Borrgdan писав: Людина народжується проти небесного порядку (у всякому разі на землі), тому це - суцільне зло.
Жах. Як Господь може любити суцільне зло? Ви відчуваєте, як Вас Бог любить?
А Матінка Ісуса? Теж зло? Вона людина.
Модератори: Just_me, Artur, ihor
Borrgdan писав: Людина народжується проти небесного порядку (у всякому разі на землі), тому це - суцільне зло.
Міра писав:Borrgdan писав: Людина народжується проти небесного порядку (у всякому разі на землі), тому це - суцільне зло.
Жах. Як Господь може любити суцільне зло? Ви відчуваєте, як Вас Бог любить?
А Матінка Ісуса? Теж зло? Вона людина.

Якщо Ви натякаєте (навіть підсвідомо) на пляму гріха Адама, з якою народжуються всі люди, то якраз Марія виняток - непорочно зачата (цей термін означає, що вона не успадкувала первородний гріх). Відповідно, Ісус Христос не мав ніяких плям.Borrgdan писав:Слава Ісусу Христу.
Нема сенсу повторюватись відносно усіх (без винятку) людей. Ісус Христос від матері також отримав спадкове зло.
В науці є така частина наукової роботи, як збір інформації про вивченість даної теми. Нема такого, щоб хтось щось просто вигадував на дану тематику: спершу аналізує праці інших, а потім подає свої думки, обгрунтовуючи їх. Але тут - навіть інше... Якщо в науці я допускаю мирне співіснування різних точок зору, то у вірі фантазування на серйозні теми може тягнути на серйозні єресі (великі гріхи). Може спершу треба грунтовно вивчити науку Христової Церкви? (якщо відповідь: "Мені не треба", то це гординя).Міра писав:А Ви мабуть пізнали істину? Тут гординею пахне.
Borrgdan писав:Слава Ісусу Христу.
ShMariam, якщо би Марія була непорочно зачата (отримала душу Ієгови), ...
Borrgdan писав: Міра, Ви просто затіваєте суперечку. Якщо Ви бачите якісь помилки, то доводьте це логічно. Пізнавати істину - це завдання людини, а не гординя.
Богдан, мабуть багато спілкувався зі Свідками Єгови. Але тут він інтуїтивно відчуває, що якщо розуміти під "Непорочним зачаттям" надприродне без участі батька, то це означає причетність до Божественої природи (єресь "співунів" з Тернополя), що у випадку з Марією такого бути не може.Що означає - душу Єгови?
Спочатку треба вивчити терміни.Пізнавати істину - це завдання людини

Borrgdan писав:Про непорочне зачаття мені потрібна цитата з Біблії, а не догма.
, є якраз первородним гріхом (точніше, його наслідками). Не логічно, щоб Ісус, у всьому досконалий, вільний від гріха, його мав. Отже - не мала і Марія, будучи від того спадкового зла наперед захоронена, що якраз і називається непорочним зачаттям.Borrgdan писав:ShMariam, Ваша догма суперечить Біблії (цитату Ви не наводите), а "винен в одному, винен в усьому". Звідси і такі ж помилкові висновки.
Borrgdan писав:Слава Ісусу Христу.
ShMariam, Ви пишете: "Не логічно, щоб Ісус, у всьому досконалий, вільний від гріха, його мав." Ісус таким народився, чи таким став (у всьому досконалим), після того, як зробив своє тіло Божественним?
прочанка писав:звертаємось до логіки. Йоаким і Анна. Люди великої віри, але бездітні і в досить поважному, Анна - неплідна. Що це як не Боже диво?
ЗАДЛЯ НЕПЛІДНОСТІ АННИ ЇЇ ЗАЧАТТЯ МАЛО БУТИ НАДПРИРОДНИМ.
прочанка писав:Непорочне зачаття є чимось іншим від дівочого зачаття Ісуса Христа Марією від Святого Духа. Боже втручання у випадку зачаття Maрії не полягало в заміщенні дії батьків, але на охороні її душі перед наслідками первородного гріха.
цитувала вище. Єлизавета теж була неплідною і народила Івана в поважному віці, бо така воля Божа. Тільки Іван був - Предтечею Ісуса, а Непорочна Діва - Матір'ю,тому й чиста від гріха.
Borrgdan писав:Слава Ісусу Христу.
ShMariam, якщо би Марія була непорочно зачата (отримала душу Ієгови), то мусіла б пройти увесь шлях Ісуса, включаючи воскресіння і вознесіння з тілом, тобто стати Богом. Інакше це би було змішання Божественного (від Ієгови) і природного (від матері), причому, Божественне не зробило би Свою природну частину духу Божественною. Ісус успадкував від матері природний (не Божественний) людський дух і зробив його Божественним. Звідси Його страждання, і в цьому Його перемога над світом.
Найперше: кожена людина при зачатті отримує душу від Ієгови (доречі - вигадане науковцями, технічно сконструйоване, тому далі вживатиму Ягве) - Бог співтворить людину з її батьками і від батьків у нас тіло, а від Бога душа. Чи Богородиця померла, а тоді воскресла, а чи "уснула" і (в обох припустимих випадках) вознеслась зараз дискутувати не буду, бо у нас з Вами проблема глибша, бо або Ви розумієте, що обожествлення (в абсолютному своєму вимірі для людини) означає повну (можливу для людини) подібність до Бога, а не ставання Богом і Ви помилилися, коли вжили тут велику літеру "Б". Або дійсно думаєте, що людина має стати саме БОГОМ і з того, що пишете, ніби Ісус "людський дух зробив Божественним" виглядає, що у Вас це не помилка передавання думки на письмі і Ви справді думаєте, що людина воскреснувши/вознісшись стає Богом (розчиняється у Божестві? "пресвята четвірця"? інше??), що Ісус вознісшись перестав бути людиною? А - так ось, якщо коротенько: суть Християнської Благовісті саме в тому, що Людина (людська природа в Ісусі Христі) сьогодні сидить во славі праворуч Бога Отця
Borrgdan писав:... Душу, отче, людина отримує по спадковості від батька, а Єгова присутній у її сокровенній частині.
Borrgdan писав:...Тому людина після воскресіння не стає богом.
) Ваших роздумів: якщо допустити, що творення Богом людини (а Ви в те, що Бог Сотворив людину віруєте) означає пропонований Вами (не полінюсь підкреслити - хибний) логічний висновок, тоді людина після воскресіння таки мала б ставати саме Богом. А так не стається (в прямому значенні, для навіть найсвятішого з людей - не стане Богом з великої літери), бо Бог Творить саме людину і творить щоразу саме людську душу.
Borrgdan писав:..Ісус Христос став (а не перестав) Людиною Божественною. Тому ніякої подвійної природи в Ньому більше нема.

Хіба ж не свідчить це про те, що Людська природа у Господі - Божественна (чи, можливо, у Господі змішано чисте і нечисте?).
Вам же вище о.Олег казав, що все, створене Богом - добре (читайте Буття, перші розділи). Я писала про перворовний гріх, завдяки якому людина стала сприйнятливою на гріх, її природа стала пошкодженою, хоч створена досконалою. Тому, що Марія наперед захоронена від первородного гріха, Ісус народився без нічого нечистого.Більше того, навіть задатки психіки, психології людини, її здібностей - відносяться до тіла і тому передаються спадково. Душа - це інше.прочанка писав:спадковий ген стосується тіла, відносно душі - є духовне виховання і духовна спадщина, яка генетично не передається, є оточення і навколишній світ
Borrgdan писав:Слава Ісусу Христу.
о. Олег, вибачте, але Ваші дописи спрямовані на спотворення як мною сказаного, так і істини.
"Церква вчить, що кожна духовна душа створена безпосередньо Богом", " бо Бог Творить саме людину і творить щоразу саме людську душу", - і це Ваше заперечення на моє " Душу, отче, людина отримує по спадковості від батька, а Єгова присутній у її сокровенній частині." Тому Ви, або не розумієте Вами сказаного, або спрямовано спотворюєте сказане мною. Можете залишитись при думці, що дитина від батька не має жодної (духовної) спадковості. І якщо Ви так чудово розумієте, що "прошу пана - в одній Особі Ісуса Христа об`єднані незлитно, незмінно, нероздільно і нерозлучно істина Божественна природа і істинна людська природа", то як у Вас з'явилась "четверта особа". Хіба ж не свідчить це про те, що Людська природа у Господі - Божественна (чи, можливо, у Господі змішано чисте і нечисте?).
Такими дописами, отче, Ви збиваєте з пантелику не мене, а, можливо, інших.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 14 гостей