Харизматичний рух в Католицькій Церкві
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
[quote="Marat"]Аргументи тих, хто схвалює рух „обновлення” – бо це схвалено Папами. [quote]
невеличка ремарочка 3и папи.як на мене це один з найсильніших аргументів бо що б я вам зара не розповідала-и маєте право все вважати за брехню.бо хто я така.а слова Пап здаєтся авторитетніше звучатью.отомуто їх найчастіше наводять але якшо ви перепрошую ноги витираєте об трьох Пап то я не згадуватиму про них
нащо вас даремно дражнити...
невеличка ремарочка 3и папи.як на мене це один з найсильніших аргументів бо що б я вам зара не розповідала-и маєте право все вважати за брехню.бо хто я така.а слова Пап здаєтся авторитетніше звучатью.отомуто їх найчастіше наводять але якшо ви перепрошую ноги витираєте об трьох Пап то я не згадуватиму про них
нащо вас даремно дражнити...
Востаннє редагувалось 13 травня 2008, 11:36 користувачем kamamberta, всього редагувалось 1 раз.
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
kamamberta писав:Marat писав:Харизматичний рух розпочав собою епоху неоязичництва в християнстві
розкажіть будь ласка щось про язичників бо я не дуже в курсах крім того що вони мають купу божків і жертви прниносять і буду щось думати.
хоча мене вже полімери зачекались
Я конче вибачаюсь, бо думаю що пан Марат дасть Вам ґрунтовнішу відповідь. Але в даному питанню дозволю собі порекомендувати Вам страшенно цікаву книжку - "Московство" Павла Штепи.
Так от кілька прямих цитат з відти про РПЦ.
"Християнство на стало для московинів виходом з темряви до світла, а лише переходом з-під влади богів нижчих під владу богів вищих, бо ж старих поганських богів московин не викинув із свідомості, а визнава їх надалі, надавши їм нижчого ступеню" (с.37)
"Тим то московини - простий народ, інтелігенція і навіть священики та єпископи від ХІІ ст. і досі московщили і змосковщили своє "християнство", переробивши його на своє національне поганство" (с.37)
"І чернець Іосиф Волоколамський проголосив московську національну догму: "Понеже власть цервкая от Бога исходит - царь богоподобен есть". Ця догма існує і досьогодні" (с. 41)
"Московський шовінізм у московській церкві - це питома, суто московська національна прикмета. Московська церква насичена московським шовінізмом від гори до споду і в минулому, і в сучасному" (с.43)
"Його (московського народу) "побожність"переповнена поганство та дикунськими забобонами" (с.45)
"Московська церква наскрізь переповнена цілковито чужими християнству, поганськими ш навіть безбожницькими тенденціями" (с.45)
"Швед Йоган Батвідус захищав 1620 року свою докторську десиртацію в Упсальському університеті на тему: чи є московини християнами. Він доводив, що московини не є християнами. Пофесори визнали тезу доведеною і докторат дали. Слушно." (с.46)
Отож ті що звинувачують харизматів у неоязичницві самі виявляється язичники
Жах!
Сподіваюся пан Март більше зможе про це розповісти.
Але може краще розпочати нову тему приміром - "Московська православна церква - питомо московська форма язичества"
Святий Антоній Великий говорив:”Наступлять часи, коли люди будудь безумствувати, і якщо побачать кого не безумствуючим, повстануть на нього, і будуть казати:”Ти божевільний”, тому що неподібний до них. Дія Духа Святого проявляється насамперед через пізнання самою людиною своєї гріховності, а не в практиках харизматів...
Камамберто, якщо ви прийняли східний обряд, то без прийняття східної духовності, схіного Богослов”я, східного способу мислення, вивчення творів східних Отців Церкви – це не є прийняттям східного обряду, а тільки гарне обрамлення для західного обряду, таке собі уніатство в найгіршому сенсі цього слова, а ще в суміші з харизматичними практиками це взагалі невідомо що... Ви постійно згадуєте приклади західних святих, а таких святих навіть немає в нашому греко-католицькому календарі, ми про них мало що знаємо, мабуть так само як римо-католики про твори отців Церкви перших століть.Східне Богослов”я – автентично католицьке, так само, як і Західне.І не потрібно Західне ставити вище від Східного.Про витирання мною ніг аж об трьох єпископів Риму не треба говорити – це правда, що я з ними незгідний, і прямо про це кажу, нічого я не витираю, брєхня! Якщо я бачу в харизматичному рухові загрозу для Церкви, то це така моя власна думка, я в цьому переконаний. Католицька Церква не є організація, кожен член якої повинен в обов”язковому порядку виконувати всі приписи ЦК кардиналів і особисто таваріща Папи Римського...Його доповіді, проповіді, енцикліки і листи при виході з храмів поки що не дають для вивчення і втілення, семінарів не проводять... Церква Божа – не секта!!! „Ніхто не повинен іти проти власного сумління, краще бути відлученим від Церкви, ніж скоїти гріх. Слід більше прислухатися до голосу сумління, якщо ти впевнений у ньому, ніж до суджень Церкви” (Б.Тірні ”Релігійна свобода і права людини”).Блаженний Августин говорив:”Для вас я єпископ, а з вами я християнин”, з вами я християнин означає, що він разом зі своїми вірними повинен би і радитися, і сумніватися, і вагатися, одним словом, слухати один одного...В його "Сповіді” є дуже хороша історія про навернення Вікторина (до речі, харизмати, а чому навернення Вікторина не супроводжували ніякі харизматичні явища?).
А світлий(це без іронії, для мене особисто він таким і залишився в пам"яті) Папа Іоан Павло ІІ пише в своєму творі ”Переступити поріг надії”:”Розважте добре, наскільки ж більше значить християнин, ніж єпископ, навіть якщо б ішлося про Єпископа Риму”.Тобто я маю повне право поплескати чергового папу по плечу і сказати:”Брат, в цьому питанні ти неправий”.
Я не буду хвалити харизматичний рух (навіть якщо б він був автентично християнським рухом), ну хоча б тому, що „підлесник – це слуга бісів, винищувач замилування, губитель чеснот, звідник з істинної дороги”(Ів.Ліствичник),і крім того, однозначно - всі нібито набуті в харизматичних рухах чесноти „звеличують людське марнославство, похвали сповнюють душу пихою, коли ж вона звеличиться, тоді обійме її гордість, піднесе до небес і повергне в безодню”. Я не вірю і ніколи не повірю дарам напоказ, „крайнє безумство – гордитися Божими даруваннями”.Так попереджує святий Іоан Ліствичник. А св. Варсануфій та Іоан кажуть:”Якщо хочеш спастися, не вір помислові своєму, бо біси сіють у тобі зле насіння і зображають усе навиворіт...” Не довіряйте своїм відчуттям, вони часто обманюють...
Ну а щодо неоязичництва, то це не так складно – хрещення”духом” з наступаючими після цього психічними розладами, глоссолалія, „зцілення хворіб”, „пророкування”(в Коринфі часів перебування там св.Павла теж були жінки, які пророкували майбутнє, та ще й глоссолалією займалися...).Тобто неоязичництво – в неоязичницьких практиках, спіритуалізмі, шаманських практиках, які допомагають ввести харизмата в стан кайфу. Жінки і мужчини, що рекламують себе в газетах, як цілителі, теж кажуть, шо їхній дар від Бога, і що вони користуються в тому числі і християнськими молитвами для добра , для зцілень, відновлення згоди, любові, але по своїй суті це шаманство, неоязичництво...
Камамберто, якщо ви прийняли східний обряд, то без прийняття східної духовності, схіного Богослов”я, східного способу мислення, вивчення творів східних Отців Церкви – це не є прийняттям східного обряду, а тільки гарне обрамлення для західного обряду, таке собі уніатство в найгіршому сенсі цього слова, а ще в суміші з харизматичними практиками це взагалі невідомо що... Ви постійно згадуєте приклади західних святих, а таких святих навіть немає в нашому греко-католицькому календарі, ми про них мало що знаємо, мабуть так само як римо-католики про твори отців Церкви перших століть.Східне Богослов”я – автентично католицьке, так само, як і Західне.І не потрібно Західне ставити вище від Східного.Про витирання мною ніг аж об трьох єпископів Риму не треба говорити – це правда, що я з ними незгідний, і прямо про це кажу, нічого я не витираю, брєхня! Якщо я бачу в харизматичному рухові загрозу для Церкви, то це така моя власна думка, я в цьому переконаний. Католицька Церква не є організація, кожен член якої повинен в обов”язковому порядку виконувати всі приписи ЦК кардиналів і особисто таваріща Папи Римського...Його доповіді, проповіді, енцикліки і листи при виході з храмів поки що не дають для вивчення і втілення, семінарів не проводять... Церква Божа – не секта!!! „Ніхто не повинен іти проти власного сумління, краще бути відлученим від Церкви, ніж скоїти гріх. Слід більше прислухатися до голосу сумління, якщо ти впевнений у ньому, ніж до суджень Церкви” (Б.Тірні ”Релігійна свобода і права людини”).Блаженний Августин говорив:”Для вас я єпископ, а з вами я християнин”, з вами я християнин означає, що він разом зі своїми вірними повинен би і радитися, і сумніватися, і вагатися, одним словом, слухати один одного...В його "Сповіді” є дуже хороша історія про навернення Вікторина (до речі, харизмати, а чому навернення Вікторина не супроводжували ніякі харизматичні явища?).
А світлий(це без іронії, для мене особисто він таким і залишився в пам"яті) Папа Іоан Павло ІІ пише в своєму творі ”Переступити поріг надії”:”Розважте добре, наскільки ж більше значить християнин, ніж єпископ, навіть якщо б ішлося про Єпископа Риму”.Тобто я маю повне право поплескати чергового папу по плечу і сказати:”Брат, в цьому питанні ти неправий”.
Я не буду хвалити харизматичний рух (навіть якщо б він був автентично християнським рухом), ну хоча б тому, що „підлесник – це слуга бісів, винищувач замилування, губитель чеснот, звідник з істинної дороги”(Ів.Ліствичник),і крім того, однозначно - всі нібито набуті в харизматичних рухах чесноти „звеличують людське марнославство, похвали сповнюють душу пихою, коли ж вона звеличиться, тоді обійме її гордість, піднесе до небес і повергне в безодню”. Я не вірю і ніколи не повірю дарам напоказ, „крайнє безумство – гордитися Божими даруваннями”.Так попереджує святий Іоан Ліствичник. А св. Варсануфій та Іоан кажуть:”Якщо хочеш спастися, не вір помислові своєму, бо біси сіють у тобі зле насіння і зображають усе навиворіт...” Не довіряйте своїм відчуттям, вони часто обманюють...
Ну а щодо неоязичництва, то це не так складно – хрещення”духом” з наступаючими після цього психічними розладами, глоссолалія, „зцілення хворіб”, „пророкування”(в Коринфі часів перебування там св.Павла теж були жінки, які пророкували майбутнє, та ще й глоссолалією займалися...).Тобто неоязичництво – в неоязичницьких практиках, спіритуалізмі, шаманських практиках, які допомагають ввести харизмата в стан кайфу. Жінки і мужчини, що рекламують себе в газетах, як цілителі, теж кажуть, шо їхній дар від Бога, і що вони користуються в тому числі і християнськими молитвами для добра , для зцілень, відновлення згоди, любові, але по своїй суті це шаманство, неоязичництво...
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:Святий Антоній Великий говорив:”Наступлять часи, коли люди будудь безумствувати, і якщо побачать кого не безумствуючим, повстануть на нього, і будуть казати:”Ти божевільний”, тому що неподібний до них. Дія Духа Святого проявляється насамперед через пізнання самою людиною своєї гріховності, а не в практиках харизматів...
вам ніхто не казав що ви божевільний вам про100 напро100 показали що ваші "проти" віднови трошки химерні.(принаймі я не зустріла жодного справді вагомого якого не можна спростувати(якщо я не помітила то напишіть ше раз))
монах капуцин бр.Петро Куркевич (вибачте що знову згадую "не наших" ніц не пороблю бо саме він це казав) каже:
спочатку грішу і не думаю що грішу
після навернення маю цілком непогану думку про себе
потім грішу і страждаю
згодом вже знаю що не подолаю себе
ще пвзніше починаю думати що Бог впорається якось зі мною
нарешті сумую з приводу гріхів[...]
а я Харизматичну Онову розглядаю як один з найкращих шляхів навернення
як висновок: дія Духа Святого крім навернення та пізнання людини своєї гріховності також проявляється і в практиках харизматів.
Востаннє редагувалось 16 травня 2008, 13:11 користувачем kamamberta, всього редагувалось 1 раз.
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:Камамберто, якщо ви прийняли східний обряд, то без прийняття східної духовності, схіного Богослов”я, східного способу мислення, вивчення творів східних Отців Церкви – це не є прийняттям східного обряду, а тільки гарне обрамлення для західного обряду, таке собі уніатство в найгіршому сенсі цього слова, а ще в суміші з харизматичними практиками це взагалі невідомо що... Ви постійно згадуєте приклади західних святих, а таких святих навіть немає в нашому греко-католицькому календарі, ми про них мало що знаємо, мабуть так само як римо-католики про твори отців Церкви перших століть.Східне Богослов”я – автентично католицьке, так само, як і Західне.І не потрібно Західне ставити вище від Східного.
тут історія насправді довша.я від народження була Греко Католичка.ходила на катехизацію пізніше на етику.але робила це "бо так мама сказали".а лише після навернення у мене віджив потяг до нашого Східного.вивченням Творів Отців Церкви зараз займаюсь можете не перейматись.від уніата чую уніат взагалі слово огидне.дякую мене ще так не називали
якщо святих нема в нашому грекокатолицькому календарі це означає що вони погані святі про них взагалі краще не згадувати і ще сумнівно чи вони справді святі...еге ж?вас здається вже дуже понесло...
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:.Про витирання мною ніг аж об трьох єпископів Риму не треба говорити – це правда, що я з ними незгідний, і прямо про це кажу, нічого я не витираю, брєхня! Якщо я бачу в харизматичному рухові загрозу для Церкви, то це така моя власна думка, я в цьому переконаний. Католицька Церква не є організація, кожен член якої повинен в обов”язковому порядку виконувати всі приписи ЦК кардиналів і особисто таваріща Папи Римського...Його доповіді, проповіді, енцикліки і листи при виході з храмів поки що не дають для вивчення і втілення, семінарів не проводять... Церква Божа – не секта!!! „Ніхто не повинен іти проти власного сумління, краще бути відлученим від Церкви, ніж скоїти гріх. Слід більше прислухатися до голосу сумління, якщо ти впевнений у ньому, ніж до суджень Церкви” (Б.Тірні ”Релігійна свобода і права людини”).Блаженний Августин говорив:”Для вас я єпископ, а з вами я християнин”, з вами я християнин означає, що він разом зі своїми вірними повинен би і радитися, і сумніватися, і вагатися, одним словом, слухати один одного...
добре добре не витираєте.тільки повірте що мені тут збоку страшенно гординею пахне!якщо ви з Папою запанібрата (певне в Римі попросите в нього закурити.поплескаєте по плечу як вже казали...)
про приписи ви не перший так думаєте.передавайте привіт Підгорцям цитата гарна.єдине що я гріха не бачу.чи це Віднова гріх?
мушу висловити своє занепокоєння: 120 млн людей буде у пеклі!!!
добре хоч ви спасетесь
ох який це буде вигляд: у пеклі християеи з Папами мучаться
у раю дядько Марат зі Свідками Єгови радіють...
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:В його "Сповіді” є дуже хороша історія про навернення Вікторина (до речі, харизмати, а чому навернення Вікторина не супроводжували ніякі харизматичні явища?).
Я не буду хвалити харизматичний рух (навіть якщо б він був автентично християнським рухом), ну хоча б тому, що „підлесник – це слуга бісів, винищувач замилування, губитель чеснот, звідник з істинної дороги”(Ів.Ліствичник),і крім того, однозначно - всі нібито набуті в харизматичних рухах чесноти „звеличують людське марнославство, похвали сповнюють душу пихою, коли ж вона звеличиться, тоді обійме її гордість, піднесе до небес і повергне в безодню”. Я не вірю і ніколи не повірю дарам напоказ, „крайнє безумство – гордитися Божими даруваннями”.Так попереджує святий Іоан Ліствичник. А св. Варсануфій та Іоан кажуть:”Якщо хочеш спастися, не вір помислові своєму, бо біси сіють у тобі зле насіння і зображають усе навиворіт...” Не довіряйте своїм відчуттям, вони часто обманюють...
вибачте, я з Вікториною не знайома і її хорошої історії про навернення не знаю.вам хтось каже хвалити?ви про100 дурниць на нього не кажіть.хтось каже бути підлесником?о ви знаєте я зневажаю (в християнському розумінні цього слова)харизматів які пишаються своїми дарами адже у самому слові "харизма" вже є суть "незаслужений".
Прошу не перекручувати те, що я написав, чи це такий метод дискусії – примітизувати і вульгаризувати думку опонента? Звідки ви знаєте, хто буде в пеклі, а хто не в пеклі? Я наприклад, не засуджую свідків Єгови, та й власне, не знаю, де вони будуть після смерті, в пеклі чи раю. Я з моєю гординею, швидше в пеклі...А католики – харизмати - теж не знаю, судить всіх Бог, а не я, та й мабуть не по конфесійним критеріям. Мт 25.31-46, там все написано, хто, за що і куди... І взагалі, трохи більше вивчайте святотцівські твори, прочитайте хоча б „Сповідь” блаженнго Августина, будете знати, хто такий Вікторин. Про кращих і гірших святих я не говорив – це знову перекручення моїх слів, для чого ви цим займаєтесь? Унія – це наша історія, і наша Церква колись називалась Руська Уніатська Церква, і те, що унія насаджувалась нам силою, ви теж чудово знаєте,а не знаєте, в Грушевського почитайте. Слово уніатство я вжив у розумінні Патріарха Йосипа Сліпого(теж почитайте його праці), він вживає слово уніатство у негативному значенні, унія не як партнерство з римо-католиками, а як підпорядкування їм, плазування перед ними.У ваших дописах, а тим більше ваших неврівноважених "захисників руху віднови", це явно видно. УГКЦ разом з УАПЦ, УПЦ КП і УПЦ МП є частинкою колись могутньої Київської Митрополії, яка була у складі Константинопольського Патріархату, а не Римо Католицької Церкви. Тому насамперед до єдності чи екуменізму чи об”єднання з нашими українськими Церквами нам, греко-католикам, потрібно йти насамперед. УГКЦ – не придаток до РКЦ! А заняття харизматизмом та іншими протестанськими практиками відштовхує нашу Церкву від ідеї єдності українських Церков, створення Української Православної Церкви в в євхаристійній єдності з Римо-Католицькою і всіми Православними Церквами.
Може для країн Латинської Америки чи Африки той харизматизм дозволений щоб відвернути їх від сектантства, не знаю,може це відповідає їхнім традиціям,якщо вони в храмах грають на тамтамах і дримбах, ходять напівоголені в набедренних пов"язках, то нам не треба це копіювати, це їхні традиції, харизматизм Україні він непотрібен і шкідливий. Віднова, мабуть, не гріх, бо все-таки дозволена, і керівництво УГКЦ не заперечує проти неї, але і гарячого схвалення я теж не чув. Але я все-таки проти, однозначно...Зважати на думку Православних Церков, які категорично не визнають харизматів теж потрібно... Інакше наше намагання єдності Церков – пуста балаканина
Може для країн Латинської Америки чи Африки той харизматизм дозволений щоб відвернути їх від сектантства, не знаю,може це відповідає їхнім традиціям,якщо вони в храмах грають на тамтамах і дримбах, ходять напівоголені в набедренних пов"язках, то нам не треба це копіювати, це їхні традиції, харизматизм Україні він непотрібен і шкідливий. Віднова, мабуть, не гріх, бо все-таки дозволена, і керівництво УГКЦ не заперечує проти неї, але і гарячого схвалення я теж не чув. Але я все-таки проти, однозначно...Зважати на думку Православних Церков, які категорично не визнають харизматів теж потрібно... Інакше наше намагання єдності Церков – пуста балаканина
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:Прошу не перекручувати те, що я написав, чи це такий метод дискусії – примітизувати і вульгаризувати думку опонента? Звідки ви знаєте, хто буде в пеклі, а хто не в пеклі? Я наприклад, не засуджую свідків Єгови, та й власне, не знаю, де вони будуть після смерті, в пеклі чи раю.І взагалі, трохи більше вивчайте святотцівські твори, прочитайте хоча б „Сповідь” блаженнго Августина, будете знати, хто такий Вікторин. Про кращих і гірших святих я не говорив – це знову перекручення моїх слів, для чого ви цим займаєтесь?
ні ні я не перекручую я ПРОДОВЖУЮ.ось погляньте: "Ніхто не повинен іти проти власного сумління, краще бути відлученим від Церкви, ніж скоїти гріх".так як мова йшла про Віднову то я зрозуміла що ви не згоджуєтесь саме з нею і її вважаєте гріхом.а як ні то нашо наводити тут сю цититу?флуд?далі.якщо харизмати все життя присвятили розвитку Віднови тобто до кінця життя займались ГРІХОМ та ше й ПАПИ їх підтримували то чи не опиняться часом у пеклі за нерозкаяний гріх?а ви НІКОЛИ НЕ ПІДТРИМУВАЛИ цього гріха то чи не місце вам у раю?ну а Свідки Єгови то вони "святі та Божі" точно там будуть
ну та це все звісно жарти.
прочитаю прочитаю про100 вмене зара часу обмаль.
про святих."Ви постійно згадуєте приклади західних святих, а таких святих навіть немає в нашому греко-католицькому календарі, ми про них мало що знаємо".це ваше?
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
подивіться у СЛОВНИК українознавства. навіть там написано що часто це слово вживається у призирливому значенні.я думаю що якщо лаконічний словник сю інформацію подає то воно певно щось важить.нє?Marat писав: Унія – це наша історія, і наша Церква колись називалась Руська Уніатська Церква, і те, що унія насаджувалась нам силою, ви теж чудово знаєте,а не знаєте, в Грушевського почитайте. Слово уніатство я вжив у розумінні Патріарха Йосипа Сліпого(теж почитайте його праці), він вживає слово уніатство у негативному значенні, унія не як партнерство з римо-католиками, а як підпорядкування їм, плазування перед ними.У ваших дописах, а тим більше ваших неврівноважених "захисників руху віднови", це явно видно.
покажіть мені но у яких саме дописах і я НЕГАЙНО їх відредагую.а хто це "МОЇ НЕВРІВНОВАЖЕНІ ЗАХИСНИКИ РУХУ ВІДНОВИ"?!
трошки обережніше з висловленнями...
і я не бачу причини плазування перед римокатоликами -> нашо мені таке писати?
і щодо насадження.православя (ваше кохане) нам теж насаджували.
і теж силою.ще й якою!
а грекокатолики мої батьки і їх батьки(перепрошую, уніати.навіфть Грушевський це пише).то я маю переходити до православних бо то мало бути наше рідне?
взагаліто вибачте може я про100 думки не вловила...
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:А заняття харизматизмом та іншими протестанськими практиками відштовхує нашу Церкву від ідеї єдності українських Церков, створення Української Православної Церкви в в євхаристійній єдності з Римо-Католицькою і всіми Православними Церквами.
Може для країн Латинської Америки чи Африки той харизматизм дозволений щоб відвернути їх від сектантства, не знаю,може це відповідає їхнім традиціям,якщо вони в храмах грають на тамтамах і дримбах, ходять напівоголені в набедренних пов"язках, то нам не треба це копіювати, це їхні традиції, харизматизм Україні він непотрібен і шкідливий. Віднова, мабуть, не гріх, бо все-таки дозволена, і керівництво УГКЦ не заперечує проти неї, але і гарячого схвалення я теж не чув. Але я все-таки проти, однозначно...Зважати на думку Православних Церков, які категорично не визнають харизматів теж потрібно... Інакше наше намагання єдності Церков – пуста балаканина
цього разу я здаєтся вас зрозуміла:
1.в нас нема сект (ура!!!!!) і нікого від них відвертати не треба
2.нам стане потрібний харизматизм тоді коли поміняєм традиції: у храмах почнем грати на тамтамах і дримбах і ходитимемо напівоголені із повязками на бедрах.
3."весна" на Віднову сказано прохолодно
4.відкиньмо геть всі харизматичні практики!на нас чекає єднання!
а що важливіше: Євангелізувати ненавернутих чи обєднювати навернутих?
якщо тяжко визначити то подумаймо собі що наприклад завтра кінець світу.що виберем тоді?
наостанок.якщо ви раптом подумали що я проти єднання то це не так.
а чого вони не визнають я так і не знаю крім тої статі що я десь вище розповідала...
може через пап?(це тіки гіпотеза)
Востаннє редагувалось 19 травня 2008, 15:17 користувачем kamamberta, всього редагувалось 1 раз.
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:.Це, мабуть, Сергій під двома ніками пише?
ви мені звісно вибачте але це ставить під сумнів ваш інтелект...
поперше видно що це різні люди
подруге у час коли написано це повідомлення я припускаю Сергій відсипався після Золочева.
якби це був він то ще на реєстрації не вибирав би собі такого підпису!
чи може це така хитрість...
Інтелект у Камамберти, Сергія і Малого, і взагалі, всіх прихильників харизматичного руху в Церкві надзвичайно високий, в них нема ні гордині, ні недосконалостей, і це внаслідок заняття харизматичними практиками або простої прихильності до них. Вони є найкращими християнами, врівноважені, завжди праві, найрозумніші, їхні молитви – найглибші, освячення – найдосконаліше, вони найжертовніші, найпобожніші, найбільш віддані таїнственному життю, і взагалі, це найкращі християни, ангели...В них все ОК! Їм чудово видно гріх чи недосконалість інших, ясно зрозуміло, хто попаде в пекло, а хто в рай, не те що ті люди, здирщики, неправедні, перелюбні, або як цей Marat, єретик і сектант...ви мені звісно вибачте але це ставить під сумнів ваш інтелект...
Marat писав: або як цей Marat, єретик і сектант...
Дуже добре, що ти усвідомлюєш свою сутність Врешті-решт це навіть тобі відкриває можливість до спасіння .
Лінь просто твої пости цитувати, в яких ти ж сам себе викрив єретиком і сектантом
Хіба ж хтось з вищеперечислених тобою винен, що власне під такі поняття (єретик, сектант) підпадають незгідні з вченням КЦ люди , до яких ти, як це не сумно, належиш.
А весь твій сарказм просто смішний як і ти в принципі сам.
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:Інтелект у Камамберти, Сергія і Малого, і взагалі, всіх прихильників харизматичного руху в Церкві надзвичайно високий, в них нема ні гордині, ні недосконалостей, і це внаслідок заняття харизматичними практиками або простої прихильності до них. Вони є найкращими християнами, врівноважені, завжди праві, найрозумніші, їхні молитви – найглибші, освячення – найдосконаліше, вони найжертовніші, найпобожніші, найбільш віддані таїнственному життю, і взагалі, це найкращі християни, ангели...В них все ОК! Їм чудово видно гріх чи недосконалість інших, ясно зрозуміло, хто попаде в пекло, а хто в рай, не те що ті люди, здирщики, неправедні, перелюбні, або як цей Marat, єретик і сектант...
ну от ви й обідились... а про пекло і рай я ж написала що це жарт!!!
невже ви більше ніколи мені не відпишете?
у вас шо комплекси?
та лано вам...
kamamberta писав:Marat писав:Інтелект у Камамберти, Сергія і Малого, і взагалі, всіх прихильників харизматичного руху в Церкві надзвичайно високий, в них нема ні гордині, ні недосконалостей, і це внаслідок заняття харизматичними практиками або простої прихильності до них. Вони є найкращими християнами, врівноважені, завжди праві, найрозумніші, їхні молитви – найглибші, освячення – найдосконаліше, вони найжертовніші, найпобожніші, найбільш віддані таїнственному життю, і взагалі, це найкращі християни, ангели...В них все ОК! Їм чудово видно гріх чи недосконалість інших, ясно зрозуміло, хто попаде в пекло, а хто в рай, не те що ті люди, здирщики, неправедні, перелюбні, або як цей Marat, єретик і сектант...
ну от ви й обідились... а про пекло і рай я ж написала що це жарт!!!
невже ви більше ніколи мені не відпишете?
у вас шо комплекси?
та лано вам...
Ну дійсно, здається ми сві троє в купі Марата заклювали. Ніби перемога, але гіркуватенька вийшла. Цікаво шо шановний Марат подумав ніби то я під двома ніками
Н-да...
Але досить про Марата.
Як Ви думаєте. чи є шанс об"єднання наших харизматів в одну ширку, і чи є в цьому потреба? Якщо так то як цього досягнути.
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
сергій писав:Ну дійсно, здається ми сві троє в купі Марата заклювали. Ніби перемога, але гіркуватенька вийшла. Цікаво шо шановний Марат подумав ніби то я під двома ніками
Н-да...
Але досить про Марата.
Як Ви думаєте. чи є шанс об"єднання наших харизматів в одну ширку, і чи є в цьому потреба? Якщо так то як цього досягнути.
маю надію що він ще вернеться.
шанс є.а ще враховуючи той факт що їх не так аж багато в Україні...
звісно що треба!не думаю що Бог починав харизматичне Оновлення про100 так чи без якоїсь мети.якщо маєте тоту книжечку отця Вільчинського то у темі "Коротка довідка про і100рію Католицького харизматичного руху" (с.42) гарно показано що Бог ніколи не покидав своїх створінь і все давав їм щось для навернення.отже якщо Віднова - як шлях до навернення (як це було зі мною) то разом ми набагато більше зможем!
теоретично обєднання не дуже важко досягти. лозунгом для кожного харизмата має бути "живу, але більше не я = живе Христос в мені" (Гал1, 20а)теоретично.
але чи так є насправді для кожного я знати не можу
сергій писав:Як Ви думаєте. чи є шанс об"єднання наших харизматів в одну ширку, і чи є в цьому потреба? Якщо так то як цього досягнути.
шанс, звичайно, є!
але для початку, хоча б знати для чого об"єднуватись? і як би мало виглядати об"єднання? шо під цим розуміти? якщо мається на увазі -- один, спільний провід, то не впевнений, що цього легко досягти, а якщо мова йде просто щоб раз на пів року зібратись для спільних молитов, то тут вже простіше...
тим більше, що не всі, хто називає себе харизматами до харизматів належать -- це моя думка -- не хотілося б уточняти.
Спільний провід не думаю, щоб був би ефективним. А окрім того це би бало знову нове українське чудо. Адже в цілому світі існують національні координації, які координують діяльність католиків-харизматів. Координують, а не управляють. Маю на увазі таке об"єднання. Адже часто харизмати не знають, що в УГКЦ є ще хтось сто працює, як харизмат, у винограднику Христовому, али трохи в іншому місці.
ПРосто заради хочаб мінімальної співпраці, а не максимального взаємопоборювання і змагання.
ПРосто заради хочаб мінімальної співпраці, а не максимального взаємопоборювання і змагання.
Ні, ні на кого я не ображений, просто мені попалась книжечка, я її трохи погортав – там щось про похвалу латиноамериканських єпископів харизматичній обнові, після того, як переглянув, які люди стають гарні, та святі, та побожні після вступу в ту обнову, мені воно нагадало перефразований мною уривок з Євангелії. Не потрібно вже так хвалитися...Але... яке дерево, такі й плоди... „Не надійся на чесноти свої, поки не почуєш останнього вироку судді, бо в Євангелії сказано тому, хто вже возлежав на весільній вечері, було звязано руки й ноги, та вкинуто до кромішньої темряви (Мт.22.13)” Св. Іоанн Лісвичникkamamberta писав:ну от ви й обідились... а про пекло і рай я ж написала що це жарт!!!
невже ви більше ніколи мені не відпишете?
у вас шо комплекси?
та лано вам...
Та й тема мабуть вже себе вичерпала, особливої зацікавленості не бачу...
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
Marat писав:Ні, ні на кого я не ображений, просто мені попалась книжечка, я її трохи погортав – там щось про похвалу латиноамериканських єпископів харизматичній обнові, після того, як переглянув, які люди стають гарні, та святі, та побожні після вступу в ту обнову, мені воно нагадало перефразований мною уривок з Євангелії. Не потрібно вже так хвалитися...Але... яке дерево, такі й плоди... „Не надійся на чесноти свої, поки не почуєш останнього вироку судді, бо в Євангелії сказано тому, хто вже возлежав на весільній вечері, було звязано руки й ноги, та вкинуто до кромішньої темряви (Мт.22.13)” Св. Іоанн Лісвичник
Та й тема мабуть вже себе вичерпала, особливої зацікавленості не бачу...
добре що не ображені
підозрюю що вона називається "Латиноамериканські єпископи про харизматичну Віднову" бо саме таку я читала.ну я не здивована що ви на єпископві перейшли адже спочатку під ваш гнів попали папи.тепер думаю на черзі священники-харизмати а опісля і до мирян перейдете.
ага тобто це погано що люди навертаються та стають " святі та побожні". "після вступу в ту обнову" це щіпочку образно сказано бо в принципі харизматичних спільнот на Україні не так то й багато.
хвалитись не потрібно.а хто хвалиться доречі?
ох... не печальте мене так сильно...
але зате на ваші вулиці свято : "кожн в мені гілку яка не приносить плоду відрізує він, а кожну яка вроджує плід він очищує аби ще більше плоду давала" Ів.15:2. отака внас буде доля...
-
- дописувач
- Повідомлень: 67
- З нами з: 16 квітня 2008, 10:05
- Звідки: Rio-de-Dykan'ka
kamamberta писав:братня любов на місці.
А ці "підгорецькі отці", вони ж теж із харизматів, наприклад, там (на їх сайті) є біографія одного з їх засновників, зараз єпископа (чи не єпископа?):
О. Ілля Антонін Догнал, ЧСВВ є найстаршим членом нашої спільноти і нашим духовним отцем...
Після повернення(з служби в армії) служив сотрудником у Зліні, а в 1975р. призначений як парох до Слушовіц. Це село вважалося якоюсь самостійною республікою, де комунізм до певної міри ще толерував певну свободу задля тамошнього прогресивного колгоспу. Ця парафія була першою в Католицькій Церкві на території колишньої ЧССР, в якій настало духовне пробудження через харизматичну обнову у 1981р. Цей духовний пролом ніби відкрив людям очі, вони набиралися досвіду, і їм вже не вистачала традиційна, формальна віра. Пізнавали, що Ісус є дійсно живий і робить серед них чуда та знаки. Засновувалися молитовні групи. Люди збиралися не тільки у храмі, але і по домах....
З 1993 до 1997р. отець викладав догматику в Пряшеві на теологічному факультеті. У 1994р. тут настало духовне пробудження через дводенні реколекції. Це викликало збентеження, і певні церковні круги вимагали виключити о.Іллю з факультету....
О.Ілля пропагував молитву і чистоту віри на харизматичних конференціях в Словаччині і на новому відпустовому місці в Літмановій...
Знову згадую Лема:”Наслідки віри часом неможливо передбачити...”
Тут ви праві, ідея, напевно, хороша, але виконання цієї ідеї, втілення в життя таїть в собі величезну духовну небезпеку. Я переконаний, що це(харизматичны практики) непотрібно і найчастіше шкідливо практикувати. Є і багато інших речей, які є в своїй природі добрими (наприклад медитації, поєднання Ісусової молитви з диханням, ісихазм), але без справжнього досвідченого духовного провідника (а де такого знайти?)веде до стану „прелесті”. Якщо ці речі вели б переважно до духовного росту, я б проти цього не протестував, але це - дуже індивідуальне, створення харизматичних груп – це абсурд... Це прохід над проваллям по канату, більшість впаде, і не тому що слабкі чи боязкі, а тому що не мають необхідних знань...Олюнька писав:Думаю, що сама ідея харизматизму є непоганою
Повернутись до “Католицька Церква”
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей