Чи варто піднімати суперечливі питання християнської релігії?Проповідуючи в селах і місцях, де люди не задаються іншими крім повсякденних і розважальних питаннями можна й без знання відповідей чи проблемності на суперечливі з певного погляду питання християнського віросповідання. Читай Писання і Біблію або наведення цитати для них досить щоб зберегти віру і дати відповідь на більшість виникаючих в них запитань.
Ситуація міняться з тими хто бачить природний світ від ядра і електрона до руху сонячної галактики по краю матеріального всесвіту постійно розширюваного.
Людство на землі появилось значно пізніше чим сонце з гелію і водню чим земля з кремнію і вуглецю і пізніше за появу життя на основі води на планеті Земля. До нас тут жили динозаври і ці періоди мільйонони років, скелети яких знаходять і досі. Для таких людей непросто прийняти тезу про «Бог створив Світ для людини», як і «дні тижня з творення всього» не пропорційні тому що можна прийняти в природі за перераховуване. Саме слово день означає з точністю до десятих секунди 24 години – обертання землі навколо своєї орбіти, що замітно по сходженню і заходу сонця. Як можна рахувати день, коли сонця ще не було?
Звичайно виникають питання і переносний зміст Старого Завіту і Нового в трактуваннях потребують пояснень. Нащо? Не тільки з цікавості і мати можливість без суперечення природі Вірити в Бога.
Питання, одне з яких підняв у закритій темі «Чи був Ісус євреєм?», викликає супутні запитання без відповідей на які інші релігії можуть піддавати сумніву християнське вірування.
У відповідях на цю тему наведено цитати, які запропонували сприймати буквально. Але в що ми християни віримо? В Ісуса – Сина Божого чи в Біблію написану людьми з перекладами?
Уже сьогодні на основі признання Церквою приналежності Ісуса до єврейської національності іудеї
виставляють християн неправильними Богопоклонниками. І не тільки Іудеї, а й мільярди Мусульман.
Їх релігії признають Ісуса за Пророка, але не за Сина Божого і не за Месію. Кожен читає по свому Біблійні перекази.
Християнське трактування у вигляді Ватикану суперечливе у підході. Наприклад негативне значення «фарисеїв» у Біблії коректується історією життя Ісуса, де була співпраця з частиною фарисеїв. В цьому Церква очевидно бачить поєднання Старого Завіту і Нового. З іншого боку ніяких інших трактувань стосовно єврейської приналежності Ісуса не допускається і рядки про рід Давидів пропонується сприймати буквально. До твердження Син Людський Церква ставиться з пересторогою, а от до син єврейського народу ні…
З нерозв’язаними і неітерпритованими в узгодженості з науковим природнім підходом такі питання християнської віри рано и пізно поставлять перед необхідністю подумати найвідрізанішого від цивілізації християнина перед логічної проблемою.
Якщо Ісус, Син Божий єврейської національності, то й євреї, незалежно від того чи було розіпятя і за бажання толпи окремого єврейського містечка, являються ближчими до Бога, ніж всі інші. Вірячи в Бога і в божественність Ісуса з його приналежністю до євреїв доведеться буквально сприймати й інші тексти Біблії щодо відносин євреїв і інших народностей. Останнім та відведена не така вже й хороша роль. Тобто нам з вами. Маєм коритись євреям, які прийняли Ісуса?
Питання почали виникати давно. Раніше недопитували де Рай, вважаючи що він на Небесах. Але коли виявили що зірки і сонце – це стиснута матерія водню і гелію розігрітих до неймовірних температур, Рай посунувся десь далі. Так ми й не знаєм де він…