о.Олег писав:Yur писав:...аби термін не перетворювався на те чим він не є...
його нема у Вченні Церкви
Визначальними є не терміни, а суть думки. Одні й ті ж терміни можуть бути присутніми в протилежних за змістом думках.
Термін
співвідкупительниця хоч і не присутній у тому ж КАТЕХИЗМІ, зате повністю співзеучний з присутніми там словами.
511 Діва Марія «співдіяла у спасінні людей Своєю вільною вірою і послухом» http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38о.Олег писав:Yur писав:Вічним може бути неземне сотворіння.
Вічним Є лише Бог Несотворений; навіть про Ангелів не можна сказати, що вічні - безсмертні, але мають початок
Бог несотворений він і незбагнений.
Вічним є те, що має свій початок і не має кінця ..о.Олег писав:про Богородицю в контексті Вічності віримо саме через те, що Приготована Вічним Богом для народження Сина; Богородиця є земним сотворінням, народжена з Йоакима і Анни, у вибраному народі і ізбавлена від Первородного гріха заслугами Свого Сина (як ми тепер - у Таїнстві Хрещення)
Аби нам краще було розібратися в цьому питанні подумаймо про те, що Ісус така сама біологічна людина як і ТА, що породила Його, як і ми з вами. Але про Нього ми кажемо, як
народжений несотворений і говорити про Його земне походження також не можемо.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.А тепер подумаймо, хіба дія Духу Святого у непорочному зачатті Ісуса є іншою
святішою ніж у непорочному зачатті Діви Марії?.
Отже саме Непорочне Зачаття Духом Святим як і Сина, так і Діви, і є тією неземною Божественою ознакою.Слід також зазначити, що на самих початках християнства були такі що теж зі скепсисом відносилися до непорочного зачаття Ісуса від Духу Святого.
Чим же таким Ісус відрізняється від Своєї матері, що Він, ми кажемо роджений нестоворений, а Марію називаємо сотвореною. А тим і відрізняється, що Син Бог несотворений, а Марія неземне
нове сотворіння, зформрване Духом Святим.
о.Олег писав:Богородиця посідає важливе місце між Святими у Небі але не є божеством.
Вона Божа матір.