Церковні покарання

в Україні і у світі

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 15 серпня 2011, 11:01

От Вам мабіть пощастило, що Ви народились католиком, а мені для того, щоб ним стати, треба повірити в примат папи. А так як логічними міркуваннями від «каменя-Петра» до першості єпископа Риму дійти неможливо, тооооо… таки Вам (і не тільки – Вам) пощастило, а мені (і не тільки- мені) – анафема?...


Вам в першу чергу потрібно повірити в Ісуса Христа - спасителя і його таким для себье приймати.

А далі дорвірити його словам, що Петро - видимий голова Церкви. Також те, що як людина він навіть після зішестя Святого Духа, на рахунок деяких речей помилявся. Але на рахунок питань віри - все писав і казав натхненно Святим Духом, і не своє говорив, а те що вирішувала їх Церквона спільнота.

Це і є пергість серед рівних. До речі на апостольскому соборі в Єрусалимі головував Яків, хоч Петро і залишався першим серед рівних. Значить це першість - не вищість і привілейованість (чого бояться православні патріархи) ,а щось важливіше.

ТОму що наставленя папи не відбувається від папи до наступного папи рукоположенням, а рукоположують бйого багато кардиналів (в перші віки просто єпископи), тобто Церква, то можна спокійно вірити в таку першість серед рівних римського єпископа, бо історики довели, що Петро помер як римський єпископ. І історія Церкви до 1054 року про це ччітко каже, що римського єпископа шанували як першого серед рівних.

І все було б добре, якби православні патріархи це зрозуміли. А Вам, як розумній людині взагалі легко має бути це прийняти і інших братів і сестер (яким лише цього не хватає) до такого розхуміння привести.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 15 серпня 2011, 11:04

viter писав:
Michail писав:Єресі так, це зло. Але думаю що живий там залишився, бо Бог зло перетворює на добро.

За Вашою логікою і сатаністи також добрі люди і спасуться.


Ну що у Вас за логіка. лиш би виткрутити якось. Якщо я роблю допис, то зважаю, неа написеане мною раніше. Якщо сатаність свідомо приймає не те що єресь, а відступ від Бога то це зовсім інша справа ніж, щирий серцем протестант, який приймає свідомо саме Ісуа Христа і хоча б Біблію, як Слово Боже.

Далі пояснювати, що ястається при цьому свідомому супротивленню Бога з душою сатаніста? Це Вам не спірні для протестантів питання і недорозуміння.

Аватар користувача
Володимир85
старець
старець
Повідомлень: 600
З нами з: 12 липня 2011, 14:51

Re: Церковні покарання

Повідомлення Володимир85 » 16 серпня 2011, 06:55

viter писав:
Michail писав:Єресі так, це зло. Але думаю що живий там залишився, бо Бог зло перетворює на добро.

За Вашою логікою і сатаністи також добрі люди і спасуться.



Кожну людину треба вважати всіма силами доброю :)

Ніщо не вирве із душі ні однієї людини Бога, який перебуває всередині кожного, очікуючи коли ця людина зверне на Нього увагу, а значить – завжди є можливість того, що людина спасеться.
Всі люди – добрі всередині, душа по–природі добра :) Тільки не всі доброту проявляють, важко це зазвичай, багато хто має цілі, не направлені до Бога, а направлені на власне *Я*, мають затуманену свідомість гріхами і проявляють погані риси характеру, не культивуючи добрі. Але все при бажанні можна змінити і душа, скинувши це все (часом все життя треба скидати), немов покривало, засяє у всьому блиску.
Коли св.Франциск думав про єдине джерело всього живого,
його ще більше,ніж завжди,сповнювало благочестя,і він називав всіх тварей Божих,
навіть самих малих,братами і сестрами,бо знав — їх створив Той же,Хто створив і його самого.
(св.Бонавентура)

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 16 серпня 2011, 10:12

Володимир85 писав:
viter писав:
Michail писав:Єресі так, це зло. Але думаю що живий там залишився, бо Бог зло перетворює на добро.

За Вашою логікою і сатаністи також добрі люди і спасуться.



Кожну людину треба вважати всіма силами доброю :)

Ніщо не вирве із душі ні однієї людини Бога, який перебуває всередині кожного, очікуючи коли ця людина зверне на Нього увагу, а значить – завжди є можливість того, що людина спасеться.
Всі люди – добрі всередині, душа по–природі добра :) Тільки не всі доброту проявляють, важко це зазвичай, багато хто має цілі, не направлені до Бога, а направлені на власне *Я*, мають затуманену свідомість гріхами і проявляють погані риси характеру, не культивуючи добрі. Але все при бажанні можна змінити і душа, скинувши це все (часом все життя треба скидати), немов покривало, засяє у всьому блиску.


Але без бажання і покаяння ні. Це чітка твердиня Церкви. Тому і нехристияни з щирим серцем, мають шанс бути спасеними, а християнин "маловір", "слабовір", "черствосерд", нажаль, може бути неспасенним.


Скажіть будь ласка, яким чином можна ривести до нас, по суті, більш глибоковпевнених протестантів і православних, якщо у нас таке:

http://www.credo-ua.org/2011/08/49251

Так вони і кажуть, "та ваші навіть не знають вяення своєї Церкви".
Я думаю, що вони, прагнучі знань і віри, не захочуть, щоб їх діти стали подібними...

(Хоча говорити правду про вчення Католицької Церкви я їм не перестватиму і молюсь за їх спасіння..., і з а єднання їх і нас в єдиній Католицькій Церкві з православною вірою).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 16 серпня 2011, 11:51

Michail писав:

Не всысебе вивищують, говорячи ыншим правду. Один чоловык був грышником, ы коли йому друг про це сказав прямо, вын навернувся, а друг був просто щасливим выд того, що через нього подыяв Христос (без усяких гордостей ы вивищень).

Та що тут сказати,,хіба ;Слава Тобі Господи...
Я не можу знати за чиєсь вивищення чи гордість.Бог справді так діє.
На мій погляд,небезпека в нашій Не досконалій люцкій природі.І це особливо діє,коли є спільнота в спільноті.(як поз.,так і нег.)
Просто Віра не може бути не Живою.Віра може бути слабкою,або не досконалою.Но зерно Життя в ній Є,навіть якщо вона кимось викривленна(єресь).
І на Вашому прикладі,той грішник мав зернину Життя,яку пробудив до життя Господь,через його товариша.
І в Протестантів є Зернина Життя,це навіть сумнівам не підлягає.(можливо,та зернина заглушена чимось,або народилась трошки мутованою :) ,але вона Є).

А ту Віру треба постійно плекати і захищати від мертвого.І нема такого,щоб та Віра далась,і постійно перебувала на одному рівні.(воно так би було,якби ми були досконалими з народження)
Для мене, Віра,це праця кожен день,це як війна,щоб ЇЇ не втратити і журба,щоб Вона росла і розцвітала.І на своїх плодах я не акцентую,Бо без плодів це не Віра.
Але,я не думаю за ті плоди.(як і коли я дам плід)Я не маю цілі,щоб давала плоди.Моя журба,щоб Вона просто була(Віра) ,а плоди віри це наслідок.Я не думаю за плоди,бо треба думати за Те,що дає плоди,бо ЇЇ призначення давати плід.І я просто не можу знати,який плід я дам Господу і в якій ситуації це станеться.(повірте,я таке спланувати не можу,хоч і намагався :) ).Ми часто думаєм за плоди,але якимось дивним чином появляються єресі.(хоч про плоди всі люблять балакати). :pardon:
Ми всі(Хрещені) маємо Живу Віру,але чи хочимо ми Жити нею,чи ми є причасниками Живого,це вже інше.
Плодів віри є багато.І особливий плід Віри,це Життя в Любові до ближнього.(до Протестанта).Доречі,всі вірні Вселенської Церкви є Братами.

Тобто,Жива Віра,це не якісний показник віри....
Дякую...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Церковні покарання

Повідомлення luksander » 16 серпня 2011, 21:30



Браво! автору статті. Нажаль, - то все правда...

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 17 серпня 2011, 09:46

Просто Віра не може бути не Живою.


Вибачте, але Ви помиляєтесь.

Новый Завет > Книга Иакова > Глава 2
7. Не они ли бесславят доброе имя, которым вы называетесь?


Читайте, будь ласка Біблію більше.


Доречі,всі вірні Вселенської Церкви є Братами.

Так, саме вірні - слово яке вказує на братсво.
А брат, який проти когось згрішив, і Церкву не слухає, хай буде тобі "як поганин і митар". Читали ці слова в Новому Завіті?

Книга От Матфея > Глава 18 > Стих 17:
если же не послушает их, скажи церкви; а если и церкви не послушает, то да будет он тебе, как язычник и мытарь.


Тому саме йдеться про живу віру, як визначник, через який спасає Бог.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 17 серпня 2011, 10:09

Michail писав:
Просто Віра не може бути не Живою.


Вибачте, але Ви помиляєтесь...

ні - віра завжди жива. Інакше це не віра. Розумію, про що Ви, і знаю, що в багатьох випадках можемо говорити про різні вияви "бракованої" віри, але це все мертвяки, а віра жива за визначенням.
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 17 серпня 2011, 10:12

о.Олег писав:
Michail писав:
Просто Віра не може бути не Живою.


Вибачте, але Ви помиляєтесь...

ні - віра завжди жива. Інакше це не віра. Розумію, про що Ви, і знаю, що в багатьох випадках можемо говорити про різні вияви "бракованої" віри, але це все мертвяки, а віра жива за визначенням.
З повагою, о.Олег


Ну ,апостол Яків сказав вислів "віра мертва" не я. Тому його й використовую. (вибачте, з усією пошаною до Вас і усіх братіві сестер, але слова з Біблії не зміниш. Жива є віра - чинна любовю. Бо будуть і такі, що іменем Божим чуда робили, а прийняті в Царсвто не будуть... БУла віра, і гори звертала, але це був "кимвал гуркотящий і мідь звеняща". Тому просимо Бога, щоб всім допоміг здобути віру живу і чинну любовю).
Адже ці слова Богонатхненні. А те, що скажемо ми може бути, а може й ні...

Тепер, якщо додержуватись визначення що віра по суті завжди жива, то дуж правильно сказав ап. Павло. що лише "через віру спасіння, ане від діл, щоб ніхто не хвалився...". Бо жива віра саме і містить діла і прийнятя добра (і таїнства в ній лише для людини корсть приносять).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 17 серпня 2011, 11:11

Можливо, зрозуміти, про що я грішний писав, допоможе цитата про двоякість вживання слова "віра" (і "діла") від блаженного Теофілакта:
"Слово "віра" вживається в подвійному значенні: інколи воно означає просту згоду розуму з явищем - через те, що ми зазвичай називаємо вірою і це (чому і біси вірують про Христа, що Він - Син Божий); і, знову ж, іменем віра ми називаємо сердечну послідовність, з'єднану з твердою згодою. Божественний Яків називає мертвою вірою просту згоду, як ту, що не має одушевляючих її діл. А Павло говорить про віру сердечну, яка ніколи не є без діл, бо в тому, що не має правдивих діл, її немає. Бо і Авраам дістав її не раніше, аніж наважився відкинути вітцівську неміч, і саме за цей подвиг і дана йому віра в нагороду. Але Павло почитає її вищою за діла закону, вищою суботнього відпочинку, вище обрізання і інших очищень. А це через те, що і в слові "діла" закралися два значення: ділами називаються діла, що доказують віру, не маючи яких вона залишається мертвою; ділами також називаються діла закону, без яких оправдується Авраам і всі християни... Тому, Божественні Апостоли не суперечать одне одному, але, беручи слово в різних значеннях, кожен використовує їх по потребі в своєму значенні... Обидва наводять Авраама як доказ свого вчення про віру. Один приклад Авраама доказує, що віра вища від діл, а інший, що діла вищі віри. Але кожен приймає слова ("віра" і "діла") в своєму значенні і бере корисне для нього як доказ"
Michail писав:...Ну ,апостол Яків сказав вислів "выра мертва" не я. Тому його й використовую...

та несперечаюсь я. Віра істинна/жива завжди є в парі з ділами. Тому і добре робите, що проповідуєте Христову Церкву: тут і віра, і діла. А те, що маємо багато проблем (наведена кимось тут стаття) - поле для нашої з Вами діяльності у вірі
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 17 серпня 2011, 11:20

о.Олег писав:Можливо, зрозуміти, про що я грішний писав, допоможе цитата про двоякість вживання слова "віра" (і "діла") від блаженного Теофілакта:
"Слово "віра" вживається в подвійному значенні: інколи воно означає просту згоду розуму з явищем - через те, що ми зазвичай називаємо вірою і це (чому і біси вірують про Христа, що Він - Син Божий); і, знову ж, іменем віра ми називаємо сердечну послідовність, з'єднану з твердою згодою. Божественний Яків називає мертвою вірою просту згоду, як ту, що не має одушевляючих її діл. А Павло говорить про віру сердечну, яка ніколи не є без діл, бо в тому, що не має правдивих діл, її немає. Бо і Авраам дістав її не раніше, аніж наважився відкинути вітцівську неміч, і саме за цей подвиг і дана йому віра в нагороду. Але Павло почитає її вищою за діла закону, вищою суботнього відпочинку, вище обрізання і інших очищень. А це через те, що і в слові "діла" закралися два значення: ділами називаються діла, що доказують віру, не маючи яких вона залишається мертвою; ділами також називаються діла закону, без яких оправдується Авраам і всі християни... Тому, Божественні Апостоли не суперечать одне одному, але, беручи слово в різних значеннях, кожен використовує їх по потребі в своєму значенні... Обидва наводять Авраама як доказ свого вчення про віру. Один приклад Авраама доказує, що віра вища від діл, а інший, що діла вищі віри. Але кожен приймає слова ("віра" і "діла") в своєму значенні і бере корисне для нього як доказ"
Michail писав:...Ну ,апостол Яків сказав вислів "выра мертва" не я. Тому його й використовую...

та несперечаюсь я. Віра істинна/жива завжди є в парі з ділами. Тому і добре робите, що проповідуєте Христову Церкву: тут і віра, і діла. А те, що маємо багато проблем (наведена кимось тут стаття) - поле для нашої з Вами діяльності у вірі
З повагою, о.Олег


Ще раз дякую!

А справ є дуже багато. З катехизацією, правда важкувато. В мене є група з 6-8 дітей, які хочуть вчитись, хочуть збільшувати віру. Є такі,що вчаться лише до 1 причастя. А далі справа батьків їх направляти в суботу на навчання... Але нажаль цього вони не роблять... Але важливим є те, що священик продовжує катехизацію дітей, які досягають 14 років і з молоддю до 20-22 років. В нас (ми з дружиною катехити) вже є такі "випускниник", які вчаться під проводом священика...

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 17 серпня 2011, 11:31

Michail писав:... А далі справа батьків їх направляти в суботу на навчання... Але нажаль цього вони не роблять...

є гарна можливість паралельно (допоки чекають дітей) катехизувати і батьків/бабусь/супроводжуючих. Навіть - не називаючи це гордим словом "катехизація дорослих" (щоб не надто когось напружувати :) ) а назвавши, наприклад "пояснення домашнього завдання для дітей" :Rose: : допомагаючи навчатися своїм діточкам - навчаться і самі. Особливо доречно використати момент підготовки до Першої Сповіді: батькам (навіть - дуже :( поверховим християнам) часто на цьому залежить (знимки і все таке), і це гарна нагода закинути сіті (зобов'язати приходити на заняття, щоб правильно працювати вдома) і виловити тих, хто себе виловити дасть :)
це з досвіду і... діє.
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 17 серпня 2011, 17:51

Michail писав:Ще раз дякую!

А справ є дуже багато. З катехизацією, правда важкувато. В мене є група з 6-8 дітей, які хочуть вчитись, хочуть збільшувати віру. Є такі,що вчаться лише до 1 причастя. А далі справа батьків їх направляти в суботу на навчання... Але нажаль цього вони не роблять... Але важливим є те, що священик продовжує катехизацію дітей, які досягають 14 років і з молоддю до 20-22 років. В нас (ми з дружиною катехити) вже є такі "випускниник", які вчаться під проводом священика...

Нехай Господь Помагає Вам. :Rose:
Тільки сьогодні приїхав з Погоні(там літні табори для дітей).І якраз віз отця і він розповідав реальний приклад,як Господь привів до себе батьків через ту дитину,яку віддали в літній табір(там все і катихизація і це багато чого).Просто привезли,бо так зробили сосіди,тай вже лекше,бо зявився час вільний від тягара батьківства :)
Але,який незбагненний Господь і дивні діла Його.
Люди які Хрещені,но в житті в Церкві були рази три,і як дитинка їх привела до Бога.
Це все не є реальним,якщо у людини нема Живої Віри.Як у тих хто працював з дітьми(катихити і священники,аніматори),так і ті батьки,які навіть про Бога сильно не журились.
Ми всі Хрещенні отримали щось Живе,але це не значить,що ми вже є Живими.
Я вважаю,що кожен собі це питання задасть,у вашому розумінні цього виразу(чи моя Віра Жива).І важаю,що є добре людину наблизити,щоб вона собі це запитання поставила сама.(тобто не Ви їй,а вона сама собі.І відповідь ця,є не для Вас,а для самої людини,це між Богом і нею)
Я просто журюсь виділенням тих,хто має живу віру з поміж інших,які також вірять у Христа.
Ми всі маємо віру.Хто сильнішу(щирішу),хто слабкішу(хитку).Розумієте,ми всі є Церквою Христовою,і сильні і слабкі,бо всі є причасниками Живого.
Доречі,ще підмітив,що Життя (віра) передається спатково,якщо навіть діти з якихось причин жити Нею не хотять.Але Воно неодмінно проросте(дасть плід),і це станеться скоріше,якщо ми це будемо підливати Любовю,нашою Любовю,до тих,які на чиюсь думку не такі досконалі.(що не є фактом :pardon: ).
Дякую..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Церковні покарання

Повідомлення luksander » 17 серпня 2011, 20:38

:) Я б запропонував відрізняти Живу Віру від мертвої як все живе від мертвого: Жива Віра має давати плоди Віри в Бога, а мертва таких плодів дати не може… А в якості ілюстрації підійшли б і слова з Матвія 25, 31-46

31
Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді Він засяде на престолі слави Своєї.
32
І перед Ним усі народи зберуться, і Він відділить одного від одного їх, як відділяє вівчар овець від козлів.
33
І поставить Він вівці праворуч Себе, а козлята ліворуч.
34
Тоді скаже Цар тим, хто праворуч Його: Прийдіть, благословенні Мого Отця, посядьте Царство, уготоване вам від закладин світу.
35
Бо Я голодував був і ви нагодували Мене, прагнув і ви напоїли Мене, мандрівником Я був і Мене прийняли ви.
36
Був нагий і Мене зодягли ви, слабував і Мене ви відвідали, у в'язниці Я був і прийшли ви до Мене.
37
Тоді відповідять Йому праведні й скажуть: Господи, коли то Тебе ми голодного бачили і нагодували, або спрагненого і напоїли?
38
Коли то Тебе мандрівником ми бачили і прийняли, чи нагим і зодягли?
39
Коли то Тебе ми недужого бачили, чи в в'язниці і до Тебе прийшли?
40
Цар відповість і промовить до них: Поправді кажу вам: що тільки вчинили ви одному з найменших братів Моїх цих, те Мені ви вчинили.
41
Тоді скаже й тим, хто ліворуч: Ідіть ви від Мене, прокляті, у вічний огонь, що дияволові та його посланцям приготований.
42
Бо Я голодував був і не нагодували Мене, прагнув і ви не напоїли Мене,
43
мандрівником Я був і не прийняли ви Мене, був нагий і не зодягли ви Мене, слабий і в в'язниці і Мене не відвідали ви.
44
Тоді відповідять і вони, промовляючи: Господи, коли то Тебе ми голодного бачили, або спрагненого, або мандрівником, чи нагого, чи недужого, чи в в'язниці і не послужили Тобі?
45
Тоді Він відповість їм і скаже: Поправді кажу вам: чого тільки одному з найменших цих ви не вчинили, Мені не вчинили!
46
І ці підуть на вічную муку, а праведники на вічне життя.

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 17 серпня 2011, 21:32

luksander писав::) Я б запропонував відрізняти Живу Віру від мертвої як все живе від мертвого: Жива Віра має давати плоди Віри в Бога, а мертва таких плодів дати не може… А в якості ілюстрації підійшли б і слова з Матвія 25, 31-46

31
Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді Він засяде на престолі слави Своєї.
32
І перед Ним усі народи зберуться, і Він відділить одного від одного їх, як відділяє вівчар овець від козлів.
33

То Ви страшну картину змалювали,якось це уявити страшнувато.(коли спробувати)
Але для нас то не є практичним,нам то не згодиться,щоб ми щось таким чином відрізняли(живе від мертвого). :roll:,хіба задумались,чому нам так хочиться бути вівцями,і чому ми так впевненні,що ми точно не козли.
То є Божа справа і святі Його(мученики й праведники) вже давно очікують цього дня,а Ангели Господні своє призначення виконають...(з обявлення Ів.Бог).
Якось мені це нагадало сьогоднішнє Єв.дня.(Євангелія від Матея 21:28-32)
Уявляєте,скільки сюрпризів очікує всіх нас.Бо я впевненний на 100%,що будуть ті,які себе вівцями почувають,но Бог їм виявить козлячу натуру...а будуть ті,які себе явними козлами почувають,но виявиться,що вони є вівці.І якось справді,останні стануть першими,а перші останніми.
Складно це все,і я якось краще утримаюсь від думки,хто там ким є насправді,я за себе не можу розібратись,то що мені до судження про когось.
Це все само собою виявиться,і тоді вже точно взнаєм,чи Жива Була Наша Віра...і які були діла наші.(і спитають не тільки за те що робили,а й за те,чого НЕ зробили...ось що страшно)
А себе треба перевіряти не на овечість,а на козлість.Думаю так спокійніше,тобто певніше. :pardon: (як на мене,що нікому не навязую,як якусь живість)
Дякую..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 18 серпня 2011, 12:30

о.Олег писав:
Michail писав:... А далі справа батьків їх направляти в суботу на навчання... Але нажаль цього вони не роблять...

є гарна можливість паралельно (допоки чекають дітей) катехизувати і батьків/бабусь/супроводжуючих. Навіть - не називаючи це гордим словом "катехизація дорослих" (щоб не надто когось напружувати :) ) а назвавши, наприклад "пояснення домашнього завдання для дітей" :Rose: : допомагаючи навчатися своїм діточкам - навчаться і самі. Особливо доречно використати момент підготовки до Першої Сповіді: батькам (навіть - дуже :( поверховим християнам) часто на цьому залежить (знимки і все таке), і це гарна нагода закинути сіті (зобов'язати приходити на заняття, щоб правильно працювати вдома) і виловити тих, хто себе виловити дасть :)
це з досвіду і... діє.
З повагою, о.Олег


Дякую. Інколи так і
виходить. Одну дитину мама водила і чекала в храмі. То ж прослухала ще раз "курс юного християнина".
А в більшій мірі ті ж батьки катехизовані досить сильно священиком (який проповідь 45 хвилин дає ,і всі тижні напроліт працює з людьми) ТО ж наші прихожани знають вчення. Але дітей бабусі дуже віруючі якось не можуть вмовити прийти, бо в них то футбол, то якісь інші навчання, а деякі вважають, що науки до причастя їм досить...

НУ парохія в нас 6 років лише ,і не є така вже й велика, бо паралельно є ще дві православні церкви і десь за кілометр ще одна греко-католицтка.

А дітей з двору я вс запрошую (яких особисто знаю). Бувають що приходять періодично, але потім закидують... НУ але є й стабільні слухачі. Нагадаю, йдеться про постійну катехизацію (крім літа, коли всі розджаються по християнських таборах, чи до бабусь і т.д.). А до причастя постійно готуємо, хоча деякі готуються в нас, а йдуть до причастя в інших парохіях або соборі (є й таке , і то Слава Богу!).

Може як парохія дорослішатиме, то будеїх більше. (Колись ми з дружиною мали до 12 діток).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 19 серпня 2011, 10:51

andrey s. писав:
Michail писав:Доречі,ще підмітив,що Життя (віра) передається спатково,якщо навіть діти з якихось причин жити Нею не хотять.Але Воно неодмінно проросте(дасть плід),і це станеться скоріше,якщо ми це будемо підливати Любовю,нашою Любовю,до тих,які на чиюсь думку не такі досконалі.(що не є фактом :pardon: ).
Дякую..


Якби ж то спадково передавалось. Спадково всім передається вільний вибір, але щоб саме віра, то навряд. Спадково передаються лише - схильності і можливості до розвитку тої чи іншої ознаки і властивості, та можливості варіювання величини ознаки і властивості.

І всі люди отримують спадков можливість вірити.
Якби воно неодмінно проростало, то всі, без виключння діти віруючих - були спасенні. Нажаль так не є.

А ті батьки, що через дитину навернулись і справді були щиріі. Просто в свій час не були правильно євангелизовані і катехизовані,і в цьому є вина Церкви (людської компоненти), а саме тих, хто їх хрестив, хто брався стати їх хресними... але слава Богу, що в цьому випадку вона виправлена.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 19 серпня 2011, 10:56

Це все само собою виявиться,і тоді вже точно взнаєм,чи Жива Була Наша Віра...і які були діла наші.(і спитають не тільки за те що робили,а й за те,чого НЕ зробили...ось що страшно)

На рахунок інших, так - важко визначити. Хоча і можливо, бо як казав Ісус Христос, дерево пізнається по плоду його. Але чому Ви на рахунок себе так сумніваєтесь?
Відносно своїх думок,помислів, справ Ви бачите як всеє і розвивється. Тому і визначити легко. Ап. Павло мав велику надію на Царство Небесне і не сумнівався, а казав, що не може дочекатись дня, коли туди перейде.


Якщо, звичайно надієтесь на свої сили в спасіння, то може бути сумнів (і не тільки сумнів, а й боязнь, бо своїми силами не спасаємось), якщо на Силу Божу, то в мене сумніву нема, що Спаситель мене врятує.


Робіть все що можете, а те що не можете, зоставте на Ісуса, Він зробить, бо вірний (навіть кщо ми невірні, Христос вірний. Якщо ми щось порушимо і недобре зробимо, але пкаємось, то Він все зробить досконало).


А от сумнів у спасінні для багатьох людей стає пасткою. Чому? Не знаю чи чули Ви цю науку, але коли людина сумнівається, то і далі продовжує робити гріхи і так казати "Та мені вже ніхто не допоможе. Я вже стільки наробив всього, що Бог не пробачить. Така людина попадає в сіті лукавого.
І так буде думати і в плані духовному і земному. Так її життя може полетіти взагалі шкереберть.

А якщо впевнена, що Христосспасає (як я і говорив про дію спасіння) то з вдячності Богу (і ніяким інакшим чином, наприклад не надіючись на якісь заслуги) робить добрі справи, старається дотримувати по свїй слабкій природі Слова Божого в Його постановах, пстанов своєї Церкви. Навіть якщо не планує собі якісь пісні і молитвоні подвиги, а просто методично дотримується їх як корисних для духовного життя постанов.

На цю тему можемо вести діалог хоч все життя (і про християн, які зачерствіли в обрядах, але не є духовними і т.д.).
Але колись в інших темах :)
Востаннє редагувалось 19 серпня 2011, 12:20 користувачем Michail, всього редагувалось 1 раз.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 19 серпня 2011, 10:58

Ну і тут хочу завершити свою думку цитатою з катехизму!
Нажаль скоріше цього не привів.


Хто належить до католицької Церкви?
836 «До католицької єдності Божого Народу (...) покликані всі люди; до цієї єдності по-різному належать або до неї спрямовані і вірні католики, й інші віруючі у Христа, і, врешті, усі люди без винятку, яких Божа благодать кличе до спасіння» (II Ватиканський Собор, Догм, конст. « Lumen gentium », 13.).
837 «Повністю належать до церковної громади ті, що, маючи Духа Христа, приймають увесь її устрій та всі засоби спасіння, в ній установлені та поєднані в її видимій структурі – через зв'язки визнання віри, святих таїнств, церковної влади й
церковного співпричастя - з Христом, що керує нею через Верховного Архиєрея і Єпископів» (II Ватиканський Собор, Догм, конст. « Lumen gentium », 14.).
838 «З тими, що охрещені і носять добре ім'я християн, але не визнають цілості віри або не зберігають єдності співпричастя під керівництвом наступника Петра, Церква усвідомлює себе пов'язаною з багатьох причин» (II Ватиканський Собор, Догм, конст. « Lumen gentium », 15.). «Бо ті, хто вірить у Христа і прийняв важливе Хрещення, перебувають у певному, хоч і недосконалому єднанні з католицькою Церквою» (II Ватиканський Собор, Декр. « Unitatis redintegratio », 3.). З православними Церквами така єдність настільки глибока, «що дуже мало бракує, аби вона досягла повноти, яка дозволила б спільне відправлення Господньої Євхаристії» (Павло VI, Промова 14 грудня 1975 р.; пор. П Ватиканський Собор, Декр. « Unitatis redintegratio », 13-18.).

Церква і нехристияни

839 Щодо тих, хто ще не прийняв Євангелія, то вони також різними шляхами спрямовані до Божого Народу (II Ватиканський Собор, Догм, конст. « Lumen gentium », 16.):
Ставлення Церкви до єврейського Народу. Церква, Божий Народ Нового Союзу, досліджуючи своє власне таїнство, відкриває свій зв'язок з єврейським Народом (Пор. ІІ Ватиканський Собор, Декл. « Nostra aetate », 4.), «до кого Господь Бог наш промовляв раніше» (Римський Мисал, Богослужіння Великої П'ятниці, 13, загальна молитва VI.). На відміну від усіх інших нехристиянських релігій, юдейська віра вже є відповіддю на Боже об'явлення в Старому Завіті. Це єврейському Народові «належить усиновлення, і слава, і завіти, і законодавство, і богослужба, й обітниці; їхні отці, з них І Христос тілом» (Рим. 9,4—5), бо «дари Божі і покликання незмінні» (Рим. 11,29).

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 19 серпня 2011, 16:10

Michail писав:Ну і тут хочу завершити свою думку цитатою з катехизму!
Нажаль скоріше цього не привів...

:( оййой... З цього я грішний якраз починав (перегляньте 08 серпня 2011, 15:35 viewtopic.php?f=19&t=2157&start=90 ) - думаю, щось не те в нашому діалозі... :(
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 19 серпня 2011, 21:09

Michail писав:
Якби ж то спадково передавалось. Спадково всім передається вільний вибір, але щоб саме віра, то навряд. Спадково передаються лише - схильності і можливості до розвитку тої чи іншої ознаки і властивості, та можливості варіювання величини ознаки і властивості.

І всі люди отримують спадков можливість вірити.
Якби воно неодмінно проростало, то всі, без виключння діти віруючих - були спасенні. Нажаль так не є.

Слава Ісусу Христу!!!
Ой!!,думка піднята моною є складною,хоч і не оффтопом у цій темі. :) .
Нажаль,якраз та можливість " Вільного вибору"(свобідної волі),часто майже відсутня у дітей.І за це несуть відповідальність батьки,дідусі,прадідусі(а якщо глобально,то і всі люди)..тобто їхні Не розкаянні гріхи,чи постійне перебування в грісі.
Тобто,що значить майже відсутня??.Вона не може бути повністю відсутня,але й під впливом якихось обставин є дуже-дуже слабкою.(в цій думці Вільний Вибір= Віра)
І якраз це передається спатково,тут навіть сумніватись не приходиться.
Розумієте,якщо на хлопский розум(інакше не вмію :D ),то і добро,і зло,може передаватись спадково.(навіть якщо дитина не Хрещенна.Це доречі одне з поясненнь люцкої доброти,добрих справ,(справжньої,любої Господу) поза Церквою,тобто тих дарів Святого Духа,які були у пращурів)
Погодьтесь,якщо Ісус мусів приходити у світ через такий невинний непослух Адама(тобто Гріх),то що казати.Ці всі гріхи люцтва,причиною яких був Адамів непослух,так накопились(як лавина),що якби не Син Божий,то був би капут вже тоді. :pardon:
Тобто гріх Адама вплинув на нащадків,тобто він передався.То логічно,що і праведність батьків передасться дитині.Тобто ті гріхи які прощені батькам в Імя Господа нашого,дітям не передаються.(і повірте,я тут балакаю не тільки за зовнішні вияви віри,що можна сказати,дитина ходить до Церкви і все ОК.).
І якщо це все перенести на "Віра",тобто те "Зерно Життя",то це ще й як передається.(я тут навіть не про виховання батьками дітей балакаю,це само собою).
Доречі,це не тільки моє спостереження.Я цю думку подавав поважним отцям,і вони тільки це підтвержували життєвою практикою.
Зрозуміло,що хто вірує в Христа,то його гріхи(зло) дітям не передасться.(помоєму так Церква каже,но це я своїми словами).І господь благословляє дітей дітей(це не дослівно,а суть),що Його бояться.(щось таке памятаю з псалмів)
Але якраз і у цьому суть,у люцкій не досконалості,щоб триматись цього,і Божій Доброті,що помагає в цьому.
Маю ще думки,що тільки це підтвержують,але поки їх писати не стану..
От навіть такий практичний приклад(їх є чимало,особливо у нашій державі).
Бабусі були побожними,їх діти в наслідок чогось такими не були й не виховувались у Христі.(ну розумієте,СССР).Але по якісь причині,внуки Бабусі проявляють велику цікавість до Бога,тянуться до Його Церкви,навіть попри Не розуміння батьків,які виховані не так,і своїх діте так не виховували.(парадокс,правда??)
І щоб не зробити наглий оффтоп :D ,скажу,що перебування в грісі(єресь) дідусів,батьків...ой як має вплив на дитину.(але не позбавляє всього)
І ще,саме важливе...
Ці всі думки не мають бути фундаментом в чомусь,тобто це тільки моє спостереження і висновки,що таке має місце.Я це пояснити не можу,і висловився тут з цього приводу не для якоїсь науки....

Michail писав:На рахунок інших, так - важко визначити. Хоча і можливо, бо як казав Ісус Христос, дерево пізнається по плоду його. Але чому Ви на рахунок себе так сумніваєтесь?.................................................................

Я Вам щиро вдячний за ці слова і за науку й турботу. :Rose:
І відповім Вам,що Ви праві,я НЕ Є досконалим :) як Син Божий,який є моєю дорогою до Життя Вічного.(тому я не розслабляюсь,бо знаю,що потрібно витримати до кінця)
Навіть скажу по суті,що попри все я маю якісь сумніви(у поданному мною розумінні,і вони різного роду й по різному виявляються),і якраз перемога над ними мене робить Живим.І звичайно я питаю себе,про свої плоди,і про Божі плоди.Бо все добре що маю,то не є моє.
Просто в цій темі,тай взагалі тут,я не можу про них балакати.А якщо вони є,то я не можу кричати про якусь свою супер Живість чи ще щось таке.Я маю Віру(яка мертвою бути не може :pardon: ),і за це Хвала Богу,решта є та жертва,яку я мушу принести,тобто моє життя.
Ви мусите зрозуміти,що я не звик балакати про свої духовні переживання(сумніви,чи їх відсутність,чи навіть Віру),як звикли це робити Ви(я зрозумів,що Вам близький по духу Харизматичний рух).Просто ми по різному це виявляєм,от і все.Але я вірю, що стремим ми до Одного і Єдиносущного.
І ще..
Michail писав:На рахунок інших, так - важко визначити. Хоча і можливо, бо як казав Ісус Христос, дерево пізнається по плоду його.

Ви журитись(балакаєте) за когось,це є добре.Але не упустіть Головного,без Чого це не буде мати змісту.І будьте обережні з враженнями про плоди,про чиїсь плоди.
......................
Бо ми з Вами не дерева,ми максемум гілочки.І дерево наше добре,й плід приносить добрий,тобто не ми його приносим,а дерево.Наша задача не всохнути.
І ми є Божі,але не повинні забувати про хитрість лукавого.Тому не варто сліпо віддаватись відчуттям,якими пишаємось,які голосно виявляєм.
Ми не досконалі,но стремим до Неї.Тому не варто спокушати Господа своєю самовпевнінностю,скидаючи це на віру(живу віру),а тим паче на відсутність Живої Віри у когось.
Ісус,будучи досконалим,не піддався спокусі,й не пригнув в низ,хоч віру мав досконалу.(таким чином викрив підступ лукавого).
І ми маємо бути обережні,коли балакаєм за відсутність сумнівів у нас,і присутність їх у когось.(Ви звісно так не казали,я на загал).
Віра,це те що мені подарували,і я це стараюсь нести в серці,і при цьому за плоди сильно не журюсь(бо дана не для того,щоб ЇЇ всім показувати,розмовляти без потреби про неї,а для того щоб Жити Нею,і саме цим приносити той плід),бо ЇЇ призначення дати той плід,моя задача НЕ всохнути й не збитись з шляху чиїмось гарними на вид,но не придатними до споживання "плодами",тобто,щоб мене хтось не відрізав від того Дерева.
Це все написане(після крапочок :) ) стосується мене,і звісно не про Вас,бо за Вас не знаю.
Я вірю,що Господь з Вами,і Ви працюєте на Його Славу.
Дякую за дописи :Rose:
(просто інтернет,це місце де ваще порузумітись,ніж в житті :pardon: )
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 21 серпня 2011, 18:57

можливо вже десь тут на Форумі подавалося, але для теми, думаю, гарно перечитати розуміння екуменізму Христовою Церквою (глава Конгрегації Віровчення кардинал Уїльям Левада)
http://sibcatholic.ru/2010/03/11/kardin ... kumenizma/
Глава Конгрегации вероучения кардинал Уильям Левада, выступая в прошедшую субботу в Университете Королевы в Кингстоне (Канада), назвал целью экуменического движения полное единство отделенных христиан с Католической Церковью. При этом подобный союз должен внутренне преобразить саму Церковь, духовно обогатить ее.

«Сам процесс работы ради будущего единения производит изменения в Церквах и общинах церковного типа, которые в него вовлечены, – заявил выскопоставленный католический иерарх. – Когда же такой диалог завершается воссоединением с Католической Церковью, она сама меняется, становясь духовно богаче». Однако кардинал оговорился, что не имеет в данном случае в виду таких изменений, которые бы касались «существенных элементов Церкви, элементов освящения и истины. Христос наделил Церковь всей полнотой того и другого. Однако можно говорить об обогащении в способах выражения этих существенных элементов, благодаря чему мы начинаем лучше понимать, какими неистощимыми богатствами Иисус Христос на самом деле одарил Свою Церковь». «Новостью экуменического движения, – продолжил свою мысль кардинал Левада, – является тот факт, что неизменные истины и элементы святости, от века сущие в Католической Церкви, раскрываются в новом ракурсе, получают иное освящение: в той форме, как их переживают и культивируют другие общины верующих. И все эти общины Христос призывает объединиться в одной совершенной общине, в которой бы одна вера, одно церковное право, один культ, одна благодать переживались и осуществлялись бы по-разному, но составляя притом гармоничное целое». Если мы убеждены, что то или иное принимаемое нами утверждение абсолютно правдиво, – добавил глава Конгрегации вероучения, – мы всё же можем всё глубже и полнее познавать его смысл, благодаря участию других общин верующих, которые размышляют о той же тайне.

Стремясь донести до слушателей свое понимание экуменизма, кардинал Левада прибег к аналогии оркестра. «Видимое объединение различных христианских общин с Католической Церковью можно уподобить слаженной работе оркестра, – сказал он. – В оркестре некоторые инструменты могут исполнять все ноты, как, скажем, фортепьяно. На фортепьяно можно взять все без исключения ноты, которые исполняют скрипка, арфа, флейта или труба… Однако же когда эти инструменты исполняют те же ноты, что и фортепьяно, впечатление от этого совершенно иное, несравненно более богатое. В результате мы имеем полноту, симфонию. Таким же образом и целью экуменического движения является переход от современной какофонии к симфонии, к исполнению тех же самых нот Богооткровенной истины, тех же самых аккордов освящения, того же ритма христианской нравственности и благодати, но во всей полноте и красоте исполнения, так, чтобы весь мир наполнился пробуждающим восхищение благозвучием Слова Божия».

«Все прочие инструменты в оркестре настраиваются по фортепьяно, – продолжил он, – они не смогут составить слаженного оркестра без фортепьяно. И это есть воля Божия, чтобы мир, которому адресовано Его слово, услышал одно прекрасное музыкальное произведение, в чье исполнение внесут свой вклад многие и очень разные инструменты». Далее кардинал Левада привел конкретные примеры специфического вклада различных Церквей: Православной, Протестантских, Англиканской…

«Христос желает именно видимого единства христиан, – подвел он итог, – а не какого-то неуловимого, недостижимого… А мы порой не сознаем до конца ценности сокровищ, которыми обладаем, а потому нуждаемся в духовной проницательности наших братьев, чтобы должным образом понять их значение».

З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 22 серпня 2011, 11:49

о.Олег писав:
Michail писав:Ну і тут хочу завершити свою думку цитатою з катехизму!
Нажаль скоріше цього не привів...

:( оййой... З цього я грішний якраз починав (перегляньте 08 серпня 2011, 15:35 viewtopic.php?f=19&t=2157&start=90 ) - думаю, щось не те в нашому діалозі... :(
З повагою, о.Олег


О. Олег, з усією повагою, але ВИ не зрозуміли. Подаю в скороченому варіанті, що було показано, що я хочу вказати:

Катехизм:

Хто належить до Католицької Церкви?

«Бо ті, хто вірить у Христа і прийняв важливе Хрещення, перебувають у певному, хоч і недосконалому єднанні з католицькою Церквою» (II Ватиканський Собор, Декр. « Unitatis redintegratio », 3.).

Церква і нехристияни

839 Щодо тих, хто ще не прийняв Євангелія, то вони також різними шляхами спрямовані до Божого Народу (II Ватиканський Собор, Догм, конст. « Lumen gentium », 16.)...

ТОбто те ,що я доводив, Тайна Хрещення прийнята і дійсна в некатоликів, робить людей християнами (і перебуваючими в Католдицкій Церкві, хоч для нас це невидимо) і вони відмінні по звязку з Католицькою Церквою від нехристиян.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 22 серпня 2011, 11:51

Ви журитись(балакаєте) за когось,це є добре.Але не упустіть Головного,без Чого це не буде мати змісту.І будьте обережні з враженнями про плоди,про чиїсь плоди.

О, у ці справі точно потрібна обережність . Тому і є правило неосудження.
Але є можливість пізнати дерево по плоду, це я лиш мав на увазі.

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 22 серпня 2011, 11:58

Код: Виділити все

Я Вам щиро вдячний за ці слова і за науку й турботу. 
І відповім Вам,що Ви праві,я НЕ Є досконалим   як Син Божий,який є моєю дорогою до Життя Вічного.(тому я не розслабляюсь,бо знаю,що потрібно витримати до кінця)
Навіть скажу по суті,що попри все я маю якісь сумніви(у поданному мною розумінні,і вони різного роду й по різному виявляються),і якраз перемога над ними мене робить Живим.І звичайно я питаю себе,про свої плоди,і про Божі плоди.Бо все добре що маю,то не є моє.
Просто в цій темі,тай взагалі тут,я не можу про них балакати.А якщо вони є,то я не можу кричати про якусь свою супер Живість чи ще щось таке.


Ніхто з створінь не досконалий як Бог. Лише Бог своєю благодаттю дає таку досконалість, достатню для потрапляння в Царство Небесне, а саме духовну, божественну природу, Нове створіння. АЛе і там ВСІ створіння вічно будуть дивуватись Божій досконалості - перебуваючи в екстазі. Рівного Богу створіння нема. Просто є безкінечний напрям до вічної досокналості.

На рахунок кричання про своє спасіння. НІ за які гроші. Максимум що я, грішна людиниа, можу сказати, то те, що впевнений.в тому, що Ісус Христос мене спасає і спасе, як і обіцяв тим, хто вірить в Нього (живою вірою). А кричати і т.д.ю не намагаюсь. Хочу просто це всім передати, щоб завжди мали віру, надію і основне - любов! я вірю Христу і ЙОго обіцянкам.

(Супр живості, кричання, мої добрі плоди -це все перед Богом - ніщо. Тому кічитися тим навіть подумати боюсь!).

Просто слоава і подяка Богу за Спасіння і воскресіння нас людей і за порятунок та одухотворення всбого створіння.

Аватар користувача
о.Олег
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 9707
З нами з: 29 вересня 2009, 12:53
Звідки: м.Львів

Re: Церковні покарання

Повідомлення о.Олег » 23 серпня 2011, 18:27

Michail писав:ТОбто те ,що я доводив, Тайна Хрещення прийнята і дійсна в некатоликів, робить людей християнами (і перебуваючими в Католдицкій Церкві, хоч для нас це невидимо) ...

перебуваючими
у певному, хоч і недосконалому єднанні з католицькою Церквою
чітко і зрозуміло. І цитував я грішний це саме для Вас - перестаньте ходити по колу, бо вже голова від Вас обертом :D
З повагою, о.Олег
"Ніхто не може любити більше, ніж тоді, коли він за своїх друзів своє життя віддає" (Йо. 15, 13).

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 23 серпня 2011, 19:45

о.Олег писав:
Michail писав:ТОбто те ,що я доводив, Тайна Хрещення прийнята і дійсна в некатоликів, робить людей християнами (і перебуваючими в Католдицкій Церкві, хоч для нас це невидимо) ...

перебуваючими
у певному, хоч і недосконалому єднанні з католицькою Церквою
чітко і зрозуміло. І цитував я грішний це саме для Вас - перестаньте ходити по колу, бо вже голова від Вас обертом :D
З повагою, о.Олег

Я також прийшов був до такого висновку. Я думав-думав, шукав чогось не зрозумілого мені. Но виявилось, що п.Михайло обстоював те, що ітак ясно.
От вам і спілкування в сітці, у всій красі. :pardon:
Але, це пішло особисто мені на користь, як не крути...(мозгами трохи довелось пошурупати :D )
Дякую..
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ

Michail
старець
старець
Повідомлень: 1196
З нами з: 29 грудня 2009, 10:42
Звідки: Ужгород
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення Michail » 24 серпня 2011, 10:08

andrey s. писав:
о.Олег писав:
Michail писав:ТОбто те ,що я доводив, Тайна Хрещення прийнята і дійсна в некатоликів, робить людей християнами (і перебуваючими в Католдицкій Церкві, хоч для нас це невидимо) ...

перебуваючими
у певному, хоч і недосконалому єднанні з католицькою Церквою
чітко і зрозуміло. І цитував я грішний це саме для Вас - перестаньте ходити по колу, бо вже голова від Вас обертом :D
З повагою, о.Олег

Я також прийшов був до такого висновку. Я думав-думав, шукав чогось не зрозумілого мені. Но виявилось, що п.Михайло обстоював те, що ітак ясно.
От вам і спілкування в сітці, у всій красі. :pardon:
Але, це пішло особисто мені на користь, як не крути...(мозгами трохи довелось пошурупати :D )
Дякую..



А я мав на увазі, що якщо в єднанні, то хоч і в недосконалому ,але вже не окремо від Католицької Церкви. Ті, що в Царстві Небесному з нами будуть, виявиться що у житті тут перебували в Христовій Церкві.

Коло колом, але марафонцю не ожне коло треба пробігти, щоб добитись результату.

luksander
старець
старець
Повідомлень: 1023
З нами з: 11 грудня 2009, 17:23

Re: Церковні покарання

Повідомлення luksander » 27 серпня 2011, 22:05

luksander писав:
luksander писав:Дякую за дискусію :Rose:
Просто ці питання постають кожен раз, коли я проголошую Символ Вірим і хотілося б якось визначитись з «Єдиною Церквою»… :Search: )


Тому, коли я виголошую: вірую в Єдину, Святу, Соборну і Апостольську Церкву, я не думаю ні про Павла, ні про Аполлоса, ні про Кифу… Я думаю про Ісуса Христа і Його Церкву


Подумав: Символ Віри має конкретнеі час, місце і обставини проголошення,тож досить визначитись, як саме тоді розумівся термін «єдина»… погуглив… таки однозначно: заснована Ісусом Христом Церква на Камені-Петрі – Католицька Церква начолі з єпископом-наступником Петра…
Особливо вразила ось ця цитата:

Это обнаружило также разность между учеником и Учителем и утешило прочих. Если они негодовали на двух братьев, то тем более вознегодовали бы на Петра, потому что еще не удостоились принять Святого Духа. После принятия Духа они стали иными, и во всем уже уступают первенство Петру; ему предоставляют право говорить в собраниях, хотя он менее других был искусен в слове.

Златоуст Толкование на Евангелие от Матфея, Беседа 50 (Матф. 14:23-24)


при бажанні можна сказати, що відкидаючі першість Римського єпископа в Христовій Церкві і тепер ще не прийняли Святого Духа? :oops:

І яку ж віру сповідують ті, хто, виголошуючи Символ Віри, під «Єдиною» розуміють не Католицьку Церкву? :oops:
Так і хочеться сказати про ПЦ: сліпі ведуть сліпих… :(

Не знаю вже, чи уяснювати собі всі ці розкольні проблеми далі… сумно це все і боляче. "В великому знанні – багато печалі", - так, здається, говорив Проповідник :(

Аватар користувача
andrey s.
старець
старець
Повідомлень: 2624
З нами з: 13 січня 2011, 19:40
Звідки: м.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
Контактна інформація:

Re: Церковні покарання

Повідомлення andrey s. » 28 серпня 2011, 20:44

luksander писав:

при бажанні можна сказати, що відкидаючі першість Римського єпископа в Христовій Церкві і тепер ще не прийняли Святого Духа? :oops:

Та прийняли, це навіть сумнівам не підлягає.
luksander писав:
І яку ж віру сповідують ті, хто, виголошуючи Символ Віри, під «Єдиною» розуміють не Католицьку Церкву? :oops:
Так і хочеться сказати про ПЦ: сліпі ведуть сліпих… :(

Розумієте, я вважаю, що Бог це все знав, і якось потурбувався про це.(тобто я вірю в це, і певно я не знаю яким чином) І логічно, що ті які сильно не приймають цього, насправді цим тільки підтвержують свою причетність до Неї(Вселенської). Народ каже:"Від ненависті до Любові один крок" :) .
От для прикладу.."Свідкам" фіолетово, чи на них, чи без них, чи взагалі до Риму....фіолетово...От вони 100% не від цього. А з Православними все по інакшому...
Так що має бути все добре. Це як велике випробовування, дане нам всім. Це як спосіб покутувати те все, що послужило цьому.(розколу)
Халяви не буде, і це не подарується. Це треба буде повернути(покутувати,виправити), і ті гріхи, а точніше їх наслідки, які були цьому причиною, маємо покутувати ми.Тобто виправляти це. Але як??? Що ми можимо??? [/quote]
luksander писав:
Не знаю вже, чи уяснювати собі всі ці розкольні проблеми далі… сумно це все і боляче. "В великому знанні – багато печалі", - так, здається, говорив Проповідник :(

Та я давно якось зрозумів, що ці всі знання(з історії Церкви, праці мудрих і богонатхненних людей), що привело до цього(розколу), яким чином це сталося, і все в цьому дусі, якось обтяжує. Тобто здавалось би має навпаки, полекшувати сприйняття цієї ситуації(для спільного діалогу), а воно тільки сумніше стає і важче :(
І я якось думаю, що витримає це випробовування той, хто не візьме собі в серце злоби.(хоч більшість каже,що злоби не беруть, а тільки роздумують про це, що люблять Пр.братів. Але хай почитають що пишуть..) Тобто не будемо підтримувати те зерно розбрату, яке посіялось колись давно, і Нехай Господь Змилується над тим, хто його посіяв. Так само над тими, хто дозволив йому прорости і вирости до таких розмірів.
п.Олександр, на мою думку знання тут не поможуть, а навіть навпаки...обтяжать. Бо це все так незбагненно, як це могло статись, коли прийняли Духа Святого.
Але це люди, і тут зі всіма витікаючими. :pardon:. А гордість, не даремно самий страшний гріх, який частіше всього є наслідком всіх інших.
Мені також сумно. Але якраз я можу допомогти. Ні, не красивими роздумами з вживанням гарного слова "Екуменізм", не з розумними розважаннями з Православними. Ні, все простіше. Я просто не буду отравляти свою, а відтак чиїсь душі, цим зерном, яке хтось посіяв. А решта зробить Бог.(я не сумніваюсь у Його силі і незбагненності)
А спільні молитви, це Є добре. Просто молитви, без цієї люцкої мудрості.
Але мусимо..просто мусимо вірити в Божу доброту, яка підкаже вихід з цього.
Дякую...
З повагою ПРОСТО андрій!!! УГКЦ


Повернутись до “Католицька Церква”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей