о.Олег писав:впевнений у своїй пам'яті. Зрештою - чіткі напрямні Вам дав - шукайте.
Чиясь пам'ять не може бути аргументом.
о.Олег писав:Питання до Вас конкретне: Ви безапеляційно твердите, що сатана не може являтись під виглядом Богородиці.
Так, я безапеляційно стверджую, що сатана не має сили являтися під образом Богородиці. Так само як і ніхто не скаже, що він може являтися під образом Бога Сина.
Право говорити таке дає мені предвічна безпосередня причетність Богородиці Діви до Сина.
Ось Діва в утробі зачне, і Сина породить (Ісая 7:14)=======================================================================================================================
ShMariam писав:Діва Марія вічна, воплочена Духом Святим в лоні Анни (тобто точно так як Ісус Христос в лоні Марії)?
Діва Марія згідно Догмату Духом Божим очищена від усілякої плями первородного гріху. Гріховний спадок
Бо всі згрішили (Рим. 3:23) її біологічних батьків уже не має влади над нею, й предвічний Бог приходить від Пречистої.
Вічним і безпочатковим Є один Бог, Діва ж Марія сотворіння Божествене неземне.
Божественість матері є невід'ємною від Божественості Сина і як уже гоаворилося міститься у Божих досконалостях. Сама ж Божественість є нЕземною.
Прихід на цей світ Бога Сина у
подобі гріховного тіла (Рим. 8:3) вказує на таку ж подобу тіла Діви Марії, що Його виносила у своїй утробі. Себто земні тіла Сина і Богородиці такі ж самі як і нас грішних, але походження їхнє духовне неземне.
Іншими словами Син і Діва не є спадкоємцями (душевно/тілесними) людини земної, про яку сказано:
І створив Господь Бог людину з пороху земного. І дихання життя вдихнув у ніздрі її, і стала людина живою душею. (Бут. 2:3)Те, що бере свій початок з землі, у землю й поверненться. Те, що від Духу Святого -- нетлінне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.(1-е Кор.15:45-48)Богородиця Діва є Царицею Небесною, нашою Небесною Матір'ю.
Церква іще називає її новою Євою.
ShMariam писав:Жіноче материнське начало в Божому образі це і є вічна Діва Марія (бо з Ваших слів напрошується такий висновок)?
Жіноче материнське начало, як причина Божого Тіла. Через Діву Його Людиновтілення, Його Божий образ. Бог що Є Дух виЯВЛяє Себе людиною.
Син Божий Духом воплотився й тілесний Духом відійшов. Можемо сказати, що несотворений Бог легітимізував у Собі духовну сотвореність Своєї матері, котра була відпочатку.
ShMariam писав:Вона рівна у славі Богові?
Божа слава, в котрій Бог виявляє Себе, містить у собі материнство.
ShMariam писав:Якщо вже і йде мова про жіноче начало Божому образі (хоч про це дивно говорити, бо Божі особи мають духовну природу, як вони можуть мати поділ на статі?), то Святий Дух на староєврейській мові жіночого роду.
Статі, це як засіб Божого втілення. У Своєму твориві Бог і виявляє Себе, ми ж, Його творіння, пізнаємо Його у собі й себе у Ньому.
Утім, Бог може й не творити.
296 Творення не є також необхідною еманацією Божого єства (Пор. І Ватиканський Собор: DS 3023-3024.). http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38Отоді про матір уже не йтиметься, й Синові народжуватися (втілюватися) не доведеться, хоча Боже єство присутнє, це Дух Святий.
Сам же Дух, як Такий що від Отця ісходить. Хоча очевидно, що Бог теж міг би Його у Собі утримувати, при тому залишаючись Триєдиним Богом скритим від усього, бо тоді б й не було нічого.
Бог - Дух Святый — среднее между нерожденным и рожденным, и чрез Сына соединяется с Отцем (Гл. 13) http://www.vehi.net/damaskin/01.htmlТакож маємо розуміти, що Бог незбагнений. Думкою Його не осягнути, Він по-за думками. Пізнати Бога не будучи Богом не можливо.
p.s. надто багато інформації на один раз, аби не розпорошуватися пропоную зосереджуватись на чомусь одному, чекаю на конкретні запитання, пане о.Олег, не стидайтесь і ви, адже запитань без відповідей у вас купа