1. Бачу ви знавець церковного права, однак існує ще й "прикладна" пастирологія, котра дає багато конкретних відповідей на теоретичні запитання.
Отче, цікаво виходить. Бачу, що Ви не перший говорите про різницю між практикою та теорією. Зі всією повагою дозвольте звернути увагу на одну річ, якщо це так, тоді давайте заберемо багато речей, з т.зв теорії: як-то хрещення = робить святими, а на практиці не так, в книжках пишеться одне, а на практиці інше і т.д. Я не спец церковного права, взагалі ні в чому не спец. Просто , читаючи , виробив собі свою думку.
2.Ви навели мою цитату про кількість парафій, але не точно. Я подавав 400 + 100 = 500 громад православних. І говорив про те, що вони не є іновірцями, а навпаки ми з ними одної віри (чи може вже ні?) І тому я говорив що термін "місійні терени" зовсім сюди не підходить.
Віри то однієї, але не однієї депозиту= якості віри. Я навпаки, підкреслюю, що КЦ має проповідувати і серед усіх людей які не є католиками, бо навіть, якщо ми і вважаємо їх своїми одновірцями, то в строгому смислі слова, наші одновірці є РКЦ і всі ті, хто знаходиться в єднанні з Папою.
3.УГКЦ на Буковині є майже в кожному районному центрі, де проживали і живуть сьогодні українці греко-католики. Може ви вважєте, що потрібно йти в кожне село, де є один, чи два галичани і там будувати нову церкву ? Це - безглуздя. Потрібно спочатку підтримати вже утворені парафії, де вірних по 10 осіб і там родина нашого священика, котра думає, як знайти кошти оплатити за житло.
Я взагалі нічого не вважаю, але якщо Ви вважаєте, що УгкЦ суть галичанська, тоді звичайно я з Вами згоден. І скільки підтримувати ті парафії?Рік, 2, 1000? Цікаво якбитак думали ті ж самі апостоли?! Підемо дальше проповідувати, але поки підтримаємо тут.
ssss писав:Евангелізація серед християн різних конфесій веде до діалогу і до більш глибшого навернення до Христа. Коли деякі особи вирішують, в своїй "совісті" перейти до КЦ, це рішення має бути прийняте, і ні в якому разі КЦ не має бути звинуваченою в прозелітизмі.
Цікаво хто Вас такого навчив ? Або де ви таке прочитали? Термін євангелізація (нова євангелізація) було вжито виключно для оживлення існуючих парохій, для омолодження Духу церковної спільноти засобамин нових чи забутих старих методик і т.д А не зовсім приїзд нашого священика в монолітне румуномовне православне село для виступу в місцевому клюбі "збираємо парафію". Ось власне це і є справжній прозелітизм.
[/quote]
Кхм, там був лінк приведений, хто так мене "навчив",я і написав хто це такий. Якщо Ви священик, то повинні знати, хто такий Префект Конгрегації доктрини віри, якщо ні і не в курсі, тоді це та людина, яка в останній інстанції пояснює вчення КЦ з практичної точки зору . На рахунок румунованого села..... звичайно згоден. Таке буде до тих пір, поки політичне буде переважати над духовним. Поки ми будемо признавати якісь границі для нашої церкви. МІссія, як було приведено вище в лінку, не значить тільки оновлення парафій, Ви праві, але і те, що наука правдивої КЦ має голоситися серед усіх.Чи Ви вважаєте, що якщо православні, то там нічого не потрібно робити? Звичайно, я ненастільки наїфффф що би не розуміти одну річ, в семінаріях вчать одне, а потімжиття зовсім інше. Можна видавати на гора мільйони книг по духовноті, але якщо життя нас примушує до якихось дій, які навіть йдуть врозріз з тим же церковним вченням, звичайно, більшість не буде католицькими талебанами.
На тему 1596 і т.д. висловлюватися не буду, вже так забагато. Але якщо під цим Ви маєте наувазі т.зв. "канонічні території", ну тоді, що ж.

Дозвольте ще декілька речень. .
Отож багато думає, що місія КЦ має бути тільки серед не християн. А сама КЦ ні в якому разі не повинна проповідувати серед православних, наприклад. Приводяться нвіть слова Папи Івана Павла з 1984р. який в базиліці св. Миколая говорить, що приїхав віддати шану Східній Церкві і т.д. Але як це зрозуміти?
Звичайно, це теорія може комусь здатися. Але практика евангелізації КЦ (щодо православних, наприклад) повністю викладена в енцикліці Івана Павла Slavorum Apostoli п.27 (не маю під рукою українського перекладу, мо Ви де маєте) . Тоді трішки більше проясниться позиція КЦ щодо євангелізації не тільки не християн.
Слідуючи дискурсу, я взагалі дозволю собі сказати, що прозелітизм( в доброму значенні слова) є необхідною частиною євангелізації. П. приходить відразу після Є.А по Вашій, шановний отче, теорії, щодо неможливості євангелізації та місійної праці серед інших християн, ми йдемо проти вчення КЦ. Ось постанова Конгрегації Доктрини віри від 6/10/07
http://www.vatican.va/roman_curia/congr ... ne_it.htmlп.12 переклад мій
(......Щодо цього повинно зауважитися, що якщо християнин, який не є католиком, в своїй совісті є впевнений в католицькій правдіі просить бути прийнятим в повне з єднання з КЦ, це має бути виконано як діло самого св. Духа і як вираження свободи віроісповідання. В цьому випадку не йде річ про прозелітизм, в негативному сенсі який приклеєно цьому терміну . Як ясно говорить Декрет про екуменізм 2 Вт.С « ясно, що праця підготування цих окремих людей які бажають повної єдності в КЦ в своїй натурі є іншою від екуменічної ініціативи ; але цьому не має бути ніякої опозиції, так як одна так і інша виходять від чудесного діяння самого Бога[50]. Через це, ця ініциатива має право і обов язок проповідувати в повнотіі католицьку віру серед інших християн, які свобідно вирішують щодо її прийняття"