Ставлення християн до фірм на зразок"Oriflame"

говоримо про все на світі

Модератори: Artur, ihor

Аватар користувача
stekona
дописувач
дописувач
Повідомлень: 73
З нами з: 29 квітня 2007, 15:24
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Ставлення християн до фірм на зразок"Oriflame"

Повідомлення stekona » 30 листопада 2007, 17:14

Хочеться почути вашу думку чи можна віруючій людині бути в структурі такої фірми. Неодноразово чула заперечення щодо заробітку в такий спосіб,але чому?Бог же ж хоче щоб ми були успішними людьми і в матеріальній сфері? :)
"Благословляйте,бо ви на те покликані,щоб успадкувати благословення"(I Пт.3,9)

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 11 грудня 2007, 12:33

Щось я мало знаю напевне про Оріфлейм чи що? Йдеться про мережевий маркетинг? ТО він взагаліі-то не заборонений Церквою, просто ви починаєте бачити в усіх людях шлях до збагачення. Такі компанії як Amway, HerbalLife, Alico AIG, Euro LIfe, Провідна... І це бачення може вам завадити бачити в іншій особі Подобу Божу... але це мої філософії... :)

Щодо Оріфлейму - то там проблема з використання ембріонів в косметичних цілях. Відчуйте різницю.

Хочу фахівцем не є - тому інформація виключно для роздумів.
З повагою, Дмитро.

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 23 січня 2008, 11:21

Думаю, що сам мережевий маркетинг - це непоганий спосіб проявити свої таланти. Проблема полягає в тому, щоб не захоплюватись занадто. А якщо людина бачить у ближньому спосіб збагачення, то це вже діагноз і вид діяльності при цьому не має вирішального значення.

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 24 січня 2008, 09:52

Олюнька писав:... якщо людина бачить у ближньому спосіб збагачення, то це вже діагноз і вид діяльності при цьому не має вирішального значення.

це точно. респект.
З повагою, Дмитро.

Аватар користувача
Marat
дописувач
дописувач
Повідомлень: 99
З нами з: 01 січня 2007, 17:09
Звідки: Львів

Повідомлення Marat » 26 січня 2008, 12:12

Олюнька писав:Думаю, що сам мережевий маркетинг - це непоганий спосіб проявити свої таланти. Проблема полягає в тому, щоб не захоплюватись занадто. А якщо людина бачить у ближньому спосіб збагачення, то це вже діагноз і вид діяльності при цьому не має вирішального значення.
На мій погляд, фірми, зякими я трохи знайомий – гербалайф, амвей, ньювейс – це однозначно секти, які застосовують певні методи психологічного впливу і обману при агітації за вступлення в їхню організацію. Мережевий маркетинг – це звичайна фінансова піраміда, лохотрон і недопустимо практикуючому християнину приймати участь в цих сектах, ідеологія яких протилежна християнській. :(

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 28 січня 2008, 09:30

Marat писав: ...звичайна фінансова піраміда, лохотрон і недопустимо практикуючому християнину приймати участь в цих сектах, ідеологія яких протилежна християнській. :(

По-перше, фінансова піраміда і лохотрон - це різні речі.
По-друге, не можу зрозуміти, чим фінансова піраміда суперечить християнській ідеології.
Св. Тома Аквінський довів, що позичання грошей під процент не є гріхом, бо воно передбачає переміщення грошей в часі та просторі, тому має мати винагороду. Таке ж можна сказати про продукцію цих фірм.

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 28 січня 2008, 10:18

Олюнька писав:Таке ж можна сказати про продукцію цих фірм.

а як щодо людський ембріонів ???
З повагою, Дмитро.

Аватар користувача
brat Martyn
активний учасник
активний учасник
Повідомлень: 289
З нами з: 26 березня 2007, 13:10
Звідки: Львів, Україна
Контактна інформація:

Повідомлення brat Martyn » 28 січня 2008, 11:35

demetris писав:а як щодо людський ембріонів ???

так, на жаль є інформація, що Оріфлейм цим займається...
Не думаю, отже, що моральним буде купувати їхню продукцію.
© 1983-2013 Maryan Kachmar: Ето неловкое чуство..: коли дорослий світ до люті огидний, а дитиною залишатися не вихід.
Skype: m.s.kachmar; e-mail: [email protected]; або сайти: www.simport.org.ua, www.photography.kachmars.com

Аватар користувача
Anna
гість
гість
Повідомлень: 4
З нами з: 26 січня 2008, 19:44
Звідки: Ukraine

Повідомлення Anna » 28 січня 2008, 12:56

Ви справді думаєте, що вони цим займаються?..
Як на мене, це тоді має бути дуже дорогим задоволенням,
якщо б їх косметика "творила" якісь дива зі шкірою, і це не
було б таким загальнодоступим товаром,.. на мою думку.
Але я й можу помилятись, бо достатньо часто доводилось
також чути про застосування клітин ембріонів у пластичній
хірургії.
*Anna*

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 28 січня 2008, 16:48

demetris писав:
Олюнька писав:Таке ж можна сказати про продукцію цих фірм.

а як щодо людський ембріонів ???


Маю на увазі спосіб продажу, а не конкретну ситуацію.
На рахунок ембріонів не можу нічого сказати, бо не володію інформацією. Але хотіла б дізнатись правду.
Кажуть також, що компанія Проктер енд Гембл фінансує сатанинську секту, може щось знаєте про це?

Аватар користувача
Anna
гість
гість
Повідомлень: 4
З нами з: 26 січня 2008, 19:44
Звідки: Ukraine

Повідомлення Anna » 28 січня 2008, 21:07

Як на мене, усілякі чутки це- способи привертання уваги... Хоча, все може бути.
А щодо способу, то апсолютно погоджуюсь з тезою demetris, на рахунок вже іншого погляду на людину, як на предмет збагачення, так воно і є.
*Anna*

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 29 січня 2008, 09:13

Anna писав:...на рахунок вже іншого погляду на людину, як на предмет збагачення, так воно і є.

Але ж таке є не тільки в мережевому маркетингу, а і у всіх сферах. Наприклад, в транспорті: візьме з тебе 1,25 грн, а як ти їдеш і скількох гудзиків в твоєму одязі після цього не вистарчає - нікого не цікавить. А ти не маєш вибору, бо треба якось добиратись на роботу чи навчання. То як це по вашому називається?

Аватар користувача
demetris
старець
старець
Повідомлень: 417
З нами з: 29 січня 2006, 16:52
Звідки: м. Львів
Контактна інформація:

Повідомлення demetris » 29 січня 2008, 09:47

тема звучала про Горіфлайм! там є специфіка. хочете інформації - то шукайте, бачу доступ в інтернет маєме.
щодо решти - то будь який бізнес є "грабунком". Бо хтось сидить на пляжі, а хтось на нього працює...
отакі-то справи
З повагою, Дмитро.

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 06 лютого 2008, 17:48

Доброго вечора усім! ПРочитала всі Ваші повідомлення. В деякій мірі Ви усі праві. Але запитання було в іншому. Якщо Ви пропонуєте продукцію, до якої не маєте довірі, щодо якості, самим кращим для Вас, є те, щоб знайти інший вид заробітку. Якщо б , напрклад, мені запропонували пропонувати іншим продукцію Оріфлейму, я ніколи б на це не згодилась. З міркувань того, що даній фірмі я зовсім не довіряю. Продукція її сумнівної якості. Так що в даному випадку це є повна брехня. От же вирішуйте самі, чи помножувати брехню, чи краще від неї відмовитися.

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 07 лютого 2008, 10:17

demetris писав:...будь який бізнес є "грабунком". Бо хтось сидить на пляжі, а хтось на нього працює...
отакі-то справи

Маєте погане уявлення про бізнес. Насправді, для того щоб мати власний успішний бізнес потрібно працювати 25 год на добу. Якщо людина має свій бізнес, який приносить їй дохід і користь людям, то що в цьому поганого?
Зрештою, грабунок - це коли в тебе щось відбирають проти твоєї волі, а в бізнесі кожен сам вибирає собі "грабіжника".

Аватар користувача
ola
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 211
З нами з: 21 серпня 2007, 01:27
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Повідомлення ola » 07 лютого 2008, 13:46

Мені виглядає нехристиянською логіка про "успішний бізнес і 25 год/добу". Ви читали навчання Блаженнішого про мирян?
"Жертва мирян виявляється у тому, щоби все, що ми робимо, жертвувати на Божу славу. Хтось нам запропонував працювати протягом 24 годин на добу і добру платню за кожну годину. Однак ми на це відповідаємо, що будемо працювати не 24 години, а тільки 23, одну ж годину будемо молитися. Ми відмовляємо собі у платні (жертвуємо) за одну годину і цей час віддаємо Богові".
(З лекцій Блаженнішого Любомира «Хто є мирянин» (13 березня – 17 квітня 2003 р.Б.)

І ще. Про думку, що "в бізнесі кожен сам вибирає собі грабіжника". Існує багато способів маніпуляції (психологи знають про це), хтось називає 44 види, хтось - іншу кількість. Людина, яка піддається маніпуляції, думає, що вона сама робить вибір, а насправді - вибір уже зроблено замість неї, вибір зробили ті, хто вміло побудував схему "попиту - пропозиції". Чи кожного разу, коли заходите до супермаркету, Ви виходите звідти лише з тими речами (продуктами тощо), які ви хотіли купити перед тим, як туди зайти? Чи ніколи не купували 100 років не потрібну Вам помаду тому, що Вам запропонувала її найкраща подруга? На перший погляд, це був МІЙ ВИБІР. А з іншого боку - це була вдала режисерна постановка, сильними місцями якої є цілком природні "людські" прагнення, "правильно" заакцентовані і винесені як пріоритетні: "Будь особливим!", "Для тих, хто прагне свободи", "Варто економити - знижки до 50 %", "Затефонуй до свого дистриб'ютора, замов три речі зі с.*** каталогу і отримай подарунок".
Я особисто відчуваю цей тиск - коли під виглядом "успіху", "нормального життя", "задоволення", "самореалізації" вибираю компроміси, сама цього не помічаючи. На щастя, кожного разу можу повернутися до Євангелія. Допомагає щоденний іспит совісті))
Вернися до дому свого, і розкажи, які речі великі вчинив тобі Бог! (Луки 8, 39)

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 07 лютого 2008, 14:58

ola писав:Мені виглядає нехристиянською логіка про "успішний бізнес і 25 год/добу".

Що тут не християнського? Я маю на увазі те, що керівник працює не менше за підлеглого, бо розумова праця це також праця. Згадайте притчу про таланти: ті слуги, що подвоїли свої таланти були похвалені паном, а той, хто сховав свій талант - залишився без нічого. То чому успішний бізнес несумісний з християнством? Звичайно, маю на увазі чесний бізнес. Якщо Бог дав мені організаторські здібності та здатність думати, то чи не буде більшим гріхом сидіти без діла?
Дозволю собі також процитувати Лист Блаженнішого з нагоди закінчення президентських виборів 2005 року: "Закликаю Вас узяти активну участь у розбудові здорового суспільного ладу в нашій Україні. Не приспіть тієї доброї сили у своєму серці. Пошануйте Божий дар, який милосердно і мудро нам даний. Свій внесок у вагоме діло можете робити особисто й приватно, але краще спільно з іншими свідомими громадянами.Цими днями ми співали: “Прийшов днесь із небес, щоб спасти люд свій весь. І утішив вся” (коляда “Бог предвічний”). Не змарнуймо цих дарів, а нашою працею прославляймо Його." (10 січня 2005 р.Б.)

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 07 лютого 2008, 18:17

Маєте погане уявлення про бізнес. Насправді, для того щоб мати власний успішний бізнес потрібно працювати 25 год на добу. Якщо людина має свій бізнес, який приносить їй дохід і користь людям, то що в цьому поганого?
Зрештою, грабунок - це коли в тебе щось відбирають проти твоєї волі, а в бізнесі кожен сам вибирає собі "грабіжника".


ПРо 25 годин на добу - це повна брехня. Бо доба має 24 години. А якщо Ви не будете трохи відпочивати, то кому потрібне таке добро для інших та повне знущання з себе. От монахи 24 години ділять на три. 8 годин для молитви, 8 годин для добра інших та 8 годин відпочинку. Задумайтесь над цим трохи глибше. Тільки всього 8 годин для добра інших. Висновок, погано в Вас організований бізнес.

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 08 лютого 2008, 10:15

Співрозмовниця писав:ПРо 25 годин на добу - це повна брехня. Бо доба має 24 години.

А ви думаєте, я не знаю? Є таке поняття "гіпербола"...

Щодо бізнесу, то я маю на увазі, що неможливо відкрити фірму, найняти працівників і тоді сидіти на пляжі як каже demetris, а потрібно все організовувати, контролювати, планувати - це також праця.

Пропоную повернутися до початкового питання, бо я ніяк не можу зрозуміти чим погана фірма Оріфлейм. (питання не торкається якості продукції)

Аватар користувача
ola
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 211
З нами з: 21 серпня 2007, 01:27
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Повідомлення ola » 08 лютого 2008, 12:54

Думаю, Demetris, говорячи про сидіння на пляжі, не хотів образити людей, які працюють головою. Не впевнена на 100%, але, здається, він сам заробляє не тільки лопатою на присадибі :) (тут була іронія - якщо йдеться про образні засоби :wink: )
Я впевнена, що чесний бізнес треба розвивати. Ті, хто хочуть і вміють вести якусь справу, покликані це робити (і то покликані Богом, бо ж Він є джерелом цих природніх талантів, здібностей, дарів - "благодать творить на природі"). Якоюсь мірою це євангелізація: заробляючи гроші, жити євангельськими цінностями та пріоритетами і давати можливість (простір, засоби) жити так іншим (якщо ти працедавець). Що ж до сіткового маркетингу, то, як на мене, небезпека полягає у самому способі організації бізнесу. Яскравими є кілька спокус (це моя суб'єктивна думка):
1. У кожному бізнесі найважче знайти перших клієнтів, найбільше хочеться заробити перші гроші. Сіткові фірми кажуть: "перші клієнти - твої родичі та найближчі друзі. Відкинь сентименти і заробляй гроші!" Я колись запитала координаторку, чи можна давати знижки родичам, а вона відповіла, що, коли буду так думати, то ніколи не навчуся заробляти гроші.
2. У кожному бізнесі є робочий час, коли ти працюєш (чи то руками, чи головою, чи ногами :roll: ), і є момент, коли робочий час закінчується. Мати 25-годинний робочий день - спокуса не тільки сіткового маркетингу, будь-якого негуманно поставленого, "споживацького" бізнесу. Водночас у фірмах типу "Oriflame" ("Avon", "Vision", "Amway" тощо) бути постійно відкритим магазином – це єдиний спосіб мати успіх. Тобі можуть зателефонувати вдень, вночі, коли ти в туалеті, коли цілуєшся, купуєш памперси, їдеш у метро, і ти, звичайно, можеш сказати, що зараз не можеш говорити, але тоді втрачаєш гроші."Oriflame" не мають магазинів, куди можна би було відіслати зацікавленого клієнта, мають офіси, але там сидять уже ті, хто належить до середньої ланки. Негативно сприймається, коли хтось приходить у офіс і цікавиться купівлею, напр., туші. Клієнту пропонують зателефонувати "до свого дистриб'ютора", якщо його немає, то пропонують якийсь номер.
3. Семінари, збори, виїзди організовують переважно в неділю. В основному в той час, коли можна було би піти на Літургію. Звичайно, у містах тепер дуже багато нагод піти на Службу ввечері і т.д. Але часто в такому випадку раптом постає вибір: йти на Службу чи бути з сім’єю? Бо нормальний розпорядок неділі – це ранішня Служба і час для сім’ї, а якщо якраз у цей день «виникає» семінар, то дилема неминуча.
4. Збори відповідальних нагадують зустрічі секти. Типове «свідчення»: «Я була закомплексованою жінкою, не доглядала за собою. Я просто не вміла цього! У мене були проблеми з чоловіком, він позаочі називав мене «торбою» і, напевно, мав коханку. «Оріфлейм» вирішив мої проблеми. Я заробляю гроші, навіть більше, ніж мій чоловік, я – успішна жінка. Мої подруги почали заздрити тому, як гарно я виглядаю. «Оріфлейм» – ось джерело мого успіху і краси. Кожна жінка може тільки мріяти про таку чудову роботу… (продовження чи доповнення – залежно від ситуації, темпераменту і т.д.)» Після цього тільки залишається заспівати «шреківське» Алілуя :o
Розумію, що всі ці аргументи – як «слід змії на камені». Ігнатій з Лойоли вчить розпізнавати тактики сатани за рухом його «хвоста». Дехто каже: вовка боятися – в ліс не ходити. Але ж чомусь ми молимося у «Отче наш»: «і не введи нас у спокусу (віддали від нас спокусу)». Чула ще таке: «я сильна (-ий), знаю, де небезпека, я вже давно християнин (-нка). Адже я спілкуватимуся з людьми – матиму нагоду говорити з ними про віру…» Апостол Павло каже, цитуючи, «Немає справедливого, ані одного!» (Рим. 3, 10). Немає сильних. Деякі мої друзі просто не можуть елементарно заробити на хліб і йдуть продавати косметику. Молюся за них, щоби не ввійшли у спокусу і щоби Бог дав їм іншу роботу (також щоби вони її захотіли побачити).
«Будьмо уважні!» - впевнена, що це далеко не тільки літургійний виголос :oops:
Вернися до дому свого, і розкажи, які речі великі вчинив тобі Бог! (Луки 8, 39)

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 08 лютого 2008, 14:49

ola писав: Деякі мої друзі просто не можуть елементарно заробити на хліб і йдуть продавати косметику. :oops:


А Ваші друзі пробували знайти ці елементарні заробітки на хліб?
Який зміст Ви вкладаєте в слово "елементарно"?

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 08 лютого 2008, 14:51

Євангеліє від Луки 11, 9-13
Сказав Ісус: Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам. Кожний бо, хто просить, одержує, хто шукає, знаходить, і тому, хто стукає, відчиниться. Котрий із вас, батьків, коли син проситиме в нього хліба, чи камінь дасть йому? Або, коли попросить риби, чи дасть йому гадюку, замість риби? Або, коли яйця попросить, дасть йому скорпіона? Отак, коли ви, бувши злими, умієте давати дітям вашим добрі дари, оскільки більше Отець небесний дасть Святого Духа тим, що просять у Нього.

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 08 лютого 2008, 15:00

Бізнес бізнесом. Як каже наш отець Ігор: "Свій до свого по своє!" Необхідно розвивати українську інфраструктуру власних справ. А не йти по чуже. А ми лакомимося на всілякі чудернацькі назви закордонних фірм, на їхню брехню задля їхнього ж , а не власного, збагачення.
От наприклад, візьмемо Львівську парфуменрну фабрику, чим її продукція є гірша від закордонної. При тому, що сама продукція виробляється з натуральних продуктів збагачених мінеральними водами Трускавця "Юзя" і на основі рослинних екстрактів. Чому Ви усі не пропонуєте людям правдивої, якісної, вітчизняної продукції. А ні Вам треба все те пропонувати, що давним давно викинули у світі на смітник. У них бачите попиту немає, то треба це нам підсунути, бо в нас розуму власного немає. В нас країна скоро перетвориться на суцільний СЕКОНД ХЕНД. Перспектива НАЙЧУДОВІША. Продовжуйте так і надалі.

Аватар користувача
Олюнька
старець
старець
Повідомлень: 1445
З нами з: 23 січня 2008, 10:42
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Олюнька » 08 лютого 2008, 15:46

Дуже дякую ola за ваші міркування, ви дуже добре все "розклали на полички".

Мені здається, що мережевий маркетинг не така вже й погана річ, просто потрібно у всьому знати міру. Зрештою, люди які роблять з цього спосіб свого життя самі терплять від цього, бо рано чи пізно всі знайомі починають уникати зустрічі з ними (знаю живий приклад).

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 09 лютого 2008, 10:00

Маркетинг - функції збуту, реклами, розподілу і планування номенклатури продукції і дослідження ринку.


На сьогоднішній день існує багато тлумачень суті і змісту поняття маркетинг. Сучасні економісти доходять згоди лише в тому, що це явище у будь-якому разі пов'язане з ринковою діяльністю та ринковими процесами.

Отже, якщо дати найзагальніше визначення, то маркетинг - це управлінська концепція, яка забезпечує ринкову орієнтацію виробничо-збутової діяльності компанії, а також система управління, що передбачає скоординовану і спрямовану діяльність на вивчення ринків збуту, пристосування фірми до їхніх потреб, активного впливу на ринкові процеси, на споживачів з метою збільшення збуту та отримання високих прибутків.

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 09 лютого 2008, 10:02

Як бачимо, з вище викладеного немає нічого страшного. Але суть полягає в тому, що б вибрати правильну продукцію, яка дійсно допоможе і не нашкодить здоров'ю людини.

Співрозмовниця
початківець
початківець
Повідомлень: 37
З нами з: 06 лютого 2008, 17:28

Повідомлення Співрозмовниця » 09 лютого 2008, 10:12

http://www.sdbua.net/articoli/articolo.php?id=161

УВАГА - ПИВО!!!


дізнаймося більше про пиво та його вплив на людину, зокрема молоду...Наскільки воно корисне?!

Вчений висновок кафедри наркології Харківської медичної академії післядипломної освіти щодо питань пивного алкоголізму скерований Голові Харківської регіональної громадської організації «Спілка боротьби за народну тверезість» від 29.06.04.


1. Молодіжна «революція»
Типовим і дуже розповсюдженим представником слабоалкогольних напоїв, які найбільш охоче споживає молодь, є пиво. У нашій країні, говорять про "пивну революцію". Уже неможливо уявити собі спілкування підлітків і молоді без пива. В останній час все частіше на вулицях, на стадіонах, в кафе, в парках з'являються неповнолітні хлопці і дівчата, які тримають у руці пляшку з пивом. Пиво активно вживають дівчата й жінки. За даними опитувань, школярі систематично п'ють пиво, починаючи з 10-13 років. Для вживання пива ніякого особливого приводу, на думку пивних споживачів, не потрібно. Дорослі й підлітки п'ють його по дорозі додому, на вулиці, "для підтримки розмови" під час зустрічі, під час перегляду телевізійних передач, у тому числі спортивних, дегустують і порівнюють смакові й оп\'яняючі властивості різних сортів і т.д. Часто пиво вважають майже безалкогольним напоєм, не тільки не шкідливим, але й корисним. І сьогодні існує думка, що випити пляшку пива для подолання спраги більш корисно, ніж склянку лимонаду. Саме ствердження про користь пива є однією з обставин, що сприяють поширенню його розповсюдження.

Цим пояснюється залучення до вживання пива дітей для «підвищення апетиту», «рекомендації» споживати пиво вагітним та для покращення лактації, при гіповітамінозах замість пивних дрожів, полівітамінів. Здійснюється свого роду культ пива.

2. Користь «пивного допінгу»
Науково доведено, що алкогольна залежність настає не тільки при регулярному вживанні міцних спиртних напоїв. Алкоголізм - захворювання, в основі якого лежить систематичне вживання алкогольних напоїв, виростає зі звичного вживання алкоголю. Хвороба формується поступово, непомітно для оточуючих і самого майбутнього алкоголіка. Систематичне вживання пива може викликати алкоголізм так само як вино, горілка, коньяк ("пивний алкоголізм"). Пивний алкоголізм розвивається за законами звичайного алкоголізму. Алкоголь - це отрута, що має наркотичну дію. Фармакологічна дія пива така, що воно сприяє відпочинку й заспокоєнню. Із пивом людина привчає себе не тільки до звичайної оп'яняючої дії алкоголю, але й до седативного засобу. Пиво стає необхідним елементом відпочинку, заспокоєння. Згодом людина без "пивного допінгу" не здатна почувати себе нормально, порушується самопочуття, знижується настрій, з'являється напруженість, порушується сон, погіршуються взаємини із близькими. Пиво стає звичкою. Однієї пляшки пива виявляється недостатньо, наростають дози пива, з'являються алкогольні ексцеси, виникають провали пам'яті, з'являється похмільний синдром - перша за день випивка переноситься на усе більш ранній термін - на ранній вечір, на полудень, і, нарешті, на ранок. Так формується пивний алкоголізм. Серед тих, хто звертається по допомогу до наркологів, приблизно 15-20% хворіють пивним алкоголізмом.

На думку вчених, для формування алкоголізму пиво навіть більш небезпечне і підступне, ніж міцні алкогольні напої. Наукові дані свідчать, що ризик становлення важкого або надмірного пияцтва вище в тих, хто віддавав перевагу пиву, у порівнянні з особами, що віддавали перевагу вину, як серед чоловіків, так і серед жінок, що служить додатковим поясненням факту більш високого ризику захворюваності й летальності серед осіб, що надавали перевагу пиву. Пиво завдяки своєму швидкому усмоктуванню в шлунково-кишковому тракті викликає навіть більш виражене сп'яніння, ніж горілка.

3. З наукової точки зору…
Дія пива обумовлена компонентами, які воно містить - алкоголем і продуктами бродіння солоду. Пиво готується з ячменю, хмелю, що містять білки, жири, вуглеводи, вітаміни. Мікроби бродіння «поїдають» ці продукти для росту й розмножування. В наслідок бродіння виділяється алкоголь. Свою сильну дію надає спирт, що міститься в пиві. На етикетці пивної пляшки надруковане число, що показує, скільки об'ємних відсотків етилового спирту міститься в пиві (наприклад, 5,0% об). Об'ємний відсоток алкоголю трохи більше, ніж вагарний. Виходить, у цьому пиві - 4,35% вагарного алкоголю. Іншими словами у півлітровій пляшці слабоалкогольного пива міститься 20 мл чистого спирту. Таким чином, пляшка пива міцністю 5% об. адекватна приблизно 60 мл горілки. Якщо пиво міцне (утримуюче, наприклад, 8% об.), пляшка адекватна 100 мл горілки, а дві пляшки міцного пива - це вже стакан горілки. Між тим, багато хто із сучасних 16-17-літніх підлітків випивають більше 3-х л пива у день, що еквівалентно приблизно 400 мл горілки в день.

Більшість дослідників свідчать про негативний вплив пива на організм, вважаючи його клітинною отрутою, що приводить при вживанні великих кількостей не тільки до алкоголізму, а і до важких соматичних наслідків. Необхідно відзначити, що пиво містить у своєму складі важкі (токсичні) метали, такі як кобальт, кадмій, свинець, ртуть, мідь, цинк. Нагромадження важких металів в організмі людини приводить поступово до симптомів хронічного отруєння. У ряді токсичних металів у пиві кадмій, як добавка для збереження піни, займає особливе місце, тому що має особливі біологічні властивості й механізм вражаючої дії. Установлено, що великі дози кадмію при непомірному вживанні пива можуть викликати в організмі явища гострого отруєння, а постійне надходження невеликих його кількостей - хронічне отруєння. Так, солі кадмію впливають на усмоктування й обмін ряду необхідних мікроелементів, у тому числі міді, заліза й цинку. Кадмій порушує передачу сигналів у нервових й ендокринних ланках регулюючих систем організму: гнітить вироблення гормонів, пригнічує умовні рефлекси. Солі кадмію завдають мутагенну дію, впливають на сперматогенез, вражають нирки й серце, гнітять травні ферменти. Кадмій відомий як речовина, що гнітить продукцію ряду гормонів: чоловічих статевих гормонів, інсуліну. Умовно тимчасово стерпним граничним надходженням кадмію в організм за один тиждень прийнята величина 400-500 мкг (0,4 - 0,5 мг). Як безпечна добова доза надходження кадмію із харчовим раціоном, (включаючи весь набір продуктів), прийнята доза 1 мкг/ кг маси тіла.

У пиві містяться моноаміни, що утворюються в результаті бродіння хмелю, які, впливаючи на головний мозок, викликають у сп'янілого стан якоїсь приголомшеності, отупіння. Серед моноамінів у пиві присутня й трупна отрута - кадаверин. У пиві містяться і рослинні аналоги жіночих статевих гормонів. У відповідь на прийняття пива печінка синтезує речовину, що придушує секрецію метилтестостерону (основного чоловічого статевого гормону). Саме тому у чоловіків, що надмірно захоплюються пивом, формується схожа на жіночу фігура: стає ширше таз, збільшуються грудні залози, жир відкладається на стегнах і животі ("пивний живіт"). У жінок пропорційно кількості споживаного пива зростає ймовірність захворювання раком молочної залози.

Ще в кінці 19 століття відомий лікар Bollinger описав пов'язану з вживанням пива чоловіками молодого й середнього віку патологію, що проявляється в збільшенні серця й розширенні його камер - "алкогольне святкове серце". Даний стан пізніше стало відомо як "Мюнхенське пивне серце". Алкогольна кардіопатія (сучасна назва даного захворювання) представляє і натепер дуже важливу медичну проблему для людей, що зловживають пивом. Світовими дослідженнями доведено позитивний зв'язок між вживанням пива й серцево-судинною хворобою, що заперечує існуюче серед населення уявлення про те, що питво пива захищає серце. Відзначається несприятливий вплив пива на ожиріння, рівень артеріального тиску й виділення із сечею натрію й калію. Смертність серед людей, що зловживають пивом, вище, ніж серед рідко питущих. Пиво, як і інші алкогольні напої, впливає на шлунково-кишковий тракт, спочатку збуджуючи його секрецію, а потім пригнічуючи її, що призводить до гастритів, виразкової хвороби, панкреатиту, коліту. Пиво може викликати цироз печінки, як й інші алкогольні напої. Прийом пива поза прийманням їжі збільшує ризик розвитку алкогольного ушкодження печінки і підшлункової залози.

Навіть невеликі дози пива впливають на потомство питців, як чоловіків, так і жінок, які виробляють під впливом алкоголю неповноцінні статеві клітини, наслідком чого є викидні, народження неповноцінних або мертвих дітей. Діти, які народилися з алкогольним синдромом плода, але без грубих каліцтв, відстають в фізичному і психічному розвитку. Вкрай небезпечним є вживання пива матір’ю, яка годує немовля грудним молоком, тому, що дитина таким чином отримує і алкоголь, росте слабкою, безпорадною, підвладною інфекціям і нервово-психічним розладам.

Думка вітчизняних та іноземних вчених відносно неприпустимості вживання слабоалкогольних напоїв, в тому числі пива, дітьми і підлітками єдина. Доведено, що найбільш небезпечно для виникнення залежності вживання алкоголю молодими людьми до 18-20 літнього віку, тому що в період інтенсивного зростання клітини мозку та інших органів найбільш чутливі до шкідливих впливів. Пивний алкоголізм особливо розповсюджений серед молодих людей. Так, за останні 7 років значно зросла кількість хворих на алкоголізм у віці до 25 років. Захворювання у цих пацієнтів, як правило, прогресує дуже швидко, супроводжується тяжкими психічними розладами, деградацією особистості, важко піддається лікуванню. Ученими встановлено, що чим у більш ранньому віці розпочато систематичне вживання алкоголю, тім частіше зустрічаються випадки тяжких соціальних і медичних наслідків, скоріше розвивається алкоголізм, незалежно від освіти, етнічної належності, сімейного становища, спадковості. Доказаною є висока асоціація між вживанням слабоалкогольних напоїв дітьми і дитячою злочинністю у зв'язку зі швидкою трансформацію поведінки з девіантної (яка відхиляється від нормальної) у делінквентну (із порушенням громадського порядку) у середньому в 61% випадків. Підлітки, які вживають слабоалкогольні напої демонструють більш бідне функціонування у важливих областях особистого й громадського життя через 4-5 років після початку вживання, ніж особи, що не вживають алкоголь.

Крім того, важливим є і те, що знайомство зі слабоалкогольними напоями для дитини дуже часто з'являються приступкою до вживання інших психоактивних речовин. Стан зміненої свідомості під впливом пива або лонгера стає відомим, а потім і привабливим для підлітка. Це може стати початком «експериментів по зміненню свідомості» з іншими психоактивними речовинами - міцним алкоголем або, навіть, наркотиками.

4. Реклама дбає про здоров’я людини?
Однією із причин масового поширення розповсюдження вживання пива серед дітей, підлітків, молоді більшість учених усього світу вважають масивну, наступальну рекламу пива, яка робить вживання пива соціально прийнятним і навіть схвалюваним. Питні звичаї і «привабливі» властивості слабоалкогольних напоїв нав'язуються не тільки рекламними роликами на телебаченні, а їх пропаганда йде в художніх фільмах, різних телепередачах, в пресі, на рекламних щитах та ін.

Розповсюдженою, «модною» рекламною акцією, спрямованою на поширення аудиторії споживачів, ефективне широкомасштабне залучення молоді і підлітків до вживання алкогольних напоїв, насамперед пива, є так звані «свята пива», «свята пива і тютюну». У суспільстві існують різні точки зору на безпечність цих заходів. На жаль сьогодні засоби масової інформації найчастіше займають невиважену позицію, яка суперечить науково-обґрунтованим фактам, відверто впроваджують "алкогольне виховання".
5. У доросле життя здоровими!
У зв'язку із наведеними обставинами для запобігання проблем у дорослому житті вчені різних країн вважають розумним прагнення затримувати раннє використання алкоголю, пропонують спрямовувати зусилля суспільства (юридичні, медичні, освітні), щоб запобігти ранньому початкові алкоголізації.



За інформацією: http://trezvost-kharkov.narod.ru/antipivo/Sosin.htm



ЮСсдб

treba GOL
гість
гість
Повідомлень: 2
З нами з: 06 лютого 2009, 16:16

НЕ ПОДОБАЭТЬСЯ МЕНІ ОСТАТОЧНІТЬ В ЦЬОМУ ПИТАННІ

Повідомлення treba GOL » 06 лютого 2009, 17:14

Дивіться, звідки фінансова криза. Люди купували Активи (акції, вкладали гроші), звісно щоб продати ДОРОЖЧЕ або заробити на обвалі з часОМ- БИКИ (в фінансовій термінології, якщо не помиляюсь). От і ціни на активи підприємств стали не-реальні ("ФІНАНСОВІ БУЛЬБАШКИ"). а ХТОСЬ ЦІ ГРОШІ ПРАЦЕЮ заробляв а не Гешефтом. Гешефт не погана справа, Господь не боронить. Але десь в Ісаї сказав : Ваше Вино розбавлене водою, вже мені набридло. Щось такого в перших 7 главах. Господь хоче чесності а не Гешефту в Бізнесі, що вже нічого не має з "реальним" товаром. Зачасту маркетингова піраміда падає, і через те страждають люди, які самі в себе купляють товар, аби не порушити договору. БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!

Igor
старець
старець
Повідомлень: 437
З нами з: 27 грудня 2008, 23:27
Звідки: Івано-Франківськ

Re: НЕ ПОДОБАЭТЬСЯ МЕНІ ОСТАТОЧНІТЬ В ЦЬОМУ ПИТАННІ

Повідомлення Igor » 07 лютого 2009, 00:04

Давайте вже і я свої 5 копійок вставлю. Отже в чому проблема:
1. Відсутність контролю за ввезенням, розмитненням і дистрибюцією товару
2. Недотримання норм по зберіганню товару(температруний режим, вологість)
3. Відсутність сертифікатів оцінки якості(переважно) органами влади України і контролюючими органами
4. Несплата податків з товарообороту
5. Нестворення робочих місць
6. Недотримання податкового законодавства в сфері реалізації товару
7. Відсутність гарантійних і післягарантійних зобовязань

.....

і т.д.

Отже, що ми маємо.
Замість того, щоб цілком офіційно створити в Україні представника, продавати йому товар, платити мито і зарплату, товар ввозиться в Україну і реалізується через сірих дилерів. Я уже мовчу про створення заводу з виробництва косметики або хоча б офіційного представника в кожній області.

sloveniat
гість
гість
Повідомлень: 9
З нами з: 26 січня 2009, 16:25

Повідомлення sloveniat » 13 лютого 2009, 17:03

Marat писав:
Олюнька писав:Думаю, що сам мережевий маркетинг - це непоганий спосіб проявити свої таланти. Проблема полягає в тому, щоб не захоплюватись занадто. А якщо людина бачить у ближньому спосіб збагачення, то це вже діагноз і вид діяльності при цьому не має вирішального значення.
На мій погляд, фірми, зякими я трохи знайомий – гербалайф, амвей, ньювейс – це однозначно секти, які застосовують певні методи психологічного впливу і обману при агітації за вступлення в їхню організацію. Мережевий маркетинг – це звичайна фінансова піраміда, лохотрон і недопустимо практикуючому християнину приймати участь в цих сектах, ідеологія яких протилежна християнській. :(


Підтримую на 100%


Повернутись до “Балачка”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість