Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

переклади, пояснення, роздуми

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Питання по євангелії від Матея!

Повідомлення о.Олег » 27 липня 2011, 14:14

kvantum писав:Насамперед, не бачив двічі питання. чи я християнин і власне зверніть увагу, я відповідаю на питання згідно їхньої послідовності!!! а не перестрибую!
За, що я маю у Олега просити пробачення?!.

та не треба в мене просити пробачення - що Ви: це я грішний не зрозумів, що Ви не бачите і саме тому так у нас склалося. Вибачте, якщо можна
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
Злий Іван
старець
старець
Повідомлень: 579
З нами з: 18 лютого 2010, 14:39
Звідки: Львів

Re: Питання по євангелії від Матея!

Повідомлення Злий Іван » 27 липня 2011, 14:24

kvantum писав:
Злий Іван писав:
Може п. kvantum'у слід поставити Бога у центр Усього, а все решта автоматично стане на свої місця?

Я власне пробував це робити, але якось воно до купки не ліпиться, не хоче триматися центру...
А просто поставити в центр, бо так зручно, бо так треба, бо так говорять і операючись на безпрецендентне слова "віра"...


Може ви не того Бога ставили у центр Усього? :pardon:

kvantum писав:В центрі нашої галактики сонце, але це неозначає, що воно понад усе...

А астрономію ви тоді краще не зачіпайте... %)
Називайте речі своїми іменами ̶ люди краще вас розумітимуть.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Питання по євангелії від Матея!

Повідомлення о.Олег » 27 липня 2011, 14:35

Злий Іван писав:
kvantum писав:В центрі нашої галактики сонце, але це неозначає, що воно понад усе...

А астрономію ви тоді краще не зачіпайте... %)

тут цікава штука у тому, що питання з цього приводу я грішний ставив саме для того, щоб зрозуміти, чи сповідує kvantum індуїзм, який власне і ставить в центр галактики/всесвіту сонце/зірку (ставлять, власне, полярну зірку, а те, що спостерігають астрономи називають оптичною ілюзією) і, відповідно - зрозуміти: про Бога чи божка йдеться. Відповів kvantum, що християнин, тому, як виглядає, це лише помилка/очапетка :)

З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення Patlatus » 02 січня 2012, 22:15

За текстом однієї проповіді стверджується, що в книзі пророка Даниїла 9:24-27 слова "Помазаний князь" і "Помазаний" стосуються Ісуса Христа, однак в моїй Біблії в зносці написано, що Помазаний - первосвященик Онія, вбитий 171 р. до Хр. (2 Мак. 4,30-35).
171+33=204 роки досить великий час, щоб говорити про помилку в обчисленнях, хтось може пояснити про кого ж таки йдеться в цьому уривку? Нижче подаю текст проповіді:

Одне із найбільш вражаючих пророцтв про Месію виголосив пророк Даниїл в 9 розділі своєї книги. Там читаємо, що до нього прийшов Гавриїл і сповістив про події, які мають відбутися, кажучи: «Сімдесят седмиць призначено для твого народу і для твого святого міста, аж доки не буде кінець злу, не запечатають гріх і не спокутують беззаконство, та поки не буде приведено вічну справедливість, покладено печать на видіння та на пророків і помазано святе над святими.
Тож знай і зрозумій: від виходу слова, щоб відбудувати Єрусалим до Помазаного князя - сім седмиць. А через шістдесят дві седмиці знов буде відбудований майдан і рів, але в тісноті часів. А по шістдесят двох седмицях Помазаний буде знесений, і нічого не буде для нього. А місто й святиню зруйнує народ вождя, що прийде; кінець же його буде в повіні, і аж до кінця буде війна - вирішення спустошень. І з багатьма він утвердить союз протягом седмиць, а в половині седмиці скасує жертву й офіру. І на святині буде гидь жахлива, аж доки вирішена руїна не спіткає й самого спустошника.»
або за іншим перекладом
«Сімдесят років-тижнів призначено для твого народу та для міста твоєї святині, аж поки переступ буде докінчений, і міра гріха буде повна, аж поки вина буде спокутувана, і вічна правда приведена, аж поки будуть потверджені видіння й пророк, і щоб помазати Святеє Святих. Та знай і розумій: від виходу наказу, щоб вернути Ізраїля й збудувати Єрусалим, аж до Владики Месії сім тижнів та шістдесят і два тижні. І вернеться народ, і відбудований буде майдан і вулиця, і то буде за тяжкого часу. І по тих шестидесятьох і двох тижнях буде погублений Месія, хоч не буде на Ньому вини. А це місто й святиню знищить народ володаря, що прийде, а кінець його у повіні. І аж до кінця буде війна, гострі спустошення. І Він зміцнить заповіта для багатьох за один тиждень, а за півтижня припинить жертву та жертву хлібну. І на святиню прийде гидота спустошення, поки знищення й рішучий суд кари не виллється на спустошителя.». Це пророцтво складається з трьох частин; сюди входять сімдесят років- тижнів, тобто сімдесят раз по сім років, що складає 490 років. Перша частина розповідає про те, що через 69 років-тижнів, тобто через 483 роки, Месія прийде в Єрусалим. Цей відлік ведеться від моменту наказу відновити та відбудувати Єрусалим. Друга частина повідомляє про те, що після приходу Месію буде видано на смерть. Потім прийде володар, щоб зруйнувати Єрусалим та його храм і завершити період у сімдесят років-тижнів останнім семирічним періодом. Початок відліку сімдесяти років-тижнів пов’язаний з наказом царя Артаксеркса для Неемії відбудувати Єрусалим у 444 році до Різдва Христового. Дата не вказана, а отже, згідно з єврейською традицією, ідеться про перше число місяця, тобто 1 нісана, що за нашим календарем відповідає 5 березня. Відбудова Єрусалиму зайняла 49 років, що відповідає семи рокам-тижням. Від моменту завершення будівництва має пройти ще 62 роки-тижні, тобто 434 роки, причому за основу взято рік старозавітніх єврейських пророків, який складається з 360 днів. По закінченню цього часу сам Христос, згідно з 9 розділом книги пророка Захарії, повинен з’явитися Ізраїлю як Месія. Якщо все акуратно порахувати, що зробив наприклад Гарольд Гохнер, то отримаємо, що закінчення 69 років-тижнів після виходу наказу про відбудову Єрусалиму припадає на 30 березня 33 року від Різдва Христового, тобто на дату урочистого в’їзду Ісуса в Єрусалим. Згідно пророцтва Даниїла після завершення 69 років-тижнів повинно було статися дві події: загибель Месії, що й відбулося 3 квітня 33 року, коли Христос був розп’ятий, а також зруйнування Єрусалиму і храму, яке сталося в 70 році. Таким чином пророк Даниїл точно передбачив прихід Месії, Його смерть і зруйнування храму практично за 500 років до цих подій.

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення Patlatus » 03 січня 2012, 15:01

Я сам пробував це все перерахувати за поданою схемою, в мене вийшло таке.
Якщо рік старозавітніх пророків містив 360 днів, то, щоб отримати число наших років, треба число їхніх років помножити на 360 і поділити на 365.2425.
Якщо Артаксеркс видав наказ про відбудову Єрусалиму в 444 році до н.е., отримаємо
-444+483*360/365.2425=32.0672704,
0.0672704 року це [0.0672704*365]=24 дні.
Якщо додати до 5 березня (1 ніссана) 24 дні, отримаємо 29 березня 32 року н.е.
Але коли я прочитав книгу пророка Неємії, то в розділі Неємії 2:1 написано: "на 20 році правління царя Артаксеркса".
Артаксеркс І правив з 465 року до н.е. до 424 року до н.е. Якщо додати 20 до -465, отримаємо -445.
Якщо до -445 додати 483*360/365.2425, отримаємо 29 березня 31 року н.е.
Не розумію, як у Гарольда Гохнера вийшло 30 березня 33 року.
Не можу знайти в інтернеті першоджерело.
Та навіть так. 29 березня 32 року н.е. чи 29 березня 31 року н.е. це ближче до часів Ісуса Христа, ніж до часів первосвященика Онії.
Якби це пророцтво в книзі Даниїла стосувалося Онії, то наказ про відбудову Єрусалиму мав би бути відданий в -648 році.

І друге запитання. Що таке мерзота запустіння, про яку згадує Ісус Христос в Мт 24:15?
Чи це стосується слів з цього уривку пророка Даниїла "гидь жахлива" чи "гидота спустошення"? Чи це стосується слів з інших частин книги пророка Даниїла?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення о.Олег » 03 січня 2012, 15:35

вся (відома мені грішному) традиція читання цього тексту Святими Отцями - про те, що це пророцтво про Ісуса Христа. Якщо чесно, навіть не знаю... В кожному разі, якщо Вас цікавить, як рахують ці седмиці і як "математично" (а не лише за змістом пророкованого) виходять роки приходу Ісуса Христа-Месії, пропоную перечитати http://www.lopbible.narod.ru/dan/_dan024.htm
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення Patlatus » 21 січня 2012, 00:18

о.Олег писав:вся (відома мені грішному) традиція читання цього тексту Святими Отцями - про те, що це пророцтво про Ісуса Христа. Якщо чесно, навіть не знаю... В кожному разі, якщо Вас цікавить, як рахують ці седмиці і як "математично" (а не лише за змістом пророкованого) виходять роки приходу Ісуса Христа-Месії, пропоную перечитати http://www.lopbible.narod.ru/dan/_dan024.htm
З повагою. о.Олег

О, дуже дякую. Навіть не знав подібного сайту.
Чув лише, що Біблія пояснює Біблію, для чого варто користуватися симфоніями або списками паралельних місць та вживань аналогічних слів.
А як щодо другого запитання?

Patlatus писав:І друге запитання. Що таке мерзота запустіння, про яку згадує Ісус Христос в Мт 24:15?
Чи це стосується слів з цього уривку пророка Даниїла "гидь жахлива" чи "гидота спустошення"? Чи це стосується слів з інших частин книги пророка Даниїла?

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення romanm » 22 січня 2012, 10:36

Patlatus писав:І друге запитання. Що таке мерзота запустіння, про яку згадує Ісус Христос в Мт 24:15?
Чи це стосується слів з цього уривку пророка Даниїла "гидь жахлива" чи "гидота спустошення"? Чи це стосується слів з інших частин книги пророка Даниїла?

"Мерзота запустіння",це технічний термін, який знаходиться в книзі Даниїла (9,27) і вказує на статую; це була скульптура Зевса яку античний грецький цар Антіох Епіфаній поставив в Єрусалимскому храмі 167 a.C. Ортодоксальні євреї (того часу) так і висловлювалися щодо ціїєї статуї - щось типу бруд, мерзота, яка спустошує. Так як там є ця статуя, там Бога немає.

Щось подібне було і на початку християнства. В 40 роках, імператор Калігула поставив свою статую в храмі. В цей час, в Єрусалимі царює Ірод Агриппа 1, задвяки Калігулі він став царем. І в подяку за це, ставить в Єрусалимському храмі статую Калігули.

Це т.зв "есхатологічна" промова Ісуса. Скоро , після цього християни покинуть Єрусалим. 60 рік повстання юдеїв, 70 катастрофа (Рим зрівняв все з землею)

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення Patlatus » 23 січня 2012, 18:05

romanm писав:
Patlatus писав:І друге запитання. Що таке мерзота запустіння, про яку згадує Ісус Христос в Мт 24:15?
Чи це стосується слів з цього уривку пророка Даниїла "гидь жахлива" чи "гидота спустошення"? Чи це стосується слів з інших частин книги пророка Даниїла?

"Мерзота запустіння",це технічний термін, який знаходиться в книзі Даниїла (9,27) і вказує на статую; це була скульптура Зевса яку античний грецький цар Антіох Епіфаній поставив в Єрусалимскому храмі 167 a.C. Ортодоксальні євреї (того часу) так і висловлювалися щодо ціїєї статуї - щось типу бруд, мерзота, яка спустошує. Так як там є ця статуя, там Бога немає.

Щось подібне було і на початку християнства. В 40 роках, імператор Калігула поставив свою статую в храмі. В цей час, в Єрусалимі царює Ірод Агриппа 1, задвяки Калігулі він став царем. І в подяку за це, ставить в Єрусалимському храмі статую Калігули.

Це т.зв "есхатологічна" промова Ісуса. Скоро , після цього християни покинуть Єрусалим. 60 рік повстання юдеїв, 70 катастрофа (Рим зрівняв все з землею)

Дякую. Тобто, ці два уривки таки пов'язані між собою. Чи ні?

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення romanm » 23 січня 2012, 21:03

Що Ви підрозуміваєте під "пов язані"? Так, я би сказав, що так.

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення Patlatus » 30 січня 2012, 21:33

romanm писав:Що Ви підрозуміваєте під "пов язані"? Так, я би сказав, що так.

Коли я кажу пов'язані, я маю на увазі, що Ісус в місці Мт 24:15 говорить про термін "гидь жахлива" чи "гидота спустошення" пророка Даниїла, описаний у місці Даниїл 9,27.
Є таке поняття "паралельні місця", або "Біблія пояснює Біблію".
Наприклад, у притчі про десять дів говориться про те, що вони мали олію, щоб зрозуміти, що означає олія в цьому уривку, слід прочитати 133 псалом, який говорить метафорично про спільноту, братню любов в образі олії.

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Тлумачення книги пророка Даниїла 9:24-27

Повідомлення Patlatus » 02 лютого 2012, 16:27

Patlatus писав:Я сам пробував це все перерахувати за поданою схемою, в мене вийшло таке.
Якщо рік старозавітніх пророків містив 360 днів, то, щоб отримати число наших років, треба число їхніх років помножити на 360 і поділити на 365.2425.
Якщо Артаксеркс видав наказ про відбудову Єрусалиму в 444 році до н.е., отримаємо
-444+483*360/365.2425=32.0672704,
0.0672704 року це [0.0672704*365]=24 дні.
Якщо додати до 5 березня (1 ніссана) 24 дні, отримаємо 29 березня 32 року н.е.
Але коли я прочитав книгу пророка Неємії, то в розділі Неємії 2:1 написано: "на 20 році правління царя Артаксеркса".
Артаксеркс І правив з 465 року до н.е. до 424 року до н.е. Якщо додати 20 до -465, отримаємо -445.
Якщо до -445 додати 483*360/365.2425, отримаємо 29 березня 31 року н.е.
Не розумію, як у Гарольда Гохнера вийшло 30 березня 33 року.
Не можу знайти в інтернеті першоджерело.
Та навіть так. 29 березня 32 року н.е. чи 29 березня 31 року н.е. це ближче до часів Ісуса Христа, ніж до часів первосвященика Онії.
Якби це пророцтво в книзі Даниїла стосувалося Онії, то наказ про відбудову Єрусалиму мав би бути відданий в -648 році.


Ура, знайшов звідки це взялося.
http://www.angelfire.com/sc3/myredeemer ... cep27.html
The terminal event of the 69 weeks is the presentation of Christ Himself to Israel as the Messiah as predicted in Zechariah 9:9. H. Hoehner, who has thoroghly researched this prophecy in Daniel and the Corresponding dates, calculates the date of this event: "Multiplying the sixty-nine weeks by seven years for each week by 260 days gives a total of 173,880 days. The difference between 444 BC and AD 33 then is 476 solar years. By multiplying 476 by 365.24219879 or by 365 days, 5 hours, 48 minutes, 45.975 seconds (there are 365 1/4 days in a year), one comes to 173,855 days, 6 hours, 52 minutes, 44 seconds, or 173,855 days. This leaves only 25 days to be accounted for between 444 BC and AD 33. By adding the 25 days to March 5 (of 444BC), one comes to March 30 (or AD33) which was Nisan 10 in AD 33. This is the triumphal entry of Jesus into Jerusalem."

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

як зрозуміти? Від Матвія 10:28

Повідомлення Bohdan_ » 09 лютого 2012, 16:54

Скажіть будьласка як зрозуміти цю цитату?
28. І не лякайтеся тих, хто тіло вбиває, а душі вбити не може; але бійтеся більше того, хто може й душу, і тіло вам занапастити в геєнні.
(Від Матвія 10:28)


і коли ставлять 2 людей питтання:
1. є душа смертелна чи ні?
2. якщо несмертельна як розуміти занапастити?
3. хто той що може забити душу в пеклі?

і друга людина дає питання:

1.таке семе як попередній.
2. якшо несмертелна як зрозуміти під текстом українским занепастити?
3. хто є той котрий може зробити те в пеклі то що написано в питанні 2.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: як зрозуміти? Від Матвія 10:28

Повідомлення о.Олег » 09 лютого 2012, 17:05

думаю/надіюсь, питання про "смертність душі" чи її "безсмертя" відійде на другий/неважливий (принаймі - для трактування цього уривку) план, якщо згадаємо Хто є Життям. Відповідно: ближче до Бога - життя; далі (занапащування, упадок у гріх) - смерть
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

Re: як зрозуміти? Від Матвія 10:28

Повідомлення Bohdan_ » 09 лютого 2012, 17:08

мені здаєтся дуже просто але чи воно так?

1. несмертельна.
2. людина складається з тіла і душі.
3. хто може занепастити душу і тіло чоловіка? Сатана котрий дає беззаконня і каже роби що хочеш і ніякого закону немає і тим самим люди якщо складаються з тіла і душі, тіло нищать нечистотою (гріхом) а душу занапащують гріхом але нетак щоб забили її але вона вмирає духовно. і є чим раз більша прірва між людиною і Богом.

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

Re: як зрозуміти? Від Матвія 10:28

Повідомлення Bohdan_ » 09 лютого 2012, 17:24

о.Олег писав:думаю/надіюсь, питання про "смертність душі" чи її "безсмертя" відійде на другий/неважливий (принаймі - для трактування цього уривку) план, якщо згадаємо Хто є Життям. Відповідно: ближче до Бога - життя; далі (занапащування, упадок у гріх) - смерть
З повагою, о.Олег


про мене питаня нестоїть думати чи душа смертна чи ні. Тут ясно але чи можна писати і думати що людина складається з тіла і душі? і чому можуть зрівняти з забобоном від Рене Декарта людину яка так думає?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: як зрозуміти? Від Матвія 10:28

Повідомлення о.Олег » 09 лютого 2012, 17:43

Bohdan_ писав:... людина складається з тіла і душі...

Bohdan_ писав:... Декарта...

от власне...
думаю, що мова про "складається" ...гм... спокушає "розкласти на складові" і увійти в деякий дуалізм - протиставити, тому в такого роду твердженнях скоріше скажу "людина є єдністю душі і тіла"
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Bohdan_
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 151
З нами з: 21 вересня 2011, 11:53

Re: як зрозуміти? Від Матвія 10:28

Повідомлення Bohdan_ » 09 лютого 2012, 18:00

о.Олег писав:
Bohdan_ писав:... людина складається з тіла і душі...

Bohdan_ писав:... Декарта...

от власне...
думаю, що мова про "складається" ...гм... спокушає "розкласти на складові" і увійти в деякий дуалізм - протиставити, тому в такого роду твердженнях скоріше скажу "людина є єдністю душі і тіла"
З повагою, о.Олег


дякую за відповідь :) все ясно

Patlatus
дописувач
дописувач
Повідомлень: 137
З нами з: 05 серпня 2011, 11:57

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Patlatus » 20 березня 2012, 10:03

Римокатолики читають нині такий уривок зі старого Завіту
Єз 47, 1-9. 12
Читання з Книги пророка Єзикиїла.
Тими днями ангел привів мене назад до входу в Господній храм, аж ось з-під порога храму тече вода на схід, бо храм стояв лицем на схід. Вода текла з-під споду з правого боку храму, на південь від жертовника. І вивів мене північними ворітьми й зовні обвів мене до зовнішніх воріт, звернених на схід, аж ось вода точилася з правого боку. Пішов той чоловік на схід, і державши в руці шнурок, відміряв тисячу ліктів, і перевів мене через воду; води було по кісточки. Відміряв ще тисячу й перевів мене через воду; води було по коліна. І ще відміряв тисячу й перевів мене; води було по крижі. І ще відміряв тисячу, та потік уже був такий, що я не міг перейти, бо вода була так високо, що треба було плисти, не можна було перейти потоку. І сказав мені: «Бачиш, сину людський?» І повів мене й привів назад на берег потоку. Як я обернувся назад, аж ось на берегах потоку дуже багато дерев по цім і по тім боці. І сказав до мене: «Ця вода тече в східній край: вона пливе Аравою й увіллється в море; вона ввіллється в море, й вода в ньому стане здоровою. Скрізь, де пройде той потік, кожна жива тварина, що рухається в ньому, буде жити. Риби буде дуже багато, бо там, де пройде ця вода, оздоровить усе, і де пройде той потік, усе буде жити. Понад потоком, на його берегах, по цім і по тім боці, будуть рости усякі овочеві дерева; листя на них не буде в’янути, і плоди на них не будуть переставати родити; вони будуть щомісяця достигати: бо вода для них тече зі святині. Плоди їхні будуть на поживу, а листя – на ліки».

Я намагався збагнути, про що він.
Читав тлумачну Біблію Лопухіна http://www.lopbible.narod.ru/eze/_eze144.htm
але все одно не зрозумів.
Про який потік говорить пророк - про потік Святого Духа через Ісуса Христа, чи про звичайну воду?... Не збагну...

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення о.Олег » 20 березня 2012, 14:18

Patlatus писав:Читання з Книги пророка Єзикиїла...

перепрошую - зараз не маю часу більш детально заглибитись, але для мене це читання подібне (перепрошую - не перевіряв) з Одкровення Івана Богослова (22?).
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Michail » 11 квітня 2012, 00:20

Для мене незрозуміле таке питання.
http://www.youtube.com/watch?v=1c3rJKt8 ... e=youtu.be

У цьому документальному фільмі сказано, що євреї носили довгі волосся і бороди (єврейка говорить), щоб не поранитись і не пролити кров. (Що і роблять консерватвні євреї і тепер. От чому бороди носять консервативні християни, намагаються єврейські вірування виконати, а я все думав, чому... Ну то таке.)

Якщо це так, то чому ап. Павло (сам по тілу єврей, що він також пише в своїх посланнях), пише:

1Кор. 11.14. "Не сама ли природа учит вас, что если муж растит волосы, то это бесчестье для него"

І ще таке:

"4. Всякий муж, молящийся или пророчествующий с покрытою головою, постыжает свою голову."
Є католицькі образи. де Ісус молився з покритою головою. А також євреї консервативні по своїх звичаях так роблять (цікаво, як на самому ділі євреї молились в храмі в Сатрому Хавіті і в часи Ісуса Христа?), також деякі монаші ордени і патріархи Церков...

Взагалі 11 глава 1 Коринтян через ці питання мені малозрозуміла в контексті Старого Завіту...

Наприклад власне, "тільки вищезгадане місце Біблії (тобто лише ця глава) говорить про покривало. " жінки... ( так тут сказано http://graceukrainian.com/statti/statti6.html )

От чому написав про відпускання довгого волосся ап. Павло, який був юдеєм, негативно (хоча Самсон мав довге волосся, та й думаю все-таки єврейський народ носив, бо в фільмах про Старий ЗАвіт герої - з довнгим волоссям)...?

Може авп. Павло мав якусь на увазі конкретну Церкву, де були такі звичаї, себто саме Коринфську?

Аватар користувача
Georgij
старець
старець
Повідомлень: 768
З нами з: 27 червня 2011, 07:54

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Georgij » 24 червня 2012, 14:41

Слава Ісусу Христу!
Допоможіть будь-ласка роз`яснити мені уривок з Євангелія від Луки 16;

1 І сказав (Ісус) до учнів: “Був один чоловік багатий і мав він управителя, якого обвинувачували, що марнує його добра. 2 Покликав він його та й каже: Що я про тебе чую? Дай звіт про твоє управління, бо ти не можеш більше рядити. 3 І почав управитель міркувати: Що мені робити, бож пан мій в мене відбирає управління? Копати землю? Сил не маю. Просити? Соромлюся. 4 Знаю, що зроблю щоб, коли буду скинутий з управління, прийняли мене до себе. 5 Покликав він одного по однім довжників свого пана й до першого промовив: Скільки ти винен панові моєму? 6 Сто мір оливи, -відповів той. А він сказав до нього: Візьми твою розписку та сядь і напиши швидко п'ятдесят. 7 Потім до другого промовив: А ти скільки то винен? - Сто корців пшениці, відповів той. - Візьми твою розписку, напиши вісімдесят. 8 І похвалив пан нечесного управителя за те, що той вчинив мудро, бо діти цього світу мудріші, в їхньому роді, від дітей світла. 9 І я кажу вам: Придбайте собі друзів мамоною неправою, щоб коли її не стане, вас прийняли в намети вічні.


Найбільше не розумію підкреслене, також читав з різних перекладів цей уривок, щось мало доходить, що саме Ісус тут підкреслює, виверткуватість управителя? Що означає придбати друзів мамоною неправою, нечесними грішми?
Гнітять мене гріхи, але вони не здолають Божого милосердя до мене.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Michail » 24 червня 2012, 14:56

Мені здається, що Ісус тут вказав на те, що любі гроші не мають ціни, якщо ти самотній і якщо тебе ніхто не любить. Що краще списати борги винуватцям, які не можуть повернути борги, але щоб вони молились за тебе... Ну щось подібне. Але в повноті я теж не осмислив ці рядки. Може отці і письменники Церкви якось тлумачили вже їх?

Аватар користувача
Georgij
старець
старець
Повідомлень: 768
З нами з: 27 червня 2011, 07:54

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Georgij » 24 червня 2012, 15:09

Michail писав:Мені здається, що Ісус тут вказав на те, що любі гроші не мають ціни, якщо ти самотній і якщо тебе ніхто не любить. Що краще списати борги винуватцям, які не можуть повернути борги, але щоб вони молились за тебе... Ну щось подібне. Але в повноті я теж не осмислив ці рядки. Може отці і письменники Церкви якось тлумачили вже їх?


Гарна думка, що любі гроші не мають ціни. Але я чомусь зосередив увагу ще на тім, що якщо управитель нечесний, то мав би якось повернути , те, що змарнував. Хоча пише, що його тільки звинувачують, в марнотратстві... А з другого боку, нечесно придбав собі друзів через розписки це не ложне свідоцтво?, шкода від цих розписок власнику, хіба управитель віддасть решту своїми грішми, тоді інша справа...та й не пише, що боржники не могли повернути кошти, всетаки занедбання своїх обовязків з боку управителя, цими діями він визнав свою "неякісну роботу" супроти багатого.

Що дивує, - що пан похвалив свого управителя :pardon: .....
Востаннє редагувалось 24 червня 2012, 15:12 користувачем Georgij, всього редагувалось 1 раз.
Гнітять мене гріхи, але вони не здолають Божого милосердя до мене.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення о.Олег » 24 червня 2012, 15:10

Michail писав:Мені здається, що Ісус тут вказав на те, що любі гроші не мають ціни, якщо ти самотній і якщо тебе ніхто не любить. Що краще списати борги винуватцям, які не можуть повернути борги, але щоб вони молились за тебе... Ну щось подібне. Але в повноті я теж не осмислив ці рядки. Може отці і письменники Церкви якось тлумачили вже їх?

не думаю, що помилюся, але тут, якщо коротко, йдеться про те, що кожен з нас є тим "управителем" Божого і кожного з нас Господь як Поставив, так і Забере; в кожного з нас є "наші" боржники, от лише свого нічого не маємо і Прощені будемо, якщо навчимося прощати
"...І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим..." (Мт. 6,9-13 також Лк. 11,2-4)
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
Georgij
старець
старець
Повідомлень: 768
З нами з: 27 червня 2011, 07:54

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Georgij » 24 червня 2012, 15:14

І похвалив пан нечесного управителя за те, що той вчинив мудро, бо
діти цього світу мудріші, в їхньому роді, від дітей світла

чим мудріші, від ангелів у людському роді?
Гнітять мене гріхи, але вони не здолають Божого милосердя до мене.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Michail » 24 червня 2012, 15:25

о.Олег писав:
Michail писав:Мені здається, що Ісус тут вказав на те, що любі гроші не мають ціни, якщо ти самотній і якщо тебе ніхто не любить. Що краще списати борги винуватцям, які не можуть повернути борги, але щоб вони молились за тебе... Ну щось подібне. Але в повноті я теж не осмислив ці рядки. Може отці і письменники Церкви якось тлумачили вже їх?

не думаю, що помилюся, але тут, якщо коротко, йдеться про те, що кожен з нас є тим "управителем" Божого і кожного з нас Господь як Поставив, так і Забере; в кожного з нас є "наші" боржники, от лише свого нічого не маємо і Прощені будемо, якщо навчимося прощати
"...І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим..." (Мт. 6,9-13 також Лк. 11,2-4)
З повагою, о.Олег

Якби управитель розпоряджався своїми грошима... то було б саме так.

Хоча з іншого боку можна розмислити і так: пан, дав у повне розпорядження управителю гроші... І дивився не на гроші, як такі ,а на розробку системи і прибуток, чи не так? Він пан справедливий і милосердний. Він не жадний до грошей і їх довірив урпавителю. А значить він побачив в управителі якусь жилку правильну, просто так він би не довірив гроші.

Так от, він приїзджає з відрядження (пан), а йому кажуть, що управитель тринькає гроші... Тодіуправитель швидко зролбив те, що написано. ХАзяїн дивиться, а все ніби й нормально вже. Працівники задоволені, не похмурі та ще й управителя хвалять... Економічна система хазяйства працює...
Може десь якісь і є недоліки, але чи то важливо взагалі для системи хазяйства, якщо є подальша перспектива для процвітання?

Але саме перше було що ? Нарікання на управителя. Тепер же нема нарікання. Спершу була підозра на самого пана, що він такого урпавителя поставив... А тепер всі задоволені...

НУ приблизно так ще можна розтлумачити.

Але до кінця не зрозуміло саме це:

не думаю, що помилюся, але тут, якщо коротко, йдеться про те, що кожен з нас є тим "управителем" Божого і кожного з нас Господь як Поставив, так і Забере; в кожного з нас є "наші" боржники, от лише свого нічого не маємо і Прощені будемо, якщо навчимося прощати
"...І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим..." (Мт. 6,9-13 також Лк. 11,2-4)
З повагою, о.Олег


Якби управитель розпоряджався своїми грошима...

Бо він не заборгованість собі їм прощав...
Хоча якщо дивитись, що його звинувачували, а він їм зробив добре, то тут простив їм цю заборгованість, але пановими грошима...

Тут якась має бути така мудрість східна зашифрована, що ми ще на форумі її не збагнули...

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення Michail » 24 червня 2012, 15:31

Georgij писав:
І похвалив пан нечесного управителя за те, що той вчинив мудро, бо
діти цього світу мудріші, в їхньому роді, від дітей світла

чим мудріші, від ангелів у людському роді?

Ні, не від ангелів.
Від простодушних спасенних християн, які не люблять мудрувати і беруть всю відповідальність на себе за кожну дрібницю... здається так.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9705
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення о.Олег » 24 червня 2012, 17:14

Michail писав:...
Якби управитель розпоряджався своїми грошима... то було б саме так.
...

а що таке Притча, Михайле?
З повагою, о.Олег
... Вам дано пізнати таємниці Божого Царства, а іншим у притчах, щоб дивились вони і не бачили, слухали і не розуміли... (Лк.8 )
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Питання стосовно незрозумілих уривків Святого Письма

Повідомлення andrey s. » 24 червня 2012, 18:06

Слава Ісусу Христу!
Долучусь і я, з Вашого дозволу. :oops: :)
Все написане є цікавим, тобто всі думки викладені з цього приводу. Тож почнем:
1 І сказав (Ісус) до учнів: “Був один чоловік багатий і мав він управителя, якого обвинувачували, що марнує його добра. 2 Покликав він його та й каже: Що я про тебе чую? Дай звіт про твоє управління, бо ти не можеш більше рядити. 3 І почав управитель міркувати: Що мені робити, бож пан мій в мене відбирає управління? Копати землю? Сил не маю. Просити? Соромлюся. 4 Знаю, що зроблю щоб, коли буду скинутий з управління, прийняли мене до себе. 5 Покликав він одного по однім довжників свого пана й до першого промовив: Скільки ти винен панові моєму? 6 Сто мір оливи, -відповів той. А він сказав до нього: Візьми твою розписку та сядь і напиши швидко п'ятдесят. 7 Потім до другого промовив: А ти скільки то винен? - Сто корців пшениці, відповів той. - Візьми твою розписку, напиши вісімдесят. 8 І похвалив пан нечесного управителя за те, що той вчинив мудро, бо діти цього світу мудріші, в їхньому роді, від дітей світла. 9 І я кажу вам: Придбайте собі друзів мамоною неправою, щоб коли її не стане, вас прийняли в намети вічні.

Особисто я не сприймаю питання фінансові серйозно, тобто не шукаю такої логіки у Ісусових Притчах, знаючи як Він бачив гроші. Хоч по великому рахунку тільки так можна говорити за майбутню перспективу, як згадував п.Михайло (але то таке, тобто по мимо головного). Я кажу одразу, що для мене є очевидним що управитель є вірним, і такий розклад свідчить на його користь, хоч і подбав трішки про земне, що теж є нормальним з його боку (я допускаю що управитель міг трішки забутись і розслабитись, але він не приписував людям зайвого від себе, ні, тільки виконував панову зобовязаність. І іншими словами люди були в шоці від боргів які винні пану, і звичайно зробили крайнім управителя. Тобто управитель цим вчинком спас і самого пана, і можливо навіть випросив цим трішки милості у пана, відкрив йому очі, бо люди не були в змозі віддати пану борги в повноті, а пан є пан, він цацкатись за те що йому винні не буде.
Перше:
Був один чоловік багатий і мав він управителя, якого обвинувачували, що марнує його добра. 2 Покликав він його та й каже: Що я про тебе чую? Дай звіт про твоє управління, бо ти не можеш більше рядити.

Тобто що відбулося? І про що думав пан кажучи це?
Розумієте, пан є пан, і він не думає як ми (якщо він мудрий). Йому не йшлося за прибуток зараз (хоч 100% він його мав), йому не йшлося що управитель його грабує, дурить (бо напевне він даавно працює у нього і пан може зрівняти з попередніми часами свої прибутки, коли було все тіп-топ) . Пану інше в голові, і суть якраз у цьому:
бо ти не можеш більше рядити.
Пану не стоїть фінансовий бік, дурить його управитель чи ні, правду кажуть за нього чи ні, а те що люди незадоволені ним (бунт назріває, хвилювання, імідж впав, рейтенг :D ) . Бо він пан тільки за рахунок того що Бог поставив його над ними панувати, якщо коротше, то без народу не буде пана, і всього витікаючого з цього, включаючи бонуси. :)

Тут якраз є праобраз священників, які якщо б суто по Закону без Науки Христа про Любов з нас вимагали, то ми би перші скаржились Богу на них, хоч вони роблять що Закон Пише, служать Йому(хоч можу допустити що деякі трішки забуваються, і якраз їм це адресовано, простіть ви, і вам проститься за ради спасіння інших). Ті розписки це наші гріхи які управитель помякшив(трішки списав), і зробив це і ради себе і ради пана, він дійсно піклувався за пана і це був єдиний вихід. Пан йому був вдячний, бо таким чином все внормувалось і пану не пришлось вичавлювати ці борги з підлеглих поставивши строгого управителя і навівши порядок призвавши війска (а пану це на раз-два зробити).
А тепер заключення, і як водиться це саме-саме :) :
І похвалив пан нечесного управителя за те, що той вчинив мудро, бо діти цього світу мудріші, в їхньому роді, від дітей світла. 9 І я кажу вам: Придбайте собі друзів мамоною неправою, щоб коли її не стане, вас прийняли в намети вічні.

Тут акцент на :" В їхньому роді". Бо діти Світла у світі слабкіші з погляду самого світу, а Ісус прийшов у світ рятувати його, Він не до дітей Світла прийшов, бо інакше і приходити не було потреби. Дітям Світла до цього світу, шо мені до фудболу, байдуже. Вони вже спасенні і Ісус за них не журиться, бо з ними все тіп-топ. А ось якраз за дітей цього світу, тобто рід зміїний, в який перетворились з дітей Світла, ради Спасіння нас, Він це все навчає. Він навчає як стати дітьми Світла, і хто вірує у Нього є стає дитиною Світла.
Також Ісус Навчає як з тлінного користати, гроші це порох, але ми з пороху також, тому вказує що у нас є Ще Щось, і те Щось є Головніше. Якщо простіше, то навіть з за допомогою грошей можна користати для душі, тобто позбуватись жадоби і бажання прибутку понад усе, а прощати борги, або поменшувати їх, і саме цим прагненням ми повстаєм з тлінності грошей, тобто не вони вже нами керють, а ми їх використовуєм, користаєм з того що є, вчимося цьому у Нього.
Ну десь так, пробачте , можливо понаписував тут (мало зрозуміло), але як є.
Дякую. :Rose:
..................
Ага, ось ще: Марнує його добра...Тобто можна сказати що не витискає все те що можна витиснути, іншими словами це не боржники поскаржились, а інші пани або багаті підлеглі яким фіолетово до бідаків. Якщо так, то управитель взагалі космонавт і сміливець. Тобто скоріше це так. Не боржники жалілись, а багаті.
А в житті це виглядає так: Купка "праведників"(які справді можливо виконують закон) ідуть до Владики і жаліються на підлеглого Владиці свяценника, що мовляв той з грішниками надто лагідний , цацкається з ними, помякшує їм (хоч Закон каже так-так і так). І Владика каже, шо ти робиш, відповідай передо мною, ато я не врубаюсь, смуту якусь тут наводиш, "праведники" на тебе жаліються, кажуть що легковажиш. І священник наочно показав що він робить, або почав робити (щоб врятуватись). І Владиці цей живий приклад сподобався, бо Ісус навчає, що щоб ти там не мав, якими би ми праведниками не були, но не маючи Любові ми пустишка безплідна, саме Господньою Любовю спасаємось, і Богу це довподоби.
Так, отець Олег все вірно і коротко сказав: " І прости нам провини наші, як і ми прощаєм винуватцям нашим". Тобто Наука про прощення і поблажливість, про те як вчитись Любові у тлінному світі.
Востаннє редагувалось 24 червня 2012, 19:17 користувачем andrey s., всього редагувалось 2 разів.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ


Повернутись до “Святе Письмо”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість