Yur писав:luksander писав:Хрест не може бути даром Божим, бо потенційно ми його отримали в момент гріхопадіння першої людини (а це ж не від Бога?), і хрестом для людини він стає тільки якщо вона повірила в Бога. А це вже – дар Божий. І ось тут та точка – увірував! – коли і хвороба, і здоров’я, і радість, і печаль можуть наближати нас до Бога, - але це не тому що вони є даром, а тому що ми їх усвідомили як хрест.
Хрест ми отримали від Христа Ісуса, як засіб спасіння, а не земних митарств. Можна усе життя страждати і перебувати в пекельному полум'ї. А можна понести ярмо Його з легкістю на серці. В залежності від того, як використаємо Його Дари.
Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, і Я вас заспокою!
Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий, і знайдете спокій душам своїм.
Бож ярмо Моє любе, а тягар Мій легкий! (Матвія 11:28-30)
Запитуйте, що не зрозуміли. Можете в іншій гілці, коли вважаєте, що ця не годиться.
Хрест не коректно прирівнювати до ярма, адже ярмо - Христове, і є знаряддям праці, а хрест - людини, і є знаряддям вбивства. Дякую що нагадали, бо я сам зосередився на тому, що хреста треба нести християнину, - хоча насправді християнину треба бути на ньому розіп*ятому


А якщо серйозно, то пригадуєте, що колись в історії вже були такі, що визначали "сорт" людини за параметрами черепа, думаю, пам'ятаєте, чим це все закінчилося? Не слід за фізичними показниками судити про моральність людини.






. Кажемо, що Ісус Христос відчинив для нас небо, бо своєю хресною жертвою здобув для нас засоби ласки (жертву св. Літургії і св. Тайни), завдяки яким можемо повернути собі освячуючу ласку, а з нею стан дітей Бога (Гал. 4, 5) і право на небо (Гал. 4, 7). На підтвердження цього роздерлася завіса в Єрусалимській Святині, яка закривала Святая Святих, коли Ісус Христос умирав (Мат. 27, 51). Тому можемо мати надію, що завдяки пролитій Ісусом Христом крові увійдемо до небесного Царства, прийдемо до святості (Євр. 10, 19). Ключем до неба є Хрест (св. Золотоуст).
Хтось може дати посилання на конкретне місце в конкретному творі св. Августина? Бо приписування йому цього вислову дуже схоже на міф