o.Mykil писав: Я вже не раз зазначав, що погоджуюсь тільки із католицьким харизматизмом поза всякими сектами (тут і є ця різниця)
Якщо я вас правильно зрозумів, то ви сказали, всі інші якщо не католики то сектанти, правильно?
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
o.Mykil писав: Я вже не раз зазначав, що погоджуюсь тільки із католицьким харизматизмом поза всякими сектами (тут і є ця різниця)
Вова писав:o.Mykil писав: Я вже не раз зазначав, що погоджуюсь тільки із католицьким харизматизмом поза всякими сектами (тут і є ця різниця)
Якщо я вас правильно зрозумів, то ви сказали, всі інші якщо не католики то сектанти, правильно?
о.Олег писав:Вова писав:o.Mykil писав: Я вже не раз зазначав, що погоджуюсь тільки із католицьким харизматизмом поза всякими сектами (тут і є ця різниця)
Якщо я вас правильно зрозумів, то ви сказали, всі інші якщо не католики то сектанти, правильно?
а розшифруйте но термін, якщо можна.
Вова писав:Не знаю, кому це треба розшифровувати терміни, мені чи o.Mykil. Але я питався, ви вважаєте, що хто не називає себе католиком цей є сектант?
Вова писав:o.Mykil писав: Я вже не раз зазначав, що погоджуюсь тільки із католицьким харизматизмом поза всякими сектами (тут і є ця різниця)
Якщо я вас правильно зрозумів, то ви сказали, всі інші якщо не католики то сектанти, правильно?
о.Олег писав:Вова писав:Не знаю, кому це треба розшифровувати терміни, мені чи o.Mykil. Але я питався, ви вважаєте, що хто не називає себе католиком цей є сектант?
так розшифруйте термін "сектант", якщо можна.
Вова писав:Ви щось сплутали, я хотів щоб o.Mykil це зробив Якщо ви замітили я узяв його цитату, для чого ви стрілки переводите. Почитаємо його пояснення.
o.Mykil писав:Лжехристы (лже помазанники) / False Christs. Третья часть. 1 http://www.youtube.com/watch?v=zaoLHyUWSDc
сергій писав:Я би на вашому місці, шановні, так не "гнав" на п"ятидесятників. Без сумніву в них багато всякого. Тим більше що не мають вони бідні єдиного Центру, який би міг сказати це правильно, а це ні. Але більшість людей там щиро шукають Бога. Якщо у нас католиків буде нормально розвинений харизматичний рух то ця протестантська групація не представляє для нас ніякої небезпеки.
До речі відео на яке ви покликаєтесь явно зібране, а не автентичне. Та й канал цей або баптистський, або адвентистський. Окрім цього Рік Джойнер не має своєї "церкви". Ролик на Тюбі повний дебілізм, фальсифікований і шитий білими нитками. Чесне слово поводитесь як догналісти. Ви хоч одну книгу Джойнера читали?
Окрім цього представники такзваних "вільних церков", яких ви неправильно називаєте неоп"ятидесятниками є учасниками екуменічного діалогу. Неоп"ятидесятництво далеко ширший термін у релігіології. І включає також як католиків-харизматів, так і харизматів-православних (уявіть собі є навіть таке чудо), так і харизматів-протестантів. Як завтра ви з ними станете до спільної молитви, якщо сьогодні ви їх проголошуєте мало не сатаністами? Чи може ви проти екуменізму?
сергій писав:Я би на вашому місці, шановні, так не "гнав" на п"ятидесятників. Без сумніву в них багато всякого. Тим більше що не мають вони бідні єдиного Центру, який би міг сказати це правильно, а це ні.
о.Олег писав: Дуже прошу - Ви не сваріться, якщо можна, а аргументуйте свою думку, покажіть позитив того ж таки Джойнера. Рівно ж прошу доказати насамперед, що Ви розумієте суть екуменізму так само, як її розуміє Католицька Церква. Розкрийте суть екуменізму, якщо можете, і рухаймось по темі. З повагою, о.Олег Жаровський
Вова писав:сергій писав:Я би на вашому місці, шановні, так не "гнав" на п"ятидесятників. Без сумніву в них багато всякого. Тим більше що не мають вони бідні єдиного Центру, який би міг сказати це правильно, а це ні.
Напевно ви хотіли сказати харизмати? Бо п"ятидесятники (ХВЄ) мають свій Центр у Києві,а про харизматів я не знаю.
Тай напевно не всі харизмати такі, декілька раз у них був такого не бачив.
сергій писав:Те що показує дане відео взагалі сумнівно чи знято в харизматів. Скоріше це якась вуду групація з її екзальтованими танцями і криками.
І окрім цього, перед тим, як встрявати у дискусію, варто, принаймні, поверхнево вивчити предмет цієї дискусії. Моя маленькість тільки взяла собі сміливості, звернути увагу де яких підпалених апологетів на те, що проблему не можна так однозначно трактувати, а ні сприймати.
o.Mykil писав:Але переходи із обговорюваного предмета на особи не є серйозним рівнем дискусії чи не так?... Ми всі в житті пізнаємо постійно речі. Тому вирішили обговорити й цю ділянку відповідно до фактів. Тема найперше про позакатолицьких харизматів. Про харизматичний рук у Католицькій Церкві тема в іншій вітці форуму. Дійсно, є нині велика потреба в апологетиці, як це було чи не завжди у Церкві, коли часом св. Духа путають зі злим, окультизм - із християнською поведінкою тощо. Тому давайте дискутувати, а не впадати в істерики. Наводьте свої аргументи. Інші наведуть свої. Будемо вчитися разом ще більше на спільну користь. З Богом!:)
сергій писав:
Та прецінь того, я уже, здається в третє наводжу свої аргументи стосовно відео, але Ви знову ж таки вимагаєте аргументів, не заперечивши жодного поданого мною.
сергій писав:
Я не є ані прибічником католицького харизматизму, ані прибічником протестантського проповідника.
сергій писав:Високопреподобний отче, цілком не зрозуміло є чому ви постійно інклінуєте на католиків-харизматів, а також на якісь особистішні мотиви.
сергій писав:
У цій дискусії навіть використання самої термінології не є коректним.
сергій писав:Всечесний отче, та ніхто ні з ким не свариться. Просто надоїдає дивитися, як наші католики страждають конкретними дурницями.
А якщо хочете знати, як я особисто сприймаю екуменічний діалог, а також чи рухаюся у фарваторі католицької правовірності, отче, по-перше візьміть до рук "Екуменічний директорій", там чітко викладені не загальні положення, як це зроблено у декреті про екуменізм ІІ Ватиканського собору, а конкретні приписи, що можна, а що невільно робити, а що потрібно робити. А по-друге - декларацію "Господь Ісус".
І окрім цього, перед тим, як встрявати у дискусію, варто, принаймні, поверхнево вивчити предмет цієї дискусії. Моя маленькість тільки взяла собі сміливості, звернути увагу де яких підпалених апологетів на те, що проблему не можна так однозначно трактувати, а ні сприймати.
Книги Джойнера широко доступні. Вони не є рідкістю і часто перекладаються на російську мову. Якщо хтось вважає, що потрібно критикувати його, не маю нічого проти. Але за допомогою аргументів. А не третьосортної відеопідробки. Якби, Ви, приміром, були зацікавленні у об"єктивності цієї дискусії, то очевидно би звернули увагу на те що я вказую на такий собі маленький прокол того горевідео: Рік Джойнер не має своєї "церкви". А таких проколів там маса. Я не обороняю нікого. А тим більше Р. Джойнера. Але, якщо би ви не полінувалися взяти до рук книги самого Джойнера то побачили би що він є абсолютним противником таких вар"яцій, які йому приписує це "компетентне" відео.
Я хочу лише вказати на те що джерела, на які покликається, як на причину започаткування цієї дискусії не відскакують від рівня "сєктовєда" А. Дворкіна, для якого усе окрім московського православ"я - секта. І тому не можуть бути прийнята, як серйозні.
Та видається в нас в Україні вже так повелося. Спочатку виляти, без належних аргументів відро помиїв на людину, а потім тарахкотіти: покажіть, аргументуйте і тирипири.
Джерело на яке тут покликаються є, як найменше - сумнівне. І я лише на його достовірність хотів звернути увагу.
У цій дискусії навіть використання самої термінології не є коректним.
о.Олег писав:Слава Ісусу Христу, пане Сергію! Мабуть потрібно пояснити: не маю часу дивитися такі ролики. І не дивився.
o.Mykil писав:о.Олег писав:Слава Ісусу Христу, пане Сергію! Мабуть потрібно пояснити: не маю часу дивитися такі ролики. І не дивився.
Це є цілком приватного характеру лист, якому більше місце у приваті, вважаю!
o.Mykil писав: П’ятдесятники стверджують, що істинність їх віри підтверджується даром говоріння на різних мовах і що вони, подібно до апостолів, володіють “даром мов”.
andrivovk писав:o.Mykil писав: П’ятдесятники стверджують, що істинність їх віри підтверджується даром говоріння на різних мовах і що вони, подібно до апостолів, володіють “даром мов”.
В перші віки християнства були і інші Дари Святого Духа, не тільки глосолалія.Щось їх не видно у п'ятидесятників.Чому вони до неї (глосолалії) вчепилися як п'яний плота.Так само як єговісти вчепилися тільки до імені Єгова.
andrivovk писав:В перші віки християнства були і інші Дари Святого Духа, не тільки глосолалія.Щось їх не видно у п'ятидесятників.Чому вони до неї (глосолалії) вчепилися як п'яний плота.Так само як єговісти вчепилися тільки до імені Єгова.
Повернутись до “Інші Церкви та Спільноти”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей