Дану проблематику хотілось б розгорнути у наступному руслі:
1. Співвідношення права та релігії.
2. Специфіка правових та релігійних регуляторів (відмінність між структурними елементами вищезазначених норм).
3. Аксіологічні особливості права та релігії.
4. А також розгляд інших цікавих запитань в рамках заявленої теми.
Право та Релігія
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Право та Релігія
Cogito, ergo sum
Re: Право та Релігія
Sputnik писав:Дану проблематику хотілось б розгорнути у наступному руслі:
1. Співвідношення права та релігії.
2. Специфіка правових та релігійних регуляторів (відмінність між структурними елементами вищезазначених норм).
3. Аксіологічні особливості права та релігії.
4. А також розгляд інших цікавих запитань в рамках заявленої теми.
Вітаємо на Форумі, пане Sputnik. Щоб піти у якомусь руслі разом, думаю, варта відразу подати визначення, що маєте на увазі під правом і що маєте на увазі під релігією. Відповідно зорієнтуємося і у ціннісних (аксіологічних) особливостях
З повагою. о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Право та Релігія
Sputnik писав:3. Аксіологічні особливості права та релігії.
Аксі...........шо
Re: Право та Релігія
romanm писав:Sputnik писав:3. Аксіологічні особливості права та релігії.
Аксі...........шо
ἀξία — цінність
З повагою, о.олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Право та Релігія
Під правом в даному випадку пропоную розуміти не лише "волю законодавця", яка об'єктивується внаслідок прийняття певного нормативного акту. Адже, як слушно зауважує український філософ права Б.Кістяківський: "Закон - це ще не право, подібного до того, як ноти ще не є музикою".
Чіткої дефініції права не даватиму, оскільки цей феномен (на мою думку) ще мало досліджений (визначення які ми зустрічаємо в підручниках та книгах із правознавства дуже часто носять позитивістський характер, де право зводиться до сукупності норм, які встановлюються та санкціонуються державою). І.Кант вдало підмітив: "Юристи, ще до тепер шукають своє поняття права".
Для певного орієнтиру, будемо розуміти під правом певне явище, яке має власну онтологічну структуру, ціллю якого є справедливість. І яке стає доступним людині внаслідок причетності до буття.
З повагою,
Віталій
Чіткої дефініції права не даватиму, оскільки цей феномен (на мою думку) ще мало досліджений (визначення які ми зустрічаємо в підручниках та книгах із правознавства дуже часто носять позитивістський характер, де право зводиться до сукупності норм, які встановлюються та санкціонуються державою). І.Кант вдало підмітив: "Юристи, ще до тепер шукають своє поняття права".
Для певного орієнтиру, будемо розуміти під правом певне явище, яке має власну онтологічну структуру, ціллю якого є справедливість. І яке стає доступним людині внаслідок причетності до буття.
З повагою,
Віталій
Востаннє редагувалось 20 грудня 2011, 20:33 користувачем Sputnik, всього редагувалось 1 раз.
Cogito, ergo sum
Re: Право та Релігія
Sputnik писав:...
Для певного орієнтиру, будемо розуміти під правом певне явище, яке має власну онтологічну структуру, ціллю якого є справедливість. І яке стає доступним людині внаслідок причетності до буття.
як би Ви не означили (означте, якщо можна) "релігія", хотів би запитати, чи не буде на нашому форумі природньо зауважати і онтологічну структуру, і справедливість і причетність до буття саме в контексті Християнства і, відповідно, релігійності? Можливо... орієнтир варта якось підправити? Інакше чи не весь цей Форум про Ваше запитання...
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).
Re: Право та Релігія
Звичайно, що можна, цілком із Вами погоджуюсь. Саме сюди й прийшов, щоб розглянути вищезазначені феномени у релігійному, Християнському напрямку.
Визначення релігії все таки хотів би доручити Вам, як людині більш компетентній у цій сфері.
З повагою,
Віталій
Визначення релігії все таки хотів би доручити Вам, як людині більш компетентній у цій сфері.
З повагою,
Віталій
Cogito, ergo sum
Re: Право та Релігія
Релігія - це віра, особлива форма усвідомлення світу, яка не потребує обгрунтування і доказів. У широкому сенсі, як суспільний інститут, сукупність вірувань і віровчень, наявних у суспільстві. Включає до свого складу сукупність звичаїв, обрядів, правил життя і поведінки людей.
Cogito, ergo sum
- andrey s.
- старець
- Повідомлень: 2624
- З нами з: 13 січня 2011, 19:40
- Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
- Контактна інформація:
Re: Право та Релігія
Нову тему створити не можу, а тому якось викручуюсь, шукаючи хоч віддалено схожі по сенсу, чи тегам.
От тільки дивився новини, так ось у чому справа.....
Якись священник(а напевне ієромонах. Скорше за все П.Ц.) постриг на зоні засудженного, в монахи(здійснив монаший постриг , якось, невідомо як), і зараз мають намір зробити це з іншими засудженними.(доречі на пожиттєве, або на дууже тривалий термін.)
Зробив це священник попри не визнавання цього постригу Єпископом який над ним.
Шкода що не можу дати посилання на новину, яку почув по телеканалу "Україна".
Які думки, таке допустимо з точки зору Церковних канонів, і чи не йде у конфлікт з законодавством.(навряд чи, хоча можливо якась дивна монаша спільнота, або таким чином хотять утворити нове монаше згромадження, суто для засудженних на довічне(що аналогів ніколи не мало), чи коли можливість прохання про помилування мінімум через 35 років!!!!)
Якщо навіть не допустимо, то які думки суто з позиції етеки, чи просто людянності, Любові до ближнього.
Чи таке монаше згромадження не зашкодить Церкві з діючими ЇЇ канонами???. (хоч це можливо і змінити, по тих самих канонах.100%, якщо найдуться однодумці, то можливо)
То як????
От тільки дивився новини, так ось у чому справа.....
Якись священник(а напевне ієромонах. Скорше за все П.Ц.) постриг на зоні засудженного, в монахи(здійснив монаший постриг , якось, невідомо як), і зараз мають намір зробити це з іншими засудженними.(доречі на пожиттєве, або на дууже тривалий термін.)
Зробив це священник попри не визнавання цього постригу Єпископом який над ним.
Шкода що не можу дати посилання на новину, яку почув по телеканалу "Україна".
Які думки, таке допустимо з точки зору Церковних канонів, і чи не йде у конфлікт з законодавством.(навряд чи, хоча можливо якась дивна монаша спільнота, або таким чином хотять утворити нове монаше згромадження, суто для засудженних на довічне(що аналогів ніколи не мало), чи коли можливість прохання про помилування мінімум через 35 років!!!!)
Якщо навіть не допустимо, то які думки суто з позиції етеки, чи просто людянності, Любові до ближнього.
Чи таке монаше згромадження не зашкодить Церкві з діючими ЇЇ канонами???. (хоч це можливо і змінити, по тих самих канонах.100%, якщо найдуться однодумці, то можливо)
То як????
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ
Повернутись до “Церква і Суспільство”
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 16 гостей