імям моїм виганятимуть бісів, будуть говорити мовами новими 18.гадюк руками братимуть, і хоч би що смертоносне випили, не пошкодить їм; на хворих будуть руки класти, і добре їм стане
Якщо сприйняти буквально цей уривок з євангелії, то виходить, що я, як і багато інших і мирян і священників і монахів є невіруючі, а віруючими є ті поодинокі священники до яких люди приїзжають на молитви для уздоровлення. Виходить трохи сумно, може в когось є оптимістичніше бачення цього уривка євангелії?

Чудо є Знаменням Божим. Не є "власністю", невід`ємним "складником" увірувавшого, не є чимось, що від віри залежить, не є природньою/автоматичною ознакою для розрізнення віруючого і невіруючого (як виглядає з Вашого запитання). Чудо є Дар Божий. І Чудо Дарується з певною ціллю. В даному контексті (перечитайте, надіюся не помиляюся) - проповідь, навернення до Царства Христового: навіть Апостоли, поряд з тим, що до Смерті Господь неодноразово говорить їм про те, що має відбутися, не відразу (десь перед цитованим Вами уривком має говоритися про свідчення жінок) повірили в Воскресіння, тому Господь і дарує Знамення, що їх супроводжують. І це Дарується не всім однаково і в дуже конкретних випадках. Власне.., думаю часами про те, що саме віра в обовязковість такої (чудесної) ознаки, часто спонукає християн "говорити мовами" (з різним успіхом це проробляється не лише протестантами - католиками також), були навіть такі, що з вірою давали себе кусати зміям (правда... вимерли такі досить швидко, а інші Богом "керувати" - Дайош Чудо! - беруться в вже не таких небезпечних для життя речах :) ), проте саме Бог є Тим, хто Відає потребу Виявити Себе в людині/ситуаціях і... перегляньте, наприклад, Життя Святих: переважна більшість своїм Богу відданим життям і готовністю терпіти неймовірне зло знущань і трагедією смерті Знаменують Боже Чудо.
Світімо своїми життями:
«Отак ваше світло нехай світить перед людьми, щоб вони бачили ваші добрі діла, та прославляли Отця вашого на небесах» (Мт. 5. 14).
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 27 листопада 2012, 18:03

Ігор В писав:Єв. від Марка 16
17.А ось чуда, що будуть супроводжувати тих, які увірують: Імям моїм виганятимуть бісів, будуть говорити мовами новими 18.гадюк руками братимуть, і хоч би що смертоносне випили, не пошкодить їм; на хворих будуть руки класти, і добре їм стане
Якщо сприйняти буквально цей уривок з євангелії, то виходить, що я, як і багато інших і мирян і священників і монахів є невіруючі, а віруючими є ті поодинокі священники до яких люди приїзжають на молитви для уздоровлення. Виходить трохи сумно, може в когось є оптимістичніше бачення цього уривка євангелії?

Так..., якщо брати контекст останньої глави Євангелія від Марка.., то відповідь отця є зрозумілою мені.
Вам хочиться оптимістичного бачення, то.., то просто погляньте.
Якщо згадати бісів.., то будласка.., роботи хоч греблю гати ( ну у мене то точно ) . Ганяти бісів це одне, а ось вигнати й заповнити те місце Господом і чатувати щоб біси не повернулись..., це вже ваще.
Поясню інакше. Лінь, всякі нездорові пристрасті ( еталон здоровя маємо у Святому Письмі ) , всяка непостійність і нетерплячість, всяка безнадія, всяка злоба, злість чи заздрість , всяка млявість до поступу вперед, всякий страх який не Божий...все це і ще купу всього і є тими бісами які потрібно виганяти Іменем Ісуса Христа .., і як водиться починати потрібно з себе . Ганяйте.., а точніше Виганяйте наздоровя, і робіть це на Славу Божу. Якщо людина ганяє цих бісів у собі Іменем Христовим і чинить це на Славу Божу щоб власне Світло Палало у Нас ...., то як сказав отець.., це є ОГО -ГО.., Шлях до Святості. І я думаю., чомусь.., що у собі це зробити набагато ваще ніж у комусь.., а навіть це конечна важкість і тільки так можливо ( не можна мати бісика і братись виганяти його у комусь. Можна спільно благати Господа про це ) .., щоб Світло поселилось в нутрах наших .
Думаю що всяке таке чого багато навкруги, всяка мерзота яку світ полюбив і віддався їй ( розпуста, пянство, наркоманія, азарт, насилля, збочене бачення грошей і влади, брехня й обман, і ще..ще..ще ) , це і є отрута яку невольно можем спостерігати і вона шкодить якщо ми без Віри
і хоч би що смертоносне випили, не пошкодить їм;


Так.., бо хворих багато від отрути цієї і неможливо руки поставити ( допомогти людині.. ) на таку людину і не забруднитись цим болотом.., не можливо якщо без Господа, без Віри у Нього.

Змії, то окрема тема і дуже небеспечна якщо Страху Божого нема. Змії це секти, ворожки , всяка " блювота лукава " і всякого роду вчення яке може вбити людину.., і зробити це не тілесно ( бо то дрібниця ) , а саме духовно, Духовна Смерть є сама - сама.., та це капец :crazy:
І тільки з Господом.., тільки з Ним можна вберегтись від цих зміюк. Маєм Церкву яка береже і спасає від тих зміюк, а й навіть покусаним є протиотрутою ( як у Євреїв у пустелі ..їх змії теж кусали і Бог дав Мідянного , щоб Спасались ). Але.., не варто Бога спокушати і давати себе кусати ( Бога спокушати не можна.., Він то ясно сказав Сам ), як наприклад " читати всяку бісовщину щоб інших вберегти " і в суперечках балакати про це.... ( це окрема тема :oops: )
Ішшими словами : якщо навіть таке станеться, покусає зміюка якась в момент коли ми хотіли спасти когось від неї..., то ніц не буде тійлюдині, не зібється зі Шляху.., бо Господь перебував у ній.

:) .., п. Ігоре, так оптимістичніше ? Це великі чуда.., але ми цього не розуміємо.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Ігор В
дописувач
дописувач
Повідомлень: 106
З нами з: 27 вересня 2012, 10:33
Звідки: м. Тернопіль

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Ігор В » 28 листопада 2012, 10:01

Напевно я неправий, але мені здається, якщо людина має глибоку віру, то як помолиться над хворою людиною,то тій стане краще-це індикатор віри, помолився, помогло, Святий дух мав змогу діяти, Господь вислухав молитву праведника, а на даний момент я не праведник, я просто получається формальний греко-католик з вірою близько нуля.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 28 листопада 2012, 12:03

Ігор В писав:Напевно я неправий, але мені здається, якщо людина має глибоку віру, то як помолиться над хворою людиною,то тій стане краще-це індикатор віри, помолився, помогло, Святий дух мав змогу діяти, Господь вислухав молитву праведника, а на даний момент я не праведник, я просто получається формальний греко-католик з вірою близько нуля.

Святі себе (не знаю інакших) вважали грішними (навіть - найгрішнішими) - незалежно від Чуд, свідками яких через свою молитву до Бога стали (і навіть жахалися того, що Господь обрав саме "мене" для Дії) - й відчуття (глибинне відчуття) себе грішником є, фактично, повторенням за Ісусом в своєму приватному контексті "немає чоловіка, що жив би, і не згрішив", і, якщо стараюсь розкаятись, поправлятись, це відчуття дуже конструктивне, адже Господь "прийшов не до праведних, а до грішних" і визнання себе грішним є запрошенням Бога діяти в моєму житті, оздоровити його ("здорові не потребують лікаря, лише хворі"). Тобто все нмсд дуже гарно говорите і я грішний з Вами, лише не у "вимаганні Чуда" (в якості критерію для розрізнення віруючого і невіруючого. Боюсь, тут забувається, що віруючий - особа і Бог - не якась "сила", а Особа, що "Дух Дихає там, де Хоче" і Дарує різного роду Ласки/харизми, що кожна сама по собі є Чудом: Дар Любові, Дар пророцтва, Дар служіння, Дар навчати інших, Дар потішати, Дар оздоровлювати, Дар мов, Дар управляти, Дар повноти віри, Дар тлумачення мов, Дар пережити отруєння/укус, Дар проповідування, Дар влади над силами зла... (Мк 16, 17 - 18; Рим. 12, 6 - 8; 1Кор. 12, 8 - 10, 28 - 30; 1Кор. 13, 1 - 2 1; Кор. 14, 1 - 5, 13 - 14, 39; 1Пт. 4, 11) - кожен Дар (і це в жодному разі не вичерпний список) є окремим і Апостол Народів пояснює це, порівнюючи Церкву Христову з Тілом, в якому кожний з членів є необхідний для Її розбудови) - Бог може і не обрати віруючого для Чуда оздоровлення.
Це, якщо хочете, подібно, якби Ви просили у мами гроші на машинку для братика, а мама не дала: від цього Ви не перестаєте бути сином і братом
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
пілігрим
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 347
З нами з: 15 жовтня 2011, 02:35

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення пілігрим » 28 листопада 2012, 14:05

Ігор В писав: Господь вислухав молитву праведника, а на даний момент я не праведник, я просто получається формальний греко-католик з вірою близько нуля.


Ви собі не уявляєте , в наскільки правильному напрямку ви думаєте. От коли вам хоч на хвилинку здасться , що ви добрий християнин - оце перший дзвіночок!
Κύριε ελέησον

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення luksander » 29 листопада 2012, 07:01

Ігор В писав:Напевно я неправий, але мені здається, якщо людина має глибоку віру, то як помолиться над хворою людиною,то тій стане краще-це індикатор віри, помолився, помогло, Святий дух мав змогу діяти, Господь вислухав молитву праведника, а на даний момент я не праведник, я просто получається формальний греко-католик з вірою близько нуля.

Можливо, як альтернатива?... :oops:
25:31 Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді Він засяде на престолі слави Своєї.

25:32 І перед Ним усі народи зберуться, і Він відділить одного від одного їх, як відділяє вівчар овець від козлів.

25:33 І поставить Він вівці праворуч Себе, а козлята ліворуч.

25:34 Тоді скаже Цар тим, хто праворуч Його: Прийдіть, благословенні Мого Отця, посядьте Царство, уготоване вам від закладин світу.

25:35 Бо Я голодував був і ви нагодували Мене, прагнув і ви напоїли Мене, мандрівником Я був і Мене прийняли ви.

25:36 Був нагий і Мене зодягли ви, слабував і Мене ви відвідали, у в'язниці Я був і прийшли ви до Мене.
:pardon:

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Michail » 14 грудня 2012, 14:52

"В современныхъ документах православные священники упоминаются под названіем "батьки" (batykok - lat. batykones). Въ налогомовм списке 1631 годаво всей ужгородской доминіи значатся 22 батюшки (Антонъ Годинка. Adalekok Ungvar tort. 18)

Интересно отмітить, что на Прящевщині лютеранские пасторі в отличіе от полноправніх католических плебанов (ксендзовъ) по старой памяты до сих поръ называются "батьками" (лютеранскій байтко)
Петро Сова "Прошлое Ужгорода", 1937 р.


1) Вперше знайшов, що батьки на латині "batykones".
Все думав що лише "patres" (Хоча перекладач в Гугл також так думає)
Та й взагалі ні всловниках ні в перекладачах Інтернета не можу знайти це слово. Є ще синонім: "genitores", але "batykones"... Може в якихось старих виданнях словників пощукати....


2) Також не знав що в ты часи ксьондзи повноправні на Прящівщині не зберегли цей титул

3) Також не думав що лютерани його зберігали...
Востаннє редагувалось 14 грудня 2012, 15:07 користувачем Michail, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення ShMariam » 14 грудня 2012, 15:06

Michail писав:
"В современныхъ документах ...

Цікаво :) . Тільки до чого тут Святе Письмо? :oops:
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення Michail » 14 грудня 2012, 16:13

ShMariam писав:
Michail писав:
"В современныхъ документах ...

Цікаво :) . Тільки до чого тут Святе Письмо? :oops:


Оскільки було зачеплено тематику священиків і "отців" то просто сюди дописав.
А так в Біблії ап. Павло а також ап. Іван називали дітьми своїми вірних Христових... так що логічно що і вірні Христові можуть сказати "отче" людині, яка має благодать стану Таїнственного Священства.
Хоча ніхто не зобовязує вірників постійно бігати перед священиками і говорити "отче", "отче"...

Навпаки це може бути підлабузництвом...
Але коли людина вважає священика своїм духовним провідником, якщо священик брав участь у її наверненні і формуванні, то нічого дивного, що християнин звертатиметься щиро до священика цього "Отче... Ім’я рек"

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 23 грудня 2012, 17:17

Слава Ісусу Христу !
Ось сьогодні щось торкнуло мене, щось трохи не розумію стосовно сьогоднішнього Євангелія.
Євангелія від Луки 17:12-19
12 Коли він входив в одне село, вийшло йому назустріч десять прокажених, що стояли здалека. 13 Вони піднесли голос і казали: “Ісусе, Наставнику, змилуйся над нами!” 14 Побачивши їх, він промовив: “Ідіть та покажіться священикам.” І сталось, як вони йшли, очистилися. 15 Один же з них, побачивши, що видужав, повернувся, славлячи великим голосом Бога. 16 І припав лицем до ніг Ісуса, почав йому дякувати. Він був самарянин. 17 Озвавсь Ісус і каже: “Хіба не десять очистилось? Де ж дев'ять? 18 І не знайшовся між ними, щоб повернутись, Богові хвалу воздати, ніхто інший, окрім цього чужинця?” 19 І він сказав до нього: “Встань, іди: віра твоя спасла тебе.”


До яких священників показатись їм треба було ? І чи це було припустимо, щоб Самарянин показувався Фарисею чи ще комусь з духовенства ?
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 23 грудня 2012, 20:13

andrey s. писав:Слава Ісусу Христу !
Ось сьогодні щось торкнуло мене, щось трохи не розумію стосовно сьогоднішнього Євангелія.
Євангелія від Луки 17:12-19
12 Коли він входив в одне село, вийшло йому назустріч десять прокажених, що стояли здалека. 13 Вони піднесли голос і казали: “Ісусе, Наставнику, змилуйся над нами!” 14 Побачивши їх, він промовив: “Ідіть та покажіться священикам.” І сталось, як вони йшли, очистилися. 15 Один же з них, побачивши, що видужав, повернувся, славлячи великим голосом Бога. 16 І припав лицем до ніг Ісуса, почав йому дякувати. Він був самарянин. 17 Озвавсь Ісус і каже: “Хіба не десять очистилось? Де ж дев'ять? 18 І не знайшовся між ними, щоб повернутись, Богові хвалу воздати, ніхто інший, окрім цього чужинця?” 19 І він сказав до нього: “Встань, іди: віра твоя спасла тебе.”


До яких священників показатись їм треба було ? І чи це було припустимо, щоб Самарянин показувався Фарисею чи ще комусь з духовенства ?

до своїх - хворих (нечистих) видаляли із спільнот (і це оправдано з позиції гігієни), а якщо хто виздоровлював - показувався священикові, той провадив над ним обряд, приносячи Жертву і повертав у спільноту. Самаряни ж... за одними джерелами - нащадки коліна Йосипа (якщо не помиляюсь), за іншими - наверненими в юдаїзм переселенцями, ворогували з ізраїльтянами і мали свій Храм (на якійсь горі, перепрошую, що не памятаю, але знайдете при бажанні) і, відповідно - своїх священиків
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrivovk » 23 грудня 2012, 21:27

о.Олег писав:Самаряни ж... за одними джерелами - нащадки коліна Йосипа (якщо не помиляюсь), за іншими - наверненими в юдаїзм переселенцями, ворогували з ізраїльтянами і мали свій Храм (на якійсь горі, перепрошую, що не памятаю, але знайдете при бажанні) і, відповідно - своїх священиків
З повагою. о.Олег

Гора Геразім.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrey s. » 24 грудня 2012, 16:16

о.Олег писав:
andrey s. писав:Слава Ісусу Христу !
Ось сьогодні щось торкнуло мене, щось трохи не розумію стосовно сьогоднішнього Євангелія.
Євангелія від Луки 17:12-19
12 Коли він входив в одне село, вийшло йому назустріч десять прокажених, що стояли здалека. 13 Вони піднесли голос і казали: “Ісусе, Наставнику, змилуйся над нами!” 14 Побачивши їх, він промовив: “Ідіть та покажіться священикам.” І сталось, як вони йшли, очистилися. 15 Один же з них, побачивши, що видужав, повернувся, славлячи великим голосом Бога. 16 І припав лицем до ніг Ісуса, почав йому дякувати. Він був самарянин. 17 Озвавсь Ісус і каже: “Хіба не десять очистилось? Де ж дев'ять? 18 І не знайшовся між ними, щоб повернутись, Богові хвалу воздати, ніхто інший, окрім цього чужинця?” 19 І він сказав до нього: “Встань, іди: віра твоя спасла тебе.”


До яких священників показатись їм треба було ? І чи це було припустимо, щоб Самарянин показувався Фарисею чи ще комусь з духовенства ?

до своїх - хворих (нечистих) видаляли із спільнот (і це оправдано з позиції гігієни), а якщо хто виздоровлював - показувався священикові, той провадив над ним обряд, приносячи Жертву і повертав у спільноту. Самаряни ж... за одними джерелами - нащадки коліна Йосипа (якщо не помиляюсь), за іншими - наверненими в юдаїзм переселенцями, ворогували з ізраїльтянами і мали свій Храм (на якійсь горі, перепрошую, що не памятаю, але знайдете при бажанні) і, відповідно - своїх священиків
З повагою. о.Олег

Тобто Ісус визнав їх за Священників ..., чи просто це є означення майбутньої події ?
Просто ще дещо не уяснив, тому і питаю. Там не все так просто було з Самарією.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення о.Олег » 24 грудня 2012, 16:26

andrey s. писав:...Тобто Ісус визнав їх за Священників ..., чи просто це є означення майбутньої події ?

визнав їхню соціальну функцію засвідчити оздоровлення-повернути в спільноту - безсумнівно. Все зверх того може бути коротко описане - "спасення від юдеїв" (Ів.4,22)
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

дискусії з "розважання над Євангелієм"

Повідомлення andrivovk » 01 квітня 2013, 18:11

Patlatus писав:Наприклад, те, чого я сам ніколи не бачив і не помічав у цьому уривку з Євангелії - постать володаря будинку, який погоджується на руйнування його майна, його хати, розбирання стелі його будинку, де він живе... Це мене дійсно зачепило, справді якби до когось з нас сьогодні прийшов Ісус, і хтось би почав розбирати стелю чи стіну, аби пронести паралізованого до Ісуса, чи б ми мовчали при цьому, чи б дозволили ми розбирати стелю чи стіну нашого помешкання?
Я б, мабуть, не дозволив, та й розібрати сучасні будівлі з цегли значно важче.

Десь писало, що на Сході будинки з плоскими дахами і по них можна ходити (згадайте уривок із "Діяння Апостолів" - "Петро зійшов на крівлю помолитись коло шостої години") і легко розібрати стелю. Тому, імхо, нічого не руйнувалось. :oops:
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

дискусії з "розважання над Євангелієм"

Повідомлення Patlatus » 02 квітня 2013, 09:17

andrivovk писав:
Patlatus писав:Наприклад, те, чого я сам ніколи не бачив і не помічав у цьому уривку з Євангелії - постать володаря будинку, який погоджується на руйнування його майна, його хати, розбирання стелі його будинку, де він живе... Це мене дійсно зачепило, справді якби до когось з нас сьогодні прийшов Ісус, і хтось би почав розбирати стелю чи стіну, аби пронести паралізованого до Ісуса, чи б ми мовчали при цьому, чи б дозволили ми розбирати стелю чи стіну нашого помешкання?
Я б, мабуть, не дозволив, та й розібрати сучасні будівлі з цегли значно важче.

Десь писало, що на Сході будинки з плоскими дахами і по них можна ходити (згадайте уривок із "Діяння Апостолів" - "Петро зійшов на крівлю помолитись коло шостої години") і легко розібрати стелю. Тому, імхо, нічого не руйнувалось. :oops:

Ну, плоский дах - це не означає відсутність даху. Мабуть, після того, як розібрали дах, його треба було назад зібрати, щоби дощ не падав на голову мешканців цієї будівлі. У нас в Україні колись хати зверху накривали соломою. Однак це треба було якийсь час і зусилля, аби накрити хату солому. Мабуть, так само і треба якісь зусилля, аби накрити розібраний плоский дах на сході.
Хоча, краще би, якби якийсь священик сказав свою думку з цього приводу.

Аватар користувача
отець Роман
дописувач
дописувач
Повідомлень: 88
З нами з: 16 листопада 2008, 15:40
Звідки: м. Кременчук
Контактна інформація:

Re: дискусії з "розважання над Євангелієм"

Повідомлення отець Роман » 03 квітня 2013, 18:07

Щось я не розумію де саме повідомлення з запитаннями..

Якби не можна було розібрати стелю то мабуть її б і не стали розбирати) це Вам не наші хати з бетонним перекриттям :) .
Очевидно що стеля(перекриття) було таке що можна було розібрати. Можливо там вже був якийсь отвір (скажімо вихід на горище), і його "дорозібрали".
Як на мене то тут особливо дискутувати немає над чим.
Сину! Ти є позичений! - слова бл. памяті митрополита Андрея

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: дискусії з "розважання над Євангелієм"

Повідомлення о.Олег » 03 квітня 2013, 20:37

отець Роман писав:Щось я не розумію де саме повідомлення з запитаннями..


це з розділу Форуму "Добре Слово". Там дискутувати заборонено. Звідси viewtopic.php?f=10&t=2805&p=52128#p52128
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: дискусії з "розважання над Євангелієм"

Повідомлення о.Олег » 03 квітня 2013, 20:53

отець Роман писав:...Якби не можна було розібрати стелю то мабуть її б і не стали розбирати) це Вам не наші хати з бетонним перекриттям :) .
Очевидно що стеля(перекриття) було таке що можна було розібрати. Можливо там вже був якийсь отвір (скажімо вихід на горище), і його "дорозібрали".
Як на мене то тут особливо дискутувати немає над чим.

та тут, думаю, вся штука у тому, що про дім/дах переважно ми думаемо звичними для нас шаблонами, взятими з повсякдення, а Капернаум мав населення в ті часи півтора тисячі люду, одноповерхові хати будували з місцевого вулканічного базальту без жодного скріплюючого розчину і без фундаментів, легкі плоскі дахи являли собою ряди деревяни балок, вкритих слоєм замішаної на глині соломи
реконструкція Капернауму часів Євангельських
Зображення
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Розважання над Святим Письмом

Повідомлення andrivovk » 15 лютого 2014, 15:44

Колись ми дискутували про те, скільки часу Ісус був похованим у гробі. Спільними зусиллями вдалося віднайти цю дискусію.

Злий Іван писав:
andrivovk писав:
Злий Іван писав:Скільки часу Він був у пеклі?

Три дні (тобто стільки, скільки тіло було мертве).


Як три дні?

У п'ятницю ввечері зійшов у пекло, в неділю вранці воскрес, разом приблизно півтора доби.
Воскрес зразу після повернення з пекла?..


Цитата з книги кардинала Вальтера Каспера "Ісус Христос"

Важнее, однако, факт раввинистического теологумена, согласно которому Яхве не оставляет в беде израильтян или праведников больше трех дней. Этот теологумен основывается на тексте из Ос 6:2: «Оживит нас через два дня, в третий день восставит нас, и мы будем жить перед лицом Его». Можно сослаться также на легенду, согласно которой Иона находился три дня и три ночи во чреве рыбы (Ион 2:1). Таким образом, «третий день» выражает следующее: воскрешая Иисуса, Яхве принимает решительные меры для освобождения своего Праведника; воскресение Иисуса — это событие спасения, благодаря которому исполняется Писание. Оно стало решающим поворотом в истории спасения, окончательным доказательством верности, справедливости и любви Бога.
Итак, если третий день в первую очередь должен быть понят не как календарный, хронологический факт, а как выражение глубокого значения воскресения Иисуса в истории спасения, то это не означает, что самому событию воскресения можно отказать в значимости. Дело заключается в том, чтобы с помощью теологумена о третьем дне выразить и подчеркнуть спасительную важность реального события и то, что Бог в реальной исторической ситуации предельной безысходности осуществил активное вмешательство. Таким образом, в теологумене о третьем дне речь идет об историчности спасения, об истории как спасении.


І ще з цієї ж книги про подібну проблему тлумачення чисел.

Однако следует отметить, что под 40 днями у Луки подразумевается не точная историческая дата, а круглое число. Число 40 считается священным (странствие израильтян по пустыне; пребывание Иисуса в пустыне). Собственно говоря, 40 — это единственное число, имеющееся в распоряжении для обозначения продолжительного отрезка времени. Таким образом, речь идет о времени, длящемся долго, особенно о значительном по важности святом времени. Это то время, когда Воскресший являлся ученикам.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books


Повернутись до “Святе Письмо”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей