Щодо Причастя
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
-
- початківець
- Повідомлень: 38
- З нами з: 06 жовтня 2005, 23:46
- Звідки: Одеса
- Контактна інформація:
Щодо Причастя
Підкажіть, будь ласка, в яких випадках в УГКЦ можуть відлучати від Причастя?
Чи правда, що таке покарання може бути застосоване навіть до тих, хто одружений вдруге (як за чужоложство)?
Чи правда, що таке покарання може бути застосоване навіть до тих, хто одружений вдруге (як за чужоложство)?
Йдеться про те, що особа, яка перебує в церковному шлюбі (і він не був уневажнений церковним трибуналом), а зараз живе (як "подружжя") з іншою людиною (очевидно без церковного шлюбу) - є публічним грішником, бо відкрито живе в стані тяжкого гріха і тому не може бути допущена до Святих Тайн Сповіді та Причастя і навіть не може бути хресним батьком/мамою.
peace писав:Йдеться про те, що особа, яка перебує в церковному шлюбі (і він не був уневажнений церковним трибуналом), а зараз живе (як "подружжя") з іншою людиною (очевидно без церковного шлюбу) - є публічним грішником, бо відкрито живе в стані тяжкого гріха і тому не може бути допущена до Святих Тайн Сповіді та Причастя.
Те, що хтось є публічним грішником не перешкоджає йому прийти до сповіді, адже вона (сповідь) якраз і стає нагодою змінити цей стан речей. Проблема в тому, що хто приходить до сповіді для її важності повинен жаліти за свої гріхи і пообіцяти та всіми силами старатися їх виправити. Людина, яка живе без шлюбу може прийти до сповіді, коли буде готовою пообіцяти (і, безумовно, старатиметься виконати обіцянку) змінити, усунути цей гріх. Для цього є три можливості: взяти, якщо це можливо, церковний щлюб; розійтися і жити окремо; жити спільно, але без статевих стосунків. Сподіваюся, що нічого не наплутав.
Re: Щодо Причастя
Михайло Шелудько писав:Підкажіть, будь ласка, в яких випадках в УГКЦ можуть відлучати від Причастя?
На Синоді, який проходить в Римі від 2-23 жовтня, прозвучала пропозиція, щоб відлучати від Причастя усіх, хто підтримує аборт у своїх публічних висказуваннях. І це правильно... Ви згідні, якщо ні вкажіть аргументи.
- samael
- Адміністратор
- Повідомлень: 464
- З нами з: 16 червня 2005, 14:35
- Звідки: Львів, Україна
- Контактна інформація:
Питання причастя розлучених католиків не закрите...
Питання щодо причастя розведених і одружених вдруге в Католицькій Церкві не закрите і ще обговорюватиметься, переконаний глава Папської ради із сприяння християнської єдності кардинал Вальтер Каспер.
http://www.ugcc.org.ua/ukr/news/article;2470/
γνῶθι σεαυτόν
www.it-sfera.com.ua
www.it-sfera.com.ua
Re: Щодо Причастя
Підкажіть, будь ласка, в яких випадках в УГКЦ можуть відлучати від Причастя?
Чи правда, що таке покарання може бути застосоване навіть до тих, хто одружений вдруге (як за чужоложство)?
На Синоді, який проходить в Римі від 2-23 жовтня, прозвучала пропозиція, щоб відлучати від Причастя усіх, хто підтримує аборт у своїх публічних висказуваннях. І це правильно... Ви згідні, якщо ні вкажіть аргументи.
На мою думку, Церква взагалі нікого не мала би відлучати від причастя...
Хоча, відповідно до 1Кор. 5:9-13, християни повинні виганяти з поміж себе тих, хто відкрито і свідомо чинить гріх...
Але причастя - це єднання з Богом. Чи мають право люди забороняти приймати його тим, хто, на їхню думку, є недостойним...?
Хіба і без того не буде засуджений самим Богом той, хто недостойно прийматиме Святі Тайни?
Але причастя - це єднання з Богом. Чи мають право люди забороняти приймати його тим, хто, на їхню думку, є недостойним...?
Хіба і без того не буде засуджений самим Богом той, хто недостойно прийматиме Святі Тайни?
Хороша відповідь. І в кінці кінців це так. Кожен вільний робити за своєю совістю. Ніхто не може тобі заборонити ходити до причастя. Можеш піде де завгодно, тебе ж не знають. Все залежить від тебе. Совість - остання інстанція.
А з іншого боку Церква повинна втручатися, бо йдеться про важливі речі. Вона повинна забороняти, заради блага як людини, що провинилася, так і заради блага громади. А от чи приймати заборону, чи ні - особиста справа.
unicuique suum
-
- початківець
- Повідомлень: 30
- З нами з: 19 квітня 2006, 13:32
- Звідки: ЛЬВІВСЬКА ОБЛ.
щодо причастя
Але причастя - це єднання з Богом. Чи мають право люди забороняти приймати його тим, хто, на їхню думку, є недостойним...?
Погоджуюсь.Але.....священики є тими охоронцями св.причастя,котрі повинні дивитись щоб це еднання було достойним.Не всі ж люди однаково обізнані.Є й такі які багато чого не знають і можуть прийняти причастя недостойно,не усвідомлюючи цього.А з іншого боку-ми всі недостойні.
Погоджуюсь.Але.....священики є тими охоронцями св.причастя,котрі повинні дивитись щоб це еднання було достойним.Не всі ж люди однаково обізнані.Є й такі які багато чого не знають і можуть прийняти причастя недостойно,не усвідомлюючи цього.А з іншого боку-ми всі недостойні.
В кожного священника в Служебнику є так звані навчальні відомості, де чітко визначено, що робити і як робити,і за що буде позбавлено сану і Сятого Причастя.Хочеться щоб не тільки винятки приходячи до СвятихТаїн "говіючи"тиждень.Піст і смирення протягом семи діб,абсолютний піст від 12 -ї ночі,а не теперішніх дві години,всеж зєднуємось з Початком всіх Начал!
РОМАН НАКОНЕЧНИЙ
щодо причастя
До всього сказаного хочу ще добавити, що Святе Причастя потрібно приймати тільки НА КОЛІНАХ, так просить нас Матір Божа, та й так завжди було (від наших прадідів), а зараз чомусь піднімають з колін.... тільки сатана не приклоняє коліна перед Богом.
Re: щодо причастя
Ira писав:До всього сказаного хочу ще добавити, що Святе Причастя потрібно приймати тільки НА КОЛІНАХ, так просить нас Матір Божа, та й так завжди було (від наших прадідів), а зараз чомусь піднімають з колін.... тільки сатана не приклоняє коліна перед Богом.
Ira, а як Ви думаэете приймали причастя вірні в перших століттях? Апостоли??
unicuique suum
- stekona
- дописувач
- Повідомлень: 73
- З нами з: 29 квітня 2007, 15:24
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
peace писав:Йдеться про те, що особа, яка перебує в церковному шлюбі (і він не був уневажнений церковним трибуналом), а зараз живе (як "подружжя") з іншою людиною (очевидно без церковного шлюбу) - є публічним грішником, бо відкрито живе в стані тяжкого гріха і тому не може бути допущена до Святих Тайн Сповіді та Причастя і навіть не може бути хресним батьком/мамою.
В мене подружка живе в другому шлюбі(перший ще не уневажнений),але священник сказав їй, що домовиться,щоб вона пішла до Сповіді. А минулого тижня як її чоловік ,так і вона стали хресними батьками.Мене цікавить,де можна прочитати про те,що не можна бути хресними батьками,коли,по суті, живеш в гріху?
"Благословляйте,бо ви на те покликані,щоб успадкувати благословення"(I Пт.3,9)
Кан. 685 – § 2. Для того, щоб хтось дозволено виконував завдання хресного батька, крім того потрібно , щоб він був у віці, що його вимагає партикулярне право, і вів життя, згідне з вірою і завданням, яке має прийняти.
http://www.ugcc.org.ua/CCEC/16.html#c675
http://www.ugcc.org.ua/CCEC/16.html#c675
Re: щодо причастя
robie писав:Ira писав:До всього сказаного хочу ще добавити, що Святе Причастя потрібно приймати тільки НА КОЛІНАХ, так просить нас Матір Божа, та й так завжди було (від наших прадідів), а зараз чомусь піднімають з колін.... тільки сатана не приклоняє коліна перед Богом.
Ira, а як Ви думаэете приймали причастя вірні в перших століттях? Апостоли??
Перші апостоли були непомильні, на них зійшов Святий Дух, вони були з Самим Господом Ісусом Христом.
А ми, люди - страшні грішники, помильні, і є ніщо, хробаки. Ми маємо ниць падати перед Богом і приклоняти перед Ним свої коліна.
Люди, чому порівнюєте себе з апостолами???
І ти, robie, є НІЩО! Може навіть і не хробак!
- stekona
- дописувач
- Повідомлень: 73
- З нами з: 29 квітня 2007, 15:24
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
brat Martun написав
Однозначно не можна ставати хресними батьками, коли живеш у гріху з тої простої причини, що хресні батьки мають перед Богом виховати свою похресницю у християнському дусі.
Очевидним є те, що непрактикуючі християни, тим більше, коли вони живуть в тяжкому гріху і не хочуть поправлятися цього зробити не можуть. Священики також однозначно повинні відмовляти таким людям у розгрішенні на Сповіді, бо така Сповідь і так є неважна, бо не містить у собі постанови поправитися.
Так воно би мало бути. На жаль поки не можу вказати на те, де воно написане, але може щось знайду пізніше: під руками нічого нема.
Але на практиці такі факти про своє життя "християни" не рідко приховують і маючи до того перешкоди одружуються, сповідаються і стають хресними батьками. Щодо шлюбу, наприклад, то коли така перешкода (їх є всього 13) стає явною, то шлюб у судовому порядку уневажнюється (визнається факт, що його ніколи не було). Не знаю, не чув принаймні, щоб у подібних ситуаціях міняли хресних батьків. але, думаю, тим варто поцікавитися.
Не пам'ятаю, де саме на форумі це Ваше запитання, але можете на форум додати цю мою відповідь.
Однозначно не можна ставати хресними батьками, коли живеш у гріху з тої простої причини, що хресні батьки мають перед Богом виховати свою похресницю у християнському дусі.
Очевидним є те, що непрактикуючі християни, тим більше, коли вони живуть в тяжкому гріху і не хочуть поправлятися цього зробити не можуть. Священики також однозначно повинні відмовляти таким людям у розгрішенні на Сповіді, бо така Сповідь і так є неважна, бо не містить у собі постанови поправитися.
Так воно би мало бути. На жаль поки не можу вказати на те, де воно написане, але може щось знайду пізніше: під руками нічого нема.
Але на практиці такі факти про своє життя "християни" не рідко приховують і маючи до того перешкоди одружуються, сповідаються і стають хресними батьками. Щодо шлюбу, наприклад, то коли така перешкода (їх є всього 13) стає явною, то шлюб у судовому порядку уневажнюється (визнається факт, що його ніколи не було). Не знаю, не чув принаймні, щоб у подібних ситуаціях міняли хресних батьків. але, думаю, тим варто поцікавитися.
Не пам'ятаю, де саме на форумі це Ваше запитання, але можете на форум додати цю мою відповідь.
"Благословляйте,бо ви на те покликані,щоб успадкувати благословення"(I Пт.3,9)
Re: щодо причастя
Ira писав:Перші апостоли були непомильні, на них зійшов Святий Дух, вони були з Самим Господом Ісусом Христом.
А ми, люди - страшні грішники, помильні, і є ніщо, хробаки. Ми маємо ниць падати перед Богом і приклоняти перед Ним свої коліна.
Люди, чому порівнюєте себе з апостолами???
О так, непомильні... Гарно Ви читаєте Євангеліє. Раджу Вам все таки перечитати, особливо зраду Петра, та про апостолів які не прийшли під хрест. Я до речі не тільки апостолів мав на увазі, але і всіх інших перших християн, напевно десь до 3-го стліття. Чи вони всі непомильні були??
І ти, robie, є НІЩО! Може навіть і не хробак!
Ото християнська любов до ближнього.
unicuique suum
Раджу тобі, robie, прочитати Святе Письмо! Тому що починай, брате, спасати свою душу... Час прийшов.
Святі Апостоли були звичайними людьми, покликані і вибрані Богом, щоб „ловити” людські душі замість риби. І тільки тоді, коли на них зійшов Святий Дух вони стали непомильними (на 50 день після Воскресіння Христа).
А відносно хробака то так – тобі смішно, бо ти як і всі люди уявляють себе „великими” – гордими, зазналими в своїй людській мудрості, але...!
Божа Мудрість – не людська мудрість!!!
І подивимося, куди ти без Бога зайдеш... а ще без Непорочного Серця Марії Матері Божої – яке є і твоїм Спасінням.
Robie, смійся, смійся!
Подивимося хто буде сміятися останнім!
Святі Апостоли були звичайними людьми, покликані і вибрані Богом, щоб „ловити” людські душі замість риби. І тільки тоді, коли на них зійшов Святий Дух вони стали непомильними (на 50 день після Воскресіння Христа).
А відносно хробака то так – тобі смішно, бо ти як і всі люди уявляють себе „великими” – гордими, зазналими в своїй людській мудрості, але...!
Божа Мудрість – не людська мудрість!!!
І подивимося, куди ти без Бога зайдеш... а ще без Непорочного Серця Марії Матері Божої – яке є і твоїм Спасінням.
Robie, смійся, смійся!
Подивимося хто буде сміятися останнім!
- demetris
- старець
- Повідомлень: 417
- З нами з: 29 січня 2006, 16:52
- Звідки: м. Львів
- Контактна інформація:
Шелест писав:чи може хтось підказати чи людина залежна від алкоголю може приступати до причастя в постаті вина,чи це не зашкодить?
Не зашкодить. Так як не шкодить немовлятам. У Євхаристії немає вина чи хліба... є Тіло і Кров під їхнім виглядом.
Тому не треба перейматися через залежність. Навіть якщо ви не вірите у переміну ХіВ на ТіК - то вміст спирту у вині (розбавленому водою) ду-у-уже не значний.
З повагою, Дмитро.
Може бути тільки в тому випадку коли алкозалежний абстинент себе відповідно налаштує психологічно.orest писав:я б не був таким категоричним...
знаю, що для залежних людей навіть така маленька к-сть може стати причиною зриву...
Взагалі незначні кількості алкоголю(у вигляді, наприклад медикаментозних препаратів, мікстур чи крапель на спирту) не можуть викликали рецидиву алкогольної хвороби. Алкоголізм – це не алергія, де навіть запах алергену може стати причиною шоку. Для того, щоб в організмі відновились зміни, потрібна хороша доза(поза 100г чистого алкоголю), і бажано кількоразово.
-
- новик
- Повідомлень: 16
- З нами з: 07 червня 2009, 15:28
Шановний robie, ти напевно страх Божий втратив! Ira добре каже, приймати Тіло і Кров Господню треба тільки навколішки. Бо кожне коліно на небі. на землі, і під землею приклоняє своє коліно перед найсвятішим іменем Ісус. Ти напевно не знаєш що таке св. Причастя? Це живий Бог під видом хліба й вина. Уяви собі, що ти приймаєш Пресвяту Євхаристію і перед твоїми очима з'являється Ісус Христос. Чи ти б не впав на коліна?
Ya vje odnogo razy pusala sho juvy za kordonom. I ne ya odna - tyt dyje bagato ykrainciv pruchomy z riznux oblastei. Vu sobi naviti yiavutu ne mojete yak tyt juvyti ( choloviku z chyjumu dryjunamu i navpaku, molod juve na viry dovshui chas i bagato takogo inshogo )
Vunukae putannia : to sho robutu takum lydiam??? Problema v tomy, sho to ne 2,3...10 osib, a sotniamu! To sho v takomy vupadky,yak narodjyetisia dutuna ne xrestutu ii bo nema pidxodiachux xresnux batikiv?
I ne spovidatusi i ne pruchaschatusi??? Ya ne zaxuschay nikogo, ale ne "vsiogo svity, sho za viknom"! Treba duvutusi shurshe na ce putannia!
I na raxynok "na vkolishku" chu "stoiachu" pruimatu Pruchastia: v kojnii oblasti, v kojnii parafii, kraini svoi traducii i zvuchai!!! I same golovne ne "zovnishnia" pokora i rozkaiannia. A te sho bachuti Bog v nashux serciax i dyshax!!! Te chogo nam nikolu ne rozgadatu!!!!
Vunukae putannia : to sho robutu takum lydiam??? Problema v tomy, sho to ne 2,3...10 osib, a sotniamu! To sho v takomy vupadky,yak narodjyetisia dutuna ne xrestutu ii bo nema pidxodiachux xresnux batikiv?
I ne spovidatusi i ne pruchaschatusi??? Ya ne zaxuschay nikogo, ale ne "vsiogo svity, sho za viknom"! Treba duvutusi shurshe na ce putannia!
I na raxynok "na vkolishku" chu "stoiachu" pruimatu Pruchastia: v kojnii oblasti, v kojnii parafii, kraini svoi traducii i zvuchai!!! I same golovne ne "zovnishnia" pokora i rozkaiannia. A te sho bachuti Bog v nashux serciax i dyshax!!! Te chogo nam nikolu ne rozgadatu!!!!
Єдине, що має значення – це глибина і сила твоєї любові.
(М.Куаст)
(М.Куаст)
-
- новик
- Повідомлень: 16
- З нами з: 07 червня 2009, 15:28
kris 15, знаєте, дуже поважна є справа щодо українців за кордоном і тих , які залишилися тут, на батьківщині (маю на увазі родичів). Але не треба Бога пристосовувати до свого життя, бо в мене такі обставини і т.д. Бог добре бачить, яке твоє життя і які в тебе обставини. Щодо причастя на колінах, то чи не є найкращим виявом покори - впасти на коліна. Якщо добре будете читати Святе письмо і життя святих, Ви зауважите, що таке молитва навколішки. Євхаристія під час св. Літургії є кульмінаційним моментом, під час якого власне якнайбільше потрібно упокоритися. Не кажіть відразу, що головне стан душі, внутрішній і т.д., то все є добре. Але насамперед, хочу повторити, застановіться що таке св. Причастя і дайте собі відповідь. Якщо б перед вами з'явився живий Ісус Христос, Ви б стояли чи клячали?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 24 гостей