Злий Іван писав:...У моєму розумінні священник не стороння особа у сповіді, а -- посередник між грішником та Богом.
так і віруємо
З повагою, о.Олег
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Злий Іван писав:...У моєму розумінні священник не стороння особа у сповіді, а -- посередник між грішником та Богом.
Злий Іван писав:Прошу пробачення, я неуважно прочитав допис п. Yur'a.
У моєму розумінні священник не стороння особа у сповіді, а -- посередник між грішником та Богом.
Yur писав:А нашо тотому священику був потрібен великий паркан і злий песandrey s. писав:Забув написати.Той чувак що священника витягнув з ліжка був з ампутованою ногою,а паркан у священника великий,і собака була зла .Але як кажуть хто шукає той знайде і всі перепони розрушить.Бідна собачка
andrey s. писав:P.S.
У ваших думках що до сповіді(про роль священника) є багато знайомого мені,навіть близького.Бо також хотів зрозуміти "механізм" сповіді.Але зупинився коли почав підмічати що часом це заважало.Дійсно щасливий той у кого нема цікавості.Тобто підмітив що цікавість часто зменшує саму віру.(я мав на увазі зайву,непотрібну цікавість.Типу, а чому саме так???,як це відбувається??,і все таке )
Це суто мої переживання,за Вас я звичайно не знаю...
Але тому і пишу що цікава Ваша думка...Зайва цікавість це вродженна штука,чи набута??? І чи потрібна вона???
Просто я для себ ще не вирішив.
Дякую..
ShMariam писав:andrey s. писав:P.S.
У ваших думках що до сповіді(про роль священника) є багато знайомого мені,навіть близького.Бо також хотів зрозуміти "механізм" сповіді.Але зупинився коли почав підмічати що часом це заважало.Дійсно щасливий той у кого нема цікавості.Тобто підмітив що цікавість часто зменшує саму віру.(я мав на увазі зайву,непотрібну цікавість.Типу, а чому саме так???,як це відбувається??,і все таке )
Це суто мої переживання,за Вас я звичайно не знаю...
Але тому і пишу що цікава Ваша думка...Зайва цікавість це вродженна штука,чи набута??? І чи потрібна вона???
Просто я для себ ще не вирішив.
Дякую..
Думаю, що цікавість дуже корисна річ, але... Про це багато можна писати, але тут це офф-топ. Хочете про то поговорити - створюйте нову тему.
andrey s. писав:п.Маряна,,,не сваріться на мене ,бо визначення "зайва цікавість" я вжив в контексті цієї теми,тобто парадокс чому нам мало того що заповів Ісус,тобто для чого ми шукаєм якісь пояснення.Мова йде про надмірне заглиблення в ті речі,про які нам не священникам знати не обовязково,а й не можливо.Бо висвяченого священника не одразу допкскають до того щоб він уділяв це Таїнство.
Але з другої сторони напевне і не завадить роздумувати про це.Але без намагання пояснити "той механізм",а просто розважання про те що мішає добрій сповіді,тому "Духу сокрушеному і серцю смиренному".І особистий досвід когось мені би не завадив,можливо там і були би ті відповіді.
ShMariam писав:andrey s. писав:п.Маряна,,,не сваріться на мене ,бо визначення "зайва цікавість" я вжив в контексті цієї теми,тобто парадокс чому нам мало того що заповів Ісус,тобто для чого ми шукаєм якісь пояснення.Мова йде про надмірне заглиблення в ті речі,про які нам не священникам знати не обовязково,а й не можливо.Бо висвяченого священника не одразу допкскають до того щоб він уділяв це Таїнство.
Але з другої сторони напевне і не завадить роздумувати про це.Але без намагання пояснити "той механізм",а просто розважання про те що мішає добрій сповіді,тому "Духу сокрушеному і серцю смиренному".І особистий досвід когось мені би не завадив,можливо там і були би ті відповіді.
Ясно. А то я писала про цікавість взагалі. Надмірна цікавість - погано, звичайно, але хто проведе межу? Але цікавість в будь-яких важливих питаннях (питаннях віри) вважаю корисною, бо вона дозволяє краще зрозуміти Бога, себе і світ , а не просто тупо робити так, бо так священик сказав (ще треба вияснити, чого ж я маю священиків слухати).
А щодо "механізму" сповіді, то, на жаль, багато хто його не знає: чому ми маємо сповідатися в присутності священика ("Прийміть Духа Святого: кому відпустите гріхи - відпустяться, кому ж затримаєте - затримаються"), умови доброї сповіді (щирий жаль, що передбачає постанову поправи, уважне пригадування гріхів і незатаювання жодного на сповіді, покуту).
Саме так я розумію "механізм" сповіді. Але, як я розумію, Ви мали на увазі щось інше.
andrey s. писав:п.Маряна,хіба можна вважати тупістю,що хтось без питаннь слухає священника.Просто подумайте,,,такі мають щось таке, чого немаємо ми,і втратити таке набагато лекше ніж набути.
andrey s. писав:хіба можна вважати тупістю,що хтось без питаннь слухає священника.
Дуже добре риторичне питання в контексті теми.ShMariam писав:Я не проти того, щоб мати довір'я до священиків. Але треба для себе зрозуміти чому...
ShMariam писав:andrey s. писав:п.Маряна,хіба можна вважати тупістю,що хтось без питаннь слухає священника.Просто подумайте,,,такі мають щось таке, чого немаємо ми,і втратити таке набагато лекше ніж набути.
Був час, коли я дійсно мала щось таке. Воно називалося незнання. А потім я зустріла СЄ, які дуже логічно доводили, що я вірю неправильно. Тоді, в розпачі і сумнівах, але по інерції не відійшла від Церкви. Я питала більш компетентних людей і отримувала відповіді. Але ж перед тим, як тих людей (священиків) питати, я маю зрозуміти, чому саме їх я маю слухати, а не СЄ, наприклад. І тепер я знаю відповідь.
Саме відсутність знань я вважаю основною причиною, чому люди відходять до СЄ, протестантів, чи взагалі втрачають віру, або є непрактикуючими християнами.
Звичайно, є речі, які пояснити важко і неможливо. Але варто хоча б зрозуміти, чому ж ми в це віримо (напр. про пресв. Трійцю, є й ще складніші).
Отже шукають, і цей хлочина її найшов.andrey s. писав:Такі люди багато слухають,но говорять при потребі, і не задають багато питаннь,бо шукають відповіді слухаючи інших.
Yur писав:Отже шукають, і цей хлочина її найшов.andrey s. писав:Такі люди багато слухають,но говорять при потребі, і не задають багато питаннь,бо шукають відповіді слухаючи інших.
andrey s. писав:Я часто собі задаю питання:Можливо це він здоровий,а я, і багато хто(ті хто каже що він хворий) ХВОРІ...
ну, напевно все таки розумієте, коли про це розповідаєте. Напевно й він розумів, коли відповів свідкам.andrey s. писав:Ну справді таке навіть пояснити неможливо,а коли споглянути з сторони,то просто дух захватує,і ти розумієш,,,що ти нічого не розумієш
Yur писав:ну, напевно все таки розумієте, коли про це розповідаєте. Напевно й він розумів, коли відповів свідкам.andrey s. писав:Ну справді таке навіть пояснити неможливо,а коли споглянути з сторони,то просто дух захватує,і ти розумієш,,,що ти нічого не розумієш
andrey s. писав:Просто розумію,що розум тут є завадою......
Yur писав:ну, напевно все таки розумієте, коли про це розповідаєте. Напевно й він розумів, коли відповів свідкам.andrey s. писав:Ну справді таке навіть пояснити неможливо,а коли споглянути з сторони,то просто дух захватує,і ти розумієш,,,що ти нічого не розумієш
А це не обов'язково мають бути слова, ваша дружба може стати тим вказівником.andrey s. писав:Тобто розум каже,що навіть по теорії ми не можем підказати один одному що таке Бог,і як Його побачити в інших,і взагалі де Він.
Заважає не розум, а вихід за межі розумного.andrey s. писав:Просто розумію,що розум тут є завадою......
о.Олег писав:ShMariam писав:Але припустимо приходить хлопець чи дівчина до сповіді, а священик каже, що це був гріх. Виявляти сказаного на сповіді не можна - як же тоді пояснити зміну поведінки? Чи в даному випадку можна признатися, що "священик так сказав"?
таємниця Сповіді зобов'язує сповідника. Виконуючи обіцянку щось направити в своєму житті, каянник часами мусить катехизувати (наречену, брата, тьощу тощо ) і нормально може апелювати до науки, даної в Сповіді
З повагою, о.Олег
ShMariam писав:о.Олег писав:ShMariam писав:Але припустимо приходить хлопець чи дівчина до сповіді, а священик каже, що це був гріх. Виявляти сказаного на сповіді не можна - як же тоді пояснити зміну поведінки? Чи в даному випадку можна признатися, що "священик так сказав"?
таємниця Сповіді зобов'язує сповідника. Виконуючи обіцянку щось направити в своєму житті, каянник часами мусить катехизувати (наречену, брата, тьощу тощо ) і нормально може апелювати до науки, даної в Сповіді
З повагою, о.Олег
Дякую. Просто в книжці "Сповідайтеся добре" написано, що "покутник зобов'язаний тримати в таємниці все сказане сповідником, як і сповідник". Значить є два погляди на це?
Під час катехизування доведеться спиратися на авторитет священика: "Я вирішив те і те, не тому, що я такий мудрий і сам додумався (так не вийде когось переконати, 100 , а тому що мені це сказав священик". (і люди зрозуміють, що під час сповіді)
Тільки боронь Боже потім задати (не подумавши) питання священику: "А Ви тому і тому на сповіді сказали те і те". Тоді вже краще приховувати, що це було на сповіді...
andrey s. писав:Треба вважати на когось,за для себе,таке не розповідається,як історії.(коли так,то присутня зневага Таїнства)
ShMariam писав:...Дякую. Просто в книжці "Сповідайтеся добре" написано, що "покутник зобов'язаний тримати в таємниці все сказане сповідником, як і сповідник". Значить є два погляди на це? ...
ShMariam писав:andrey s. писав:Треба вважати на когось,за для себе,таке не розповідається,як історії.(коли так,то присутня зневага Таїнства)
Знаю випадок, коли переповідали задане на сповіді питання, зовсім перекрутивши суть (мав на увазі одне, зрозуміли по іншому) і цим виставили священика в дуже поганому світлі.
ShMariam писав:Знаю випадок, коли переповідали задане на сповіді питання, зовсім перекрутивши суть (мав на увазі одне, зрозуміли по іншому) і цим виставили священика в дуже поганому світлі.
andrey s. писав:Ту ну,Ви хіба даєте якісь обітниці,щоб зберігати в таємниці...
Якщо священик скаже "Так", рахуйте, не вберіг таємницю сповіді. Хіба дати йому дозвіл на розголошення і спати спокійно. (Чула, що такий дозвіл можна давати, це правда?)ShMariam писав:
Тільки боронь Боже потім задати (не подумавши) питання священику: "А Ви тому і тому на сповіді сказали те і те". Тоді вже краще приховувати, що це було на сповіді...
ShMariam писав: Якщо священик скаже "Так", рахуйте, не вберіг таємницю сповіді. Хіба дати йому дозвіл на розголошення і спати спокійно. (Чула, що такий дозвіл можна давати, це правда?)
ShMariam писав:andrey s. писав:Ту ну,Ви хіба даєте якісь обітниці,щоб зберігати в таємниці...
Я ні, але:Якщо священик скаже "Так", рахуйте, не вберіг таємницю сповіді. Хіба дати йому дозвіл на розголошення і спати спокійно. (Чула, що такий дозвіл можна давати, це правда?)ShMariam писав:
Тільки боронь Боже потім задати (не подумавши) питання священику: "А Ви тому і тому на сповіді сказали те і те". Тоді вже краще приховувати, що це було на сповіді...
о.Олег писав:ShMariam писав: Якщо священик скаже "Так", рахуйте, не вберіг таємницю сповіді. Хіба дати йому дозвіл на розголошення і спати спокійно. (Чула, що такий дозвіл можна давати, це правда?)
не може сказати "так/ні" і ні Ви, ні священик не може давати дозвіл на розголошення - Таїнство Боже, а не Ваше чи священика
З повагою, о.Олег
Повернутись до “Життя християнина”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей