Як вам така практика і чим вона пояснюється? Якщо ж цього дотримуватись - то і постити треба від вечора четверга до п"ятниці вечора? Чи від півночі?

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor



demetris писав:robie писав:таке вже давно практикується в Італії, та і в інших країнахДивно, що Ви цього не знали.
Все ми знали... не заю проте, вашої думки...
А ще не знаю (чесно) як постити з вечора, зранку чи з півночі?


robie писав:я б Вам сказав, але, боюся, що моя думка Вам навряд чи сподобається
 
 

 Вона не обурює мене якось структурально, бо, здається, це все одно справа рішення, вибору - брати участь у недільній Службі чи працювати в неділю і бути на недільній Службі в суботу. Зрештою, Бог поза часом і зовсім по-іншому сприймає наше прагнення Йому догодити. Ось, наприклад, цієї суботи я так і зроблю - піду на недільну Службу в суботу ввечері, бо мушу в неділю відвідати діда, який живе у Львівській області. Цілу неділю буду в дорозі і ніяк не встигну, а в понеділок вже мушу повернутися. Напевно, якби не було варіанту із суботою, я би не потрапила на недільну Службу взагалі, тоді втратила би недільну проповідь по Євангелію, жила би тиждень із враженням, що щось не так
 Вона не обурює мене якось структурально, бо, здається, це все одно справа рішення, вибору - брати участь у недільній Службі чи працювати в неділю і бути на недільній Службі в суботу. Зрештою, Бог поза часом і зовсім по-іншому сприймає наше прагнення Йому догодити. Ось, наприклад, цієї суботи я так і зроблю - піду на недільну Службу в суботу ввечері, бо мушу в неділю відвідати діда, який живе у Львівській області. Цілу неділю буду в дорозі і ніяк не встигну, а в понеділок вже мушу повернутися. Напевно, якби не було варіанту із суботою, я би не потрапила на недільну Службу взагалі, тоді втратила би недільну проповідь по Євангелію, жила би тиждень із враженням, що щось не так  
 
demetris писав:Та перестаньте - ми ж не на побачення, що обов"язково мусили подобатися одне одному...
 
   
 Бо інколи ловлю себе на тому, що роблю згідно своєї вигоди (так як зручно), а не переконань (як має бути).


robie писав:В мене таке відчуття виникло, що Ви трохи плутаєте Ваші особисті переконання та те "як має бути".
 
 robie писав:Чи Ваші особисті переконання знаходяться в такому вже симбіозі з зовнішніми правилами?
demetris писав:Як не дивно, але поведінка не спувпадає не те, що з зовнішніми, а з моїми власними поглядами.
Стараюся над цим працювати. Хто ж може вважати себе християнином не приймаючи ПОВНІСТЮ вчення Христа.

Є щоправда різні розуміння того, чого властиво вчив Христос...


demetris писав:Чув, що є така річ. Хто не може прийти на літургію в неділю чи свято - то може взяти участь у Службі Божій за день до того, після вечірні - вона "зараховується" як недільна.

Олюнька писав:...Ще важливим є питання, які на вечірній службі беруться тропарі, Апостол, Євангеліє тощо, чи воскресні чи повсякденні.
 

жаринка писав:Я користала з суботньої служби на останніх місяцях вагітності, коли не в силі була стояти в неділю. Часом ми з чоловіком були єдині на тій Літургії.
daylight писав:Дивний нонсенс, як так взагалі може бути? В Неділю?
demetris писав:Чув, що є така річ. Хто не може прийти на літургію в неділю чи свято - то може взяти участь у Службі Божій за день до того, після вечірні - вона "зараховується" як недільна. В т. ч. якщо навіть з"явиться можливість піти в неділю - то до Євхаристії не можна приступати (адже ви вже були вчора - тобто "літургійно" сьогодні).
Як вам така практика і чим вона пояснюється? Якщо ж цього дотримуватись - то і постити треба від вечора четверга до п"ятниці вечора? Чи від півночі?
і дано до цього пояснення15. По воскресеньям и праздничным дням верующие обязаны участвовать в Божественной Литургии — либо, согласно предписаниям или обычаю своего обряда, в божественных Хвалениях.Чтобы верующим было легче исполнять эту обязанность, устанавливается, что полезное время для исполнения этого предписания длится от Вечерни кануна до конца воскресного или праздничного дня.
Это нечто новое — по крайней мере, там, где остаётся в силе обязательство участвовать в Божественной Литургии; впрочем, это согласуется с литургическим днём у Восточных христиан.

ShMariam писав:Якщо я правильно зрозуміла, все залежить від того, яку Службу в конкретному храмі правлять в суботу ввечері - суботню чи недільну (і, відповідно, недільну чи понеділкову)? Але ж у більшості храмів Львова напр., в суботу ввечері правлять таки суботню, а в неділю - недільну...


ShMariam писав:Якщо я правильно зрозуміла, все залежить від того, яку Службу в конкретному храмі правлять в суботу ввечері - суботню чи недільну (і, відповідно, недільну чи понеділкову)? Але ж у більшості храмів Львова напр., в суботу ввечері правлять таки суботню, а в неділю - недільну...
 Я звик відівдувати Василіянські Храми, і там після вечірньої (де вже поминаються  Боголюбні мужі й жінки з наступнього дня. Тобто на утрінні поминаються ті що на вечірні передущого дня) є Служба (звичайно не всюди). Типа Літургійний день закінчується після вечірньої. Треба послухати кого у відпусті на Літургії поминають, і мені здається що на Літургії яка є вечором поминаються ті хто того ж дня ранком(то Літургія для тих хто не мав змоги чи можливості бути того дні ранком чи коли там прийнято) . Но що до суботи, то це не Вооскресна Літургія. В часі посту великого ..але то не в тему
  Я звик відівдувати Василіянські Храми, і там після вечірньої (де вже поминаються  Боголюбні мужі й жінки з наступнього дня. Тобто на утрінні поминаються ті що на вечірні передущого дня) є Служба (звичайно не всюди). Типа Літургійний день закінчується після вечірньої. Треба послухати кого у відпусті на Літургії поминають, і мені здається що на Літургії яка є вечором поминаються ті хто того ж дня ранком(то Літургія для тих хто не мав змоги чи можливості бути того дні ранком чи коли там прийнято) . Но що до суботи, то це не Вооскресна Літургія. В часі посту великого ..але то не в тему   .
 . .
 . .
 .Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей