romanm писав:
Ось то то і воно. У хвилину смерті, а не після смерті. Не в кімнаті, призиваючи іменя святих і кроплячи водою наліва і направо.
А де написано, що в кімнаті заборонено молитись? "Зайди в кімнату, зачини двері і молись в тайні, а Господь, що бачить тайне - віддасть тобі". І де і хто забороняв цю практику кропити свяченою водою душі неохрещених чи в чистилищі? яку догму ця практика порушує? чим підриває вчення Церкви? Хіба нам остаточно відомо, дкуди попадає душа після смерті - в пекло чи рай чи ще кудись? якщо ми напевне не знаємо, то чому б не допомогти цій людині?
Тайна хрещення існує для живих людей, а ці люди (діти), що померли в утробі матері - вони померли, не народившись, отже і хрестити їх можна після смерті. Які умови - такі закони...
Ніхто не забороняє, навіть мови нема. Річ не йде про закореніння, а йде про те, що хрещення вводить нас в Троічність Бога. Крути тут не крути, але хто не хрещений, не може увійти в Царство небесне. Милосердя може бути і евтаназія, але чи це так?
евтаназія - це вбивство і це очевидно. я ж не пропоную аборти чи знищення раси заради нації... Милосердя має свою особливість і евтаназії не стосується.
Нехрещені також спасаються, про це написано в Посланні Павла: "Бо коли погани, що не мають закону, з природи виконують те, що законне, вони, не мавши закону, самі собі закон; вони виявляють діло закону, написане в їхніх серцях, як свідчить їм їхнє сумління і думки" (Рм. 3 : 14-15)
Напевно ви рахуєте, що церковні закони самі по собі і для нас вони не придатні. Ну що ж , ваше право.
Ще раз - який Церковний закон порушує ця практика?
Згрішили прародителі. Тут також є тонкощі в слові "вина" = culpa, думаю отці, які тут є присутні зможуть пояснити чіткіше, що це значить. Господь відкупив, але хрещення НЕОБХІДНЕ, щоби зєднатися з ним. Все решта , звичайно віддаємо Богу. Але ставити усіх під одну гребінку, не бачу резону.
Під гребінкою стоять усі - бо перворідний гріх на усіх. З Господом ми зєднуємося у Святому Причасті, а Хрещення - ще раз підкреслюю - це акт відречення від дявола і прийняття Господньої Жертви відкуплення. Але погани, які ніколи не чули про Господа і перебувають у владі дявола можуть також спасатися, як уже було сказано вище, адже господня жертва - вона стосується усіх людей - хрещених і нехрещених, але різниця у тому, що "а що ви бачили, - то й гріх зостається на вас". Тобто хто слухає і виконує, хто слухає і не виконує, хто не слухає і виконує і хто не слухає і не виконує. Все чітко і визначено. 4 категорії - 1 і 3 на спасіння.
Бог може усе, може спасати і хрещених і нехрещених, і самогубців і сатаністів і всіх, якщо хтось із представників людської раси заступиться перед Господом за них. Милосердя - воно існує тільки на Землі, там - лише Справедливість. Там Господній Трон, перед ним - душа, а збоку дявол. І душа, немаючи добрих діл, не зможе себе захистити. Але якщо ми, - ті, що мають владу більшу за владу дявола силою і благодаттю Христовою заступимся за душу, якою б грішною вона не була, Господь її помилує, бо Йому дуже боляче, коли хоч одна душа пропадає, і дуже радіє, коли хоч хтось пожертвує заслуги Господньої Жертви за душу, бо цього вистачить для її спасіння.
Я не кажу, що душі неохрешених перебувають у пеклі, я кажу, що силою нашої віри вони можуть перебувати у Раю, а не в якихось лімбо і т.д.