Хто ми є?
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Re: Хто ми є?
Якось натрапила на одеський сайт "Православной Католической Церкви" (греко-католики). Одесити, як завжди, кадри. Напевно, православні трохи в шоці . Ми собі уявляємо, як вони реагують на слово "православний" і на слово "католицький" , а тут поєднали обидва слова і ще й сказали, що одне другому не суперечить! В будь-якому разі, привертає увагу.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281
- o.Mykil
- старець
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
- Звідки: Galicia
- Контактна інформація:
Re: Хто ми є?
ShMariam писав:Напевно, православні трохи в шоці
Ага, теж були в шоці як владика В. Івасюк перебирався до Одеси свого часу. За висловами очевидців, погрожували, казали, що втоплять у Чорному морі і т.д.
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!
Re: Хто ми є?
ShMariam писав:Якось натрапила на одеський сайт "Православной Католической Церкви" (греко-католики). Одесити, як завжди, кадри. Напевно, православні трохи в шоці . Ми собі уявляємо, як вони реагують на слово "православний" і на слово "католицький" , а тут поєднали обидва слова і ще й сказали, що одне другому не суперечить! В будь-якому разі, привертає увагу.
на Форумі присутній Михайло Шелудько - саме з Одеси, греко-католик. Багато знає і про цю назву Одесько-Кримського Екзархату
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
ShMariam писав:pan Ostap писав:.. так чому б не об'єднатись... очевидно, що не зараз, однак у чіткій перспективі.
Як Ви собі то уявляєте на практиці? Одного прекрасного дня відвертаємося від Риму, бо сильно захотілося, щоб в Україні буда одна Церква? Ну несерйозно це.
Зрозуміло, що це не відбудеться в один день і не відбудеться це швидко. Веду мову про те, що вже сьогодні іде робота з метою утотожненян нас з православними, аби вибудувати в свідомості думку, що ми православні... ми православні і наші брати на сході - отож варто провести об'єднання... з метою єднання українських християн. Очевидно, що православні не зіллються в грекок-атолицьку церкву і не визнають своїм головою Папу... для них католики частенько справі сприймаюстьяк іновіри...
Назву декілька фактів, які говорять про таку загрозу
1. Вже сьогодні деякі священики висловлюються в руслі рим нам не указ - в нас свій обряд і традиція....
2. Любомир Гузар пише популістичні листи православним, де висловлює свої ідеї єднання з православною церквою
3. Гузар, зневажаючи Рим, вимагає, щоб того називали патріархом, хоч таким аж ніяк не являється.... як це називається???
4. В церквах насильно змушують вставати з колін прихожан.
5. Декілька разів під час служби нас називають православним, абсолютно ігноруючи слова католик, католицький. До честі деяких отців, вони ігнорують ці вказівки і не вживають на службі слово православних і не змушують людей підніматися з колін.
Доводилось зустрічати людей, які переконані, що вони належать до православної церкви, хоч і відвідуюдто греко-католицьку. Цих людей важко назвати активними, практикуючими християнами, однак факт пропагандни на лице...
Я не хочу нікого змушувати мислити таким чином, однак все ж варто думати голобально. І поставне самі собі запитання - для чого раптоп треба було вертати це слово православний, яке викликає такий спротив у віруючих та священників, для чого розпалювати конфлікти, піднімаючи насильно людей з колін????? Та якшо вдуматись, то і в словосполученні Свідок Єгови тоже нічого поганого нема, то може себе будемо називати і так в церкві, чого це секта собі має забирати цю назву?????
Запитайте самі себе, чому це все робиться?????
Re: Хто ми є?
Я ж вважаю, що це все робиться, щоб об'єднати нас з православними в Католицькій Церкві. Щоб подолати упередженість православних перед всім католицьким.
Для православних обряд має велике значення. Недарма вони "православні", а не "правовірні" .Заходив якось сюди один православний, то він навіть не знав слова "обряд".
Реально існують люди, що переходять з православ'я в католицизм. Читала на одному форумі, що навернулася частина парафії разом зі священиком. Вони всього лише досліджували Св. Письмо. Не пам'ятаю які слова змусили їх навернутися, чи то "Щоб було одне стадо і один пастир", чи то про роль Св. Петра.
Для православних обряд має велике значення. Недарма вони "православні", а не "правовірні" .Заходив якось сюди один православний, то він навіть не знав слова "обряд".
Реально існують люди, що переходять з православ'я в католицизм. Читала на одному форумі, що навернулася частина парафії разом зі священиком. Вони всього лише досліджували Св. Письмо. Не пам'ятаю які слова змусили їх навернутися, чи то "Щоб було одне стадо і один пастир", чи то про роль Св. Петра.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281
- neoxgeforce
- дописувач
- Повідомлень: 146
- З нами з: 23 липня 2009, 18:31
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Хто ми є?
ShMariam писав:Не пам'ятаю які слова змусили їх навернутися, чи то "Щоб було одне стадо і один пастир", чи то про роль Св. Петра.
Визначні Отці Церкви, як святий Іоан Золотоустий, блаженний Августин, святитель Амвросій Медіоланський та інші залишили нам чудові повчання в честь святих апостолів Петра й Павла. Найбільше проповідей на їх честь має святий Іоан Золотоустий. «Рим має двоє світлих очей, — каже він, — це тіла тих святих апостолів. Не так ясне небо, коли сонце розливає свої проміння, як світле місто римлян, що освітлює всі кінці всесвіту тими двома світилами». «О, блаженна двійце, — говорить він в іншому повчанні, — що вірно вловила душі всього світу! Петро — початок правої віри, великий священновершитель Церкви, наставник християн, скарб вишніх сил, апостол, наділений честю самим Христом. Павло — великий проповідник правди, похвала вселенної, небесний чоловік і земний ангел, слава Церкви; орел, що вознісся до неба, ліра Святого Духа... Павло й Петро — церковні світила, котрі щоденно просвічують Церкву, скарбники Святого Духа, просвітителі вселенної, посуди благодаті, тлумачі Святої Тройці, пояснювачі Божественного Слова... Стовпи Церкви, великі світильники вселенної».
А Симон Петро відповів і сказав: Ти Христос, Син Бога Живого!
А Ісус відповів і до нього промовив: Блаженний ти, Симоне, сину Йонин, бо не тіло і кров тобі оце виявили, але Мій Небесний Отець.
І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою, і сили адові не переможуть її.
І ключі тобі дам від Царства Небесного, і що на землі ти зв'яжеш, те зв'язане буде на небі, а що на землі ти розв'яжеш, те розв'язане буде на небі!
(Мт 16:16-19)
Re: на мою думку девізУГКЦ: Згадай православних і роби що хочеш!
о.Олег писав:а може варта нам спробувати розібратися... Спробуємо називати у цій темі всі "за" і "проти" вживання терміну православний в УГКЦ.
Знайшов таке http://www.liturgia.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=99
Хороші релігійні книги по теології, біблеїстиці http://esxatos.com/books
Re: на мою думку девізУГКЦ: Згадай православних і роби що хочеш!
andrivovk писав:Митрополит Андрей Шептицький в якомусь документі ніби сказав не вживати "православний" в Літургії.
Митронолит Андрей такого не казав, скоріше навпаки. У тогочасних молитовниках, котрі затверджувалися митрополитом, "православні" були присутні.
Але не в цьому біда УГКЦ, а в тому, що намагаються написати свій катехизм, буцімто в угоду східній традиції. Безумовно що митрополит Андрей Шептицький такого б ніколи не допустив.
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
Re: на мою думку девізУГКЦ: Згадай православних і роби що хочеш!
Yur писав:andrivovk писав:Митрополит Андрей Шептицький в якомусь документі ніби сказав не вживати "православний" в Літургії.
Митронолит Андрей такого не казав, скоріше навпаки. У тогочасних молитовниках, котрі затверджувалися митрополитом, "православні" були присутні.
Але не в цьому біда УГКЦ, а в тому, що намагаються написати свій катехизм, буцімто в угоду східній традиції. Безумовно що митрополит Андрей Шептицький такого б ніколи не допустив.
а що не так з Катехизмом? Катехизми в Католицькій Церкві є різні і їх ніколи не буває задосить: вони створюються для того, щоб пояснити католикам віру Католицької Церкви. Сучасний Катехизм (який ми тут часто цитуємо) не є досконалий з різних оглядів - викликав багато непорозумінь і потребує і потребує додатків-пояснень Конгрегації у справах віри. Прийнятий Синодом УГКЦ Катехизм (він є, але я ще його не бачив) також скоріш за все не буде досконалий і потребуватиме пояснень.
Катехизм - не об'єкт поклоніння, не є щось незмінне, святе: це спроба донести віру Католицької Церкви до Божого люду. Катехизми створювалися, створюються і будуть створюватися - Катехизми: це пошук шляхів достукатися (катехизувати) до людини.
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: на мою думку девізУГКЦ: Згадай православних і роби що хочеш!
о.Олег писав:Катехизми створювалися, створюються і будуть створюватися - Катехизми: це пошук шляхів достукатися (катехизувати) до людини.
Безумовно. Церква продовжує зростати у Дусі Святому і її вчення розвивається, по своїй суті залишаючись незмінним.
Одні питання висвітлені в більші мірі інші в меншій. Сам стиль подання може змінюватися зі зіною епох. Але у будь-якому випадку не допустима двоякість, навіть у найменших її проявах!
Те, що затверджено Святим Престолом -- у такому вигляді має до нас католиків доходити. Слово в слово.
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
- Олюнька
- старець
- Повідомлень: 1445
- З нами з: 23 січня 2008, 10:42
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: на мою думку девізУГКЦ: Згадай православних і роби що хочеш!
Створила тему Катехизм УГКЦ, бо пахне офтопом.
Моє шанування! Ваша с. Катерина, МНІ
Re: на мою думку девізУГКЦ: Згадай православних і роби що хочеш!
Yur писав:...Те, що затверджено Святим Престолом -- у такому вигляді має до нас католиків доходити. Слово в слово.
так Катехизм і є затверджений Святим Престолом. Інакше це не катехизм Христової Католицької Церкви. Про що Ви? Кожен Катехизм Христової Церкви, включно з новим і старими (і УГКЦ/іншими) має апробацію Конгрегації в справах віри.
прошу не зловживати великими літерами і про катехизм давати запитання чи висловлювати власні думки у відкритій Олюнькою темі
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
А ПРАЗДНУЕТСЯ ЛИ У ГРЕКО-КАТОЛИКОВ НЕДЕЛЯ ТОРЖЕСТВА ПРАВОСЛАВИЯ ?
ЕСЛИ ДА- ТО КАКОЙ ВАРИАНТ АНАФЕМАТСТВОВАНИЙ ЧИТАЕТСЯ?
ЕСЛИ ДА- ТО КАКОЙ ВАРИАНТ АНАФЕМАТСТВОВАНИЙ ЧИТАЕТСЯ?
Re: Хто ми є?
kaluga писав:А ПРАЗДНУЕТСЯ ЛИ У ГРЕКО-КАТОЛИКОВ НЕДЕЛЯ ТОРЖЕСТВА ПРАВОСЛАВИЯ ?
ЕСЛИ ДА- ТО КАКОЙ ВАРИАНТ АНАФЕМАТСТВОВАНИЙ ЧИТАЕТСЯ?
Святкуємо. Ніколи не чула "чину анафемствування". Очевидно, в нас такого нема. На цю тему: viewtopic.php?f=21&t=1688&p=18042&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%27%D1%8F#p18042
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281
Re: Хто ми є?
А цікаво, в УПЦ МП і тепер читається :
«Помышляющим, яко православнии Государи возводятся на престолы не по особливому о них Божию благоволению и при помазании на царство дарования Духа Святаго к прохождению великого сего звания на них не изливаются: и тако дерзающим против их на бунт и измену: анафема.»
?
«Помышляющим, яко православнии Государи возводятся на престолы не по особливому о них Божию благоволению и при помазании на царство дарования Духа Святаго к прохождению великого сего звания на них не изливаются: и тако дерзающим против их на бунт и измену: анафема.»
?
Re: Хто ми є?
вместо нее читается: помышляющим, яко не всяка власть от Бога, анафема.
а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
Re: Хто ми є?
kaluga писав:вместо нее читается: помышляющим, яко не всяка власть от Бога, анафема.
а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
Святкуємо ми перемогу.
Я давала вище посилання на тему, де про це писали. Скільки можна про одне і те ж! viewtopic.php?f=21&t=1688&p=18042&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%27%D1%8F#p18042
Допис Олюньки від 24 лютого. І дальше цю тему продовжуємо там.
Дійсно, більшість православних дійсно не розуміє, що святкує.
Важливо!Може врятувати життя: http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=3&t=97&p=56358#p56281
- andrey s.
- старець
- Повідомлень: 2624
- З нами з: 13 січня 2011, 19:40
- Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
- Контактна інформація:
Re: Хто ми є?
ShMariam писав:kaluga писав:вместо нее читается: помышляющим, яко не всяка власть от Бога, анафема.
а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
Святкуємо ми перемогу.
Я давала вище посилання на тему, де про це писали. Скільки можна про одне і те ж! viewtopic.php?f=21&t=1688&p=18042&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%27%D1%8F#p18042
Допис Олюньки від 24 лютого. І дальше цю тему продовжуємо там.
Дійсно, більшість православних дійсно не розуміє, що святкує.
Повністю підтримую,тут достатньо трошки знати історію Церкви,і питання само відпаде.
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ
Re: Хто ми є?
kaluga писав: вместо нее читается: помышляющим, яко не всяка власть от Бога, анафема...
так.
Вітаємо на Форумі, пане kaluga. Надіюсь, Ви здатні не сваритись. Покищо виглядає так, що (окрім першої фрази) у цьому своєму дописі викрикуєте лозунги. Прошу говорити спокійно, дати зрозуміти співрозмовникам, що їх чуєте.
kaluga писав: ...а самое главное: добавившим в никео-цареградский символ веры- анафема.
Сьоме правило 3 Вселенського Собору гласить: "нехай не буде позволено нікому вимовляти, або писати, або складати іншої віри, окрім визначеної святими отцями в місті Нікеї Святим Духом зібраних..." (і, відповідно, анатема), а, якщо приміняти Вашу логіку, в Вашому ж дописі кожен, хто окрім Нікейського дописує "-царгородський" Символ Віри підлягає анафемі, бо "добавил" (не просто "дабавіл" а повністю переопрацював Константинопольський Собор Символ Віри Нікейського Собору - дослідники підрахували, що "Нікео-Царгородський" Символ Віри перебрав з "Нікейського" Символу Віри лише 33 (зі 178) слова, а все інше "добавіл" ). Ви, кажете, користаєте Нікео-Царгородським Символом Віри? Так анафема Вам: за зміну ж Нікейського Символу Віри передбачена! Ні - не вірю, що за це на Вас анатема, але з Вашого допису-лозунгу вона випливає надто вже чітко - спростуйте, доведіть, що Ви можете промовляти не Нікейський, а Нікео-Константинопольський Символ Віри і не підпадати при цьому під анафемствування Ефеського Собору. Тоді продовжимо, якщо я Вас правильно зрозумів, про філіокве.
kaluga писав: ...а как греко-католики могут праздновать торжество православия? т.е. католики восточного обряда празднуют собственное поражение?
ShMariam писав:...Я давала вище посилання...
може краще так:
- "Перша неділя Великого посту зветься неділею Православ'я. Про яке православ'я тут йде мова? Слово "православ'я", по-грецьки "ортодоксія", означає істинну віру і правдиве почитання Господа Бога. Тож мова тут не про православ'я, яке ми сьогодні розуміємо як противагу Католицькій Церкві, але про православ'я, яке було спільне для цілої Христової Церкви аж до розколу Східної і Західної Церкви за патріярха Керуларія в XI сторіччі. Православ'я, яке святкує ця неділя, це православ'я вселенсько-католицьке, його визнавала ціла Христова Церква перших віків у боротьбі проти єресі іконоборства. Тому неділя Православ'я це торжество цілої Церкви, Східної і Західної, це радісне святкування остаточної перемоги над іконоборством й иншими єресями.
Неділю Православ'я установив і наказав щорічно святкувати Собор у Константинополі 842 року. Мета цього свята — прилюдно й урочисто віддати честь і поклін святим іконам Ісуса Христа, Пречистої Діви Марії і святих. Оскільки перше торжество православ'я, себто прилюдне почитання святих ікон після осуду іконоборства, відбулося в першу неділю посту 842 року, то ця неділя до сьогодні залишилася неділею почитання святих ікон..."
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
Що це за таке правдиве Православіє тим паче в Католицькій Церкві? А нЕправдиве, тоді виходить у нЕкатоликіво.Олег писав:Йосафат якраз боровся і ми продовжуємо боротися за правдиве Православіє
Яка необхідність називати уніятів/греко-католиків православними?
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
Re: Хто ми є?
Yur писав:Що це за таке правдиве Православіє тим паче в Католицькій Церкві? А нЕправдиве, тоді виходить у нЕкатоликіво.Олег писав:Йосафат якраз боровся і ми продовжуємо боротися за правдиве Православіє
Яка необхідність називати уніятів/греко-католиків православними?
ну... яка, наприклад, необхідність, називати саме Вас Юрієм .... (з описом мами-тата, родини, історії саме Вашого життя), а не іншого пана, який твердить, що це саме він Юрій .... (з описом мами-тата, родини, історії саме Вашого життя)? Ота сама і необхідність
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
Юрій це моє кровне.о.Олег писав:ну... яка, наприклад, необхідність, називати саме Вас Юрієм .... (з описом мами-тата, родини, історії саме Вашого життя), а не іншого пана, який твердить, що це саме він Юрій .... (з описом мами-тата, родини, історії саме Вашого життя)? Ота сама і необхідність.Yur писав:Що це за таке правдиве Православіє тим паче в Католицькій Церкві? А нЕправдиве, тоді виходить у нЕкатоликіво.Олег писав:Йосафат якраз боровся і ми продовжуємо боротися за правдиве Православіє
Яка необхідність називати уніятів/греко-католиків православними?
По-моєму тут ситуація виглядає де-що по-іншому. От скажімо назвали мене Юрієм, а потім забрали до служби, де дали інше ім'я. До якого усі звикли й у тому числі я. Інше ім'я теж вроді би не погане, але не моє.
По темі, питання самоутотожнення католик чи православний, це родство духовне. Заради якого не раз й полишають оте перше.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне (1-е Кор. 15:46)
У даному випадку й полишати нічого не треба, а повернутися до отих духовних витоків в одному руслі.
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
Re: Хто ми є?
Yur писав: Юрій це моє кровне. По-моєму тут ситуація виглядає де-що по-іншому. От скажімо назвали мене Юрієм, а потім забрали до служби, де дали інше ім'я. До якого усі звикли й у тому числі я. Інше ім'я теж вроді би не погане, але не моє.
По темі, питання самоутотожнення католик чи православний, це родство духовне. Заради якого не раз й полишають оте перше.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне (1-е Кор. 15:46)
У даному випадку й полишати нічого не треба, а повернутися до отих духовних витоків в одному руслі.
ні: тут прийшов собі пан, назвався Вашим кровним іменем - іменем, яким власне Ваші кревні назвалися для прослави Бога; привласнив і сфальшував Вашу історію, в якій якраз і записав, що це Ви пішли служити в чужу армію, а не він дезертував з поля бою, піддавшись ворогові; прикриваючись Вашим іменем твердить, що Ви тут зайда, а не він, і саме він має дозвіл жити в Вашій Америці, а Вас треба депортувати бо і хата не Ваша, і голубці він їстиме...
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
о.Олег писав:ні: тут прийшов собі пан, назвався Вашим кровним іменем - іменем, яким власне Ваші кревні назвалися для прослави Бога; привласнив і сфальшував Вашу історію, в якій якраз і записав, що це Ви пішли служити в чужу армію, а не він дезертував з поля бою, піддавшись ворогові; прикриваючись Вашим іменем твердить, що Ви тут зайда, а не він, і саме він має дозвіл жити в Вашій Америці, а Вас треба депортувати бо і хата не Ваша, і голубці він їстиме...
Моє кровне ім'я (у випадку віри духовне) не може бути іншим, аніж батьківське.
Усі діти одного батька носять одне ім'я по-батькові. В даному випадку є членами Католицької Церкви, себто зовуться католиками. Православний вказуватиме на інше батьківство.
Не варто намагатися зіграти на патріотичних почуттях в таких справах. Християнин насамперед патріот Бога й від Бога отримує належне.
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
Re: Хто ми є?
Yur писав:о.Олег писав:ні: тут прийшов собі пан, назвався Вашим кровним іменем - іменем, яким власне Ваші кревні назвалися для прослави Бога; привласнив і сфальшував Вашу історію, в якій якраз і записав, що це Ви пішли служити в чужу армію, а не він дезертував з поля бою, піддавшись ворогові; прикриваючись Вашим іменем твердить, що Ви тут зайда, а не він, і саме він має дозвіл жити в Вашій Америці, а Вас треба депортувати бо і хата не Ваша, і голубці він їстиме...
Моє кровне ім'я (у випадку віри духовне) не може бути іншим, аніж батьківське.
Усі діти одного батька носять одне ім'я по-батькові. В даному випадку є членами Католицької Церкви, себто зовуться католиками. Православний вказуватиме на інше батьківство.
Не варто намагатися зіграти на патріотичних почуттях в таких справах. Християнин насамперед патріот Бога й від Бога отримує належне.
ім'я православний - це саме про Бога. Духовне ім'я. Як і католик. Їх в нас багато. Жодного не треба віддавати тим, хто ні не православний, ні не католик і використовує наші імена, щоб проповідувати себе, "інше батьківство"
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
Тоді б усі були православними.о.Олег писав:ім'я православний - це саме про Бога. Духовне ім'я.
Не можемо прирівнювати поняття католик і православний. По суті кожен християнин є католиком, яко член Вселенської (Католицької) Церкви. Православний же, як земна ознака, в даному випадку як обрядовість і нічого більше. Догмати ж віри одні й незмінні.о.Олег писав:Як і католик. Їх в нас багато. Жодного не треба віддавати тим, хто ні не православний, ні не католик і використовує наші імена, щоб проповідувати себе, "інше батьківство"
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
Re: Хто ми є?
Yur писав:Тоді б усі були православними.о.Олег писав:ім'я православний - це саме про Бога. Духовне ім'я.Не можемо прирівнювати поняття католик і православний. По суті кожен християнин є католиком, яко член Вселенської (Католицької) Церкви. Православний же, як земна ознака, в даному випадку як обрядовість і нічого більше. Догмати ж віри одні й незмінні.о.Олег писав:Як і католик. Їх в нас багато. Жодного не треба віддавати тим, хто ні не православний, ні не католик і використовує наші імена, щоб проповідувати себе, "інше батьківство"
лише католики і є православними, пане Юрію. Нащадки і латинської, і грецької (і інших) Традиції, що находяться в повній єдності з Престолом Петра. Не знаю інших ні католиків, ні православних - інакше б не був православним католиком
фактично - все сказав в цій темі і, власне, Ви знову (свідомо чи несвідомо - в данному випадку розібратися можливості не бачу) беретеся виморювати співрозмовника, повторюючи і повторюючи вже сказане. Перестаньте, будь-ласка. Маєте свою думку - її висловили. Церква ж читає слово православний не в обрядовому, а в властивому значенні і вірить, що лише католики повністю правдиво славлять Бога і саме тому в своїх Богослуженнях у Візантійському Обряді величає Божий люд православними
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
Тоді постає запитання, а чи нЕкатолики можуть бути православними?о.Олег писав:лише католики і є православними, пане Юрію. Нащадки і латинської, і грецької (і інших) Традиції, що находяться в повній єдності з Престолом Петра. Не знаю інших ні католиків, ні православних - інакше б не був православним католиком
Як зрештою й ви.о.Олег писав:фактично - все сказав в цій темі і, власне, Ви знову (свідомо чи несвідомо - в данному випадку розібратися можливості не бачу) беретеся виморювати співрозмовника, повторюючи і повторюючи вже сказане. Маєте свою думку - її висловили.
Кожен може у рамках Правил погоджуватися чи непогоджуватися з думкою співрозмовника, реагувати або ні. Хіба не так?
В такому випадку усі католики називалися б православними. Але ми знаємо, що це не так. Є католики, а є православні. Ми ж є греко-католиками уніятами, й форум цей саме греко-католицький.о.Олег писав:Церква ж читає слово православний не в обрядовому, а в властивому значенні і вірить, що лише католики повністю правдиво славлять Бога і саме тому всвоїх Богослуженнях у Візантійському Обряді величає Божий люд православними
Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
Re: Хто ми є?
називатися може кожен, як того захоче і за назвою може православним назватись і некатолик, але у властивому значенні православним зможе стати лише повністю увійшовши у єдність з Римом. Стосовно ж вживання богословської термінології - в Христовій Церкві поєднуються різні Традиції Богопочитання, що оперують власними мовами. Наприклад католики-араби молячись до Бога називають Його (вживають термін) Аллах (в якійсь країні їм навіть мусульмани законодавчо забороняють вживати цей термін) - це не робить їх мусульманами, як і мусульман не приближує до Христа
З повагою, о.Олег
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Хто ми є?
Та з таким успіхом можна сказати, що справжнім Свідком Єгови можна стати лише увійшовши з в повну єдність з Римом
Гарну назву мають свідки... може і нам підійде?
Тут потрібно розуміти, якщо дивитися в значення слова "православний", то такими себе вважають представники майже кожної віри - бо вони вірують у єдиного правдивого Бога ( за їхніми ж переконаннями).
Сьогодні, так склалось історично, що слово православний відішло до Церкви, яка не визнає Папу, ішими словами правосланими якраз є схизматики, які відійшли від Риму. Це слово набуло політичного підтексту і тепер насильно його починають запроваджувати у храмах з політичних мотивів - аби віддалити нас від Папи. Інших причин такої раптової потреби збурювати ти озлоблювати суспільство і запроваджувти це слово мені ніхто так і не назвав.
Ми ж є католиками східного обряду, але аж ніяк не православними.
Проте, незважаючи на це слово католик жодного разу під час літургіх не згадується... Отаке свідоме та поступове зомбування людей, що мовляв між нами і православними великої то різниці і нема... Чимало моїх знайоми довший час були впевнені, що відвідують православний храм, хоча насправді це греко-католицький... Звичайно, вони не активні практикуючі християни, однак саме на таких прикладах успіх пропаганди православя дуже добре видно
Гарну назву мають свідки... може і нам підійде?
Тут потрібно розуміти, якщо дивитися в значення слова "православний", то такими себе вважають представники майже кожної віри - бо вони вірують у єдиного правдивого Бога ( за їхніми ж переконаннями).
Сьогодні, так склалось історично, що слово православний відішло до Церкви, яка не визнає Папу, ішими словами правосланими якраз є схизматики, які відійшли від Риму. Це слово набуло політичного підтексту і тепер насильно його починають запроваджувати у храмах з політичних мотивів - аби віддалити нас від Папи. Інших причин такої раптової потреби збурювати ти озлоблювати суспільство і запроваджувти це слово мені ніхто так і не назвав.
Ми ж є католиками східного обряду, але аж ніяк не православними.
Проте, незважаючи на це слово католик жодного разу під час літургіх не згадується... Отаке свідоме та поступове зомбування людей, що мовляв між нами і православними великої то різниці і нема... Чимало моїх знайоми довший час були впевнені, що відвідують православний храм, хоча насправді це греко-католицький... Звичайно, вони не активні практикуючі християни, однак саме на таких прикладах успіх пропаганди православя дуже добре видно
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей