Питаннячко було простеньке:Іггор писав:
кожен статевий акт між чоловіком і жінкою має бути конче завершений в жінку (в її лоно), щоб теоретично вона могла завагітніти - таке дійсно десь прописано?
По суті: Чи навчає цьому Церква, що кожен статевий акт має бути направлений лише на зачаття дитини?
Може Ви дасте відповідь? Тільки без лукавства, одним словом як навчав Ісус: ТАК, або НІ.[/quote]
А питання пана А.В. інше, зооовсім інше... (ніж Ви його перефразували)
Питання А.В. про допустимість ПСА. Оскільки ПСА є методом контрацепції, то контрацепція в Церкві точно заборонена (Буття, 38 -якраз про ПСА).
Інша річ, що є нюанси: це найменш "грішний" спосіб контрацепції, не має абортивного ефекту (за умови, якщо не використовуються методи екстренної контрацепції, бо вони абортивні). Більше того, є ситуації, коли контрацепція є дозволеною - якщо вона використовується для лікування. Але для лікування використовують лише гормональну. Правда, і тут є нюанси, бо гормональна є абортивною, тож НЕОБХІДНО категорично не допускати зачаття у випадку вживання гормон. контрацепції. Очевидно, таким категоричним способом недопускання буде повна стриманість, але використання презервативів, на крайній випадок ПСА (менш надійний метод, як не як) буде точно меншим злом, ніж просто використання самих лише ОК в якості контрацепції+ліків. А поєднання гормонів+ПМРП - не розумно, бо цикл при тому не є природнім, хіба в якості допоміжного методу, разом з іншими. Хоча, думаю, не буде тут гріха лише якщо ОК+повна стриманість, а якщо якщо ОК+контрацепція, то гріх буде, але точно менший, ніж коли лише ОК без додаткової неабортивної контрацепції
Питання Ваше звучить інакше: чи має бути кожен статевий акт направлений лише на зачаття дитини? Ні, не має, бо це по жіночій природі просто неможливо (і тоді би статеве життя в неплідні дні вважалось би гріхом). Але кожен повинен бути відкритим на зачаття. Між словами "направлений" і "відкритий" є велика різниця