Re: Щодо Причастя
Додано: 24 січня 2012, 23:57
Це те, що називається Цілісне служіння. І Святі Тайни врятував (видно боявся, щоб мародери не вкрали чи ще щось, а може підкріпився Божою Силою, щоб врятувати людей з корабля), і ближнім допоміг.
forum.ugcc.org.ua
http://forum.ugcc.org.ua/
Michail писав:Це те, що називається Цілісне служіння. І Святі Тайни врятував (видно боявся, щоб мародери не вкрали чи ще щось, а може підкріпився Божою Силою, щоб врятувати людей з корабля), і ближнім допоміг.
andrey s. писав:Michail писав:Це те, що називається Цілісне служіння. І Святі Тайни врятував (видно боявся, щоб мародери не вкрали чи ще щось, а може підкріпився Божою Силою, щоб врятувати людей з корабля), і ближнім допоміг.
Взагалі то, можливо і це, що Ви сказали, але насамперед священник має обовязок в разі небезпеки зневаження Дарів Їх спожити.. (власне в тому випадку, якщо би не було священника, то це міг би зробити любий вірний, якщо навіть має непокаянний гріх. Вдарив себе в груди(то образно, тобто просячи у Бога прощення, щоб зробив гідним цього вчинку), взяв і спожив Дари, забрав Чашу собою, і Амінь.
Тобто якби корабель затонув то Дари могли би потрапити у воду, змішатись з всяким таким.
А так, був священник, і як кажуть, він не вдарив лицем в грязь .
Хвала Богу.
Michail писав:... Якби у нього був лише оди вибір: спасти людське життя чи спожити дари? Я, якби ...
Michail писав:Перед Ісусом Христом схиляю голову, що так скерував священика.
о.Олег писав:Michail писав:Перед Ісусом Христом схиляю голову, що так скерував священика.
та звичайно, що перед Ісусом. Тільки людина не лялька - священик діяв, керуючись вірою в Ісуса, в Святих Тайнах Утаєнного
Michail писав:"Блаженні миротворці..." Це мій улюблений вислів з Блаженств
А що, з боку видиться як сварка? Я такого і не подумав.... Та я створив теу, "Якщо, якби.." і буду там писати, а то дійсно осмислюється в цій темі не це, а розуміння Євхеристії.
Код: Виділити все
Тому якщо уже й казати, що немає хліба й вина, то в такому розумінні як ми кажемо про травяний настій: - немає тут уже трави й спирту, а є ліки.
Michail писав:Код: Виділити все
Тому якщо уже й казати, що немає хліба й вина, то в такому розумінні як ми кажемо про травяний настій: - немає тут уже трави й спирту, а є ліки.
Брате Юра, з усією повагою до наагань пізнати Таїнство , але досить (надіюсь що Вас це несвідомо ) сміятись з теології. Є спирт у настійці і трави є. Це складові ліків. Євхаристія - зовсім інше, тому і Таїнство. А інше саме тим, що є хліб і вино як залишкова акциденція - речовина (а саме "види") , але вони не є складовими суті Євхаристії. так як складвими ліків є спирт і трави. Це Вам зрозуміло?
А окрім трави і спирту нічого не запримітили Власне мова про Христа, Хто Є хліб життя. Й про те, що стверджувати, буцімто у Святій Євхаристії хліба нема буде не по церковному. З чим ви, пане Michail, погодились http://bohoslov.org.ua/distribution/top ... html#p3295Michail писав: Брате Юра, з усією повагою до наагань пізнати Таїнство , але досить (надіюсь що Вас це несвідомо ) сміятись з теології. Є спирт у настійці і трави є. Це складові ліків. Євхаристія - зовсім інше, тому і Таїнство. А інше саме тим, що є хліб і вино як залишкова акциденція - речовина (а саме "види") , але вони не є складовими суті Євхаристії. так як складвими ліків є спирт і трави. Це Вам зрозуміло?
Код: Виділити все
Й про те, що стверджувати, буцімто у Святій Євхаристії хліба нема
о.Олег писав:також хотів про це написати, але час аж тепер знайшов: ліки лікують завдяки властивостям трав/спирту і тому звуться ліками. Зовсім не аналогічно з Таїнством Євхаристії та і взагалі - знайти аналогію до Таїнства марна справаMichail писав:Брате Юра, з усією повагою до наагань пізнати Таїнство , але досить (надіюсь що Вас це несвідомо ) сміятись з теології. Є спирт у настійці і трави є. Це складові ліків. Євхаристія - зовсім інше, тому і Таїнство.
Michail писав:Я не заперечував тут, а вказав на Вашу неправильну аналогію. Зовсім неправильну.
Код: Виділити все
1393 Якщо кожного разу, коли проливається Кров, вона проливається на відпущення гріхів, я повинен приймати її завжди, щоб вона завжди відпускала мої гріхи. Я, що завжди грішу, повинен завжди мати ліки» (Св. Амвросій, Про святі таїнстваn 4, 28.). http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=41
Michail писав:Я тут натрапив на цитату Палами:
"Не будет Причастия - земля не будет кружится."
Святитель Григорий Палама
На Галілея зря тиснули... І шкода, що він не підкріплював свою теорію цитатою Палами... (мабуть)
Michail писав:Я тут натрапив на цитату Палами:
"Не будет Причастия - земля не будет кружится."
Святитель Григорий Палама
На Галілея зря тиснули... І шкода, що він не підкріплював свою теорію цитатою Палами... (мабуть)
luksander писав:Michail писав:Я тут натрапив на цитату Палами:
"Не будет Причастия - земля не будет кружится."
Святитель Григорий Палама
На Галілея зря тиснули... І шкода, що він не підкріплював свою теорію цитатою Палами... (мабуть)
А звідки цитата?
Yur писав:Й іще стосовно аналогій з рослинами й ліками котрі використовує Церква, подобаються вони комусь чи ні...
Звичайно ж Євхаристія є Тілом і Кров'ю Христовою не через властивості хліба і вина, а через Його Слово, про що й мова. Але як хліб і вино є ліком для нашого плотського тіла, так і Євхаристія є ліками для людської душі.о.Олег писав:ті - подобаються. Що Ваші порівняння не робить коректними: ліки лікують через властивості трав/спирту; Євхаристія є Тілом і Кров'ю Христовою не через властивості хліба і винаYur писав:Й іще стосовно аналогій з рослинами й ліками котрі використовує Церква, подобаються вони комусь чи ні...
Yur писав:... Але як хліб і вино є ліком для нашого плотського тіла, так і Євхаристія є ліками для людської душі...
Людська душа, жива душа (Бут 2:7) завжди знаменую собою тілесну присутність.о.Олег писав:Євхаристія є ліком душі і тіла.Yur писав:... Але як хліб і вино є ліком для нашого плотського тіла, так і Євхаристія є ліками для людської душі...
Так в тому то й річ, що застосовувана термінологічна система вказує на акциденції, як на незмінні зовнішні властивості.о.Олег писав:В кожному разі, якщо критикувати Святого Тому, що перейняв від Арістотеля розрізнення між сутністю і акциденцією і твердити щось іншого, потрібно вийти із пропонованої ним термінологічної системи. Нажаль, протестантські автори (а тепер - і деякі автори від православних) не виходять і вписують хліб і вино в "сутнє" у Євхаристії, насправді ж це саме акциденції (випадкові, вигляд, а не невід'ємна суть) Євхаристії і їх може і не бути,
Добре було б про оту Живу Плоть з посиланнями на офіційні документи.о.Олег писав: .. що неодноразово показує Господь у Чуді Переміни освяченого Хліба в Живу Плоть (Монкад, Ланчано, О'Себрейро, Сімбалла, Трані... - в Мережі має бути багато інформації про Євхаристійні Чуда)
Yur писав:
Но истинные Тело и Кровь не появляются в момент чуда, вся их сущность уже пребывает под видом хлеба и вина. Внешность хлеба и вина после чуда становится внешностью плоти и крови.
Под видом плоти и крови Иисус истинно и сущностно пребывает в Евхаристии, как пребывал и прежде чуда. Поэтому мы можем поклоняться истинному присутствию Иисуса в чудесной Плоти и Крови.
Отец Роберто Коджи, O.P. (орден доминиканцев)
http://narodna.pravda.com.ua/life/4d57bda8d06a4/
Yur писав:В кожному разі, якщо критикувати Святого Тому, що перейняв від Арістотеля розрізнення між сутністю і акциденцією і твердити щось іншого, потрібно вийти із пропонованої ним термінологічної системи. Нажаль, протестантські автори (а тепер - і деякі автори від православних) не виходять і вписують хліб і вино в "сутнє" у Євхаристії, насправді ж це саме акциденції (випадкові, вигляд, а не невід'ємна суть) Євхаристії і їх може і не бути,...[/u]]...
Yur писав:...Так в тому то й річ, що застосовувана термінологічна система вказує на акциденції, як на незмінні зовнішні властивості.... доступные для органов чувств свойства хлеба и вина (акциденции) остаются неизменными[9]...
luksander писав:...Ну так "під видом хліба і вина" напевно і означає, що ні вина, ні хліба вже нема?...