Дитина уже від народження розуміє, що робить добре, а що погано. То невже в дорослому віці про те, що це гріх треба голосно кричати.
є така категорія гріха - чужі гріхи і до них відноситься "на гріх мовчати"
Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor
Дитина уже від народження розуміє, що робить добре, а що погано. То невже в дорослому віці про те, що це гріх треба голосно кричати.
Будь ласка детальніше, дуже цікаво, що це за мій чужий гріх?Ігор В писав:є така категорія гріха - чужі гріхи і до них відноситься "на гріх мовчати"
Іггор писав:Будь ласка детальніше, дуже цікаво, що це за мій чужий гріх?Ігор В писав:є така категорія гріха - чужі гріхи і до них відноситься "на гріх мовчати"
Дякую, це зрозуміло. Не зрозумів лише чому Ігор В назвав його чужим, якщо він мій, бо я його маю.ShMariam писав:Якщо людина не знає, що щось є гріхом (бо в його середовищі це не вважається чимось поганим), а я знаю, і, маю чи можливість сказати, не кажу - маю гріх.
Іггор писав:Дякую, це зрозуміло. Не зрозумів лише чому Ігор В назвав його чужим, якщо він мій, бо я його маю.ShMariam писав:Якщо людина не знає, що щось є гріхом (бо в його середовищі це не вважається чимось поганим), а я знаю, і, маю чи можливість сказати, не кажу - маю гріх.
Думаю, не свобода, - обов"язок навчати, і важливо щоб і власним прикладом також.о.Олег писав:безперечно, що свободу має і Папа (з ремаркою - в питаннях віри і моралі має свободу навчати тої самої Істини,..
Тут вже постає деякий вибір, свобода обрати яким чином навчати.о.Олег писав:Йдеться про доцільність (нагальність) висловити не просто покликатись на "позицію Церкви з цього (/дотичних) питання",..
Так, але не тільки. У Ваших опонентів я побачив також розчарування з того, що Церква не засуджує різко гріх, гріховний спосіб життя, пропаганду гріха. Чи є така заповідь для християн, публічно засуджувати гріх, пропаганду і т.п.?о.Олег писав:..більшість гріх і грішника не розрізнили і за запрошенням гомосексуалістів в Церкву помилково побачили "відміну гріха содомського")... це спокушає велику кількість читачів/слухачів. ..
Ви це не так бачите, пане Ігоре?
Іггор писав:... особливо якщо зважати на непомильність Папи...
Іггор писав:... У Ваших опонентів я побачив також розчарування з того, що Церква не засуджує різко гріх, гріховний спосіб життя, пропаганду гріха. Чи є така заповідь для християн, публічно засуджувати гріх, пропаганду і т.п.?
Чужі гріхи
1. Наказувати гріх
2. Спонукувати до гріха
3. Дораджувати до гріха
4. Дозволяти на гріх
5. Допомагати до гріха
6. Не карати за гріх
7. Гріх боронити
8. Гріх хвалити
9. На гріх мовчати
Хіба ж це одне й теж, не мовчати та різко засуджувати?о.Олег писав:Іггор писав:... У Ваших опонентів я побачив також розчарування з того, що Церква не засуджує різко гріх, гріховний спосіб життя, пропаганду гріха. Чи є така заповідь для християн, публічно засуджувати гріх, пропаганду і т.п.?
так Вам вже тут згадували про "чужі гріхи". ..
1868 http://www.truechristianity.info/librar ... 1.php#s8p3Грех есть личный поступок. Кроме того, мы частично ответственны за грехи, совершаемые другими, если мы содействуем им:
- участвуя в них прямо и добровольно;
- заставляя или советуя их совершить, хваля их или одобряя;
- умалчивая о них или не препятствуя им, когда нам должно это сделать;
- покровительствуя тем, кто делает зло.
Тут знову ж таки мабуть йдеться не про гріх загалом, а про вчинення гріха конкретними особами. Не замовчувати про них, викривати та перешкоджати, виходить як необов"язково постійно, тре ще знати коли ми до цього зобов"язані. Відверто кажучи я не знаю коли, але пригадалися мені ось ці рядки Євангелії від Матея, Ісус:- умалчивая о них или не препятствуя им, когда нам должно это сделать;
Лише дорікнути, і лише три рази! Далі - зневага та байдужість.15 А коли брат твій завинить супроти тебе, піди й докори йому віч-на-віч. Коли послухає тебе, ти придбав брата твого.
16 Коли ж він не послухає тебе, візьми з собою ще одного або двох, щоб усяка справа вирішувалася на слово двох або трьох свідків.
17 І коли він не схоче слухати їх, скажи Церкві; коли ж не схоче слухати й Церкви, нехай буде для тебе як поганин і митар.
Іггор писав:Хіба ж це одне й теж, не мовчати та різко засуджувати?...о.Олег писав:Іггор писав:... У Ваших опонентів я побачив також розчарування з того, що Церква не засуджує різко гріх, гріховний спосіб життя, пропаганду гріха. Чи є така заповідь для християн, публічно засуджувати гріх, пропаганду і т.п.?
так Вам вже тут згадували про "чужі гріхи". ..
Поясніть будь ласка детально, з якого з цих пунктів випливає такий висновок?о.Олег писав:а як Вам "не карати за гріх"?
- участвуя в них прямо и добровольно;
- заставляя или советуя их совершить, хваля их или одобряя;
- умалчивая о них или не препятствуя им, когда нам должно это сделать;
- покровительствуя тем, кто делает зло.
Іггор писав:Поясніть будь ласка детально, з якого з цих пунктів випливає такий висновок?о.Олег писав:а як Вам "не карати за гріх"?- участвуя в них прямо и добровольно;
- заставляя или советуя их совершить, хваля их или одобряя;
- умалчивая о них или не препятствуя им, когда нам должно это сделать;
- покровительствуя тем, кто делает зло.
Іггор писав:Поясніть будь ласка детально, з якого з цих пунктів випливає такий висновок?о.Олег писав:а як Вам "не карати за гріх"?- участвуя в них прямо и добровольно;
- заставляя или советуя их совершить, хваля их или одобряя;
- умалчивая о них или не препятствуя им, когда нам должно это сделать;
- покровительствуя тем, кто делает зло.
ShMariam писав:Іггор писав:Поясніть будь ласка детально, з якого з цих пунктів випливає такий висновок?о.Олег писав:а як Вам "не карати за гріх"?- участвуя в них прямо и добровольно;
- заставляя или советуя их совершить, хваля их или одобряя;
- умалчивая о них или не препятствуя им, когда нам должно это сделать;
- покровительствуя тем, кто делает зло.
"не препятствуя им", якщо покарання може налякати інших
– не виявляємо їх і не перешкоджаємо, коли до цього зобов'язані;
Відмовившись від логічних міркувань ми ризикуємо прийти до хибних висновків і відхилитись від правди.о.Олег писав:не дуже розумію питання. Чому висновок має з чогось слідувати і який висновок.
Я теж зацитував Катехизм, хіба там можуть бути такі розбіжності? Українською:о.Олег писав:Адже з моєї сторони я просто зацитував катехизмові Правди - аксіономічні, якщо математичною мовою, твердження.
Покарання чи не покарання за скоєний злочин, це хіба участь у злочині який стався? Можливо покарання за гріх, як перешкоджання гріху який може повторитись. Коли християни(не влада) зобов"язані це робити?1868 Гріх є особистим вчинком. Більше того, ми несемо відповідальність за гріхи, вчинені іншими, коли ми беремо в них участь:
– безпосередньо і добровільно;
– наказуємо або радимо їх чинити, хвалимо чи схвалюємо їх;
– не виявляємо їх і не перешкоджаємо, коли до цього зобов'язані;
– захищаємо тих, які чинять зло.
Ви подали мені цитату на моє запитання: "Чи є така заповідь для християн, публічно засуджувати гріх, пропаганду і т.п.?" Публічно засуджувати очевидно не мовчати, тому я і вибрав "на гріх мовчати".о.Олег писав:адже Ви чомусь з цитованого мною взяли лише "на гріх мовчати", а я (Катехизм) подв трошки більше пунктів
Таке просте(содомський гріх) мені додатково пояснювати не треба.о.Олег писав:моє питання про те, чи у всій цій ситуації з пропиханням гомосексуалізму в якості "норма" Вам (особисто Вам, але питання до всіх) не бракує чіткого слова від сучасної нам Церкви, зокрема Папи Франциска
Іггор писав:.....
ShMariam писав:... Чужий гріх є тоді, коли ми маємо відповідальність за гріх іншої людини...
Пробачте мені пані, якщо образив. Дякую, що вказали мені на той пункт, але зверніть увагу, я просив пояснити детально,, довелось мені міркувати самому.)ShMariam писав:Щодо чужих гріхів: чому чіпляєтеся до слів?
Саме так, повністю з Вами згідний, і хочу навіть це підкреслити: За гріх іншої людини, за конкретний гріх людини, людей,, але не за загалом гріх чи певний вид гріха. І цю відповідальність за чужий гріх ми маємо, як зазначено в Катехизмі, тоді коли беремо в ньому участь.ShMariam писав:Чужий гріх є тоді, коли ми маємо відповідальність за гріх іншої людини.
Розрізняю, кожен з нас переконаний що розрізняє, і що розрізняє вірно, це наша віра, яку слід іноді перевіряти на відповідність Божому Слову або вченню Церкви. Але але, я Вам зізнаюсь, не карати за гріх, я в упор не бачу серед тих пунктів де розписано коли ми беремо участь в чужому гріхові. Якщо йдеться не про виховання дітей, нагадайте мені щось з Нового Завіту. Зарані вдячний.ShMariam писав:В кожній окремій ситуації - по різному. Чи Ви в упор не розрізняєте, де є така ситуація?
А хто відповідальний за легалізовані аборти, наприклад? Невже тільки ті люди, які безпосередньо їх роблять? Чи може крім того ще й головні лікарі всіх рівнів аж до міністра? Але чи не є вони хай ключовими, але гвинтиками однієї системи? Системи, в якій є всі ми. Є мовчазна згода народу, чи не так? (інакше аборти не були б легальними)Іггор писав:Саме так, повністю з Вами згідний, і хочу навіть це підкреслити: За гріх іншої людини, за конкретний гріх людини, людей,, але не за загалом гріх чи певний вид гріха. І цю відповідальність за чужий гріх ми маємо, як зазначено в Катехизмі, тоді коли беремо в ньому участь.
І про вихованння дітей йдеться, і про державні закони (ті ж легалізовані аборти) та й всі можливі інші ситуації, коли хтось, маючи владу, дозволяє (не карає) зло. Перепрошую, зараз не маю можливості глянути в Святе Письмо, але десь там була фраза про те, що колись за злочини не будуть карати (не пам'ятаю формуювання ).Іггор писав: Але але, я Вам зізнаюсь, не карати за гріх, я в упор не бачу серед тих пунктів де розписано коли ми беремо участь в чужому гріхові. Якщо йдеться не про виховання дітей, нагадайте мені щось з Нового Завіту. Зарані вдячний.
Іггор писав:Саме так, повністю з Вами згідний, і хочу навіть це підкреслити: За гріх іншої людини, за конкретний гріх людини, людей,, але не за загалом гріх чи певний вид гріха. І цю відповідальність за чужий гріх ми маємо, як зазначено в Катехизмі, тоді коли беремо в ньому участь...ShMariam писав:Чужий гріх є тоді, коли ми маємо відповідальність за гріх іншої людини.
Я лише зацитував те що записано в Катехизмі. Після двох крапок перечислені ті випадки, коли ми беремо участь в чужому гріхові. Повторюся:о.Олег писав:З написаного Вами важко зрозуміти, чому ці гріхи виносяться в окрему категорію. Що значить "тоді коли беремо в ньому участь"?
Катехизм писав:1868 Гріх є особистим вчинком. Більше того, ми несемо відповідальність за гріхи, вчинені іншими, коли ми беремо в них участь:
– безпосередньо і добровільно;
– наказуємо або радимо їх чинити, хвалимо чи схвалюємо їх;
– не виявляємо їх і не перешкоджаємо, коли до цього зобов'язані;
– захищаємо тих, які чинять зло
Так буває не завжди. Безпосередньо і добровільно брати участь, я це розумію приблизно так, наприклад: Водій, що працював на перевезенні сіна, вкрав кілька тюків для власного господарства, він скинув їх по дорозі і приховав край дороги. Вечором він заходить до сусіда і просить його допомогти притягнути поцуплене сіно для власного бичка. Сусід погоджується і стає співучасником злочину, бере на себе відповідальність за чужий гріх. Чому це не його гріх? Бо він не задумував цей злочин і не крав і не мав з цього зиску, але свідомо знаючи що допомагає злодієві, зробив "добре діло" ближньому.о.Олег писав:Надіюсь, ми одинаково розуміємо, що в прямому значені "бере в ньому участь" - це вже не гріх чужий, а гріх содомський. Значить не про це під назвою "чужі гріхи".
Про те, що розмірковувати не завадить і над Катехизмом, а не лише над Святим Письмом.о.Олег писав:(Перепрошую за банальності, але думаю, що це написати необхідно, адже явно не розуміємося що з чого випливає, а Катехизм, чи то широкий, чи то лише список Катехизмових Правд, не зупиняється на цьому надто детально - не для цього створений). Про що ж тоді?
Згіднийо.Олег писав:Якщо "Ви" той, хто вибиває таберетку (будь це сто разів "його" (самогубця) проханням) - "Ви" вбивця. Це не "чужий", а "Ваш" гріх.
Теж згіднийо.Олег писав:Якщо "Ви" той, хто "порадив" отак-от "вирішити" все одним махом - це один із видів чужого гріха. На індивідуальному рівні, звичайно.
Людина або організація можуть лише дораджувати, законодавство змінює влада (хай і законодавча, та все ж влада). Не дарма кажуть, що кожен народ має ту владу, на яку заслуговує.о.Олег писав:А тепер уявіть/мо людину (організацію/ї), що "дораджують" таке-от назагал, вводять це в якості "норма" в свої державні законодавства,
Думаю, мої дії не були б принципово іншими, ніж в нинішнього Папи, я бачу в ньому гідний приклад для християн, і не тільки католиків. Єдине, що нині прийшло в голову, я не став би давати різні там інтерв"ю на гидкі теми.о.Олег писав:А тепер уявіть/мо людину (організацію/ї), що "дораджують" таке-от назагал, вводять це в якості "норма" в свої державні законодавства, велика частина членів суспільств це підтримують, а "Ви" несете на своїх плечах відповідальність за всю Христову Церкву.
"Ваші" дії?
Самогубців запізно запрошувати до церкви, бо вони мертві і не ходять. А потенційних треба запрошувати, звичайно ж не на місце священників. "Запрошуємо самогубців в Церкву"- мабуть це сказав Папа, але не Церква, бо Церква - спільнота всіх християн, в переважній більшості продовжує різко засуджувати гомосексуалістів та содомський гріх. А Папа тим часом каже: “Хто я такий, щоб судити гомосексуалістів?” Він ніхто, а ми щось.) Це ж як одержимість, як хвороба, Папа цитує Катехизм і пояснює що одержимість не гріх, а гріх - гомосексуальні стосунки, так перекладає більшість інтернетвидань. Меньшість перекладає: Церква засуджує содомський гріх.о.Олег писав:Сказати "тут все ясно"? "Церква вже відповіла і пояснила"? "Запрошуємо самогубців в Церкву"?
Ні. Цього не достатньо, не можна зациклюватися лише на гомосексуалістах, слід дбати за всю паству.о.Олег писав:Сказати "тут все ясно"? "Церква вже відповіла і пояснила"? "Запрошуємо самогубців в Церкву"? - безперечно все це правда, але чи в данному контексті процесів, що відбуваються в світі... цього достатньо, щоб людство навернулося і жило? Про це у Вас питаюся.
о.Олег писав:Папа не така собі "свята корова" (непомильний і що б не зробив, або зробив - обовязково маємо погодитись/хвалити), щоб ми не могли зі свого боку подивитись на ситуацію, що склалася, і чітко сказати, що добре, а що ні.
http://4vlada.com/ukraine/22677Новим Папою Римським став аргентинець: консерватор, противник абортів та одностатевих шлюбів
Ну влада, то ж Божі слуги, що не дарма меча при собі носять. Вони ж бо карають кого тре.ShMariam писав:І про вихованння дітей йдеться, і про державні закони (ті ж легалізовані аборти) та й всі можливі інші ситуації, коли хтось, маючи владу, дозволяє (не карає) зло.Іггор писав: Але але, я Вам зізнаюсь, не карати за гріх, я в упор не бачу серед тих пунктів де розписано коли ми беремо участь в чужому гріхові. Якщо йдеться не про виховання дітей, нагадайте мені щось з Нового Завіту. Зарані вдячний.
Можливо, за зло не будуть воздавати злом? Зверніть будь-ласка увагу: "Злом за зло" - як синонім до слова карати.ShMariam писав:.. але десь там була фраза про те, що колись за злочини не будуть карати
Іггор писав:...Ну влада, то ж Божі слуги, що не дарма меча при собі носять. Вони ж бо карають кого тре...
Іггор писав:І це про такий наш великий чужий гріх, і про святий обов"язок карати! ..
Влади не має як не від Бога. Хоча б тому що Він є єдиний, Хто усім керує.о.Олег писав:невже це про будь-яку владу?
Влада від Бога, не значить що свята і з крильцями, воля Бога щоб кожен народ мав ту владу, на яку заслуговує. Диктат гріха буде тоді, коли влада примушуватиме нас брати одностатеві шлюби. Ці пропихнуті, чудорнацькі закони - не лише заслуга сексменшин, але й, на мою думку, значної частки суспільства що засуджує гомосексуалізм. Божий Закон мов закон підлості, усе що засуджуєш, як на зло вилазить.о.Олег писав:З простих прикладів - і про владу сталіна/гітлера? З важчих (але актуальних) - владу, яка прописує в законодавствах диктат гріха?
До вище написаного я тут добавлю: Власного бажання надіти меча тут недостатньо, бо владу, як і будь-які інші блага, дає Бог.о.Олег писав:Меча носять - безперечно, але невже це так все для Вас просто: надів меча (влади)=стак Божим Слугою?
Ні, я намагаюся на все відповідати.о.Олег писав:перепрошую - я грішний просто не бачу, чи Ви дійсно уникаєте відповісти на поставлене мною питання?
Я ні. За інших відповісти не можу.)о.Олег писав:Ніхто з присутніх тут не Папа?
Так, згідний.о.Олег писав:Відповідно за Папу тут ніхто не вирішить.
Мені не бракує. Більше того, вважаю що ці публічні, засуджуючі документи, якби були, то були б хорошою поміччю в справі пропаганди гомосексуалізму.о.Олег писав:Вирішуємо за себе самих, що живемо в контексті диктату влад (державних і міжнародних). Питання наступне:
чи комусь з присутніх бракує чіткого документу з осудом пропаганди гомосексуалізму від діючого Папи?
Я цього не уявляю в світі, де панує зло. Влада для того і є, щоб карати за зло і нагороджувати за добре. Але Бог не заповідав нам зло, щоб було за що карати.ShMariam писав:Іггор писав:І це про такий наш великий чужий гріх, і про святий обов"язок карати! ..
А як Ви собі уявляєте реалізацію влади без жодних покарань?
Заповідь Бога - любити дітей, любов"ю що все терпить, не шукає свого, не поривається до гніву, і т.д. Гадаєте, за любов Бог віддячить Вам злом? Чи думаєте "слухайте батьків" це заповідь для Вас, щоб їх впокорювати?ShMariam писав:А виховання дітей, якщо вони наперед знають, що ні за що не будуть покарані (а таке вже є, де впроваджено ювенальну юстицію)?
Так не чітко, кажуть тлумачиться Святим Духом, і тому хто шукає - відкриється. А Бог - простий як двері, і Він в єдиному слові - возлюби.(не я придумав) Якщо Він заповів нам пізнавати Його, пізнавати любов, любити, терпіти,, то чи міг за одне заповісти щоб ненавиділи, засуджували, карали? Навіть якщо це содомський! гріх. Ні, не може з одного джерела текти вода чиста та смердюча.ShMariam писав:.., бо це чітко не прописано в Новому Завіті?
Це слово Істини. Що може бути вище за правду?ShMariam писав:Та ж Новий Завіт - не Конституція, думаю, що Ви то добре розумієте.
Іггор писав:Заповідь Бога - любити дітей, любов"ю що все терпить, не шукає свого, не поривається до гніву, і т.д. Гадаєте, за любов Бог віддячить Вам злом? Чи думаєте "слухайте батьків" це заповідь для Вас, щоб їх впокорювати?ShMariam писав:А виховання дітей, якщо вони наперед знають, що ні за що не будуть покарані (а таке вже є, де впроваджено ювенальну юстицію)?
Це добре пані, що Ви вмієте карати без гніву, очевидно з любов"ю та лагідністю. Так навчав ап.Павло: "Брати! Коли б хтось попав у якусь провину, то ви, духовні, такого наставляйте духом лагідности, пильнуючи себе самого, щоб і собі не впасти у спокусу." (Гал.6:1) От тільки, чи вірно буде називати це карою? Якщо дорослих, що провинилися, наставляти треба лагідно, наскільки ж - лагідніше дітей. Мабуть під словом "кара", ми розуміємо кожен своє.ShMariam писав:Покарання (адекватне) - не зло і не помста, а спосіб запобігти гіршому і (зокрема, у випадку виховання дітей) до чого тут гнів?
А тут мабуть вже не до лагідності. Не знаю звідки ця цитата, я знайшов ще одну, дуже схожу: "Коли ж Господь нас судить, він нас тим поправляє, щоб не були ми засуджені зо світом.* (1Кор.11:32) Судить - можна розуміти як карає, але ж то БОГ! Той, хто знає наміри сердець і кому належить суд. Нам за приклад може бути Ісус, Син Божий, що прийшов виконати волю Божу, і приклад нам залишив. Чи карав Він кого? Як ставився до дітей? Коли я писав карати, то це не лагідно, мої діти завжди ображалися, коли карав.ShMariam писав:"Як Господь нас любить, він нас картає, щоб ми не були засуджені зі світом". Це приємно? Кого Господь любить , точно знають, що ні.
Павло (Євреїв, 12:5-8) писав:І ви забули попередження, що вам, як синам, говорить: «Мій сину, не легковаж Господнім каранням і не падай духом, коли він тебе картає, бо кого Господь любить, того карає, і б'є кожного сина, якого приймає.» На вашу науку ви терпите. Бог поводиться з вами, як із синами. Хіба є такий син, що його батько не карає? Коли ж вас виховано без картання, - якого всі зазнають, - то ви незаконновроджені, а не сини.
Ці рядки про витривалість до покарань, випробувань, які посилає/допускає Господь. Відношення батька до рідного сина на противагу до не рідного, взяті за приклад відношення Бога до тих, кого Він любить. Заголовок цього умовного розділу: Витривалість у напастях. Про виховання там не йдеться, швидше про смиренність та терпіння. Це не заповідь карати дітей.ShMariam писав:Павло (Євреїв, 12:5-8) писав:І ви забули попередження, що вам, як синам, говорить: «Мій сину, не легковаж Господнім каранням і не падай духом, коли він тебе картає, бо кого Господь любить, того карає, і б'є кожного сина, якого приймає.» На вашу науку ви терпите. Бог поводиться з вами, як із синами. Хіба є такий син, що його батько не карає? Коли ж вас виховано без картання, - якого всі зазнають, - то ви незаконновроджені, а не сини.
Ось так
А з попередньою цитатою, то я переплутала.
Повернутись до “Життя християнина”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей