Сторінка 3 з 10

Re: Чистилище

Додано: 06 березня 2010, 17:08
romanm
Проте кілька років тому римська Конгрегація Віри заявила, що вчення про існування чистилища не є догмою (тобто зобов’язуючим вченням Церкви), а тільки богословською думкою.


Я, канєшно, не спец в римських конгрегаціях, але де ви берети таку інфу?:) А, раптом не відмінили ше догмат про Трійцю? Дайте посилання на рішення конгрегації, в якій би шлося, що ЧИСТИЛИЩЕ приватна думка в КЦ а не догма! Чи ви путаєте з ЛІМБОМ?

ТОбто просив би Вас, перевіряти інфу.

Re:

Додано: 01 квітня 2010, 22:42
Вова
Тоді спростуйте, цитати із біблії бо Біблія говорить інакше. Я скільки читав Біблію ні разу не зустрів про чистилище.

Згадайте розповідь Ісуса Христа про Лазаря і багача:Вiд Луки 16:26 А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас.

Об'явленні 20: 12 І бачив я мертвих малих і великих, що стояли перед Богом. І розгорнулися книги, і розгорнулась інша книга, то книга життя. І суджено мертвих, як написано в книгах, за вчинками їхніми... 15 А хто не знайшовся написаний в книзі життя, той укинений буде в озеро огняне...
Єванг.від Матв. 25:31 Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді Він засяде на престолі слави Своєї. 32 І перед Ним усі народи зберуться, і Він відділить одного від одного їх, як відділяє вівчар овець від козлів. 33 І поставить Він вівці праворуч Себе, а козлята ліворуч. 34 Тоді скаже Цар тим, хто праворуч Його: Прийдіть, благословенні Мого Отця, посядьте Царство, уготоване вам від закладин світу.


Вiд Луки 23:40 Обізвався ж той другий, і докоряв йому, кажучи: Чи не боїшся ти Бога, коли й сам на те саме засуджений? 41 Але ми справедливо засуджені, і належну заплату за вчинки свої беремо, Цей же жадного зла не вчинив. 42 І сказав до Ісуса: Спогадай мене, Господи, коли прийдеш у Царство Своє! 43 І промовив до нього Ісус: Поправді кажу тобі: ти будеш зо Мною сьогодні в раю!

До євреїв 9:27 І як людям призначено вмерти один раз, потім же суд, 28 так і Христос один раз був у жертву принесений, щоб понести гріхи багатьох, і не в справі гріха другий раз з'явитися тим, хто чекає Його на спасіння.

2Кор.5:10 Бо мусимо всі ми з'явитися перед судовим престолом Христовим, щоб кожен прийняв
згідно з тим, що в тілі робив він, чи добре, чи лихе.


Об.22:12 Ото, незабаром приходжу, і зо Мною заплата Моя, щоб кожному віддати згідно з ділами його.

Вiд Iвана 5:26 Бо як має Отець життя Сам у Собі, так і Синові дав життя мати в Самому Собі. 27 І Він дав Йому силу чинити і суд, бо Він Людський Син. 28 Не дивуйтесь цьому, бо надходить година, коли всі, хто в гробах, Його голос почують, 29 і повиходять ті, що чинили добро, на воскресення життя, а котрі зло чинили, на воскресення Суду.

Матв.25:46 І ці підуть на вічную муку, а праведники на вічне життя.

Бачу з ваших дописів ви розумний чоловік. Для чого вам давати за це відповідь перед Богом. Я б теж би був би не протів такої догми, але Білія чітко дає на це відповідь на це питання. І на кінець :Не обманюйтеся, Бог осміяний бути не може. Бо що тільки людина посіє, те саме й пожне! Гал.6:7

Re: Re:

Додано: 02 квітня 2010, 06:47
о.Олег
Вова писав: Не потрібно обманювати християн.

прошу дискутувати, пане Вова, наводити аргументи, відповідати на аргументи опонента. Виділений модератором вислів - зайвий у такому дискутуванні і заборонений правилами Форуму. Виношу Вам попередження.

Re: Re:

Додано: 02 квітня 2010, 07:12
Вова
о.Олег писав:
Вова писав: Не потрібно обманювати християн.

прошу дискутувати, пане Вова, наводити аргументи, відповідати на аргументи опонента. Виділений модератором вислів - зайвий у такому дискутуванні і заборонений правилами Форуму. Виношу Вам попередження.

Вибачаюсь. Не можу якось осягнути всі правила. І прочитав і все одно попадаюсь.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 07:55
viter
Ось наведу Вам кілька цитат про чистилище (більше тут: http://www.truechristianity.info/ua/boo ... ouls.php#3 ).

"Свята й благочестива думка - молитися за мертвих, щоб вони звільнилися від гріха". (2 Мак. 12, 45-46)

В Євангелії від св. Матея (5, 25-26) Ісус Христос так говорить у приповідці: "Мирися з твоїм противником швидко, коли ти ще з ним у дорозі, щоб противник часом не віддав тебе судді, а суддя возному, щоб тебе не вкинули в темницю. Істинно кажу тобі: "Не вийдеш звідти, доки не заплатиш останнього шага".

Цим Ісус Христос хоче сказати, що подібно до того, як поступаєш розсудливо, коли погодишся зі своїм приятелем до того, як він віддасть тебе до суду, так без зволікання поєднайся в тому житті зі своїм противником, щоб через нього ти не потрапив до рук суворого судді, який би послав тебе до місця кари. Якщо б не можна було сплатити поза цим життям все до останнього шага, то, напевно, Ісус Христос не вибрав би того порівняння з боржником, якого звільняють з в'язниці аж тоді, коли він сплатить весь свій борг. На цьому базується наука про чистилище Тертуліана й Орігена, Кипріяна, Єроніма, Амврозія і Хілара та ін.

У св. Матея (12, 32) Ісус Христос говорить: "І коли хтось скаже слово проти Сина Чоловічого, йому проститься. Коли ж хтось скаже проти Святого Духа, йому не проститься ні в цьому світі, ні на тому". Отже, відкуплення за гріхи можна отримати в чистилищі, бо інакше ті Христові слова не мали би значення. Ці слова про чистилище розуміли святі Авґустин, Григорій Великий, Ізидор, Бернард, В. Беда й ін.

Св. Павло пише (1 Кор. З, 11-15): "Іншої-бо основ ніхто не може покласти, крім покладеної, якою є Ісус Христос. Коли ж хтось на цій основі будує з золота, срібла, самоцвітів, дерева, сіна, соломи, - кожного діло стане явне; день бо Господній зробить його явним; бо він відкривається в огні, і вогонь випробовує діло кожного, яке воно. І коли чиєсь діло, що його він збудував, устоїться, той прийме нагороду; а коли чиєсь діло згорить, то він зазнає шкоди; однак він сам спасеться, але наче крізь вогонь".

Тут св. Апостол говорить про вогонь після нашої смерті, який не тільки випробовує, але й спалює, який не тільки освітлює наші вчинки, але так ставиться до особи, що вона зазнає шкоди. Тут йдеться про прикрий стан душі, яка мовби очиститься через вогонь й осягне щастя. Так розуміли і пояснювали те місце всі Отці і Флорентійський Собор.


Можете прийняти це, а можете не приймати. На те дана Вам свобідна воля.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 08:31
romanm
viter писав:Ось наведу Вам кілька цитат про чистилище


Тут може виникнути проблемка, якщо опонент є протестантом, то книги Макавеїв не признає, бо у них їх немає в каноні.

Хотів би тільки добавити трішки свого бачення. Якщо п.Вова говорить тільки маючи в руках св. Письмо, то бажав би звернути його увагу на деякі речі:
В св. Письмі можемо знайти деякі елементи щодо Чистилища та його сенсу, навіть якщо доктрина не виголошена у формальний спосіб.
Елементи , про які йде річ, говорять про те, що до Бога неможливо "увійти" без переходу через очищення. Якщо Ви звернете увагу на закони в С.З. то Ви побачите, що все те, що призначене для Бога, має бути досконалим.

З цього виходить, що цілістність(фізична також)є необхідною для тієї реальності яка входить в контакт з Богом, як наприклад тварини назначені для жертвування. (див. Лев. 22,22) чи про тих, хто мав іституційні обов язки, як у випадку священиків, міністрів культу (див. Лев 21,17-23). До цієї фізичної цілісності добавляється тотальне відання Богу як особистостей так і колективного, тобто річ йде про те, що повинно любити Бога чистим серцем і ділами (див. 1 Цар 8,61), (див 6,5). ( 10,12).

А як же після смерті? Чи тільки цілістність має бути фізична і тільки для тварин? Бачимо що не зовсім. Тобто безгріховність має бути повна і після смерті для того щоби побачити Бога. Хто немає цієї досоналості(безгріховності) має очиститися. Тут приходять на думку слова ап. Павла. (1 Кор 3,14-15).

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 08:43
Вова
viter писав: Свята й благочестива думка - молитися за мертвих, щоб вони звільнилися від гріха". (2 Мак. 12, 45-46) .

Якщо ви знаєте, це не канонічна книга її у Святій Біблії немає. Тим більше канонічність Ст.З. було здійснено до християнства, тому християни тим більше не мали права додавати нову книгу. На Соборі 397 році було остаточно затверджено 66 книг. І було вирішено що не можна добавляти більше книг. Отож, вважаю немає змісту більше про це говорити. Раджу вам почитати як відбирали Богу натхненні послання.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 08:50
Вова
romanm писав:
viter писав:Ось наведу Вам кілька цитат про чистилище
Тут може виникнути проблемка, якщо опонент є протестантом, то книги Макавеїв не признає, бо у них їх немає в каноні.

Я не зрозумів, а у вас яка Біблія католицька? Біблія одна і в ній тільки 66 книг. А православних тоді виходить теж своя Біблія така сама як у протестантів. Покажіть хто із апостолів її читував, можливо Ісус Хриситос її читував. Чому у євреїв немає цієї книги.
Якщо мені хочете довести що існує чистилище, попрошу надалі базуватися виключно на Біблії. Бо все інше це не Богунадхнені посилання.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 09:33
Вова
viter писав: Св. Павло пише (1 Кор. З, 11-15): "Іншої-бо основ ніхто не може покласти, крім покладеної, якою є Ісус Христос. Коли ж хтось на цій основі будує з золота, срібла, самоцвітів, дерева, сіна, соломи, - кожного діло стане явне; день бо Господній зробить його явним; бо він відкривається в огні, і вогонь випробовує діло кожного, яке воно. І коли чиєсь діло, що його він збудував, устоїться, той прийме нагороду; а коли чиєсь діло згорить, то він зазнає шкоди; однак він сам спасеться, але наче крізь вогонь".

Я замітив що на цьому форумі що всі схильні дивитися у Контекс, а потім у Текст і це правильно, бо так можна любі собі доктрину доказати. Що говориться у контексті:
з1 по 7 вірш. Павло говорить про працю на ниві Божій, що ми повинні і що за це ми отримуємо нагороду від Бога працювати .
8 вірш. І хто садить, і хто поливає одне, і кожен одержить свою нагороду за працею своєю!
Тут Павло підкреслює думку що всі хто працює на ниві Божій отримає нагороду від Бога.
З 9 по 23 вірш Павло знов говорить про працю на ниві Божій. Тут ні в якому разі не говорить про чистилище. Павло підкреслює І коли чиє діло, яке збудував хто, устоїть, то той нагороду одержить. Що таке діло – це праця на ниві Божій. Іншими словами якщо працівник щось не так розуміє, а ще гірше може так навчити людей, то він не одержить нагороду від Бога, а ле сам він спасеться.

Похожі місця з Євангелії.
1Кор.4:5 Тому не судіть передчасно нічого, аж поки не прийде Господь, що й висвітлить таємниці темряви та виявить задуми сердець, і тоді кожному буде похвала від Бога.
1-е Петра 5 1 Тож благаю між вами пресвітерів, співпресвітер та свідок Христових страждань, співучасник слави, що повинна з'явитись: 2 пасіть стадо Боже, що у вас, наглядайте не з примусу, але добровільно по-Божому, не для брудної наживи, а ревно, 3 не пануйте над спадком Божим, але будьте для стада за взір. 4 А коли Архипастир з'явиться, то одержите ви нев'янучого вінка слави.

Даю деякі значення грецького слова «ДІЛО» -Єргон ¦rgon tс
1) дело, труд, работа: ¤pЬ ¦rga trapЎsyai Hom. приняться за дело, за работу; pleЫonow ¦rgou ¤stЫn Plat. это требует большого труда, это трудно;
2) (воз)действие (oаnou Arst.);
3) деятельность, функция (фfyalmoи Arst.);
4) дело, долг, обязанность (Ћgayoи polЫtou Plat.; toи ђrxontow kaЬ tЗn ЋrxomЎnvn Arst.; ЋndrЗn tсd ¤stЬn ¦rgon Aesch.): ¦rgon ¤stЬ toЭw prvtost‹taiw yarrжnein toзw ҐpomЎnouw Xen. обязанностью передовых бойцов является ободрять тех, кто следует (за ними); ¤mтn tсd ¦rgon krЭnai Aesch., рассудить мое дело;
5) надобность, необходимость, нужда: ¤ntaиya pollhw fulak°w ¦rgon (sc. ¤stЫn) Plat. здесь нужна большая бдительность; oйdўn ¦rgon taиta yrhneЭsyai m‹thn Soph. незачем предаваться этим бесплодным жалобам; Лste ¤pЎdrhw mЇ eдnai ¦rgon t» strati» Her. а потому осада (Милета) с помощью войска была бесполезна; sivp°w oйdўn ¦rgon ¤n kakoЭw Eur. молчанием горю не поможешь; makrЗn oйdўn lсgvn tсde toпrgon Soph. не нужно многих слов;
6) забота, хлопоты, беспокойство (daitтw ¦rga Hom.): ¦rgon ¦xein Xen. брать на себя труд, заботиться (насчет чего-л.); ¦rgon (¤stЫn) Xen., Arst., Plut.; нелегко, хлопотно, трудно; ¦rga parЎxein tinЫ Arph. причинять кому-л. хлопоты;
7) дело, деяние, подвиг (¦rga polem®уa, m‹xhw Hom. и tЊ strativtikЊ ¦rga Plut.): Юsxжow te kaЬ t‹xouw ¦rga Xen. дела, (требующие) силы и быстроты;
8) осуществление, выполнение (eЮw ¦rgon ¤jagageЭn tт prсblhma Plut.): tт mўn ¤nyжmhma xarЫen ¤dсkei eдnai, tт d ¦rgon Ћdжnaton Xen. замысел показался остроумным, но выполнение его невозможным; lсgoisin eаt ¦rgoisin Soph. словами или делами; dun‹mei kaЬ ¦rgД Arst. в возможности и в действительности; xvreЭn prтw ¦rgon Soph. приступать к исполнению;
9) сражение, битва, бой (¤n tТ ¦rgД Thuc.): ¦rgou ¦xesyai Thuc. вступать в бой; krateЭn ¦rgon Pind. выигрывать сражение;

Виникає питання хіба ми по ділам спасаємось, НІ.
Виникає питання тоді для чого прийшов Христос у світ, якщо був Закон який оправдував по ділам ?

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:26
romanm
Я не зрозумів, а у вас яка Біблія католицька? Біблія одна і в ній тільки 66 книг. А православних тоді виходить теж своя Біблія така сама як у протестантів. Покажіть хто із апостолів її читував, можливо Ісус Хриситос її читував. Чому у євреїв немає цієї книги.
Якщо мені хочете довести що існує чистилище, попрошу надалі базуватися виключно на Біблії. Бо все інше це не Богунадхнені посилання.



Що і потрібно було доказати. Лютер її викинув т.як її немає на єврейській(якщо не помиляюся).

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:29
viter
Вова писав:з1 по 7 вірш. Павло говорить про працю на ниві Божій, що ми повинні і що за це ми отримуємо нагороду від Бога працювати .
8 вірш. І хто садить, і хто поливає одне, і кожен одержить свою нагороду за працею своєю!
Тут Павло підкреслює думку що всі хто працює на ниві Божій отримає нагороду від Бога.
З 9 по 23 вірш Павло знов говорить про працю на ниві Божій. Тут ні в якому разі не говорить про чистилище. Павло підкреслює І коли чиє діло, яке збудував хто, устоїть, то той нагороду одержить. Що таке діло – це праця на ниві Божій. Іншими словами якщо працівник щось не так розуміє, а ще гірше може так навчити людей, то він не одержить нагороду від Бога, а ле сам він спасеться.

Пробачте, але Ваше пояснення мене не переконує. Я схильний більше довіряти отцям-вчителям Церкви, святість котрих визнана Церквою.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:33
Вова
viter писав: В Євангелії від св. Матея (5, 25-26) Ісус Христос так говорить у приповідці: "Мирися з твоїм противником швидко, коли ти ще з ним у дорозі, щоб противник часом не віддав тебе судді, а суддя возному, щоб тебе не вкинули в темницю. Істинно кажу тобі: "Не вийдеш звідти, доки не заплатиш останнього шага". Цим Ісус Христос хоче сказати, що подібно до того, як поступаєш розсудливо, коли погодишся зі своїм приятелем до того, як він віддасть тебе до суду, так без зволікання поєднайся в тому житті зі своїм противником, щоб через нього ти не потрапив до рук суворого судді, який би послав тебе до місця кари. Якщо б не можна було сплатити поза цим життям все до останнього шага, то, напевно, Ісус Христос не вибрав би того порівняння з боржником, якого звільняють з в'язниці аж тоді, коли він сплатить весь свій борг. На цьому базується наука про чистилище Тертуліана й Орігена, Кипріяна, Єроніма, Амврозія і Хілара та ін. .

І знов же дивимось у Контекст.
21 Ви чули, що було стародавнім наказане: Не вбивай, а хто вб'є, підпадає він судові.
22 А Я вам кажу, що кожен, хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові. А хто скаже на брата
свого: рака, підпадає верховному судові, а хто скаже дурний, підпадає геєнні огненній.
23 Тому, коли принесеш ти до жертівника свого дара, та тут ізгадаєш, що брат твій щось має на тебе,
24 залиши отут дара свого перед жертівником, і піди, примирись перше з братом своїм, і тоді повертайся, і принось свого дара.
25 Зо своїм супротивником швидко мирися, доки з ним на дорозі ще ти, щоб тебе супротивник судді не
віддав, а суддя щоб прислужникові тебе не передав, і щоб тебе до в'язниці не вкинули.
26 Поправді кажу тобі: Не вийдеш ізвідти, поки не віддаси ти й останнього шеляга!


Якщо читаємо нагорну проповідь Ісуса Христа то він шість раз наголошував на тому що фарисеї перекрутили писання на трохи м’якше виконання його. Слова Ісуса «Ви чули, що було стародавнім наказане» відноситься до традицій фарисеїв. Христос наполягав не тільки на великому гріху вбивстві людини як фізично, а на внутрішньому перемінні людина «хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові», «хто скаже на брата свого: рака, підпадає верховному судові».
Якщо дивитися так як ви дивитеся, то поясніть яку після смерті жертву приносять люди, поясніть як я можу вернутися на землю щоб примиритися із посвареною людиною: 23 Тому, коли принесеш ти до жертівника свого дара, та тут ізгадаєш, що брат твій щось має на тебе,24 залиши отут дара свого перед жертівником, і піди, примирись перше з братом своїм, і тоді повертайся, і принось свого дара.

Христос хотів підкреслити що як ми не будемо прощати гріхи які люди здійснили проти нас той і він не простить нам наші гріхи. Отож, поки ми живемо там треба примиритися із Богом і з людьми.

Похожі місця :
Еф.4:26 Гнівайтеся, та не грішіть, сонце нехай не заходить у вашому гніві, 27 і місця дияволові не давайте!

Як.2:13 Бо суд немилосердний на того, хто не вчинив милосердя. Милосердя бо ставиться вище за суд.

Вiд Матвiя 7 1 Не судіть, щоб і вас не судили; 2 бо яким судом судити будете, таким же осудять і вас, і якою мірою будете міряти, такою відміряють вам. 3 І чого в оці брата свого ти заскалку бачиш, колоди ж у власному оці не чуєш? 4 Або як ти скажеш до брата свого: Давай вийму я заскалку з ока твого, коли он колода у власному оці? 5 Лицеміре, вийми перше колоду із власного ока, а потім побачиш, як вийняти заскалку з ока брата твого.

Лук.16:26 А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас.

Молитва «Отче наш»Матв.6:12 І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:43
romanm
Звичайно Біблія є одна, от тільки проблема виникає пізніше.

Мт.5,25-26 Цитати не приводжу, але в 2 словах річ про те, що потрібно примиритися, бо інакше відведе тебе до суду і той до в язниці.

Не буду вдаватися в екзегетику, але тут є деякі речі: або Ісус , коли говорить про ці в язниці, має наувазі в язницю тут на землі(тоді він помилився, бо багато виходить з в язниці не "досидівши" до кінця) або Ісус говорить про іншу в язницю, неземну, де відшкодовується - очищається аж до останньої копієчки. І ця в язниця - чистилище.

Щодо цитування про те, що не проститься гріх ні тут ні там, говорити не буду Мт12, 31-32, прошу поясніть цей відривок з вашої точки зору. Бо не ясно, якщо ні тут ні там не пробачиться, то значить що і там можна пробачати. Пробачати де? В Раю? В пеклі?

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:44
Вова
viter писав:
Вова писав:з1 по 7 вірш. Павло говорить про працю на ниві Божій, що ми повинні і що за це ми отримуємо нагороду від Бога працювати .
8 вірш. І хто садить, і хто поливає одне, і кожен одержить свою нагороду за працею своєю!
Тут Павло підкреслює думку що всі хто працює на ниві Божій отримає нагороду від Бога.
З 9 по 23 вірш Павло знов говорить про працю на ниві Божій. Тут ні в якому разі не говорить про чистилище. Павло підкреслює І коли чиє діло, яке збудував хто, устоїть, то той нагороду одержить. Що таке діло – це праця на ниві Божій. Іншими словами якщо працівник щось не так розуміє, а ще гірше може так навчити людей, то він не одержить нагороду від Бога, а ле сам він спасеться.

Пробачте, але Ваше пояснення мене не переконує. Я схильний більше довіряти отцям-вчителям Церкви, святість котрих визнана Церквою.

Це не я вас не переконую дивіться у контекст, у біблії є паралельні місця теж помагає. Я вам у попередніх записах навів дуже багото місць з Біблії, спростуйте.
Тоді поясніть для чого прийшов Христос? Від чого нас спасти? Для чого покаяння, народження з гори, ходити у Церкву. Якщо те саме можемо зробити у вічності, а тут можна грішити.
Я би сказав не правильний у вас приорітет, перше всього Слову Божову потрібно довіряти, а не людині.
Я уже говорив, я теж би не протів такої догми. А якщо її немає що тоді... тоді вічні муки.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:48
viter
Вова, Ви напевне тільки тоді повірите в чистилище, коли потрапите до нього. :) Воля Ваша. Ви відкидаєте науку Церкви, через яку нас навчає сам Святий Дух.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:48
Вова
romanm писав:Щодо цитування про те, що не проститься гріх ні тут ні там, говорити не буду Мт12, 31-32, прошу поясніть цей відривок з вашої точки зору. Бо не ясно, якщо ні тут ні там не пробачиться, то значить що і там можна пробачати. Пробачати де? В Раю? В пеклі?

Читай тут, там не тільки моє пояснення цього місця, а отців - viewtopic.php?f=9&t=1766

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 10:57
Вова
viter писав:Вова, Ви напевне тільки тоді повірите в чистилище, коли потрапите до нього. :) Воля Ваша. Ви відкидаєте науку Церкви, через яку нас навчає сам Святий Дух.

Я там не буду, бо його немає і ви там не будете. Читайти факти які навів Ісус Христос, хочу наголосити що це не притча Вiд Луки 16:19, я тільки виборочно випишу.
Один чоловік був багатий... 20 Був і вбогий один, на ім'я йому Лазар, ... 22 Та ось сталось, що вбогий умер, і на Авраамове лоно віднесли його Анголи. Умер же й багатий, і його поховали. 23 І, терплячи муки в аду, звів він очі свої, та й побачив здаля Авраама та Лазаря на лоні його. 24 І він закричав та сказав: Змилуйся, отче Аврааме, надо мною, і пошли мені Лазаря, нехай умочить у воду кінця свого пальця, і мого язика прохолодить, бо я мучуся в полум'ї цім!... 25 Авраам же промовив: Згадай, сину, що ти вже прийняв за життя свого добре своє, а Лазар так само лихе; тепер він тут тішиться, а ти мучишся. 26 А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас. 27 А він відказав: Отож, отче, благаю тебе, щоб його ти послав у дім батька мого, 28 бо п'ятьох братів маю, хай він їм засвідчить, щоб і вони не прийшли на це місце страждання! 29 Авраам же сказав: Вони мають Мойсея й Пророків, нехай слухають їх! 30 А він відказав: Ні ж бо, отче Аврааме, але коли прийде хто з мертвих до них, то покаються. 31 Йому ж він відказав: Як Мойсея й Пророків не слухають, то коли хто й із мертвих воскресне, не йнятимуть віри!

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 11:11
viter
Притча про багача та Лазара ніяк не заперечує існування чистилища. Багач попав в пекло, бо, мабуть, міра його гріхів була такою, що чистилище йому не помогло б, а Лазар своє "чистилище" вже відбув на цьому світі, тому потрапив відразу в рай.
Ви Вова напевне святий і відразу потрапите в Рай, а я надіюся, що Бог дасть мені можливість відпокутувати в чистилищі, бо я грішна людина, а відомо, що ніщо нечисте не потрапить до Царства Божого (доречі останні слова також з Біблії :) ).

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 11:12
Вова
romanm писав:
Я не зрозумів, а у вас яка Біблія католицька? Біблія одна і в ній тільки 66 книг. А православних тоді виходить теж своя Біблія така сама як у протестантів. Покажіть хто із апостолів її читував, можливо Ісус Хриситос її читував. Чому у євреїв немає цієї книги.
Якщо мені хочете довести що існує чистилище, попрошу надалі базуватися виключно на Біблії. Бо все інше це не Богунадхнені посилання.

Що і потрібно було доказати. Лютер її викинув т.як її немає на єврейській(якщо не помиляюся).



Я так зрозумів ви чатає між строками. До чого тут Лютер, 66 книг прийняли на Соборі у 397 році. Ви що не вірити навіть у це. Не може Собор сам собі суперечити. Почитайте історію. Покажіть де у євреїв є ця книга. Покажіть це у символа "ВІРУЮ" сказано про чистилище.
А чому ви ведете тільки мову про одну дадону до Біблії книгу, їх додати потім аж 11 штук.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 11:24
romanm
Я так зрозумів ви чатає між строками.

Ні, я читаю те, що Ви пишите, і те, на що не відповідаєте. Нпр, моє питання щодо в язниці.

До чого тут Лютер, 66 книг прийняли на Соборі у 397 році. Ви що не вірити навіть у це. Не може Собор сам собі суперечити.


66 книг прийняли на соборі в 397? Та ви що? Дайте лінк пліз на цю інфу.

Почитайте історію. Покажіть де у євреїв є ця книга.

А до чого тут євреї? Канон Біблії ніякого відношення до євреїв немає, а тільки до Християнської церкви. Ми не говоримо про єврейську, мазоретську біблію. А про канон, який прийнято на соборах КЦ.
Покажіть це у символа "ВІРУЮ" сказано про чистилище.

А де в Біблії сказано що є Трійця?

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 12:08
Вова
romanm писав: 66 книг прийняли на соборі в 397? Та ви що? Дайте лінк пліз на цю інфу.

Ну я не говорю фантастику, почитайте історії, пошукайте в інтернеті про канонічність Нового Заповіту, та спитайтеся у ваших священників. Для чого такий сарказм.

romanm писав:А до чого тут євреї? Канон Біблії ніякого відношення до євреїв немає, а тільки до Християнської церкви. Ми не говоримо про єврейську, мазоретську біблію. А про канон, який прийнято на соборах КЦ.[

Канон Ст. З. був ще до християнства.
Ви про який собор говорете коли уже було поділення,, догмат про чистилище остаточно був прийнятий у 1439 і 1562 уже католицькою церквою, а впроваджено було у 593 році.
Ви не замітили що не православна ні протестанська церква не визнає цієї догми.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 12:27
Вова
romanm писав: А де в Біблії сказано що є Трійця?

Пряме слово Трійця немає, є слово Єдиний якщо ви знаєте що воно значить на єврейській мові то вам плюс. Також вся Біблію вказує на Бага Отця і Сина І Д.С. , але це не та рубрика.
Прямо і не прямого немає у Біблії про чистилище немає. Біблія прямо вказує відразу що є дві вічності.

Також крім тих що я писав є інші місця повязані з гріхом. Кожен отримує свою зарплату в кінці життя.

Рим.6:23 Бо заплата за гріх смерть, а дар Божий вічне життя в Христі Ісусі, Господі нашім!

Як.1:15 Пожадливість потому, зачавши, народжує гріх, а зроблений гріх народжує смерть.


Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 12:39
romanm
Ну я не говорю фактистику, почитайте історії, пошукайте в інтернеті про канонічність Нового Заповіту, та спитайтеся у ваших священників. Для чого такий сарказм


Та який сарказм. ? Є правило хорошого тону дискусії, давати посилання на цитований матеріал , а не відправляти шукати по просторах інтернету. Це не серйозно. Мої священики мені говорять, що в каноні який прийняла моя Церква є не 66 книг. А трішки інше число.
Канон = гр. правило, показує каталог цих книг, які є Богонатхненні.
Від. XVI ст. і дальше, називають протоканонічними книгами ті, які з самого початку мають згоду всієї Церкви щодо Богонатхненності, і девтероканонічні - богонатхненність яких до V ст. ставилася під сумнів. Це не значить, що він в якийсь інший момент був впроваджений в канон, а значить, що просто була дискусія і нічого більше.

В теперішній час, Євреї, за якими слідують Протестанти, відкидають девтероканонічні книги С.З. Перечисляти не буду.


Канон Ст. З. був ще до християнства.

Ще раз повторюся. Канон мазоретський і християнський С.З. суть 2 різних речі.Ви перемішуєте одне з іншим. Зверніть на це увагу.

Пряме слово Трійця немає, є слово Єдиний якщо ви знаєте що воно значить на єврейській мові то вам плюс


Цыкаво виходить, прямого слова немає але є те, що вказує на те, що Трійця присутня, тобто такий метод Ви використовуєте і приймаєте. Але абсолютно його не приймаєте, ТАКИЙ самий метод, коли річ йде про чистилище.

Ви про який собор говорете коли уже було поділення,, догмат про чистилище остаточно був прийнятий у 1439 і 1562 уже католицькою церквою, а впроваджено було у 593 році.
Ви не замітили що не православна ні протестанська церква не визнає цієї догми.


Я Вас питаю про який собор Ви говорите, і відправляєте мене на простори інтернета шукати інформацію, яку ви подаєте, самому.
Церква тільки закріпила те, що є у вченні Христа і більше нічогор. Для мене ні протестанти ні православні( не зовсім відкидають, є митарства Феодори, правда не на офіційному рівні) не авторитети. Чому я маю на них дивитися? Дивитися на протестантів які дають шлюб гомосексуалістам?
Яким чином людина може потрапити до Раю, якщо є гріх? І Чому до покла, якщо цей гріхє малий але вона в ньому померла, яким чином цей гріх пропаде?
Або давайте будемо дискутувати цивілізовано, Підтверджуєте Ваші закиди достовірною інформацією,або таке перепирання далеко не зайде, не бачу сенсу.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 12:44
Вова
viter писав:Притча про багача та Лазара ніяк не заперечує існування чистилища. Багач попав в пекло, бо, мабуть, міра його гріхів була такою, що чистилище йому не помогло б, а Лазар своє "чистилище" вже відбув на цьому світі, тому потрапив відразу в рай..


Я так виразно віділив вам. попробую ще менше.
22 Та ось сталось, що вбогий умер, і на Авраамове лоно віднесли його Анголи. де ви бачите чистилище, ви що хочете сказати хто бідніше живе той у рай попаде?

Умер же й багатий, і його поховали. 23 І, терплячи муки в аду, де ви бачите чистилище.

А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас. вказує на розрив, що ніхто ні куда не може перейти.

viter писав:Ви Вова напевне святий і відразу потрапите в Рай, а я надіюся, що Бог дасть мені можливість відпокутувати в чистилищі, бо я грішна людина, а відомо, що ніщо нечисте не потрапить до Царства Божого (доречі останні слова також з Біблії :) ).

Я теж грішник, але оправданий Христом, бо Христос викупив мене із пекла своїю кровю.
Вiд Луки 23:40 Обізвався ж той другий, і докоряв йому, кажучи: Чи не боїшся ти Бога, коли й сам на те саме засуджений? 41 Але ми справедливо засуджені, і належну заплату за вчинки свої беремо, Цей же жадного зла не вчинив. 42 І сказав до Ісуса: Спогадай мене, Господи, коли прийдеш у Царство Своє! 43 І промовив до нього Ісус: Поправді кажу тобі: ти будеш зо Мною сьогодні в раю!


Прочитатайте пару раз і молвться щоб Бог вам вікрив ширше і глибоко це місцеДо римлян 6:
1 Що ж скажемо? Позостанемся в гріху, щоб благодать примножилась? Зовсім ні! 2 Ми, що вмерли для гріха, як ще будемо жити в нім? 3 Чи ви не знаєте, що ми всі, хто христився у Христа Ісуса, у смерть Його христилися? 4 Отож, ми поховані з Ним хрищенням у смерть, щоб, як воскрес Христос із мертвих славою Отця, так щоб і ми стали ходити в обновленні життя. 5 Бо коли ми з'єдналися подобою смерти Його, то з'єднаємось і подобою воскресення, 6 знаючи те, що наш давній чоловік розп'ятий із Ним, щоб знищилось тіло гріховне, щоб не бути нам більше рабами гріха, 7 бо хто вмер, той звільнивсь від гріха! 8 А коли ми померли з Христом, то віруємо, що й жити з Ним будемо, 9 знаючи, що Христос, воскреснувши з мертвих, уже більш не вмирає, смерть над Ним не панує вже більше! 10 Бо що вмер Він, то один раз умер для гріха, а що живе, то для Бога живе. 11 Так само ж і ви вважайте себе за мертвих для гріха й за живих для Бога в Христі Ісусі, Господі нашім. 12 Тож нехай не панує гріх у смертельному вашому тілі, щоб вам слухатись його пожадливостей, 13 і не віддавайте членів своїх гріхові за знаряддя неправедности, але віддавайте себе Богові, як ожилих із мертвих, а члени ваші Богові за знаряддя праведности. 14 Бо хай гріх не панує над вами, ви бо не під Законом, а під благодаттю. 15 Що ж? Чи будемо грішити, бо ми не під Законом, а під благодаттю? Зовсім ні!

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 13:05
Вова
romanm писав: Мої священики мені говорять, що в каноні який прийняла моя Церква є не 66 книг. А трішки інше число.
Канон = гр. правило, показує каталог цих книг, які є Богонатхненні.
Від. XVI ст. і дальше, називають протоканонічними книгами ті, які з самого початку мають згоду всієї Церкви щодо Богонатхненності, і девтероканонічні - богонатхненність яких до V ст. ставилася під сумнів. Це не значить, що він в якийсь інший момент був впроваджений в канон, а значить, що просто була дискусія і нічого більше.

В теперішній час, Євреї, за якими слідують Протестанти, відкидають девтероканонічні книги С.З. Перечисляти не буду.


http://uk.wikipedia.org/wiki/ Старий_Заповіт
http://uk.wikipedia.org/wiki/Біблія
http://wapedia.mobi/uk/Біблія?t=1.1.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 13:45
viter
Вова писав:Я так виразно віділив вам. попробую ще менше.
22 Та ось сталось, що вбогий умер, і на Авраамове лоно віднесли його Анголи. де ви бачите чистилище, ви що хочете сказати хто бідніше живе той у рай попаде?

Умер же й багатий, і його поховали. 23 І, терплячи муки в аду, де ви бачите чистилище.

Ще раз Вам кажу - ця притча не заперечує існування чистилища! Хіба там сказано, що чистилища нема? Сказано тільки, що багач потрапив в пекло, а Лазар - в рай. І крапка.
Вова писав:А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас. вказує на розрив, що ніхто ні куда не може перейти.

Все вірно. З пекла ніхто не перейде в рай. Але з чистилища перейдуть усі (хтось скоріше, хтось пізніше).

Re: Re:

Додано: 02 квітня 2010, 13:50
Вова
Тоді спростуйте, цитати із біблії бо Біблія говорить інакше. Я скільки читав Біблію ні разу не зустрів про чистилище.

Згадайте розповідь Ісуса Христа про Лазаря і багача:Вiд Луки 16:26 А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас.

Об'явленні 20: 12 І бачив я мертвих малих і великих, що стояли перед Богом. І розгорнулися книги, і розгорнулась інша книга, то книга життя. І суджено мертвих, як написано в книгах, за вчинками їхніми... 15 А хто не знайшовся написаний в книзі життя, той укинений буде в озеро огняне...
Єванг.від Матв. 25:31 Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді Він засяде на престолі слави Своєї. 32 І перед Ним усі народи зберуться, і Він відділить одного від одного їх, як відділяє вівчар овець від козлів. 33 І поставить Він вівці праворуч Себе, а козлята ліворуч. 34 Тоді скаже Цар тим, хто праворуч Його: Прийдіть, благословенні Мого Отця, посядьте Царство, уготоване вам від закладин світу.


Вiд Луки 23:40 Обізвався ж той другий, і докоряв йому, кажучи: Чи не боїшся ти Бога, коли й сам на те саме засуджений? 41 Але ми справедливо засуджені, і належну заплату за вчинки свої беремо, Цей же жадного зла не вчинив. 42 І сказав до Ісуса: Спогадай мене, Господи, коли прийдеш у Царство Своє! 43 І промовив до нього Ісус: Поправді кажу тобі: ти будеш зо Мною сьогодні в раю!

До євреїв 9:27 І як людям призначено вмерти один раз, потім же суд, 28 так і Христос один раз був у жертву принесений, щоб понести гріхи багатьох, і не в справі гріха другий раз з'явитися тим, хто чекає Його на спасіння.

2Кор.5:10 Бо мусимо всі ми з'явитися перед судовим престолом Христовим, щоб кожен прийняв
згідно з тим, що в тілі робив він, чи добре, чи лихе.


Об.22:12 Ото, незабаром приходжу, і зо Мною заплата Моя, щоб кожному віддати згідно з ділами його.

Вiд Iвана 5:26 Бо як має Отець життя Сам у Собі, так і Синові дав життя мати в Самому Собі. 27 І Він дав Йому силу чинити і суд, бо Він Людський Син. 28 Не дивуйтесь цьому, бо надходить година, коли всі, хто в гробах, Його голос почують, 29 і повиходять ті, що чинили добро, на воскресення життя, а котрі зло чинили, на воскресення Суду.

Матв.25:46 І ці підуть на вічную муку, а праведники на вічне життя.

Не обманюйтеся, Бог осміяний бути не може. Бо що тільки людина посіє, те саме й пожне! Гал.6:7

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 13:55
Вова
Також поясніть для чого прийшов, помер і воскрес Христос, навіщо покаяння, навіщо взагалі вірити у Бога, для чого нам залишати наші гріхи, для чого народження з гори, ДЛЯ ЧОГО БІБЛІЯ якщо ми це саме можемо зробити у чистилищі.

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 14:08
Вова
viter писав:
Вова писав:Я так виразно віділив вам. попробую ще менше.
22 Та ось сталось, що вбогий умер, і на Авраамове лоно віднесли його Анголи. де ви бачите чистилище, ви що хочете сказати хто бідніше живе той у рай попаде?

Умер же й багатий, і його поховали. 23 І, терплячи муки в аду, де ви бачите чистилище.

Ще раз Вам кажу - ця притча не заперечує існування чистилища! Хіба там сказано, що чистилища нема? Сказано тільки, що багач потрапив в пекло, а Лазар - в рай. І крапка.
Вова писав:А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас. вказує на розрив, що ніхто ні куда не може перейти.

Все вірно. З пекла ніхто не перейде в рай. Але з чистилища перейдуть усі (хтось скоріше, хтось пізніше).


Хочу відкреслити це не притча. А факт який навів І.Х. , а то зловлять вас на цьому СЄ.Я просто не розумію як ви це не бачите. умер Лазер і відразу в рай. Умер багатий і відразу в пекло. Є пекло є рай і є прірва, питання де там знайшлось місце дл чистилища?

Re: Чистилище

Додано: 02 квітня 2010, 14:13
viter
Вова писав:Також поясніть для чого прийшов, помер і воскрес Христос, навіщо покаяння, навіщо взагалі вірити у Бога, для чого нам залишати наші гріхи, для чого народження з гори, ДЛЯ ЧОГО БІБЛІЯ якщо ми це саме можемо зробити у чистилищі.

Не можемо ми це саме зробити у чистилищі. Маєте за приклад багача з цитованої Вами вище притчі. Якщо людина не покається, то чистилище їй не поможе (хоча надіємося на Милосердя Боже і хочемо, щоб усі спаслись). Чистилище - це місце покути, де люди спокутують свої провини, якщо померли у не тяжких гріхах, або ті, що покаялися посповідавшись, але ще не встигли відпокутувати. Сповідь усуває стіну між Богом та людиною, але не позбавляє необхідності покутувати. Тож ящо людина не встигла відпокутувати на цьому світі, то продовжує покуту в чистилищі. Христос примирив людину з Богом, але покутувати мусимо, несучи разом з Христом свої хрести. Христос відкрив нам двері Царства Божого, але зайти ми мусимо зусиллям своєї волі при помочі Божій.