Магічні літургійні практики?

літургічні тексти, переклади, устав Богослужень

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 25 травня 2010, 12:49

В молитовнику"Страдч. Хресна проща" написано із дозволу церковної влади :pardon:
Люди практикують і не знають, про дозволи Папи...
Не бійтеся!

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення romanm » 25 травня 2010, 12:51

прочанка писав:В молитовнику"Страдч. Хресна проща" написано із дозволу церковної влади :pardon:
Люди практикують і не знають, про дозволи Папи...


А якої влади? Хто єпископ який дозволив ?

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 25 травня 2010, 12:53

romanm писав:
думаю, що на основі роз'яснення 1985 року - це вже не може бути молитвою для приватного вжитку. Псалом - так, Вервиця - так, але у молитві є пряме закликання до злого і те, що вона міститься у молитовнику сучасному, думаю, є пережитком дозволу Папи Лева. Правда - це питання варта ставити до компетентних органів Церкви.


Потрібно подивитися звідки це взято. Однозначно прямий заклик до злого не є для вірян, на це має бути дозвіл ординарія. Але про пережиток папи Лева, я би не говорив. :Rose:
На основі п. 2 документу CONGREGATIO PRO DOCTRINA FIDEI, Epistula Inde ab aliquot annis, ordinariis locorum missa: in mentem normae vigentes de exorcismis revocantur, 29 septembris 1985, prot. n. 291/70: AAS 77(1985), pp. 1169 1170.
Забороняється вживати вірним частини чи повну формулу екзорцизму папи Лева 13,проти сатани і його ангелів. Єпископи повинні донести це до вірних.

так я ж грішний про це і пишу трошки вище. А про пережиток говорю саме у тому контексті, що це залишилося як нормальне насліддя Папи (молитва ж добра сама по собі), а про заборону не знають і це, власне, намагався донести.
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 25 травня 2010, 12:55

romanm писав:
прочанка писав:В молитовнику"Страдч. Хресна проща" написано із дозволу церковної влади :pardon:
Люди практикують і не знають, про дозволи Папи...


А якої влади? Хто єпископ який дозволив ?

переважно не ставлять - переважно це просто для заохочення, щоб люди купували і тут десь вже цитувалося звернення (нашого Синоду?) про конечну необхідність писати хто саме і коли дозволив.
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 25 травня 2010, 13:19

Якщо буде вказано, на відпишуся у вечері. Знаю точно, видавництво"ДОбра книжка"
Не бійтеся!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 25 травня 2010, 13:47

прочанка писав:Якщо буде вказано, на відпишуся у вечері. Знаю точно, видавництво"ДОбра книжка"

нажаль - безвідповідальне часто це видавництво... Пише "за дозволом" без жодного дозволу... Шкода.
Що нічого не віднімає і не додає до нашої теми дискусії
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 25 травня 2010, 20:11

о.Олег писав:
прочанка писав:Якщо буде вказано, на відпишуся у вечері. Знаю точно, видавництво"ДОбра книжка"

нажаль - безвідповідальне часто це видавництво... Пише "за дозволом" без жодного дозволу... Шкода.
Що нічого не віднімає і не додає до нашої теми дискусії


за дозволом Церковної влади...
Більше нічого...
видання дванадцяте, поправлене та доповнене
Не бійтеся!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 26 травня 2010, 09:53

прочанка писав:
о.Олег писав:
прочанка писав:Якщо буде вказано, на відпишуся у вечері. Знаю точно, видавництво"ДОбра книжка"

нажаль - безвідповідальне часто це видавництво... Пише "за дозволом" без жодного дозволу... Шкода.
Що нічого не віднімає і не додає до нашої теми дискусії


за дозволом Церковної влади...
Більше нічого...
видання дванадцяте, поправлене та доповнене

так буває у них надто часто, навіть не знаю, чи існують видання ДК, на яких би стояв дійсно дозвіл... Тобто - дозволу немає. :(
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 26 травня 2010, 10:04

а як відносно адораційних молитов до Пресвятих РАн?
Не бійтеся!

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 26 травня 2010, 10:08

молитовники ж продаються біля церков або всередині :( . Купуєш, практикуєш...
Не бійтеся!

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення o.Mykil » 26 травня 2010, 10:11

Дивно, що відійшли знову від оригінальної теми і ніхто відповідно не реагує... %) :shock:
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 26 травня 2010, 10:16

o.Mykil писав:Дивно, що відійшли знову від оригінальної теми і ніхто відповідно не реагує... %) :shock:

так у прикладі Прочанки саме така ж молитва, як у прикладі засновника теми. Тобто Урбан вважає саме такі молитви магічною літургічною практикою, подав нам приклад зі старих книжок, а Прочанка - з сучасної
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення o.Mykil » 26 травня 2010, 10:21

о.Олег писав:так у прикладі Прочанки саме така ж молитва, як у прикладі засновника теми.


Та ж про дозволи пішла мова, про продаж молитовників, адораційні молитви тощо... :D
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 26 травня 2010, 10:30

o.Mykil писав:
о.Олег писав:так у прикладі Прочанки саме така ж молитва, як у прикладі засновника теми.


Та ж про дозволи пішла мова, про продаж молитовників, адораційні молитви тощо... :D


отак можна отримати компетентне роз"яснення?А потім ще образи, що священикові мало поваги? :shock:
особисто мене дуже хвилює, чи молитви,практики, які стали нормою - важні!І це вже не окультизм!
Дуже Вас прошу! Знаєте - радьте, а-ні? То не коментуйте мої дописи. Знайтісь собі іншого"цапа-відбувайла"
Не бійтеся!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 26 травня 2010, 10:35

прочанка писав:
o.Mykil писав:
о.Олег писав:так у прикладі Прочанки саме така ж молитва, як у прикладі засновника теми.


Та ж про дозволи пішла мова, про продаж молитовників, адораційні молитви тощо... :D


отак можна отримати компетентне роз"яснення?А потім ще образи, що священикові мало поваги? :shock:
особисто мене дуже хвилює, чи молитви,практики, які стали нормою - важні!І це вже не окультизм!
Дуже Вас прошу! Знаєте - радьте, а-ні? То не коментуйте мої дописи. Знайтісь собі іншого"цапа-відбувайла"

прочанко - так отець хоче уможливити конструктивний діалог. розумію, що є певна важкість у нашій розмові, але ліпше недобачити у чиїхось дописах щось зле, аніж образити і не дати можливості висловити свою думку (навіть, якщо з нею не погоджуєтеся)
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 26 травня 2010, 10:45

o.Mykil писав:
о.Олег писав:так у прикладі Прочанки саме така ж молитва, як у прикладі засновника теми.


Та ж про дозволи пішла мова, про продаж молитовників, адораційні молитви тощо... :D

проблема чітко пов'язана, отче: є чи не є дозвіл Церкви. Заборона - є, як виглядає, після 1985-го і, якби там стояв дозвіл компетентної влади - це варта дослідити і можна тоді зробити висновки, наприклад, що я, о.Олег Жаровський, невірно читаю документ
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення o.Mykil » 26 травня 2010, 10:50

прочанка писав:А потім ще образи, що священикові мало поваги? :shock:

На жаль, ви просто хамка!!! %)
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 26 травня 2010, 10:57

o.Mykil писав:
прочанка писав:А потім ще образи, що священикові мало поваги? :shock:

На жаль, ви просто хамка!!! %)

неправда. Прошу припинити Стирати нічого не буду
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 26 травня 2010, 10:59

o.Mykil писав:
прочанка писав:А потім ще образи, що священикові мало поваги? :shock:

На жаль, ви просто хамка!!! %)


Бог вам Суддя... Буду молитися за Вашу душу... Не відаєте, що чините...
Не бійтеся!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 26 травня 2010, 11:02

прочанка писав:
o.Mykil писав:
прочанка писав:А потім ще образи, що священикові мало поваги? :shock:

На жаль, ви просто хамка!!! %)


Бог вам Суддя... Буду молитися за Вашу душу... Не відаєте, що чините...

гарна думка про молитву одне за одного. Прошу припинити
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення o.Mykil » 26 травня 2010, 11:07

прочанка писав:. Не відаєте, що чините...


Ще й як відаю, шановна. За мого модераторства вас би тут уже не було за порушення правил цього форуму! Шкода, що толерують всі ваші дописи тут. %)
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 26 травня 2010, 11:12

o.Mykil писав:
прочанка писав:. Не відаєте, що чините...


Ще й як відаю, шановна. За мого модераторства вас би тут уже не було за порушення правил цього форуму! Шкода, що толерують всі ваші дописи тут. %)

отче: прошу припинити. За Вашого модераторства, а моїх отаких прирікань з Прочанкою, Ви б банили і мене. Я ж грішний розумію, що і Прочанці, і Вам далі жити. Проблема у тому, що Ви віднайшли одне в одному те, на що, власне, і реагуєте так бурхливо. Прошу перемогти себе.
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення o.Mykil » 26 травня 2010, 13:41

о.Олег писав: За Вашого модераторства, а моїх отаких прирікань з Прочанкою, Ви б банили і мене.


