Сторінка 4 з 6
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 14 грудня 2010, 22:00
brat Martyn
ShMariam писав:Поэтому целью брака в католическом богословии считается исключительно рождение детей. Развитию этого взгляда послужили очень многие почтенные монашествующие и целибаты, не знавшие брака, которым свойственно заимствованное ещё у блаж. Августина негативное отношение к плотским отношениям как безусловно низменным, оправдать которые может только одно - чадородие.
http://www.cdrm.ru/project/26-04-07/mitrof2.htm
Перепрошую, звичайно, що цитую все повідомлення, але то просто завал!!!
Ця стаття є, на мою думку, прикладом того, як Церква розчиняється у світському суспільстві піарячи його поняття серед своїх вірних, як християнські.
Також шкода, що автор висловлюючи свої звинувачення на користь католицької сторони, не обтяжив себе прочитанням хоча б одного документа КЦ про шлюб і сім"ю.
Ганьба!!! РЕШТУ ЗАКЛИКАЮ ТЕЖ ПОВЕРНУТИСЯ ДО ТЕМИ!
P.S.: Згідно офіційного вчення Католицької Церкви найпершою метою подружжя є взаємне добро подругів, з якого невід"ємно випливає народження дітей, якщо це фізично можливо, звичайно.
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 15 грудня 2010, 07:27
о.Олег
sirius писав:щось, не розумію, а є розлучення по-православному і по-католицьки?!...
ні - Христова Церква не дає розлучень і Ви не можете мати родича, якого "двійчі розлучили в церкві Юра". Або, для предметності дискусії, прошу надати документ, який би засвідчив хоча б одне його (чи будь-кого іншого) розлучення, даного Католицькою Церквою.
З повагою, о.Олег
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 15 грудня 2010, 12:36
sirius
о.Олег писав:sirius писав:щось, не розумію, а є розлучення по-православному і по-католицьки?!...
ні - Христова Церква не дає розлучень і Ви не можете мати родича, якого "двійчі розлучили в церкві Юра". Або, для предметності дискусії, прошу надати документ, який би засвідчив хоча б одне його (чи будь-кого іншого) розлучення, даного Католицькою Церквою.
З повагою, о.Олег
може, я не правельно висловився згідно церковних законів, значить його попередні шлюби визнали не дійсними.................
і це правда!
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 15 грудня 2010, 14:04
viter
sirius писав:може, я не правельно висловився згідно церковних законів, значить його попередні шлюби визнали не дійсними.................
і це правда!
Два підряд? Щось це дуже дивно. Мало в це вірю.
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 15 грудня 2010, 15:03
sirius
viter писав:sirius писав:може, я не правельно висловився згідно церковних законів, значить його попередні шлюби визнали не дійсними.................
і це правда!
Два підряд? Щось це дуже дивно. Мало в це вірю.
я не обманюю чи у вас віри мало?!
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 15 грудня 2010, 21:05
viter
sirius писав:я не обманюю чи у вас віри мало?!
Та ні, я Вам вірю. Але можливо Вас обманули а через Вас і мене?
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 15 грудня 2010, 21:54
о.Олег
sirius писав:може, я не правельно висловився ...
так - можуть бути недійсними. Що, зновуж, може стати перешкодою для дозволу Церкви на укладання Шлюбу цією людиною в майбутньому. Все складно. В кожному разі - для уможливлення дискусії прошу висловлюватись правельно.
З повагою, о.Олег
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 10:28
о.Олег
Iryna B. писав:http://www.cdrm.ru/project/26-04-07/mitrof2.htm - як вам такий погляд православного священика? Можливо, трохи відхилення від теми, бо в статті йде мова про сім"ю взагалі, а не лише про сприйняття статевого життя православними
"Основы социальной концепции", в случае, если жизни матери грозит опасность при рождении ребёнка, допускают - не рекомендуют, а допускают - возможность для матери выбора между абортом и риском родов, чреватым ее собственной смертью.
- а це мене вразило найбільше. Виявляється, що для християнина навіть можливо допустити вибір між абортом і народженням дитини. Цікаво, а хто визначає, наскільки великий ризик - лікар, який може помилятись( взагалі, дуже часто помиляється), чи , можливо, сам батюшка?
митрополит РПЦ Антоній (Сурожський) навіть пише, що коли точно відомо про народження неповносправної дитинки - краще робити аборт
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 11:10
Iryna B.
о.Олег писав: митрополит РПЦ Антоній (Сурожський) навіть пише, що коли точно відомо про народження неповносправної дитинки - краще робити аборт
А як же любов до ближнього? І як може бути точно відомо про народження неповносправної дитинки, коли лікарі дуже-дуже часто помиляються? А як же людська гідність?
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 11:20
ShMariam
о.Олег писав: митрополит РПЦ Антоній (Сурожський) навіть пише, що коли точно відомо про народження неповносправної дитинки - краще робити аборт
А це дійсно офіційна думка православної церкви? (Щоб ми не звинувачували їх, як і вони нас - безпідставно). Я колись читала в книжці (православній) таку історію: дружина православного священика була вагітною, при чому було точно відомо (показували всі УЗД), що народиться каліка. Згідно з канонами, якщо жінка б зробила аборт, священик мусів би з нею розлучитися. Але, після місяців страждань і молитов,
чудом дитина народилася здоровою.
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 11:25
о.Олег
Iryna B. писав:о.Олег писав: митрополит РПЦ Антоній (Сурожський) навіть пише, що коли точно відомо про народження неповносправної дитинки - краще робити аборт
А як же любов до ближнього? І як може бути точно відомо про народження неповносправної дитинки, коли лікарі дуже-дуже часто помиляються? А як же людська гідність?
так тут навіть не справа в тому, що точно чи неточно відають лікарі тощо - тут проповідь "іншої євангелії", тут перечення Заповіді Божій (не вбий)
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 11:42
о.Олег
ShMariam писав: ...А це дійсно офіційна думка православної церкви?
при спробі ідентифікувати щось такого, що Ви називаєте "офіційною думкою православної церкви" постійно впираюся в їхній брак єдності що, відповідно, унеможливлює відповідь на Ваше запитання
ShMariam писав:(Щоб ми не звинувачували їх, як і вони нас - безпідставно).
так я грішний і не говорю про всіх православних - прикладів жертвенного Божого життя там багато - говорю про конкретного архипастиря, якій дозволив собі так вчити. Якщо ж згадати про поставу і вплив +Блюма на уми різних людей (в свій час багато його читав - маю всі його твори/лекції/диспути - і навіть сьогодні за багато речей його доцінюю), боюсь багатьом таке його переконання дало поштовх служити сатані а не Богу - вбивати дітей
Шукати і передруковувати його твори не маю змоги, тому спробуйте пошукати в Мережі - для відправної точки підійде, наприклад, дискусія на цю тему
http://kuraev.ru/index.php?option=com_s ... c=444948.0
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 11:45
sirius
viter писав:sirius писав:я не обманюю чи у вас віри мало?!
Та ні, я Вам вірю. Але можливо Вас обманули а через Вас і мене?
нажаль з етичних міркувань, я не буду просити для сканування у вищезгаданої особи свідоцтв з розірвання шлюбу, для вашаого переконання...
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 11:55
о.Олег
sirius писав:...нажаль...
нмсд - нащастя
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 12:11
sirius
о.Олег писав:sirius писав:...нажаль...
нмсд - нащастя
так, на щастя, щоб закінчити суперечки про неприємне і нажаль, бо не доведу те, про що писав, але не не сташно, бо я знаю, що я писав і як воно є насправді...
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 12:42
о.Олег
sirius писав:..так, на щастя, щоб закінчити суперечки про неприємне і нажаль, бо не доведу те, про що писав, але не не сташно, бо я знаю, що я писав і як воно є насправді...
Ви написали про розлучення, яке дала Католицька Церква - прошу уважніше писати. З повагою, о.Олег
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 12:48
sirius
о.Олег писав:sirius писав:..так, на щастя, щоб закінчити суперечки про неприємне і нажаль, бо не доведу те, про що писав, але не не сташно, бо я знаю, що я писав і як воно є насправді...
Ви написали про розлучення, яке дала Католицька Церква - прошу уважніше писати. З повагою, о.Олег
я писав про те, що католицька церква деє розлучення, мене поправили, що це не розлучення, а визнання церквою шлюбу не дійсного, як на мене це поняття тотожні, бо ведуть до єдиної мети!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 13:07
о.Олег
sirius писав:я писав про те, що католицька церква деє розлучення, мене поправили, що це не розлучення, а визнання церквою шлюбу не дійсного, як на мене це поняття тотожні, бо ведуть до єдиної мети!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
нащо Ви кричите (знаки оклику на письмі, та ще й в такій кількості
). Не треба, якщо можна. Незалежно, що для Вас є тотожним, в розумінні Таїнства Подружжя православними і католиками (про що, власне, і йдеться в темі - перечитайте, якщо можна) є чітка різниця, суть якої в тому, що: законно і правосильно уділений Шлюб Православна Церква розлучає; законно і правосильно уділений Шлюб Католицька Церква не розлучає. Відповідно мета одних і других кардинально відрізняється: ПЦ - розлучення (залежність від потреби, що виникла) законно і правосильно уділеного Таїнства Шлюбу; КЦ - збереження (у всіх випадках, незалежно від потреби) законно і правосильно уділеного Таїнства Шлюбу.
З повагою. о.Олег
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 13:11
sirius
о.Олег писав:sirius писав:я писав про те, що католицька церква деє розлучення, мене поправили, що це не розлучення, а визнання церквою шлюбу не дійсного, як на мене це поняття тотожні, бо ведуть до єдиної мети!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
нащо Ви кричите (знаки оклику на письмі, та ще й в такій кількості
). Не треба, якщо можна. Незалежно, що для Вас є тотожним, в розумінні Таїнства Подружжя православними і католиками (про що, власне, і йдеться в темі - перечитайте, якщо можна) є чітка різниця, суть якої в тому, що: законно і правосильно уділений Шлюб Православна Церква розлучає; законно і правосильно уділений Шлюб Католицька Церква не розлучає. Відповідно мета одних і других кардинально відрізняється: ПЦ - розлучення (залежність від потреби, що виникла) законно і правосильно уділеного Таїнства Шлюбу; КЦ - збереження (у всіх випадках, незалежно від потреби) законно і правосильно уділеного Таїнства Шлюбу.
З повагою. о.Олег
давайте розберемося, ви кажете, що католицька церква не розлучає, а надає можливість визнавати шлюб не дійсним?!
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 13:34
о.Олег
sirius писав:... давайте розберемося, ви кажете, що католицька церква не розлучає, а надає можливість визнавати шлюб не дійсним?!
Католицька Церква (
прошу писати з великих літер) не надає такої можливості. При виникнені конфліктної ситуації сторони звертаються в Церковний Суд, і Христова Церква призначає свого представника (адвоката)
для захисту Таїнства Шлюбу (відбувається цей захист Таїнства щонайменше 3 роки і в судах двох інстанцій - на рівні Єпархії і на рівні Патріархату) і, якщо Суд визнає, що Таїнство не було укладене законно/важно, Шлюб визнається недійсним, якщо ж Суд визнає, що Таїнство було укладене законно/важно, Шлюб визнається дійсним.
З повагою, о.Олег
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 16:07
sirius
о.Олег писав:sirius писав:... давайте розберемося, ви кажете, що католицька церква не розлучає, а надає можливість визнавати шлюб не дійсним?!
Католицька Церква (
прошу писати з великих літер) не надає такої можливості. При виникнені конфліктної ситуації сторони звертаються в Церковний Суд, і Христова Церква призначає свого представника (адвоката)
для захисту Таїнства Шлюбу (відбувається цей захист Таїнства щонайменше 3 роки і в судах двох інстанцій - на рівні Єпархії і на рівні Патріархату) і, якщо Суд визнає, що Таїнство не було укладене законно/важно, Шлюб визнається недійсним, якщо ж Суд визнає, що Таїнство було укладене законно/важно, Шлюб визнається дійсним.
З повагою, о.Олег
два моменти конфліктної ситуації:
1. дружина народила дитину в шлббі від іншого мущини, підтверджено ДНК.
2. дружина в шлюбі не може мати дітей, підтверджено медичним закладом.
Достатньо конфліктні ситуації, щоб Суд визнав Таїнство шлюбу укладене незаконим і визнав його не дійсним?!
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 18:13
о.Олег
sirius писав:два моменти конфліктної ситуації:
1. дружина народила дитину в шлббі від іншого мущини, підтверджено ДНК.
2. дружина в шлюбі не може мати дітей, підтверджено медичним закладом.
Достатньо конфліктні ситуації, щоб Суд визнав Таїнство шлюбу укладене незаконим і визнав його не дійсним?!
якщо це відбулося опісля законного і важного уділення Таїнства Шлюбу - ні. Інша річ, якщо при укладені Шлюбу одне обмануло іншого (що вагітна від нього; скрив, що не може мати дітей тощо)
З повагою, о.Олег
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 18:26
sirius
о.Олег писав:sirius писав:два моменти конфліктної ситуації:
1. дружина народила дитину в шлббі від іншого мущини, підтверджено ДНК.
2. дружина в шлюбі не може мати дітей, підтверджено медичним закладом.
Достатньо конфліктні ситуації, щоб Суд визнав Таїнство шлюбу укладене незаконим і визнав його не дійсним?!
якщо це відбулося опісля законного і важного уділення Таїнства Шлюбу - ні. Інша річ, якщо при укладені Шлюбу одне обмануло іншого (що вагітна від нього; скрив, що не може мати дітей тощо)
З повагою, о.Олег
дякую за інформацію, думаю, щоб отримати офіційне припинення чи невизнання шлюбу дійсним, одна сторона скаже, що просто про це не говорила, а інша, що мені ніхто не говорив і задовільнять обидві сторони і офіційно визнають шлюб не дійсний і всі досягнули поставленної мети...
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 18:31
о.Олег
sirius писав:...
дякую за інформацію, думаю, щоб отримати офіційне припинення чи невизнання шлюбу дійсним, одна сторона скаже, що просто про це не говорила, а інша, що мені ніхто не говорив і задовільнять обидві сторони і офіційно визнають шлюб не дійсний і всі досягнули поставленної мети...
Церква ставить собі за мету відстояти Шлюб. Якщо ж хтось бреше, тим чи іншим підкуповує свідків (свідки обов'язкові - не лише слова сторін) тощо - Бог їм Суддя: Церковний Суд обманути можна, але на Суді Божому може виявитись, що Шлюб уневажненим бути не міг і люди прожили своє життя в грісі... не думаю, що є чому радіти
З повагою, о.Олег
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 18:36
sirius
Власне, що Богу сумно, від того, що шлюб укладений і благословений з тих чи інших причин, уможливлений стати недійним і не суттєво з яких причин
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 16 грудня 2010, 19:07
о.Олег
sirius писав:Власне, що Богу сумно, від того, що шлюб укладений і благословений з тих чи інших причин, уможливлений стати недійним і не суттєво з яких причин
і Божій Церкві сумно
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 17 грудня 2010, 15:53
Ворона
відповідаю Вам від ніка SIRIUS-
мені, дуже шкода, що я змушенний відповідати вам під іншим ніком, бо Ви мене як модератори виключили з форуму, мотивуючиЮ, мої дії БЛЮЗНІРСЬКИМИ!
так, в мене були помилки, вибачайте, але це було зовсім не навмисно, а суто прикрі механічні помилки...
а заблокувавши мене і після цього я нажаль не мав/не маю змогт вам відповідати і проводити наш діалог.
Дякую.
MOD: дуже шкода, але ви абсолютно ігноруєте Правила нашого форуму:
2.6. Заборонено створювати однією людиною кількох користувачів.
2.16. Категорично заборонено обговорювати дії адміністрації! Звертайтеся у приват до адміністраторів.
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 17 грудня 2010, 18:45
ShMariam
Просто цікаво...Тема називається "Католики vs православних. Подружжя." що таке vs ?
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 17 грудня 2010, 18:55
viter
ShMariam писав:Просто цікаво...Тема називається "Католики vs православних. Подружжя." що таке vs ?
Це так скорочено позначене англ. слово versus - проти, порівняно з.
Re: Католики vs православних. Подружжя.
Додано: 17 грудня 2010, 21:26
brat Martyn
brat Martyn писав:Тому пропоную, згідно із зауваженнями вести тему в дещо обмеженому умовному руслі: говоримо про перший шлюб двох молодих людей, які також вірять в Бога і тому шлюб розуміють, як союз трьох. От така от відправна точка.
brat Martyn писав:ПИТАННЯ: Або статеве життя в подружжі, як таке, є перепоною в духовності подружжя, або не є?
Здається всі погодяться, що якоюсь правильною відповіддю може бути тільки однин з двох варіантів.
Ясною річчю залишається факт, що зацикленість на статевому житті цілком здатне перешкаджати духовному життю подружжя, але тут я маю на увазі статеве життя, як таке, що за католицьким вченням є невід"ємною частиною подружньої любові, а за православним до неї, так виглядає, не належить.
Надіюсь ми можемо тепер вернутися до питань власне по темі. Отже, до висловленого першого запитання додаю друге.
ПИТАННЯ - 2: Хто ж така жінка? Це питання випливає з різниці присутності або відсутності обіту послуху чоловікові.
Тут є дві основні концепції:
_____
- Павлова. Тобто
чоловік - це найперше образ Христа, а жінка - Церкви. Тут все ясно, що Церква мала б у всьому коритися Христові, а, отже, і жінка чоловікові. Таке порівняння також буває направлене на те, що чоловік-батько одноосібно стає образом Бога для нащадків, а жінка очевидно тоді стає тою, хто у послусі чоловікові подає дітям приклад послуху Богові.
(Так виглядає, що Православ'я на цьому варіанті куди більше наголошує)_____
- Троїчна. Згідно початку книги Буття:
"...сотворімо людину на наш образ і нашу подобу... чоловіком і жінкою сотворив їх."Особисто вважаю автентичною оцю другу модель. Вона, отже, передбачає замість односторонньої відповідальності і послуху - спільну відповідальність і взаємний послух у любові і рівності, синергію, активне взаємне доповнення,
як перший і другий голоси, що постійно міняються ролями і спільно творять. (Так видається, що Католицька Церква набагато ближча до цієї концепції у свому богослов'ї) (Хто мав щастя вийти з такої сім'ї вже насправді на практиці вкусив, який добрий Господь. Зараз, правда, таке дуже мало кому дається, тому і не дивно, що християнство з його пізнанням троїчного Бога стає таке чуже і неприйнятне для сучасної людини. Здається, ніколи раніше в історії інститут сім'ї (образ троїчності Бога) не був так понівечений, як тепер.)