ShMariam писав:Бог - Абсолют (і обмежувати Його знання, чи де/коли Він перебуває апріорі нелогічно)
Він Абсолют через те що ніякі наші судження про Нього, а ні дії, ніяким чином Його не обмежують. Проте Абсолют є обмежений самим собою, іншими словами розкривається у своїх визначеннях(іменах) та властивостях, і в цьому Господь незмінний.
Бог знає майбутнє, знає те що станеться перш ніж станеться, бо знає що задумав. І як обере хто з людей добро, той отримає його згодом, а як зло, то теж отримає відповідно. Та не знає Він вибір людський, бо якби наперед знав той вибір, то чи казав би скасую, чи відверну те що задумав?
7 Часом постановлю я викорінити, знищити й вигубити якийсь народ або якесь царство.
8 Як же той народ, проти якого я говорив, відвернеться від свого ледарства, то я відвертаю те лихо, яке задумав йому заподіяти.
9 Часом же я постановлю збудувати й насадити якийсь народ або якесь царство,
10 а вони ж запопадуться коїти зло перед очима в мене й не слухають голосу мого; тож тоді я й скасую те добро, яке вирішив був йому сподіяти. (Єр.18)
Людина не виправдовувала сподівань Творця, іноді навіть своєю винахідністю дивувала Його, того Бог і в думках немав, про яке знання тут казати?
30 Бо сини Юди вчинили зло перед очима моїми слово Господнє. Поставили свої гидоти в домі, який носить моє ім'я щоб його осквернити.
31 Звели узвишшя Тофету, що у долині Бен-Гіннома, щоб там палити синів своїх і дочок своїх, чого я не заповідував і чого я й на мислі не мав. (Єр.7)
ShMariam писав:абсолютна Досконалість, і як Творець спочатку був поза простором і часом
Не буває абсолютної досконалості, є або Досконалість, або Абсолют, що вже означає досконалість. Творець ніколи не був поза простором та часом, хіба лише тоді коли простору не було.
ShMariam писав: навіть той факт, що всезнання Бога чітко не прописане в Біблії (зокрема, в НЗ), хоч юдеї це знали (між іншим, щось подібного, як коли Ісус називав Себе Сином Божим, юдеї розуміли, що Богом) й у СЗ: "Тоді Сусанна скрикнула сильним голосом і сказала: «О вічний Боже, знавче скритих речей, який відаєш усе раніш, ніж воно стане!.." (Даниїла 13, 42).
Ніхто тут не стверджує що Бог не вічний, чи не відає того що має статися перед тим як станеться. Ви ж бо писали, що Бог знає наперед вибір людей, знає очевидно від початку.
ShMariam писав:А можна детальніше "з точки зору науки про правильність мислення"?
Це логіка.
ShMariam писав:Тільки як аксіому мусите прийняти, що Любов є вище логіки Ну як пояснити логічно, що Бог опуститься до людини, безконечно нижчого створіння, аж до хресної смерті?
Любов довготерпить, милосердствує. не шукає свого,.. все логічно, якщо це любов, а не бізнес. Не бачу логіки ось тут:
тисячі людей, які сьогодні народжуються, і про які точно знає, що підуть до пекла (а пізніше Він буде різними способами намагатися їх спасти, знаючи, що з того нічого не буде...)
В книзі Даниїла, трішки нижче:
І скричали усі збори сильним голосом й благословили Бога, що спасає тих, які надіються на нього. (Дан.13:60) Спасає тих хто кличе, хто надіється, а не намагається спасти знаючи що з того нічого не буде...
ShMariam писав:і Творець створив закони логіки.
Хочете сказати спочатку був лише Бог, без логіки? То як би він створив логіку без правильного мислення?
ShMariam писав:Типу, якщо Бог знає, чи я спасуся, то нащо мені молитися?
Ви взагалі розумієте різницю між "знає наперед, чи людина спасеться" і "в майбутньому спасе (або не спасе)"? Майбутнє своє пишемо ми своїми руками. Бог просто Його знає.
Принципової різниці не бачу, в обох випадках Бог знає. В першому випадку "чи людина спасеться", в другому "спасе або не спасе", це одне і теж, адже спасти може лише Бог.