Були певні причини... Але не забанив, не робив треба чи не треба "попередження" так часто. Та менше з тим. Тут і так нічого не докажеш у світі ілюзій! :)
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 27 травня 2010, 15:15

прочанка писав:а як відносно адораційних молитов до Пресвятих РАн?

щоб триматися виключно нашої теми: можна, якщо там немає прямих заклинань злого
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення прочанка » 29 травня 2010, 19:51

Дякую за рекомендації. Нічого такого нема Молитва на ранами Ісуса Христа від першої краплі під час обрізання до останньої - кров і вода з пробитого боку. Сім адорацій і на кожну Отче Наш І Богородице Діво. На всі потреби нашого життя, включаючи - за добрих священиків :Rose:
Не бійтеся!

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 29 травня 2010, 20:07

прочанка писав:Дякую за рекомендації. Нічого такого нема Молитва на ранами Ісуса Христа від першої краплі під час обрізання до останньої - кров і вода з пробитого боку. Сім адорацій і на кожну Отче Наш І Богородице Діво. На всі потреби нашого життя, включаючи - за добрих священиків :Rose:

так і знав. :)
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrivovk
старець
старець
Повідомлень: 2907
З нами з: 09 січня 2010, 16:49
Звідки: леополіс

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення andrivovk » 30 травня 2010, 14:57

o.Mykil писав:
andrivovk писав:
o.Mykil писав:...сучасного головного екзорциста Ватикана о. Габріеля Аморта...

Якщо не помиляюсь, то Габріель Аморт помер і тепер головним екзорцистом Ватикану є Руфус Перейра (індієць за національністю).


Не чув, джерело інформації, якщо можна...


Напевно я помилився. :oops:
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books

orest
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 189
З нами з: 06 березня 2006, 14:57
Звідки: Ukraine

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення orest » 30 травня 2010, 19:40

провідник руху за Віднову у Святому Дусі – о. Руфус Перейра є воднораз віце-президентом Міжнародної Асоціації Екзорцистів :)
http://www.ugcc.org.ua/news_single.0.html?&tx_ttnews[pointer]=9&tx_ttnews[tt_news]=2782&tx_ttnews[backPid]=2&cHash=4c4f2a857a

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення о.Олег » 23 січня 2012, 09:36

o.Mykil писав:
romanm писав:
Щодо магіних літургійних практик: заглядань в чашу і т.д. гнати таких батюшок, або різко ставити на місце, імхо.


Звісно, варто ставити на місце. Як і тих, що копієм скрізь колять людей... Бо не раз це пахне богословською неосвіченістю, нездоровим фанатизмом і т. д.

думаю, до теми про копіє буде цікаво http://www.kiev-orthodox.org/site/worship/3517/
Богослужение
Чин копия, или Исколотые и исцелившиеся
Дудченко Андрей, прот.

Сегодня многие слышали о том, что кое-где в монастырях или на приходах практикуется весьма оригинальный способ лечения: так называемый «чин копия». Священник читает молитвы, а потом покалывает копием определенные участки тела. Что же это за чин и имеет ли он основания в церковной традиции?

Начнем с того, что такое копие. Копие – элемент богослужебной утвари, остро заточенный обоюдоострый нож с треугольным лезвием. Большое копие используется во время приготовления даров перед литургией для вырезания Агнца – кубической частицы из большой богослужебной просфоры, которая на литургии освящается и прелагается в Тело Христово. Копия меньшего размера используются для вынимания частиц из просфор в память Божией Матери, святых угодников, а также при поминовении живых и усопших. Все это совершается во время проскомидии – подготовительной части к Божественной литургии (подробнее можно прочитать об этом в моей статье о проскомидии).

Кроме своей непосредственной функции – служить орудием для вырезания частиц из просфор – копие ассоциативно связывается с копием римского воина-сотника, который, согласно рассказу евангелиста Иоанна, пронзил подреберье распятого на Кресте Иисуса Христа.

Во второй части Требника – книги, где печатаются различные богослужебные чины треб на разные случаи – можно найти «Последование, егда крест творит священник на страсть недуга со святым копием». Совершается эта служба таким образом. Во время проскомидии, то есть перед началом Божественной литургии, священник, воспевая три тропаря (небольших песнопения), посвященных распятию Иисуса Христа, крестообразно погружает копие в воду, а после литургии помазывает ею болящих.

В «Настольной книге священнослужителя» есть разъяснение по поводу этого чина. Вот оно: «В некоторых местах, по просьбе болящих или их родственников, священники совершают это последование в качестве молитвы об избавлении от болезни. По объяснению «Новой Скрижали», обряд освящения воды св. копием практиковался у восточных христиан. Они, «полагая всю надежду к сохранению здравия на врачевания духовныя, творят знамение креста св. копием над водою…» («Нов. Скриж.», СПб. 1870, с.562). В случае, если бы кто обратился к священнику с просьбою совершить этот обряд, надо совершить его тем св. копием, которое употребляется на проскомидии для изъятия св. Агнца, и над не освященною еще водою. Больные пьют после священнодействия воду и мажутся ею, с верою в исцеляющую благодатную силу ее. В Москве погружают в воду гвоздь, которым было пригвождено к кресту пречистое тело Господа Иисуса Христа, и раздают потом эту воду верующим как освященную («Церк. В-к», 1900, №14. «Рук. для сел. Паст.», 1885, №42)».

Из этого объяснения видно, что чин освящения воды с помощью копия практиковался не повсеместно. Это – одна из разновидностей освящения через соприкосновение. И сейчас в практике Православной Церкви есть два типа освящения:

1) через молитву призывания Святого Духа и благословение – так освящаются Тело и Кровь Христовы на Божественной литургии и вода при совершении чина Великого водоосвящения (в день Навечения Богоявления и в самый праздник Крещения Господня, а также всякий раз при совершении таинства Крещения);

2) через соприкосновение со святыней – так освящается Чаша с вином во время литургии Преждеосвященных даров (интересующихся отсылаем к специальной статье на эту тему), а также вода во время чина малого водоосвящения (совершается 1/14 августа – в день Происхождения (изнесения) честных древ Креста Господня, а также всякий раз, когда служится «водосвятный молебен». Если великое освящение воды – это освящение прежде всего и преимущественно через саму молитву, то в малом водосвятии ключевую роль играет погружаемый в воду предмет – крест как образ Креста Христова. В древности существовали довольно «экзотические», на нынешний взгляд, способы освящения воды: через погружение в нее гвоздя от Креста Христова, как мы читали выше в цитате из «Настольной книги», а также через омовение мощей святых. Известно, что в XVII веке этот чин совершали в Великую Пятницу перед Пасхой в московском Кремле. Более подробно о двух способах освящения воды можно прочитать в моей статье о св.воде.

Что же касается покалывания копием некоторых участков тела, с помощью чего некоторые священники «лечат» людей, то православная христианская традиция не знала и не знает такого чина. С сайта на сайт кочует фраза о том, что якобы в «Последовании… на страсть недуга со святым копием», священнику полагается копием крестообразно осенять больного человека. Но как только что мы рассмотрели, это не соответствует действительности: крестообразно погружается копие в воду, а этой водой потом помазывается человек. Но богослужебным книгам не известно, чтобы копием крестообразно осеняли самого больного.

Ни один нормальный вменяемый священник не знает такого способа «лечения». Это не описано в богослужебных книгах, этому не учат в духовных семинариях и академиях. Подобные «чины» – низкопробная самодеятельность, «православный шаманизм», рассчитанный на далеких от церковной традиции людей, которым нужен быстрый «результат» без долгой работы над собой и внутреннего роста и перемены.

Конечно, в каких-то случаях это помогает, в силу плацебо эффекта, и такие случаи еще больше укрепляют веру людей в такого «целителя». Человек верит, что это ему поможет, и это ему помогает. «Пациенту сообщают, что данный препарат обладает определённым действием на организм, и, несмотря на неэффективность препарата, ожидаемое действие проявляется в той или иной мере», – сообщает Википедия. Эффект от многих современных лекарственных препаратов содержит и «плацебо-составляющую». Так что и в случае покалывания копием эффект может «сработать», но к вере во Христа это имеет весьма опосредованное отношение.
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Re: Магічні літургійні практики?

Повідомлення o.Mykil » 23 січня 2012, 10:48

о.Олег писав:
Ни один нормальный вменяемый священник не знает такого способа «лечения». Это не описано в богослужебных книгах, этому не учат в духовных семинариях и академиях. Подобные «чины» – низкопробная самодеятельность, «православный шаманизм», рассчитанный на далеких от церковной традиции людей, которым нужен быстрый «результат» без долгой работы над собой и внутреннего роста и перемены.


Так і є. Католицька Церква теж офіційно не проголошує такого "лікування". Щось не стрічав. Однак є і в нас немало подібних цілителів... Ось один очевидний приклад "Копієм і молитвою" http://pokrov.if.ua/index.php?option=co ... 3&Itemid=3
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!


Повернутись до “Літургіка”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей