Borrgdan писав:...Отже, ознакою непорочного зачаття для Вас є відсутність первородного гріха...
надіюсь, саме собою (і Вам, пане Богдане) має бути зрозумілим, що Ви прийшли не у мій (о.Олега) приватний сайт, тобто - не в мене гостюєте (і не я грішний завітав до Вас), а завітали і пробуєте щось писати на сайті/Форумі Української Греко-Католицької Церкви. Тому даремно Ви повторюєте і повторюєте і повторюєте те "для Вас" - не для "мене" як такого (не для "о.Олега"), а для Католицької Церкви (і кожного її вірного) коли виникає ця (в назві гілочки) тема, кожен (Ви добре кажете: "я їх думки не знаю", бо дійсно не знаєте, але зле, коли думаєте, що не знаю і я - власне знаю і тому кажу Вам хоч трошки вчитися-знати) католик знає, що йдеться про Благодать Божу для Марії, яка від Зачаття є позбавленою Первородного Гріха. Тобто, об`єктивно абсолютно не має значення, що Ви собі (чи я собі) як називаєте: тема Непорочного Зачаття Марії оспівується Христовою Церквою вже багато років, цій темі присвячені і Догма, і Богословські твори безлічі авторів, тому Вам треба розуміти, про що мова і не путати
Borrgdan писав:Для мене Непорочним Зачаттям є Зачаття від Святого Духа.
Зачаття від Святого Духа - це виключно про Зачаття Ісуса Христа
Borrgdan писав:Народження без первородного гріха є наслідком Непорочного Зачаття, а не причиною.
Від Первородного гріха Бог прямо звільняє Марію - це не є наслідком нічого, окрім Божої волі саме так вчинити Обраній бути Матір`ю Божого Сина.
Borrgdan писав:...Крім того, до гріхопадіння, люди повинні би усі бути непорочно зачатими (за Вашою логікою, оскільки я звертаюсь саме до Вас, отче, а не до катехизму).
немає ніякої різниці між Катехизмом і мною, пане Богдане. Не знаю, яку логіку Ви мені приписуєте, але Ваша помилка лежить на видноті: назвіть хоча б одну людину, народжену до Гріхопадіння
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).