Сторінка 4 з 7

Додано: 11 квітня 2009, 20:18
Савонарола2009
Малий писав:
Савонарола2009 писав:Так у ангелів Божих є поділ на різні мови, чи на Небі одна єдина зрозуміла всім мова?

Чекаю відповіді.


звичайно одна -- УКРАЇНСЬКА! :lol:
ну ніякої в людей фантазії, аж гидко? питання рівноцінне -- як ти думаєш на скілько-струнних арфах грають на небі ангели??? чи твої безумні "вчителі" ще цього не вияснили? ну то озадач їх!

Ти вважаєш, що ангели пережили поділ мов, як люди під час будівництва вавилонської вежі?
Якщо вони безгрішні, то яка могла би бути причина поділу мов?

Додано: 11 квітня 2009, 23:34
сергій
Савонарола2009 писав:Так у ангелів Божих є поділ на різні мови, чи на Небі одна єдина зрозуміла всім мова?

Чекаю відповіді.


Навіщо знов займатись викрутасами, якщо Павло говорить про мови ангельські? Чи може і це якась гіпербола? Може Христове воскресіння так само для Вас гіпербола?

Додано: 15 травня 2009, 13:54
o.Mykil
А ось побоювання декотрих відділених братів-православних щодо харизматизму http://iriney.ru/sects/50/news121.htm

Додано: 15 травня 2009, 15:49
romanm
Моя особиста думка, харизмати небезпечні для церкви. В КЦ існує офіційний рух Харизматичного Відновлення (першим офіційним покровителем харизматів, рахується кард. Лео Суенес). Хоча для католиків - харизматів і є характерна деяка консервативність, але загальні характеристики харизматів показують, що вони для церкви, як я говорив вище є явище небезпечне.

По- перше, харизмати схильні брататися з кожним "прийнявшим хрещення в Св.Дусі". Тут ми маємо розмиття границь самої Церкви(не вдаюсь в подробиці, тому що це нічого не докаже тим, хто не рахує свою КЦ унікальною).

Два- небезпека черезвичайного "індивідуального одкровення", кожен бачить і відкриває" що хоче.
Багато приверженців харизматів довіряють більше "голосу св. Духа" чим авторитету Церкви( ось з того ми бачимо тертя між харизматами і авторитетом Церкви). Я думаю, що не один з нас бачив людей, які покидали через свої харизматичні переконання КЦ, і йшли до протестантів( до яких харизмати ближче всього).

Третє - мені здається, що всі ці "розмови на мовах", що ми зараз наблюдаємо - підробка. І через це, питання, чи їм місце в КЦ????

Чотири - не торкаюсь такого важливого аспекта, як покладання рук в "Х.Р." чи це імітація апостольского рукоположення, чи якісь психологічні аспекти які діють на кору мозга???

Додано: 15 травня 2009, 21:48
Малий
romanm писав:Моя особиста думка, харизмати небезпечні для церкви. В КЦ існує офіційний рух Харизматичного Відновлення (першим офіційним покровителем харизматів, рахується кард. Лео Суенес). Хоча для католиків - харизматів і є характерна деяка консервативність, але загальні характеристики харизматів показують, що вони для церкви, як я говорив вище є явище небезпечне.

По- перше, харизмати схильні брататися з кожним "прийнявшим хрещення в Св.Дусі". Тут ми маємо розмиття границь самої Церкви(не вдаюсь в подробиці, тому що це нічого не докаже тим, хто не рахує свою КЦ унікальною).

Два- небезпека черезвичайного "індивідуального одкровення", кожен бачить і відкриває" що хоче.
Багато приверженців харизматів довіряють більше "голосу св. Духа" чим авторитету Церкви( ось з того ми бачимо тертя між харизматами і авторитетом Церкви). Я думаю, що не один з нас бачив людей, які покидали через свої харизматичні переконання КЦ, і йшли до протестантів( до яких харизмати ближче всього).

Третє - мені здається, що всі ці "розмови на мовах", що ми зараз наблюдаємо - підробка. І через це, питання, чи їм місце в КЦ????

Чотири - не торкаюсь такого важливого аспекта, як покладання рук в "Х.Р." чи це імітація апостольского рукоположення, чи якісь психологічні аспекти які діють на кору мозга???


:shock: мда...
а можна поцікавитись звідки такі знання про харизматів? це перше, а друге, як на мене, трошки небезпечно задаватися питанням, чи доречним є щось у Церкві, особливо, коли це щось є офіційно визнаним церковним рухом...
можу тебе завірити -- не всі, хто називає себе харизматами, ними насправді є! правдивий харизмат завжди послушний Церкві, а, відповідно, і її єрархії. Якщо ж хтось твердить, що він харизмат, говорить на мовах і молиться з покладанням рук і т.д., але при цьому протиставляється церковній єрархії -- брехня, не харизмат він, а самозванець!

Додано: 16 травня 2009, 07:03
romanm
:shock: мда...
а можна поцікавитись звідки такі знання про харизматів? це перше, а друге, як на мене, трошки небезпечно задаватися питанням, чи доречним є щось у Церкві, особливо, коли це щось є офіційно визнаним церковним рухом...


Визнаний рух, нема питань. Але по МОЇЙ власній думці, це одне з кризових явлінь, які також пристутні в КЦ, хоча це не причина того, щоби розчаровуватися в Ц, або всі рухи приймати за чисту монету.
Безпомильність церкви(зверни увагу, з малої букви) не значить, що все що одобрямс церковною їєрархією святе і добре.
Безпомильність Церкви охвачує вузкий сегмент релігійного життя, не практику, а тільки віровчення.
Подивися сам, Папа Євгеній 4 заказав для базиліки св.Петра бронзові ворота, де були зоображенні сюжети на язичні теми - він не поступив безпомилково, правда???
Але зовсім інше відношення, коли він же вчив на Флорентійському соборі про сходження (філіокве) Св.Духа, чистилище і т.д. - вчення то безпомилкове.

Тобто, давай будемо розрізняти вчення і практитку, яка може прийняти скривлену форму.

можу тебе завірити -- не всі, хто називає себе харизматами, ними насправді є! правдивий харизмат завжди послушний Церкві, а, відповідно, і її єрархії. Якщо ж хтось твердить, що він харизмат, говорить на мовах і молиться з покладанням рук і т.д., але при цьому протиставляється церковній єрархії -- брехня, не харизмат він, а самозванець!


Та я й те саме говорю. Просто знаю випадки, коли хлопці пробували харизматити, і чим все те закінчувалося. А були семінаристами і т.д.

Але звичайно я говорю про свої власні врАження, ні в якому разі не збараюся говорити про когось і його внутрішнє життя.
Тож ліпше хай будуть в огорожі Церковній, чим глоссогласять в 50тників, це також правда.

Додано: 16 травня 2009, 09:01
Малий
romanm писав:Подивися сам, Папа Євгеній 4 заказав для базиліки св.Петра бронзові ворота, де були зоображенні сюжети на язичні теми - він не поступив безпомилково, правда???
Але зовсім інше відношення, коли він же вчив на Флорентійському соборі про сходження (філіокве) Св.Духа, чистилище і т.д. - вчення то безпомилкове.


ну..., м"яко кажучи, приклад не на місці.

romanm писав:Та я й те саме говорю. Просто знаю випадки, коли хлопці пробували харизматити, і чим все те закінчувалося. А були семінаристами і т.д.

Але звичайно я говорю про свої власні врАження, ні в якому разі не збараюся говорити про когось і його внутрішнє життя.
Тож ліпше хай будуть в огорожі Церковній, чим глоссогласять в 50тників, це також правда.

а ось про це і мова -- не варто судити весь рух за кількома випадками. Чув про тих славнозвісних семінаристів, чув і про багатьох інших українських "харизматів", які при ближчому знайомстві -- просто ненормальні.... але ж хіба можна через кількох схиблених українців перекреслювати весь рух?

Додано: 16 травня 2009, 09:26
romanm

ну..., м"яко кажучи, приклад не на місці.



Може і так, хоча, моя думка така, не факт, що якщо щось дозволені ієрархією, то ця практика набоженьства, не може взяти викривлену дорогу.

а ось про це і мова -- не варто судити весь рух за кількома випадками.


Так я і не сужу, не маю права. Диплом юриста не получив:)

Просто в мене така думка:
Глосогласія - нема питань, як по мені, коли це сприймається як момент медитації, безпосереднє вираження емоцій, внутрішній мовний потік, спеціально переривається неструктурованним говорінням.
Це підходить далеко не для всіх, звичайно крім тих, кому така форма молитовної медитації підходить більше, ніж традиційна.

Небезпечний момент, по мені, знаходиться в тому, коли така практика трактується не як зображення апостольского дару, а як БЕЗПОСЕРЕДНІЙ апостольский дар - з подальшим виводом, що всі інші християни недостойні, або не мають такого дару. А хто говорить на мовах, вибрані люди.

Тобто, якщо тут імітація, то може бути. Якщо людина говорить того, що не розуміє, то це навпаки, показує людську недовершеність. Які ж тут апостольскі дари????

Думаю заперечувати не будеш, якщо я повяжу практику глоссогласії з Павлом(апостолом), попереджує про небезпеку1Кор 14,20-28, ну і говорить про пояснення для користі всієїЦеркви, а не тільки для того хто говорить1Кор14,27-28.

Звичайно, наприклад, пояснення глоссогласії в православних - інше. Вони не будуть згідні з тим, що я написав про Павла. Хоча тут теж кавардак. Нпр пояснення до Толкової Біблії Лопухіна

В кінцевому результаті, глосогласія практикувалася і древній Церкві, хоча в середні віки була заборонена.
Ну, і потребує немалого вивчення, думаю.

Такі мої думки, власне.

Додано: 16 травня 2009, 16:41
сергій
Цікаво звідки у Вас дані про заборону ґласолялії в середніх віках?

І ще цікавішим є те що звинувачуєте у свої дописах католиків-харизматів у не послуху Вчительському Уряду Церкви, а самі нважуєтеся критикувати і Павла VІ, і Івана-Павла ІІ, і Бенедикта ХVІ, які в Харизматичному Русі жодної небезпеки не бачили, а навпаки бачили в ньому велику користь для Церкви.

Може Вам варто змінити джерела інформації і користуватися католицькими джерелами, а не православними?

Додано: 16 травня 2009, 17:14
romanm
сергій писав:Цікаво звідки у Вас дані про заборону ґласолялії в середніх віках?

І ще цікавішим є те що звинувачуєте у свої дописах католиків-харизматів у не послуху Вчительському Уряду Церкви, а самі нважуєтеся критикувати і Павла VІ, і Івана-Павла ІІ, і Бенедикта ХVІ, які в Харизматичному Русі жодної небезпеки не бачили, а навпаки бачили в ньому велику користь для Церкви.

Може Вам варто змінити джерела інформації і користуватися католицькими джерелами, а не православними?


Так я і про православні джерела взагалі нічого не знаю. Вони мене не цікавлять, або ж знайомлюся оскільки поскільки.
Потім, пардон, але я нікого не звинувачую, я просто висловлюю свою думку, після того як я мав честь спілкуватися і бачити(на зборах харизматів був 1 раз, вистарчило)католицьких харизматів. Католицькі рухи я поважаю, і нічого проти не маю.



Прошу вас привести документи Пап, де би чітко говорилося про глоссогласію, молитву на мовах, а не тільки загальні слова про віднову?! Я про такы документи не чув, так що буду вдячний якщо приведети!

Тай з рештою, не можу зрозуміти, чому благодать, яку посилає Бог усім, має супроводжуватися емоційними викидами???

Ну і в заключення, глосогласія, немає нічого спільного з говорінням на мовах. Апостолів розуміли всі, а глосогласів ніхто не розуміє, навіть сам, хто глосогласить! Чи ні? Глосогласія, це скоріше всього, медитативний транс, імхо, власне.

Додано: 16 травня 2009, 17:43
сергій
На українській є доступно всього навсього одне джерело, що робить спроби солідно опрацювати тематику католицького харизматизму: http://www.christusimperat.org/uk/taxonomy/term/101
Але сподіваюся що англійська для Вас не буде перепоною тому пропоную офіційний сайт, офіційної католицької установи, яка займається опікою над Католицькою харизматичною Оновою: http://www.iccrs.org/index.html
До речі на цьому сайті можете замовити і збірник документів про КХО, в якому є висловлювання пап і про КХО і зокрема про ґласолялію. :)

Додано: 18 травня 2009, 08:09
romanm
"сергій"]На українській є доступно всього навсього одне джерело, що робить спроби солідно опрацювати тематику католицького харизматизму: http://www.christusimperat.org/uk/taxonomy/


Дякую за лінки, англіццкою не осилив
:x на жаль рівень моєї англійської на рівні голлівудських бойовиків. Прочитав, цікавий матеріал.
Щодо Харизмів св. Духа, про які говорять Папи, то звичайно, це всім відомо. Я ж не говорю про це.
Ми всі отримуємо хрещення св. Духом а не тільки водою.

Не можу зрозуміти, що таке мають харизмати, чого не маємо ми, "прості вірні християни"? Св, Дух, дає Церкві, а отже кожному з нас харизми ( нпр. різноманітність чинів в КЦ), та й не тільки.

Чому, також, зупинятися, наприклад тільки на глоссогласії, я так і не зрозумів яка з неї користь, а не пробувати пити яд, тягати змій, так тоже написано в Біблії.?

Я, Схиляюся до думки, що це збір однодумців, які виражають свою молитовну практику глоссогласією, а напр., неокатех. - другий стиль, і т.д. Інакше, в мене виникає питання, яке я написав вище. :(

Додано: 18 травня 2009, 14:22
сергій
На відміну від Православних Церков де є легітимною виключно ісихастична духовність, чи протестантських деномінацій кожна з яких визнає легітимною лише власну одну єдину духовність, у Католицькій Церкві є дуже багато різних типів духовності, кожен з яких є легітимним. Одним з таких типів є і харизматична духовність. Її основними наголосами є христоцентричність і витікаюче з цього практикування надприродних дарів Духа. Практично основна специфіка може звестися до цього, хоча вона є дещо ширша. Більш докладно про харизматичну духовність може знайти ось тут: http://www.christusimperat.org/uk/node/166
Ґласолялія є всього на всього лише однією з харизма і не більше. Тим паче що це практично єдина харизма дана на збудування самого себе, в той час як решта на збудування Церкви. Якщо я є живою цеглиною Церкви то коли я є добре збудованим тим самим я зможу бути якіснішою цеглиною. Адже там де цегла спорохнявіє буде дзюра в стіні.
А пити отрути чи хапати змій це не харизма...

Додано: 21 травня 2009, 08:26
o.Mykil
Думаю, це теж стосується, певним чином, цієї дискусійної теми:



«Нам не потрібно жодних інших сеансів, молінь і з’явлень попри присутність святої Євхаристії, в якій реально перебуває Бог Отець, Бог Син і Бог Дух Святий. Пресвяту Євхаристію оживляє Дух Святий, в ній і через неї говорить до нас Дух Святий. Нам лише треба уміти відповідно налаштувати радіоприймач своєї душі через антену живої і сильної, а не заржавілої віри. Віри, яка не шукає сенсацій, нервових подразнень. Декому не обійтись без ейфорії, але пам'ятаймо, що це ненормальний шлях діяння ласки, бо ласка Божа завжди спонукає зрівноважену і досконалу людську природу і не потребує фанатизму, екзальтації, потрясінь, якихось спеціальних приготувань…».


Із книги владики Софрона Мудрого «Духовні бесіди».

Додано: 21 травня 2009, 14:37
сергій
mykil писав:Думаю, це теж стосується, певним чином, цієї дискусійної теми:



«Нам не потрібно жодних інших сеансів, молінь і з’явлень попри присутність святої Євхаристії, в якій реально перебуває Бог Отець, Бог Син і Бог Дух Святий. Пресвяту Євхаристію оживляє Дух Святий, в ній і через неї говорить до нас Дух Святий. Нам лише треба уміти відповідно налаштувати радіоприймач своєї душі через антену живої і сильної, а не заржавілої віри. Віри, яка не шукає сенсацій, нервових подразнень. Декому не обійтись без ейфорії, але пам'ятаймо, що це ненормальний шлях діяння ласки, бо ласка Божа завжди спонукає зрівноважену і досконалу людську природу і не потребує фанатизму, екзальтації, потрясінь, якихось спеціальних приготувань…».


Із книги владики Софрона Мудрого «Духовні бесіди».


Чесно кажучи, не дуже розумію, яке відношення дана цитата має до обговорюваної теми?

Додано: 21 травня 2009, 16:37
o.Mykil
сергій писав:
Чесно кажучи, не дуже розумію, яке відношення дана цитата має до обговорюваної теми?


Думаю, що дещо має, адже є наголос на тому, що є щось більше від якихось екзальтацій чи душевних потрясінь. Та й бачите тема глосолалії трохи суперечлива...

Додано: 21 травня 2009, 16:55
romanm
mykil писав:
сергій писав:
Чесно кажучи, не дуже розумію, яке відношення дана цитата має до обговорюваної теми?


Підтвердження моєї скромної думки на тему глосогласії.

Додано: 21 травня 2009, 18:42
Малий
маю всього одне запитання до romanm-а і mykil-а, звідки такі обширні знання про харизматів? скількох з них ви зустрічали особисто?
складається враження, що весь ваш досвід будується на основі православних сайтів!

Додано: 21 травня 2009, 19:28
romanm
Малий писав:маю всього одне запитання до romanm-а і mykil-а, звідки такі обширні знання про харизматів? скількох з них ви зустрічали особисто?
складається враження, що весь ваш досвід будується на основі православних сайтів!


Отвєт:
а знаєш про що говорять православні на цю тему????? Прочитай, побачиш!
Нє, не начитався, додумався сам, звичайно читаючи, ну і бачив на свої очі. Я то не проти руху, ні в якому разі, кожен має на це право, якщо це підримується ієрархією. Тільки висловлюю свої думки.

Додано: 21 травня 2009, 19:30
Малий
romanm писав: ну і бачив на свої очі.

мене ось власне цей момент цікавить.

Додано: 21 травня 2009, 19:31
romanm
Малий писав:
romanm писав: ну і бачив на свої очі.

мене ось власне цей момент цікавить.


Давно було, років 10 назад. А шо?

Додано: 21 травня 2009, 19:35
Малий
romanm писав:Давно було, років 10 назад. А шо?

:)
та нічо! хочу спробувати зруйнувати твоє відношення! :D

Додано: 21 травня 2009, 19:38
romanm
Малий писав:
romanm писав:Давно було, років 10 назад. А шо?

:)
та нічо! хочу спробувати зруйнувати твоє відношення! :D


Ок. Слухаю уважно:)

Додано: 21 травня 2009, 19:50
Малий
romanm писав:Ок. Слухаю уважно:)

щоб не довго не писати власних думок:

Духовність.

Нелегко окреслити духовність Католицької Онови в Дусі Святім в кілька рядків, але, думаю, що можливим є навести кілька характерних стовпів, на які опирається зріла харизматична духовність.

А). Перш за все харизматична духовність є виразно христоцентрична - Ісус є в центрі життя і зацікавленості духовного життя католика-харизмата. Основним своїм завданням він бачить дати свідчення Воскреслого Христа цьому світові.

Б). Харизматична духовність є також у своїй сутності спрямована на Бога Отця, який дарував світові свого Єдинородного Сина - Ісуса Христа. Встановлення правдивого синівського відношення до Небесного Отця є одним з основних завдань цієї духовності.

В). Католик-харизмат також покликаний усвідомлювати таємничий подих Духа Божого в своєму житті та змагатись до повного підпорядкування себе Його проводові. Постійне наголошення на важливості почитання Того, Хто дарує дари, а не самих дарів, є твердим заборолом перед поклонінням дарам Духа.

Г). Присутність харизм не вважається виразом духовної досконалості особи, обдарованої даними дарами, але покликом до святості.

Ґ). Харизматична духовність є виразно марійською. Богородиця, як обручниця Духа, розглядається католиками-харизматами як посередниця, яка своїм заступництвом сприяє вилиттю Духа на нарід Божий. Витривалість в молитві з Марією, Матір'ю Ісуса, була передумовою першої П'ятидесятниці (див. Ді. 1, 14), тому молитовна та духовна спільність з Пречистою Дівою Марією та почитання Її вважаються в харизматичній Онові запорукою перебування в послухові Духу Божому.

Д). Євхаристія є в центрі зацікавлення в католицьких харизматичних колах. Власне Євхаристія та Літурґія вважаються одним з основних джерел освячення кожного, хто прагне освятити своє життя. Жертвенний характер Літургії дає можливість примінити на наше життя плоди Христової Хресної Жертви.

Е). Прагнення духовних дарів (харизм) та практикування їх завжди має йти разом з розрізненням духів. Потреба цього розрізнення усвідомлюється найперше як засіб, щоб запобігти некритичному сприйняттю будь-яких проявів надприродного, оскільки необхідно постійно зберігати свідомість, що ворог, як рикаючий лев постійно шукає кого б пожерти (див. 1Пт. 5, 8 ).

Є). Єдність з Церквою та єрархією вважається запорукою знаходження на правильному духовному шляху. Співчуття з Церквою, відчуття Її потреб і готовність жертовного служіння Їй очікується від кожного католика-харизмата.

Ж). Дієва любов до Бога і ближнього вважається єдиним автентичним критерієм прояву духовного зросту членів Онови.

З). Зацікавлення Святим Письмом та Переданням, Отцями Церкви, наукою Католицької Церкви, святими Церкви, любов до традиційних виявів народної побожності є невід'ємною складовою католицької харизматичної духовності.

И). Духовна боротьба та уникання будь-якого, навіть найменшого контакту з окультним є одним з характерних проявів католицької харизматичної духовності.

І). Ще одним з характерних проявів цієї духовності є поклоніння Богові та Його прославляння через музику та спів.

Ї). Найчастіше Онова виражається через формування молитовних спільнот і духовність спільності є частою темою навчань проповідників харизматів.

Це, на мою скромну думку, - основні характеристики католицької харизматичної духовності. Без сумніву, це далеко не все, що про духовність Онови можна сказати. Харизматична духовність є далеко багатшою і ширшою, аніж це може скластися враження від перерахованого мною. Тому пропоную читачеві самому роздумати над наведеними фактами, в яких описано духовність харизматичної Онови, щоб осягнути глибину і серйозність її вимог. А ще краще, вступивши в контакт з котроюсь з груп Онови, оцінити Онову на власному досвіді.

http://christusimperat.org/uk/node/166


а щодо того, кого ти зустрів 10 років тому, то хто сказав, що це були харизмати?

Додано: 21 травня 2009, 19:56
сергій
mykil писав:Думаю, що дещо має, адже є наголос на тому, що є щось більше від якихось екзальтацій чи душевних потрясінь. Та й бачите тема глосолалії трохи суперечлива...

Може мене звинуватите в прихильності до ІКТ (кат дехто називає formgeschichtliche metode), але трошки не логічне примінення на нелогічному місці, і здається приписуєте автору те що він не хотів сказати. Адже кожному хто реально цікавиться проблемою українського греко-католицького харизматизму відомо, що власне владика Софрон Мудрий ЧСВВ в історії цього феномену відіграв роль подібну ролі кардинала Суененса в цілій Католицькій харизматичній Онові.

Нездорову екзальтацію поки що мені особисто вдалося спостерігати власне від противників католицького харизматиму.

А стосовно харизматів то не думаю що вони занадто переходять рамки будучи послушними ІІ Ватиканському соборові, а особливо ДОГМАТИЧНІЙ Конституції Sacrosanctum concilium.

Стосовно ґласолялії люди мудріші і від мене і від Вас, поважні теологи, (що правда "латинники", наші "восточники" часто навіть на звання теолога не тянют), уже давно дали свою думку, яка чомусь є прийнятною для цілої Церкви, але не для купки "сіонських мудреців" в Україні. Та й Рацінґер чомусь вважав Малінські документи які дают добро ґласолялії, добрими і навіть не поміняв своєї думки хоча служіння поміняв. Ше так побіжно додам шо цей поважаний теолог співпрацював у розробці цих документів.

Чому власне українці так хочуть бути папськішими від Венедикта Шістнадцятого?

Розумію Саванаролу2000 він адвентист, але Вас буцім то католиків зрозуміти не можу...

Додано: 21 травня 2009, 20:27
romanm

А стосовно харизматів то не думаю що вони занадто переходять рамки будучи послушними ІІ Ватиканському соборові, а особливо ДОГМАТИЧНІЙ Конституції Sacrosanctum concilium.

Стосовно ґласолялії люди мудріші і від мене і від Вас, поважні теологи, (що правда "латинники", наші "восточники" часто навіть на звання теолога не тянют), уже давно дали свою думку, яка чомусь є прийнятною для цілої Церкви, але не для купки "сіонських мудреців" в Україні. Та й Рацінґер чомусь вважав Малінські документи які дают добро ґласолялії, добрими і навіть не поміняв своєї думки хоча служіння поміняв. Ше так побіжно додам шо цей поважаний теолог співпрацював у розробці цих документів.



І що вони говорять на цю тему, іменно глосогласії???? Тому що, наскільки я подивися, що ви мені говорили, так там йде мова про харизми св. Духа, але про глосогласію ні слова. З таким самим успіхом можна говорити про яку небудь монашу конгрегацію, де також діє св. Дух зі своїми харизмами.

Також і в церкві , сьогодні вся теологія, можу прада помилятися є христоцентрична, євхаристія на 1 місці і все все що написано.
Тобто говорячи про харизматів, можна говорити про любу конгрегацію, повторюся.

В мнене нема проблем з Х.Р. просто не можу зрозуміти глосогласію. Св. Дух вроді не шоумен. Тай зрештою, не хочу флудити, бо вже писав.

Щодо того що йде, типу віднова... в чому, чи в церкві нема св. Духа???? Почали чуда творити, чи ще щось??? Чи може мають те, чого немає більше в Церкві????
Якщо річ йде п ро відновлення християнського життя, то розумію, інакше......
Незнаю.




Чому власне українці так хочуть бути папськішими від Венедикта Шістнадцятого?


Ні в якому разі

Додано: 21 травня 2009, 20:36
Малий
romanm, не в образу, але в тебе проявляється чисто протестанський спосіб просудження. Вони так Католицьку Церкву просуджують -- не вникають в вчення, а в своїх оцінках опираються на "власний досвід" -- до прикладу: побачив, що якась бабця в церкві перед іконою клякнула і молиться, і вже в його очах К.Ц. провідує ідолопоклонство, бо люди там дошкам поклоняються!

Додано: 22 травня 2009, 09:21
Савонарола2009
сергій писав:Навіщо знов займатись викрутасами, якщо Павло говорить про мови ангельські?

Сергію, ви наполягаєте на тому, що безгрішні ангели на Небі мали схожу ситуацію, як у людей під час будівництва вавилонської вежі?

Додано: 22 травня 2009, 11:16
romanm
Малий писав:romanm, не в образу, але в тебе проявляється чисто протестанський спосіб просудження. Вони так Католицьку Церкву просуджують -- не вникають в вчення, а в своїх оцінках опираються на "власний досвід" -- до прикладу: побачив, що якась бабця в церкві перед іконою клякнула і молиться, і вже в його очах К.Ц. провідує ідолопоклонство, бо люди там дошкам поклоняються!


Ну і де ти бачиш протестантське судження???? Покажи мені плізз де чітко говориться про глосогласію, наприклад в документах Пап??? Тут дві і великі різниці, між іконою і Хрещення св. Духом, як це говориться в Х.Р. (для прикладу)

Додано: 22 травня 2009, 11:29
Малий
romanm писав:Хрещення св. Духом, як це говориться в Х.Р. (для прикладу)

ну і як говориться? ти вчепився тої глосоляї, так ніби то основоположний момент ХО! приведи мені якісь приклади, якісь ссилки, бо не цілком розумію, про що мова.