Сторінка 3 з 12

Re: Про секс

Додано: 27 серпня 2010, 11:35
Злий Іван
о.Олег писав:це словосполучення "займатися любов'ю" :(

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: Про секс

Додано: 27 серпня 2010, 11:50
о.Олег
Злий Іван писав:
о.Олег писав:це словосполучення "займатися любов'ю" :(

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

ой - це Ви мене анафемствуєте чи ілюструєте займання любов'ю? :D

Re: Про секс

Додано: 27 серпня 2010, 13:52
Злий Іван
Це я про термін (словосполучення) "займатися любов'ю".
Це просто коли б я написав все, що про це думаю, мене б довічно забанили :(
І, взагалі, чи цей термін не заліз до нас з "великого и могучего"?

P.S. В українській мові є таке слово -- кохатися. Хоч його не можна застосовувати стосовно самого сексу, бо чи завжди де є секс, є кохання? Нмд.

Re: Про секс

Додано: 27 серпня 2010, 15:10
о.Олег
Злий Іван писав: І, взагалі, чи цей термін не заліз до нас з "великого и могучего"?

він і там чужий- негативно сприймається культурним суспільством. Скоріше - це калька з англійського, якщо не помиляюсь make love чи французького faire l'amour (нехай мене поправлять знаючі) - в кожному разі цим культурам таке словосполучення (займатися любов'ю) властиве.
Але воно далеке від описання правди проподружжя: та вершина поєднання чоловіка і жінки в "одне тіло" зовсім не в'яжеться з псевдолюбов'ю, що пропагується в цому словосполученні. Для мене грішного словосполучення "займатися любов'ю" - святотацтво, не менше... Часто з цього приводу чую, що християн звинувачують у несприйнятті тілесності людини (і, як наслідок, "заняття любов'ю"), але у християнина насправді не просто відсутнє негативне ставлення до людської тілесності - ми говоримо про те, що тілесна близькість чоловіка і жінки є найбільшим виразом їх єдності у Таїнстві Шлюбу, тому це єднання двох людей в одність в жодному разі не сміє перетворитися в "заняття любов'ю", бо не є (свідомим чи несвідомим) задоволенням власної похоті - є даруванням :Rose: .
З повагою, о.Олег

Re: Про секс

Додано: 31 серпня 2010, 15:17
andrivovk
В українській мові є англійські слова, які не можемо замінити українськими.Наприклад слово "спортсмен" (sports і men).Спробуйте замінити українським.

Книга отця-капуцина Ксаверія Кнотца "Секс, якого не знаєте" тут : http://shansnazustrich.net/mapa-saitu/

Re: Про секс

Додано: 31 серпня 2010, 16:02
о.Олег
andrivovk писав: "спортсмен"...

спортовець :Rose:
але не про це мова

Re: Про секс

Додано: 31 серпня 2010, 18:10
о.Олег
о.Олег писав:
andrivovk писав: "спортсмен"...

спортовець :Rose:
але не про це мова

о - а щоб уникнути ще і іноземного корення від слова "спорт" - змагун :)

Re: Про секс

Додано: 01 вересня 2010, 13:51
Злий Іван
Смішно перекладати чужоземні слова на свою мову, коли нема в нас таких понять чи речей.
Комп'ютер, наприклад, пробували називати ЕОМ (абревіатура, довго і незручно).
Для чого перекладати українською футбол? Не у нас придумали, то для чого нам собі ламати голови?
А сказати, як деякі, копанка, то, вибачте, можна подумати, що ями копають! :D

Тепер по темі. Секс не наше слово. Але, повірте мені на слово :) , про ЦЕ (секс) люди знали задовго до того, як почали проникати слова з одних мов у інші. Значить і у нас, українців, були свої слова, для опису цих діянь. Як я вже наводив вище -- кохатися. Може хтось знає інші? :Search:

Re: Про секс

Додано: 01 вересня 2010, 19:11
о.Олег
Злий Іван писав:...Секс не наше слово. Але, повірте мені на слово :) , про ЦЕ (секс) люди знали задовго до того, як почали проникати слова з одних мов у інші. Значить і у нас, українців, були свої слова, для опису цих діянь. Як я вже наводив вище -- кохатися. Може хтось знає інші? :Search:

любощі, любитися :)
а футбол - копаний мяч :D

Re: Про секс

Додано: 01 вересня 2010, 21:12
andrivovk
о.Олег писав:а футбол - копаний мяч :D

Незвично.Ріже вухо.Хоча з часом можна привикнути.

Re: Про секс

Додано: 02 вересня 2010, 06:13
о.Олег
andrivovk писав:
о.Олег писав:а футбол - копаний мяч :D

Незвично.Ріже вухо.Хоча з часом можна привикнути.

так і правда - все справа звички. І я грішний не проти запозичень. Хібащо з звичним аморальним підтекстом, коли світ пропихає в наші уми "норму" для людини, яка суперечить її природі. Одним з таких слів стало вживане і вже забруднене слово "секс" - хоча... його ще можна пробувати реабілітувати, але от, наприклад, слово "гей" не використовую взагалі - лише діагноз гомосексуаліст...

Re: Про секс

Додано: 02 вересня 2010, 07:20
o.Mykil
о.Олег писав:наприклад, слово "гей" не використовую взагалі...


Навіть як вигук, подібно як у повстанській пісні "Гей там на горі Січ іде!"?.. :D

П. С. Та зрозуміло, про котрий контекст ідеться відповідно до теми. Жарт! :Yahoo!:

Re: Про секс

Додано: 02 вересня 2010, 09:03
Злий Іван
любощі, любитися :)
:good:

а футбол - копаний мяч :D


Ну для чого перекладати футбол?? Нехай собі так і буде!

Re: Про секс

Додано: 02 вересня 2010, 09:29
о.Олег
o.Mykil писав:
Навіть як вигук, подібно як у повстанській пісні "Гей там на горі Січ іде!"?.. :D

П. С. Та зрозуміло, про котрий контекст ідеться відповідно до теми. Жарт! :Yahoo!:

:) то ще ніц - Ви знаєте, напевне, пісню "Де гори Карпати,. Де Писаний Камінь,. Туман по долині пливе...", так там перед початком пісні 18 разів оспівується "гей" :)

Re: Про секс

Додано: 03 вересня 2010, 13:08
andrivovk
«Секс, якого не знаєте» – відгуки читачів : http://www.credo-ua.org/2010/09/32674/

Re: Про секс

Додано: 16 вересня 2010, 16:59
boroda
Як на мою думку,Займатись коханням лагідніше звучить ніж Займатись сексом :)

Re: Про секс

Додано: 16 вересня 2010, 17:05
о.Олег
boroda писав:Як на мою думку,Займатись коханням лагідніше звучить ніж Займатись сексом :)

займатися тут зайве. В обох випадках. Нмсд

Re: Про секс

Додано: 16 вересня 2010, 21:00
о.Олег
andrivovk писав:«Секс, якого не знаєте» – відгуки читачів : http://www.credo-ua.org/2010/09/32674/

я грішний аж сьогодні зрозумів, чому проти друку цієї дійсно потрібної книги: у Львові Форум і в "авторський день" сидів собі скромно бувший президент зі своєю книжкою, чекаючи, що хтось з натовпу людей, що намагалися взяти автограф о.Кнотца, підійде і до нього... - не варта давати статево звихненому суспільству церковну книжку про секс, що б у ній не було написано, бо це назагал просто сприймається (моє враження священика) піплсом як дозвіл на кожне пропаговане сучасністю сексуальне безчинство й скоріш за все принесе більше гріха, аніж святості... Для перед/після Шлюбних наук - так, як посібник для різного роду катехизації в дотичних питаннях - так... але не так...
З повагою, о.Олег Жаровський

Re: Про секс

Додано: 16 вересня 2010, 22:35
o.Mykil
о.Олег писав:
andrivovk писав:«Секс, якого не знаєте» – відгуки читачів : http://www.credo-ua.org/2010/09/32674/




Як пишуть, о. Ксаверій Кнотц. вибрав щось середнє між розпустою і мораллю, написавши цю книгу... Вийшли, певною мірою, ліберальні погляди (які вже названо "католицькою камасутрою") всупереч в певних речах традиційному вченню Катол. Церкви про статевість людини, що виражене у статевій етиці, в офіц. документах, Енцикліках тощо. Христова Церква наголошує найперше на плідності у подружжі та природності (!!) сексуальних стосунків. Теж є потреба у боротьбі з різними пристрастями, у підримуванні подружньої чистоти не на догоду одному тільки тілесному задоволенню... А священик із Польщі дозволяє сміливо теж... неприродний так званий "оральний секс", своєрідне збочення, від чого вірні не раз відчувають докори сумління та сповідаються навіть... Як же тоді приступати до Євхаристії? З яким серцем та устами? Пише щось на кшталт, що, мовляв, що будь-які види ласк і пози «припустимі і радують Бога». За ієромонахом, стимуляція зовнішніх статевих органів губами чи язиком, як частина вступної гри, є морально прийнятною і не можна в таких діях шукати гріха...
Не чув ще такого! Приватна думка і все... Цікаво почути думки інших на це- невже всі з усім тут згідні? :crazy:

http://shansnazustrich.net/seks-jakogo-ne-znajete

Re: Про секс

Додано: 17 вересня 2010, 04:12
o.Mykil
boroda писав:Як на мою думку,Займатись коханням лагідніше звучить ніж Займатись сексом :)


Головне, щоб не звучало дивовижно "займатися любов'ю", що, на жаль, нині часто має місце, пропагується з американських фільмів на світ Божий і т.д.

Re: Про секс

Додано: 17 вересня 2010, 08:44
Злий Іван
boroda писав:Як на мою думку,Займатись коханням лагідніше звучить ніж Займатись сексом :)


А, може, краще просто : кохатися, любитися?
А займатися будемо спортом.

Re: Про секс

Додано: 17 вересня 2010, 13:20
vitalko
Як пишуть, о. Ксаверій Кнотц. вибрав щось середнє між розпустою і мораллю, написавши цю книгу... Вийшли, певною мірою, ліберальні погляди (які вже названо "католицькою камасутрою") всупереч в певних речах традиційному вченню Катол. Церкви про статевість людини, що виражене у статевій етиці, в офіц. документах, Енцикліках тощо. Христова Церква наголошує найперше на плідності у подружжі та природності (!!) сексуальних стосунків. Теж є потреба у боротьбі з різними пристрастями, у підримуванні подружньої чистоти не на догоду одному тільки тілесному задоволенню... А священик із Польщі дозволяє сміливо теж... неприродний так званий "оральний секс", своєрідне збочення, від чого вірні не раз відчувають докори сумління та сповідаються навіть... Як же тоді приступати до Євхаристії? З яким серцем та устами? Пише щось на кшталт, що, мовляв, що будь-які види ласк і пози «припустимі і радують Бога». За ієромонахом, стимуляція зовнішніх статевих органів губами чи язиком, як частина вступної гри, є морально прийнятною і не можна в таких діях шукати гріха...
Не чув ще такого! Приватна думка і все... Цікаво почути думки інших на це- невже всі з усім тут згідні?


Та ні, отче, "католицька камасутра" це вже радше спотворення світом ідеї книжки, про яке якраз і висловився вище о. Олег, тому з жалем змушений погдитися з ним, про те, що не варто давати загалу таку книжку(хоч книга ця дуже потрібна, імхо). А ідеєю є те, що подружжя - таїнство, яке священнодіють двоє людей, і у всьму, що вони здійснюють у подружжі(якщо не суперечитть вченню католицької церкви) присутній Бог і все є шляхом до Бога, і статеві стосунки тут також не виключення. Просто скажу по собі, насправді дуже важко християнину в теперішньому світі ставитися до людської сексуальності і статевих стосунків як до чогось морально доброго, попри те, що вони й благословляються Богом в подружжі. Та й в суспільстві сформований стереотип, що Церква тільки того й робить, що дивиться як би людей обмежити, підглянути за ними навіть в "Святая Святих" в подружжі - подружньому ложі, аби й там люди відчували на собі "гнівливий" погляд Бога, який слідкує за тим, щоб люди не отримували задоволення, бо то все від нечистого.
Отець це все розвіює, навпаки доносить думку про те, що в подружжі двоє людей освячують одне одного, починаючи від виконання хатніх обов"язків і догляду за дітьми, закінчуючи подружніми взаєминами. А ще одна з ключових думок - це донесення ролі церкви як арбітра на футбольному полі, де гравцями є двоє подругів. Арбітр - не каже як грати, але сілдкує за дотриманням правил гри. Поле - обмежене, і вихід за межі поля є порушенням правил(відхід від вчення церкви), а як грати на полі - залежить від таланту, вміння, і, насамперед, наполегливої праці гравців, спрямованої на обдаровування іншої людини, а не культивування власного егоїзму.
Стосовно оральних пестощів також викликало запитання. Але... візьміть, та й прочитайте, бо в загальному книжка хороша, на мою думку. Тоді будете мати власні висновки з прочитаного, а не з слів інших.

Re: Про секс

Додано: 17 вересня 2010, 16:49
vitalko
Дуже важливо відучитись говорити негативно про сексуальне життя подружжя, щоб в цій розмові не було маніхейських тенденцій. Маніхейство було нехристиянською єрессю, котра принижувала тіло (що воно походило від сатани, а душа була в Бога), і це має потім наслідком думку, що якщо людина має труднощі в сексуальній сфері, то принижує (звинувачує) своє тіло. А має не принижувати своє тіло, а бачити, що її серце є хворим і потребує оздоровлення від Христа - але серця, а не тіла. Тіло реагує нормально на те, для чого його Господь створив. І як ми то тіло використовуємо, залежить від рішення, прийнятого в нашому серці, в нашій волі, яку або маємо (дякуючи Святому Духові), або просто не маємо. Є в нас багато конфліктів терпіння, з якими не можемо собі дати раду. І щоб вийти з того маніхейського думання, треба позитивно говорити про співжиття, і трактувати Таїнство Подружжя, як таїнство зв'язку - тобто Бог входить у зв'язок між чоловіком і жінкою. І в тих стосунках, які вони утворюють, і через свою тілесність, і через сексуальність - дуже важливий елемент зв'язку - що в цьому Бог освячує і поєднує подружжя. Можна і зі зворотної сторони подивитись, що якщо подружжя дбає про сексуальне співжиття, то освячується. Якщо співживуть в свята, то нічого поганого не роблять, бо реалізують своє Таїнство Подружжя. Або можна навіть заохочувати співжиття в неділю, очевидно, якщо це можливо, бо не завжди плідний період циклу випадає на неділю, але якщо випадає, маєте вільний час, відпочили від роботи, то чом би й ні? Бо це є таїнство. Бог виніс подружню любов, сексуальні стосунки на вищий рівень. Бог визволив їх від гріха, щоб подружжя змогло переживати красиве поєднання свого життя - власне як дар від Бога. Якщо в цій перспективі дивитись на співжиття, як елемент подружнього зв'язку, який є таїнством, тобто де виявляється тайна Бога, усвідомлюють її люди чи ні, але власне тут є Господь Бог, в знакові тіл чоловіка і жінки. Якщо ми це так розуміємо, що власне сюди приходить Бог, то важливо щоб вони не відмовляли собі у співжитті, а навпаки надавали собі той зв'язок і будували його через співжиття, але не порушуючи своєї тілесності. І це вже є піст, коли пари намагаються жити відповідно до циклу плідності, якщо знають методи розпізнавання плідності, то неодноразово це чекання є для них важкою працею, бо власне тоді, коли є плідними, не мають співжиття, бо в той момент не є готовими до зачаття дитини. І то є піст, але не такий, якого треба спеціально шукати, а який сам з'являється на шляху нашого життя. І якщо ми реалізовуємо наше життя, шукаючи Бога, то буде багато ситуацій, де будемо робити щось, що вважатимемо дуже добрим і таким, що має сенс, але водночас є складним і обтяжливим. І це також стосується сексуального співжиття, бо не раз буває так, що котрась сторона не має охоти до співжиття, але вступає в нього з любові до чоловіка чи жінки, котрий/а його дуже сильно прагне. І тут, щоб відкрити такий вимір посту, такої християнської аскези, яка з'являється в нашому житті, щоб чекати, а не використати презерватив - це часами дуже велике випробування.

З інтерв"ю о. Кнотца

Re: Про секс

Додано: 17 вересня 2010, 21:08
o.Mykil
vitalko писав:
Стосовно оральних пестощів також викликало запитання. Але... візьміть, та й прочитайте, бо в загальному книжка хороша, на мою думку. Тоді будете мати власні висновки з прочитаного, а не з слів інших.


Звідки така певність, що я не читав? Розділи, що мене зацікавили і на що я мав час, вже прочитав. Тут є http://shansnazustrich.net/seks-jakogo-ne-znajete
Решту може потім. Та я не маю нічого проти о. капуцина чи його позиції в інтимній сфері назагал, а тільки зробив акцент на його позволенні на "оральну стимуляцію", вседозволеності в подружжі, що не цілком гармонізує з традиційною католицькою статевою етикою.

Re: Про секс

Додано: 18 вересня 2010, 00:32
Yur
o.Mykil писав: ... А священик із Польщі дозволяє сміливо теж... неприродний так званий "оральний секс", своєрідне збочення, від чого вірні не раз відчувають докори сумління та сповідаються навіть...
... Цікаво почути думки інших на це- невже всі з усім тут згідні? :crazy:

Вам спрвді це цікаво? :shock:

Кожен сам знає чим він займається і як він це робить.
А зі сторони усі ці дійства не що інше, як парування.

Re: Про секс

Додано: 18 вересня 2010, 03:33
o.Mykil
Yur писав:
Вам спрвді це цікаво? :shock:
Кожен сам знає чим він займається і як він це робить.
.


Може не так трохи висловися... Не так цікаво, як дивно, бо мене ще вчили на теології, що таке -це гріх... І взагалі сам писав немало про подружні справи. Кожен тут не вирішує для себе, а існують чіткі правила, які базуються в основному на волі Божій і Церква це проголошує, наприклад, ставить наголос на плідності та природності подружніх стосунків. В статевій сфері не може бути вседозволеності, бо все має свої межі в цьому світі...

"Розуміння тіла християнина як Храму Святого Духа і члена Тіла Христового – є догматичною основою для християнської моралі статевості і подружнього життя".

ОС є гріховним http://old.ugcc.org.ua/ukr/question/moral/article;3260

Re: Про секс

Додано: 18 вересня 2010, 08:40
boroda
Доречі невсі св*ященники одинаково трактують відносини між чоловіком і жінкою в ліжку.Чув особисто від одного ,що все є гріхом окрім так званої пози коли чоловік зверху,невже жінці забороняється деколи побути "нависоті"???S
І ще одне питання,чи при сповіді доцільно вдаватись до дрібних подробиць інтимних стосунків?Бо деякі св*ященники наголошують на розповіді подробиць %),чи неє з їхньої сторони перебільшенням???

Re: Про секс

Додано: 18 вересня 2010, 09:00
о.Олег
boroda писав:Доречі невсі св*ященники одинаково трактують відносини між чоловіком і жінкою в ліжку.Чув особисто від одного ,що все є гріхом окрім так званої пози коли чоловік зверху,невже жінці забороняється деколи побути "нависоті"???S
І ще одне питання,чи при сповіді доцільно вдаватись до дрібних подробиць інтимних стосунків?Бо деякі св*ященники наголошують на розповіді подробиць %),чи неє з їхньої сторони перебільшенням???

Шлюбний стосунок є вираженням любові подругів у відкритості до продовження роду. Відповідно, у цьому стосунку може мати місце все, що не суперечить любові (не містить приниження одне одного, завдавання шкоди одне одному, негідності людини) і має природнє завершення, яке уможливлює зачаття.
Подробиці - особисто в ПП, якщо потрібно.
І, до другого питання - варта знайти собі постійного сповідника, якому не потрібно буде щоразу переповідати подробиці свого життя. Доцільність подробиць може виникнути у перебігу Сповіді, але, з власної практики скажу, така глибока розмова зазвичай важко переживається і каяником, і сповідником.
З повагою, о.Олег Жаровський

Re: Про секс

Додано: 18 вересня 2010, 12:43
romanm
І ще одне питання,чи при сповіді доцільно вдаватись до дрібних подробиць інтимних стосунків?Бо деякі св*ященники наголошують на розповіді подробиць %),чи неє з їхньої сторони перебільшенням???


І, до другого питання - варта знайти собі постійного сповідника, якому не потрібно буде щоразу переповідати подробиці свого життя. Доцільність подробиць може виникнути у перебігу Сповіді, але, з власної практики скажу, така глибока розмова зазвичай важко переживається і каяником, і сповідником.
З повагою, о.Олег Жаровський


А якщо неможливо знайти постійного? Нмд повинен говоритися гріх і все. Подробиці... для чого?

Re: Про секс

Додано: 18 вересня 2010, 13:04
о.Олег
Слава Ісусу Христу!
romanm писав:А якщо неможливо знайти постійного?

ну то неможливо - це ж не самоціль: ціль тут Сповідь, її якість для будування духовного життя каяника, а не сповідник як такий
romanm писав:Нмд повинен говоритися гріх і все.

якщо вже знаю людину - так, можливо. А от уявіть собі, що приходить людина і каже, що чужоложила: як виявилося - була в подружки, залишилася переночувати, спала на чужому ложі (ліжку) тому і думає, що переступила заповідь :) І це дійсно смішний приклад, а є і зовсім не смішні
romanm писав:Подробиці... для чого?

людина після Сповіді покликана змінитися, а йде з Храму в контекст свого життя, який, скоріш за все, не змінився - щоб допомогти людині жити і боротися за приналежність до Бога і Його Церкви...
З повагою, о.Олег