Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

питання з життя Церкви/Суспільства, які не відносяться до тематики інших розділів Форуму

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

formator
новик
новик
Повідомлень: 25
З нами з: 19 вересня 2005, 18:30
Звідки: Льві, Україна

Проблема аборту для Церкви, суспільства, жінки, совісті...!

Повідомлення formator » 21 вересня 2005, 16:25

Деякі роздуми на цю тему... :arrow:

Аборт для української жінки - це звичне явище

Галина ТЕРЕЩУК. — Радіо "Свобода", 15 липня 2005 року
Згідно зі статистикою, найкритичнішою ситуація щодо кількості абортів виглядає у східних регіонах України. Наприклад, на Луганщині кількість ненароджених дітей переважає над тими, хто народився. На 100 народжених дітей 108 абортів,така ж цифра і на Чернігівщині, у Києві зі 100 вагітних 52 роблять аборти, зі 100 вагітних у Севастополі 50 позбавляються дитини, у Львові -32, у Франківську -19.
Те, що галичанки значно рідше позбавляють життя ненароджене маля, лікарі і священики пояснюють міцними християнськими традиціями, яких тут дотримуються. Чи має право українська жінка на аборт і як захистити право дитини на життя?

Спостерігаючи за станом здоров'я вагітних жінок, якось центр захисту материнства у Львові організував виставку фотографій. На них були зображені ненароджені діти в утробі матері. Було видно, як вони рухають пальчиками, згинають ніжки, усміхаються. Відтак плід живе своїм життям у своєму мікросвіті і відчує увесь біль та радість, які переживає мама.

Півмільйона українських жінок щороку позбавляють себе можливості народити дитину. Тобто, з кожної тисячі вагітних 32 зважуються її перервати. Пік щодо кількості абортів в Україні припадав на важкі економічні роки: 1993-1995. Тоді щороку мільйон українських жінок позбавлялись вагітності. Як зізналась одна з моїх співрозмовниць, саме в середині 90-х вона двічі зробила аборт, оскільки залишилась без роботи, були складні побутові умови. Жінка досі переживає важкий психологічний стан.

--Якщо ми вирішуємо позбутись дитини, то ми злочинці. Ми робимо злочин і великий гріх, через який ми відповідаємо в житті. Якби молодь про це знала і більше звертала увагу на духовне, то й менше було б тих абортів.

Стаття 50 Конституції України дозволяє аборти за соціальними та медичними показниками, правда, якими саме не вказано, а стаття 57 надає право жінці самій вирішувати проблему материнства, тобто, робити чи не робити аборт - досить недовготривалу лікарську маніпуляцію, в якій з допомогою інструментів лікар вбиває плід віком до 22 тижнів. Останнім часом чимало львівських акушерів - гінекологів відмовились проводити аборти. Ірина Микитчак, дитячий лікар, керівник відділу охорони материнства і дитинства говорить про травматичність операції для самої жінки – фізичну і моральну.

-- Про те, що аборт шкідливий, навіть не може бути дискусій. Після операції виникають численні запальні процеси, жінка має гінекологічні проблеми. Багато переживають емоційний шок.

Особливо небезпечний аборт у ранньому віці, коли молода жінка упродовж життя уже не зможе мати дітей. Переривання вагітності порушує гормональний розвиток організму, який налаштований 9 місяців виносити дитину.

-- Коли жінка народила дитину, вона немов омолоджується. Це стимулює розвиток організму в цілому. Серед лікарів побутує думка: якщо довгий час жінка хворіє, то їй радять просто народити дитину. І цікаво, що усі болячки проходять.

На Львівщині ліцензії на проведення абортів видані як державним, так і приватним медичним закладам.Таких десятки. За різними даними, вартість операції від 50-300 доларів. Кожна жінка має право на анонімність. Відтак частими клієнтами львівських клінік є громадянки Польщі, де заборонено проводити аборти, які прирівнюються до вбивства людини.

Для прикладу, коли Україна у 1995 році за кількістю абортів посідала у світі 3 місце, то Польща 94. Тут відчутний вплив саме церкви, яка категорично висловлюється проти абортів. Створює чимало інституцій для збереження життя дитини і материнство, планування родини.

Подібне зараз відбувається і в Україні. До того ж, не усі священики мають право давати розгрішення для жінок, які зробили аборт.

Церква виступає категорично проти абортів, про те, що це вбивство дитини - такої думки дотримуються більшість медиків. Однак має бути розуміння суспільством цієї проблеми, а також поліпшення соціального та економічного рівня життя в державі.

Якщо жінка має право вибору - народжувати чи ні, то хто ж має захистити право ненародженої дитини?
:shock: :shock: :shock:
:oops: :oops: :oops:
Formator

verba
новик
новик
Повідомлень: 10
З нами з: 20 вересня 2005, 12:33
Звідки: Львів

Повідомлення verba » 22 вересня 2005, 15:42

Те, що аборт - це вбивство і шкідливо ждля організму жінки, мабуть, у більшості не викличе заперечень. Інша річ, що воно не скоро увійде в свідомість великої частини людей. Але тут є й інша сторона справи. А саме питання контрацепції і ставлення до неї Церкви.

Для початку - моя історія.
Перед шлюбом ми з чоловіком прослухали обов'язковий курс про природні методи планування сім'ї. Відразу не практикували цього, бо планували мати дитину одразу. Сталося так, що я не змогла народити сама, довелося робити кесарів розтин. Потім пів року в якості контрацепції було грудне годування, а потім ми почали втілювати в життя те, чого нас вчили (температурні графіки тощо). В якості відступу - в будь-якій жіночій консультації на всіх плпкатах, присвячених контрацепції, цьому методу відводять найнижчий ступінь надійності (не пам'ятаю зараз точної цифри) і вказують, що користуватися ним можна ТІЛЬКИ У РАЗІ СТАБІЛЬНОГО ЦИКЛУ - під час передшлюбних наук цей момент якось випав з уваги лектора. Кожна мама знає, як довго виробляється стабільний цикл під час вигодовування груддю. Як результат - я завагітніла через 8 місяців після операції. Я омину всі ті проблеми, з якими я зіткнулася під час виношування і той брак материнської уваги, який довелося пережити моїй старшій (не зовсім здоровій) донці за той період. Лікар, котрий робив мені другу операцію, потім сказав. Ще день - і шов розійшовся би сам, він роз'їхався лише від доторку скальпеля. Наслідки могли бути трагічні і для мене, і для ненародженої дитини і для сім'ї- друга дитина залишилася б без матері.

Мені здається, якби Церква не ставилася так категорично негативно до бар'єрних методів (зауважте, яне говорю про гормональні препарати та внутріматкові спіралі, котрі є тими ж абортами), а навпаки пропагувала їх, це би значно зменшило кількість абортів (особливо по селах люди часто і не знають,що таке презерватив і яка його надійність в якості контрацептива).
Ми зараз живемо не в тому суспільстві, коли можна вимагати від жінки народжувати багато дітей. Як можна вимагати від сім'ї, котра не є достатньо забезпеченою фінансово, житлом тощо (а ще як чоловік п'є!) народжувати третю дитину? Ну, послухається жінка священика, не зробить аборт, народить дитину - і що ми матимемо? Троє втрачених як для суспільства, так і для церкви громадян. Бо ця сім'я не спроможеться дати таким дітям ні виховання, ні освіту, нізабезпечення. А ні церква, ні держава повноцінно цієї функції на себе не бере. А якби перед шлюбом молодятам, розповідаючи про контрацепцію, розповіли б і про бар'єрні методи, чи, принаймні, не хаяли їх, як щось гріховне (інформації як такої зараз достатньо), жінка б не мусіла йти на угоду зі своєю совістю, ризикувати власнм здоров'ям, здоров'ям своїх дітей, сімейним спокоєм і затишком. А суспільство б мало менше проблем з алкоголізмом, безпртитульними, покинутими дітьми. Менше б було розбитих сімей, менше б батьків покидало своїх дітей і їхало в світи на заробітки... Та й з абортами теж, бо загнана в кут небажаною вагітністю жінка інколи просто змушена піти на ццей страшний крок.
І ще один момент. Здоров'я сучасної жінки слабшає з року в рік. Якщо в часи моєї прабабусі жінка могла сапати картоплю, а через годину народити дитину (здорову!), і так в своєму житті разів 7-8, в часи бабусі (воєнні!) 4-5 дітей було нормою, за моєї мами розриви під час пологів були великою рідкістю, то зараз після других пологів жінка має такий букет проблем (починаючи від варикозу і зобу, і закінчуючи травмами хребта), що їй треба думати, як вберегти себе для тих дітей, котрих вона вже народила, а не про народження інших. Тай патології новонароджених стали зараз звичним явищем. І що має робити мама, в котрої народилася хвора дитина? Занедбати її і народжувати другу? Чи заради дитини повністю відмовити собі і чоловікові у статевому житті? Але тоді це вже не сім'я...
Мені часом дивно, як Церква з одного боку так оперативно реагує на нові потреби суспільства (скорочення богослужінь, вживання національної мови, посилена орієнтація на молодь, використання нових технологій - взяти хоча б цей сайт), з іншого - ніби не помічає таких серйозних змін і залишається на середньовічних засадах, котрі власне створювалися під тиском потреб того часу (війни, хвороби, пошесті, низький рівень медицини і високий рівень дитячої смертності - вимагали постійного приросту народжуваності для елементарного збереження населення).

P.S. Пройшло три роки, впродовж яких ми,звісно, вже користувалися більш надійними засобами. Я трохи зміцніла, підлікувала старшу дитину, поставила на ноги молодшу і чекаю зараз третьої. У мене щаслива сім'я, доглянуті діти, яким я приділяю багато уваги і які не виховуються на вулиці. І мені страшно подумати про те, що всього цього могло б і не бути лише тому, що я через молоду наївність більше повірила лекторові на передшлюбних науках, ніж досвідченому лікареві-гінекологу...

P.P.S. Я усвідомлюю, що піднята тема не входить в компетенцію мирян, а навіть священиків. Що такі догми міняються дуже важко і для цього потрібні роки. Але, від цього проблема не перестає існувати і, як на мене, тим більше потребує широкого обговорення.

formator
новик
новик
Повідомлень: 25
З нами з: 19 вересня 2005, 18:30
Звідки: Льві, Україна

Повідомлення formator » 23 вересня 2005, 23:56


:D
Я згідний тільки в одному, що не всі священики знають про природні методи і якраз цей наведений метод не є вже такий новий, він менш-більш може сказати про неплідний період жінки після місячних, а знається два періоди неплідности жінки - перед і після місячних.
Нажаль батьки не приділяють належнлї уваги підліткам бо не знають або встидаються про це говорити тим самим залишаючи свобідне поле вибору інформації - дуже часто негативної через телебачення і друзів.

До речі я хочу нагадати, що барєрні методи не є безпечними, вони є на останніх місцях безпеки.

Наші гінекологи, напревеликий жаль не знають церковних положень і норм і трактують цей аспект як їх учили в унівеситетах.

Часто трапляється, що генікологи тільки що зробивши аборт приступають до родів, вбиваючи і приймаючи створіння Боже тими сами руками.
Багато християнських мирян користуються природними методами, але які є безкоштовні і основуються на спостереженні і пізнанні себе.

Гінекологи стверджують і наводять приклади, що вони не є ефективними бо не знають, що їх використовують так само, щоб знати коли є пік плідності жінки для завагітнення.

Не потрібно забувати, що країни бувшого Радянського Союзу використовували аборти, як контрацепцію, проти вагітності і це увійшло у нашу ментальність - на Заході використовували інші методи контацептичні. Є велика різниця між абортом і конрацептами :?: :?:

Наука пішлп вперед і тому Церква бере під увагу всі наукові дослідження і тепер знається краще процеси жінки і як ставиться Церквадо цього.

Доречі, один із описів метода можна придбати у книгарні "Свічадо"

Церква старається бути вірна словам Ісуса для спільного блага молодої пари (спільний добробут) і майбутніх дітей.
:wink:
Мені шкода, що так сталося у вашому житті, що ніяка інша молода християнська пара не поділилася досвідом з вами на рахунок природних методів і їх втілення у життя :?: :?:
Formator

formator
новик
новик
Повідомлень: 25
З нами з: 19 вересня 2005, 18:30
Звідки: Льві, Україна

Повідомлення formator » 24 вересня 2005, 00:00

:lol:
Шпиталь ім. Митрополита Андрея Шептицького, який провадить діяльність під опікою УГКЦ, започатковує нову безкоштовну освітню програму для подружніх пар. Лікарі шпиталю розповідатимуть подружжям про природні методи планування сім'ї.

Парам будуть пропагувати симпто-термальний метод регуляції народжуваності, який є одним із найнадійніших (лише дві незаплановані вагітності на 1000 пар) і який цілком узгоджується з християнською мораллю. "Це метод – передовсім пізнання свого організму, а відтак і самопізнання", – наголошує вона.

Варто також наголосити, що "планування сім'ї" означає не лише запобігання вагітності, а й створення сприятливих умов для зачаття бажаної дитини, отож найбільш цікавою майбутнім батькам буде "школа народжувати". Тут майбутніх матерів навчатимуть спеціальній гімнастиці (тренуванню м'язів, дихальним вправам) і вчитимуть азам спілкування з ще не народженою дитиною.

Програма триватиме 1,5 року, а набір у групи відбуватиметься кожних три місяці.

:wink:
Formator

verba
новик
новик
Повідомлень: 10
З нами з: 20 вересня 2005, 12:33
Звідки: Львів

Повідомлення verba » 25 вересня 2005, 13:53

formator писав: :D
Я згідний тільки в одному, що не всі священики знають про природні методи і якраз цей наведений метод не є вже такий новий, він менш-більш може сказати про неплідний період жінки після місячних, а знається два періоди неплідности жінки - перед і після місячних.


Період неплідності є лише один. Ті два, про котрі Ви говорите, називаються періодами умовної (не-)плідності. Помножені на тривале утримання партнерів вони дають понад 50% шансів завагітніти.

До речі я хочу нагадати, що барєрні методи не є безпечними, вони є на останніх місцях безпеки.


Вони йдуть на одному рівні з гормональними, хімічними та внутріматковими способами. І небезпека їх пов'язується лише з використанням неякісних презервативів. Вище за безпекою і надійністю стоїть лише стерилізація. (я говорю про шлюбні пари, не враховуючи небезпеку інфекцій)
Наші гінекологи, напревеликий жаль не знають церковних положень і норм і трактують цей аспект як їх учили в унівеситетах.

Наші гінекологи користуються науковими медичними джерелами, ставлячи їх вище церковних догм - і це їх право і обов'язок, зумовлені клятвою Гіпократа.
Часто трапляється, що генікологи тільки що зробивши аборт приступають до родів, вбиваючи і приймаючи створіння Боже тими сами руками.


Тут абсолютно згідна.
Багато християнських мирян користуються природними методами, але які є безкоштовні і основуються на спостереженні і пізнанні себе.

І саме в цьому великою мірою полягає їх ненадійність. Тут можна глянути коротко: http://uroweb.ru/catalog/sex_log/gl06_12.htm
1. В постійній круговерті жінка не завжди може дозволити собі полежати вранці 10 хв. в ліжку, щоб зміряти температуру.
2. Якщо вона доглядає за немовлям - порадити їй таке може лише чоловік, який ніколи не вставав вночі до дитини. В умовах постійної невиспаності прокинутися за 10 хв. до того, як це зробить дитина, просто неможливо, а лежати ці 10 хв. і слухати, як плаче голодне немовля... :?
3. Під час лактації на стрибки температури дуже сильно впливає прилив молока до грудей (пік приходить якраз на ранок).
4. Під час тієї ж лактації одного місяця овуляція може наступпити, а потім два-три місяці її не буде. В такому випадку метод взагалі втрачає сенс.
5. Місяців через 6 після пологів у разі продовження годування груддю (що надзвичайно важливо для дитини) цикл є абсолютно нерегулярним і жодні вимірювання температури не дадуть надійного результату.
6. При теперішній погіршеній екології здоров'я жінки значно похитнулося, невеличкі стрибки температури дуже часто спричиняються зовсім іншими процесами. Контроль слизу (метод Білінгса) взагалі неефективний після пологів і в разі найменших статевих інфекцій.
6. Існує ще й ряд психологічних моментів, які суттєво впливають на клімат в сім'ї.

По-перше, це тривале утримання, яке вимагається цим методом. Навіть за умови ідеальних стосунків і взаєморозуміння між подругами, таке утримання за умови постійної присутності поруч викликає нервозність і роздратування, які потрібно постійно переборювати в собі, щоб не створювати в сім'ї конфліктних ситуацій. Результат - неврози і спричинені ними хвороби. Це вам розповість будь-який психо-терапевт, не залежно від його ставлення до релігії.

По-друге, постійний страх завагітніти - він спричиняє зниження задоволення від статевого акту і розлади статевої системи.

По-третє, на мою думку, таке зумисне утримання з моральної точки зору нічим не відрізняється від штучних методів, які перешкоджають заплідненню. Хіба що тим, що подруги ніби самі карають себе за те, що втручаються в Божий промисел. (Про своє ставлення до народження багатьох дітей я писала вище).
Скажімо тут: http://www.ugcc.org.ua/ukr/library/family/article/abortion/
описано, чим відрізняється ставлення Церкви до контрацепції і природнього методу. Але, якщо вірити, що рівень надійності обидвох методів однаковий, ба навіть у природнього вищий, то я не бачу різниці. Радше, навпаки. В обидвох випадках ми різним способом стаємо на перешкоді Божому помислу...
Гінекологи стверджують і наводять приклади, що вони не є ефективними бо не знають, що їх використовують так само, щоб знати коли є пік плідності жінки для завагітнення.

Ніяк не можу погодитися з цим твердженням. Коли я прийшла до свого гінеколога з пересторогою, що вже три місяці не можу завагітніти, вона, заспокоївши мене, що це не страшно, порадила мені поприймати вітамін Е і розказала саме про цей метод, додавши правда, що є простіший спосіб визначення овуляції - тест, який можна купити в аптеці за кілька гривень. Одразу додам, що ця лікар навряд чи сповідує офіційне ставлення церкви до планування сім'ї, позаяк настійливо радить мені зробити перев'язку труб (стерилізацію) під час кесаревого розтину, оскільки четверта вагітність в моїй ситуації дуже небезпечна і для мого здоров'я і для здоров'я дитини.
Не потрібно забувати, що країни бувшого Радянського Союзу використовували аборти, як контрацепцію, проти вагітності і це увійшло у нашу ментальність - на Заході використовували інші методи контацептичні. Є велика різниця між абортом і конрацептами :?: :?:

Якщо Ви про те, що я не зовсім до місця розмістила свій допис, то можу погодитися. Зрештою, модератор може виділити його в окрему гілку. Попри те, на мою думку, ці дві речі дуже тісно пов'язані. І своєю категоричністю в питанні контрацепції, Церква ніби ставить контрацепцію і аборти на одні шальки терезів.
Наука пішлп вперед і тому Церква бере під увагу всі наукові дослідження і тепер знається краще процеси жінки і як ставиться Церквадо цього.

Доречі, один із описів метода можна придбати у книгарні "Свічадо"

Тим, хто користуватиметься цією літературою, я б настійливо порадила паралельно проконсультуватися з професійними медиками.
Церква старається бути вірна словам Ісуса для спільного блага молодої пари (спільний добробут) і майбутніх дітей.
:wink:
Мені шкода, що так сталося у вашому житті, що ніяка інша молода християнська пара не поділилася досвідом з вами на рахунок природних методів і їх втілення у життя :?: :?:


Як показало моє подальше дослідження цього питання, такий досвід мало що б дав мені з наведених вище причин.
Хоча ні, дав би - ми б таки скористалися додатковою контрацепцією і уникнули б тієї небезпеки...
Тепер, на щастя люди мають доступ до найрізноманітніших джерел. І мої дослідження украіно-, російсько- і англомовного Інтернету на цю тему показали, що захоплення цими методами і високу їх надійність показують лише християнські організації, як не мають нічого спільного з медициною Медики ж не дають цим методам вище 65 % надійності і то з обумовленням великої кількості якщо...

У мене багато друзів - саме християнських молодих пар, для яких віра не просто традиція. І ми обговорювали ці питання. І більшість зізнавалися, що після перших пологів користувалися для підстраховки або презервативами або перерваним актом :(

Шкода це констатувати, але на прикладі львівських лікарів можу сказати, що у боротьбі з абортами вони досягнуть куди більших результатів, ніж церква. У кожній жіночій консультації - дуже багато наочних матеріалів про розвиток плоду в утробі матері, про те, на якій стадії що відчуває плід (хоча зараз американські вчені вже доводять, що біль дитина відчуває не після 8, а після 28 тижнів, хоча точно цього сказати наразі не може ніхто). Безліч матеріалу і консультацій надаються стосовно методів контрацепції, що безумовно позитивно позначається на статистиці абортів.

І основне: наголос робиться не на етиці і моралі (жінка, притиснута до стіни небажаною вагітністю і життєвим неблагополуччям, думає про це в останню чергу), а на шкоді аборту здоров'ю жінки і її здатності народжувати в майбутньому. Наголошують на тому, що вагітність запускає в організмі гормональні процеси, паереривання котрих веде до безлічі жіночих та онкологічних захворювань; починає працювати молочна залоза і аборт може викликати в ній ракові захворювання; чистки і вишкрябання часто призводять до унеможливлення завагітніти або до позаматкових вагітностей (до речі,як в цьому випадку ставиться до аборту Церква, адже існують випадки виношування позаматкових вагітностей?).
От коли в свідомості жінок вкорінится таке розуміння природи аборту, тоді це і вплине суттєво на стан з абортами в Україні

formator
новик
новик
Повідомлень: 25
З нами з: 19 вересня 2005, 18:30
Звідки: Льві, Україна

Повідомлення formator » 26 вересня 2005, 13:48

:? Насамперед я вважвю, помилково стверджувати, що контруацептичні апарати сприяють зменшенню абортів, тому що деякі діють, як абортивні і ті що ними користуються не мать найменшого наміру завагітніти і коли трапляється непередбачена вагітність то ці особи найперше схвалюють аборт :?: :?: :?:

Так що є звязок між абортом і тими, що користуються контрацептами :!: :!: :!:

І говорити, що я проти абортів, але за контрацепти не є доцільним :roll:
Подумайте, якщо у вас буде непередбачена вагітність то ви першими зробите аборт :!: :!: :!:
Formator

formator
новик
новик
Повідомлень: 25
З нами з: 19 вересня 2005, 18:30
Звідки: Льві, Україна

Повідомлення formator » 26 вересня 2005, 14:09

:? Потрібно подивитися на підхід наших гінекологів чи вони є прагматики, лібераликлятвою, консерватори...
Ми знаємо дуже добре, як наші лікарі дотримувалися клятву Гіпократа у Радянському Союзі, а тепер вони є більше схильні заробити чи на абортах, чи на кесарових розтинах, коли до майбутніх мам приходять і пропонують послуги вже мати дитину і всі радять зробити кесарів розтин :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

То за яку клятву Гіпократа лікаря ми тут говоримо :?: :?: :?: .
Formator

Гість

Повідомлення Гість » 26 вересня 2005, 14:40

8) 2000 річний досвід Церкви доказав, що має на меті добробут особи, її освячення, гармонія у подружніх стосунках і в стосунках з Богом, але якщо ви не є християнкою то ви бачите Церкву, як непривітну структуру :idea: :idea:
Натомість, ми всі є Церква і коли відкидаємо частину вчення Церкви ми в якійсь мірі є єретиками (озн. одна частина правди) :arrow: :arrow:
Біполярність сексуальності - це є дар Божий, який не залежить від нас.
:idea: Не дивно, що у Біблії відносини з Богом і вірність Йому показана на прикладі кохання нареченої до нареченого :!: :!: :!:
Я або приймаю, як дар із відповідальністю або егоїстично використовую для власної вигоди :?: :?:

formator
новик
новик
Повідомлень: 25
З нами з: 19 вересня 2005, 18:30
Звідки: Льві, Україна

Повідомлення formator » 26 вересня 2005, 14:44

2000 річний досвід Церкви доказав, що має на меті добробут особи, її освячення, гармонія у подружніх стосунках і в стосунках з Богом, але якщо ви не є християнкою то ви бачите Церкву, як непривітну структуру
Натомість, ми всі є Церква і коли відкидаємо частину вчення Церкви ми в якійсь мірі є єретиками (озн. одна частина правди)
Біполярність сексуальності - це є дар Божий, який не залежить від нас.
Не дивно, що у Біблії відносини з Богом і вірність Йому показана на прикладі кохання нареченої до нареченої
Я або приймаю, як дар із відповідальністю або егоїстично використовую для власної вигоди
Formator

verba
новик
новик
Повідомлень: 10
З нами з: 20 вересня 2005, 12:33
Звідки: Львів

Повідомлення verba » 26 вересня 2005, 19:09

formator писав::? Насамперед я вважвю, помилково стверджувати, що контруацептичні апарати сприяють зменшенню абортів, тому що деякі діють, як абортивні і ті що ними користуються не мать найменшого наміру завагітніти і коли трапляється непередбачена вагітність то ці особи найперше схвалюють аборт :?: :?: :?:

По-моєму, Ви дещо перейшли межі коректності і правила ведення дискусії, узагальнюючи і видаючи власну точку зору за загальноприйняте поняття і приписуючи опонентові те, чого він не писав (чи просто не уважно його читаючи).

1) контрацептиви зменшують к-сть абортів, бо зменшують к-сть небажаних вагітностей.
2)Я увесь час говорила тільки про бар'єрні контрацептиви, які ніякою мірою не є абортивними
3)Аборт - це не щеплення і не видалення зуба - кожна жінка дуже важко приймає таке рішення. Плюс до того, ті що "найперше схвалюють аборт" , не надто переймаються контрацептивами.Їх приймають саме ті, хто не хоче робити аборту. ІМХО.
Так що є звязок між абортом і тими, що користуються контрацептами :!: :!: :!:

який? я бачу хіба що частково взаємовиключний. поясніть, якщо можна, але з дотриманням логічних причинно-наслідкових зв'язків...

І говорити, що я проти абортів, але за контрацепти не є доцільним :roll:
Подумайте, якщо у вас буде непередбачена вагітність то ви першими зробите аборт :!: :!: :!:


Даруйте за різкість, але в моєму середовищі за таку безтактність в кращому випадку повертаються і йдуть...
перечитайте мій перший допис


Ця дискусія матиме бодай якийсь сенс, якщо в ній візьме участь кваліфікований лікар-гінеколог, який зможе НАУКОВО підтвердити Ваші твердження. Думаю, серед них також є віруючі люди. Зрештою, хтось складав ті програми для навчання молодят - не хочу вірити, що це були люди, які поняття не мають про медицину.

Наразі Ви обгрунтовано не відповіли на жодний мій аргумент. А факти проти голої ідеології безсилі.
Сподіваюся лише, що молоді люди, які завітають на цей форум, отримали харч для роздумів.

verba
новик
новик
Повідомлень: 10
З нами з: 20 вересня 2005, 12:33
Звідки: Львів

Повідомлення verba » 26 вересня 2005, 19:30

formator писав::? Потрібно подивитися на підхід наших гінекологів чи вони є прагматики, лібераликлятвою, консерватори...
Ми знаємо дуже добре, як наші лікарі дотримувалися клятву Гіпократа у Радянському Союзі, а тепер вони є більше схильні заробити чи на абортах, чи на кесарових розтинах, коли до майбутніх мам приходять і пропонують послуги вже мати дитину і всі радять зробити кесарів розтин :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

То за яку клятву Гіпократа лікаря ми тут говоримо :?: :?: :?: .


І знову узагальнення і необгрунтовані звинувачення. Я бачила різних гінекологів (підозрюю, що в мене більший досвід спілкування з ними :oops: ). Більшість - порядні і моральні люди - принаймні, в моїй практиці. В першому випадку до останнього робили все, щоб я змогла народити сама і лише коли ризик вийшов за межі розумного - пішли на операцію. В другому - зробили все. щоб врятувати і мене і дитину, хоча аборт був найпростішим виходом. Мені з самого початку сказали: для аборту є всі покази і, можливо, це був би найкраий вихід, але... і далі була півгодинна розмова про різноманітні можливості розвитку ситуації і варіанти виходу з неї так, щоб уникнути аборту. Мене не тільки не агітували за аборт, а проінформувавши про таку можливість (а це обов'язок лікаря) - всіляко шукали способів його уникнути.

То ж я знаю особисто принаймні трьох лікарів, яких Ви щойно несправедливо звинуватили і образили :x

verba
новик
новик
Повідомлень: 10
З нами з: 20 вересня 2005, 12:33
Звідки: Львів

Повідомлення verba » 26 вересня 2005, 20:10

formator писав:2000 річний досвід Церкви доказав, що має на меті добробут особи, її освячення, гармонія у подружніх стосунках і в стосунках з Богом, але якщо ви не є християнкою то ви бачите Церкву, як непривітну структуру
Натомість, ми всі є Церква і коли відкидаємо частину вчення Церкви ми в якійсь мірі є єретиками (озн. одна частина правди)


Та ж 2000-літня історія Церкви містить сторінки дуже важких помилок, за котрі та ж Церква згодом вибачалася, але це не повернуло життя тисячам закатованих людей і не відновило тисячі зламаних доль...

Я християнка і не сприймаю Церкву як непривітну структуру (ця дискусія це доводить). Я вважаю себе частинкою Церкви, але разом з тим людиною, котру Бог наділив розумом і свобідною волею. А не бездумною твариною, котра зашорено виконує чиїсь вказівки.

Церква постійно розвивається, йдучи на зустріч новим потребам суспільства - вона сама це постійно демонструє. Подібні дискусії є ознакою того, що існує проблема, на котру Церква наразі не має адекватної реакції. І подібні дискусії покликані привернути увагу до наявних проблем.

Біполярність сексуальності - це є дар Божий, який не залежить від нас.
Не дивно, що у Біблії відносини з Богом і вірність Йому показана на прикладі кохання нареченої до нареченої
Я або приймаю, як дар із відповідальністю або егоїстично використовую для власної вигоди

Ключове слово ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. а як щодо відповідальності за народжених дітей? Чи вона повинна тягнути за собою відмову від статевого життя - невід'ємної ознаки подружжя. Але це вже по колу пішли ті аргументи, які я наводила вище

merry-V

Повідомлення merry-V » 26 вересня 2005, 22:00

Хочу втрутитись у дискусію між formator і verba. Вона мені чимсь нагадує розмову глухого і сліпого.
На мою думку тема є одночасно і абсурдна і банальна.
Абсурдною є тим, що суперечка щодо використання, чи невикористання запобіжливих засобів дуже часто від імені Церкви ведеться або монахами, або неодруженими священиками. Виглядає, що це коло осіб має якийсь нездоровий інтерес до цієї теми.
Банальною є тому, що подивіться на одружених священиків, по скільки вони мають дітей? Переважна більшість одружених священиків на тему запобіжних засобів не дуже охоче висловлюють свою думку. Абсолютно певно можу сказати (маю декілька добре знайомих їмостей, з якими мала на цю тему розмови) що більшість одружених священиків користають для запобігання вагітності презервативами, або переривають статевий акт. Було б цікаво почути ЧЕСНУ думку їмостей.
Щодо історії боротьби Церкви із запобіжливими засобами. Не знаю точно, але мені здається, що ще до Другого Ватиканського Собору користуватись навіть з природних способів запобігання вагітності також вважалось важким гріхом. (хай історики мене виправлять щодо часу– з вдячністю прийму). Тож коли Церква з часом змінила своє ставлення до способів запобігання вагітності, вважаю що і надалі змінить своє ставлення до неабортивних засобів запобігання.
Я особисто користаю з перерваного статевого акту. Знаю, що ризик завагітніти є (до речі моя друга дитина так і зачалась), але користати з природніх методів запобігання не можу (нерегулярні цикли і ін...), маю знайомих, які користали з різних природних засобів і все ж завагітніли.
Абсолютно підтримую тезу, що аборт це страшний гріх (думаю що кожна людина, яка має хоч крихту совісті думає так само), але боротись з абортами треба і презервативами також.

merry-V

Повідомлення merry-V » 06 жовтня 2005, 21:51

Дивно, невже немає жодної їмості, котра хотіла б відповісти на моє повідомлення? Або не хочеться говорити неправду на цю тему.

Saints

Повідомлення Saints » 13 жовтня 2005, 00:05

Абортивное действие современных контрацептивов 03/10/2004 01:30:11


Абортивное действие современных контрацептивов
Выдержки из статьи "Основные средства современной контрацепции - комбинированные
оральные контрацептивы"


ИЗ ИСТОРИИ КОНТРАЦЕПЦИИ.
ПОКОЛЕНИЯ ПРЕПАРАТОВ
"Вопрос о предупреждении беременности выдвинулся на первый план в Греко-Римской империи в связи с распространившейся именно в то время сексуальной распущенностью". (Из монографии фирмы "Гедеон Рихтер" "Современное предупреждение беременности и планирование семьи", 1999 г.)
В отношении контрацептивов мы слышим о препаратах первого, второго поколения, но чаще всего последнего, третьего (хотя наука не стоит на месте, и есть уже и четвертое!). В чем же разница между поколениями контрацептивов? В качественном и количественном составе в них гормонов.
Препараты I-го поколения имели высокое содержание гормонов, поэтому вызывали опасные для жизни осложнения - тромбоэмболии. К ним относится Инфекундин, изъятый из оборота по инициативе самого завода Гедеон Рихтер в 1982 г. Все они имеют теперь лишь историческое значение и не производятся.
Препараты II-го поколения имели низкое содержание эстрогенов (их содержание уменьшено в 5 раз и равно 30-35 мкг/день), а вот гестаген содержался в них в том же количестве, что и у контрацептивов I-го поколения. Но, несмотря на пятикратное уменьшение содержания эстрогенов, побочные явления, вызываемые ими, оставались достаточно выраженными. Это требовало дальнейшего усовершенствования. Так появилась необходимость в создании препаратов III-го поколения.
Препараты III-го поколения. В них были еще раз уменьшены дозы и эстрогенов и гестагенов. Исчез ли риск осложнений? Нет. Поэтому и продолжаются поиски безопасных пределов "допустимых доз".
l К первой группе препаратов III-го поколения относятся контрацептивы, содержащие левоноргестрел. Он был первым прогестином, созданным полностью синтетическим путем. Наибольшего развития достигла эта линия с созданием двухфазного Антеовина и трехфазного Три-Регола. Сюда же относятся монофазные Овидон, Ригевидон и 3х-фазные Триквилар и Трисистон.
l Ко второй группе относятся препараты, содержащие норгестимат. В кишечнике и печени он быстро и полностью превращается все в тот же левоноргестрел и его производные. По признанию фармацевтической фирмы: "Вызывает сомнение то, что создание норгестимата является значительным достижением в усовершенствовании прогестинов, т.к. биологическое действие оказывают его метаболиты, тот же левоноргестрел и, главным образом, 13-бетаоксим" (из монографии по контрацепции фирмы-производителя). По сравнению с левоноргестрелом норгестимат обладает менее выраженным гестагенным действием, поэтому такие КОК содержат гораздо более высокие дозы прогестина. Например, препарат Силест.
l К третьей группе препаратов относится дезогестрел, который, так же как и норгестимат, является прогормоном, т.е. активным становится в печени и желудочно-кишечном тракте, превращаясь в 3-кето-дезогестрел. Он содержится в однофазных Марвелоне, Мерсилоне, Новинете, Регулоне и 3х-фазном Три-Мерси.
l Еще один гестагенный препарат III-го поколения - это Гестоден, содержащий активный гестаген. Из препаратов это однофазные Логест и Фемоден. Они является наиболее эффективным среди имеющихся производных прогестинов.
Препараты IV-го поколения. В настоящее время во всем мире существует тенденция к созданию именно таких препаратов. К ним относится Триминулет фирмы Whyeth-Ayers (США).
"Трехфазные контрацептивы являются препаратами резерва, т.е. в подавляющем большинстве случаев для первичного назначения их не рекомендуют. Трехфазные ОК применяются в том случае, если на монофазном контрацептиве наблюдаются признаки недостатка эстрогенов: плохой контроль менструального цикла (мажущие выделения сохраняются дольше 3-4 циклов) и т.д".
АБОРТИВНОЕ ДЕЙСТВИЕ ГЕСТАГЕНОВ
Прогестины подавляют, блокируют созревание яйцеклетки, если применяются в высоких дозах. И тогда, естественно, оплодотворения не происходит. Это противозачаточный эффект препаратов.
Микродозы же препаратов, по данным разных авторов, подавляют овуляцию лишь у 25-40% женщин. Значит, в 60-75% (!) случаев зачатие происходит.
И тогда остается - не позволить зародышу жить. Оказывая специфическое воздействие на эндометрий, прогестины подавляют деление его клеток и, как следствие, приводят к гипотрофии или атрофии. Такой истонченный и истощенный эндометрий препятствует имплантации оплодотворенной яйцеклетки. Он не способен обеспечить зародышу необходимое количество и качество питательных веществ. Эмбрион погибает голодной смертью в буквальном смысле. (Абортивное действие! - ред.)
Известно, что Медроксипрогестерон "оказывает тормозящее действие на изменения, необходимые для подготовки эндометрия к имплантации оплодотворенной яйцеклетки". (Абортивное действие!)
Препарат Дианэ-35 "вызывает секреторные преобразования эндометрия, делающие имплантацию оплодотворенной яйцеклетки крайне затруднительной". (Абортивное действие!)
"Основной механизм ЭК (экстренной контрацепции) - нарушение процесса оплодотворения, транспорта яйцеклетки, имплантации и дальнейшего развития эмбриона. (Абортивное действие!) Или: Основным механизмом действия ЭК считают воздействие на эндометрий, в результате чего нарушается его чувствительность к гормонам, и он не может имплантировать оплодотворенную яйцеклетку. (Абортивное действие!) Многие научные работы "убедительно доказали влияние гормональной ЭК именно на состояние эндометрия и процесс имплантации".
Об абортивном действии контрацептивов свидетельствуют сами фармацевтические фирмы, непосредственно их производящие.
В "Памятке для пациентов" фирмы Гедеон Рихтер на препараты Регулон и Новинет:
"Их действие сводится к трем основным механизмам:
l Торможение созревания яйцеклетки и ее выхода из яичника.
l Сгущение цервикальной слизи, что создает препятствие для проникновения сперматозоидов в полость матки.
l Препятствие полному восстановлению слизистой оболочки матки и внедрению в нее оплодотворенной яйцеклетки. (Абортивное действие!)
То же, слово в слово, читаем в брошюре "Узнай побольше о контрацепции", также фирмы Гедеон Рихтер, или в их листовке "Гормональные противозачаточные средства": "ГК создают препятствие для прикрепления оплодотворенной яйцеклетки к слизистой оболочке матки".
Фирма Органон в научной брошюре подтверждает: "Поскольку традиционные КСП (контрацептивы, содержащие только прогестагены) не обеспечивают стойкого подавления овуляции, возможно оплодотворение".
Как видим, вопрос об абортивном действии ГК не отрицается ни производящими их фармацевтическими фирмами, ни медицинской наукой. Противоречий в этом не возникает!
Это наши доморощенные бизнесмены от медицины делают удивленные глаза при малейшем намеке на абортивное действие КОК, и в одном случае стараются промолчать, в другом открыто лукавят, отстаивая по известной причине свою точку зрения.
А все заключается в нашем упорном нежелании прямо ответить на вопрос: Когда же начинается человеческая жизнь, и с какого момента можно (и нужно!) считать человека человеком? И ломаем копья над тем, что веками известно, как прописная истина: человек является человеком с момента зачатия. Но, признав этот факт, мы будем вынуждены тут же признать и то, что аборт - это убийство, убийство слабого и беззащитного, да еще и самого родного. Потому и замалчиваем вопрос. Невозможно это осилить, выше сил человеческих - слишком уж страшно признать себя убийцей своих детей и жить среди себе подобных: одни позволяют, другие помогают, третьи равнодушно молчат. Все "повязаны". Так спокойнее жить нам, любимым. Да и что беспокоиться: убийство-то - УЗАКОНЕНО! И уже не столь принципиально, каким способом избавляемся от члена своей семьи руками "самой человечной профессии на земле" - при помощи скальпеля или таблетки. А совесть, чтоб не мешала, не тревожила - усыпили, как будто ее нет. Так и живем бессовестной толпой, с удобной для себя двойственностью. И разводим демагогию.
Хочется сказать тем женщинам, которые, принимая контрацептивы, считают себя избежавшими аборта: "Не обольщайтесь". Практически всем этим препаратам присущ абортивный эффект.


Н.Н. Бойко, врач-гинеколог,
директор ПМПЦ "Жизнь" http://pms.orthodoxy.ru/news/view.php?n=6841

zenyk
новик
новик
Повідомлень: 18
З нами з: 28 липня 2005, 11:29
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Повідомлення zenyk » 18 жовтня 2005, 20:01

Наважусь і я трошки сказати....
З почаку тршки про аборти....
На мою скромну думку головною причиною абортів є слаба віра нашого народу.
Виділю окремо дві ситуації
1. Аборти до одруження
2. Аборти в сімї.
1. Думаю до одруження є 3 найбільші фактори які сильно впливають на рішення про скоєння аборту: невіра в щасливе житття після народження дитини, сором (АБО ГОРДІСТЬ) перед іншими (колегами, сусідами, родиною, ...) і вплив батьків...
Невіра в щасливе життя після народження дитини прямо випливає з невіри в всесильність Бога і впевненість в тому що Він нам зажди допомагає, навіть деколи коли ми не достойні Його помічі....
Сором.... колись я думав що це таки сором.... але останнім часом я таки не думаю що це сором, чомусь я думаю що це таки ГОРДІСТЬ, - коли сусіди хоч до кінця життя будуть "шептатись" - то це нехай Бог скаже на скільки вони праві - людина згрішила не перед сусідами а перед Богом! і це перед Ним треба соромитись! і якщо людина наробила не хороших вчинків і не може виправити ситуацію (вкрадену річ можна повернути - а от народжену людину - ні...) то Бог завжди готовий нам простити - або ми дійсно хотіли покаятись... - тому я чомусь думаю що сором це трошки не не той сором а більше гординя ( - "як це так? а що сусіди казати будуть? у нас така сімя - все добре і тут от!?..")
Вплив батьків у словянських сімях це дуже серйозна річ... - особливо коли батьки є не християнами (по духу).... Я чув дуже багато історій коли саме батьки (потенційні дідусі і бабусі) вносили саму більшу лепту у приймання рішення про аборт.... Думаю тут варто згадати слова Господа нашого: що хто більше маму чи батька любить свого чим Господа - той не достойний його! А Господь каже: не убий!
2. Аборти в сімї - тут думаю ті самі причини хіба за виключенням сорому, - бо тепер це не є чимось не нормальним...
Як боротись? Так як і 2000 років тому - євангелізацією.... Скільки б людині не розказувати про шкідливіть чи аморальність аборту - її нічо не зупинитить - тільки віра в Бога.... Думаю скільки б не було програм по запобіганню абортам і реклами - саме більше впливу буде євангелізація - нехай люди самі питають в самого Бога чи добре аборт чи ні?...
Але тут є маленька проблема... В УГКЦ ледве вистарчає священників на церкви - не то що по місту(країні) ходити.... (в наших православих церквах священників вільних тоже не дуже багато...) - і оскільки священники як гриби після дощу не появляються - а це дуже довгий періуд - то слід міняти тактику - а саме активовувати "мирянський рух".... подивіться тільки на наших братів протестантів - кожен( ну майже кожен :) ) з них мало того що знає основи своєї віри так щей і може без особливих труднощів проповідувати євангеліє... а чому МИ не можемо?.... притому варто власне проповідувати євангеліє а не навертати в католицизм чи православя чи в той же протестантизм - у нас дуже багато воцерковлених людей з "мертвою вірою" - їм в першу чергу треба чути про Бога!
Ну і моя скромна думка мирянина - що наша Церква повинна прикласти максимум зусиль для зародження і активізації такого "руху" - бо зміни потрібні прямо зараз - а не через 10 років коли стане достатньо священників - і для того не обовязково знати на память катехизм Біблію чи ще щось - у цьому нема потреби - порібно просто мати сильну віру - знати основи віри і просто не боятись! бо якщо з нами Бог то хто проти нас? Думаю коли кожен свідомий грекокатолик стане воїном Христовим то в країні буде таке пробудження що його "хвилі" будуть відлунюватись по усьому світу....

interested

Повідомлення interested » 20 жовтня 2005, 18:34

Vitayu vsix uchasnykiv forumu!
Pereproshuyu za shryft, u mene nema kyrylytsi :(
Xochu podyakuvaty verbi za vidvertist, osobysto vvazhayu, scho vsi, abo bilshist pytan, jaki Vy zatorknuly, svoho chasu sobi postavyt KOZHNA xrystyyanka, jimost vona, chy ni. Bude duzhe sumno, ale vona otrymaye sche menshe vidpovidej, nizh Vy. V nash chas chomus ne pryjyato hovoryty pro problemy, a tym bilshe problemy v Tserkvi! Odnak, xochemo my tsioho, chy ni, ale taki problemy isnuyut, Tserkva potrebuye reformy i movchaty na tsi nedomahannya = stavaty spivuchasnykom jiji pomylok, za jaki vona, mozhlyvo, vybachytsya cherez 100 rokiv, xto znaye? :) (pereproshuyu za sarkazm) Ochevydna istyna, Tserkva - tse my z vamy, oskilky neviruyucha lyudyna, chy bajduzha do Boha lyudyna ne bude perejmatysya takymy pytannyamy. Ale v Tserkvi ye "tvortsi zakoniv i dohm"/i vodnochas "interpretatory Bozhoho zakonu" (prynajmi vvazhayut, scho mayut pravo nymy buty) i my z vamy - jaki xochemo, chy namahayemosya zhyty zhidno z tsymy "pravylamy", poprostu, schob vvazhatysya xrystyyanamy! Pershij katehoriji po velykomu raxunku NAPLIUVATY na te, chym i jak zhyvut prosti smertni (1. tak jim(smertnym) i treba- xotily koxatysya, xaj terplyat, a my tut nezajmani, tezh terpymo; 2. v pohoni za tserkovnymy tytulamy, jim ne do toho)
:?: Scho mozhemo zrobyty my, myryany, yakyx zaraz nixto osoblyvo ne sluxaye, i yakscho my namahayemosya vyslovyty svoyu dumku, tse obovyazkovo krytykuyetsya -xto vy, movlyav taki? (tse popry vsi duzhe holosni zajavy i zaklyky do myryanskoho liderstva i uchasti v tserkovnomu zhytti - naspravdi tse ti zh "ponty")
:!: my mozhemo HOVORYTY, xochby dlya toho, schob pochuty odne odnoho i ne chutysya takymy samotnimy pered problemamy!
:!: Ne vykliucheno, scho nas pochuyut na vysokij svyatoyurskij hori, xocha b sam koordynator tsijeji storinky, do rechi, dyakuyu tobi za tse, Vitalij, ty robysh velyku spravu!
:!: NOVE POKOLINNYA BOHOSLOVIV UGCC!!! vy - myryany i tak samo stykayetesya z tsymy problemamy!!! napyshit svoyu dumku, schob jiji mohly prochytaty vsi!
[b] :idea: Na sam kinets, ya osobysto vvazhayu, scho pershyj zakon Boh pomistyv v sertsi kozhnoho z nas - tse nasha sovist. Schob vpevnytysya v jiji chystoti, a tym samym "yakosti", bud'mo zhyvymy xrystyyanamy, ne vahajmosya prochytaty kilka ryadkiv Svyatoho Pysma, navit yakscho za pershymy razamy nichoho ne zrozumiyemo! Ne vahajmosya molytysya i braty uchast v Svyatyx Tajnax - vony ne dlya svyatyx, jim tsioho vzhe ne treba, Svyati Tajny - dlya nas z vamy, hrishnyx liudej, jaki mozhut staty kraschymy! Nasha molytava mozhe buty korotkoyu, ale nexaj vona bude schyra.
Meni soromno za tyx dopysuvachiv, jaki predstavyly Boha i Tserkvu, jak schos na kilka sxodynok vysche, scho my zobovyazani z pokoroyu, straxom i samovidrecheno pochytaty. :?
Boh stav odnym z nas, schob pokazaty, jakyj vin blyzkyj. Tak, vin ne xoche strazhdannya lyudyny i ne xoche nakydaty "pravyla", jaki vona ne mozhe vykonuvaty. Bud-laska, ne prypysujte Jomu toho, schoho Vin ne hovoryv.
Ya viryu, scho taka dyskusiya prynese zminy v tsij nelehkij sytuatsiji.
Bud-laska, prodovzhujte vyslovliuvaty vse, scho vam nakypilo na dushi i vse, scho kazhe vashe sertse i sovist, bo tse - holos samoho Boha vseredyni vas!
Dyakuyu za terpinnya v chytanni latynky!!! :P
P.S dyakuyu SAINTS za korysnu i kompetentnu informatsiyu!!![/
b]

Saints

Повідомлення Saints » 23 жовтня 2005, 18:13

Рекомендую:

http://pregnant.simya.org.ua/

Mishka
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 24 жовтня 2005, 18:04
Звідки: Берегово
Контактна інформація:

Просто прочитайте і напишіть відгуки "Мікросвіт"..

Повідомлення Mishka » 12 листопада 2005, 00:58

Мікросвіт

Плакав над ним, як над давно
спорожнілим…
(Плач Єремії)

Біжить зелена вулиця, біля одного із кущів на тротуарі стоїть якась собака, а біля неї бігають маленькі цуценята. Ідучи цією вулицею, виходиш просто в центр міста. Тут усюди можна побачити багато всіляких фірм. Вони відразу кидаються в очі своїми яскравими вивісками, де поміж них частенько зустрічаються й вивіски із написами «Бар». Біля барів стоять чоловіки, жваво обговорюючи вчорашній футбольний матч, і кожний, хто проходить мимо, відчує так званий азарт вболівальника, кожен висловлює свою думку, смакуючи найменші деталі захоплюючої гри.
Блукаючи центром, ми прямуємо далі, де розташована міська лікарня. Тут працює один місцевий лікар, про котрого і йдиме мова. Лікарня – це новенька будівля, нещодавно збудована, але досить відома, бо чимало людей заходить до її фойє і шукає розради у лікарів.
Серед цих лікарів і працює наш герой – лікар-гінеколог Кромленик. Він народився у сім’ї лікарів: мати була травматологом, а батько приймав пологи в пологовому домі. От син і пішов батьковим шляхом, але…
Кромленик має досить хорошу репутацію серед лікарів. Однак він нечасто приймав пологи, бо останнім часом до нього зверталися з іншою проблемою – аборти. Сьогоднішнє суспільство без цього жити не може. Тож він був досить сучасним лікарем і користувався великою потребою серед людей, а особливо серед молоді. Він мав десь по дві-три операції на тиждень.
Настав новий робочий день. Кромленик звично розмістився у себе в кабінеті і приготувався до прийому пацієнтів. До нього прийшла одна досить симпатична дівчина, коло неї стояв гарний гарний парубок, який тримав її за руки і тихо на вушко повторював «усе буде добре». Вони тихенько сиділи на стільцях. Відкрилися двері кабінету і почувся голос медсестри «Наступний!». Вони тихенько піднялися зі стільців і зайшли. В кабінеті вони привіталися, їм запропонували сісти. Сівши на стільці, вони почули «Прізвище, ім’я, по батькові?». Дівчина назвалась. Записавши їх у книгу, лікар традиційно спитав: «На що скаржитесь?». Опустивши голову, дівчина почала тихо говорити: «Я хочу зробити аборт». У той момент її очі були такими великими, що здавалося, неначе зараз звідти почнуть литися бурхливі ріки сліз. Навіть не зригнувшись, Кромленик спитав: «На якому Ви зараз місяці?» - Третій. Уже четвертий пішов.
- Тоді проблем у нас з Вами не буде. Аборт можна робити тільки до 22-ох тижнів вагітності, тож ви ще можете це зробити, - Кромленик зробив паузу, - Вам треба здати аналізи. Ось ваше направлення.
Раптом дівчина рвучко підвела голову, подивилася лікареві у вічі:
- Я хочу, щоб це лишалося у таємниці.
- Так-так, звичайно…
Пацієнтка сиділа у своїй палаті і тихо щось бубоніла собі під ніс. Цілий день її «тягали» по кабінетах: то кров брали, то ще щось - вона вже сама не пам’ятає. Так пройшов день.
Наступний день нічим не відрізнявся від попереднього.
Нарешті настав ранок, на який було призначено операцію. Зі здоров’ям у неї все було гаразд, тож операція пройшла успішно. Десь за півгодини з’явився її хлопець, що приходив разом із нею, приніс красиві троянди і завітав до неї Він щось тихо їй говорив, заспокоював, постійно повторював «завтра все скінчиться, все стане на свої місця…».
Зайшов Кромленик. Відвідувач квапливо дістав конверт і вручив лікареві. Той спокійно прийняв «подяку», і хлопець одразу вислизнув із палати. Кромленик оглянув дівчину і, не виявивши жодних паталогій, теж залишив приміщення. Дівчина залишилася сама із собою. Так пройшов той невеселий день.
У кабінеті Кромленик зазирнув у конверт – там лежали дві купюри по 100 доларів кожна. На його обличчі одразу засяяло невимовне щастя: оце так робота! Зібравши свої речі, він тихенько вирушає додому.
По дорозі додому він заходить у магазин, купує щось поїсти і спокійно прямує додому. Вечір. Двері відчинилися легко, пакет із продуктами недбало похилився вбік, зайнявши край стола… Заговорив телевізор, коментатор палко заводить вболівальника футбольного матчу, бо емоційно заведений сам. З кухні доноситься запах м’яса, що смажиться на сковороді, чується брязкіт посуду, човгання ніг...
- Ну! – галасує коментатор. –Пас! Пас! Дай пас!!!

Ніч. Електрична лампа вже давно охолола. Темрява зазира у кожен куточок кімнати, але під повіки сплячого зазирнути ніяка темрява не спроможна. Там інше, там…
…Лунає голос матері. Вона дзвінко сміється, якась радість володіє нею і мною також. А ось і батько, той самий батько. Це ті люди, для яких я з’явлюсь на світ. Біля мене стоїть мій батько, він говорить із моєю мамою, розповідає їй щось приємне, а мама весь час посміхається. Мені так добре. Уявляю собі, як чудово бути біля них, моїх мами і тата, у тому світі, в якому вони живуть.
Відчуваю, що моя мама пішла вмиватися, але вона чомусь дуже стурбована. Я за неї так переживаю, мені так хочеться, щоб моя мама була щаслива. Тут чую голос батька. Мама почала хвилюватися ще більше. Мені самому вже щось не по собі. Ми разом кудись вирушаємо, але збагнути куди, я не можу. Чому всі такі стурбовані?! Боже, невже вони забули, що я маю скоро з’явитися на світ. Як їм про це нагадати? Я починаю щосили бити своїми ще зовсім маленькими ніжками. О, мама мене помітила, але бачу - їй це боляче. Я починаю розуміти, що треба сидіти тихо. Так, мабуть, буде набагато краще. Як я зрозумів, моя мама сьогодні не ночуватиме вдома, а мені так хотілося сьогодні подивитися телевізор із моєю маю і тихо засинати. Але сьогодні ми не вдома, відчувається якась дуже напружена ситуація. Маму сьогодні якісь люди дуже змучили, тож мама була стомлена, але попри втому вона не могла заснути. Постійні роздуми, постійна напруженість - я теж не виспався.
Знову чути голос батька. Він втішає маму, розповідає їй різні історії. Я собі уявляв, що ж говорить мій тато? Думаю, про те, як нам буде добре разом.
Заходить чоловік і забирає мене з моєю мамою. Мама починає плакати, та несподівано вона засинає, і мене самого дуже потягнуло на сон, але я не заснув. Що це?! До мене хтось торкається… в хопили за ніжки і тягнуть... Я намагався триматися… Де мама?! Ма-мо!!! Ма-м…
Кромленик увесь мокрий від поту, блідий, як смерть, розплющує очі. Ну й насниться ж таке! Засвітилася настільна лампа. Ноги опустилися до низу, але від тремтіння вони не можуть потрапити в тапці. До біса тапці! Босоніж Кромленик дістався кухні, набрав з-під крана води і залпом випив. От жахіття! Ні, таки треба брати відпустку… Порожня склянка знову потрапляє під кран. У це час очі якось самі втупились у вікно. З висоти другого поверху було добре видно те, що коїлось на вулиці. Хтось із перехожих, напевно жебрак, котрий не мав, де переночувати, хапав цуценят і пхав їх до своєї жебрацької торби. Їстиме, напевно. Безпорадна самка намагалася боронити свій приплід, але людина виявилась сильнішою.
Cкам’янілий Кромленик бере ножа і повертається до дзеркала, що висіло на дверях кухні. Скільки ж абортів він встиг зробити? Скільки?!
Він встромляє в себе ніж, але продовжує рахувати: 184,185…

Аватар користувача
samael
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 464
З нами з: 16 червня 2005, 14:35
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Прес-конференція: “Аборт: заперечення права на життя”

Повідомлення samael » 13 січня 2006, 15:15

17 січня, об 11.00, в Українському католицькому університеті відбудеться прес-конференція, на якій буде представлено звернення до Президента України від учасників Всеукраїнської конференції “Аборт: заперечення права на життя” з нагоди Року захисту дитини та її духовного світу.


http://www.ugcc.org.ua/ukr/news/article;2853/
γνῶθι σεαυτόν
www.it-sfera.com.ua

Podorogujucha
початківець
початківець
Повідомлень: 30
З нами з: 19 квітня 2006, 13:32
Звідки: ЛЬВІВСЬКА ОБЛ.

Повідомлення Podorogujucha » 11 травня 2006, 23:05

Написане: п'ятниця вересня 23, 2005 23:56:37 Тема повідомлення:

--------------------------------------------------------------------------------



Я згідний тільки в одному, що не всі священики знають про природні методи і якраз цей наведений метод не є вже такий новий, він менш-більш може сказати про неплідний період жінки після місячних



:D МОЯ СЕСТРА ЗАВАГІТНІЛА ТОДІ,КОЛИ МІСЯЧНІ В НЕЇ БУЛИ ВЖЕ 2 ДНІ :D :D :D

Borys
новик
новик
Повідомлень: 10
З нами з: 04 травня 2006, 11:45

Повідомлення Borys » 15 травня 2006, 10:58

Na skilku Ja znajy to seks ne maje bytu zakrutum na dutuny,adze ce je Blagoslovenia.

Podorogujucha
початківець
початківець
Повідомлень: 30
З нами з: 19 квітня 2006, 13:32
Звідки: ЛЬВІВСЬКА ОБЛ.

Повідомлення Podorogujucha » 22 травня 2006, 23:58

Na skilku Ja znajy to seks ne maje bytu zakrutum na dutuny,adze ce je Blagoslovenia

Але ж він має бути і відповідальним.Для чогоцервка говорить про природні методи планування сім ї?Вона б сказала:"плодіться і чим більше тим краще.І кожен рік в подружжя народжувалася б дитина аж поки б жінка стала не плідною.А відповідальність?????

felonu
дописувач
дописувач
Повідомлень: 138
З нами з: 27 липня 2006, 19:18
Звідки: м.Тернопіль

аборт

Повідомлення felonu » 14 грудня 2006, 12:32

Уральские врачи призвали на помощь Русскую Православную Церковь
В Ирбите женщины, желающие сделать аборт, обязаны встретиться со священником…

В реализации национального проекта по решению демографической проблемы уральские врачи призвали на помощь Русскую Православную Церковь. Теперь, прежде чем сделать аборт, каждая жительница города Ирбита Свердловской области должна встретиться со священником, пишет газета "Время новостей".
В ирбитском роддоме рассказывают, что идея привлечь к общению с пациентками священника местной Свято-Троицкой церкви возникла после очередного изучения статистики абортов в городе. Операции здесь делают бесплатно, борясь таким образом с криминальными абортами. В итоге Ирбит в первой тройке городов Свердловской области по числу операций по прерыванию беременности. Об актуальности проблемы говорят и региональные власти: на Среднем Урале ежегодно рождается 50 тыс. детей, и число абортов точно такое же.
В Ирбите решили исправить статистику и обратились к отцу Алексию, предложив два раза в неделю появляться в медицинском учреждении и переубеждать пациенток. Священник согласился, и теперь врачи отмечают отказы от операций.
Чи можлива така практика у нас в державі? І коли так, то від кого це залежить?
РОМАН НАКОНЕЧНИЙ

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 26 січня 2007, 13:26

А ще кажуть, що в "глухих" місцевостять все зовсім погано... НЕПРАВДА!!!


p.s. зізнаюсь, що не знаю наскільки той Ірбіт глухий :oops:
З повагою, Дмитро.

Mirkos
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 21 березня 2007, 16:04

Повідомлення Mirkos » 21 березня 2007, 16:38

Цікаво, були би вони зацікавлені в знижені кількості абортів, коли б вони були платними :implication:

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 23 березня 2007, 14:22

Mirkos писав:Цікаво, були би вони зацікавлені в знижені кількості абортів, коли б вони були платними :implication:

Ну це така справа...
Сучасні фармакомпанії згодні впроваджувати "протиабортивні" програми для... збільшення продажу контрацептивів!!! :x
Зазвичай теж абортивного характеру, проте кого це вже хвилює... гроші не пахнуть! :shock:
З повагою, Дмитро.

Аватар користувача
Ira
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 345
З нами з: 20 серпня 2007, 17:21
Контактна інформація:

аборт

Повідомлення Ira » 08 вересня 2007, 17:09

Аборт – найбільше зло, найбільший злочин проти Божих Законів... мама безжально вбиває свою рідну дитину... роздирає на куски.........

Я колись читала, що мати Тереза говорила, що особа, яка мала винайти лікарство проти СНІДу – була абортована при народженні.....

Потрібно дуже багато молитися за припинення абортів. Кожна жінка, яка приймала протизачатні таблетки, кожна жінка, яка робила аборт, і всі ті, хто сприяв цьому – лікарі, медсестри, родина – будуть однаково нести покарання! Не буде та душа мати спокою ні тут на землі, ні там у вічності!!!

Якби наші лікарі були хоч трохи побожні!!!...
А наші священники!!!??? Особливо вони повинні боротися проти цього зла, нізащо не допускати на дітовбивство.... але... але... але...

Justyn
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 236
З нами з: 06 травня 2006, 15:13

Повідомлення Justyn » 08 вересня 2007, 20:38

Дорога п. Ірино,
прочитавши Ваш останній коментар відносно аборту, тішуся з того, що в нашій Церкві є такі свідомі миряни. Однак, не можна перегинати палку, коли пишучи про священиків і проблему аборту ніби даєте зрозуміти, що священики їх підтримують. Розумію, може Ви натрапили на якогось негідника у Вигограднику Христовому, що вплинув на таке Ваше бачення. Але не можна всіх косити під одну планку. Таким чином Ви нехтуєте зусиллями тих священиків, які не тільки активно боряться з тією проблемою, але й рятують кожного дня людське життя.

Justyn
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 236
З нами з: 06 травня 2006, 15:13

Повідомлення Justyn » 08 вересня 2007, 20:40

І ще одне ...
Не посилайте ніколи відразу усіх до пекла і не беріться судити людей замість Господа Бога.


Повернутись до “Церква і Суспільство”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 25 гостей