viter писав:kristik писав:активність жінок в Церкві більша ніж чоловіків. І на Службі Божій переважають жінки, а не чоловіки.
А на нашому форумі переважають чоловіки.
і дуже добре
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
viter писав:kristik писав:активність жінок в Церкві більша ніж чоловіків. І на Службі Божій переважають жінки, а не чоловіки.
А на нашому форумі переважають чоловіки.
viter писав:А як буде брак священиків, то жінок висвячувати?
mykola75 писав:о.Олег писав:так про це вся тема - не справа в тому, хто "рівніший": говоримо про покликання жінки і покликання чоловіка. В контексті Вашого запитання я грішний говорю про те, що втрачаємо чоловіка як вид людини в Церкві Христовій... Тобто не про те, що традиція мусить бути незмінною чи "хтось рівніший" говорю
Вибачте, а що втратить чоловік від того, якщо дівчата почнуть прислуговувати в Церкві? І що це за покликання жінки в Церкві - прибирати?
о.Олег писав:/// не суперечить іншим традиціям в київському обряді католиків
mykola75 писав:o.Mykil писав:Дожилися "Дівчата біля вівтарів" http://www.credo-ua.org/2010/08/32043
А що ви, Отче, що проти дівчат маєте? Вони що, не люди? А якщо так, то ми ж говоримо про рівність всіх людей перед Богом, але виходить, що є ще рівніші? Ну і окрім традиції, що саме забороняє дівчатам прислуговувати?
o.Mykil писав:о.Олег писав:/// не суперечить іншим традиціям в київському обряді католиків
А що є вже окремий "київський обряд"? На чому він базується? Здається, ми є католики візантійського обряду в єдності з Апостольським Престолом. Тому різні енцикліки, документи Церкви теж начебто стосуються нас як католиків, зокрема коли робиться наголос для всіх на апостольській традиції, Слові Божому і т.д.
о.Олег писав:
Візантійський - це загально і про грецький, і про московський, і про київський, і про афонський ... його різновид. Мав на увазі конкретно наш.
о.Олег писав:. А апостольські традиції є різні
o.Mykil писав:о. Боніфацій ГЮНТЕР
Ну і окрім традиції, що саме забороняє дівчатам прислуговувати?
Код: Виділити все
Тому запровадження жінок до служби вівтаря та поблизу вівтаря в ролі лекторок та подавачів Святого Причастя, і т.п. не тільки нищить і викривлює загальний образ святості навколо вівтаря
o.Mykil писав:о.Олег писав:. А апостольські традиції є різні
В чомі між ними найбільша різниця та найменша?
o.Mykil писав:...Просто пригадую з катехизму у питання-відповідях (ще з часів дитинства), що ми саме католики візантійського (східного) обряду. Київ не на Сході світу. То тепер щось почали мудрувати.
mykola75 писав:...Є гарний анекдот, про священика, який мав похорон в дощ і взяв собі парасольку. А так як хоронив досить важного селянина, всі подумали, що то такий вияв поваги до померлого. З того часу почали замовляти похорон, з парасолькою або без...
о.Олег писав:а взагалі... цікаво: Католицька Церква благословила "неокатехуменат" в якому, власне, присутні не лише дівчата-міністрантки, а й дуже часто можна побачити жінок, що сидять зі священиками лицем до народу... Жінки розносять Святе Причастя (кожному в руку), дають відпити з Чаші (це у тих випадках, якщо Чашу не передають з рук в руки)...
mykola75 писав:о.Олег писав:а взагалі... цікаво: Католицька Церква благословила "неокатехуменат" в якому, власне, присутні не лише дівчата-міністрантки, а й дуже часто можна побачити жінок, що сидять зі священиками лицем до народу... Жінки розносять Святе Причастя (кожному в руку), дають відпити з Чаші (це у тих випадках, якщо Чашу не передають з рук в руки)...
А пасторальними референтами в Німеччині давно є жінки. Вони мають право служити Богослуження (не Св. Тайни) і роздавати Св. Причастя, а по деяких Єпархіях хоронити.
о.Олег писав: Просто для дитини в катехизмі не подається вся складність церковного східного різноманіття, а вглиблюючись бачимо різні обряди, які утворилися на основі візантійського.
Як там у Павла: "Коли я дитиною був, то я говорив, як дитина, як дитина я думав, розумів, як дитина. Коли ж мужем я став, то відкинув дитяче" - пояснення типу питання-відповідь далеке від проблематики розрізнення в східній традиції Київської, тому і не траплялось Вам там.
mykola75 писав:А пасторальними референтами в Німеччині давно є жінки. Вони мають право служити Богослуження (не Св. Тайни) і роздавати Св. Причастя, а по деяких Єпархіях хоронити.
viter писав:...Це не нормально.
о.Олег писав:mykola75 писав:...Є гарний анекдот, про священика, який мав похорон в дощ і взяв собі парасольку. А так як хоронив досить важного селянина, всі подумали, що то такий вияв поваги до померлого. З того часу почали замовляти похорон, з парасолькою або без...
це не анекдот - це реальний випадок
o.Mykil писав:Щось ви трохи накрутили, отче, як і з тої цитатою ап. Павла. Я не казав, що це був дитячий катехизм-він був для всіх. У тому то й проблема, що нині говорять що завгодно про свій обряд тощо. Та то вже інша тема.
o.Mykil писав:І де таке сталося, якщо реальний випадок?
о.Олег писав:так ми і є католиками візантійського (східного) обряду. Просто для дитини в катехизмі не подається вся складність церковного східного різноманіття, а вглиблюючись бачимо різні обряди, які утворилися на основі візантійського.
o.Mykil писав:...І за якими то церковними правилами? Це апостольський звичай, має хоч якесь біблійне обгрунтування і т.д.? Сумніваюся.
Yur писав:о.Олег писав:так ми і є католиками візантійського (східного) обряду. Просто для дитини в катехизмі не подається вся складність церковного східного різноманіття, а вглиблюючись бачимо різні обряди, які утворилися на основі візантійського.
Обрядовість не є те на чому зациклюються. Це людське, проминаюче. Сьогодні воно одне, звтра стає іншим. Незмінним же є Сам Христос.
Говорити про катехизаційне розмаїття візантійського обряду, як на мене взагалі не коректно. Адже катехизація є зголошенням Слова Божого. Чим же ж Воно може різнитися для східних і західних християн?
о.Олег писав:. Ви... дійсно не бачите різних візантійських обрядів?
o.Mykil писав:mykola75 писав:А пасторальними референтами в Німеччині давно є жінки. Вони мають право служити Богослуження (не Св. Тайни) і роздавати Св. Причастя, а по деяких Єпархіях хоронити.
І за якими то церковними правилами? Це апостольський звичай, має хоч якесь біблійне обгрунтування і т.д.? Сумніваюся.
mykola75 писав:А я наберусь наглості і попрошу вас біблійно обгрунтувати, чому так не може бути?
.
о.Олег писав:Думаю, в європах значний вплив на КЦ справляють ліберальні/модерні протестанти - звідси і такий стан справ.., але... Ви можете окреслити поняття "норми" і хто мав би визначати, що нею є, а що - виходить за рамки?
o.Mykil писав:mykola75 писав:А я наберусь наглості і попрошу вас біблійно обгрунтувати, чому так не може бути?
.
Прошу не відповідати питанням на питання...
о.Олег писав:Yur писав:о.Олег писав:так ми і є католиками візантійського (східного) обряду. Просто для дитини в катехизмі не подається вся складність церковного східного різноманіття, а вглиблюючись бачимо різні обряди, які утворилися на основі візантійського.
Обрядовість не є те на чому зациклюються. Це людське, проминаюче. Сьогодні воно одне, звтра стає іншим. Незмінним же є Сам Христос.
Говорити про катехизаційне розмаїття візантійського обряду, як на мене взагалі не коректно. Адже катехизація є зголошенням Слова Божого. Чим же ж Воно може різнитися для східних і західних християн?
боюся, пане Юрію, Ви не читали, про що ведеться мова і, відповідно, дещо випадаєте своїм дописом з її контексту. Про катехизацію не говоримо взагалі. З повагою, о.Олег
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей