Магічні літургійні практики?

літургічні тексти, переклади, устав Богослужень

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення ShMariam » 23 січня 2012, 13:11

o.Mykil писав:Так і є. Католицька Церква теж офіційно не проголошує такого "лікування". Щось не стрічав. Однак є і в нас немало подібних цілителів... Ось один очевидний приклад "Копієм і молитвою" http://pokrov.if.ua/index.php?option=co ... 3&Itemid=3

Отець має благословення від владики на користування копієм: поколює знаком хреста тіло хворого, а сила Господня допомагає лікувати.
http://pokrov.if.ua/index.php?option=co ... 3&Itemid=3 :shock: :pardon:
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення andrivovk » 23 січня 2012, 16:59

Колись хотів їхати до Перегінська, а тепер не знаю.
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 21 лютого 2012, 10:51

ShMariam писав:...Отець має благословення від владики на користування копієм...

взагалі особисто не вважаю молитву над хворим з використанням Біблії, Чаші чи Копія тощо проблематичною, однак цікаво би було прочитати якусь аргументацію в цьому випадку...
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
Georgij
старець
старець
Повідомлень: 768
З нами з: 27 червня 2011, 07:54

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення Georgij » 24 лютого 2012, 00:32

Хворим та страждаючим навряд чи потрібна буде якась аргументація такої молитви. В Перегінську, не знаю як тепер, але було щоранку море людей в черзі. Багато чув про о.Василя, а ще знаю те, що приїжджали до нього на молитву й багато священників. Також знаю людей, яким ця молитва дійсно допомогла. Один хлопчина був одержимий злим духом, після безлічі екзорцизмів, багатьох скитань по монастирях, він насьогодні вільний, другий рік живе в монастирі, мав вже облечини. Останній, хто над ним молився перед звільненням був якраз о.Василь. Зрештою, з копієм практикують також і екзорцисти нашої церкви.
Гнітять мене гріхи, але вони не здолають Божого милосердя до мене.

vitalko
старець
старець
Повідомлень: 987
З нами з: 25 березня 2009, 14:13
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення vitalko » 24 лютого 2012, 12:20

Georgij писав:Хворим та страждаючим навряд чи потрібна буде якась аргументація такої молитви. В Перегінську, не знаю як тепер, але було щоранку море людей в черзі. Багато чув про о.Василя, а ще знаю те, що приїжджали до нього на молитву й багато священників. Також знаю людей, яким ця молитва дійсно допомогла. Один хлопчина був одержимий злим духом, після безлічі екзорцизмів, багатьох скитань по монастирях, він насьогодні вільний, другий рік живе в монастирі, мав вже облечини. Останній, хто над ним молився перед звільненням був якраз о.Василь. Зрештою, з копієм практикують також і екзорцисти нашої церкви.


Але до чого тут копіє? Що в ньому такого, що воно може звільнити когось від одержимості чи вилікувати? Якісь забобони, імхо. :(
"Для чого шукаєш ти для себе почесті в інших? Поважай сам себе, і ніхто не принесе тобі безчестя."
св. Йоан Золотоустий

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 24 лютого 2012, 13:31

Знайшла статтю про священика-екзорциста. Цікаво.

http://mistovechirne.in.ua/podii-i-fakt ... ---------r
«Я єси як завжди – священик, який виганяє нечисту силу»

Звідки до людей приходять такі проблеми? Екзорцист відповідає так: "Через тяжкий гріх. Або його скоїв одержимий, або гріх родовий, тягнеться ще від тих, хто руйнував церкви, знімав хрести, ламав каплиці. Якщо така людина ще й помре без покаяння, то злий дух неминуче мордуватиме дітей чи онуків. Зараз багато одержимої молоді – я щоденно читаю екзорцизми, навіть дитина маленька і та вже опанована. На жаль, але із зростанням чисельності чернечої братії, випускників семінарій зростає й число ворожбитів. Люди купують собі книги магії – чорні, сірі, білі... Хтось просто читає їх, хтось, не осягаючи вповні зла діянням, починає робити написане, тим самим відкриває шлях злому духу, не знаючи, як потім його закрити. Мертву воду люди вживають - це жахливо. Мені розповідали парафіяни у Львові, як санітарки моргів продають воду, що нею омивали покійника".
До речі, священик не відмахуватиметься, якщо людина поскаржиться йому на наврочення, пороблення. "Є молитва від лукавих очей. Ми читаємо таку. Підсипано, підлито – то все очаровані речі, аби шкодити людям. І, треба визнати, то доволі впливова річ. Не носіть шнурівки з покійників у кишені, це не оберіг, просто забобони. Єдиний захист – то хрестик, вервичка і молитва. Остерігайтеся циганів, усі вони мають зв'язок з темними силами. Та й всяке ворожіння, з ними пов'язане. Бог сказав: "Не май інших богів, крім Мене". Це стосується всіх нас – християн, мусульманів... Інакше ви – власність злого духа, а наслідки цього – непередбачувані".
Не бійтеся!

Аватар користувача
Georgij
старець
старець
Повідомлень: 768
З нами з: 27 червня 2011, 07:54

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення Georgij » 24 лютого 2012, 14:10

vitalko писав:Але до чого тут копіє? Що в ньому такого, що воно може звільнити когось від одержимості чи вилікувати? Якісь забобони, імхо. :(

Дивіться, в одному місці Ісус зцілює сліпця словом "Прозри", в іншому- зготував глей.... Мені здається, що сила молитви, віра людей,(навіть в освячені речі, інакше для чого тоді взагалі молитви на освячення зілля і т.д.?) призводить до таких результатів. Інша справа, коли люди при цьому віддаляються від правдивої віри в Бога живого, через освячені речі і т.п., надаючи їм більшого змісту :( . Я би теж хотів спитати що такого в практиці молитви з копієм? Але десь інтуїтивно розумію чому. Якщо в харизматії вважається, що в часі Літургії можна оздоровитися, то чому не можливо оздоровлюватися з допомогою копія? річ ця має особливу роль і призначення в святій Літургії. Звичайно, більшісь (чи меншість?) оздоровлених відходять як дев`ять прокажених, невдячними, проповідуючи в`язанку з різних забобонів....
А монастир в Закреничному, за Перегінськом, настоятелем якого є о.Василь, дійсно місце особливе. Якраз на храмове свято Воздвиження Чесного Хреста туди приїздять вдячні вірні, оздоровлені і навернені, де справді можна назбирати багато свідчень про зцілення.
Гнітять мене гріхи, але вони не здолають Божого милосердя до мене.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 24 лютого 2012, 15:48

vitalko писав:...Але до чого тут копіє? Що в ньому такого, що воно може звільнити когось від одержимості чи вилікувати? Якісь забобони, імхо. :(

ну... якщо підходити аж так, тоді і використання Хреста - забобони. :( Але ж ні - віруємо, що хрест, бувши знаряддям смерті, Божим Промислом став Хрестом Господнім, став знаряддям Спасення. Розумію, що можуть вказати на недоречність такого порівняння (Хрест/Копіє), але аналогія нмсд повна: Копіє символізує спис, яким було проколено Розп'ятого і готуючи Літургію, священик на Проскомидії говорить "один із воїнів копієм ребро Його проколов і ..." і проколює бік Ангця - як Хрест став знаряддям Спасення, так і Копіє бере участь у даруючій Життя Євхаристії... Тобто підстави не вважати це якимось забобоном доволі глибокі і обгрунтовані. От, наприклад, в Настольній книзі священосужителя про копіє
Для вырезывания агнца из первой богослужебной просфоры, а также для вырезывания частиц из других просфор употребляется копие - плоский железный нож в виде наконечника копья, заостренный с двух сторон, вставленный в деревянную или костяную рукоять. Он является образом того копья, которым воин, желая удостовериться в смерти Христа на Кресте, пронзил Его в ребра. При воспоминании страдания Спасителя на службе проскомидии Агнец слегка пронзается копием с правой стороны со словами: "Един от воин копием ребра Его прободе". Как образ одного из орудий казни Спасителя и как вообще орудие войны и смерти, острое железное копие, режущее мягкий хлеб просфор, является символом жестокости мира сего. Силы жестокости и смерти стремятся поразить и умертвить в земном все Божественное и небесное. Но по смотрению Божию они оказываются орудиями выделяющими, извлекающими из среды человеческого мира все то, что не от мира сего, что, будучи в миру, нуждается в испытании, дабы оказалась явной или видимой всем принадлежность этого к иному миру, богоизбранность испытуемого. Иными словами, орудия жестокости мира сего промыслительно, против воли диавола и аггелов его служат ко славе Божией, обращаются в орудия Промысла Божия о спасении человеческого рода, в орудия, которые позволяют обнаружить и явить глубину любви Божией к Своим созданиям и их ответной любви к Богу. Поэтому церковное копие, с другой стороны, означает именно орудие Промысла Божия, выделяющее из среды человечества избранных Его. В этом смысле копие подобно тому мечу, образ которого использует в Своей проповеди Иисус Христос, говоря, что не мир, но меч принес Он на землю, меч, который духовно как бы рассекает человечество на тех, кто принимает и кто не принимает Христа (Мф. 10, 34-38; Лк. 12, 51-53).

В своем духовном значении копие в некоторой мере подобно также Кресту Христову, ибо как Крест был прежде орудием позорной казни, а во Христе сделался орудием спасения и славы Божией, так и копие, будучи орудием смерти, становится во Христе орудием спасения верных для жизни Вечной в славе Царства Небесного. Последнее обстоятельство сообщает освященному церковному копию благодатную силу, способную оказывать целительное действие. В Требнике содержится краткое "Последование на страсть недуга... со святым копием", которое творит священник над больным человеком, осеняя его крестообразно копием.

Духовное значение копия становится особенно ясным при рассмотрении символического значения просфор, из которых копием извлекаются частицы.

З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення andrey s. » 24 лютого 2012, 18:11

Багато людей справді цим згіршується.(історії чув різні, і від вівтарників включно.Звичайно розповідати те все не буду...)
Люди деякі прагнуть чогось і самі не розуміють для чого, і в принципі то все нічого поки воно не вийде з їхніх вуст і не потрапить комусь через вухо в нутро.
А якщо копія не буде(чи якоїсь речі яка символічно щось значить), то що і двері вже закриті ...виходить.
Нєа, я підозрюю Бог це набагато Бііільше, і справа тут у іншому.

Доречі, так мені деколи приходилось бути невольним глядачем, коли якась людина навчає священника як треба вірно щось робити, і прям не можуть втриматись від спокуси щоб з кимось про то не поговорити, якісь обрядові речі, чи питають чи прочитав він якісь молитви перед Літургією(коли вдягався, чи під час Літургіїякі ми не чуєм, тобто молитви священника).
Одним словом суть ясна, це також перебір і зміна акцентів.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 24 лютого 2012, 18:47

andrey s. писав:... чи питають чи прочитав він якісь молитви перед Літургією...

священик один розповідав, що парафіянка підійшла до нього з претензією, мовляв, Проскомидію надто швидко змовив - минулий священик її довше відправляв, - на що він жартома (але із серйозним виглядом, щоб дослідити, чи розуміє, про що говорить) відповів, що опісля Літургії буде мати час, щоб помолитись Проскомидію довше і вона відразу заспокоїлась :D
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 21 листопада 2012, 17:02

:(
http://www.mzh.mrezha.ru/lib/almazov/alm1912a.pdf
виявляється і Псалмами проклинають, навіть "Чин" такий хтось надумав...
хоча... якщо "розстригають", "розхрещують", то...
нда...
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
ShMariam
Модератор
Модератор
Повідомлень: 4653
З нами з: 06 грудня 2008, 14:08
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення ShMariam » 22 лютого 2013, 22:48

Оскільки наша розмова про молитву св. Кипріяна була не про магічні молитовні практики, переношу її: viewtopic.php?f=18&p=51214#p51214
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281


Повернутись до “Літургіка”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей