Шлюбні обряди

на будь-яку тему. Відповідати може кожен дописувач Форуму, за винятком тих, кому модератори заборонили це робити.

Модератори: Just_me, viter, Artur, ihor

Irchik
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 08 травня 2009, 11:13

Про вінчання у Церкві, подружжя та требник

Повідомлення Irchik » 14 травня 2009, 13:39

Христос Воскрес!
А чи дійсно є такий чин ( Чин благословення подружжя, яке багато років прожили без церковного благословення) в Требнику?
Ми з чоловіком прожили 28 років в громадянському шлюбі . Нарешті взяли шлюб в греко-католицькому храмі. Але нам не покладали вінців. І я знайшла в інтернеті, що для таких пар є окремий обряд. Хочу тепер дізнатися, в чому відмінності "чину вінчання" та "чину благословення..."?
Чи правомірно нам не покладали вінців? Чи дійсний наш шлюб?

Justyn
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 236
З нами з: 06 травня 2006, 15:13

Повідомлення Justyn » 14 травня 2009, 13:46

Такого чину немає! Думаю, що то або священик сам собі щось придумав, або просто забув надіти на молодих вінці.
Шлюб ваш є стовідсотково важний щодо форми, оскільки тут діє принцин "Церква доповнить".

Irchik
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 08 травня 2009, 11:13

Повідомлення Irchik » 14 травня 2009, 14:02

Я на священника нічого не кажу. Про такий чин я прочитала в інтернеті.

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Повідомлення o.Mykil » 14 травня 2009, 15:32

Попередження для Irchik


3. Рекомендації


2. Не створюйте теми з довгими заголовками. Назва має бути короткою і зрозумілою.

http://forum.ugcc.org.ua/profile.php?mode=register
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Irchik
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 08 травня 2009, 11:13

Повідомлення Irchik » 15 травня 2009, 10:51

Перепрошую, я, напевне, не уважно прочитала. Якщо можливо, можете скоротити, або навіть видалити тему.

Justyn
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 236
З нами з: 06 травня 2006, 15:13

Повідомлення Justyn » 15 травня 2009, 11:09

Коли можете, подайте, будь-ласка, посилання на той текст, якщо він знаходиться в інтернеті.

Simeon
новик
новик
Повідомлень: 20
З нами з: 12 травня 2009, 08:51

Повідомлення Simeon » 15 травня 2009, 16:33

Чин благословення подружжя, котре прожило багато років без церковного благословення

________________________________________


Чин благословення подружжя,
котре прожило багато років
без церковного благословення





Тернопіль
року Божого
2006
Видавничий відділ
Тернопільсько-Бучацької єпархії УПЦ КП

http://io.ua/s27627



ББК 86.372-5
Ч-63
УДК 271.2-53
Ч-63 Чин благословення подружжя, котре прожило багато років без церковного благословення /упорядник свящ. Миколай Лагодич. – Тернопіль: Видавничий відділ Тернопільсько-Бучацької єпархії УПЦ КП, 2006.
У скрутне становище потрапляють священики, коли до них звертаються з проханням звершити вінчання осіб, які прожили разом вже багато років без церковного благословення. Деякі з подібних осіб мають не лише дорослих дітей, але навіть й онуків. Природно виникає запитання: яким же чином вінчати їх? Ні чин звичайний, ні чин вінчання другошлюбних не підходить. У даному випадку доречно використати Чин благословения супругов, проживших много лет без церковного благословения // Настольная книга священнослужителя. – М.: Издание Московской Патриархии, 1983. – С. 309-311.
ББК 86.372-5



З благословення
Преосвященійшого НЕСТОРА
єпископа Тернопільського та Бучацького


Хвалімо Бога
українською мовою!




© Видавничий відділ Тернопільсько-Бучацької єпархії УПЦ КП
© Упорядник свящ. Миколай Лагодич (м. Чернівці)

Чин благословення подружжя, котре прожило багато років без церковного благословення

Чин відбувається посередині храму. На аналої лежать Євангеліє і Хрест. Чоловік з правого боку, дружина — з лівого.
Священик в єпитрахилі, поручах та фелоні, як і при повному чині вінчання, дає їм до рук запалені свічі і починає:

Диякон: Благослови, владико!
Священик: Благословен Бог наш завжди, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Співці: Амінь.
Царю Небесний, Утішителю, Душе істини, що всюди єси і все наповняєш, Скарбе добра і життя Подателю, прийди і вселися в нас, і очисти нас від усякої скверни, і спаси Благий, душі наші.
(Від Воскресіння до віддання (середа перед Вознесінням) тричі співається
Христос воскрес із мертвих, смертю смерть подолав і тим, що в гробах, життя дарував)

Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, помилуй нас (тричі).
Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові нині, і повсякчас, і на віки віків. Амінь.
Пресвята Тройце, помилуй нас; Господи, очисти гріхи наші; Владико, прости беззаконня наші; Святий, зглянься і зціли немочі наші імені Твого ради.
Господи, помилуй (тричі).
Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові нині, і повсякчас, і на віки віків. Амінь.
Отче наш, що єси на небесах, нехай святиться ім'я Твоє; нехай прийде Царство Твоє; нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі. Хліб наш насущний дай нам сьогодні; і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим; і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.
Священик: Бо Твоє є Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Співці: Амінь.
Тропар дня.

Диякон: В мирі Господу помолимося.
Співці: Господи, помилуй.
За мир з неба і спасіння душ наших Господу помолимось.
Співці: Господи, помилуй.
За спокій усього світу, за добрий стан святих Божих Церков і за з’єднання всіх Господу помолимось.
Співці: Господи, помилуй.
За святий храм цей і тих, що з вірою, побожністю та страхом Божим входять до нього, Господу помолимося.
Співці: Господи, помилуй.
За Святійшого отця нашого (ім’я), Патріарха Київського і всієї Руси –України, і владику нашого преосвященійшого єпископа (ім’я правлячого архиєрея), чесне пресвітерство, у Христі дияконство, за весь причет і людей Господу помолимось.
Співці: Господи, помилуй.
За рабів Божих (імена) і за Божий покров, і співжиття їх, Господу помолимось.
Співці: Господи, помилуй.
Щоб зберегтись їм в однодумності та вірі непохитній, Господу помолимось.
Співці: Господи, помилуй.
Ще молимось за прощення прогрішень, гріхів очищення, і за прощення їм всякої провини, вільної і невільної, Господу помолимось.
Співці: Господи, помилуй.
Заступи, спаси, помилуй і охорони їх, Боже, Твоєю благодаттю.
Співці: Господи, помилуй.
Пресвяту, Пречисту, Преблагословенну Славну Владичицю нашу Богородицю і Приснодіву Марію зо всіма святими пом’янувши, самі себе, і один одного, і все життя наше Христу Богові віддамо.
Співці: Тобі, Господи.
Священик: Бо тобі належить усяка слава, честь і поклоніння, Отцю, і Сину, і Святому Духу, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Співці: Амінь.

Диякон: Господу помолимося.
Співці: Господи, помилуй.
Священик:
Владико Господи Боже наш, що таємниці людські знаєш, і простив блудницю Рааву, і прийняв покаяння митаря, не пом’яни й наші гріхи, від юності вчинені. Бо коли на беззаконня зважатимеш, хто устоїть, або хто виправдається перед Тобою? Бо Ти один Праведний, Безгрішний, Святий, Милостивий, Благоутробний і Співчутливий до людських переступів. Ти, Владико, володіючи рабами Твоїми (імена), з'єднай їх любов'ю один до одного: даруй їм митареве звернення та сльози блудниці, щоб в покаянні від усього серця свого, в однодумності й мирі заповіді Твої виконуючи, сподобилися і Небесного Твого Царства. Бо Ти єси будівничий усіх, і Тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духу, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Співці: Амінь.
Диякон: Господу помолимося.
Співці: Господи, помилуй.
Священик:
Боже, Боже наш, Ти прийшов до Кани Галилейської і там шлюб благословив. Благослови ж і рабів Твоїх цих, що з волі Твоєї шлюбом з’єднались. Благослови їхні входи та виходи, примнож у добрі життя їхнє, прийми вінці їхні в Царстві Твоїм і збережи їх чистими, непорочними і непосоромленими на віки віків.
Співці: Амінь.

Потім священик благословляє подружжя, що вінчається, піднімаючи над їхніми головами руки, тричі виголошуючи:
Господи Боже наш, славою і честю вінчай їх.
Диякон: Будьмо уважні.
Священик: Мир усім.
Чтець: І духові твоєму.
Диякон: Премудрість.
Чтець: Прокімен на голос 8-й:
Поклав єси на голови їх вінці з каміння дорогоцінного, життя просили у Тебе, і Ти дав їм.
Стих: Ти даєш їм благословення повік віку, звеселиш їх радістю лиця Твого.
Диякон: Премудрість.
Чтець: До Ефесян послання святого апостола Павла читання (зач. 230).
Диякон: Будьмо уважні.
Чтець: Браття, дякуйте завжди за все Богові й Отцеві, в ім'я Господа нашого Ісуса Христа, підкоряючись один одному в страху Божому. Жінки, коріться своїм чоловікам, як Господу, бо чоловік є голова жінки, як і Христос глава Церкви, і Він же Спаситель тіла. Але як Церква підкоряється Христу, так і жінки своїм чоловікам у всьому. Чоловіки, любіть своїх жінок, як і Христос полюбив Церкву і віддав Себе за неї, щоб освятити її, очистивши водяною купіллю через слова; щоб поставити її перед Собою славною Церквою, яка не має плями, чи вади, чи чогось подібного, але щоб вона була свята і непорочна. Так повинні чоловіки любити своїх жінок, як свої тіла: хто любить свою жінку, любить самого себе. Бо ніхто ніколи не мав ненависті до своєї плоті, а годує і гріє її, як і Господь Церкву, бо ми члени тіла Його, від плоті Його і від костей Його. Тому залишить чоловік батька свого і матір і пристане до жінки своєї, і будуть двоє одна плоть. Тайна ця велика; я говорю щодо Христа і Церкви. Отже, кожен із вас нехай любить свою жінку, як самого себе, а жінка нехай боїться свого чоловіка (Ефес. 5, 20-33).
Священик: Мир усім.
Чтець: І духові твоєму.
Диякон: Премудрість.
Чтець: Алилуя (тричі).
Стих: Ти, Господи, охороняєш нас і збережеш нас від роду цього і повік.
Співці: Алилуя.
Диякон: Премудрість. Станьмо побожно, вислухаймо Святе Євангеліє.
Священик: Мир усім.
Співці: І духові твоєму.
Священик: Від Іоана Святого Євангелія читання (зач. 6).
Співці: Слава Тобі, Господи, слава Тобі.
Диякон: Будьмо уважні.
Священик:
Одного разу було весілля в Кані Галилейській, і Мати Ісусова була там. Був також запрошений на весілля Ісус з учениками Його. Коли не вистачило вина, Мати Ісуса каже Йому: вина не мають. Ісус говорить їй: що Мені і Тобі, Жоно? Ще не прийшов час Мій. Мати Його говорить слугам: що скаже Він вам, те зробіть. Було ж тут шість кам'яних водоносів, що стояли за звичаєм для очищення юдейського, кожен вміщав по дві чи по три міри. Ісус говорить їм: наповніть посудини водою. І наповнили їх до верху. І говорить їм: тепер зачерпніть і несіть до розпорядника весілля. І понесли. Коли ж розпорядник покуштував воду, що стала вином (а він не знав, звідки це вино, знали ж тільки слуги, які набирали воду), тоді розпорядник кличе жениха і говорить йому: кожна людина спочатку добре вино подає, а коли нап'ються, тоді гірше; а ти добре вино зберіг аж досі. Так поклав Ісус початок чудесам у Кані Галилейській і явив славу Свою; і увірували в Нього ученики Його (Ін. 2, 1-11).
Співці: Слава Тобі, Господи, слава Тобі.

Диякон: Промовмо всі з усієї душі і з усього розуміння нашого, промовмо.
Співці: Господи, помилуй.
Господи Вседержителю, Боже отців наших, молимось Тобі, вислухай і помилуй.
Співці: Господи, помилуй.
Помилуй нас, Боже, з великої милості Твоєї, молимось Тобі, вислухай і помилуй.
Співці: Господи, помилуй (тричі).
Ще молимося за рабів Божих (імена), котрі нині просять у Бога прощення і благословення на шлюбне співжиття, за здоров'я і спасіння їх, — промовмо всі: Господи, вислухай і милостиво помилуй.
Співці: Господи, помилуй (тричі).
Ще молимося за всіх людей, що моляться у святому храмі цьому, сподіваючись від Тебе великої та багатої милості, за все у Христі братство наше і за всіх православних християн, за здоров'я і спасіння їх, — промовмо всі: Господи, вислухай і милостиво помилуй.
Співці: Господи, помилуй (тричі).
Бо Ти Милостивий і Чоловіколюбний Бог єси, і Тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духу, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Співці: Амінь.

Диякон: Господу помолимося.
Співці: Господи, помилуй.
Священик:
Господи Боже наш, Ти з народів Церкву, як Діву чисту, заручив з Собою, благослови і збережи рабів Твоїх цих у смиренності та єднанні, як благоволив зберегти їх і до цього дня; виконай усі добрі бажання їхні; як Щедрий та Благоутробний, вилий на них багаті Твої милості і щедроти; даруй їм зі здоров'ям довголіття і у всіх добрих справах успіх. Бо Ти Благий і Чоловіколюбний Бог єси, і Тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духу, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Співці: Амінь.
Священик: Мир усім.
Співці: І духові твоєму.
Диякон: Голови ваші вклоніть перед Господом.
Співці: Тобі, Господи.
Священик з хрестом в руках:
Отець, Син, і Святий Дух, Всесвята Єдиносущна і Живоначальна Тройця, Єдине Божество і Царство, нехай благословить вас (благословляє подружжя хрестом), і нехай дарує вам довголіття, радість у дітях, успіх у житті та вірі, і нехай сповнить вас усяким добробутом на землі, і сподобить вас обіцяні блага прийняти, молитвами Святої Богородиці і всіх святих.
Співці: Амінь.
Диякон: Премудрість.
Священик: Пресвята Богородице, спаси нас.
Співці: Чеснішу від херувимів і незрівнянно славнішу від серафимів, що без істління Бога Слово породила, сущу Богородицю, Тебе величаємо.
Священик: Слава Тобі, Христе Боже, надія наша, слава Тобі.
Співці: Слава Отцю, і Сину, і Святому Духу нині, і повсякчас, і на віки віків. Амінь. Господи, помилуй (тричі).
Благослови.
Священик: Христос, що в Кані Галилейській пришестям Своїм чесний шлюб показав, Істинний Бог наш, молитвами Пречистої Своєї Матері, святих славних і всехвальних апостолів, святих боговінчаних і рівноапостольних Константина та Єлени, святого великомученика Прокопія і всіх святих, помилує і спасе нас, бо Він Благий і Чоловіколюбець.

Диякон: Благоденственне і мирне життя, здоров’я і спасіння, достаток плодів земних, взаємну любов і згоду та в усьому добрий успіх подай, Господи, рабам Твоїм (імена) і збережи їх на многії літа.

Simeon
новик
новик
Повідомлень: 20
З нами з: 12 травня 2009, 08:51

Повідомлення Simeon » 16 травня 2009, 07:13

А що означає принцип "Церква доповнить" ???
про нього пише Юстин...

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Повідомлення romanm » 16 травня 2009, 07:49

Simeon писав:А що означає принцип "Церква доповнить" ???
про нього пише Юстин...


Отець поправить якщо я щось не те напишу.

supplet Ecclesia, т. е. Церква доповняє те, чого не вистачає.

Значить: якщо священик немає канонічного дозволу на здійснення якихось таїнств(крім Літургії), але звершення цього є необхідне, наприклад сповідь когось, хто при смерті, то Церква сама дає цей дозвіл.

Для більшої ясності:

Не може священик приїхати в чужу Єпархію і почати сповідати, має бути прохання хоча би від настоятеля, якщо Єпископ не може дати дозволу.
Але, у випадку, коли комусь, загрожує смерть і нема можливості отримати дозвіл на сповідь, тоді сама Церква, дає право сповідати цьому пресвітеру.


Для ще більшої ясності:)
Право священику сповідати, дає Єпископ для якоїсь території, наприклад на Львівську єпархію.
Якщо священик їде в другу єпархію, то він не має права сповідати без дозволу єпископа цієї єпархії, або без прохання настоятеля, який запросив для допомоги).

Також тут, якщо в обряді щось було опущено, або зроблено не так, Церква це доповнить , виправить(хоча тут я не впевнений, що трактую так, як має бути)

orest
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 189
З нами з: 06 березня 2006, 14:57
Звідки: Ukraine

Повідомлення orest » 17 травня 2009, 21:12

"Церква доповняє" означає, що навіть, якщо через певні обставини Вінчання було не дійсне (а воно буде таким напр. якщо його благословив не парох, або священик без дозволу пароха) але якщо подруги про це не здогадуються і продовжують жити, то їх подружнє життя є таїнственним та благословенним благодаттю, яку "доповняє Церква". Але якщо вони вирішать подати в суд на уневажнення, то їх подружжя легко буде уневажнене.

на мою думку це (відсутність накладання вінців) було зроблено не правосильно.
вінчання справді називається вінчанням бо дають вінці...

Вінчання
Узявши вінці, священик вінчає спершу жениха:
Вінчається раб божий (ім’я) з рабою божою (ім’я) в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь.
Вінчає і невісту:
Вінчається раба божа (ім’я) з рабом божим (ім’я), в ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь.
І благословляє їх тричі:
Господи Боже наш, славою і честю вінчай їх (3)

важко сказати однозначно, але накладання вінців є вплетене в форму благословення подружжя, що власне і є найсуттєвішою частиною Чину Вінчання (а зовсім не присяга, як це сказала Олюня, яка була додана до Чину вінчання під впливом схолостики десь в часи Петра Могили)

навіть в чині "вдругевінчаних" накладання вінців є...

хоч можна припустити, що вінці не накладалися задля зменшення "торжестенності" обряду для людей, які так довго жили в грісі.. також можливо це зроблено для того, щоб потім не читати молитви на знімання вінців, в яких знову ж підкреслюється особливий торжественний характер ПОЧАТКУ спільного життя (а ці подруги жили вже довго та й виховали дітей...)

Justyn
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 236
З нами з: 06 травня 2006, 15:13

Повідомлення Justyn » 18 травня 2009, 11:05

Якщо це видання Київського Патріархату, тоді чому ним користувався священик УГКЦ. Цей Чин не належить до традиційних, але є якимось нововведенням.

Аватар користувача
viter
Модератор
Модератор
Повідомлень: 858
З нами з: 13 травня 2009, 15:03
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Повідомлення viter » 19 травня 2009, 14:09

romanm писав:Не може священик приїхати в чужу Єпархію і почати сповідати...

А чому священик не може сповідати в іншій Єпархії. Хіба священик перестає там бути священиком. Як це так може бути? Який дозвіл йому має бути потрібний, щоб виконувати свій обовязок, покладений на нього Богом? Невже, якщо я зустріну священика, попрошу його про сповідь і виявиться, що він з іншої Єпархії, то він мені відмовить? :(
Господи Ісусе Христе Сину Божий, помилуй мене грішного.

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Повідомлення romanm » 19 травня 2009, 14:37

viter писав:
romanm писав:А чому священик не може сповідати в іншій Єпархії. Хіба священик перестає там бути священиком. Як це так може бути? Який дозвіл йому має бути потрібний, щоб виконувати свій обовязок, покладений на нього Богом? Невже, якщо я зустріну священика, попрошу його про сповідь і виявиться, що він з іншої Єпархії, то він мені відмовить? :(



Ну бачите тут не все так просто.
Священик отримує повноваження ТІЛЬКИ служити Літургію, в таїнстві священства.
А обовязок сповідати і відпускати гріхи, для чого потрібна влада ключів, сам по собі має тільки єпископ(наслідник апостолів), а пресвітеру, єпископ цю владу делегує для якоїсь групи людей, як правило для парафії або єпархії.

В вашому випадку, я не знавець правда, але сповідь буде незаконна. ТОбто що може зробити без ключів???? Але якщо є випадок, який описано в попередньому постингу, то Церква доповняє.

Irchik
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 08 травня 2009, 11:13

Повідомлення Irchik » 20 травня 2009, 10:17

Доброго всім дня.
Дякую за детальні описи. Я в чомусь розібралася, але якісь питання ще лишилися.
На священника не можу нарікати. Все зроблено (вичитано) було правильно. Але, коли казав "Вінчається раб Божий ..." давав цілувати крест, замість покладання вінців. Продивилися уважно запис церемонії. Бо спочатку в ейфоріїї навіть і не дуже замислювалися, і навіть подумали, що може так і треба.
Ще сказала потім одна бабця, що треба було сплести самим віночки барвінкові. Але нам того не сказали в церкві напередодні.
І тепер найголовніше питання: Чи є дійсним наш церковний шлюб?

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Повідомлення o.Mykil » 20 травня 2009, 10:34

Irchik писав:
І тепер найголовніше питання: Чи є дійсним наш церковний шлюб?


Доручіть цю справу Богові насамперед. Це вже, як на мене, трохи добре, що ви цим переймаєтеся, що свідчить про серйозність ваших шлюбних намірів, адже дехто б не робив собі з цього великої проблеми, де докопувався б до суті. Невідомо цілком, чи то тільки вас так було вінчано... Може, ви не одні такі на білому світі.

"Хто шукає, той знаходить " (Христос). Успіхів!
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Малий
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 218
З нами з: 03 травня 2008, 08:41

Повідомлення Малий » 20 травня 2009, 12:47

Irchik писав:Доброго всім дня.
Дякую за детальні описи. Я в чомусь розібралася, але якісь питання ще лишилися.
На священника не можу нарікати. Все зроблено (вичитано) було правильно. Але, коли казав "Вінчається раб Божий ..." давав цілувати крест, замість покладання вінців. Продивилися уважно запис церемонії. Бо спочатку в ейфоріїї навіть і не дуже замислювалися, і навіть подумали, що може так і треба.
Ще сказала потім одна бабця, що треба було сплести самим віночки барвінкові. Але нам того не сказали в церкві напередодні.
І тепер найголовніше питання: Чи є дійсним наш церковний шлюб?

а не логічнішим є вважати, що раз не сказали, значить не важливо? а не прислухатися до слів "одної бабці" і на основі них вибудовувати собі цілу піраміду сумнівів.

robie
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 239
З нами з: 30 червня 2005, 21:19
Контактна інформація:

Повідомлення robie » 20 травня 2009, 15:07

Irchik, в мене таке відчуття, що Вам просто ХОЧЕТЬСЯ, щоб Ваш шлюб було визнано не дійсним. Якщо так, то просто не треба себе обманювати. :)

Якщо ж не так, то довіртесь Богу, а не людським звичаям, які більше потрібні для нас, ніж для Бога. Вірніше - тільки для нас.
unicuique suum

Irchik
гість
гість
Повідомлень: 5
З нами з: 08 травня 2009, 11:13

Повідомлення Irchik » 21 травня 2009, 11:09

Дякую всім за участь і відповіді.
Robie! Я , навпаки, дуже ХОЧУ, щоб шлюб був дійсний!

orest
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 189
З нами з: 06 березня 2006, 14:57
Звідки: Ukraine

Повідомлення orest » 22 травня 2009, 20:43

я теж підтримую "дійсність шлюбу"! :oops:

%) просто це справді цікавий випадок... і він не поодинокий.
справді тексти звичайного чину вінчання не дуже (а навіть дуже не) підходять для таких от випадків, коли подружжя вже давно співживе..
і думаю, що Літургійній комісії і тут би не завадило попрацювати, щоб не траплялось ось таких "випадків" :Yahoo!:

mac123
гість
гість
Повідомлень: 4
З нами з: 19 червня 2009, 18:28
Звідки: India

Повідомлення mac123 » 19 червня 2009, 18:31

У скрутне становище потрапляють священики, коли до них звертаються з проханням звершити вінчання осіб, які прожили разом вже багато років без церковного благословення. Деякі з подібних осіб мають не лише дорослих дітей, але навіть й онуків. Природно виникає запитання: яким же чином вінчати їх? Ні чин звичайний, ні чин вінчання другошлюбних не підходить. У даному випадку доречно використати Чин благословения супругов, проживших много лет без церковного благословения // Настольная книга священнослужителя. – М.: Издание Московской Патриархии, 1983. – С. 309-311.
ББК 86.372-5

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Повідомлення romanm » 19 червня 2009, 21:05

У даному випадку доречно використати Чин благословения супругов, проживших много лет без церковного благословения // Настольная книга священнослужителя. – М.: Издание Московской Патриархии, 1983. – С. 309-311.
ББК 86.372-5


Для католиків??? :(

orest
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 189
З нами з: 06 березня 2006, 14:57
Звідки: Ukraine

Повідомлення orest » 20 червня 2009, 12:25

погоджуюсь з mac123... хоч звичайно краще було б щоб цей чин переклала та доопрацювала Літургійна комісія і щоб затвердив його Синод... але на то ще років з 10 чекати... :evil:

Аватар користувача
romanm
старець
старець
Повідомлень: 1986
З нами з: 17 березня 2009, 09:43

Повідомлення romanm » 20 червня 2009, 16:38

mac123 писав:У скрутне становище потрапляють священики, коли до них звертаються з проханням звершити вінчання осіб, які прожили разом вже багато років без церковного благословення. Деякі з подібних осіб мають не лише дорослих дітей, але навіть й онуків. Природно виникає запитання: яким же чином вінчати їх? Ні чин звичайний, ні чин вінчання другошлюбних не підходить. У даному випадку доречно використати Чин благословения супругов, проживших много лет без церковного благословения // Настольная книга священнослужителя. – М.: Издание Московской Патриархии, 1983. – С. 309-311.
ББК 86.372-5


Якщо чесно то я не можу зрозуміти, для чого тут цей обряд? Щей скопійований з РПЦ. Чи в УгкЦ йде над цим робота?

orest
постійний дописувач
постійний дописувач
Повідомлень: 189
З нами з: 06 березня 2006, 14:57
Звідки: Ukraine

Повідомлення orest » 20 червня 2009, 20:28

той хто з цим не стикається на практиці й не зрозуміє... :(

а робота над цим навіть не планується. %)

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Повідомлення прочанка » 09 липня 2009, 14:45

мої батьки теж вінчалися у зрілому віці, вінчав парох, вінців не накладали. Але ми тому уваги не приділили. Священик краще має знати, що робити. Важність, думаю, що люди прийшли до потреби і священик їх від імені Бога поблагословив. А сам ритуал... Це вже хто, в що вірить. Більше схоже на забобони.
Щось схоже... Питаю поради. Пожертва на здоров"я чи інші потреби( намірення), священик вголос не вичитав, то що, моє намірення не дійсне?

IgorKkul
новик
новик
Повідомлень: 29
З нами з: 25 червня 2009, 12:10

Повідомлення IgorKkul » 09 липня 2009, 23:03

прочанка писав: Пожертва на здоров"я чи інші потреби( намірення), священик вголос не вичитав, то що, моє намірення не дійсне?


на мою думку коли священик не прочитав на голос вашого намірення то для того мали бути причини ....

Але думаю Господь прийняв Вашу жертву. звісно якщо ваше намірення було добрим

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Повідомлення прочанка » 10 липня 2009, 07:21

Дякую, я теж так вважаю. Намірення щире, жертовне. Бог чує наші молитви і знає, що нам треба, а як воно відчитане у службі... Нехай вголос чи мовчки,очима, але на Святій Літургії і це важливо.

vitalko
старець
старець
Повідомлень: 987
З нами з: 25 березня 2009, 14:13
Звідки: Львів

Повідомлення vitalko » 10 липня 2009, 08:45

на мою думку коли священик не прочитав на голос вашого намірення то для того мали бути причини ....


Найчастіше причина дуже проста: пожертв на службу дають досить багато, і чим більший храм - тим більше. Якшо їх всіх читати, то це може затягнутися на хв 15, а, можливо, і більше. Всім зрозуміло, що вистояти додатково тих 15 хв не дуже і просто. Тому з питань економії часу, читаються у випадковому порядку декілька карточок, а потім священик виголошує наступну фразу:

- ... і за всіх тут вписаних і їхні намірення....

тому намірення дійсне.....

Намірення, до речі, народ по різному дає, знайомі хлопці з прислуги говорили, що хтось одного разу подав намірення за Шахтар :D
"Для чого шукаєш ти для себе почесті в інших? Поважай сам себе, і ніхто не принесе тобі безчестя."
св. Йоан Золотоустий

Аватар користувача
o.Mykil
старець
старець
Повідомлень: 3456
З нами з: 11 вересня 2008, 10:57
Звідки: Galicia
Контактна інформація:

Повідомлення o.Mykil » 10 липня 2009, 08:52

vitalko писав:
Намірення, до речі, народ по різному дає, знайомі хлопці з прислуги говорили, що хтось одного разу подав намірення за Шахтар :D


А одна бабця раз за хвору корову.... :))
Посадім любові квіти
На життєвій ниві:
Хоче всіх Господь зустріти
На шляху правдивім!

Аватар користувача
прочанка
старець
старець
Повідомлень: 1692
З нами з: 18 червня 2009, 15:09
Звідки: Львів

Повідомлення прочанка » 10 липня 2009, 11:21

mykil писав:
vitalko писав:
Намірення, до речі, народ по різному дає, знайомі хлопці з прислуги говорили, що хтось одного разу подав намірення за Шахтар :D


А одна бабця раз за хвору корову.... :))



:ROFL: Кого що болить. Але якщо серйозно, для тої бабці - корова найбільший скарб, її хвилювання природнє, просто не правильно сформульована фраза, тоді краще -за всяке прошення... А взагалі, ми маємо молитися за здоров"я і друзів,і ворогів,а чомусь останнє не часто зачитують


Повернутись до “Запитання-відповіді”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей